Wehkamp reviews

www.wehkamp.nl
 
3.9 (357)
Wehkamp reviews

357 Wehkamp reviews

 
(21)
 
(36)
 
(58)
 
(84)
 
(168)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
84 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5
Volgorde

Walgelijk online winkel.

Beoordeling 
 
3.0

Klantenservice klantvriendelijkheid 0,0.
Maanden aan de lijn gehouden, eerst moest ik een artikel wat binnen anderhalf maand kapot gaat ter reparatie sturen prima deed ik dat, na veel hooploos telefoontjes krijg ik incompleet artikel terug en nog steeds kapot terwijl dat ze aanmelden dat de apparaat gerepareerd is. Dus nu moet weer ter reparatie gestuurd worden zeggen ze slecht dat dit kan niet

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Wehkamp Klantenservice op 12 Maart 2021

Goedenavond,

Excuus voor onze late reactie op uw klacht. Vervelend om te moeten horen dat u niet tevreden bent over uw klachtafhandeling. Ik neem dan ook graag uw klacht in behandeling. Zou u ons een mail met uw klantnummer of e-mailadres samen met uw geboortedatum willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Dan nemen we uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Wehkamp Klantenservice

Webcareteam Wehkamp op 12 Maart 2021

Beste Vannessa,

Wat vervelend om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Graag willen wij kijken of wij u verder kunnen helpen. Wilt u hiervoor uw e-mailadres, geboortedatum en korte omschrijving van uw klacht willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,
webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Gekochte vaatwasser blijft niet meer gereserveerd voor je als bezorgmoment wordt aangepast!!!

Beoordeling 
 
3.5

Eind November vorig jaar vaatwasser bij Wehkamp besteld welke in de aanbieding was. Omstreeks die tijd vele aanbiedingen van vaatwassers maar uiteindelijk voor deze specifieke vaatwasser gekozen en ook om deze bij Wehkamp te kopen. Ik dacht toch dat dat een gerenommeerd bedrijf was en heb niet op dat moment naar reviews gezocht. Had ik dat maar toen wel gedaan. De vaatwasser zou in december geleverd worden maar is op mijn verzoek herpland via de klantenservice naar januari. Tijdens deze Corona tijden is de planning van het plaatsen van de keuken namelijk vertraagd. Daarna nog een keer verplaatst via de mij toegestuurde mails betreffende het aflevermoment. Na de laatste bevestiging van het aflevermoment ineens een vage mail ontvangen dat het bestelde product tijdelijk niet op voorraad is. Meteen weer contact opgenomen met klantenservice en mij werd verzekerd dat dit een hiccup van het systeem was en de vaatwasser gewoon op 17 februari afgeleverd zou worden. 2 dagen later nog een mail met de melding "helaas is je product uitverkocht". Dezelfde hiccup? Het kan toch niet waar zijn. Op de afleverdatum een mail ontvangen dat de levering door een storing niet gaat lukken en dat ik een update over de bezorging zal ontvangen maar niets meer gehoord. Vandaag contact opgenomen en 2 medewerkers van de klantenservice vertelde mij doodleuk dat de vaatwasser er niet meer is en dat EEN PRODUCT NIET MEER GERESERVEERD IS VOOR EEN KLANT ALS HET AFLEVERMOMENT AANGEPAST WORDT! Schokkend om dat te horen. Alle overige apparatuur bij anderen is wel gewoon geleverd na een wijziging van afleverdatum. Medewerkers wilden op geen enkele wijzen een compensatie geven in de geleden schade en ook geen zelfde soort machine alsnog bij leverancier bestellen. Alleen de keuze uit de niet gelijkwaardige machines uit de huidige zeer beperkte webshop met andere inbouwmaten. Ook naar een leidinggevende wilden ze niet doorverbinden en bleven maar hetzelfde herhalen. Zij maken een fout en willen geen oplossing bieden. Ze zijn zelfs zo onbeschoft dat ze niet willen doorverbinden maar uiteindelijk de verbinding verbreken! Uiteindelijk nog een leidinggevende gesproken maar die wilde ook al niet meedenken en tot een goede oplossing komen. Verder dan het woordje vervelend voor u komen ze niet. Dus als ik een volgende keer zeker wil zijn van een levering van waardevolle belangrijke apparatuur op een bepaald tijdstip en mij een vervelend vruchteloos contact met een klantenservice wil besparen zal ik niet meer kiezen voor Wehkamp.Hadden ze maar een postorderbedrijf gebleven met een simpele catalogus. Deze planningsmaterie kunnen ze blijkbaar niet aan en zijn totaal niet oplossing gezind. honderden euro's schade en willen ze alleen een cadeaubon aanbieden van 25 euro. Wat een tent.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Webcareteam Wehkamp op 12 Maart 2021

