Wehkamp reviews

www.wehkamp.nl
 
3.9 (353)
Wehkamp reviews

WEHKAMP: Het online warenhuis van Nederland is een begrip in Nederland. Van oudsher is Wehkamp bekend van haar geprinte catalogus. Momenteel genereert Wehkamp echter het merendeel van haar verkopen via haar webshop. Het assortiment is in de loop der jaren flink uitgebreid. Het productassortiment is groot. De voornaamste productgroepen zijn Mode, Elektronica en Wonen. Een volledig overzicht van alle producten vindt u op Wehkamp.nl.

Bestellen bij Wehkamp want:

Uiteraard heeft Wehkamp haar webwinkel goed op orde. Vele duizenden consumenten shoppen dagelijks bij het online warenhuis. Alle gangbare betaalmogelijkheden zijn actief en uiteraard is het Thuiswinkelwaarborg keurmerk in het bezit! Grote concurrenten van Wehkamp zijn Bol.com en Zalando.

353 Wehkamp reviews

 
(21)
 
(35)
 
(58)
 
(82)
 
(167)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Wehkamp verkoopt bewust rotzooi

Beoordeling 
 
2.8

Kast gekocht. Wanproduct.
Bij uitpakken overal beschadigingen. Bij het monteren bleek deur gebarsten. Toch kast in elkaar gezet. Begon van alle kanten te scheuren. Slechte spaanplaat. Wankel en scheef. Gevraagd om nieuwe kast. Kreeg als antwoord kast in originele verpakking terug te zenden. Maar bij het uitpakken is de verpakking al onbruikbaar geworden omdat je het materiaal uit de dozen moet scheuren zo strak is het verpakt. Doen zien ze bewust . Hebben ze meer kans dat je het er bij laat zitten. Mijn vrouw zag alle ellende weer aankomen met nieuwe kast. Montage duurde 2 dagen en toen hing hij in elkaar. Dus op haar vverzoek heb ik Wehkamp gevraagd om de helft van het aankoopbedrag ad € 399,00, als schadevergoeding terug te ontvangen en een nieuwe deur navte leveren. Kreeg als antwoord dat nieuwe deur niet meer leverbaar was. Vermoedelijk teveel klachten over de inferieure kwaliteit. Voorstel van Wehkamp €80,00 als schadevergoeding. Na een lange en zeer moeizame koehandel van de kant van Wehkamp kon ik maximaal € 120,00 aan schadevergoeding krijgen. Waar een groot bedrijf klein in kan zijn. Ik heb dit maar geaccepteerd want ik had al wel in de gaten gekregen dat ze weinig met hun kopers hebben. Bij dit soort bedrijven telt alleen winst en omzet. En ik , als kleine afnemer,kan hun geen schade toebrengen. Zijn ze veel te groot en te arrogant voor. Heb wel 2 keer geprobeerd een review te plaatsen maar dat lukt ook niet. Het commentaar wat ik leverde past niet in hun straatje. Hoe v verschrikkelijk kinderachtig.
Wel heb ik hun bericht nooit weer wat bij hun te bestellen omdat ze een onbetrouwbare bedrijf in mijn optiek blijken te zijn zijn. Mijn naam is Ben R woonachtig in Oldenzaal.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Webcareteam Wehkamp op 15 Januari 2021

Goedenavond,

Ik kan mij goed voorstellen dat dit geen fijne ervaring voor u geweest moet zijn. Ik neem uw klacht dan ook graag in behandeling.

Zou u uw klantnummer, geboortedatum en link/omschrijving van uw klacht willen mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ?

Dan nemen we uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Betaald-nooit ontvangen, klantenservice kan niet slechter, ronduit belachelijk!!

Beoordeling 
 
1.0

Op 30 november heb ik een bestelling geplaatst en betaald maar niet ontvangen.

Meerdere keren heb ik met de klantenservice contact opgenomen, er werd me onder andere verteld dat het nog nooit is voorgekomen en onverklaarbaar is hoe het kan maar DHL heeft een ander adres doorgekregen dan dat er bij de bestelling staat.

Inmiddels zijn we zo’n 2 weken verder, vrijdag had ik nog contact met iemand van de klantenservice, deze beloofde me het direct op te sturen en ik kon het zaterdagochtend dan alsnog verwachten, u raad het misschien al, niks ontvangen....

