Bijenkorf reviews & ervaringen

www.bijenkorf.nl
 
2.8 (59)
Bijenkorf

59 Bijenkorf reviews

 
(4)
 
(3)
 
(5)
 
(7)
 
(42)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
59 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3
Volgorde

Website

Beoordeling 
 
10.0

Snelle service

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Door Loly super geholpen

Beoordeling 
 
9.5

Vandaag voor een kostuum gekeken bij Bijenkorf Rotterdam. Veel keus, waardoor je een beetje door de bomen het bos niet meer ziet, maar Loly vroeg of ze kon helpen en heeft dat fantastisch gedaan. Geen moeite teveel en na lang zoeken en proberen prima geslaagd. Zonder haar was ik al lang weggeweest, maar nu tevreden naar huis met een mooi kostuum. Van zulke medewerkers kun je er niet genoeg hebben !

FV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Diana op 30 Juli 2020

Mijn man en ik zijn vandaag echt super geholpen door Edith op de parfumerie afdeling! Edith is vriendelijk, grappig, heeft verstand van zaken en is absoluut niet opdringerig. Een aanrader als je deskundig wilt worden geholpen bij een voor jou passend parfum.

Reageer op deze review

Top service van Jeroen in Den Haag

Service 
 
10.0

Onlangs een zwarte spijkerbroek van Denim gekocht bij de bijenkorf in Den Haag. Een fabriek fout, maar ik had contant betaald. Jeroen heeft alle moeite genomen om te onderzoeken welke dag het was, welke kassa etc... Uiteindelijk heb ik een nieuwe broek gekregen!
Dank Jeroen dat je mijn vriendin en schoonmoeder zo goed geholpen hebt.

BP
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Tim&Mustafa K

Service 
 
10.0

Vrijdagavond 11 Maart was Ik op de herenafdeling in R'dam en zocht kleding voor mijn zoon. 2 uiterst behulpzame verkopers genaamd Tim en Mustafa K schoten mij te hulp en boden zich aan als paspop. Zo kon ik de goede maat meenemen. Het was een zeer behulpzaam, vriendelijk en vrolijk duo. Een feestje om kleding bij te kopen. Ze zijn een aanwinst voor de winkel en een compliment waard. Keep up the good work boys!
Marlies

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.5

Wat mij betreft is Bijenkorf online even betrouwbaar en professioneel als de warenhuizen zelf, waar ik zelf al jaren trouwe klant ben. Prima assortiment van kwaliteitsmerken, hoewel de laatste jaren steeds meer de nadruk op de echt luxemerken komt te liggen. Maar als je op zoek bent naar kwaliteit ben je hier aan het goede adres.

SV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Koop er geen breekbare artikelen!

Beoordeling 
 
5.8

Koop er geen breekbare artikelen!
Ze krijgen het niet voor elkaar om borden, schalen en glazen heel bij de klant te laten bezorgen.
Bij iedere zending die ik er heb gedaan waren er wel één of meerdere artikelen gebroken.
Na meerdere pogingen om het oonieuw te bezorgen, en het weer kapot aankwam, hebben ze maar besloten het geld terug te storten.
Helemaal toppie, nu zit ik dus met een half servies.
Onbegrijpelijk dat ze het niet beter verpakken.

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Aankoop Marc Aurel

Service 
 
8.0

Dank aan Felicia /Bijenkorf Amstelveen voor mijn geweldige aankoop voor het huwelijk van mijn dochter. Geweldige service en dit al voor de tweede keer da ze mij help en niet te beroerd is om het een klant naar de zin te maken met het kiezen van de juiste kledng.
Felicia de bent een topverkoopster.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3

Goed overzicht van artikelen. Ik bestel vanuit het buitenland kado's. Vervelend is alleen dat de factuurbon bij die kado's bezorgd wordt. Waarom zou je een kado laten inpakken als je er een prijskaartje aan laat zitten? Het is niet leuk om een presentje te ontvangen en dan op een factuur te zien hoeveel er aan je besteed is!
Je zou de keuze moeten hebben om de factuurbon naar een ander adres of email adres te laten sturen.

