Wehkamp
0   1  

www.wehkamp.nl
 
3.8 (311)
wehkamp ervaringen

WEHKAMP: Het online warenhuis van Nederland is een begrip in Nederland. Van oudsher is Wehkamp bekend van haar geprinte catalogus. Momenteel genereert Wehkamp echter het merendeel van haar verkopen via haar webshop. Het assortiment is in de loop der jaren flink uitgebreid. Het productassortiment is groot. De voornaamste productgroepen zijn Mode, Elektronica en Wonen. Een volledig overzicht van alle producten vindt u op Wehkamp.nl.

wehkamp korting

Bestellen bij Wehkamp want:

Uiteraard heeft Wehkamp haar webwinkel goed op orde. Vele duizenden consumenten shoppen dagelijks online bij hen. Alle gangbare betaalmogelijkheden zijn actief en uiteraard is het Thuiswinkel waarborg keurmerk in het bezit! Grote concurrenten van Wehkamp zijn Miss Etam en Mango shop.

311 beoordelingen over Wehkamp

 
(14)
 
(32)
 
(49)
 
(75)
 
(148)
Beoordeling 
 
3.8
 
4.8
 
3.4
 
2.3
 
4.8
Bekijk alle reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
R. Heilig
Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Bestelling bij Wehkamp

Ook ik heb nu een slechte ervaring met Wehkamp. Ik heb reeds op een andere site mijn klacht geuit.
Ik vraag mij af of de antwoorden van Wehkamp door een mens geschreven zijn.
Wanneer ik de antwoorden lees, bekruipt mij een naar onderbuik gevoel.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Rebecca
Beoordeling 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
3.0

Het tot twee keer toe niet leveren van mijn bestelling

Op 22 mei jl. een bestelling geplaatst (loungeset met parasol). Gezien ik overdag niet thuis ben en er in de avond niet geleverd kan worden heb ik via de website van Dynalogic gekozen voor een levering op zaterdag 26 mei.

Terwijl ik die zaterdag mijn hele dag vrij heb gemaakt en zit te wachten krijg ik een bericht dat mijn bestelling niet geleverd kan worden. Een sorteerfout... Erg vervelend waarna ik Wehkamp een email bericht heb gestuurd over mijn ontevredenheid. Hier krijg ik geen reactie op. Vervolgens met tegenzin een nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag 01 juni. Gek genoeg krijg ik weer een bericht dat het niet geleverd kan worden. Zojuist Wehkamp gebeld om alles te annuleren. Een andere oplossing zoals levering via een ander bedrijf of een fikse korting wordt niet geboden.

Wil je op korte termijn van je bestelling genieten bestel dan in ieder geval niet bij Wehkamp... Ze zijn in ieder geval mij als klant kwijt en zal ook zeker aan anderen vertellen hoe Wehkamp met hun klanten omgaat.

Was deze beoordeling nuttig? 

wehkamp op 03 Juni 2018

Goedenavond,

Vervelend om te lezen dat de bezorging zo mis is gegaan. Onze excuses daarvoor. Mocht je graag willen dat we nog met je meekijken naar een passende oplossing voor je zou je een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ? Dan gaan we zeker nog ons best voor je doen.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
es
Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

klantonvriendelijk

Kleding besteld en betaald.
Is verkeerd gesorteerd en nooit afgeleverd bij mij.. Kleding is zonder mij weten retour gestuurd en inmiddels op de site uitverkocht.

Geen enkele medewerking vanuit Wehkamp.
Het enige wat ik te horen krijg is dat ik mijn geld terug gestord krijg! Slecht en waardeloos bedrijf.

Was deze beoordeling nuttig? 

wehkamp op 01 Juni 2018

Goedemorgen,

Wat ontzettend jammer dat je je pakketje nooit hebt mogen ontvangen. Ik wil graag voor je meekijken wat we op dit moment voor je kunnen betekenen. Wil je een e-mail sturen met je klantgegevens naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ? Dan kijken we het even voor je na.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
Els
Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Slecht te woord gestaan

Diverse dames klantenservice hebben mij, een goede klant, zeer slecht en onprettig te woord gestaan.