Waarop ik zojuist alweer contact met moeten opnemen, dit keer kreeg ik een verhaal over systemen, verschillende bestellingen, retour zendingen en dat het niet mogelijk is om achteraf te betalen.

Nu heb ik maar 1 bestelling geplaatst, ook in 1keer vooraf betaald, niets ontvangen en dus al helemaal niets retour gestuurd!

Het gesprek met de klantenservice zojuist(zondag 13 dec.) hield op met “het systeem heeft besloten dat u niet achteraf kunt betalen” en ik kan er niets aan veranderen.

Waarop ik mezelf moest blijven herhalen, ik wil niet achteraf betalen, ik heb 2 weken geleden al betaald voor iets wat ik niet krijg.

Ik vroeg de mevrouw of het er nu op neer kwam dat ik gewoon mijn bestelling niet krijg, waarop het antwoord bevestigend was.
Komt erop neer, u heeft besteld en betaald maar u krijgt het niet, dit is toch te belachelijk voor woorden??!

Ik begrijp dat de klantenservice aan systemen zijn gebonden maar wat de ene collega wel kan zegt de ander niet te kunnen.
De klantenservice stopt gewoon met antwoorden en daarmee houd het op.
Ik krijg het gewoon niet?.

Update 15 december
We hebben uw retour ontvangen....
WTF ik heb niets retour gestuurd!!!!

Update 15 december
We hebben uw retour ontvangen ggrrrree?.

Update 16-dec.
op deze review, heel vervelend allemaal stuur uw gegevens en een link naar de review naar dit e-mailadres. Dat heb ik dus gedaan. Het was het verwachten, geen ontvangst bevestiging of een reactie en welke vorm dan ook ?. Gewoon helemaal niets!!!!!

Update 18 dec.
We hebben je tegoed teruggeplaatst op je account..... €9,50.dat is MINDER DAN DE HELFT VAN HET TOTALE BEDRAG?

Nogmaals ik bestel EN betaald producten omdat ik die graag wil hebben.

NIET om
Urenlang met de klantenservice bezig te zijn wat resulteert in het meeste van mijn geld kwijt, geen enkel product maar wel veel uren en heel erg frustratie, ongeloof dat jullie zo met mensen kunnen omgaan.
En boos, want nu ben ik uren kwijt aan heen en weer communiceren met onbekwaam klantenservice personeel waarbij de helft niets kan en de andere helft wel maar doen het uiteindelijk niet goed en ik zit hier zonder bestelling en meeste van mijn geld kwijt na weken lang mijn beste doen.
Waardeloos Wehkamp!!! Ronduit WAARDELOOS EN BELACHELIJK!!!

Update 23 december:
Nog steeds geen enkele reactie van de klantenservice, als ik kijk in mijn Wehkamp account staan daar ineens allerlei facturen over deze ene bestelling, met allerlei “terugbetalingen” geannuleerde bestellingen en bestellingen die “nog in verwerking” zijn.
Wat een zooitje zeg! Ik heb 1 bestelling gedaan in 1keer betaald, uren bezig geweest met de klantenservice en nog steeds niets van mijn bestelling (wat maar 2 producten waren)!!!! Ja die bestelling van 30nov. Ja!
Hoe boos kun je je klanten maken??

Update 24 dec.
Zoals in de reactie van Wehkamp hieronder gevraagd word, alle informatie die ze willen
Hebben verzamelt en naar het genoemde adres gestuurd.

Update 28 december:
Uiteraard nog steeds geen woord of ontvangstbevestiging op de op verzoek gestuurde mail van 23 dec.

Update 30 dec.
3x raden...... nog steeds geen woord van Wehkamp, ook nog steeds geen ontvangstbevestiging, na het versturen van alle informatie die ze nodig hadden om “deze voor mij zo vreselijke situatie af te handelen.
Schaam je Wehkamp!



Reactie; Beste mevrouw Van Beest,
Een collega van een andere afdeling was ermee bezig en heeft u proberen te bellen. Daarna een mail gestuurd. Heeft u haar al teruggebeld? De mail bevatte dus de volgende boodschap:

Er is al iemand van een andere afdeling mee bezig en die moet ik ZELF maar voor de 2de keer gaan terug bellen.

