Wehkamp reviews

www.wehkamp.nl
 
3.9 (347)
Wehkamp reviews

WEHKAMP: Het online warenhuis van Nederland is een begrip in Nederland. Van oudsher is Wehkamp bekend van haar geprinte catalogus. Momenteel genereert Wehkamp echter het merendeel van haar verkopen via haar webshop. Het assortiment is in de loop der jaren flink uitgebreid. Het productassortiment is groot. De voornaamste productgroepen zijn Mode, Elektronica en Wonen. Een volledig overzicht van alle producten vindt u op Wehkamp.nl.

Bestellen bij Wehkamp want:

Uiteraard heeft Wehkamp haar webwinkel goed op orde. Vele duizenden consumenten shoppen dagelijks bij het online warenhuis. Alle gangbare betaalmogelijkheden zijn actief en uiteraard is het Thuiswinkelwaarborg keurmerk in het bezit! Grote concurrenten van Wehkamp zijn Bol.com en Zalando.

347 Wehkamp reviews

 
(21)
 
(34)
 
(56)
 
(81)
 
(164)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Onbetrouwbaar

Beoordeling 
 
2.0

Leveringsafspraken worden herhaaldelijk niet nagekomen.
Wettelijke termijn terugstorten betaling is nu ruim overschreden.
Medewerkers proberen de klant af te schepen en zijn soms zelfs onvriendelijk .
Gesprekken en afspraken worden niet in het systeem gezet.
Kortom onbetrouwbaar.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteam Wehkamp op 04 Juni 2020

Goedemorgen,

Wat vervelend om te lezen dat er nu meerdere dingen misgaan. Wij willen graag ons best doen om jouw klantcontactervaring te verbeteren en uiteraard meekijken naar een oplossing. Wil je ons een e-mail sturen met jouw klantgegevens en een korte omschrijving van de klacht? Deze e-mail mag je versturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Wij zien je bericht graag tegemoet.

Alvast bedankt voor je medewerking en wij wensen je een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
4.3

Hoewel er staat dat je vanaf 20€ gratis verzending krijgt, heb ik voor met mijn bestelling van €19,99 de verzendkosten moeten toch. Na dit voorgelegd te hebben bij de klantenservice hebben, hebben ze mij totaal niet klantvriendelijk behandelt. Erg jammer.

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Webcareteam Wehkamp op 26 April 2020

Goedemorgen,

Bij een bestelling van €19,99 zullen er inderdaad automatisch verzendkosten verrekend worden. Vervelend om te horen dat het contact met onze klantenservice over dit onderwerp niet naar wens is verlopen.

Zou je ons hier meer over willen vertellen via de mail? Dit mag naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Graag ook je klantgegevens en een link/omschrijving van deze review erbij plaatsen, zodat wij je zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Niet het voorbestaan waard

Zo wat is Wehkamp een ballentent zeg ,koelkast van nog geen half jaar oud krijgt scheuren in de rubbers. Valt niet onder de gerantie zeggen ze!!!! Zoek het maar uit!!! Nu snappen wij wel waarom die toko zo slecht draait. Hoop dat ze snel failliet gaan. Mij en me familie en kennissen zijn ze zo i zo nu als klant kwijt.

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Webcareteam Wehkamp op 26 April 2020

Goedemorgen,

We hebben gereageerd op je review via een ander forum, waarop deze review ook was geplaatst. Graag verwijzen we je naar deze reactie.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Beroerde klantenservice Wehkamp

Service 
 
1.0

Wij hebben een lounge set gekocht bij Wehkamp en hier in 2019 met veel plezier gebruik van gemaakt. Na het zomerseizoen hebben wij de hele set opgeslagen in onze opslag. Vd week wilden wij de kussenhoezen vast wassen voor het nieuwe zomerseizoen en wat we toen aantroffen was niet best. De vlies die om de vulling heen zit fladderden in groooote getalen uit de hoes en hierdoor viel de vulling ook helemaal uit elkaar. Rugkussens na 1 seizoen dus onbruikbaar. Wehkamp zegt dat mn jaar garantie voorbij is, punt. Gezegd dat het onmogelijk is dat ik de enige ben met deze klachten dit lijkt me een productiefout en dat je hier binnen een jaar bijna nooit achter zal komen omdat je ná het seizoen (of begin nieuw seizoen) je hoezen pas gaat wassen. Geen boodschap aan, garantie voorbij, wordt niet herzien. Schandalig. Rip uit mn lijf die lounge set en nu alle rugkussens al onbruikbaar

IMG-20200317-WA0004
IMG-20200317-WA0006
IMG-20200317-WA0003
M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteam Wehkamp op 21 April 2020

Goedemiddag,

Dankjewel voor deze feedback. Wat spijtig om te lezen dat de garantie is verlopen. Wij willen je vriendelijk vragen om jouw klacht per e-mail te sturen, samen met jouw gegevens, naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Alvast bedankt voor je medewerking.

