Mango Shop reviews & ervaringen

www.mango.com/NL
 
3.5 (81)
Mango shop

81 Mango Shop reviews

 
(2)
 
(4)
 
(11)
 
(27)
 
(41)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
90 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5
Volgorde

Ik wil mijn geld terug

Beoordeling 
 
1.0

Mijn ervaring is precies hetzelfde als alle reacties hieronder. Ten eeste werd miijn bestelling in de verkeerde shop bezorgd zo'n 10 km van mijn huis. Na vele omzwervingen kreeg ik mijn pakket alsnog. Op 20 december geretourneerd en wacht nog steeds op mij geld. Verschillende malen gemaild naar klantenservice maar wordt aan het lijntje gehouden. Ze vragen bv mijn tel.nr om contact met me op te nemen maar bellen niet. Het is toch te achterlijk dat je je geld pas krijgt als het pakket in Spanje is gearriveerd? Want zijn dit voor vooroorlogse praktijken??? Heb dit nog nooit meegemaakt bij geen enkele webshop. Echt schandalig. Voor mij nooit meer Mango!! Heb inmiddels een klacht ingediend bij de consumentenbond. Overweeg nog mijn.rechtsbijstandverzekering en Kassa en Radar te raadplegen. Ze beschikken nu dus al een maand ( bestelling is van 9 dec.2016) over min geld. Dat mag volgens mij helemaal niet.

LK
Was deze beoordeling nuttig? 10 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.5

Echt leuke spullen, betaalbaar...........maar echt waardeloze service met terugsturen.
je betaald het pakket dan zelf, schijnbaar staat dat in de voorwaardes (iemand die dit echt leest?)
Telefonisch niet te bereiken, chat meer als 20 minuten geen antwoord op beide vragen.
Nee, sorry maar de zeer slechte klantenservice maakt dat ik Mango.nl zeer zeker niet zal aanbevelen en ook nooit meer iets zal bestellen.

B
Was deze beoordeling nuttig? 9 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.5

Ik koop nooit meer bij mango. Ik bestelde 2 handtassen "on sale" allemaal geen probleem. Ik kreeg het pakket ook al na enkele dagen. Bleek dat het een repacked pakket was van DHL. Bij het openen bleek er maar 1 van de 2 handtassen in de doos te zitten.. Maar op de retour bon staan wel degelijk 2 handtassen. Gemaild naar Mango en die vertellen mij doodleuk dat ik naar DHL moet bellen. Ze hebben een dossier op gesteld en gingen die dag nog eens terug bellen. Maar nog geen telefoontje gekregen. Hoe moeilijk kan het zijn om 1 pakket met 2 handtassen van punt A naar punt B te brengen?

S
Was deze beoordeling nuttig? 8 0

klacht op 01 December 2013

Waarom heb je de zending aangenomen en voor getekend ? je ziet dat er een repacked tape om heen zit ik zou eerst de zending op inhoud controlleren voor dat je handtekening zet.

Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: Maart 21, 2013)
Beoordeling 
 
1.3

Bestellen en betalen gaat prima. Retour via post echter dramatisch. Na een maand nog geen omruiling maar natuurlijk ook geen geld retour van Mango shop. Als je belt (interlokaal tarief) kun je wachten tot je een ons weegt. Chatsessies breken ze af en op email reageren ze niet. Echt hele belabberde klantenservice. Slechtste online shop die ik ooit heb getroffen.

JO
Was deze beoordeling nuttig? 8 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.8

Bestelling geplaats en redelijk snel geleverd, maar je kunt het pakket niet terugsturen, alleen terugbrengen in een winkel! Het stond achteraf wel op de site, kleine lettertjes bij vragen, maar als webwinkelaar ben ik dAt nog nooit eerder tegengekomen dus had ik er niet speciaal naar gekeken, de mango is niet bij mij om dehoek dus voor mijn vakantie lukte dat niet meer en numis de tijd voorbij dus ik zit met een vestje wat ik eigenlijk moet wil. Slecht systeem, slechte service, hier bestel ik niet meer, doe wel mango via V&D.

