Details van de beoordeling

Wehkamp reviews
Warenhuizen

verkeerde bezorgingen, hele vriendelijke klantenservice

Beoordeling 
 
7.3

Bij een grote bestelling ontving ik artikelen die ik niet had besteld (After Eden BH en slipjes) en heb deze geretourneerd bij artikelen uit de bestelling die ik zelf retourneerde. Winkel al tientallen jaren bij Wehkamp en heb nog niet meegemaakt dat er niet-bestelde artikelen meekwamen.
Een winterjack dat kleiner uitviel dan normale confectiemaat 40/42 moest ik twee keer retourneren. De derde dag dat de jas zou komen zag ik al aan de kleine verpakking dat het nooit een jas kon zijn. Heb het artikel dan ook geweigerd en mee terug gegeven aan de DHL bezorger die zei 'dat er wel vaker wat fout ging'.
Heb toen Wehkamp gebeld en ben uiterst vriendelijk geholpen, ze zouden de goede maat jack alsnog opsturen wat ook gebeurde. Maar bijzonder was het om de volgende dag ook een kaart van Wehkamp te ontvangen waarop - in handschrift - stond dat ze dat ze hoopten dat de jas nu wel goed was aangekomen. Dat is toch wel een pluim waard!
Wel staat de niet geleverde jas nog steeds tussen 'mijn bestellingen' en het was fijner geweest als zo'n foutieve bestelling snel uit je bestelling verwijderd zou worden.
Wehkamp zou wel ergens in zijn website moeten opnemen wat de regels zijn bij een verkeerd geleverd product dat echter dan wel op je eigen naam binnenkomt.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review