Wehkamp
0   1  

www.wehkamp.nl
 
3.8 (307)
Wehkamp

WEHKAMP: Het online warenhuis van Nederland is een begrip in Nederland. Van oudsher is Wehkamp bekend van haar geprinte catalogus. Momenteel genereert Wehkamp echter het merendeel van haar verkopen via haar webshop. Het assortiment is in de loop der jaren flink uitgebreid. Het productassortiment is groot. De voornaamste productgroepen zijn Mode, Elektronica en Wonen. Een volledig overzicht van alle producten vindt u op Wehkamp.nl.

Bestellen bij Wehkamp want:

Uiteraard heeft Wehkamp haar webwinkel goed op orde. Vele duizenden consumenten shoppen dagelijks online bij hen. Alle gangbare betaalmogelijkheden zijn actief en uiteraard is het Thuiswinkel waarborg keurmerk in het bezit! Grote concurrenten van Wehkamp zijn Miss Etam en Mango shop.

307 beoordelingen over Wehkamp

 
(14)
 
(32)
 
(48)
 
(75)
 
(145)
Beoordeling 
 
3.8
 
4.8
 
3.4
 
2.4
 
4.8
Bekijk alle reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
v
Beoordeling 
 
4.3

facturen zelfs na jaren

ze sturen na een jaar zelfs betaling opdrachten naar je toe waarbij je tijdens de aankoop had al betaald via telefoon wisten ze het niet via mail reageren ze neit na 30 jaar een punt gezet, liever een paar euros meer betalen dan al die administratie en heen en weer bellen en zelf alles onderzoeken zonder enige reactie van de wederpartij waarbij incassobureau ingeschakeld worden .Betalen is geen probleem als ik iets open heb staan is geen probleem maar dan wil ik ook weten voor wat , ...

klantenservice is zeer slecht
producten zijn wel goed
prijs is goed

Was deze beoordeling nuttig? 

wehkamp op 21 April 2018

Goedemiddag,

Wat vreemd dat je na zoveel tijd nog betaalopdrachten krijgt en dat je zo ontevreden bent over onze klantenservice. We willen graag voor je nakijken hoe dit precies in elkaar zit. Zou je daarom een e-mail willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Wij zullen dan met je meekijken wat we voor je kunnen betekenen. Sorry voor het ongemak natuurlijk.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
K.
Beoordeling 
 
9.3

Zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden met Wehkamp. Snelle leveringen, goede retour informatie en keurig geld terug binnen termijn. Vergeleken met aantal andere bedrijven steekt Wehkamp er voor mij met kop en schouders bovenuit!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Scholten
Beoordeling 
 
5.8

Volautomatische koffieapparaat Philips EP 4050

Alles is goed gegaan tot het apparaat hier stond, en niet goed werkte na een aantal weken.
De melk beleef stromen of gaf maar een beetje.
We hebben dit van onze kinderen gekregen, maar ik had van het begin problemen om de inzet eruit te krijgen voor schoonmaak. Daar kwam onze zoon voor langs 1 x per week.
Dit omdat daar een heel ritueel aan vooraf moest gaan, en het mij dan nog niet lukte.
Op de video (you tube) ziet het er zo easy uit?? vergeet het maar.
Wij zijn beperkt met onze handen,en kunnen niet kracht zetten of tillen.
Nu moest het apparaat terug voor reparatie,ik kon de inzet niet schoonmaken omdat ik het er niet uit kreeg.
Mijn zoon was er niet.
Dus het apparaat is verder schoongemaakt en de koffiebonen eruit, maar er bleven een paar bonen achter omdat ik het apparaat niet op de kop kon zetten.
Contact opgenomen met Wehkamp facebook,en echt vriendelijk geholpen hoor om dit door te geven.
Maar nu kan dat dus een probleem worden,omdat de reparatieafdeling "waarschijnlijk" geen rekening met a technische mensen met een beperking houdt?
Het gaat dus om een paar koffiebonen en de inzet die niet afgespoeld is?
Ik zou het echt erg vinden als hierom de reparatie niet doorgaat,afwachten?
Maar alleen dit "mogelijke"scenario naar klanten vind ik al niet getuigen van service!
Daarom mijn service weet je het zeker??

Was deze beoordeling nuttig? 

wehkamp op 14 April 2018

Goedenavond,

Wat vervelend dat de koffiemachine al zo snel kapot is gegaan en niet de verdere afhandeling niet duidelijk is.
Graag kijken we met je mee wat we hierin voor je kunnen betekenen. Zou je jouw klantgegevens willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.?

