Mobiel.nl reviews

www.mobiel.nl
 
9.2 (412)

412 Mobiel.nl reviews

 
(316)
 
(86)
 
(5)
 
(3)
 
(6)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
3 resultaten - getoond 1 - 3
Volgorde

Verkeerde levering

Beoordeling 
 
3.8

Een galaxy s10+ met abo besteld. S10 van een andere klant gekregen inclusief verkeerde simkaart en verkeerd hoesje.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 3
Reageer op deze review

Belofte over datum nummerbehoud TOTAAL NIET nagekomen!

Beoordeling 
 
3.5

Vorige week donderdag telefonisch contact gehad en gevraagd naar verwachte datum van overzetten huidige/oude nummer naar nieuwe SIM kaart (nummerbehoud).
Antwoord van mobiel.nl was "waarschijnlijk de volgende dag".
Zojuist bevestiging van Tele2 gekregen dat de activatiedatum van mijn nieuwe SIM kaart 19 april is - bijna 3 weken later!
Belabberde service en volledig onbetrouwbaar!

LE
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review

Wat een verschrikkelijk kill bedrijf is dit

Beoordeling 
 
4.0

Wat een verschrikkelijk kill bedrijf is dit. Binnen de omruilgarantie termijn een kras op mijn iPhone X (in de 8 iPhone jaren daarvoor nooit een kras gehad!). Op internet veel vergelijkbare gevallen gelezen dus eerst telefonisch aangemeld bij Mobiel. Gebeurde niets dus via mail wederom probleem bij ze neergelegd. De mail wordt gebruikt als start contactmoment en valt enkele dagen buiten de garantie. Na een maand mailcontact over en weer sturen ze me ongevraagd een screenprotector en wordt de case gesloten! Alsof een screenprotector de kras op mijn iPhone verhelpt?!

Op de klantservicepagina van mobiel.nl staat het volgende:
"Klanttevredenheid vinden wij erg belangrijk. Mocht je toch een opmerking of klacht hebben, horen wij dat natuurlijk graag. Dan doen wij er alles aan om jou alsnog tevreden te stellen."

Ik zou graag willen weten wanneer ze hiermee gaan beginnen en mij alsnog tevreden gaan stellen. Ik heb er op dit moment weinig vertrouwen meer in en voel me dus ook ontzettend benadeeld (zeker omdat ik al binnen de garantie termijn telefonisch contact heb gehad)..

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
3 resultaten - getoond 1 - 3

Mobiel.nl informatie

Algemene informatie

Merken
gsm
Productgroepen
  • mobiel
  • mobiele telefoons
  • gsm + abonnement
  • telefoonabonnement
Levertijd
n.v.t.
Verzendkosten
nvt
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • i-deal
  • Verzending onder Rembours
Telefoonnummer
070 - 30 10 301