Wij wensen je nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Topservice

Beoordeling 
 
10.0

Tot twaalf uur in de avond telefonisch bereikbaar, snel en netjes geholpen.
Klacht meteen opgelost! Ik zeg: topservice!

FV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Webcareteam Wehkamp op 01 April 2020

Goedenavond,

Dankjewel voor je positieve review! Fijn om te horen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Product onaangetast niet retour, ook niet op eigen kosten

Beoordeling 
 
5.5

Heb niet goed gezien dat ik studioline txt 1 (gel) bestelde terwijl ik txt 2 nodig had. Had dit wel bij google ingevuld maar niet gecheckt in mijn bestelling naar Wehkamp. Mijn schuld. Levering ging keurig op tijd. Er zitten 6 doosjes verpakt in een neutrale kartonnen verpakking. Doordat ik deze open maakte (er zit een soort zegel stikker op van Wehkamp zelf) zag ik dat ik het verkeerde besteld had. Heb gebeld met servicedesk (kreeg ze meteen te pakken) en uitgelegd dat ik op mijn kosten graag het doosje retourneer en txt 2 ontvang.
Is onmogelijk volgens de medewerker. Zegel is verbroken dus "nee". Maar echtwaar het doosje waar het inzit is een neutraal kartonnen doosje, alle doosjes met het merk erop zijn onaangetast. Paar keer uitgelegd. Wat ontzettend onbegrijpelijk dat dit niet mogelijk is. Ik snap het als er een originele doos met zegel opengemaakt is maar dit is echt erg klantonvriendelijk.

Wehkamp bestelling
Wehkamp bestelling
Wehkamp bestelling
MR
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Webcareteam Wehkamp op 20 Maart 2020

Goedenavond,

We kijken graag voor je na wat er eventueel nog te regelen is voor de retourvoorwaarden van dit artikel. Zou je daarvoor via de mail je klantgegevens op willen sturen, samen met een link/verwijzing naar deze klacht, en foto's van de gel-verpakking(en)? Dit mag naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Waardeloos

Service 
 
1.0

Had een product besteld dat niet was aangekomen. Klantenservice gebeld nadat ik een mailtje had gestuurd. Ik kreeg een ander nummer dat ik moest bellen en bleek dat ik weggezet werd als fraudeur.
Wij maken geen fouten ook de bezorger altijd dezelfde volgens Wehkamp.
Best vaak pakketjes ontvangen maar de chauffeur is niet altijd dezelfde. Altijd veel besteld bij Wehkamp maar dit was toch de laatste keer. Nadat ik gebeld had kwam er iemand aan de deur en wat bleek ze hadden het pakketje bezorgd in een andere straat deze waren op vakantie geweest, dus een week op een pakketje moeten wachten.
Geen sorry aan De kant van Wehkamp. Nee iemand verkeerd beschuldigen dat mag wel?

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Webcareteam Wehkamp op 09 Maart 2020

Goedemiddag,

Dankjewel voor deze feedback. Spijtig om te horen dat het contact met onze klantenservice op deze manier is verlopen, en dat je pakketje zo vertraagd bij je is aangekomen.

Mochten wij op dit moment hierin nog iets voor je kunnen betekenen, ontvangen wij graag via de mail je klantgegevens + een link naar deze klacht. Dit mag naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Worst customer service ever

Beoordeling 
 
1.0

Ordering two relatively high value products during Black Friday, none of them arrived ever! I didnt receive any communication (so I didnt have the chance to choose at least an alternative seller on time). When I contacted customer service, I was surprised to see that not only they were not able to give me a reason that my order will not arrive, but they also didnt initiate immedialtely my refund, as the products had to be found first! My refund was completed a month later in two parts, although none of my actions were related to this problem. On the top of this inconvenience, as an English speaker, my communication to customer service has been in English, however their replies have been in Dutch, which I find particularly rude. Last, their customer service chat app, that I had to download, was not working properly within their communicated working hours, which also created unnecessary inconvenience to me. Almost 2 months later I have not yet received any reply whatsoever regarding my request for any kind of compensation.
Overall, as a frequent online buyer this has been the most unacceptable customer experience I ever had worldwide.

VS
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Webcareteam Wehkamp op 27 Januari 2020

Goodmorning,

I´m sorry for the late response. If you still want us to look at your case you can e-mail us at Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. together with your customer data. Thank you in advance!

