Mister-Auto reviews & ervaringen

www.mister-auto.nl
 
4.4 (87)
Mister Auto

87 Mister-Auto reviews

 
(10)
 
(9)
 
(12)
 
(25)
 
(31)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
96 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5
Volgorde

Dramatische klantenservice

Beoordeling 
 
7.3

Onlangs vier banden besteld bij Mister-Auto. Na montage bleken er drie banden met een hoogteslag, ofwel onrond. Deze banden blijken niet te balanceren. Na melding via de website van Mister Auto, na 4 x bellen met een kostbaar 0900 nummer, na 4 documenten gemaild te hebben (notabene op verzoek van Mister-Auto zelf), en na zeven (!) weken wachten en € 125,- armer wegens herhaald balanceren en wielen en banden wisselen ben ik nog altijd geen stap verder. Mister-Auto heeft het tot een ware kunst verheven klanten met een klacht onnoemlijk veel geduld op te laten brengen middels tal van uitvluchten. Maar eenvoudigweg een fout herstellen is er niet bij. Tip: niets bestellen, er zijn zoveel andere webshops voor auto-onderdelen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 8 1

Pieter, Het Team Mister-Auto op 08 Juni 2016

Geachte klant,

Bedankt voor uw reactie.

Uiteraard zijn wij bereid om u voor deze misgang van zaken te compenseren. We waarderen u als klant en zullen er daarom alles aan doen tot een bevredigende oplossing te komen. Daarvoor dient u echter contact met onze klantenservice afdeling (vanuit uw Mister Auto account dus) op te nemen. Dat mag zowel telefonisch, ook aan het lokale tarief (het juiste telefoonnummer vindt u terug op het factuur vermeld staan) of via het betreffende contactformulier. U mag dit als een alleenstaand geval beschouwen. Onze welgemeende excuses voor het veroorzaakte ongemak.

Met zeer vriendelijke groet,
Het Team Mister Auto

RudolphJ op 01 Juli 2016

Inmiddels bijna 3 weken verder. Vanuit Frankrijk van Mister-Auto een claimsticker per post (!) ontvangen, en vervolgens hoor ik niets meer. Zou niet weten wat ik met die stickers moet doen, en Mister-Auto reageert niet meer. Wat een drama, dat zoiets nog bestaat vandaag de dag.

RudolphJ op 01 Juli 2016

Dank voor je reactie Pieter; we hebben elkaar al een paar keer aan de lijn gehad de afgelopen maanden. Tot nu toe heb ik alle acties ondernomen die jullie van mij verwachtten. Dus heb ik op jullie verzoek al eerder deze week melding gemaakt bij de klantenservice via mijn account op Mister-Auto.nl dat ik die claimstickers per post uit Frankrijk heb ontvangen. Daarop krijg ik geen reactie, en als ik dan nu lees "We waarderen u als klant en zullen er daarom alles aan doen tot een bevredigende oplossing te komen. Daarvoor dient u echter contact met onze klantenservice afdeling (vanuit uw Mister Auto account dus) op te nemen" dan denk ik: dat heb ik toch eerder deze week al gedaan? En zo sleept dit probleem zich al maanden voort..... Mijn vertrouwen in Mister-Auto is daarmee inmiddels tot een absoluut dieptepunt gezakt.

RudolphJ op 01 Juli 2016

En inmiddels opnieuw een maand verstreken, zonder enig zicht op een oplossing of enige vooruitgang in dit voortslepende probleem. Mister-Auto laat zich wel kennen hoor!

wim op 01 Juli 2016

kom op mister auto, ik wilde bij jullie een complete remmenset bestellen voor een Mercedes e200 incl remklauwen maar als deze problemen niet opgelost worden ga ik gewoon weer naar Brezan automaterialen.

