Mister-Auto reviews & ervaringen

www.mister-auto.nl
 
4.4 (87)
Mister Auto

87 Mister-Auto reviews

 
(10)
 
(9)
 
(12)
 
(25)
 
(31)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
83 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5
Volgorde

Goede ervaring met misterAuto

Beoordeling 
 
8.0

Heb zeer goede ervaring met MA. Alleen zou men eerst goed moeten kijken of het juiste onderdeel zijn. Via Grossier en andere website die gevorderd zijn met juiste selecties weergaves. Aan de hand van dat artikelnummer kan men zoeken naar de juiste onderdelen. Het is en blijft risico vol waarin slagen van kans soms problemen met zich kan brengen. Maar vaak ook weer niet.

Klantenservice kan beter mbt technisch inzicht. Maar zijn erg vriendelijk.

Als iets kan wachten zou ik misterauto zeker aanraden. Is tot nu toe goedkoopste in NLD op vele onderdelelen maar niet alles.

Pluspunten: zeer voordelig en betrouwbaar.

Minpunten: duurt te lang met verzenden en klantenservice weinig technisch inzicht van automaterialen.


Verbeterpunt: bij bepaalde onderdelen stukje verhaaltje bijzetten wat men ook mee kan bestellen. Soms sta je bij de garage en ontbreekt iets bestelt eventjes snel via brezan. Daar kan men ook ff voordeliger uitkomen.


K
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Antoniya op 13 April 2017

Beste klant,

Dank u voor uw bericht en de bestelling bij MIster-Auto.

Ook voor uw uitgebreide feedback waarmee wij rekening houden.

Voor de zekerheid sturen wij u de autogegevens die wij van u nodig hebben om in de toekomst een passend onderdeel te bestellen.
Alleen op basis van deze gegevens heeft u de garantie dat het onderdeel geschikt is.
Dit zijn namelijk:
chassisnummer
kenteken
automerk, model en motortype
maand en bouwjaar van de toelating
eventueel motorcode

Betreffende de duur van een levering hebben wij altijd 48uur nodig om de bestelling voor te bereiden nadat deze geplaatst wordt.
Vervolgens duurt het 24/48uur voordat de bestelling afgeleverd wordt, afhankelijk van de gekozen leverwijze, express of standaard.

Nog een fijne dag!

Met vriendelijke groet,
Uw Mister-Auto Team

ronnie op 10 Februari 2018

Khalid besteld wel heel veel zeg!! Kom hem bijna overal tegen bij de online autoweb shops. Zijn gewoon smeerlappen en weten exact hoe ze vrij uiit kunnen gaan. Er moet een strenge controle komen van diegene die onderdelen levert net zoals bij vliegtuigen. Nu klooid men maar aan. De overheden moet hier op toezicht houden.

Willem op 11 Maart 2018

Khalid is helemaal niet zo slim , zoals hij zegt kijkt hij ook op de site van Mijn Grossier , daar is alles goed koper en kan je afhalen bij GHS automaterialen en andere leveranciers . Deze zitten door het gehele land.
geen heen en weer ge-stuur en geen wacht tijden, afhalen en betalen . en klaar ben je!!

Reageer op deze review

OP VOORRAAD

Beoordeling 
 
8.3

Remblokken besteld, zouden OP VOORRAAD zijn.
Die liggen dus niet bij Mister-Auto in het magazijn maar komen uit het buitenland, Is niet erg maar zeg dat dan gewoon.
NOEM HET DIRECT LEVERBAAR maar zeg niet OP VOORRAAD.
Besteld woensdag 3 augustus, verwachte aflevering dinsdag 9 augustus. Oké wat mij betreft.
Bezorgdienst DHL is volgens hun website zaterdag en zondag gesloten. Wat schets mijn verbazing zaterdagmorgen 6 augustus werd er afgeleverd. Perfect natuurlijk maar in de communicatie tussen alle partijen schort er wel het een en ander. Voor hetzelfde geld ben ik niet thuis. Hou rekening met wat extra levertijd.
HET ARTIKEL ZELF IS UITSTEKEND EN DE PRIJS OOK..


D
Was deze beoordeling nuttig? 0 2

Pieter, Het Team Mister-Auto op 08 September 2016

Beste klant,



Hartelijk dank voor uw reactie.


Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent. Wij hebben 2 magazijnen in Europa. Deze magazijnen staan in Frankrijk en Duitsland. De bestellingen voor de Nederlandse en Belgische markt worden vanuit deze magazijnen verzonden.