Echt..... tuurlijk ik zal voor de 6de keer met iemand van de klantenservice gaan bellen, na 20mails. Ik weet niet hoe het komt dat er zo met klanten word omgegaan maar ik heb geen tijd om uren en uren hieraan te besteden, ik moet namelijk werken voor mijn geld en niet werken is geen geld!
??

Oplossing:
Stuur me de bestelling die ik op 30
November heb besteld EN BETAALD!!!

RV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Webcareteam Wehkamp op 15 Januari 2021

Goedenavond,

Wat een langslepend en vervelende situatie om te moeten lezen. Ik kan vanuit hier helaas niet zien of het al is opgelost. Anders raad ik u aan om een nieuwe mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

We hebben het momenteel erg druk, maar proberen u dan zo snel mogelijk te helpen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Slecht product

Beoordeling 
 
5.5

Ik heb gister een jurkje besteld en hij kwam vandaag binnen. Het gaat om dit jurkje https://www.wehkamp.nl/mango-gebreide-jurk-kaki-16652969/?ref=%7B%22slug%22%3A%22dames-kleding-jurken%22%2C%22params%22%3A%22soort-jurk%3Djurken-met-col%22%7D
Er staat bij dat de jurk groot valt, dus een maatje kleiner is aan te raden. Er was geen S meer beschikbaar, dus ik bestelde een M. Toen ik het binnen kreeg heb ik het meteen gepast. Het is totaal geen jurkje. Het jurkje viel net over mijn kont heen, en als ik bewoog was mijn hele kont te zien. Ik snap dan ook niet waarom je het als een jurkje verkoopt als dat het helemaal niet is. Erg teleurstellend dit. Ga hem meteen retourneren. Ga voorlopig niks meer bestellen bij Wehkamp.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Webcareteam Wehkamp op 21 December 2020

Goedenavond,

Wat vervelend om te horen dat het artikel niet aan uw verwachtingen voldoet. Ik neem uw klacht graag in behandeling, om te kijken of we iets moeten aanpassen op onze site.

Zou u hiervoor uw klantnummer, geboortedatum en link/omschrijving kunnen mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.?

Dan nemen we uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Slechte klantenservice

Beoordeling 
 
6.0

Slechte ervaring met de klantenservice van Wehkamp. Vraag of klacht wordt niet goed opgepakt. Ik had een extra code gekregen voor een tegoed ivm verjaardag. Deze code werkte niet, ook al had ik voldaan aan de voorwaarden.
Het ging slechts om €7,50, maar heb nog steeds geen behoorlijk antwoord gekregen.
Ik heb mijn Wehkamp app verwijderd, omdat het me dusdanig ergerde.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Webcareteam Wehkamp op 17 September 2020

Goedemiddag,

Wilt u een e-mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze melding?
Dan nemen wij dit zo spoedig mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Geen beloofde korting gekregen door jullie fout

Beoordeling 
 
1.0

Bestelling geplaatst enkele weken geleden. Helaas was er een stukje afgebroken , afgesproken dat ik €25 korting kreeg. Jullie maken het over naar een rekening nummer uit 2017! Die ik niet meer gebruik. Dus de €25 komt niet bij mij aan..

Contact met jullie gezocht , is het me eigen verantwoording om dit aan te passen in m’n account ? Wat helemaal niet kan volgens de man van de klanten service. Maar hoe je het went of keert het is me eigen fout volgens jullie. Want dit had ik zelf moeten aanpassen, wat ik dus helemaal niet kan doen!!!

Jullie maken het geld over , naar een rekening nummer waar mee ik niet m’n bestelling heb geplaatst en betaald.... ipv dat jullie checken of dit het goeie nummer is? Nee gewoon kwakkeloos het verkeerde nummer overnemen.

Ik heb nu m’n beloofde €25,- niet terug

Er slechte service , jullie beloven iets , maken zelf een fout en komen hier niet eerlijk voor uit ?!

Wij bestellen nooit meer bij jullie!!!

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

dj controller

Beoordeling 
 
3.8

ik heb 14 augustus mijn dj controller op laten halen om dat die kapot was ,,,tot heden allen gezeik,,,,me dj controller was niet bekend wel aangekomen ,,,toen was de controller zoek ,,,,,toen lag bij Wehkamp het systeem er uit dus konden ze er niet naar kijken ,,,,en nu ligt dat ding op het logistiek serves centrum ,,,en ze doen er niks mee ,,,,,,we worden van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug,,,,,laatste keer dat ik hier iets koop wat met elektro heeft te maken ,,,,,,,,2 opdracht nummers uhhhhh heel vaag allemaal ,,,,
nooit en nooit meer !!!!!!!!