RudolphJ op 08 Juli 2016

Het is anno 2016 niet voor te stellen, maar Mister-Auto laat het volledig afweten. Mijn bandenprobleem sleept zich al ruim 3 maanden voort, maar Mister-Auto laat niets meer van zich horen en is op het betaalde tel.nr. 0900-3400010 überhaupt niet meer bereikbaar ("dit nummer is niet in gebruik"). Werkelijk een onvoorstelbaar drama, dat Mister-Auto!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.5

Een waardeloze leverancier. Het is iedere keer hetzelfde liedje. Op de site staat zo'n beetje alles als voorradig, maar als het op leveren aankomt, blijken structureel de gunstig geprijsde artikelen niet leverbaar te zijn (terwijl de site tijdens bestelling voorradig aangeeft). Ze hebben bij mij nog nooit een volledige bestelling kunnen uitleveren. Dit resulteert altijd in hogere verzendkosten voor de klant omdat de artikelen vervolgens elders besteld moeten worden. Ik voel me bedonderd en beduveld door dit bedrijf, dacht nog 1 keer een bestelling te proberen, wat mij betreft is dit de laatste keer. Vervolgens gaat er altijd behoorlijk wat tijd overheen voordat je de centen terug krijg, een onfatsoenlijke leverancier!

V
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Dit bedrijf neemt klanten niet serieus. Volgens mij hebben ze niet eens plezier in wat ze doen. Geen idee hoe dat komt. Verder opereren ze vanuit Frankrijk en hebben ze in Nederland alleen een klein kantoor in Amsterdam. Het telefoonnummer is een heel duur 80 cent 0900 nummer. Wel vreemd, want als je op mister auto frankrijk of duitsland kijkt zie je dat het telefoonnummer gewoon lokaal tarief is. Waarom in Nederland dan niet.

Verder is de communicatie ronduit slecht, je kunt ze niet rechtstreeks e-mailen, alleen via de website en daar krijg je pas heel laat reactie op.

Dan nu mijn problemen. Heb enkele producten besteld, maar moest er 2 producten van annuleren. En daar was alle ruimte voor, want t werd pas drie dagen later verstuurd. Ivm niet voorradig. Verstuurde mijn bericht op maandag en kreeg pas op woensdag een reactie. Wel een terugbetaling voor het ene product gehad, maar t andere product leek alsof die meeverstuurd werd. Nu kreeg ik mijn pakket 3 dagen later op zaterdag. Tot mijn schrik was het pakket beschadigd en ook nog eens incompleet. In een doosje zaten nog maar 3 remblokken wat er 4 zouden moeten zijn.

Hier probeer ik nu al 2 dagen contact met ze over te krijgen. Maar geen succes helaas. Verder is de terugbetaling van het andere product ook nog steeds niet gebeurt. Heb een klacht ingediend bij klacht.nl en ga ook aangifte doen, want dit is diefstal. Product niet leveren, maar wel het geld houden.

D
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Mister-Auto liegt de klant voor!!!

Beoordeling 
 
3.3

Absurd slechte service! Deze webshop liegt de klant voor!!!

Ik houd er als goedwillende klant niet van bedrogen te worden en dat is precies wat Mister-Auto qua service doet.

Bij het doen van de bestelling wordt de optie geboden voor gratis verzending te kiezen (mits je voor meer dan 100eu besteld hebt). Echter is dit een extreem langzame bezorgmethode van minimaal één week wachttijd. Aangezien ik het materiaal voor het weekend binnen moest hebben heb ik op aangeven van mister-auto.nl tegen extra kosten gekozen voor levering door GLS waarbij vermeld werd dat de onderdelen vrijdag 10-07 binnen zouden komen. Wat alsnog een langzame bedoeling is aangezien ik de onderdelen maandag 06-07 besteld heb. Nu krijg ik doodleuk een mailtje dat de onderdelen pas 13-07 bij mij zullen arriveren. Oftewel ik ben voorgelogen! Ik heb extra betaald voor snellere levering die uiteindelijk niet eens sneller blijkt en buiten dat een heel weekend verplant op aangeven van mister-auto.

Daarbij is het antwoord van de servicedesk al helemaal schrijnend. De meneer van de servicedesk in Nederland weet mij namelijk te verklappen dat 10-07 uberhaupt geen realistische leverdatum in de eerste plaats was en dat de gratis leveroptie ook niet op 13-07 zou arriveren maar ergens rondt 16-07.