Beste meneer Benno,

Vervelend om te zien dat u een slechte ervaring met Wehkamp heeft gehad. Wij willen graag kijken of wij u verder kunnen helpen.
Als u uw e-mailadres, geboortedatum en korte omschrijving van uw klacht mailt naar socialmedia@wehkamp.nl, dan pakken wij de klacht daar verder voor u op.

Met vriendelijk groet,
webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

dj controller

Beoordeling 
 
3.8

ik heb 14 augustus mijn dj controller op laten halen om dat die kapot was ,,,tot heden allen gezeik,,,,me dj controller was niet bekend wel aangekomen ,,,toen was de controller zoek ,,,,,toen lag bij Wehkamp het systeem er uit dus konden ze er niet naar kijken ,,,,en nu ligt dat ding op het logistiek serves centrum ,,,en ze doen er niks mee ,,,,,,we worden van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug,,,,,laatste keer dat ik hier iets koop wat met elektro heeft te maken ,,,,,,,,2 opdracht nummers uhhhhh heel vaag allemaal ,,,,
nooit en nooit meer !!!!!!!!

EW
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Webcareteam Wehkamp op 31 Augustus 2020

Goedemorgen,

Wat vervelend dat het op z'n zachtst gezegd niet soepel is verlopen met uw artikelklacht. We zouden graag willen kijken wat de status van uw klacht is en of we u hiermee verder kunnen helpen.

Zou u een kopie van uw klacht, tezamen met uw klantgegevens willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
4.3

Hoewel er staat dat je vanaf 20€ gratis verzending krijgt, heb ik voor met mijn bestelling van €19,99 de verzendkosten moeten toch. Na dit voorgelegd te hebben bij de klantenservice hebben, hebben ze mij totaal niet klantvriendelijk behandelt. Erg jammer.

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Webcareteam Wehkamp op 26 April 2020

Goedemorgen,

Bij een bestelling van €19,99 zullen er inderdaad automatisch verzendkosten verrekend worden. Vervelend om te horen dat het contact met onze klantenservice over dit onderwerp niet naar wens is verlopen.

Zou je ons hier meer over willen vertellen via de mail? Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl. Graag ook je klantgegevens en een link/omschrijving van deze review erbij plaatsen, zodat wij je zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

aanbod in orde, service ronduit slecht

Beoordeling 
 
3.3

Aanbod is prima, service ronduit slecht!
Aanbod is prima. Service zeer slecht. Online een iPad Pro bestel. Uitgenodigd om achteraf te betalen. Eerst €1,- om identiteit te controleren zodat restant achteraf betaald kon worden. Helaas verschilt rekening houder met gegevens bestseller (zakelijk betaald). Direct het verschil van € 848,- overgemaakt. Helaas blijkt dat Wehkamp de bestelling automatisch annuleert. Er wordt gevraagd wederom een bestelling te plaatsen en € 1,- over te maken. Ook deze wordt niet afgerond door Wehkamp. Inmiddels zijn we bijna twee weken verder. Ik heb geen iPad ontvangen en geen geld retour gehad. De klantenservice beloofd telkens andere zaken (zoals geld binnen 24 uur op de rekening)

In dit huidige online tijdperk geen overlever tussen al het geweld van o.a. Mediamarkt en ook zeker geen aanrader om zaken mee te doen!

