Details van de beoordeling

Mango shop
Mode

Bestelling zoek geraakt

Beoordeling 
 
4.5

na 2 weken is mijn bestelling er nog niet. volgens de track en trace ligt het pakket al 6 dagen geleden bij DPD parcel delivery centre, maar nooit afgeleverd. Eerst naar DPD gebeld en DPD verwijst mij contact op te nemen met Mango outlet zelf. Logisch zou je denken dat het pakketje al daar bij DPD ligt, waarom moet ik dan nog Mango outlet bellen? Ik heb de Mango outlet toch gebeld en gesproken met Anna Nera. Ze verwijst mij om contact op te nemen met DPD. Huh ik word letterlijk van het ene kastje naar het anders kastje gestuurd. Dus ik leg haar uit dat ik al contact heb genomen met DPD, maar zonder resultaat. Eindelijk zegt ze dat ze contact gaat opnemen met DPD, maar dat zal een paar dagen duren voordat ze iets weten. Ik vraag me af: als de klanten niet zelf achteraan gaan bellen voor hun bestelling, komt de bestelling wel ooit aan??? Ik dacht eerst lekker voordelig shoppen bij Mango outlet, maar als ik niet zelf had gebeld, komt dat pakketje misschien nooit aan. By the way, ik heb dat pakketje nog niet ontvangen en ook geen bericht gekregen of die ooit zal aankomen....

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Floor op 13 Augustus 2017

Hoi, is er al nieuws over je pakketje ? Ik wil graag bestellen maar dan wel met de zekerheid dat het aankomt...

Monique op 16 Augustus 2017

Krijg vandaag een mailtje van Mango dat de zoektocht in gang is gezet. Het wordt vervolgd..

Monique op 08 September 2017

Heb vandaag een mailtje gekregen van Anna Nera (Mango klantenservice) gekregen, dat mijn verzoek in behandeling is! Inmiddels na bijna 2 maanden is mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.

Reageer op deze review