EW
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Webcareteam Wehkamp op 31 Augustus 2020

Goedemorgen,

Wat vervelend dat het op z'n zachtst gezegd niet soepel is verlopen met uw artikelklacht. We zouden graag willen kijken wat de status van uw klacht is en of we u hiermee verder kunnen helpen.

Zou u een kopie van uw klacht, tezamen met uw klantgegevens willen mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.?

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Bagger klantenservice ??‍♂️

Beoordeling 
 
7.8

Margreet erin, klant eruit ??‍♂️
Jammer dat er geen mogelijkheid is, om geen sterren te selecteren. Want wat een amateuristisch bedrijf is dit zeg, met een arrogant klantenservicemedewerkster Margreet. Die doet er gewoon lacherig over, om een serieus probleem, waar ik een klacht over heb. “Als u de oplossing heeft, solliciteert u dan bij Wehkamp” zou ik zeggen! ??‍♂️

Nou dan heb ik ook een advies voor jou/jullie Margreet, met zo een houding kunnen jullie blijven staken tot je een ons weegt! ?

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Webcareteam Wehkamp op 05 Augustus 2020

Goedemorgen,

Deze review hebben wij in behandeling genomen via een ander forum. Graag zien we via die weg uw reactie tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Onbetrouwbaar

Beoordeling 
 
2.0

Leveringsafspraken worden herhaaldelijk niet nagekomen.
Wettelijke termijn terugstorten betaling is nu ruim overschreden.
Medewerkers proberen de klant af te schepen en zijn soms zelfs onvriendelijk .
Gesprekken en afspraken worden niet in het systeem gezet.
Kortom onbetrouwbaar.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteam Wehkamp op 04 Juni 2020

Goedemorgen,

Wat vervelend om te lezen dat er nu meerdere dingen misgaan. Wij willen graag ons best doen om jouw klantcontactervaring te verbeteren en uiteraard meekijken naar een oplossing. Wil je ons een e-mail sturen met jouw klantgegevens en een korte omschrijving van de klacht? Deze e-mail mag je versturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij zien je bericht graag tegemoet.

Alvast bedankt voor je medewerking en wij wensen je een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
4.3

Hoewel er staat dat je vanaf 20€ gratis verzending krijgt, heb ik voor met mijn bestelling van €19,99 de verzendkosten moeten toch. Na dit voorgelegd te hebben bij de klantenservice hebben, hebben ze mij totaal niet klantvriendelijk behandelt. Erg jammer.

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Webcareteam Wehkamp op 26 April 2020

Goedemorgen,

Bij een bestelling van €19,99 zullen er inderdaad automatisch verzendkosten verrekend worden. Vervelend om te horen dat het contact met onze klantenservice over dit onderwerp niet naar wens is verlopen.

Zou je ons hier meer over willen vertellen via de mail? Dit mag naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Graag ook je klantgegevens en een link/omschrijving van deze review erbij plaatsen, zodat wij je zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Niet het voorbestaan waard

Zo wat is Wehkamp een ballentent zeg ,koelkast van nog geen half jaar oud krijgt scheuren in de rubbers. Valt niet onder de gerantie zeggen ze!!!! Zoek het maar uit!!! Nu snappen wij wel waarom die toko zo slecht draait. Hoop dat ze snel failliet gaan. Mij en me familie en kennissen zijn ze zo i zo nu als klant kwijt.