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Webcareteam Wehkamp op 27 Januari 2020

Goedemorgen,

Excuus voor onze late reactie! Ik wil u vragen om uw klacht samen met uw klantgegevens te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Mocht u nog willen dat wij dit verder oppakken. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Late levering

Beoordeling 
 
3.0

Lattenbodem was wel op voorraad, maar er zou geen vervoerder zijn. Ipv binnen 1 week in huis, na 2 weken nog geen lattenbodem gezien. Klantenservice reageerd met standaard emails.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteamwehkamp.nl op 21 Juni 2019

Goedemiddag,

Onze excuses voor de late reactie op je review!

Mochten we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen laat het dan gerust weten. Dit mag via de mail, op socialmedia@wehkamp.nl .

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Eigenlijk had ik beter moeten weten…

Beoordeling 
 
4.0


Eigenlijk had ik beter moeten weten…

Eigenlijk had ik beter moeten weten maar keer op keer als ik bij deze winkel bestel gaat het mis met bestellen.
Misschien komt het omdat ik items koop die niet populair zijn?
Gisteravond voor 20:00 heb ik 2 blu-rays besteld, er stond ook bij, voor 20 uur besteld, morgen in huis.
Voor de zekerheid heb ik erachteraan gebeld, en ja hoor geen probleem, vrijdag (vandaag) heb ik ze zeker in huis.
De post is net langs geweest maar geen pakketjes, van Wehkamp krijg ik op Facebook geen gehoor, en als ik bel dan snappen ze het allemaal niet.
Niemand weet of de voorraad klopt, niemand weet wanneer het verstuurd wordt, niemand weet wanneer het geleverd wordt.
Als niemand iets weet, waarom hebben ze dan uberhaupt een website?
Maar...annuleren mag niet. Ik MOET wachten op mijn bestelling voordat ik het mag annuleren, ik MOET het zelfs weigeren bij de deur.
Maar ja, wanneer komt het dan? Dat weet niemand.
Ik denk dat ik op mijn computer scherm een groot briefje plak, bij "Wehkamp nooit meer bestellen".

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteam wehkamp.nl op 15 Januari 2019

Goedemiddag,

Excuses voor onze late reactie, en ook uiteraard voor de problemen met deze bestelling.

Mochten wij op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen hierin, dan ontvangen we graag je klantgegevens, en een korte omschrijving van de klacht via de mail. Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Gaat goed, eerste bestelling bij Wehkamp

Beoordeling 
 
4.5


Afgelopen Donderdagavond 09-08-2018 hebben wij een esspressomachine gekocht bij Wehkamp.
Deze zou vrijdag 10-08-2018 tussen 14:00 en 18:00 uur geleverd worden.
In de ochtend om 10:38 uur kregen we een bericht dat onze bezorging vertraging heeft opgelopen wegens een fout.
Pakket lag in een verkeerd depot en of wij dan maar 2 werkdagen geduld hebben.
Wij hadden zaterdag een feestje en zonder koffieapparaat is dat dus niet te doen.
De helpdesk gebeld voor informatie,
niet behulpzaam noch enige medewerking om dit op te lossen.
Aan haar houding was ook te merken dat zij er totaal niet mee zat.
Ook het reeds overgemaakte bedrag, kunnen wij nu 5 werkdagen op wachten.
Dit was de eerste, maar ook direct de laatste keer, dat wij hier wat besteld hebben.
(Er waren nog 3 machine's volgens hun site op voorraad, ik had dan voorgesteld om dan van hun huidige voorraad er één op te sturen en er voor te zorgen dat deze dan zaterdag's bezorgd zou worden,
daar had ik dan nog mee kunnen leven)
Ga er van uit dat het tranportbedrijf deze fout gemaakt heeft,
ik had dit door hun op laten lossen.

