Wehkamp reviews

www.wehkamp.nl
 
3.9 (338)
Wehkamp reviews

WEHKAMP: Het online warenhuis van Nederland is een begrip in Nederland. Van oudsher is Wehkamp bekend van haar geprinte catalogus. Momenteel genereert Wehkamp echter het merendeel van haar verkopen via haar webshop. Het assortiment is in de loop der jaren flink uitgebreid. Het productassortiment is groot. De voornaamste productgroepen zijn Mode, Elektronica en Wonen. Een volledig overzicht van alle producten vindt u op Wehkamp.nl.

Bestellen bij Wehkamp want:

Uiteraard heeft Wehkamp haar webwinkel goed op orde. Vele duizenden consumenten shoppen dagelijks bij het online warenhuis. Alle gangbare betaalmogelijkheden zijn actief en uiteraard is het Thuiswinkelwaarborg keurmerk in het bezit! Grote concurrenten van Wehkamp zijn Bol.com en Zalando.

338 Wehkamp reviews

 
(20)
 
(34)
 
(55)
 
(79)
 
(159)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Loungeset kapot na 2 zomers, wettelijke garantie wordt niet erkend.

Beoordeling 
 
1.0

Okt 2016 een Wicker Loungeset aangeschaft bij jullie a 600 euro, oorspronkelijk 1000 eu, maar net na de zomer kopen scheelt nogal. Op dat moment was mijn huis nog in aanbouw, en tuin was er nog niet.

Zomer 2017 is de loungeset uiteindelijk pas uitgepakt en in gebruik genomen. In de winter heeft de bank netjes in de schuur gestaan bij mij.

Helaas is het nu zo dat de bandjes van het wicker, spontaan scheuren als je op de bank gaat zitten.

Naar mijn idee is Wicker een duurzaam product en onderhouds vrij, wat ook in de artikel vermelding stond.

Het lijkt mij dat een loungeset langer als 2 zomers gebruikt moet kunnen worden.

Echter is de klantenservice het hier niet mee eens, daar ik een standaard email kreeg met de melding dat er 1 jaar fabrieksgarantie op het artikel zit, welke inmiddels is verlopen. Hierop gebeld met de klantenservice welke het verder zou sturen naar een andere afdeling.

Vandaag ben ik gebeld door een medewerker van customer care welke mij meteen wilde vertellen dat het 1e mailtje juist was en de claim werd afgewezen. Hierop ben ik tegenin gegaan en een aantal argumenten aangedragen, waaronder het puntje wettelijke garantie. Hier leek ze uberhaupt niet mee bekend te zijn, en heeft vervolgens een aantal onjuistheden proberen te verkondigen, waarvan ze zelf niet wist waarvan het vandaan kwam dan wel op gebaseerd was. Echter aangezien ze het gesprek beu was, zou ze het met een collega bespreken en mij terugbellen.

Een aantal uur later teruggebeld met dezelfde mededeling dat er maar 1 jaar garantie op zit, en mijn claim op basis van de algemene voorwaarden werd afgewezen. Verder wilde ze niet toelichten op welke artikel etc, waarna ik haar nogmaals heb gewezen op wettelijke garantie wat anders is als fabrieksgarantie. Vervolgens heb ik gevraagd of ik een collega kon spreken waar ze mee heeft overlegd, dan wel een leidinggevende van haar, waarop ze vermelde dat dat niet kon omdat men in een bespreking was, en dat deze mensen in een ander pand zitten. Later gaf ze min of meer toe dat ze maar wat aan het zeggen was omdat ik het haar wel erg moeilijk maakte), oftewel gewoon liegen, wat in lijn is met het eerste telefoongesprek waarbij onzin argumenten werden aangedragen door haar en niet in lijn met de wet. Ik wilde nogmaals mijn argumenten uitleggen echter Hier stond ze echter niet voor open en heeft vervolgens de verbinding verbroken.

Wel een mail ontvangen dat ik een geschil kan indienen, kosten a 50 euro.

Komt er dus op neer dat Wehkamp het begrip wettelijke garantie niet erkend, en hiermee dus de Nederlandse wet overtreedt.