T
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Webcareteam Wehkamp op 26 April 2020

Goedemorgen,

We hebben gereageerd op je review via een ander forum, waarop deze review ook was geplaatst. Graag verwijzen we je naar deze reactie.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Beroerde klantenservice Wehkamp

Service 
 
1.0

Wij hebben een lounge set gekocht bij Wehkamp en hier in 2019 met veel plezier gebruik van gemaakt. Na het zomerseizoen hebben wij de hele set opgeslagen in onze opslag. Vd week wilden wij de kussenhoezen vast wassen voor het nieuwe zomerseizoen en wat we toen aantroffen was niet best. De vlies die om de vulling heen zit fladderden in groooote getalen uit de hoes en hierdoor viel de vulling ook helemaal uit elkaar. Rugkussens na 1 seizoen dus onbruikbaar. Wehkamp zegt dat mn jaar garantie voorbij is, punt. Gezegd dat het onmogelijk is dat ik de enige ben met deze klachten dit lijkt me een productiefout en dat je hier binnen een jaar bijna nooit achter zal komen omdat je ná het seizoen (of begin nieuw seizoen) je hoezen pas gaat wassen. Geen boodschap aan, garantie voorbij, wordt niet herzien. Schandalig. Rip uit mn lijf die lounge set en nu alle rugkussens al onbruikbaar

IMG-20200317-WA0004
IMG-20200317-WA0006
IMG-20200317-WA0003
M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteam Wehkamp op 21 April 2020

Goedemiddag,

Dankjewel voor deze feedback. Wat spijtig om te lezen dat de garantie is verlopen. Wij willen je vriendelijk vragen om jouw klacht per e-mail te sturen, samen met jouw gegevens, naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Alvast bedankt voor je medewerking.

Wij wensen je nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Topservice

Beoordeling 
 
10.0

Tot twaalf uur in de avond telefonisch bereikbaar, snel en netjes geholpen.
Klacht meteen opgelost! Ik zeg: topservice!

FV
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Webcareteam Wehkamp op 01 April 2020

Goedenavond,

Dankjewel voor je positieve review! Fijn om te horen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Product onaangetast niet retour, ook niet op eigen kosten

Beoordeling 
 
5.5

Heb niet goed gezien dat ik studioline txt 1 (gel) bestelde terwijl ik txt 2 nodig had. Had dit wel bij google ingevuld maar niet gecheckt in mijn bestelling naar Wehkamp. Mijn schuld. Levering ging keurig op tijd. Er zitten 6 doosjes verpakt in een neutrale kartonnen verpakking. Doordat ik deze open maakte (er zit een soort zegel stikker op van Wehkamp zelf) zag ik dat ik het verkeerde besteld had. Heb gebeld met servicedesk (kreeg ze meteen te pakken) en uitgelegd dat ik op mijn kosten graag het doosje retourneer en txt 2 ontvang.
Is onmogelijk volgens de medewerker. Zegel is verbroken dus "nee". Maar echtwaar het doosje waar het inzit is een neutraal kartonnen doosje, alle doosjes met het merk erop zijn onaangetast. Paar keer uitgelegd. Wat ontzettend onbegrijpelijk dat dit niet mogelijk is. Ik snap het als er een originele doos met zegel opengemaakt is maar dit is echt erg klantonvriendelijk.

Wehkamp bestelling
Wehkamp bestelling
Wehkamp bestelling
MR
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Webcareteam Wehkamp op 20 Maart 2020

Goedenavond,

We kijken graag voor je na wat er eventueel nog te regelen is voor de retourvoorwaarden van dit artikel. Zou je daarvoor via de mail je klantgegevens op willen sturen, samen met een link/verwijzing naar deze klacht, en foto's van de gel-verpakking(en)? Dit mag naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Waardeloos

Service 
 
1.0

Had een product besteld dat niet was aangekomen. Klantenservice gebeld nadat ik een mailtje had gestuurd. Ik kreeg een ander nummer dat ik moest bellen en bleek dat ik weggezet werd als fraudeur.
Wij maken geen fouten ook de bezorger altijd dezelfde volgens Wehkamp.
Best vaak pakketjes ontvangen maar de chauffeur is niet altijd dezelfde. Altijd veel besteld bij Wehkamp maar dit was toch de laatste keer. Nadat ik gebeld had kwam er iemand aan de deur en wat bleek ze hadden het pakketje bezorgd in een andere straat deze waren op vakantie geweest, dus een week op een pakketje moeten wachten.
Geen sorry aan De kant van Wehkamp. Nee iemand verkeerd beschuldigen dat mag wel?

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Webcareteam Wehkamp op 09 Maart 2020

Goedemiddag,

Dankjewel voor deze feedback. Spijtig om te horen dat het contact met onze klantenservice op deze manier is verlopen, en dat je pakketje zo vertraagd bij je is aangekomen.