M
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.8

Op 6 juni heb ik een aardig dure order geplaatst die naar een filiaal zal worden verstuurd. Ik wist niet dat de uitverkoop bijna zou beginnen en mijn pakket dus niet naar een filiaal kan worden verstuurd. Tot nog toe dus niets van het pakket vernomen. Ik snap dat het allemaal wat langer kan duren door de uitverkoop, maar ik vind het belachelijk dat ik nu al bijna drie weken wacht op mijn bestelling. Dat is toch geen service?! Ik mag hopen dat de uitverkoop bijna ten einde loopt, zodat ik mijn (niet eens afgeprijsde!!!) artikelen in ontvangst kan nemen.

N
Was deze beoordeling nuttig? 7 0

sabine op 22 Augustus 2013

ik heb nu precies hetzelfde probleem vorige week woensdag werd er naar mij gemaild dat mn pakketje onderweg was maar hij is er nog steeds niet. ik snap dat niet. ze rijden toch niet 8 dagen met mijn bestelling rond? ik vind het erg vervelend

Reageer op deze review

Genept door Mango

Beoordeling 
 
3.5

Een waarschuwing voor iedereen die bij Mango wil bestellen! Voor het eerst iets bij deze winkelketen besteld, maar dit zal nooit meer gebeuren. Op de eerste plaats duurde de levering (ondanks dat de kleding op voorraad was) al enkele weken. Op het moment dat de kleding naar mij onderweg was, bleken diverse pantalons inmiddels behoorlijk te zijn afgeprijsd met kortingen van maar liefst 44% tot 50%. Na een mail met Mango bleek de korting niet voor mijn bestelling te gelden, omdat die al eerder was geplaatst. Hierop heb ik alles teruggestuurd. Porto idioot genoeg voor eigen rekening omdat kleding van hun merk Violeta maar bij enkele Mango winkels kan worden ingeleverd, terwijl er een Mango-winkel bij mij om de hoek zit!! Ik heb de twee pakketten op 5 januari 2015 teruggestuurd, maar nog steeds geen terugstorting van mijn al op 19 december 2014 betaalde geld gezien. Nu had ik in de voorwaarden gelezen dat terugbetaling wel 3-12 werkdagen na terugkomst in het magazijn kan duren, rijkelijk laat als je van 12 dagen uitgaat, maar okay, dat wist ik als het tegen zou zitten. Op 26 januari, ruim over de 12 werkdagen heen, maar eens gebeld met de klantenservice waar mijn geld bleef. Blijkt het geld pas te worden teruggestort als de goederen in het magazijn in SPANJE zijn gearriveerd en aldaar gecheckt. Spanje staat nergens in hun voorwaarden. Ik ben door de telefoon zowat door het lint gegaan van woede. De klantenservice kon niets doen, alleen maar een ingestudeerd vaag verhaal opdissen, noch me doorverbinden met de verantwoordelijke persoon of afdeling, want dat is allemaal heel slim afgeschermd. Mango profiteert van de goeder trouw van de klant, maar pikt ook nog eens flink wat rente in van vooraf betaalde sommen geld die veel te laat worden teruggestort. Bovendien vertellen ze in hun voorwaarden niet de waarheid over welk magazijn wordt bedoeld, noch hoelang levering van retourgezonden kleding naar dit magazijn in Spanje duurt. Het kan wel met de postkoets gebeuren, bij wijze van spreken. In ieder geval ga ik hier werk van maken. En mijn korte klantenrelatie met Mango was voor eens maar nooit weer.