Een gegronde reden om een klacht af te wijzen hoeft het bedrijf schijnbaar ook niet te geven, en men verwijst je direct dus naar naar een geschillencomissie welke je zelf moet betalen tegen betaling van 50 euro.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Tuinset na 2 jaar kapot

Beoordeling 
 
1.0

In mei 2017 een tuinset gekocht voor 799,00 euro. Na net 2 jaar scheurde en brak het gevlochten materiaal van 2 stoelen, een bank en tafel. Alles kwam hierdoor los te zitten en het zag er niet uit.

Nadat ik foto's had gestuurd kreeg ik als reactie dat er 1 jaar garantie zit op tuinsets en dat ik de algemene voorwaarden kon lezen (wat een dooddoener). Ook stelde de medewerkster dat mogelijk weersinvloeden van toepassing zijn op het scheuren van het materiaal. Ik vond dat een vreemde opmerking want we praten tenslotte over een tuinset en niet over een bank voor in de huiskamer. De tuinset stond 2 winters overigens afgedekt onder een zeil.

Al met al weigerde Wehkamp op geen enkele wijze mij tegemoet te komen (Ik hoef echt niet het onderste uit de kan) maar bleven ze herhalen over 1 jaar garantie. Ik heb de medewerkster gewezen dat wettelijk is vastgelegd dat je een bepaalde levensduur mag verwachten van een bepaald produkt van een bepaalde prijs, dat de verantwoordelijkheid van een verkoper niet stopt na 1 jaar. Hier reageerde zij niet eens op.

Ik ben 48 jaar oud, koop mijn hele leven met een bepaalde regelmaat bij wehkamp en had deze houding echt nooit verwacht. Bedrijven zoals Wehkamp genoeg en ik ben ervan overtuigd dat de bedrijven die op de bepaalde momenten service verlenen en een passende opmerking uiteindelijk overblijven.

Ik ben inmiddels bezig juridisch advies in te winnen en mochten er mogelijkheden zijn ga ik door tot de rechter.

20190626_072308
20190626_072352
20190626_072436
P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Peter op 30 Juli 2019

Ik heb na verschillende mailtjes 400 euro gestort gekregen van Wehkamp. Eerst boden ze 10 procent, toen de helft. Erg vreemd weer dat je zo moet zeuren. Ik was wel bezig met mijn rechtsbijstand maar dat was uiteindelijk niet nodig want ik ging accoord met die 400 euro.

christiaan op 30 Juli 2019

Goedendag Peter,

Hier exact hetzelfde probleem met een loungeset. Ben benieuwd hoe het bij jou afloopt. Vooralsnog bij mij dezelfde houding van Wehkamp.

Christiaan

christiaan op 30 Juli 2019

U kunt contact met mij opnemen als u wilt, hier speelt exact hetzelfde probleem.

Reageer op deze review

Heel erg boos

Beoordeling 
 
1.0

Op 21 mei werden de bestelde Timberland schoenen bezorgt. Echter het model was anders, de maat veel kleiner en het zag er gedragen uit de enige overeenkomst was het merk. Ik heb direct na het ontvangen, contact opgenomen met de klantenservice. Geen probleem stuur ze retour. Dat heb ik gedaan, en nu keurt Wehkamp de retourzending af, om dezelfde reden die ik op 21 mei gemeld heb,.. Na weer een onderhoud van een half uur, hoor ik dat ik deze schoenen weer retour krijg en dan ik ze wel moet betalen,... omdat ze het gesprek dat k gevoerd heb op 21 mei nergens kunnen vinden of niet geregisterd is.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteamwehkamp.nl op 21 Juni 2019

Goedemiddag,

Onze excuses voor de late reactie op je review!

Mochten we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen laat het dan gerust weten. Dit mag via de mail, op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Boos

Beoordeling 
 
2.5

Grote maat broek besteld was een normale maat 42.ze zouden hem vandaag op komen halen via DHL.tussen 11 en 3 uur stond in de mail van wehkamp.moest de auto laten keuren afspraak verzet.nu komen ze niet.moet jezelf voor bellen om dit te horen.nieuwe afspraak vrijdag middag.komen ze niet dan gaan de mails die ik heb bewaard naar kassa.zo ga je niet met klanten om.

