Mobiel.nl reviews

www.mobiel.nl
 
9.2 (412)

412 Mobiel.nl reviews

 
(316)
 
(86)
 
(5)
 
(3)
 
(6)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
6 resultaten - getoond 1 - 6
Volgorde

gratis omruilgarantie??? ze zeggen dat toestel lschade heeft

Beoordeling 
 
1.0

zeer slecht als hier je een telefoon koopt. 31 dagen omruilgarantie??? Toestel van mij had na aan koop gebruikers gebreken instellingscherm schiet op en neer en kan telefoon gesprek niet beeindigen omdat de knop beeindigen verdwijnt. Je verstuurd een toestel ZONDER schade op scherm je krijgt hem terug met schade op scherm. of je betaald 10% van toestel om een nieuwe te krijgen. Dus de keuze is reuze WAARDELOOS.
met zulke service bestel ik hier nooit weer een telefoon en raad dit iedereen aan BESTEL HIER GEEN TELEFOON !!!!!!!!!!!!!!

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Order niet verwerkt

Beoordeling 
 
1.0

Order is niet verwerkt daardoor benadeeld en loop ik de actie mis bij Samsung

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Onbetrouwbaar

Service 
 
2.0

Een maand geleden mobiel besteld echter na 10 dagen terug gestuurd vanwege slechte batterij. Na 14 dagen terug gekregen, dit was opgelost. Loopt de mobiel na 2 dagen vast en is niet meer op te starten. Contact opgenomen, mocht hem laten maken, er waren geen nieuwe op voorraad of mijn geld terug met de 31 dagen retourgarantie. Dit gekozen krijg ik 24,90 minder terug omdat er een kras op zou zitten. Ik heb echt geen kras gezien en durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat deze er niet op zat toen ik hem terug stuurde. Hij heeft de 2 weken die ik hem heb kunnen gebruiken ook in een hoesje gezeten. 1 maand ellende een hoesje gekocht waar ik niets meer mee kan (telefoon niet meer te koop) 24,90 minder terug , 5x mijn gegevens omzetten en nog niets. Voel me aardig beetgenomen!

AD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

patrick jelsma op 22 November 2019

Bij mij zelfde probleem zitten ook (zogenaamd) krassen op beeldscherm na opsturen binnen retourgarantie

Reageer op deze review

Zeer slecht !!!

Beoordeling 
 
1.0

Ik kan maar heel kort zijn: slecht, slecht en zeer slecht !!!
Ik raad hier niemand aan om zaken mee te gaan doen !!!

KD
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Slecht.

Beoordeling 
 
2.3

Juist bestel bij mobiel.nl omdat op hun site staat, voor 2200 uur besteld de volgende dag in huis. Niet dus. Hun opgebeld voor tekst en uitleg maar dit was volgens hun die avond van bestelling over het hoofd gezien. Om 2130 uur besteld. Ik kreeg geen vergoeding en daar moest ik het maar mee doen. Erg jammer omdat ik juist door deze belofte van hun site bij hun heb besteld.