Rob 11-08-2018
Affijn zaterdag krijg ik de nota op mail.
Toch maar even gebeld.
Dan ineens een bijzondere aardige dame,
ik verteld wat er aan de hand is.
Blijkt dat mijn order niet eens gecanceld was.
Dame heeft mij verzekerd dat order nu wel gecanceld is en voor de teleurstelling mij een tegoedbon gestuurd. Zo kan het dus wel.

Rob 14-08-2018
Toch een update:
Vandaag Dinsdag 14-08-2018 was er niemand thuis.
Kaartje in de bus van DHL, pakket gemist.
Even bezorgcode ingetoetst, ja hoor Wehkamp Maurik.
Had toch j.l. zaterdag een dame (naam heb ik genoteerd) die vertelde de order gecanceld te hebben.
+ Een tegoedbon.
Nu kan ik zeker nog langer op mijn geld wachten????
Alles bij elkaar ben ik na één order bij Wehkamp het al goed zat, wat een ...service.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Vroeger was de service top, nu beneden peil.

Beoordeling 
 
4.0

Al jaren trouwe klant, maar nu lijken ze mij kwijt te raken. De ene bezorging na de andere gaat mis. Nooit meer op afgesproken tijdstip, jullie meerdere kansen gegeven.

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

wehkamp op 06 Juli 2018

Goedemiddag,

Wat ontzettend vervelend dat je bezorging telkens misgaat. Ik kijk graag na wat we hierin voor je kunnen betekenen. Wil je een e-mail sturen met je klantgegevens naar socialmedia@wehkamp.nl ? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Janine op 13 Augustus 2018

Hoi Anita,

Hoe is het afgelopen? Bleek het een robot te zijn? Ben toch wel benieuwd...

groeten Janine

Anita op 13 Augustus 2018

Helaas weer hetzelfde riedeltje... Het lljkt wel dat een robot reageert i.p.v. een mens.

Reageer op deze review

facturen zelfs na jaren

Beoordeling 
 
4.3

ze sturen na een jaar zelfs betaling opdrachten naar je toe waarbij je tijdens de aankoop had al betaald via telefoon wisten ze het niet via mail reageren ze neit na 30 jaar een punt gezet, liever een paar euros meer betalen dan al die administratie en heen en weer bellen en zelf alles onderzoeken zonder enige reactie van de wederpartij waarbij incassobureau ingeschakeld worden .Betalen is geen probleem als ik iets open heb staan is geen probleem maar dan wil ik ook weten voor wat , ...

klantenservice is zeer slecht
producten zijn wel goed
prijs is goed

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

wehkamp op 21 April 2018

Goedemiddag,

Wat vreemd dat je na zoveel tijd nog betaalopdrachten krijgt en dat je zo ontevreden bent over onze klantenservice. We willen graag voor je nakijken hoe dit precies in elkaar zit. Zou je daarom een e-mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Wij zullen dan met je meekijken wat we voor je kunnen betekenen. Sorry voor het ongemak natuurlijk.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

De Wehkamp aflevering "service"

Beoordeling 
 
3.8

Na een aantal aflevering drama's met Wehkamp en veel excuses en we gaan het beter doen beloftes van Wehkamp toch die gok genomen en op goed vertrouwen en gedane beloftes weer besteld bij Wehkamp.
Foute boel dus, beloofde aflevertijden bij lange na weer niet gehaald (twee keer achter elkaar) door koeriersbedrijf DHL.
Ik begrijp inmiddels dat het staat voor "Doorgaans Heel Laat" .
Wehkamp kan nog beter zaken gaan doen met koeriersbedrijf KGN (Komt Gewoon Niet).
Dan weet de klant tenminste wat hem/haar te wachten staat. De logistiek blijkt niet erg logisch te zijn daar bij Wehkamp/DHL. Beloof de mensen NIET een tijd en dag en zet gewoon op je website dat je je best doet het binnen een maand af te leveren. Dat is een gemakkelijker (en misschien wel te halen) verwachtingspatroon om aan te voldoen Wehkamp.
Als het zo vaak raak is kom niet weer met het excuus van "overmacht" Wehkamp. Het heet dan gewoonte!
Wat mij betreft is het nu wel echt helemaal gedaan met Wehkamp. De ook deze keer weer bedroevende vertoning van afleveren is de laatste nagel in de Wehkamp kist. Maar weer gewoon naar de winkel of naar Bol is vanaf nu maar weer de beste optie. Dank voor de jaren dat je wel oké was Wehkamp.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteam Wehkamp op 20 Januari 2018