Besteld product
Kleding
ML
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteamwehkamp.nl op 21 Juni 2019

Goedemiddag,

Onze excuses voor de late reactie op je review!

Mochten we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen laat het dan gerust weten. Dit mag via de mail, op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Dit bedrijf is de weg kwijt

Beoordeling 
 
1.0

Hele slecht bedrijf geworden en totaal de weg kwijt.
Hele slechte zaak en totaal de weg kwijt.Kon daar jaren gewoon bestellen tot 2016. pas geleden probeerde ik weer wat te bestellen en volgens de comp van wehkamp kan ik dus niks meer Ik heb inmiddels al geprobeerd,maar niks mocht baten.Er is geen
enkele reden om mij niet een bestelling te laten doen maar toch
lukt het niet om tot hun botte koppen door te dringen en blijven ze
hangen als robotten met een computer en er is niemand die ook
maar iets doet om uit te zoeken wat er nou aan de hand is
Inmiddels is mij duidelijk geworden dat als je met de boot naar nederland komt je meer kans maakt op echte ouderwetse service dan wanneer je hier bent geboren zullen we maar zeggen.

Na -/+ 30 jaar trouwe klant van de wehkamp houd ik het voor
gezien en kan ik alleen maar concluderen dat ook wehkamp
eigelijk niet meer bestaat.

Dan nog iets,als je een review wil neer zetten op de feedback company,wat eigenlijk onderdeel is van wehkamp dan krijg je het niet voor elkaar om daar je kritiek te uiten want zij zorgen er persoonlijk voor dat je dit nooit gaat lukken en ik spreek uit ervaring.

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteamwehkamp.nl op 21 Juni 2019

Goedemiddag,

Onze excuses voor de late reactie op je review!

Mochten we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen laat het dan gerust weten. Dit mag via de mail, op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Slechte ervaring

Beoordeling 
 
1.0

Hele slechte ervaring, hele slecht service en totaal geen begrip voor de klant. Aan de klantenservice moet zeker gewerkt worden. Voor mij geen wehkamp meer!

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteamwehkamp.nl op 21 Juni 2019

Goedemiddag,

Onze excuses voor de late reactie op je review!

Mochten we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen laat het dan gerust weten. Dit mag via de mail, op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Late levering

Beoordeling 
 
3.0

Lattenbodem was wel op voorraad, maar er zou geen vervoerder zijn. Ipv binnen 1 week in huis, na 2 weken nog geen lattenbodem gezien. Klantenservice reageerd met standaard emails.

Besteld product
  • Lattenbodem
  • Bed
M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteamwehkamp.nl op 21 Juni 2019

Goedemiddag,

Onze excuses voor de late reactie op je review!

Mochten we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen laat het dan gerust weten. Dit mag via de mail, op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Extreem slechte ervaring met Wehkamp.

Beoordeling 
 
5.5

Extreem slechte ervaring met Wehkamp. Afgelopen week wasmachine besteld die zaterdag geleverd werd. Vervolgens bleek die kapot te zijn, wat ik nog best kan begrijpen. Gelijk Wehkmap gebeld, werd mij verteld dat die dinsdag wordt opgehaald en nieuwe wordt afgeleverd en als tegemoetkoming kregen wij 25euro tegoed bon. Dinsdag werd wasmachine opgehaald, maar er is helemaal geen nieuwe ingepland! Terwijl zaterdag ons beloofd werd, dat ze die inplannen voor dinsdag voor ophalen van oude en levering van nieuwe. Daarbij heb ik het nog nagevraagd of ik zeker niks meer voor hoefde te doen, werd mij verzekerd dat hun alles zouden regelen. Dinsdag bel ik dus nogmaals Wehkamp op, vanwege slechte service en krijg ik de heer Denzel aan de lijn die van alles bij elkaar liegt. Hij verteld mij dat vanuit hun niet mogelijk is om tijdvak in te plannen, wat achteraf blijkt wel te kunnen. Zogenaamd is er op dat moment geen hogere persoon dan hem aanwezig, terwijl dat onmogelijk is. Bij elke organisatie moet ik er altijd een leidinggevende of supervisor aanwezig zijn i.v.m. veiligheid. En het mooiste er van is hij heeft mij ook al beloofd levering voor woensdag in te plannen. Wat achteraf ook helemaal niet gedaan was toen ik transport bedrijf belde om tijdvak in te laten plannen. Waardoor ik geneigd was om nog een keer te bellen en toen kreeg ik mevrouw die eindelijk iets wist van het bedrijf af, maar helaas vanuit hun kwam er geen tegemoetkoming meer. WIJ BESTELLEN NOOIT MEER BIJ WEHKAMP.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteamwehkamp.nl op 21 Juni 2019

Goedemiddag,

Onze excuses voor de late reactie op je review!