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
Liselotte
Beoordeling 
 
1.8

Slechte service

Beloven op de website dat de bestelling morgen wordt bezorgt, na een bestelling zaterdag te plaatsen wordt ik maandag (de dag van bezorging) pas geïnformeerd dat mijn bestelling niet gaat komen. Enige mogelijkheid die wordt aangeboden is annuleren en zelf die knop is niet te vinden op de website. De klantenservice twee keer aan de telefoon gehad en niet verder geholpen, ook de rede van de vertraging kon niet worden uitgelegd. Naast deze teleurstellingen wordt er ook geen compensatie aangeboden. Kortom de laatste keer dat ik hier wat heb besteld...

Was deze beoordeling nuttig? 

Wehkamp op 05 Maart 2018

Goedemiddag,

Wat vervelend dat je te laat geïnformeerd bent betreft de status van je pakket en hier over niet naar tevredenheid geholpen bent. We willen graag kijken wat we hierin nog kunnen betekenen voor je. Zou je jouw gegevens willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.?

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
SummerE
Beoordeling 
 
5.3

een paar maanden kleine inleg over een redelijk gemiddeld bedra gespreid betalen, ruim 300e Rente!!!

Sinds jaar en dag klant van Wehkamp. Altijd netjes besteld en tijdig betaald. Met gespreid betalen nu 3 x de laagste inleg gedaan. De rente hiervoor was in drie maanden tijd 300 euro. Op een bedrag van 260. Dat vind ik stuitend! Na het afbetalen hiervan ben ik geen klant meer van Wehkamp.

Verder bestelde ik vorig jaar een kleine boxspring, werkelijk een lichtgewicht, met enkel net aanschroeven van de pootjes. Echter, de bezorgers kwamen het bed brengen, maar wilden niet de trap op naar de slaapkamer (wel vermeld met bestellen!). Ik heb uiteindelijk een bon gekregen voor het gebeuren, maar daar zat ik wel mooi met acute rugonsteking waarvoor fysio en een nieuw bed nodig waren, maar niemand die het bed dus omhoog bracht!

Ook kocht ik vorig jaar een stofzuiger goedkoper dan 40e klasse, waar zogenaamd ook zakken bij zouden zitten. Ook deze zaten er niet bij!

Jammer dat op de facebookpagina van Wehkamp zelf geen waardering kan worden gegeven ook b.v.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

Wehkamp op 05 Maart 2018

Goedemiddag,

Ik lees dat er een aantal dingen niet goed verlopen is. Onze excuses hiervoor. We willen dat alles graag nakijken en hulp bieden waar nodig. Hiervoor hebben we wel je gegevens nodig. Zou je deze willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Dan gaan we voor je aan de slag.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Freek
Beoordeling 
 
1.0

Reparatie

Ik kocht eind december een stofzuiger bij Wehkamp, maar die was begin januari al defect.
Nu zegt Wehkamp dat het buiten de fabrieksgarantie valt, terwijl het een mechanisch defect is en moet ik 79 euro betalen op een stofzuiger van 99 euro. Volgens mij valt een defect binnen 1 jaar sowieso onder de garantie tenzij er sprake is van schuld door gebruik. Ik vind dit schandalig!

Was deze beoordeling nuttig? 

webcareteam wehkamp op 13 Februari 2018

Goedenavond,

Vervelend om te horen dat de stofzuiger defect is!
Om dit verder te bekijken heb ik gegevens nodig. Zou je klantnummer of e-mail kunnen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ? Dan zoeken we naar een oplossing. Alvast bedankt!