Oftwel, ik kan hieruit opmaken dat mister-auto.nl de klant systematisch voor liegt met betrekking tot de aangeboden leveringsmogelijkheden!

Ps: Een refund van de verzendkosten of uberhaupt enige coulantie hoeft niet verwacht te worden. De klantenservice is ronduit kortaf en onprofessioneel.

RB
Was deze beoordeling nuttig? 7 2
Reageer op deze review

verkeerde artikel ontvangen door schuld van mister auto, kosten voor de klant..

Beoordeling 
 
1.5

Door mijn kenteken in te vullen op de website kreeg ik een lijst met ruitenwissers die geschikt waren voor mijn auto. Ik besloot twee ruitenwissers van bosch te bestellen nadat ik nog even bij het product had gekeken op de site of mijn auto in de lijst stond (http://www.mister-auto.nl/fl/ruitenwissers/bosch-3-397-006-834_g298_a0303!397!006!834.html). Aangezien dit het geval was heb ik ze besteld.

Na een week kwamen ze eindelijk binnen, echter pasten de ruitenwissers niet op de auto. Dit staat ook duidelijk aangegeven op de doos, aangezien op de doos mijn auto niet vermeld stond.

Gelijk contact opgenomen met Mister auto of ik deze kon ruilen. Dit was geen probleem, echter waren de verzendkosten wel voor mij; 8 euro voor de retourzending en 6 euro voor de nieuwe zending. Ik zou dus 16 euro extra kwijt zijn aan verzendkosten voor een fout die door Mister auto gemaakt is. En dit op een bestelling van 18 euro..

Nadat ik ze hierop meerdere keren op heb gewezen, geven ze me geen enkele service en willen ze ook niet toe geven dat ze fout zitten. Dit terwijl Mister auto misleidende gegevens op hun website vermeld waardoor de consument denkt dat hij het juiste artikel koopt.

Een dergelijk slechte service heb ik nog nooit eerder meegemaakt en te belachelijk voor woorden dat een bedrijf zo met zijn klanten om gaat.

F
Was deze beoordeling nuttig? 6 1

CJ de Waard op 16 Januari 2015

Geachte,
U geeft een zeer negatieve beoordeling.
Tip: als u nog eens besteld kunt u slecht €3,- retourkosten verzekeren.
Misschien dat uw teleurstelling dan kleiner is en u deze beoordeling evt. herziet.

Reageer op deze review

in 1 woord: Waardeloos!

Beoordeling 
 
2.8

Kort gezegd: Mooie site maar waardeloze service, ga hier NIET mee in zee! Ben gewaarschuwd!
Ik heb op 2 september remschijven besteld die ik vervolgens pas na meer dan 1 week ontvang....(hoezo 72 uur levering?). Het bleken remschijven voor een hele andere auto te zijn (1 cijfer verschil in artikelcode!). Contact opgenomen met dure servicelijn, men zou een nalevering doen, weer meer dan 1 week verder ontvang ik 2 remschijven het juiste type... maar 2 verschillende dozen, 2 verschillende prodcutiedata die ver uit elkaar lagen dus u raad het al.... de remschijven waren ook verschillend! Weer contact opgenomen met service.... met zou 1 nieuwe remschijf toesturen (toegezegd door Klaas op 18 september)... ik zag de bestelling maar niet doorgevoerd worden dus paar keer tussentijds contact opgenomen. Volgens Klaas zou ik bijna bovenaan op de lijst staan maar ipv een levering kreeg ik te horen dat toesturen van 1 remschijf niet mogelijk was. Niet erg zou je zeggen, stuur er 2 toe en na ontvangst van juiste artikelen stuur ik de verkeerde sets terug. Maar... dit is ineens echt niet meer mogelijk volgens klantenservice... ik zou alles maar terug moeten sturen en een nieuwe bestelling plaatsen, verzendkosten enz weer voor mij en geen enkele verdere tegmoetkoming voor de ellende en het dure service nummer dat ik veelvuldig gebeld heb de afgelopen weken! Men doet werkelijk geen enkele moeite om ondanks de vele fouten van hun kant de klant tegemoet te komen/tevreden te houden!