Was deze beoordeling nuttig? 

wehkamp op 06 Mei 2018

Goedenavond,

Wat vervelend om te lezen dat je zo vervelend te woord bent gestaan door onze klantenservice. Dat is absoluut niet de bedoeling. Zou je je ervaring willen mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ? Dan kijken we graag voor je na wat we voor je kunnen betekenen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Els op 06 Mei 2018

Dat is zeker vervelend, door meerdere medewerkers dus en dat terwijl ik jarenlang al een goede klant ben. Ik heb inmiddels een klacht ingediend, ben erg benieuwd hoe daar op gereageerd gaat worden. Wordt vervolgd.

Reageer op deze review
v
Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

facturen zelfs na jaren

ze sturen na een jaar zelfs betaling opdrachten naar je toe waarbij je tijdens de aankoop had al betaald via telefoon wisten ze het niet via mail reageren ze neit na 30 jaar een punt gezet, liever een paar euros meer betalen dan al die administratie en heen en weer bellen en zelf alles onderzoeken zonder enige reactie van de wederpartij waarbij incassobureau ingeschakeld worden .Betalen is geen probleem als ik iets open heb staan is geen probleem maar dan wil ik ook weten voor wat , ...

klantenservice is zeer slecht
producten zijn wel goed
prijs is goed

Was deze beoordeling nuttig? 

wehkamp op 21 April 2018

Goedemiddag,

Wat vreemd dat je na zoveel tijd nog betaalopdrachten krijgt en dat je zo ontevreden bent over onze klantenservice. We willen graag voor je nakijken hoe dit precies in elkaar zit. Zou je daarom een e-mail willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Wij zullen dan met je meekijken wat we voor je kunnen betekenen. Sorry voor het ongemak natuurlijk.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

K.
Beoordeling 
 
9.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
7.0

Zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden met Wehkamp. Snelle leveringen, goede retour informatie en keurig geld terug binnen termijn. Vergeleken met aantal andere bedrijven steekt Wehkamp er voor mij met kop en schouders bovenuit!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Scholten
Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Volautomatische koffieapparaat Philips EP 4050

Alles is goed gegaan tot het apparaat hier stond, en niet goed werkte na een aantal weken.
De melk beleef stromen of gaf maar een beetje.
We hebben dit van onze kinderen gekregen, maar ik had van het begin problemen om de inzet eruit te krijgen voor schoonmaak. Daar kwam onze zoon voor langs 1 x per week.
Dit omdat daar een heel ritueel aan vooraf moest gaan, en het mij dan nog niet lukte.
Op de video (you tube) ziet het er zo easy uit?? vergeet het maar.
Wij zijn beperkt met onze handen,en kunnen niet kracht zetten of tillen.
Nu moest het apparaat terug voor reparatie,ik kon de inzet niet schoonmaken omdat ik het er niet uit kreeg.
Mijn zoon was er niet.
Dus het apparaat is verder schoongemaakt en de koffiebonen eruit, maar er bleven een paar bonen achter omdat ik het apparaat niet op de kop kon zetten.
Contact opgenomen met Wehkamp facebook,en echt vriendelijk geholpen hoor om dit door te geven.
Maar nu kan dat dus een probleem worden,omdat de reparatieafdeling "waarschijnlijk" geen rekening met a technische mensen met een beperking houdt?
Het gaat dus om een paar koffiebonen en de inzet die niet afgespoeld is?
Ik zou het echt erg vinden als hierom de reparatie niet doorgaat,afwachten?
Maar alleen dit "mogelijke"scenario naar klanten vind ik al niet getuigen van service!
Daarom mijn service weet je het zeker??

Was deze beoordeling nuttig? 

wehkamp op 14 April 2018

Goedenavond,

Wat vervelend dat de koffiemachine al zo snel kapot is gegaan en niet de verdere afhandeling niet duidelijk is.
Graag kijken we met je mee wat we hierin voor je kunnen betekenen. Zou je jouw klantgegevens willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.?

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
Liselotte
Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Slechte service

Beloven op de website dat de bestelling morgen wordt bezorgt, na een bestelling zaterdag te plaatsen wordt ik maandag (de dag van bezorging) pas geïnformeerd dat mijn bestelling niet gaat komen. Enige mogelijkheid die wordt aangeboden is annuleren en zelf die knop is niet te vinden op de website. De klantenservice twee keer aan de telefoon gehad en niet verder geholpen, ook de rede van de vertraging kon niet worden uitgelegd. Naast deze teleurstellingen wordt er ook geen compensatie aangeboden. Kortom de laatste keer dat ik hier wat heb besteld...