Mochten we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen laat het dan gerust weten. Dit mag via de mail, op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Klachtenafhandeling / retourneren

Beoordeling 
 
9.5

Tot nu toe alleen maar top ervaringen gehad met de klantenservice van Wehkamp en het bestellen bij Wehkamp. Klacht met betrekking tot toiletborstel+houder wordt zonder tegenwerking direct verwerkt en opgehaald bij mij thuis. Geld netjes terug gekregen. Ook een artikel dat wel retour was gestuurd maar niet als zodanig online verwerkt werd na een telefoontje bij de klantenservice direct verwerkt als wel geretourneerd. Een harde schijf met gebreken na een jaar tijd, werd na een telefoontje direct opgenomen in hun systeem, ophaalafspraak direct ingepland. De harde schijf kon niet meer gerepareerd worden en het geld kreeg ik netjes en snel retour. Daarbij krijg ik altijd direct iemand aan de lijn, wachttijden nog niet meegemaakt en erg vriendelijke klantenservice medewerkers.

Besteld product
Kleding, wonen, electronica
JP
Was deze beoordeling nuttig? 0 2

Webcareteam Wehkamp op 26 Maart 2019

Goedenavond,

Wat fijn om al je prettige ervaringen met onze klantenservice zo te lezen!

Bedankt voor het delen van deze mooie review.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Traag met probleem oplossen

Beoordeling 
 
2.0

Klantenservice is traag en niet snel in handelen. Zit al 4 dagen te wachten op een reparatie verzoek. Geen enkele reactie en de wasmachine is nog steeds stuk. Top met een gezin van 4 personen.
Ze laten je gewoon hangen.
Valt vies tegen, toch maar weer nasr de speciaalzaak voor zulke aankopen

MD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Webcareteam Wehkamp op 26 Maart 2019

Goedenavond,

Onze excuses voor de late reactie op je review!

Mochten we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen laat het dan gerust weten. Dit mag via de mail, op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Webcareteam Wehkamp op 26 Maart 2019

Goedenavond,

Onze excuses voor de late reactie op je bericht!

Mochten we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Dit mag via de mail, op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Klantenservice onbereikbaar

Beoordeling 
 
1.0

Ik ook had beter moeten weten voordat ik hier mijn spullen bestelde.
Klantenservice lijkt na mailen en bellen totaal onbereikbaar!

Spullen terugbrengen doe ik liever niet en geef deze liever aan een bevriende kennis
Want ik vrees irritatie, gewacht en frustratie vooraleer ik het bedrag dan weer op mijn rekening zie verschijnen. Want het pakketje zal dan wel weer 'ergens blijven haken'.

Ik zal zeker anderen afraden om hier spullen te bestellen. Eens, maar NOOIT MEER WEHKAMP voor mij!

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Webcareteam Wehkamp op 26 Maart 2019

Goedenavond,

Onze excuses voor de late reactie op je review! Zeker aangezien je al eerder problemen had met contact krijgen met onze klantenservice.

Mochten we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen, met betrekking tot deze bestelling of iets anders, laat het dan gerust weten. Dit mag via de mail, op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Zeer slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Whekamp bied de optie achteraf betalen maar annuleerd de bestelling zodra de 1 euro binnen is die ze eerst vragen via ideallink. Voel me erg misleid en zal nooit en te nimmer meer iets bestellen bij deze site. WAT EEN TILLERS!!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteam wehkamp.nl op 15 Januari 2019

Goedemiddag,

Deze vraag voor de vooruitbetaling van €1,- is deel van de check voor de betaalwijze van de bestelling. Mocht het toch niet mogelijk zijn om de bestelling te verwerken/leveren, dan wordt dit bedrag uiteraard weer teruggestort.