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
Marisc
Beoordeling 
 
5.8

Levering niet betrouwbaar bij Wehkamp

Sinds Wehkamp samen werkt met DHL is het een drama. Ik werk 5 dagen in de week tot 17:00 uur. Levertijd 's avonds is voor mij een uitkomst. Ik hoef dus niet vrij te nemen of mijn bestellingen bij de buren (die ik niet ken) af te laten leveren. Dus sinds jaar en dag laat ik bestellingen na 18:00 uur bij mij afleveren, aangegeven dat ik niet wil dat het buren wordt geleverd. Lange tijd is dit goed gegaan. Helaas wordt tegenwoordig de bestelling al ver vooraf 18:00 uur aangeboden. Terwijl ik in spanning op mijn bestelling wacht, zie ik op de Wehkamp site dat mijn bestelling is geleverd maar dat ik niet thuis was. Het is zelfs voorgekomen dat mijn bestelling, omdat ik zogenaamd niet thuis was, retour is gegaan naar Wehkamp. Met Wehkamp contact opgenomen en als troost een voucher van 7, 50 euro gekregen. Deze wilde ik gebruiken bij het bestellen van een telefoon. Voucher...niet geldig... Gisteren was voor mij de maat vol. Toevallig was ik al om 15:30 uur thuis. Mijn bestelling zou vanaf 18:00 uur geleverd worden. Na wachten, wachten, wachten, toch maar voor de zekerheid mijn bestelling gevolgd...en wat blijkt...bestelling is geleverd. Wederom met Wehkamp contact opgenomen. Excuses natuurlijk. Wat blijkt...'s middags is mijn pakket bij de buren afgeleverd. Voor mij de laatste keer dat ik bij Wehkamp bestel. Jammer, het was een goede service.

Was deze beoordeling nuttig? 

webcareteam wehkamp op 26 Januari 2018

Goedemorgen.

Ik heb gezien dat je al op meerdere fora dit bericht had geplaatst. Onderstaand bericht, wat ik via een ander forum al had gecommuniceerd, kopieer ik. We ontvangen er graag reactie op!

Wat vervelend om te lezen dat je zoveel slechte ervaringen hebt met onze bezorgers van DHL. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zou graag even voor je willen nakijken wat er allemaal is misgegaan en kijken hoe we dit zouden kunnen oplossen. Zou je daarom een mail willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met je klantgegevens?

Alvast bedankt, en nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
Jannie
Beoordeling 
 
3.8

De Wehkamp aflevering "service"

Na een aantal aflevering drama's met Wehkamp en veel excuses en we gaan het beter doen beloftes van Wehkamp toch die gok genomen en op goed vertrouwen en gedane beloftes weer besteld bij Wehkamp.
Foute boel dus, beloofde aflevertijden bij lange na weer niet gehaald (twee keer achter elkaar) door koeriersbedrijf DHL.
Ik begrijp inmiddels dat het staat voor "Doorgaans Heel Laat" .
Wehkamp kan nog beter zaken gaan doen met koeriersbedrijf KGN (Komt Gewoon Niet).
Dan weet de klant tenminste wat hem/haar te wachten staat. De logistiek blijkt niet erg logisch te zijn daar bij Wehkamp/DHL. Beloof de mensen NIET een tijd en dag en zet gewoon op je website dat je je best doet het binnen een maand af te leveren. Dat is een gemakkelijker (en misschien wel te halen) verwachtingspatroon om aan te voldoen Wehkamp.
Als het zo vaak raak is kom niet weer met het excuus van "overmacht" Wehkamp. Het heet dan gewoonte!
Wat mij betreft is het nu wel echt helemaal gedaan met Wehkamp. De ook deze keer weer bedroevende vertoning van afleveren is de laatste nagel in de Wehkamp kist. Maar weer gewoon naar de winkel of naar Bol is vanaf nu maar weer de beste optie. Dank voor de jaren dat je wel oké was Wehkamp.

Was deze beoordeling nuttig? 

webcareteam Wehkamp op 20 Januari 2018

Goedemorgen,

Wat vervelend dat het opnieuw zo mis is gegaan en dat je niet tevreden bent over onze service.

Graag ontvangen we per e-mail een klachtomschrijving + je klantnummer zodat we deze klacht kunnen melden bij de vervoersdienst. Uiteraard kijken we ook graag na hoe we je hierin tegemoet kunnen komen.

Excuses voor het ongemak en we zien je e-mail graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
Arno
Beoordeling 
 