Mochten wij op dit moment hierin nog iets voor je kunnen betekenen, ontvangen wij graag via de mail je klantgegevens + een link naar deze klacht. Dit mag naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Worst customer service ever

Beoordeling 
 
1.0

Ordering two relatively high value products during Black Friday, none of them arrived ever! I didnt receive any communication (so I didnt have the chance to choose at least an alternative seller on time). When I contacted customer service, I was surprised to see that not only they were not able to give me a reason that my order will not arrive, but they also didnt initiate immedialtely my refund, as the products had to be found first! My refund was completed a month later in two parts, although none of my actions were related to this problem. On the top of this inconvenience, as an English speaker, my communication to customer service has been in English, however their replies have been in Dutch, which I find particularly rude. Last, their customer service chat app, that I had to download, was not working properly within their communicated working hours, which also created unnecessary inconvenience to me. Almost 2 months later I have not yet received any reply whatsoever regarding my request for any kind of compensation.
Overall, as a frequent online buyer this has been the most unacceptable customer experience I ever had worldwide.

VS
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Webcareteam Wehkamp op 27 Januari 2020

Goodmorning,

I´m sorry for the late response. If you still want us to look at your case you can e-mail us at Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. together with your customer data. Thank you in advance!

With kind regards,

Wecareteam Wehkamp

Reageer op deze review

aanbod in orde, service ronduit slecht

Beoordeling 
 
3.3

Aanbod is prima, service ronduit slecht!
Aanbod is prima. Service zeer slecht. Online een iPad Pro bestel. Uitgenodigd om achteraf te betalen. Eerst €1,- om identiteit te controleren zodat restant achteraf betaald kon worden. Helaas verschilt rekening houder met gegevens bestseller (zakelijk betaald). Direct het verschil van € 848,- overgemaakt. Helaas blijkt dat Wehkamp de bestelling automatisch annuleert. Er wordt gevraagd wederom een bestelling te plaatsen en € 1,- over te maken. Ook deze wordt niet afgerond door Wehkamp. Inmiddels zijn we bijna twee weken verder. Ik heb geen iPad ontvangen en geen geld retour gehad. De klantenservice beloofd telkens andere zaken (zoals geld binnen 24 uur op de rekening)

In dit huidige online tijdperk geen overlever tussen al het geweld van o.a. Mediamarkt en ook zeker geen aanrader om zaken mee te doen!

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Webcareteam Wehkamp op 27 Januari 2020

Goedemorgen,

Excuus voor onze late reactie! Ik wil u vragen om uw klacht samen met uw klantgegevens te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Mocht u nog willen dat wij dit verder oppakken. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Slechte service,en dan over de garantie niet tespreken

Beoordeling 
 
1.0

wat een gezeik met wehkamp jullie zijn niet eens meer klantvriendelijk waar is de term klant is koning gebleven nergens tevinden. Een trouwe klant ook nog geld willen aftroggelen bizar gewoon. 3 x een kapotte tv geleverd gekregen 2 jr geleden 4de tv die ik binnen kreeg dacht dat hij goed was na 2 jr houd de tv er mee op met de dezelfde defecten als de eerste 3 tv's tv koste 1200 ik heb 800 euro betaald ervoor en jullie willen me na 2 jr 521 euro terug geven jullie moeten de garantie regels en fabrieksgarantie enz enz even beter na lezen. Ik heb meerdere emails gestuurd zelfs een email om de koop teonbinden over een ondeugdelijk product en zelfs daar hebben jullie schijt aan. Zodra ik klaar met jullie ben dan ben ik geen klant meer van wehkamp absurd hoe jullie zo bar slecht zijn met jullie klantenservice

R
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Webcareteam Wehkamp op 17 Oktober 2019

Goedenavond,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Als je ons je klantnummer en geboortedatum e-mailt, met een korte omschrijving van de klacht, dan kunnen we kijken hoe we je het beste verder kunnen helpen. Je kunt je gegevens dan mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. In ieder geval een fijne avond verder gewenst.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

R op 27 Januari 2020

Donder op met jullie fake berichtjes jullie lossen niks op tich mensen met klachten en jullie doen er lacherig over. Oplichters eerste klas customer service van 0,0 alleen maar kunnen zeggen als je er niet mee eens bent word je naar geschillencommissie doorverwezen omdat ze weten dat ze fout zitten en omdat ze weten dat klanten niet een hele traject door willen gaan met het geschillencommisie en dat nog veel geld kan kosten. Ben totaal niet tevreden met jullie oplossing. Als ik alle mensen kon overhalen om niks meer tekopen bij jullie had ik daar zeer zeker me best voor gedaan.