Wanneer een bestelling na deze check niet kan worden geleverd, wordt hier ook via de mail bericht over gestuurd. Mocht je hier geen mail over hebben ontvangen, dan kijken we dit graag verder voor je na.

Zou je ons hiervoor je klantgegevens en een omschrijving van de klacht willen mailen, naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.?

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

een extra rekening

Beoordeling 
 
1.0

alles was al voldaan bestelling ontvangen en daarna willen ze extra geld voor die bestelling laatste keer dat ik bestel

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteam wehkamp.nl op 15 Januari 2019

Goedemiddag,

Vreemd dat er achteraf nog een extra bedrag werd gevraagd voor je bestelling. We kijken graag voor je na wat er aan de hand kan zijn met deze factuur.

Zou je ons hiervoor je klantgegevens willen mailen? Dit mag naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Graag ook een korte omschrijving van de situatie in de mail vermelden.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

webcareteam wehkamp.nl op 15 Januari 2019

Goedemiddag,

Vreemd dat er achteraf nog een extra bedrag werd gevraagd voor deze bestelling. We kijken graag voor je na wat er aan de hand kan zijn met deze factuur.

Zou je ons hiervoor je klantgegevens willen mailen? Dit mag naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Eigenlijk had ik beter moeten weten…

Beoordeling 
 
4.0


Eigenlijk had ik beter moeten weten…

Eigenlijk had ik beter moeten weten maar keer op keer als ik bij deze winkel bestel gaat het mis met bestellen.
Misschien komt het omdat ik items koop die niet populair zijn?
Gisteravond voor 20:00 heb ik 2 blu-rays besteld, er stond ook bij, voor 20 uur besteld, morgen in huis.
Voor de zekerheid heb ik erachteraan gebeld, en ja hoor geen probleem, vrijdag (vandaag) heb ik ze zeker in huis.
De post is net langs geweest maar geen pakketjes, van Wehkamp krijg ik op Facebook geen gehoor, en als ik bel dan snappen ze het allemaal niet.
Niemand weet of de voorraad klopt, niemand weet wanneer het verstuurd wordt, niemand weet wanneer het geleverd wordt.
Als niemand iets weet, waarom hebben ze dan uberhaupt een website?
Maar...annuleren mag niet. Ik MOET wachten op mijn bestelling voordat ik het mag annuleren, ik MOET het zelfs weigeren bij de deur.
Maar ja, wanneer komt het dan? Dat weet niemand.
Ik denk dat ik op mijn computer scherm een groot briefje plak, bij "Wehkamp nooit meer bestellen".

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteam wehkamp.nl op 15 Januari 2019

Goedemiddag,

Excuses voor onze late reactie, en ook uiteraard voor de problemen met deze bestelling.

Mochten wij op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen hierin, dan ontvangen we graag je klantgegevens, en een korte omschrijving van de klacht via de mail. Dit mag naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Nooit meer bestellen wij bij Wehkamp

Beoordeling 
 
1.8

Wij hadden een cadeautje voor een vriendinnetje van onze dochter van 9 besteld en meteen afgerekend bij Wehkamp. Dat hebven wij vier dagen voor de verjaardag gedaan. Op de website van Wehkamp staat bezorgd binnen 1 werkdag.
Na 1 week nog niet bezorgd. Wij hebben totaal 7 keer gebeld. Steeds weer werden wij het bos ingestuurd. Pakketje is verdwenen. Maar we laten het bezorgen bij een ophaalpunt. Kind is nu week geleden jarig geweest. Mijn dochtertje had geen cadeautje op het verjaardagsfeestje. Nu twee weken later vragen wij ons geld terug. Nog geen pakketje. Dat kan niet want eerst moet het onderzoek afgerond zijn waar het pakketje is geeft de medewerker doodleuk aan. En dat wordt doodleuk verteld. Wij hebben hetzelfde cadeau nu vanavond bij Bol.com besteld en morgen wordt het bezorgd. Nooit meer Wehkamp en DHL. Wij wilden normaal gesproken een hoekbank van 2500 euro bestellen en ineens betalen bij de Wehkamp. Doen wij nu bij een postorderbedrijf dat wel betrouwbaar en klantvriendelijk is. Er gaat een formele klacht naar het bestuur van Wehkamp.