With kind regards,

Wecareteam Wehkamp

Reageer op deze review

aanbod in orde, service ronduit slecht

Beoordeling 
 
3.3

Aanbod is prima, service ronduit slecht!
Aanbod is prima. Service zeer slecht. Online een iPad Pro bestel. Uitgenodigd om achteraf te betalen. Eerst €1,- om identiteit te controleren zodat restant achteraf betaald kon worden. Helaas verschilt rekening houder met gegevens bestseller (zakelijk betaald). Direct het verschil van € 848,- overgemaakt. Helaas blijkt dat Wehkamp de bestelling automatisch annuleert. Er wordt gevraagd wederom een bestelling te plaatsen en € 1,- over te maken. Ook deze wordt niet afgerond door Wehkamp. Inmiddels zijn we bijna twee weken verder. Ik heb geen iPad ontvangen en geen geld retour gehad. De klantenservice beloofd telkens andere zaken (zoals geld binnen 24 uur op de rekening)

In dit huidige online tijdperk geen overlever tussen al het geweld van o.a. Mediamarkt en ook zeker geen aanrader om zaken mee te doen!

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Webcareteam Wehkamp op 27 Januari 2020

Goedemorgen,

Excuus voor onze late reactie! Ik wil u vragen om uw klacht samen met uw klantgegevens te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Mocht u nog willen dat wij dit verder oppakken. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Slechte service,en dan over de garantie niet tespreken

Beoordeling 
 
1.0

wat een gezeik met wehkamp jullie zijn niet eens meer klantvriendelijk waar is de term klant is koning gebleven nergens tevinden. Een trouwe klant ook nog geld willen aftroggelen bizar gewoon. 3 x een kapotte tv geleverd gekregen 2 jr geleden 4de tv die ik binnen kreeg dacht dat hij goed was na 2 jr houd de tv er mee op met de dezelfde defecten als de eerste 3 tv's tv koste 1200 ik heb 800 euro betaald ervoor en jullie willen me na 2 jr 521 euro terug geven jullie moeten de garantie regels en fabrieksgarantie enz enz even beter na lezen. Ik heb meerdere emails gestuurd zelfs een email om de koop teonbinden over een ondeugdelijk product en zelfs daar hebben jullie schijt aan. Zodra ik klaar met jullie ben dan ben ik geen klant meer van wehkamp absurd hoe jullie zo bar slecht zijn met jullie klantenservice

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Webcareteam Wehkamp op 17 Oktober 2019

Goedenavond,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Als je ons je klantnummer en geboortedatum e-mailt, met een korte omschrijving van de klacht, dan kunnen we kijken hoe we je het beste verder kunnen helpen. Je kunt je gegevens dan mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. In ieder geval een fijne avond verder gewenst.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

R op 27 Januari 2020

Donder op met jullie fake berichtjes jullie lossen niks op tich mensen met klachten en jullie doen er lacherig over. Oplichters eerste klas customer service van 0,0 alleen maar kunnen zeggen als je er niet mee eens bent word je naar geschillencommissie doorverwezen omdat ze weten dat ze fout zitten en omdat ze weten dat klanten niet een hele traject door willen gaan met het geschillencommisie en dat nog veel geld kan kosten. Ben totaal niet tevreden met jullie oplossing. Als ik alle mensen kon overhalen om niks meer tekopen bij jullie had ik daar zeer zeker me best voor gedaan.

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Veelgestelde vragen

Hoe werkt gratis retour sturen naar Wehkamp?

Retourneren naar Wehkamp kan gratis bij een DHL ServicePoint. Je hebt 30 dagen bedenktijd, waarin je het artikel mag passen en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen. Je dient het artikel wat je retour wilt sturen wel eerst aan te melden op de website van Wehkamp.

Is bezorgen bij Wehkamp gratis?

Bestellingen vanaf € 20.- worden door Wehkamp gratis bezorgd, zowel grote als kleine artikelen. Voor bestellingen onder de € 20,- betaal je € 2.95 bezorgkosten bij Wehkamp.

Wehkamp informatie

Foto's

IMG-20200317-WA0004
IMG-20200317-WA0006
IMG-20200317-WA0003
Wehkamp bestelling
Wehkamp bestelling
Wehkamp bestelling
20190626_072436
20190626_072352
20190626_072308
wehkamp ervaringen

Algemene informatie

Merken
Teveel om op te noemen
Productgroepen
  • kleding
  • Mode
  • Speelgoed
  • Wonen
  • electronica
  • verzorging
  • badmode
  • Interieur
  • etc.
Levertijd
indien mogelijk volgende werkdag
Verzendkosten
Gratis voor enkele producten. Rest afhankelijk van gewicht en grootte.
Afhalen mogelijk
ja
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • vooruitbetaling
  • gespreid betalen
Telefoonnummer
Telefoon (maandag - vrijdag 10.00 - 19.00 uur) 0900 9809 (€ 0,20 pm)