H
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

levering

Beoordeling 
 
1.8

Er werd beloofd dat ze zouden leveren binnen 2 dagen,
uiteindelijk heb ik 9 dagen moeten wachten.
Wel lastig als je het dringend nodig hebt.

Ik ga in het vervolg mijn stukken wel ergens anders
kopen ook al kost het dan misschien iets meer.

C
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

slecht verzending

Beoordeling 
 
1.8

Had een bestelling gedaan op 25-2 en stond onder elke onderdeel verzending op donderdag en het is pas 29 verzend met apart bezoring diens want heb voor post nl betaalt maar als je ziet is het een belgie post bedrijf ik zou zeggen zoek even veder voor onderdelen te bestellen heb nu ergens anders wat bestelt voor 17:00 morgen in huis en dat was er ook Carpartsdirect.nl die leveren snel en goed daar zou ik een dikke 10 opgeven

D
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

SLECHTE ERVARING!!!

Beoordeling 
 
1.3

Hallo,

Vorige week donderdag 12 november een bestelling gedaan. Voordat je betaald is de maximum leverduur 72 uur en wordt aangegeven dat het product op voorraad is. Daarna, als je betaald hebt uiteraard, krijg ik het bericht dat de bestelling pas de 17e zal worden verstuurd en waarschijnlijk de 20e zal worden geleverd. HEEL erg kwalijk vind ik omdat dat pas na de betaling bekend wordt gemaakt, Vervolgens krijg ik op de 17e, de dag dat het pakket van bijna 200 euro, namelijk een uitlaatdeel, eindelijk verzonden zal worden een bericht dat de bestelling is geannuleerd. Hierop heb ik met Mister auto gebeld, wat ook nog eens 60 cent kost en dan krijg je de reden te horen waarom de bestelling is geannuleerd, namelijk de uitlaat zou niet op voorraad zijn??? Waarom wordt bij de bestelling dan aangegeven dat hij wel op voorraad is?? Pure volksverlakkerij. Mijn auto staat straks meer dan een week stil en ik heb geen geld retour en geen uitlaat. Met droge ogen wordt dan door de telefonist gezegd dat hij het niet kan helpen omdat hij alleen de telefoon maar opneemt en dat de terugbetaling DRIE dagen kan duren. Wat een waardeloos bedrijf. ADVIES= NOOIT IETS DAAR BESTELLEN!!!!!

J. van der Velde.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Mister-Auto klantenservice op 20 November 2015

Beste Klant,


Vriendelijk dank voor uw bericht.


Hoewel het wij alles in het werk stellen om de producten vermeld op de bestellingsbevestiging te leveren, kan het echter gebeuren dat bestelde producten of diensten niet aan de klant geleverd kunnen worden omdat, bijvoorbeeld, grote schommelingen in de stock niet toelaten om de absolute beschikbaarheid ervan te garanderen.Onze excuses voor het ongemak.

Voor onderdelen die niet leverbaar zijn betalen wij het volledige bedrag terug. Op onze website wordt voor het bestellen de verwachte verzenddatum vermeld. Tijdens het bestellen kunt u kiezen u uit 3 verwachte leverdata. Het volledige bedrag dient aan u terug gestort te zijn. In de toekomst zijn wij u graga weer van dienst.


Met vriendelijke groet,

Het Team Mister-Auto

Reageer op deze review

Zeer Triest

Beoordeling 
 
1.0

Heb een bestelling plaatst bij Misterkaoulo,, Na een week kreeg ik de melding dat de adres niet klopt( huisnummer was niet vermeld, terwijl ik alles heb vermeld) en dat de bestelling retour gaat. Wat is dit nou voor een onzin stelletje idioten! Nu ben ik weken verder en ik heb nog steeds geen onderdeel. Meestal lees je reviews achteraf als dingen fout gaan. maar dit ben ik dus zo vaak tegengekomen dat mensen hun spullen niet gehad hebben.... Super nep en irritant.....grrrrrr

Ik raad het aan niemand aan en ga zelf ook nooit meer hier bestellen.