Goedemorgen,

Wat vervelend dat het opnieuw zo mis is gegaan en dat je niet tevreden bent over onze service.

Graag ontvangen we per e-mail een klachtomschrijving + je klantnummer zodat we deze klacht kunnen melden bij de vervoersdienst. Uiteraard kijken we ook graag na hoe we je hierin tegemoet kunnen komen.

Excuses voor het ongemak en we zien je e-mail graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Sclechte service Wehkamp.nl

Beoordeling 
 
4.8

Bij Wehkamp jaren besteld.
Ook door meerdere bestellingen veel moeten terugsturen.
Opgehaald naar aanmelding op Wehkamp site voor retour door DHL.
Nu merkte ik vooral laatste jaar op, veel retouren veels te laat of niet werden verwerkt.
Elke keer gecorrigeerd naar emails en telefoon door mij.
Nu mag ik niet meer bestellen er word te veel retour gestuurd of vermist.
En dan aan de telefoon te horen krijgen.
Ja ik heb wel vermoeden,de suggestie wekken omdat er bij jou meer als gemiddeld vermist is , dat het door jou zelf komt.
En daar ben ik nu net niet van gediend!.
Emailen mocht ook niet meer alleen bellen.
Dat ik niet meer mag bestelen ok, dan maar andere winkel.
No problem.
Maar dat beschuldigen erg smerig.
En dan snel de rekening bij werken, te goeden facturen mee voldoen, die wel degelijk allang door ze was opgehaald.
Bye bye te goed.
En trui van 4 december a 24,99 euro teruggestuurd geld kan ik naar fluiten.
En ja wel iets als vermist afgeboekt.
Maar dan wel dus te goed pakken voor dingen die je hebt teruggestuurd mee te verrekenen.
Kan toch niet he ?
Dat geld terug heb ik gewoon recht op.
Even snel afhandelen dus.
Customercare is tweede lijn van Wehkamp.
Ik had contact erover met Trijntje Stoter.
Word je dus even zo in de schoenen geschoven.
Ok dan andere winkel maar, prima, maar beschuldingen , nee daar houd ik niet van.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteam Wehkamp op 03 Januari 2018

Goedemorgen,

Begrijpelijk dat dit een vervelende situatie is.

Graag ontvangen we je klantnummer + korte klachtomschrijving per e-mail. De e-mail mag je sturen naar socialmedia@wehkamp.nl

We zien uw reactie graag tegemoet en wensen u een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Bezorging slecht

Beoordeling 
 
4.8

De bezorging van de bestelde producten is structureel slecht. 4 van de 5 x wordt het product niet op het bestelde tijdstip geleverd. Reden wordt of niet aangegeven, zoals vandaag, of ze zeggen overmacht ( komt erg vaak voor) of er staat dat de ontvanger niet thuis was, terwijl ik dan gewoon de hele tijd thuis zit te wachten. Heb dit ook al een paar keer aangegeven bij Wehkamp, maar het blijft echt een probleem. Een keer heb ik het product opnieuw besteld ( want de bezorger had weer last van overmacht) en op een afhaallocatie laten bezorgen en dat had ik toen eerder in huis dan via de thuisbezorging, de overmachtsituatie bij de bezorger heeft toen 5 dagen geduurd.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Melle op 03 December 2017

Status vandaag. Pakket zou gisteren geleverd worden tussen 9:00 en 13:00 niet gebeurd. Nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag tussen 11:00 en 15:00. Het is nu 15:25 en ik heb nog niets ontvangen. Dus 2 dagen op rij voor niets thuisgebleven. Wordt vervolgd!

wehkamp op 04 December 2017

Beste Melle,

Overmacht is inderdaad aan de orde van de dag momenteel. De decemberdrukte drukt ook haar stempel op ons en op DHL waardoor we niet altijd onze afspraken tijdig kunnen nakomen. Zou je ons via e-mail je klantnummer willen sturen en bovenstaande bericht zodat we kunnen uitzoeken wat er aan de hand is?