Reageer op deze review

Loungeset kapot na 2 zomers, wettelijke garantie wordt niet erkend.

Beoordeling 
 
1.0

Okt 2016 een Wicker Loungeset aangeschaft bij jullie a 600 euro, oorspronkelijk 1000 eu, maar net na de zomer kopen scheelt nogal. Op dat moment was mijn huis nog in aanbouw, en tuin was er nog niet.

Zomer 2017 is de loungeset uiteindelijk pas uitgepakt en in gebruik genomen. In de winter heeft de bank netjes in de schuur gestaan bij mij.

Helaas is het nu zo dat de bandjes van het wicker, spontaan scheuren als je op de bank gaat zitten.

Naar mijn idee is Wicker een duurzaam product en onderhouds vrij, wat ook in de artikel vermelding stond.

Het lijkt mij dat een loungeset langer als 2 zomers gebruikt moet kunnen worden.

Echter is de klantenservice het hier niet mee eens, daar ik een standaard email kreeg met de melding dat er 1 jaar fabrieksgarantie op het artikel zit, welke inmiddels is verlopen. Hierop gebeld met de klantenservice welke het verder zou sturen naar een andere afdeling.

Vandaag ben ik gebeld door een medewerker van customer care welke mij meteen wilde vertellen dat het 1e mailtje juist was en de claim werd afgewezen. Hierop ben ik tegenin gegaan en een aantal argumenten aangedragen, waaronder het puntje wettelijke garantie. Hier leek ze uberhaupt niet mee bekend te zijn, en heeft vervolgens een aantal onjuistheden proberen te verkondigen, waarvan ze zelf niet wist waarvan het vandaan kwam dan wel op gebaseerd was. Echter aangezien ze het gesprek beu was, zou ze het met een collega bespreken en mij terugbellen.

Een aantal uur later teruggebeld met dezelfde mededeling dat er maar 1 jaar garantie op zit, en mijn claim op basis van de algemene voorwaarden werd afgewezen. Verder wilde ze niet toelichten op welke artikel etc, waarna ik haar nogmaals heb gewezen op wettelijke garantie wat anders is als fabrieksgarantie. Vervolgens heb ik gevraagd of ik een collega kon spreken waar ze mee heeft overlegd, dan wel een leidinggevende van haar, waarop ze vermelde dat dat niet kon omdat men in een bespreking was, en dat deze mensen in een ander pand zitten. Later gaf ze min of meer toe dat ze maar wat aan het zeggen was omdat ik het haar wel erg moeilijk maakte), oftewel gewoon liegen, wat in lijn is met het eerste telefoongesprek waarbij onzin argumenten werden aangedragen door haar en niet in lijn met de wet. Ik wilde nogmaals mijn argumenten uitleggen echter Hier stond ze echter niet voor open en heeft vervolgens de verbinding verbroken.

Wel een mail ontvangen dat ik een geschil kan indienen, kosten a 50 euro.

Komt er dus op neer dat Wehkamp het begrip wettelijke garantie niet erkend, en hiermee dus de Nederlandse wet overtreedt.

Een gegronde reden om een klacht af te wijzen hoeft het bedrijf schijnbaar ook niet te geven, en men verwijst je direct dus naar naar een geschillencomissie welke je zelf moet betalen tegen betaling van 50 euro.

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Tuinset na 2 jaar kapot

Beoordeling 
 
1.0

In mei 2017 een tuinset gekocht voor 799,00 euro. Na net 2 jaar scheurde en brak het gevlochten materiaal van 2 stoelen, een bank en tafel. Alles kwam hierdoor los te zitten en het zag er niet uit.

Nadat ik foto's had gestuurd kreeg ik als reactie dat er 1 jaar garantie zit op tuinsets en dat ik de algemene voorwaarden kon lezen (wat een dooddoener). Ook stelde de medewerkster dat mogelijk weersinvloeden van toepassing zijn op het scheuren van het materiaal. Ik vond dat een vreemde opmerking want we praten tenslotte over een tuinset en niet over een bank voor in de huiskamer. De tuinset stond 2 winters overigens afgedekt onder een zeil.