A
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: Maart 21, 2013)
Beoordeling 
 
3.3

Het bestellen zelf bij de Mango shop verliep prima. Maar dan: Zeer late levering. Er werd door Mango niet gereageerd op e-mails met de vraag wanneer er geleverd ging worden.
Terugsturen moest zelf betaald worden. Dit wist ik. Via DHL zie ik dat het pakket bij Mango aangekomen is, maar na ruim een week zie ik dit nog niet terug op mijn persoonlijke pagina. Ook heb ik hiervan per e-mail geen bevestiging ontvangen. Ik heb zelf via het Mango shop contactformulier verzocht mij te bevestigen dat de retourzending was ontvangen en mij terug te betalen. Hierop heb ik nog steeds geen reactie ontvangen. Tevens wilde ik een artikel omruilen, maar dit heb ik ook nog steeds niet ontvangen. Kortom: zeer slechte afhandeling van de orders. Zeer slechte service door de Mango online shop klantenservice. Nauwelijks tot geen reactie op je e-mails. Niet in Nederland bereikbaar per telefoon.
Dit was eens, maar nooit weer bij Mango shop online.

W
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Mango boycotten

Beoordeling 
 
1.0

In juli 2 shorts besteld en vervolgens geretourneerd. Deze zijn op 2 augustus bij Mango in Katwijk ontvangen (staat op het track & trace bewijs) en tot op heden heb ik mijn geld (€ 60,=) niet ontvangen! Na verschillende e-mailberichten en 1x telefonisch contact is het nog steeds niet opgelost. Eenmaal kreeg ik het antwoord dat de goederen nog niet zijn aangekomen in Spanje. Wat heb ik daar aan, de goederen zijn immers al ontvangen in Katwijk. Dit staat op hun site: “De termijn voor de terugbetaling kan variëren van 3 tot 12 werkdagen vanaf het moment waarop we je retournering IN ONS MAGAZIJN ontvangen". Het zijn een stel oplichters, NIETS meer bij MANGO kopen!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: Maart 21, 2013)
Beoordeling 
 
4.0

wat een K...T service NOOIT MEER MANGO ben er helemaal klaar mee, bestelling geplaatst op 27 januari, tot de dag van vandaag niets geleverd en geen reactie op mail. Daar komt nog bij dat ik 4 items heb besteld bij Mango online en er nu nog maar drie in preparation zijn, ik heb ook geen geld terug gehad. Ben het echt spuugzat met deze webshop. Ik raad iedereen af ooit wat bij mango.nl te bestellen wat een waardeloos zooitje.

Z
Was deze beoordeling nuttig? 8 2

sab op 22 Februari 2013

heb jij je pakketje nu al ontvangen? ik heb ook wat besteld en wacht al langer dan een week, ben benieuwd hoe lang het nog kan duren

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5

Ik wil even wat kwijt over de slechte service van Mango, Lijnbaan Rotterdam. Ik heb een leren skinny rok (zie de fotot hierboven) gekocht van 79,99 euro. Hij was zeker niet te strak !! Deze rok scheurde na 1 uur dragen op een verjaardag bij een naad. ben ermee terug geweest naar de winkel. kreeg een andere. ook deze scheurde op dezelfde naad. ben weer terug geweest naar de winkel. Daar is de klantenservice gebeld in Spanje en een dag later konden we de kapotte rok ophalen. Omdat er nergens klachten zijn over de rok, kregen we geen reparatie of tegoedbon. ik ben ermee naar een kleermaker geweest en die zegt dat de naad verkeerd gestikt is en dat de rok zeker zal blijven scheuren. Hoe slecht wordt je als klant behandeld in de Mango winkel in Rotterdam!!!!

MV
Was deze beoordeling nuttig? 7 1

Tessa op 17 Januari 2014

Hoi Monique,

Ik heb dezelfde rok besteld als jij zo te zien. Een leren kokerrok. Na 2 weken wachten kwam hij eindelijk binnen en was kapot bij de split aan de achterkant... Na jouw bericht zie ik dat ik deze niet ga ruilen voor een nieuw exemplaar. Wat een rotkwaliteit....

