Details van de beoordeling

Spartoo
Mode

Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt!!!!

Via vrouw.nl had ik een Cadeaubon gewonnen van €50,- eenmalig te gebruiken.
Uiteindelijk super enthausiast 2 vesten uitgekozen €68,- bij elkaar dus 18 uit eigen zak betaald. Levering liet er lang op zich wachten!
1 vest viel ontzettend tegen en heb ik retour gestuurd (zag er heel anders uit dan de vest in de winkel van dat merk) tot mijn grote verbazing krijg ik nog niet eens de helft van mijn geld terug en de rest van de tegoedbon is ook verdwenen. Uiteindelijk had ik dus 60 euro betaald voor een vest van €30 euro!!!! Contact opgenomen met spartoo en ja dat hoorde zo, echt belachelijk!!! Na flink wat mailen en bellen uiteindelijk als uitzondering mijn geld terug gehad en de rest van de Cadeaubon ja die is verloren gegaan is maar eenmalig te gebruiken die 50 euro en als je iets besteld wat niet goed zit/mooi en je stuurt het retour ja dan heb je pech en kan je fluiten naar je cadeaubon! En in dit geval bijna zelfs naar het eigen extra betaalde geld!! Dus nu €50 euro betaald voor een vest van €30,-
Voor mijn NOOIT meer Spartoo zeer slechte service en slechte levering! Dit niks ten nadele van vrouw.nl want lees met plezier al hun columns en blogs!!

DW
Was deze beoordeling nuttig? 3 6
Reageer op deze review