MS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteamwehkamp.nl op 17 December 2018

Goedemiddag,

Wat vervelend om te vernemen dat je de bestelling nooit hebt ontvangen en dat je nu moet wachten op je terugbetaling. Graag kijken we met je mee in het account om te zien of we nog iets voor je kunnen doen.

Ik wil je vragen om je klantgegevens en een korte omschrijving van je klacht op te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

schoenen met alarm

Beoordeling 
 
5.5

schoenen gekocht,,ging in elke winkel het alarm af,,wehkamp een mail gestuurd krijg je dagen later pas antwoord op..kreeg het advies in een van haren winkel te laten de-activeren..extra naar een winkel 15 klmtr van huis..kom de dag er na in de winkel en wat dacht u bij de ingang en de uitgang sta je voor jan lodewijk. nou ik ben dus genezen van het onn line winkelen.nooit meer,

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteamwehkamp.nl op 10 December 2018

Goedemiddag,

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat de schoenen die je bij ons besteld hebt ervoor zorgden dat er alarmen van winkels afgingen. Graag kijk ik met je mee zodat we kunnen voorkomen dat dit in de toekomst weer voorkomt.

Ik wil je vragen om je gegevens en een korte omschrijving van je klacht op te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., wij zullen de klacht binnen 24 uur in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Enige grote concern die nog een echte klantenservice heeft.

Beoordeling 
 
9.3

Alle andere grote bedrijven proberen je bij klachten af te poeieren. De klantenservice is vaak ingehuurd en moet zoveel mogelijk telefoontjes aannemen, klacht afhandelen is niet belangrijk.
Wehkamp daarintegen, is nog steeds niet meegesleurd in t onpersoonlijke verhaal.
Je wordt hier altijd super vriendelijk geholpen en er is altijd overal een oplossing voor.
Hoop dat dit zo blijft!!!
Want zo hoort het!

W
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
5.0

Ten eerste kreeg ik de verkeerde schoenen. Toen moest ik zelf de juiste weer bestellen, die konden niet achteraf betaald worden. Vervolgens vergeet ik mijn kortingscode, dus ik mail en krijg na 8 dagen nog geen reactie. WAARDELOOS!!

Besteld product
Chelsea boots
S
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

webcareteamwehkamp.nl op 11 November 2018

Goedemiddag,

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat de verkeerde schoenen geleverd zijn en dat het vervolgens ook niet is gelukt om de kortingscode te verzilveren. Graag helpen we je hierbij verder.

Ik wil je vragen om je gegevens en een korte omschrijving van je klacht op te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., wij zullen de klacht binnen 24 uur in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Oral B pro 2500 black

Beoordeling 
 
8.0

Ik gebruik deze elektrische tandenborstel inmiddels een paar weken. Hij poetst super goed, heeft erg veel kracht en is erg stil in het gebruik. Ik ontving deze tandenborstel van Roamler om te testen. Ik heb al vaker met een elektrische tandenborstel gepoetst maar vind deze wel super. Ik beveel deze zeker aan. Ook de oplaadbare batterij gaat erg lang mee.

HD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Met recht klantenSERVICE

Beoordeling 
 
9.0

Er is hier veel veranderd de laatste jaren. Dit bedrijf is veel klantgerichter geworden en beter bereikbaar. Menselijke benadering en met focus op klantrelatie, top!

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Wehkamp informatie

Foto's

wehkamp ervaringen
20190626_072308
20190626_072352
20190626_072436

Algemene informatie

Merken
Teveel om op te noemen
Productgroepen
  • kleding
  • Mode
  • Speelgoed
  • Wonen
  • electronica
  • verzorging
  • badmode
  • Interieur
  • etc.
Levertijd
indien mogelijk volgende werkdag
Verzendkosten
Gratis voor enkele producten. Rest afhankelijk van gewicht en grootte.
Afhalen mogelijk
ja
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • vooruitbetaling
  • gespreid betalen
Telefoonnummer
Telefoon (maandag - vrijdag 10.00 - 19.00 uur) 0900 9809 (€ 0,20 pm)