Was deze beoordeling nuttig? 

Wehkamp op 05 Maart 2018

Goedemiddag,

Wat vervelend dat je te laat geïnformeerd bent betreft de status van je pakket en hier over niet naar tevredenheid geholpen bent. We willen graag kijken wat we hierin nog kunnen betekenen voor je. Zou je jouw gegevens willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.?

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
SummerE
Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
5.0

een paar maanden kleine inleg over een redelijk gemiddeld bedra gespreid betalen, ruim 300e Rente!!!

Sinds jaar en dag klant van Wehkamp. Altijd netjes besteld en tijdig betaald. Met gespreid betalen nu 3 x de laagste inleg gedaan. De rente hiervoor was in drie maanden tijd 300 euro. Op een bedrag van 260. Dat vind ik stuitend! Na het afbetalen hiervan ben ik geen klant meer van Wehkamp.

Verder bestelde ik vorig jaar een kleine boxspring, werkelijk een lichtgewicht, met enkel net aanschroeven van de pootjes. Echter, de bezorgers kwamen het bed brengen, maar wilden niet de trap op naar de slaapkamer (wel vermeld met bestellen!). Ik heb uiteindelijk een bon gekregen voor het gebeuren, maar daar zat ik wel mooi met acute rugonsteking waarvoor fysio en een nieuw bed nodig waren, maar niemand die het bed dus omhoog bracht!

Ook kocht ik vorig jaar een stofzuiger goedkoper dan 40e klasse, waar zogenaamd ook zakken bij zouden zitten. Ook deze zaten er niet bij!

Jammer dat op de facebookpagina van Wehkamp zelf geen waardering kan worden gegeven ook b.v.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

Wehkamp op 05 Maart 2018

Goedemiddag,

Ik lees dat er een aantal dingen niet goed verlopen is. Onze excuses hiervoor. We willen dat alles graag nakijken en hulp bieden waar nodig. Hiervoor hebben we wel je gegevens nodig. Zou je deze willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Dan gaan we voor je aan de slag.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
Freek
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Reparatie

Ik kocht eind december een stofzuiger bij Wehkamp, maar die was begin januari al defect.
Nu zegt Wehkamp dat het buiten de fabrieksgarantie valt, terwijl het een mechanisch defect is en moet ik 79 euro betalen op een stofzuiger van 99 euro. Volgens mij valt een defect binnen 1 jaar sowieso onder de garantie tenzij er sprake is van schuld door gebruik. Ik vind dit schandalig!

Was deze beoordeling nuttig? 

webcareteam wehkamp op 13 Februari 2018

Goedenavond,

Vervelend om te horen dat de stofzuiger defect is!
Om dit verder te bekijken heb ik gegevens nodig. Zou je klantnummer of e-mail kunnen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ? Dan zoeken we naar een oplossing. Alvast bedankt!

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Lees meer reviews

Algemene informatie

Merken
Teveel om op te noemen
Productgroepen
  • kleding
  • Mode
  • Speelgoed
  • Wonen
  • electronica
  • verzorging
  • badmode
  • Interieur
  • etc.
Levertijd
indien mogelijk volgende werkdag
Verzendkosten
Gratis voor enkele producten. Rest afhankelijk van gewicht en grootte.
Afhalen mogelijk
ja
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • vooruitbetaling
  • gespreid betalen
Telefoonnummer
Telefoon (maandag - vrijdag 10.00 - 19.00 uur) 0900 9809 (€ 0,20 pm)

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien wat de ervaringen van anderen zijn en op basis daarvan bepalen of een webwinkel betrouwbaar. Bekijk bijvoorbeeld de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews of ontdek of Cool Blue betrouwbaar is. Naast reviews vindt u op Reviewspot ook aanvullende informatie over webwinkels, zoals leveringtijd en betaalmogelijkheden. De webwinkels reviews zijn ondergebracht in categorieën, zoals mode (denk aanwehkamp, pabo of amazon). U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse thuisstudie aanbieders, zoals loi opleidingen of Laudiusof reviews over elektronica winkel mediamarkt lezen. En natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Webwinkels kunnen gratis hun website aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Webwinkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van onze review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops voor en door consumenten, u vindt het op Reviewspot.nl - Copyright © 2010 - 2018.