Details van de beoordeling

Bonprix reviews
Mode

Betalingsherinnering

Betalingsherinnering ontv. e.e.a. uitgelegd dat het bedrag reeds was overgemaakt dd. 16-05-2018, via de ING Bank.
Voordat jullie zoiets ondernemen adviseer ik u eerst de RABO te raadplegen, daar ligt waarschijnlijk de oorzaak. IK voel mij als goede klant en goed van betalen (kunt u zelf nakijken) zwaar voor het blok gezet en voel mij zwaar beledigd. Dat ik nog klant zal blijven heeft mij zeer aan het twijfelen gezet!!!!!!!! U wordt bij deze bedankt.

Antwoord klantenservice

Beste H H Stam van Braam, het spijt ons te horen dat uw betaling niet werd geregistreerd. Helaas kan dit soms voorkomen, bijvoorbeeld vanwege een menselijke tiffout of een technische storing. U kunt ons te allen tijde contacteren, zodat we met spoed een oplossing kunnen zoeken. Het team van bonprix

HS
Was deze beoordeling nuttig? 0 3
Reageer op deze review