Details van de beoordeling

Bonprix reviews
Mode

Bonprix service teleurstellend

Bij Bonprix een zwangerschapsshort besteld. Hij zou binnen 2-4 dagen geleverd worden. Dus ik was erg blij mee omdat hij leverbaar was, aangezien dat ik een gecombineerde zwangerschap heb met hoog risico op vroeg geboorte. Op 21.04.2018 besteld maar vandaag 06.05.2018 de broek nog steeds niet ontvangen. Afgelopen vrijdag met Bonprix gebeld maar volgens hun is de broek niet leverbaar!!! Op 21 april hun gaven aan dat de Zwangerschapsshort wel leverbaar was, vrijdag als je wilde bestelen stond deze wel als leverbaar, vandaag staat ook als leverbaar. Als ik toen correct door Bonprix was geïnformeerd dan had ik wel iets anders besteld en vandaag met mooi weer wel een zwangerschapsshort kunnen dragen. Slechte service van Bonprix en dat is niet voor het eerst!

Antwoord klantenservice

Beste Elena, het spijt me te vernemen dat je je short nog niet hebt ontvangen. De site wordt regelmatig bijgewerkt. kan je een mail sturen met je klantummer of postcode en huisnummer en een korte uitleg? Kan je in het bericht ook het artikelnummer en de besteldatum vermelden? Je dossier wordt dan nagekeken. Mijn excuses voor het ongemak. Ons e-mailadres is: sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review