Een keer eerder had ik een drank pakket laten bezorgen. De glazen werden nagestuurd! Drank met glazen zouden samen in een pakket bezorgd moeten worden.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Het groeten van klanten

Beoordeling 
 
3.0

Je wordt niet begroet bij binnenkomst bijenkorf staat zo hoog met personeel.

MP
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

gebrekkige afhandeling retour

Beoordeling 
 
7.0

Gebrekkige afhandeling retour
Normaal gezien altijd tevreden.

Echter nu een retour gestuurd met 2 broeken in zelfde pakket met zelfde retourreden. Slechts 1 broek retour verwerkt en terugbetaald.

Na contact via app is een onderzoek uitgezet op vrijdagmiddag. Daaropvolgende dinsdagmiddag week x+1 nog niets gehoord dus zelf gebeld. Men hoopt begin week x+2 iets te weten.

Ondertussen is de geretourneerde broek nog wel betaald met visa.

Ondertussen woensdag en nog steeds niets gehoord na 2 tot 3 apps van mijn kant.

Wat mij betreft niet de bedoeling dat door een fout of drukte bij bijenkorf ik langer moet wachten op terugbetaling retour. Daarbij krijg ik al 5 dagen geen reactie via app. Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat de 2e broek nog retour verwerkt moet worden gezien ze in zelfde pakket zaten.

Samengevat, geen online aankoop meer voor mij op deze manier.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

ZEER SLECHTE SERVICE

Beoordeling 
 
2.0

Super slechte service! Heb op 15 JULI een gucci schoen gekocht ter waarde van 495 euro. Heb deze nooit ontvangen, bijenkorf beweerd dat het afgeleverd is. Bijenkorf stuurt me steeds van de kastje naar de muur. Mijn handtekening is vervalsd bij het aftekenen en mijn naam is nieteens goed geschreven. Bijenkorf doet hier erg laks over ben er al 10 dagen mee bezig en heb aangifte moeten doen bij de politie. JAMMER, ze zijn een trouwe klant kwijt! Zal iedereenook waarschuwen! Wees gewaarschuwd als je dure spullen koopt en ze laat bezorgen!

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Informatie over handdoeken

Service 
 
1.0

In de winkel lagen twee soorten handdoeken/washandjes. Ik vroeg aan een verkoopster of ik haar iets mocht vragen. Het duurde 10 seconden voordat ze me zuur aankeek en toen kwam het....Met een arrogantie en op een bekakte toon waar Margareth Thatcher jaloers op zou zijn zei ze: mevràw, zegt u het eens wat wilt u van me weten?!? Ik vroeg of dit het hele assortiment handdoeken was in de winkel. Zegt ze: in het magazijn heb ik nog wat andere kleuren liggen, zegt u maar wat u nodig heeft dan ga ik het voor u halen. Ik vroeg nogmaals of dit het hele assortiment was. Waarop ze het volgende antwoordde: mevràw, dit is maar een kleine Bijenkorf, voor een groter assortiment moet u naar Den Haag of A'dam. Dus als u zegt wat u nodig heeft dan haal ik het uit het magazijn !?!?!? Sorry hoor maar waarom zo uit de hoogte, je bent een verkoopster en als deze baan je niet bevalt (wat zeker waar was) zoek aub een andere baan zonder klantencontact. Ja, ze deed me echt denken aan Cruella brrrrr. Dat zo iemand daar werkzaam is? Nou ja werkzaam, ze was kussentjes aan het rangschikken in een stellingkast en toen we haar een half uur later passeerde was ze daar nog mee bezig. Er lagen maar liefst 6 kussentjes. Een tip voor de Bijenkorf Amstelveen: screen eerst je personeel voordat je een heks in dienst neemt, zo iemand jaagt alleen maar klanten weg. Zal toch niet de bedoeling zijn.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Sage barista Pro

Beoordeling 
 
1.8

Ik ben zeer teleurgesteld in de Bijenkorf vanwege hun weigering om mijn Sage Barista Pro koffiemachine terug te nemen, simpelweg omdat het plastic niet meer in perfecte staat verkeerde. Ondanks mijn gedetailleerde uitleg wilden ze niet luisteren en leken ze volkomen ongevoelig voor mijn situatie. Ik betreur het dat ik ervoor koos om mijn aankoop niet bij Coolblue te doen, ook al was het daar iets goedkoper. Deze ervaring benadrukt opnieuw dat goedkoop inderdaad duurkoop kan zijn. Let dus goed op, want voor een paar euro minder kan je je rechten verliezen en een verschrikkelijke klantenservice ervoor in de plaats krijgen.