Op onze website vermelden wij de verwachte verzend-en leverdata. Een pakket kan eerder of later verzonden of geleverd worden. Uiteraard streven wij erna om de correcte data te vermelden.


In de toekomst zijn wij u graag weer van dienst.



Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Pieter, Het Team Mister-Auto op 08 September 2016

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent. Wij hebben 2 magazijnen in Europa. Deze magazijnen staan in Frankrijk en Duitsland. De bestellingen voor de Nederlandse en Belgische markt worden vanuit deze magazijnen verzonden.

Op onze website vermelden wij de verwachte verzend-en leverdata. Een pakket kan eerder of later verzonden of geleverd worden. Uiteraard streven wij erna om de correcte data te vermelden.

In de toekomst zijn wij u graag weer van dienst.
Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Pieter, Het Team Mister-Auto op 08 September 2016

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent. Wij hebben 2 magazijnen in Europa. Deze magazijnen staan in Frankrijk en Duitsland. De bestellingen voor de Nederlandse en Belgische markt worden vanuit deze magazijnen verzonden.

Op onze website vermelden wij de verwachte verzend-en leverdata. Een pakket kan eerder of later verzonden of geleverd worden. Uiteraard streven wij erna om de correcte data te vermelden.

In de toekomst zijn wij u graag weer van dienst.
Met vriendelijke groet,
Het Team Mister-Auto

Reageer op deze review

Dramatische klantenservice

Beoordeling 
 
7.3

Onlangs vier banden besteld bij Mister-Auto. Na montage bleken er drie banden met een hoogteslag, ofwel onrond. Deze banden blijken niet te balanceren. Na melding via de website van Mister Auto, na 4 x bellen met een kostbaar 0900 nummer, na 4 documenten gemaild te hebben (notabene op verzoek van Mister-Auto zelf), en na zeven (!) weken wachten en € 125,- armer wegens herhaald balanceren en wielen en banden wisselen ben ik nog altijd geen stap verder. Mister-Auto heeft het tot een ware kunst verheven klanten met een klacht onnoemlijk veel geduld op te laten brengen middels tal van uitvluchten. Maar eenvoudigweg een fout herstellen is er niet bij. Tip: niets bestellen, er zijn zoveel andere webshops voor auto-onderdelen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 8 1

Pieter, Het Team Mister-Auto op 08 Juni 2016

Geachte klant,

Bedankt voor uw reactie.

Uiteraard zijn wij bereid om u voor deze misgang van zaken te compenseren. We waarderen u als klant en zullen er daarom alles aan doen tot een bevredigende oplossing te komen. Daarvoor dient u echter contact met onze klantenservice afdeling (vanuit uw Mister Auto account dus) op te nemen. Dat mag zowel telefonisch, ook aan het lokale tarief (het juiste telefoonnummer vindt u terug op het factuur vermeld staan) of via het betreffende contactformulier. U mag dit als een alleenstaand geval beschouwen. Onze welgemeende excuses voor het veroorzaakte ongemak.

Met zeer vriendelijke groet,
Het Team Mister Auto

RudolphJ op 01 Juli 2016

Inmiddels bijna 3 weken verder. Vanuit Frankrijk van Mister-Auto een claimsticker per post (!) ontvangen, en vervolgens hoor ik niets meer. Zou niet weten wat ik met die stickers moet doen, en Mister-Auto reageert niet meer. Wat een drama, dat zoiets nog bestaat vandaag de dag.

RudolphJ op 01 Juli 2016

Dank voor je reactie Pieter; we hebben elkaar al een paar keer aan de lijn gehad de afgelopen maanden. Tot nu toe heb ik alle acties ondernomen die jullie van mij verwachtten. Dus heb ik op jullie verzoek al eerder deze week melding gemaakt bij de klantenservice via mijn account op Mister-Auto.nl dat ik die claimstickers per post uit Frankrijk heb ontvangen. Daarop krijg ik geen reactie, en als ik dan nu lees "We waarderen u als klant en zullen er daarom alles aan doen tot een bevredigende oplossing te komen. Daarvoor dient u echter contact met onze klantenservice afdeling (vanuit uw Mister Auto account dus) op te nemen" dan denk ik: dat heb ik toch eerder deze week al gedaan? En zo sleept dit probleem zich al maanden voort..... Mijn vertrouwen in Mister-Auto is daarmee inmiddels tot een absoluut dieptepunt gezakt.