Al met al weigerde Wehkamp op geen enkele wijze mij tegemoet te komen (Ik hoef echt niet het onderste uit de kan) maar bleven ze herhalen over 1 jaar garantie. Ik heb de medewerkster gewezen dat wettelijk is vastgelegd dat je een bepaalde levensduur mag verwachten van een bepaald produkt van een bepaalde prijs, dat de verantwoordelijkheid van een verkoper niet stopt na 1 jaar. Hier reageerde zij niet eens op.

Ik ben 48 jaar oud, koop mijn hele leven met een bepaalde regelmaat bij wehkamp en had deze houding echt nooit verwacht. Bedrijven zoals Wehkamp genoeg en ik ben ervan overtuigd dat de bedrijven die op de bepaalde momenten service verlenen en een passende opmerking uiteindelijk overblijven.

Ik ben inmiddels bezig juridisch advies in te winnen en mochten er mogelijkheden zijn ga ik door tot de rechter.

20190626_072436
20190626_072308
20190626_072352
P
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Peter op 30 Juli 2019

Ik heb na verschillende mailtjes 400 euro gestort gekregen van Wehkamp. Eerst boden ze 10 procent, toen de helft. Erg vreemd weer dat je zo moet zeuren. Ik was wel bezig met mijn rechtsbijstand maar dat was uiteindelijk niet nodig want ik ging accoord met die 400 euro.

christiaan op 30 Juli 2019

Goedendag Peter,

Hier exact hetzelfde probleem met een loungeset. Ben benieuwd hoe het bij jou afloopt. Vooralsnog bij mij dezelfde houding van Wehkamp.

Christiaan

christiaan op 30 Juli 2019

U kunt contact met mij opnemen als u wilt, hier speelt exact hetzelfde probleem.

Reageer op deze review

Heel erg boos

Beoordeling 
 
1.0

Op 21 mei werden de bestelde Timberland schoenen bezorgt. Echter het model was anders, de maat veel kleiner en het zag er gedragen uit de enige overeenkomst was het merk. Ik heb direct na het ontvangen, contact opgenomen met de klantenservice. Geen probleem stuur ze retour. Dat heb ik gedaan, en nu keurt Wehkamp de retourzending af, om dezelfde reden die ik op 21 mei gemeld heb,.. Na weer een onderhoud van een half uur, hoor ik dat ik deze schoenen weer retour krijg en dan ik ze wel moet betalen,... omdat ze het gesprek dat k gevoerd heb op 21 mei nergens kunnen vinden of niet geregisterd is.

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

webcareteamwehkamp.nl op 21 Juni 2019

Goedemiddag,

Onze excuses voor de late reactie op je review!

Mochten we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen laat het dan gerust weten. Dit mag via de mail, op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Veelgestelde vragen

Hoe werkt gratis retour sturen naar Wehkamp?

Retourneren naar Wehkamp kan gratis bij een DHL ServicePoint. Je hebt 30 dagen bedenktijd, waarin je het artikel mag passen en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen. Je dient het artikel wat je retour wilt sturen wel eerst aan te melden op de website van Wehkamp.

Is bezorgen bij Wehkamp gratis?

Bestellingen vanaf € 20.- worden door Wehkamp gratis bezorgd, zowel grote als kleine artikelen. Voor bestellingen onder de € 20,- betaal je € 2.95 bezorgkosten bij Wehkamp.

Wehkamp informatie

Foto's

IMG-20200317-WA0004
IMG-20200317-WA0006
IMG-20200317-WA0003
Wehkamp bestelling
Wehkamp bestelling
Wehkamp bestelling
20190626_072436
20190626_072352
20190626_072308
wehkamp ervaringen

Algemene informatie

Merken
Teveel om op te noemen
Productgroepen
  • kleding
  • Mode
  • Speelgoed
  • Wonen
  • electronica
  • verzorging
  • badmode
  • Interieur
  • etc.
Levertijd
indien mogelijk volgende werkdag
Verzendkosten
Gratis voor enkele producten. Rest afhankelijk van gewicht en grootte.
Afhalen mogelijk
ja
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • vooruitbetaling
  • gespreid betalen
Telefoonnummer
Telefoon (maandag - vrijdag 10.00 - 19.00 uur) 0900 9809 (€ 0,20 pm)