KM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Ik kocht een parfum van hen

Beoordeling 
 
1.0

Ik ben opgelicht door dit bedrijf. Ik bestelde een parfum en ik heb het teruggestuurd. Ze zeggen dat ze me zullen terugbetalen en het is nooit op mijn bankrekening terechtgekomen. Ze zeggen dat ze het geld al hebben gestuurd en dat ik het niet heb ontvangen. Ik raad het niemand aan.

UH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

SMEG Koffiemachine

Service 
 
1.0

op 23 juli een SMEG koffiemachine gekocht . De koffieopschuim functie ging na anderhalve week al stuk. Contact gehad met SMEG en deze opgestuurd, en is vervangen. Na 2 weken gebruik van de nieuwe, exact hetzelfde probleem. Besloten om niet nogmaals te gaan voor reparatie / vervanging maar om mijn geld terug te vragen. Hier ben ik nu, zonder succes, al ruim 6 weken mee bezig. eerst via WhatsApp contact en de laatste dagen ook via de telefoon. Ik heb de machine op 26 september teruggestuurd, waarna De Bijenkorf hem naar SMEG heeft gestuurd (12 dagen later!), hoewel ik constant heb aangegeven dat ik de machine niet meer wil hebben maar mijn geld terug wil. SMEG is voor mij geen partij; De Bijenkorf wel. De klantenservice is, voor een degelijke groot bedrijf, beneden alle pijl. Elke keer hetzelfde bericht 'ja ja, ik snap dat dat vervelend is..'. Daar koop ik niks voor. Onbegrijpelijk voor een bedrijf als De Bijenkorf!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Onterechte afschrijving

Beoordeling 
 
1.0

Zeer teleurgesteld in de Bijenkorf. Met betalingen met de Bijenkorfcard heb ik geruime tijd punten gespaard. Doordat de samenwerking met ICS stopgezet werd moesten deze punten (met een waarde van €77,-) uiterlijk 1 maart zijn verzilverd. Op 11 februari heb ik daarom een bestelling gedaan en de punten verzilverd. Ik had meer besteld dan nodig en heb daarom een deel van de bestelling geretourneerd. Hetgeen ik gehouden heb was voor meer dan €77,-. Tot mijn verbazing werd bij het terugstorten van de geretourneerde artikelen de €77,- teruggeboekt. Inmiddels waren de punten verlopen en dus foetsie..

Telefonisch laat de Bijenkorf weten niet terug te storten, maar alleen een cadeaubon uit te kunnen schrijven. Kortom zij maken een fout en boeken onterecht terug en ik moet nu betalen voor spullen die ik anders met punten had betaald en moet daarna nog een keer iets uit gaan zoeken met mijn cadeaubon. Mooi verdienmodel Bijenkorf..

V
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Horloge

Beoordeling 
 
1.0

Goed opletten met wat je koopt!!!!!!! Gisteren een horloge gekocht voor €350. Thuis aangekomen en even willen checken of hij waterdicht is en blijkt dat ditzelfde horloge overal word aangeboden voor €130. Klantenservice gebeld, geappt, 2x terug naar rotterdam voor niks. Mag hem niet retourneren omdat er 3 schakels door DE BIJENKORF ZELF zijn uitgehaald.( deze kun je zo weer terug zetten ). Ik voel me zwaar opgelicht! Ik vind het niet erg om wat meer te betalen in een winkel maar het 3dubbele vind ik heel ver gaan.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Abdel op 24 Oktober 2022

Dat is precies wat ik meemaakte voelde me keihard opgelicht. Zij verkopen zelfs producten duurder dan in andere winkels. Plus ze verkopen brillen die anderen passen kijk uit met de bijenkorf! Voor je het weet prikt de bije je wanneer ze je een beetje honing geven!!!