RudolphJ op 01 Juli 2016

En inmiddels opnieuw een maand verstreken, zonder enig zicht op een oplossing of enige vooruitgang in dit voortslepende probleem. Mister-Auto laat zich wel kennen hoor!

wim op 01 Juli 2016

kom op mister auto, ik wilde bij jullie een complete remmenset bestellen voor een Mercedes e200 incl remklauwen maar als deze problemen niet opgelost worden ga ik gewoon weer naar Brezan automaterialen.

RudolphJ op 08 Juli 2016

Het is anno 2016 niet voor te stellen, maar Mister-Auto laat het volledig afweten. Mijn bandenprobleem sleept zich al ruim 3 maanden voort, maar Mister-Auto laat niets meer van zich horen en is op het betaalde tel.nr. 0900-3400010 überhaupt niet meer bereikbaar ("dit nummer is niet in gebruik"). Werkelijk een onvoorstelbaar drama, dat Mister-Auto!

Reageer op deze review

levering onderdelen

Beoordeling 
 
10.0

afgelopen zaterdagavond onderdeel besteld dit zou woensdag geleverd worden.maar dinsdagmiddag had ik het al in huis
dus voor mij is MISTER-AUTO super voor: bestelgemak
goede prijs
en vooral snelle correcte levering

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Gelul

Beoordeling 
 
10.0

Het telefoonnummer is 60 cent per gesprek, dus niet zoals hier wordt vermeld door alle Tokkies van 80 cent per minuut. Var van akte.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 6
Reageer op deze review

Slechte en onduidelijke site. Niets bestellen daar!

Beoordeling 
 
3.3

Heb zojuist contact gehad met Mister Auto. Het duurde meer dan 10 minuten voor ik iemand te spreken kreeg.
Het was de bedoeling om remschijven voor een nissan pixo te bestellen. Er stond een groen vinkje met op vooraad er achter. De helpdesk dame zei dat dit niet betekend dat het op voorraad is, omdat er dan een levertijd bij moet staan. Zij kon mij ook niet vertellen wanneer dit geleverd kon worden. dit kon weken of maanden gaan duren! Wanneer je hier iets besteld heb je dus een probleem.
Meteen laten weten dat ik dit onbetrouwbaar vind en niets ga bestellen!

VD
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Alle bestellingen altijd correct

Beoordeling 
 
10.0

Na voor de 7e maal besteld te hebben bij Mr Auto hierbij een review.
Ik heb voor 3 verschillende auto's onderdelen zoals filters, olie, ruitenwissers, bougies, etc. besteld bij Mr Auto.
Alles is altijd in perfecte staat ontvangen zoals ik het artikel had besteld.
Als het artikel verlaat was werd ik daarover uitstekend geïnformeerd.
Vergeet a.u.b. niet dat dit bedrijf door heel Europa levert en veruit het goedkoopste is.
Als ik bijvoorbeeld filters bestel zijn deze 1/3 van de prijs bij de dealer dus tel uit je winst.
Ik verzeker altijd voor slechts €3,- de bestelling voor gratis retourneren van incorrecte onderdelen.
Dat staat duidelijk vermeldt in de voorwaarden en als je dat niet doet zijn de retourkosten voor jezelf.
Ik vind persoonlijk dan ook dat dit soort opmerkingen van zelf betalen niet geheel terecht zijn.
Ik ben zeer tevreden over Mr Auto geef dit bedrijf daarom een uitstekend review.

CD
Was deze beoordeling nuttig? 2 4
Reageer op deze review

Zeer tevreden

Beoordeling 
 
10.0

Ik ben zeer tevreden over de firma Mister -Auto
Eigen ervaring dan
Levering is niet de volgende dag
Houdt daar gewoon rekening mee
Als er een bepaalt artikel op dat moment niet leverbaar is , wordt daar een passende oplossing voor gezocht
Vanavond gemonteerd !
Zeer tevreden