K
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Mister-Auto klantenservice op 10 November 2015

Beste Kees,

Helaas kunnen wij er niks aan doen dat u uw huisnummer niet bij uw adres heeft geplaatst. Uw bestelling werd terug naar ons verstuurd en u werd terugbetaald. Als u ons uw bestelnummer zou kunnen geven kunnen wij dit nog eens nakijken voor u zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Reageer op deze review

zeer slecht

Beoordeling 
 
2.5

Tjonge wat een slechte bedrijf. en wat jammer dat ik dit niet eerder heb gelezen.

Spullen besteld was op voorraad en zou de volgende werkdag worden verzonden. Nu staat er bij hun op de site dat als er iets zou zijn met de spullen die je besteld hebt dat ze dan binnen 48 uur contact met je opnemen.
Na bijna een week wachten ik toch maar eens gebeld. Ook een goede klantvriendelijkheid van Mister is dat je dan 60 cent per minuut moet betalen. Willen ze natuurlijk ook aan verdienen, want vervolgens sta je lang in de wacht.
maar uiteindelijk kreeg ik toch iemand te spreken. na mijn vraag waar mijn onderdelen bleven kreeg ik het antwoord sorry meneer niet op voorraad. ik zeg: maar stond zo wel op de site. hij: Ja das een foutje. ik: Maar ik zou ook binnen 48 uur hier dan iets van horen van u. Hij zegt: Ja das een foutje. Ik: Inmiddels redelijk geïrriteerd. maar wanneer mag ik ze dan verwachten. Hij zegt: Belt u volgende week maar weer............om een lang verhaal kort te maken heb ik de order geannuleerd en zou binnen 3 dagen mijn geld terug ontvangen. Ik ben nu wachtende of deze uitspraak wel klopt. Ergens hoop ik van niet heb echt zin om deze zeer slechte en klantonvriendelijk bedrijf aan te vechten.
Maar we zullen zien.

Mijn advies is in elk geval VERMIJD deze internetaanbieder. trap er niet in bij Mister- bedrog

T
Was deze beoordeling nuttig? 5 1

Pieter op 13 April 2016

Beste heer/mevrouw,



Hartelijk dank voor uw reactie. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.


Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent. Onze excuses voor het ongemak. In uw account kunt u het gehele proces van inpakken tot aan de levering volgen bij "mijn bestellingen". Op onze website vermelden wij de verwachte verzend-en leverdata. Een pakket kan eerder of later verzonden of geleverd worden. Uiteraard streven wij erna om de correcte data te vermelden. U kunt ons kosteloos contacteren vanuit uw account. Wij zien uw bericht graag tegemoet.


Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Reageer op deze review

Maand later en nog niets

Beoordeling 
 
3.0

Ik heb op 18 oktober remschijven en blokken besteld die inderdaad goedkoper waren dan andere vergelijkbare sites. Zoals al eerder gemeld kwam er van de 72 uur helemaal niets terecht maar een dag meer of minder maakte me niet uit.

Na onderzoek bij Post.nl blijkt mijn zending weer terug gestuurd te zijn naar de verstuurder. Heb inmiddels dezelfde bestelling gedaan bij MijnAutoOnderdelen.nl en die zijn volledig hun leverings beloften nagekomen.

Ik ben dus nu bezig mijn geld terug te krijgen..... maar Mr. auto geeft ook geen antwoorden op vragen en sturen berichten die mijn vragen niet beantwoorden.

GD
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Mister-Auto klantenservice op 10 November 2015

Geachte de Boer,

We hebben 24 tot 48 uur de tijd nodig om een bestelling klaar te maken voor de verzending. Als u ons uw bestelnummer kunt geven zullen we nakijken waarom uw bestelling terug naar ons is vertuurd.

met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Reageer op deze review

waardeloze ballentent

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloze webshop. Trage levering had een bestelling geplaatst vergeten een huisnummer bij de adresgegevens in te vullen (mijn fout) vervolgens moet het hele pakket terug naar dat kl*te bedrijf vervolgens versturen ze het opnieuw een maand na besteldatum eindelijk ontvangen. Bougie kapot kan gebeuren mail gestuurd zou een nieuwe opgestuurd worden en ondanks dat ik de adresgegevens aangepast heb werd deze bougie ook zonder huisnummer verzonden. 2 maand na dato nog geen bougie na contact klantenservice 4 hele euro's terug gekregen en een excuus waar ik niks mee kan. Ik bestel hier NOOIT niks meer. Betaal liever een meijer teveel dan met dit grandioze ballenbedrijf nogmaals in zee te gaan

