Vorige week donderdag telefonisch contact gehad en gevraagd naar verwachte datum van overzetten huidige/oude nummer naar nieuwe SIM kaart (nummerbehoud).
Antwoord van mobiel.nl was "waarschijnlijk de volgende dag".
Zojuist bevestiging van Tele2 gekregen dat de activatiedatum van mijn nieuwe SIM kaart 19 april is - bijna 3 weken later!
Belabberde service en volledig onbetrouwbaar!
Wat een verschrikkelijk kill bedrijf is dit. Binnen de omruilgarantie termijn een kras op mijn iPhone X (in de 8 iPhone jaren daarvoor nooit een kras gehad!). Op internet veel vergelijkbare gevallen gelezen dus eerst telefonisch aangemeld bij Mobiel. Gebeurde niets dus via mail wederom probleem bij ze neergelegd. De mail wordt gebruikt als start contactmoment en valt enkele dagen buiten de garantie. Na een maand mailcontact over en weer sturen ze me ongevraagd een screenprotector en wordt de case gesloten! Alsof een screenprotector de kras op mijn iPhone verhelpt?!
Op de klantservicepagina van mobiel.nl staat het volgende:
"Klanttevredenheid vinden wij erg belangrijk. Mocht je toch een opmerking of klacht hebben, horen wij dat natuurlijk graag. Dan doen wij er alles aan om jou alsnog tevreden te stellen."
Ik zou graag willen weten wanneer ze hiermee gaan beginnen en mij alsnog tevreden gaan stellen. Ik heb er op dit moment weinig vertrouwen meer in en voel me dus ook ontzettend benadeeld (zeker omdat ik al binnen de garantie termijn telefonisch contact heb gehad)..