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Zeer tevreden

Beoordeling 
 
9.5

Ik ben zeer tevreden.
Ik had mijn bestelling gedaan.En ging daarna eigenlijk pas kijken naar ervaringen van anderen.Toen schrok ik.
Vele reacties met mededeling dat hun pakket was verzonden,en na weken nog steeds niet binnen was.
Ik heb mijn bestelling dinsdag gedaan.En woensdag kreeg ik sávonds de melding dat mijn pakketje was verzonden.En verwachte levering vrijdag zou zijn.Maar helaas vrijdag noppeszaterdag noppes.Ik direkt gemaild via hun website.Kreeg binnen 2 uur netjes antwoord terug.Dat gemiddeld 3 werkdagen duurde dat pakketje daadwerkelijk word bezorgd.nou dat klopte dus ook.Netjes kreeg ik mijn pakketje dinsdag ochtend binnen.Dus binnen 1 week na bestelling.
Compleet ,netjes verpakt.En kwaliteit super .Ik ga zeker als ik auto materialen nodig hebt weer bij hun bestellen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Tuurlijk zullen er bij dit bedrijf wel eens dingen niet goed gaan. Ik kan niet anders zeggen dat alle producten, ooit door mij besteld, wel eens later aankomen dan dat ik op gerekend had, maar alles komt gewoon netjes aan. Als dingen goed gaan, moeten mensen eens proberen dat ook op verschillende forums aan te geven, in plaats van alleen maar negatief zijn.
Ron

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 6

peter kokernoot op 27 Juni 2014

Werkt u soms voor deze bende oplichters?

Dennis op 24 Juli 2014

Een dagje later is niet erg.
Maar 14 dagen later is klote.
Als ze gebeld hadden had ik het anders op kunnen lossen.
Betalen hun mijn huurauto tot die tijd?
Denk je voordelig je dynamo te vervangen.
Geintje koste me uiteindelijk ruim €500
Hufters zijn het.

Volgende keer gewoon bij brezan of de dealer!

Reageer op deze review

prima levering

Beoordeling 
 
9.3

Ondanks alle negatieve reviews 2 achter schokbrekers besteld voor mijn Skoda. Besteld op 18-01-2017 en levering zou 21-01-2017 plaatsvinden (8,95 betaald). Via de mail keurig op de hoogte gehouden van de route van mijn bestelling en 's middags 21-01-2017 keurig via DHL bezorgd.

HD
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Khalid op 28 Januari 2017

Hans,

Binnekort ga ik ook mijn schokbrekers voor vervangen. Alleen overweeg ik nog welke merk/variant. Kunt u aub uw ervaringen kwijt hier?

Reageer op deze review

tevreden alles is netjes bezorgd

Beoordeling 
 
9.0

Prima, alles netjes bezorgt en op tijd.
Ik las wat mindere reviews , maar ik heb al vaker een bestelling gedaan en ben tevreden.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Antoniya op 18 Januari 2017

Beste klant,

Dank u voor uw bericht en de bestelling bij Mister-Auto.
Ook voor uw positieve feedback.
Indien wij u verder van dienst kunnen zijn, dan horen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,
Uw Mister-Auto Team

pbouwens op 16 April 2017

ik heb ook vaker een bestelling gedaan, die ging goed, maar nu zit ik 5 maanden te wachten op terugbetaling
ik kwam er achter dat andere internet bedrijven beter zijn de eerste keer kreeg ik verkeerde onderdelen voor een Peugeot binnen ondanks ik het juiste type nr heb opgegeven, ik wilde toen niet het traject in en heb de gloeibougies elders gekocht - voor mij 2 fouten op drie bestellingen en wanneer ik de reviews lees over verkeerd geleverde onderdelen dan zie ik dat de fout of geen fout maar gewoon schijt aan de klant is.
Het is gewoon een oplichtingsbedrijf.

Paul Bouwens.

Reageer op deze review

tevreden

Beoordeling 
 
9.3

Ik heb een prima ervaring met het bestellen bij mister auto. Zeer snel geleverd en ook de betaling van het statiegeld binnen een week op mijn rekening. Had ook nog gratis verzending

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Antoniya op 18 Januari 2017

este klant,

Dank u voor uw bericht en de bestelling bij Mister-Auto.
Ook voor uw positieve feedback.
Zou u ons aub.het bestelnummer van uw laatste bestelling kunnen doorgeven zodat wij u een aanbieding doen?
In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Uw Mister-Auto Team

Reageer op deze review

Geslaagd

Beoordeling 
 
8.3

Lang getwijfeld , door de slechte reviews. Ja de logistiek kan beter maar door de reviews al uitgegaan van langere levertijd.
Had ook bericht gekregen dat het 4 oktober bezorgt zou worden, Echter geleverd op 30 september.
Juiste producten zijn geleverd, van gerenommeerde merken tegen een prijs die ik hier nergens kan vinden.
Service kan ik dus geen cijfers geven, heb ze niet hoeven te raadplegen.
Zal zeker vaker van Mister Auto gebruik gaan maken.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Pieter, Het Team Mister-Auto op 20 Oktober 2016

Beste klant,



Hartelijk dank voor uw reactie.

Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent. Wij hopen u spoedig weer op onze website te mogen begroeten.


Met vriendelijke groet,

Het Team Mister-Auto

Pieter, Het Team Mister-Auto op 20 Oktober 2016

Beste klant,



Hartelijk dank voor uw reactie.

Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent. Wij hopen u spoedig weer op onze website te mogen begroeten.


Met vriendelijke groet,

Het Team Mister-Auto

Reageer op deze review

Goedkoop, maar levering erg traag

Beoordeling 
 
7.0

Mister-auto is een van de goedkoopste adressen voor auto onderdelen, maar de levertijden zijn echt niet meer van deze tijd. Op zondag bestellen en op vrijdag een deel van de bestelling in huis is echt aan de late kant ondanks de gratis verzending. De prijs daarentegen is gewoon goed te noemen, want je krijgt Bosch onderdelen voor de prijs van een B-merk. Met andere woorden als de laagste prijs telt en je geen haast hebt is dit het adres.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Onderdeel beschadigd tijdens transport

Beoordeling 
 
4.5

Na ongeveer vijf werkdagen mijn bestelde dynamo ontvangen, wat op zich niet slecht is. Echter het onderdeel was dermate slecht verpakt dat het tijdens de verzending is beschadigd en ongeschikt voor montage. Direkt kontakt opgenomen met de klantenservice en ze zouden mij direkt een retour bon en een nieuwe dynamo toesturen. Retourbon inderdaad ontvangen en de beschadigde dynamo geretourneerd, op de beloofde toegestuurde dynamo wacht ik nu al meer dsn een week terwijl de auto er op stil staat.

JM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Jan Meijer op 08 Juli 2015

Vandaag maar weer eens gebeld, nadat ik in mijn account had geconstateerd dat de bestelling was geannuleerd. Onderdeel is niet op voorraad, levertijd onbekend. Aankoopbedrag wordt terugestort, zeggen ze.
Wat een bedroevend amateuristische gang van zaken, ik koop er nooit meer iets.

Reageer op deze review

mr Auto is Kafka

Beoordeling 
 
4.8

Ik heb een Bolk distributieset besteld. Op de site stond: "op voorraad". Drie dagen na bestelling krijg ik een mail: "niet leverbaar". Ook die dag en de dag erna staat op de site "op voorraad" bij deze set. Naast deze set had ik een oliefilter van € 3,95 besteld. Ondanks mijn directe annulering na het "niel leverbaar" bericht wordt het oliefilter wel geleverd. Filter 3,95, verzendkosten 5,95. Dat kan niet de bedoeling zijn. Omdat de Bolk-set dus wel "op voorraad" maar toch niet leverbaar heb ik vervolgens op dinsdag 19 mei de veel duurdere distributieset van Continental besteld. extra verzendkosten betaald (7,95) voor levering binnen twee dagen omdat ik met Pinksteren wilde sleutelen. Vervolgens na paar dagen melding: wordt bezorgd vanaf 26 mei. Die twee dagen verzendtijd gaan volgens Mr Auto pas lopen vanaf het moment dat zij verzenden. Dat was -beweerdelijk- 21 mei, dus twee werkdagen na het bestellen. Zaterdag, zondag en tweede pinksterdag tellen vervolgens niet mee dus 26 mei is nog steeds "binnen twee dagen." Ik heb heerlijk gesleuteld met Pinksteren, maar dan met spullen die ik gewoon in een winkel heb gekocht. 138 euro ipv 99 euro, dat wel. Na Pinksteren het pakket geweigerd. Dat werd ook juist geregistreerd bij mr Auto. "Heel vervelend; u krijgt zowel productprijs als verzendkosten terug." Vervolgens niets meer gehoord. Totdat hetzelfde pakket doodleuk opnieuw wordt bezorgd. Mijn vrouw heeft het aangenomen, die wist niet beter. Gebeld met mr Auto: heel vervelend. Ze sturen een retourbon. Die op het pakket geplakt en dezelfde dag teruggestuurd. Maar: stilte en geen geld terug. Na een dag of tien maar eens nagegaan waar het pakje dan was. Volgens DHL retour reeds op 18 juni j.l. weer bezorgd bij afzender. 29 juni nog niets gehoord en geen geld terug. Vraag gesteld aan mr Auto. Het antwoord citeer ik hierna:

01.07.2015 om 08:20 uur
Beste meneer Oss,

Hartelijk dank voor uw reactie op Ekomi. Uw pakket is in het depot in Duitsland aangekomen.
Op deze locatie wordt het pakket ongeveer 10 werkdagen opgeslagen.
Het pakket wordt spoedig doorgestuurd naar ons magazijn in Frankrijk. U ontvangt bericht van ons zodra wij het pakket ontvangen hebben.

Met vriendelijke groet,
Paul Darcy

Het eindigt ongeveer zoals het begon: "op voorraad" betekent bij mr Auto heel iets anders dan wat de rest van de wereld eronder verstaat. Levertijden starten niet op de dag dat je bestelt , maar pas op de dag dat mr Auto iets verzendt. En terugbetaald wordt er pas als mr Auto het pakket "binnen" heeft, waarbij echter de verzending eindeloos duurt en "binnen" ook rekbaar blijkt. Ik houd er rekening mee dat het pakket gewoon nog eens bij mij thuis bezorgd wordt en dat we op herhaling gaan.

En tot slot:
-er kan een keer "op voorraad"staan terwijl het is uitverkocht. Maar dat dat gewoon blijft staan nog dagen nadat er is gezegd dat het niet leverbaar is klopt gewoon niet.
-dat je een lange levertijd hebt is toegestaan. Maar wees daar eerlijk in: als ik bijbetaal om een product binnen twee dagen te hebben en het wordt dan toch acht dagen omdat de termijn start zodra zij versturen, zaterdagen niet meetellen etc etc ben je gewoon de kluit aan het belazeren.

PV
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

telefoon en vrachtkosten

Beoordeling 
 
8.0

Heb een remklauw besteld ,oude onderdeel moest retour gestuurd worden voor statiegeld ter waarde van 54.45euro , met een week werd er al een bedrag op mijn rekening geboekt maar dat was 46,50 , heb hier over gebeld , toen werd mij verteld dat verschil in de vrachtkosten zat, over die kosten heb ik nergens iets gelezen,heb hier over moeten bellen a 0,80 cent per minuut,deze remklauw was niet voor mij zelf dus doe hier geld bij,verder ben ik zeer tevreden over mister auto.xzwxk

H
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.0

Een deel van de bestelling was foutief. Produkt paste niet. Volgens website zou het moeten passen maar dat was dus niet zo.
Communicatie per e-mail verliep erg vlot.
Conclusie was dat produkt niet retour behoefde en wel geld terug.
Dat laatste ging ook erg snel (3 dagen).
Best tevreden dus.

C
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

komt er nog wat van ?

Beoordeling 
 
5.5

Hallo,

Bestellen en betalen gaat vlot en makkelijk ,MAAR leveren is dan toch een probleem .op 2 sept. bestelling gedaan en betaling via Visa , onmiddellijk mail dat betaling in orde was .Nu 10 sep . zou mijn pakket klaar staan om te verzenden , MAAR het is dus nog niet bij de transporteur /vervoerder ! dus tel er dan nog maar een paar dagen bij. Bij mijn vorige bestelling liep het ook traag , dus ik begrijp het niet .

groeten

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
83 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5

Wij zijn benieuwd naar jouw Mister-Auto ervaring

Koop goedkope auto-onderdelen Bij Mister-Auto koopt u online goedkoop auto-onderdelen. Mister-Auto is de specialist voor allerhande automaterialen en autoaccessoires. Het assortiment bestaat uit onder andere Opel, Ford, Volvo, Mercedes en Peugeot auto-onderdelen. Een verscheidenheid aan merken zoals Bosch, Hella, Purflux, Febi, en Continental en veel meer kunt u vinden op Mister-auto.nl. Bij Mister Auto koopt u uw auto-onderdelen tegen discountprijs online!

Wat is uw ervaring met Mister-Auto? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Mister-Auto hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Mister-Auto reviews lezen.

Telefoonnummer: 09003600360

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Verzendkosten
0
Levertijd
3 - 10 dagen
Productgroepen
  • onderdelen
  • Auto-onderdelen
Merken
  • Continental
  • Bosch
  • Purflux
  • Febi
  • Hella
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Vooraf overmaken