Details van de beoordeling

Bonprix reviews
Mode

NIET DOEN! Bedrijf heeft processen niet op orde hierdoor kans geld kwijt raken groot!

VERMIJD DIT BEDRIJF, firma list & bedrog is er niets bij. Op 27 april 2018, 11 artikelen besteld. Na ruim 3 weken wachten hiervan 4 artikelen ontvangen (22 mei). Ik had t-shirts voor mijn vakantie besteld en aangezien deze werden geleverd tijdens mijn vakantie deze teruggestuurd en de rest geannuleerd. Bonprix had inmiddels ook artikelen geannuleerd omdat deze niet meer leverbaar waren. Nu denk je dat je dan je geld terug krijgt, maar nee hoor zelfs niet na inmiddels meerdere telefoontjes. Van de 4 artikelen die ik heb teruggestuurd van 3 artikelen het geld terug gehad. Het 4e zijn zij kwijtgeraakt en dus krijg ik mijn geld niet????? Eh hallo als jullie op 30 mei iets terug ontvangen en dit pas een week later verwerken, ja dan loop je het risico dat er dingen verdwijnen. Dat is echter niet mijn fout!!!
Dus nu zijn we 2 maanden verder en ik heb niets ook mijn geld niet. Excuses blijven ook uit. Doordat dit bedrijf haar processen niet op orde heeft maak je meer kans je bestelling niet te krijgen dan wel. Het krijgen van je bestelling is meer geluk. Als ik het resterende geld niet over een week heb ga ik aangifte doen van internet oplichting. IK BESTEL HIER NOOIT MEER!

Antwoord klantenservice

Beste MvdA, onze excuses voor het ongemak. Wanneer u een e-mail stuurt naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl zoeken wij met spoed een oplossing. Het team van bonprix

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review