4.8

Sclechte service Wehkamp.nl

Bij Wehkamp jaren besteld.
Ook door meerdere bestellingen veel moeten terugsturen.
Opgehaald naar aanmelding op Wehkamp site voor retour door DHL.
Nu merkte ik vooral laatste jaar op, veel retouren veels te laat of niet werden verwerkt.
Elke keer gecorrigeerd naar emails en telefoon door mij.
Nu mag ik niet meer bestellen er word te veel retour gestuurd of vermist.
En dan aan de telefoon te horen krijgen.
Ja ik heb wel vermoeden,de suggestie wekken omdat er bij jou meer als gemiddeld vermist is , dat het door jou zelf komt.
En daar ben ik nu net niet van gediend!.
Emailen mocht ook niet meer alleen bellen.
Dat ik niet meer mag bestelen ok, dan maar andere winkel.
No problem.
Maar dat beschuldigen erg smerig.
En dan snel de rekening bij werken, te goeden facturen mee voldoen, die wel degelijk allang door ze was opgehaald.
Bye bye te goed.
En trui van 4 december a 24,99 euro teruggestuurd geld kan ik naar fluiten.
En ja wel iets als vermist afgeboekt.
Maar dan wel dus te goed pakken voor dingen die je hebt teruggestuurd mee te verrekenen.
Kan toch niet he ?
Dat geld terug heb ik gewoon recht op.
Even snel afhandelen dus.
Customercare is tweede lijn van Wehkamp.
Ik had contact erover met Trijntje Stoter.
Word je dus even zo in de schoenen geschoven.
Ok dan andere winkel maar, prima, maar beschuldingen , nee daar houd ik niet van.

Was deze beoordeling nuttig? 

webcareteam Wehkamp op 03 Januari 2018

Goedemorgen,

Begrijpelijk dat dit een vervelende situatie is.

Graag ontvangen we je klantnummer + korte klachtomschrijving per e-mail. De e-mail mag je sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

We zien uw reactie graag tegemoet en wensen u een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
mellina
Beoordeling 
 
7.3

verkeerde bezorgingen, hele vriendelijke klantenservice

Bij een grote bestelling ontving ik artikelen die ik niet had besteld (After Eden BH en slipjes) en heb deze geretourneerd bij artikelen uit de bestelling die ik zelf retourneerde. Winkel al tientallen jaren bij Wehkamp en heb nog niet meegemaakt dat er niet-bestelde artikelen meekwamen.
Een winterjack dat kleiner uitviel dan normale confectiemaat 40/42 moest ik twee keer retourneren. De derde dag dat de jas zou komen zag ik al aan de kleine verpakking dat het nooit een jas kon zijn. Heb het artikel dan ook geweigerd en mee terug gegeven aan de DHL bezorger die zei 'dat er wel vaker wat fout ging'.
Heb toen Wehkamp gebeld en ben uiterst vriendelijk geholpen, ze zouden de goede maat jack alsnog opsturen wat ook gebeurde. Maar bijzonder was het om de volgende dag ook een kaart van Wehkamp te ontvangen waarop - in handschrift - stond dat ze dat ze hoopten dat de jas nu wel goed was aangekomen. Dat is toch wel een pluim waard!
Wel staat de niet geleverde jas nog steeds tussen 'mijn bestellingen' en het was fijner geweest als zo'n foutieve bestelling snel uit je bestelling verwijderd zou worden.
Wehkamp zou wel ergens in zijn website moeten opnemen wat de regels zijn bij een verkeerd geleverd product dat echter dan wel op je eigen naam binnenkomt.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Lees meer reviews

Algemene informatie

Merken
Teveel om op te noemen
Productgroepen
  • kleding
  • Mode
  • Speelgoed
  • Wonen
  • electronica
  • verzorging
  • badmode
  • Interieur
  • etc.
Levertijd
indien mogelijk volgende werkdag
Verzendkosten
Gratis voor enkele producten. Rest afhankelijk van gewicht en grootte.
Afhalen mogelijk
ja
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • vooruitbetaling
  • gespreid betalen
Telefoonnummer
Telefoon (maandag - vrijdag 10.00 - 19.00 uur) 0900 9809 (€ 0,20 pm)

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien wat de ervaringen van anderen zijn en op basis daarvan bepalen of een webwinkel betrouwbaar. Bekijk bijvoorbeeld de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews of ontdek of Cool Blue betrouwbaar is. Naast reviews vindt u op Reviewspot ook aanvullende informatie over webwinkels, zoals leveringtijd en betaalmogelijkheden. De webwinkels reviews zijn ondergebracht in categorieën, zoals mode (denk aanwehkamp, pabo of amazon). U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse thuisstudie aanbieders, zoals loi opleidingen of Laudiusof reviews over elektronica winkel mediamarkt lezen. En natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Webwinkels kunnen gratis hun website aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Webwinkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van onze review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops voor en door consumenten, u vindt het op Reviewspot.nl - Copyright © 2010 - 2018.