Reageer op deze review

Sieraden

Beoordeling 
 
4.3

Bestelling 35733194
Ik was altijd tevreden met de service van de Bijenkorf, maar bij mijn laatste bestellingen gaat het behoorlijk mis met de terugbetaling en moet ik vreselijk achter mijn geld aanzitten. En 1 keer kan misschien gebeuren, maar nu het een patroon wordt en ik wel een betere tijdsbesteding kan bedenken, vind ik het wel erg vervelend worden.
Als je de customer service belt dan kunnen zij alleen maar notities van je gesprek maken maar zij kunnen je verder geen duidelijkheid geven van hoe of de wat.
Ze vertellen, afhankelijk van wie je aan de lijn hebt, allemaal wat anders. Maken daarbij valse beloftes en komen afspraken niet na en schuiven het probleem af met de mededeling nog even geduld te hebben.
Mij uitleggen hoe het echt zit en wanneer ik mijn geld kan terugverwachten dat kunnen ze niet. Kennelijk kunnen ze online bestellingen niet meer op een niveau afhandelen wat je van kennelijk een vroegere Bijenkorf kon verwachten.
Ik bestel hier iig nooit meer wat.
En ik hoef geen reactie van de Bijenkorf op mijn bericht. IK WIL MIJN GELD TERUG. Richt daar je energie op!!!!!

En dan krijg je een reactie dat je extreem vaak contact opneemt!! Ik bel precies op de momenten terug dat zij beweren dat het geld erop zou staan: steeds 2 dagen verder over 2,5 week gerekend.
Als het geld dan nog steeds niet binnen is, ga ik idd weer bellen. Het gaat hier wel om ruim 600 EUR!!

Omgekeerde wereld dus want extraam vaak liegen over je afspraken, zul je dus bedoelen!!
Kom je afspraken na Bijenkorf, dan hoef ik ook niet steeds te bellen!!!

QG
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Stone Island Jas

Beoordeling 
 
3.0

Ongeveer 1,5 week geleden heb ik een jas van Stone Island in de winkel gekocht als kerstcadeau voor mijn vader. Vervolgens krijg ik gisterenochtend een e-mail dat op Stone Island nu 30% korting zit, waaronder ook op de jas die ik in de winkel heb gekocht, mijn maat was ook gewoon nog op voorraad.
Via Whatsapp heb ik toen contact met de Bijenkorf opgenomen, ze gaven aan niks voor mij te kunnen betekenen, mocht ik de jas voor de actieprijs willen dan zou ik maar eventjes op en neer naar de Bijenkorf in Eindhoven moeten om hem daar retour te brengen en hem vervolgens online voor de actieprijs opnieuw te moeten betellen, kortom alleen maar extra moeite en kosten terwijl het op een hele simpele manier opgelost zou kunnen worden, namelijk, het prijsverschil terugstorten.
Ik heb dit ondertussen al meerdere malen bij de Bijenkorf meegemaakt, nooit heb ik er iets mee gedaan maar om zo afgewimpeld te worden had ik van zo’n winkel niet verwacht.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Jas Ted Bekker

Beoordeling 
 
1.0

Zeer onbeschoft klantenservice
Totaal niet behulpzaam
Zeker op de chat drukken je gewoon weg als men er niet uit komt

Is bij de action nog beter geregeld dan bij de Bijenkorf schanden

HK
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
59 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3

Wij zijn benieuwd naar jouw Bijenkorf ervaring

BIJENKORF is een van de grootste warenhuizen van Nederland.

Op Debijenkorf.nl kunt u online producten kopen in de webshop. Er wordt een groot aantal categorieën aangeboden. U vindt bij Bijenkorf online; damesmode, herenmode, kindermode, accessoires, woonartikelen, cadeaus en allerlei soorten cosmetica. In het grote assortiment van de bijenkorf online kunt u meer dan 250 topmerken en eigen merken makkelijk online bestellen.

Bijenkorf online webshop acties:

  1. Bijenkorf Drie Dwaze Dagen
  2. Maffe Marathon de Bijenkorf
  3. De Bijenkorf Cadeaucard

Hoe zijn uw ervaringen met het online kopen op Debijenkorf.nl? Deel je review!

Wat is uw ervaring met Bijenkorf? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bijenkorf hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bijenkorf reviews lezen.