Reageer op deze review

Bestelling tot heden niet ontvangen

10 januari 2016 heb ik een jas besteld bij Mango. Levertermijn 3 a 6 werkdagen. Tot heden nog niets ontvangen we zijn 03/02/2016. Heb contact opgenomen via mail pas na 3 dagen een antwoord dat mijn pakket onderweg was, heb er een tracking nr bijgekregen van bpost zij beweerde dat het DHL was dus fout het was van Bpost. Bpost gecontacteerd blijkt dat zij het pakket nog nooit ontvangen hebben van Mango. Ik heb al een paar mails gestuurd want telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ondertussen bijna een maand later nog geen antwoord. Ik ben 79.95 € kwijt zonder uitleg of zonder jas te ontvangen hebben. Vind dit schandalig, heb al veel via internet besteld maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

F
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.8

Had ik deze reviews maar gelezen voordat ik bestelde...(ik kwam terecht op deze pagina, en ik las julle ervaringen toen ik de bestelling wilde retouren).
Bestelling en de betaling ging vlot.
3 items besteld. Gezien de teleurstelende ervaringen, koos ik ervoor de bestelling te retouren in een filliaal.Dit netjes gedaan in een filliaal. Het bedrag zou ik na 15 werkdagen hebben. Dat staat ook op het bonnetje wat ik mee kreeg. Helaas nu 4 weken later...niks!!!

Eens en nooit meer!!!

E
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.8

Afgelopen woensdag besteld bij de online shop van mango. Dit ging prima, alsmede de betaling. Helaas was er een jurkje niet wat ik wel al in de winkelmand had gelegd. Bij betalen gaf het systeem aan dat deze niet op voorraad was. Jammer, maar valt mee te leven... 3 uur later dacht ik, ik ga toch nog even kijken of het jurkje er is. Ja hoor, was nu ineens wel op voorraad. Toch maar weer bestellen, extra verzendkosten... Via het contactformulier van de site gevraagd of deze bezorgkosten mogelijk nog teruggestort konden. Hier nog steeds geen antwoord op ontvangen...
De bezorging was gelukkig erg vlot. Het jurkje wacht ik nog op, maar zie via dhl dat hij wel onderweg is.
Bij het passen van de kleding bleek er een rits van een jurkje het niet goed te doen. Ik hiermee naar de winkel. Zij konden mij geen geld terug geven. Rits deed het wel volgens hun, maar gaat wel moeizaam. Raden waar dit naartoe gaat. Gok dat binnen een paar keer de rits gebruiken, deze stuk is. Ook ik bestel hier niet meer.

B
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Lange levertijd

Beoordeling 
 
4.8

Ik heb meerdere malen bij zowel Mango als Mango Outlet besteld. Mango is oke. In vergelijking met andere webshops lpoen ze wel nog ver achter wat betreft de webservice. Levertijd is lang, verzendkosten relatief hoog, niet betalen op factuur en retouren is niet gratis. Indien je bij de Outlet besteld mag je je instellen op nog veel langer wachten. Zodra jij een mail krijgt dat jouw pakket is verzonden, bestaat de meegestuurde volglink de komende week sowieso niet. Het is maar afwachten en geen idee hebben waar jouw geld (want ja, je moet van te voren betalen) op dat moment is.

Producten zijn verder helemaal prima, maar wat (web)service betreft valt er nog veel te leren.

D
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Bestelling zoek geraakt

Beoordeling 
 
4.5

na 2 weken is mijn bestelling er nog niet. volgens de track en trace ligt het pakket al 6 dagen geleden bij DPD parcel delivery centre, maar nooit afgeleverd. Eerst naar DPD gebeld en DPD verwijst mij contact op te nemen met Mango outlet zelf. Logisch zou je denken dat het pakketje al daar bij DPD ligt, waarom moet ik dan nog Mango outlet bellen? Ik heb de Mango outlet toch gebeld en gesproken met Anna Nera. Ze verwijst mij om contact op te nemen met DPD. Huh ik word letterlijk van het ene kastje naar het anders kastje gestuurd. Dus ik leg haar uit dat ik al contact heb genomen met DPD, maar zonder resultaat. Eindelijk zegt ze dat ze contact gaat opnemen met DPD, maar dat zal een paar dagen duren voordat ze iets weten. Ik vraag me af: als de klanten niet zelf achteraan gaan bellen voor hun bestelling, komt de bestelling wel ooit aan??? Ik dacht eerst lekker voordelig shoppen bij Mango outlet, maar als ik niet zelf had gebeld, komt dat pakketje misschien nooit aan. By the way, ik heb dat pakketje nog niet ontvangen en ook geen bericht gekregen of die ooit zal aankomen....

