neckermann reviews

nl.neckermann.com
 
3.7 (17)
Neckermann

neckermann is één van de grootste kleding internetshops van Nederland met een uitgebreid assortiment. Online kleding kopen is erg eenvoudig bij neckermann. Wat neckermann extra aantrekkelijk maakt? De mogelijkheid tot afbetaling in termijnen, de beste acties, 14 dagen bedenktijd en vandaag besteld, betekent vaak morgen al in huis.

neckermann mode, kleding & meer:

  • Bij neckermann mode voor het hele gezin, óók in grote maten.
  • Het elektro-assortiment van neckermann omvat o.a. GSM's, DVD's, TV's, camera's, games en laptops.
  • Huishoudapparatuur, zoals wasmachines, wasdrogers, koelkasten, vriezers en vaatwassers.
  • Slapen: boxsprings, bedden, matrassen, slaapkamerkasten, bedtextiel, etc.
  • Wonen: zitmeubelen, kasten, verlichting, tuinmeubelen en traprenovatie.

17 neckermann reviews

 
(1)
 
(3)
5-7 punten
 
(0)
 
(5)
 
(8)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

55 inch dual defect

Beoordeling 
 
1.0

Tv heeft een dode pixel, Neckermann heeft aangeboden om te tv om te komen ruilen binnen een week. Dit is al 3 weken geleden, geen reacties op herhaaldelijke mail en telefoontjes.
Wij ondernemen juridische stappen.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

55 led

Beoordeling 
 
1.0

11 oktober 55 inch tv besteld.....30 oktober geleverd,uitgepakt bobbel/black spot in beeld.

gaat direct terug,snap niet dat dit bedrijf bestaansrecht heeft,koop hier a.u.b niets.

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Iris Huis in 't Veld op 05 November 2018

Tv na lang wachten ontvangen maar blijkt dooie pixels te hebben. Na oneindig veel mailcontact heeft Neckermann toegezegd de tv komen ruilen (11 oktober), daarna geen reacties op mijn mail. Telefoon word geregeld door callcenter (tegenwoordig ook niet meer, nu krijg je een bandje dat je moet mailen.) en reactie op mail komt niet.

Vorige week woensdag werd er eenzijdig gemaild dat de volgende dag (1 november) de tv omgeruild zou worden. Hier een verlofdag voor opgenomen, netjes aanwezig, niemand langs geweest. Hier op hebben wij een mail gestuurd waarin wij hun ingebrekestelling
stellen en juridische stappen gaan ondernemen. Vrijdag komt er ineens een mail waarin word gesteld dat zij maandag (5 november) komen, wederom zonder overleg met mij. Ze hadden mazzel dat ik thuis was.

De bezorger is net net geweest (zzp-er en dus geen werknemer van Neckermann) deze beste man kunnen overtuigen om mij te "nieuwe" tv te laten testen en maar goed ook! De "nieuwe tv had nog meer dode pixels! We hebben 2 of 3 tv's uitgepakt en getest tot we een tv zonder defecten vonden.
De bezorger heeft direct een rit gecanceld omdat hij geen kapotte tv wilde leveren. Dus dankzij deze lieve bezorger (en dus niet door Neckermann) heb ik dan eindelijk iets wat functioneerd.

Reageer op deze review

Koop niks bij hun.

Beoordeling 
 
2.3

Op 30 september diverse producten besteld maar tot op heden nog steeds niks ontvangen.
Zou ook nog een track&trace code ontvangen maar die ook nog steeds niet ontvangen.
Dit was de laatste keer dat ik daar besteld heb.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bestel hier NOOIT!!!!

Beoordeling 
 
1.3

Wat een TRIESTE service, ik kan het geen eens service noemen.
Ik bestel een fiets, ja mevrouw 5 werkdagen levertijd! Nu 3 weken later geven ze niet thuis!
Dus en geen fiets en geen geld retour! Na dagelijks bellen met de klantenservice ( wat een extern ingehuurd bedrijf is ) nog geen oplossing.... Dat wordt maar even een bezoekje ad winkel......

Tip: BESTEL HIER NIKS!!!!!!!

LV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

slechte afretsale

Beoordeling 
 
3.5

Na meer dan 2 weken wachten ontvang ik een verkeerd product.
Een retourformulier zit er niet standaard bij. Retour kan alleen aangevraagd worden per email met bijgevoegde foto's. Daar wordt ook niet gereageerd. Al 3 dagen aan het wachten wachten en nog geen reactie. Bellen helpt ook niet want de klantenservice geeft het alleen door aan de juiste afdeling, en komt niet met een oplossing.
Wat een belachelijk bedrijf!!! Retourneren is dus heel moeilijk en hun eigen fouten herstellen doen ze niet.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Wat een slechte service!

