Details van de beoordeling

Bonprix reviews
Mode

Bonprix heeft zaken kennelijk niet op orde

Beoordeling 
 
3.0

Op 21 maart jl. voor het eerst iets besteld bij Bonprix, betaald en vervolgens bericht ontvangen dat het product niet meer geleverd kon worden. Toen geld terug gehad.
Op 30 maart jl. opnieuw bestelling geplaatst, bij het artikel stond "levering binnen 2 tot 4 dagen". Vervolgens bericht ontvangen dat het artikel in "nalevering" was en dat het ongeveer 3 weken zou duren voordat het product geleverd zou worden.
Inmiddels zijn er ruim 6 weken verstreken en nog steeds staat "het product in nalevering". Via de klantenservice verschillende berichtjes gestuurd en als antwoord krijg je dan "door drukte kan het een paar dagen duren voordat wij u een reactie geven, u hoeft geen tweede bericht te sturen". Een andere keer krijg je als reactie: "door het enorme succes kan een reactie een paar dagen op zich laten wachten".
Andere reactie: "wij kunnen op dit moment niet aangeven hoe lang de levering op zich laat wachten" .
Ik vind dit onbegrijpelijk. Ik ken geen enkel ander online bedrijf dat zo slecht met haar klanten omgaat. Bonprix heeft haar voorraad systeem niet op orde en ook niet voldoende mensen in de backoffice om reacties te beantwoorden.
Overigens komen er wel steeds nieuwe aanbiedingen van Bonprix. Het zou beter zijn als Bonprix eerst haar lopende bestellingen afhandelt.

Antwoord klantenservice

Beste Ans, onze excuses voor de vertraging. Wanneer u een e-mail stuurt naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl zoeken wij met spoed een oplossing. Het team van bonprix

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review