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Floor op 13 Augustus 2017

Hoi, is er al nieuws over je pakketje ? Ik wil graag bestellen maar dan wel met de zekerheid dat het aankomt...

Monique op 16 Augustus 2017

Krijg vandaag een mailtje van Mango dat de zoektocht in gang is gezet. Het wordt vervolgd..

Monique op 08 September 2017

Heb vandaag een mailtje gekregen van Anna Nera (Mango klantenservice) gekregen, dat mijn verzoek in behandeling is! Inmiddels na bijna 2 maanden is mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.

Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: Maart 21, 2013)
Beoordeling 
 
3.3

Wat een waardeloze service.. 22 januari besteld bij Mango online en nog steeds staat er dat de bestelling voorbereid wordt. Nathalie van de chatservice van Mango kan kennelijk maar antwoord geven op 1 vraag, daarna wordt er niet meer gereageerd en bellen is alleen mogelijk via de internationale klantenservice. Dit was 1 keer en nooit weer.

L
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Pakket niet ontvangen

Beoordeling 
 
2.5

Ik heb in het verleden nooit problemen gehad met het bestellen bij Mango of Mango Outlet. 2 weken geleden iets besteld maar het pakket is nooit aangekomen. Ik kreeg steeds melding dat het pakket geweigerd was door de geadresseerde. Het transportbedrijf Aramex waarmee gewerkt werd is telefonisch slecht bereikbaar. Ondertussen meerdere malen contact gehad met de klantenservice waarbij beloofd werd dat dit geregeld werd. Uiteindelijk na weer een mail van mijn kant uit bevestiging gekregen dat het bij de parcelshop was aangekomen. Ik er gauw naar toe gefietst maar nee geen pakket. Erg jammer want ik was altijd erg fan van de Mango. Mij kunnen ze uit hun klanten bestand schrappen. Nu maar hopen dat ik mijn geld ook echt terug krijg of dat dit weer een valse belofte is...

K
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Deception!

Beoordeling 
 
2.0

I payed the money and don't received my order! The store don't answer when I contact them! Terrible service, I'm disappointed!

S
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Omgaan met klachten

Service 
 
1.0

Beste Mango, allemaal leuk en aardig dit delen van ervaringen over de Mango Shop ervaringen, maar ondertussen regent het hier van de klachten, en zo veel dat jullie er wel een boekwerk over kunnen schrijven. Jullie reacties hierop schitteren intussen door afwezigheid. De gemiddeld behaalde cijfers zijn van een treurig niveau en vooral 'service' heeft een dieptepunt bereikt. Zou dat komen omdat jullie niets doen met deze klachten? Er zelfs niet op reageren?
Van mij scoren jullie nog eens een extra dikke 1 op service.

A
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
90 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5

Wij zijn benieuwd naar jouw Mango Shop ervaring

Sinds niet al te lang heeft de Mango shop online een verfrissende nieuwe look and feel. Bij Mango kunt u online de mooiste kledij kopen voor redelijke prijzen. Mango heeft veel fillialen door het hele land en staat bekend om haar trendy producten tegen lage prijzen. Indien u de Mango outlet bezoekt heeft u kans geweldige koopjes te vinden. Het loont dus de moeite om de aanbiedingen pagina van Mango shop online regelmatig te bekijken omdat de leukste koopjes bij Mango shop vaak snel uitverkocht zijn. Mago shop online heeft een wat ander segment kleding als bijvoorbeeld C&A. De webwinkel van Mango online shop is eenvoudig te doorzoeken en afrekenen en bestellen is een peulenschil!

Wat is uw ervaring met Mango Shop? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Mango Shop hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Mango Shop reviews lezen.