SV
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Mister-Auto customer service team op 10 November 2015

Geachte Heer van Beek,

Het spijt ons dit te horen.
U moet begrijpen dat door de immens grote bestellingen er wel eens een fout gemaakt kan worden en daar willen wij ons ook voor excuseren.
Indien u ons uw bestelnummer kunt geven kunnen wij deze bekijken om deze problemen te vermijden in de toekomst.

met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Reageer op deze review

Mister-auto 3 euro zorgeloos kopen

Beoordeling 
 
1.0

Bestelling geplaatst bij Mister-Auto. Na het afrekenen zag ik de factuur waarop stond dat er 3 euro extra was berekend voor "zorgeloos kopen". Dit zag ik pas nadat ik het had afgerekend en had dit nooit gedaan als het van tevoren zichtbaar was geweest. Zo wordt je erin geluisd voor 3 euro extra. Op hun site kun je er niets over terugvinden. Men zij gewaarschuwd! Ik koop niks meer bij Mister-Auto!

P
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Pieter op 13 April 2016

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent. De Zorgeloos Kopen Garantie is optioneel. Met deze verzekering kunnen onderdelen kosteloos geretourneerd worden. De Zorgeloos Kopen Garantie kan tot het moment van verzending geannuleerd en terugbetaald worden. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u voldoende geinformeerd te hebben en u spoedig weer op onze website te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Gerwin op 01 Juli 2016

Wallie,

Ik heb vorige week een product terug gestuurd (bleek het verkeerde besteld te hebben), maar ik heb het gewoon kosteloos terug kunnen sturen hoor. Ik had ook de optie zorgeloos kopen genomen.

Ik wacht alleen al vanaf maandag tot er bij mijn retouren komt te staan dat zij het pakket ontvangen hebben. Volgens DHL is het pakket afgelopen maandag al afgeleverd.

Wallie op 01 Juli 2016

Nietsvermoedend onderdeel besteld uit de serie voor mijn auto geselecteerde producten. Onderdeel bleek niet te passen. Achteraf had zag ik dat de afmetingen erbij stonden. Ook de 3 euro betaald voor zorgeloos kopen, maar bij retourneren blijkt dit geen enkel verschil te maken, ik kon nergens ontdekken dat ik enig voordeel had voor deze betaalde optie. Retour kosten waren zo hoog dat ik dit maar niet gedaan heb. Op de site is verder ook niets te vinden over wat zorgeloos kopen inhoudt.
Komt niet eerlijk over.

Reageer op deze review

Verkeerd geleverd onderdeel mag alleen retour op mijn kosten!

Beoordeling 
 
1.0

Mister-Auto heeft een verkeerd onderdeel geleverd en ik kan het onderdeel retourneren, maar ALLEEN als ik op voorhand accepteer dat IK de kosten voor retourzending op mij neem, dat is niet zoals het hoort. Mister-Auto verstopt zich verder achter haar voorwaarden en is niet van zins dit op een nette manier op te lossen.

LU
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Dimitar op 17 Mei 2016

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.Hartelijk dank voor uw reactie. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Wij waarderen uw commentaren, omdat wij daarmee in de gelegenheid gesteld worden om u als klant adequaat tegemoet te komen. Om u een passende oplossing te kunnen voorstellen, verzoeken wij u vriendelijk om uw bestelnummer op te geven.

Met vriendelijke groet,

Dimitar Tanchev
Klantenservice
vertegenwoordiger

Lucas Unger op 17 Mei 2016

Dankjewel Dimitar, mijn bestelnummer is MA-20160420-170829-513850NL

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.5

Er werd beloofd dat ze zouden leveren binnen 2 dagen,
uiteindelijk heb ik 9 dagen moeten wachten.
Wel lastig als je het dringend nodig hebt.