Beoordeling 
 
1.0

Als je het leuk vindt om als debiel behandeld te worden en hier voor wilt betalen, dan is 't echt een topwebshop.
. Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en na diverse e-mails blijven ze je aan het lijntje houden. De klantenservice nu al 4 keer aan de telefoon gehad, en elke keer weten ze van niets, doen net of ze achterlijk zijn en daarna loopt de computer vast.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Neckermann leveren

Beoordeling 
 
1.0

Dinsdag 19 nov heb ik een bestelling gedaan en is iDeal betaald. Tot opheden heb ik nog steeds niks ontvangen. Kreeg vandaag een mail dat ik een track&trace zou ontvangen, maar ook die heb ik tot heden niet ontvangen. Excus daar heb ik geen boodschap aan. Dit is en was de laatste keer dat ik ooit wat bij jullie besteld heb. Ik heb ook nu reviews gelezen, had ik die voor die tijd maar gelezen dan had ik NOOIT wat besteld bij jullie. Het is te gek voor woorden dat ik nog niks heb ontvangen en dan zeg ik het nog netjes. Ik heb 4 dagen geleden dure laarzen besteld ( gelukkig niet bij jullie) die komen uit SPANJE, die ontvang ik morgen. Zit jullie op de Noordpool dat het zolang moet duren?? ik ga dit ook op fb en andere site zetten en mensen erop wijzen wat voor een flut bedrijf jullie zijn wat betreft leveren. Maar dit mailtje zal jullie een worst zijn, mag!! Internet heeft een groot bereik?
Geen goedwoord over NECKERMANN?
En standaard mailtjes met sorry daar veeg ik me kont mee af

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

800 euro verschil binnen 10 dagen zelfde appartement

Beoordeling 
 
3.0

Een week na boeking is de reis ineens 50% goedkoper. Ik dacht ik vraag de reden en kijk of er nog aan te doen is. Ik vond het verschil erg groot. Uiteraard weet ik dat er soms 25 tot 30 % afgaat maar 50 ?
Totaal was er met de dame van neckermann niet te praten, het enige wat zei deed was copy past van regels in het chat scherm.
Een lakken pakket was al te veel moeite .
Het ging om een verschil van ruim € 800 ,- op 12 dagen.
nee was gewoon pech melde de neckermann dame.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

kosten retourzending

Zojuist een retourzending opzicht retour gezonden. Ik moest 6,95 € betalen. Bij Wehkamp, UllaPopken en H&M hoeft dat nooit. Hulde aan Wehkamp, UllaPopken en H&M, daar blijven wij i.i.g klant. Het gaat ook heel omslachtig, aanmelden uitprinten e.d een hoop gezeur. De jongen aan de telefoon was verder wel aardig die kan er ook niets aan doen. Bovendien stelllen ze dat je volledig verantwoordelijk bent voor de aankomst van het pakketje. Als het onderweg beschadigt of ze jatten er wat uit dan ben je dus als klant de klos. Ik heb er bij het postkantoor foto'tjes van gemaakt terwijl de medewerkster bezig was. Het pakketje is klokgaaf de deur uit gegaan. Het bewijs heb ik dus. Gatverdamme, dat het zó moet zeg en dan dat je de portokosten ook zelf moet betalen. Het is echt te schandalig voor woorden. Wij bestellen hier in ieder geval nooit meer. Wee een weggelopen klant. Ben benieuwd hoe lang ze de slechte service volhouden zo. Wel jammer voor de medewerkers die hierdoor op gegeven ogenblik op straat komen te staan. Neckermann: beschouw dit als feedback en neem een voorbeeld aan jullie concurrenten genoemd als hier boven dan lopen de klanten niet weg en komen de weggelopen klanten weer vanzelf terug. Succes!

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

slechte kwaliteit slechte service

Heb in januari een bed besteld en het bed zakte in in jullie nu zijn zij planken gebroken en heb contact opgenomen met neckermann zij wouden fotos dus die stuurde ik nu was het nier goed genoeg voor hun en moest weer fotos sturen zo ging het paar mails verder toen kwamen ze met de oplossing 20 in waardebon en ik moest blijven met een kapotte bed. Nu heb ik zelf geprobeerd het bed in elkaar te zetten hoogzwanger ( bed kon 100 kilo houden woog toen 79) heb ik dat gedaan. Onder tussen mail contact gehad dst het geem stijl is en ik niet met een waardenbon toe geef. Me kleine was geboren 15.08.2015 en was hem eten aan het geven en bed zakte weer in, intresseerde hun niet dat het weer gebeurde en nieuwe planken konden ze niet sturen ze konden wel dit keer 50 waardebon geven gingg vervolgens weer niet accort hiermee en vond het een domme tegoed komen voor een bed die niet goed is heb 2 ,maanden erover gedaan om uiteindelijk me geld terug te krijgen.. het intresseerd hun niet dat ser misschien iets had kunnen gebeuren mett me kind of mij neckermann isschandalig onbetrouwbaar en een van de slechte online shop ooit, adviseer niemand om bij neckermann te bestellen.

AM
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

neckermann informatie

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee
Telefoonnummer
-