BE
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

zeer slechte service / goedkoop is duurkoop

Beoordeling 
 
2.3

Die 1 ster vind ik zelfs te veel. Het is inmiddels 6 weken verder. Meerdere malen gemaild. Onbeschofte medewerkers bij de klantenservice (info@mobiel.nl). Bedrogen praatjes en website informatie. Als je niet kunt leveren, zegt het gewoon eerder. Ga niet oplichten en doorspelen. Verwachte levertijd van 2-3 weken is al lang verstreken. Je laat de consument niet eens een keuze doen. Maar nee, elke keer een ander verhaal. Eerst willen ze je een andere telefoon aansmeren, omdat ze de telefoon niet op voorraad hebben. Gaan jullie nu bepalen wat de consument krijgt? Je gaat toch ook niet naar een winkel iets betalen die je niet zelf hebt gekozen? Ik wil bijvoorbeeld brood kopen en dan gaan jullie muizenvoer aansmeren, omdat brood een verwachte levertijd van 2-3 weken heeft. Alles lijkt wel omgekeerd. Draai even de rollen om en misschien ben je nog bozer dan ik. Goed, jullie zeggen "Wij sluiten klanten pas aan bij de provider op het moment dat wij de toestellen binnen hebben, omdat er anders problemen ontstaan met de 14 dagen bedenktermijn van klanten. Daarom ben je ook nog niet aangesloten bij T-mobile en heb je dus ook nog niet betaald voor dit abonnement, je betaald nu nog gewoon voor je huidige abonnement." en dit "Wij hebben je niet verplicht om voor dit toestel te gaan. Er was duidelijk aangegeven dat dit levertijd van het toestel onbekend was. Helaas is het zo dat de vertraging van de levering bij Apple en de leveranciers ligt. Mocht je het te lang vinden duren kan er ook gewijzigd worden van toestel." Hallo, lees even goed en ga niet je eigen verhaal verzinnen (ik zeg al tig keren dat het al 6 weken is), 2-3 weken nog eens 2-3 weken, dus ruim overschreden en hoe lang moet ik dus nog wachten? nog 2-3 weken extra of nog 2-3 maanden extra? Je laat me dus gewoon onterecht voor mijn huidige abonnement betalen. Het is een oplichting. Je hebt mij inderdaad niet verplicht om voor dit toestel te kiezen. Maar jullie zijn wel tot de verplichting op jouw website aangegeven informatie van 2-3 weken (6 weken geleden) levertijd na te komen. Jullie hebben mij en misschien ook andere consumenten nogmaals daarover bedrogen (onbekende levertijd? duidelijk aangegeven, ja waar? je hebt me niet gemaild daarover, dus die streep ik weg en ik heb jouw website al een aantal keren bezocht en printjes gemaakt over je "in bestelling en levertijd" en die streep ik ook weg). Zet anders onbekende levertijd, zoals je al eerder hebt gezegd oftewel geen voorraad voor 2-3 maanden en kijk of er nog mensen bij jullie gaan bestellen. Jullie zijn ook verplicht om de consument te informeren dat jullie de aangegeven levertijd niet kan nakomen en dat ik nog extra 2-3 weken moet wachten en dit hebben jullie dus ook niet gedaan. Ik moet continu achteraangaan wat er gaande is. Ik ben er echt strontziek van en tijdverspilling aan die circulerende nutteloze discussies. Volgens de klantenservice doen jullie niet aan een compensatie. Ik heb wel gevraagd om een redelijke compensatie en dat jullie je verantwoordelijkheid moeten opnemen, maar blijkbaar wil je daar niet op ingaan en heb je daarover weer niks gezegd en weer maar doorspelen naar de leverancier. Moet een klant zelf de kosten opdraaien? Laten we zeggen jullie gaan mij de telefoon in mid januari leveren. Ik betaal dus vanaf mid januari voor 55 euro per maand en bijbetaling van 85 euro die ik al heb betaald? Terwijl het nu op jullie website staat 46 euro per maand en bijbetaling telefoon van 77 euro (was het niet 75 euro een paar dagen terug? zeker omdat ik om compensatie heb gevraagd of niet?). Als ik dus nu opnieuw bij jullie aanvraagt, komt het op hetzelfde neer (zelfde levertijd) en ben ik dus nog goedkoper uit per maand en aan bijbetaling. Sorry, maar je kunt beter uw webshop sluiten. Er is namelijk geen enkele service en schaamte.
Als zulke dingen gebeuren, schrijf ik nooit een recensie (eerste recensie) en wacht ik meestal netjes af en na 1x mailen is het al genoeg. En daarna komt het nog wel in orde met een redelijke compensatie zonder erover moeite te doen. Maar hier moet ik echt even aan kwijt, het is echt belachelijk voor woorden. Ik sluit hier vaker abonnementen af, maar dit is zeker de laatste keer, kijk maar na als jullie weer niet geloven en ik weet dat jullie het wel gaan doen. Voor die paar euro minder is het niet waard om hier je abonnement af te sluiten. Ik had beter bij T-mobile moeten verlengen toen ze nog wel op voorraad hadden. Dit komt duidelijk door jullie dat ik nu geen andere keuze kan doen. Anders wou ik direct mijn geld terug en ben ik gelijk overgestapt naar T-mobile zelf. Vandaar goedkoop is duurkoop.
Ik raad nieuwe consumenten af om hier je toestel te bestellen, als ze eenmaal niet op voorraad hebben dan beginnen ze met bedriegen en compensatie kennen ze ook niet.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
6 resultaten - getoond 1 - 6

Mobiel.nl informatie

Algemene informatie

Merken
gsm
Productgroepen
  • mobiel
  • mobiele telefoons
  • gsm + abonnement
  • telefoonabonnement
Levertijd
n.v.t.
Verzendkosten
nvt
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • i-deal
  • Verzending onder Rembours
Telefoonnummer
070 - 30 10 301