Ik ga in het vervolg mijn stukken wel ergens anders
kopen ook al kost het dan misschien iets meer.

C
Was deze beoordeling nuttig? 5 2
Reageer op deze review

Halve levering van het zelfde product en halve restitutie

Beoordeling 
 
2.5

Wat een waardeloos bedrijf, ik bestel 2 stuurhuishoezen waarbij je zoals eerder aangegeven erg moet opletten om niet nog eens €3,- voor Jan met de korte achternaam te betalen. Haast heb ik er niet mee het gaat me meer om het product tegen een faire prijs. Ik bestel 2x dezelfde Lemförder stuurhuishoes (links en rechts zijn namelijk identiek) voor een VAG ZF stuurhuis (Passat, A4, A6 etc) . Vervolgens sturen ze een bericht dat ze de helft van de aankoop (zonder overleg) terug hebben gestort via PayPal omdat ze er maar een kunnen leveren. Tja dan heeft het natuurlijk geen zin, dan kan ik ze nog beter OEM Vag kopen want in de korting kosten ze dan het zelfde of minder dan van twee verschillende leveranciers hoezen te kopen en te laten opsturen (want Mr Auto heeft er dus maar een) . Dit komt Mr Auto wel goed uit want ze incasseren nu volle mep verzendkosten en ja wie gaat er nu nogmaals verzendkosten betalen om die enkele hoes te laten terugsturen. Met andere worden zo maken ze op de verzendkosten in ieder geval winst (want voor een grote organisatie kost het verzenden van een stuurhoes nog geen €2,- en geen €6,95 die je mag afrekenen. Bij retoursturen ben ik 2 x €6,95 armer (want die betaald men niet terug) niet de heen als ook de terugzending. Het is niet de eerste keer dat ik ‘geflest’ ben bij deze organisatie (ik heb ze toch na 6 jaar nog eens het voordeel van de twijfel gegeven, dat bleek een verkeerde beslissing). Ik wacht nog steeds op een reactie (per telefoon ben ik na meer dan 5 minuten duur bellen afgehaakt). Naar mijn geld zal ik wel kunnen fluiten, een gewaarschuwd mens telt voor twee....bezint eer ge begint.

K
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

jan op 26 November 2017

wat een waardeloze review haha

erik op 02 December 2018

inderdaad..... wat verhaal.

Reageer op deze review

Waardeloze toko

Wat een waardeloze toko. Ze beloven van alles bij bestelling van het produkt, maar komen verder helemaal niets na. De callcenter medewerker mag ook wel eens op een cursus klantvriendelijkheid.
Nooit meer.

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Bestelling correct, geld terug bij foute bestelling

Beoordeling 
 
8.3

Afgelopen weekend 18 Januari weer wat besteld via Mister Auto. Helaas tot 2 maal een verkeerde bestelling geplaatst en betaald voor een V snaar. Uiteraard zag ik de bui al hangen, vwb het retour ontvangen van mijn geld. De waarheid was echter anders, Op maandag al gelijk bericht van mister auto dat mijn verkeerde bestellingen waren geannulleerd en vandaag ook al het geld terug ontvangen van Mister auto. Aan deze snelheid kunnen een hoop webshops een voorbeeld nemen waar het soms weken duurt.

De bestllingen op zich duren soms wat langer en je moet dan ook zeker niet daar bestellen als je haast hebt. Maar de pakketten komen altijd goed aan. Het duurt wat langer, maar daar zijn de prijzen dan ook naar.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

jansen op 22 Oktober 2015

je hebt helemaal gelijk,vaak komen die spullen overal uit Europa vandaan en als er dan een onderdeel op zo n bestelling ontbreekt dan wachten ze dat dat onderdeeltje binnen is.
richard
heb net wat spullen binnen (van een andere website,maar verglijkbaar)besteld op 17-10 en is binnen op 22-10 is toch snel als je weet dat de spullen een paar kilometer van munchen de post is op gegaan.
heb ooit wel eens een bestelling geannuleerd bij mister auto,ik kreeg de ene keer dit bedrag terug en later het andere maar uiteindelijk was het goed afgehandeld.
in een ander geval kon ik bij mister auto een stel achteras lagers(rubbers) van een torsieas bemachtigen terwijl deze niet bij de diverse lokale automateriaalzaken te krijgen was........

Reageer op deze review

Goede ervaring met misterAuto

Beoordeling 
 
8.0

Heb zeer goede ervaring met MA. Alleen zou men eerst goed moeten kijken of het juiste onderdeel zijn. Via Grossier en andere website die gevorderd zijn met juiste selecties weergaves. Aan de hand van dat artikelnummer kan men zoeken naar de juiste onderdelen. Het is en blijft risico vol waarin slagen van kans soms problemen met zich kan brengen. Maar vaak ook weer niet.

Klantenservice kan beter mbt technisch inzicht. Maar zijn erg vriendelijk.

Als iets kan wachten zou ik misterauto zeker aanraden. Is tot nu toe goedkoopste in NLD op vele onderdelelen maar niet alles.

Pluspunten: zeer voordelig en betrouwbaar.

Minpunten: duurt te lang met verzenden en klantenservice weinig technisch inzicht van automaterialen.


Verbeterpunt: bij bepaalde onderdelen stukje verhaaltje bijzetten wat men ook mee kan bestellen. Soms sta je bij de garage en ontbreekt iets bestelt eventjes snel via brezan. Daar kan men ook ff voordeliger uitkomen.


K
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Antoniya op 13 April 2017

Beste klant,

Dank u voor uw bericht en de bestelling bij MIster-Auto.

Ook voor uw uitgebreide feedback waarmee wij rekening houden.

Voor de zekerheid sturen wij u de autogegevens die wij van u nodig hebben om in de toekomst een passend onderdeel te bestellen.
Alleen op basis van deze gegevens heeft u de garantie dat het onderdeel geschikt is.
Dit zijn namelijk:
chassisnummer
kenteken
automerk, model en motortype
maand en bouwjaar van de toelating
eventueel motorcode

Betreffende de duur van een levering hebben wij altijd 48uur nodig om de bestelling voor te bereiden nadat deze geplaatst wordt.
Vervolgens duurt het 24/48uur voordat de bestelling afgeleverd wordt, afhankelijk van de gekozen leverwijze, express of standaard.

Nog een fijne dag!

Met vriendelijke groet,
Uw Mister-Auto Team

ronnie op 10 Februari 2018

Khalid besteld wel heel veel zeg!! Kom hem bijna overal tegen bij de online autoweb shops. Zijn gewoon smeerlappen en weten exact hoe ze vrij uiit kunnen gaan. Er moet een strenge controle komen van diegene die onderdelen levert net zoals bij vliegtuigen. Nu klooid men maar aan. De overheden moet hier op toezicht houden.

Willem op 11 Maart 2018

Khalid is helemaal niet zo slim , zoals hij zegt kijkt hij ook op de site van Mijn Grossier , daar is alles goed koper en kan je afhalen bij GHS automaterialen en andere leveranciers . Deze zitten door het gehele land.
geen heen en weer ge-stuur en geen wacht tijden, afhalen en betalen . en klaar ben je!!

Reageer op deze review
96 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5

Wij zijn benieuwd naar jouw Mister-Auto ervaring

Koop goedkope auto-onderdelen Bij Mister-Auto koopt u online goedkoop auto-onderdelen. Mister-Auto is de specialist voor allerhande automaterialen en autoaccessoires. Het assortiment bestaat uit onder andere Opel, Ford, Volvo, Mercedes en Peugeot auto-onderdelen. Een verscheidenheid aan merken zoals Bosch, Hella, Purflux, Febi, en Continental en veel meer kunt u vinden op Mister-auto.nl. Bij Mister Auto koopt u uw auto-onderdelen tegen discountprijs online!

Wat is uw ervaring met Mister-Auto? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Mister-Auto hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Mister-Auto reviews lezen.

Telefoonnummer: 09003600360

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Verzendkosten
0
Levertijd
3 - 10 dagen
Productgroepen
  • onderdelen
  • Auto-onderdelen
Merken
  • Continental
  • Bosch
  • Purflux
  • Febi
  • Hella
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Vooraf overmaken