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Heel Slecht Levering service!

Beoordeling 
 
3.5

Ik heb een bestelling geplaatst op donderdag dat door Wehkamp op de volgende dag, vrijdag bezorgd zou worden. Zonder iets te laten weten was er geen bezorging. Ik heb mijn bestelling online bekeken en er stond dat DHL schreef dat ik niet thuis was, dit is een leugen. Ik heb gebeld naar Wehkamp en mij werd verteld dat het op zaterdag tussen 14.00-18.00 bezorgd zou worden maar dit is ook niet gebeurd, dit keer werd er geen reden gegeven, alleen een boodschap online dat het nog twee dagen zou duren. Ze leveren niet op zondag dus ik moet tenminste vier dagen wachten voor iets dat Wehkamp zegt morgen in huis “ misleidende advertentie” Ik hebt weer gebeld en zij konden geen passende oplossing bieden. Het is een zooitje bij DHL, je krijgt geen excuses en niets verandert. Dit gebeurt vaak, dat DHL geen kaart achterlaat en zegt dat iemand niet thuis is wanneer ik daar wel voor thuisgebleven ben.
Voor niks thuis gezeten en nu wat, niets verandert en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt, het gebeurt vaak. Wehkamp moet niet zeggen morgen in huis als het niet geleverd kan worden. Er moet een betere manier van communiceren komen, met sms notificaties maar DHL zal dat niet doen zeker want dan moeten ze daadwerkelijk iets gaan leveren. En nou moet ik weer moeten wachten op mijn bestelling. Slecht service!

SV
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

webcareteam wehkamp op 06 November 2017

Goedemorgen,

Vervelend om te horen dat de bezorging niet helemaal goed is gegaan. Ik wil je vragen om via socialmedia@wehkamp.nl je klantgegevens toe te sturen zodat we met je mee kunnen kijken.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Teleurstellende service en begrip

Beoordeling 
 
3.0

Net van vakantie open ik een Wehkamp brief met een aanmaning van een openstaande rekening van 31,49 euro plus incassokosten van 40,00 euro totaal 71,49 euro.
Wij hebben geen enkele mail die naar ons verstuurd is ontvangen hierdoor dus ook niet betaald.
Dit komt waarschijnlijk doordat de mail in onze spambox terecht is gekomen.
De opgestuurde aanmaning was onze eerste rekening die ons onder ogen kwam.
Ik heb gebeld en het verhaal gedaan maar er is voor trouwe klanten geen enkele coulance.
De incassokosten moeten zo snel mogelijk betaald worden anders worden de kosten nog hoger werd er verteld.Heel jammer dat hier zo op deze manier mee omgegaan wordt.
Helaas verplichten ze mij om hier verder me te gaan!

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteam wehkamp.nl op 23 Juli 2017

Hi Paul,

Inmiddels is je klacht via een ander forum opgepakt.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

webcareteam wehkamp.nl op 23 Juli 2017

Hi Paul,

Inmiddels is je klacht via een ander forum opgepakt.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Paul op 26 Juli 2017

Wehkamp heeft het keurig opgelost en de 40 euro teruggestort.

Groet Paul

Reageer op deze review

kadobon verzilveren te moeilijk

Beoordeling 
 
3.3

Ik wilde iets kopen bij de wehkamp omdat ik een kadotegoed heb staan op wehkamp. Je kunt de eerste keer bij bestelling met de kadobon betalen.
Helaas heb ik hetzelfde bestelde jurkje tot twee keer toe retour moeten sturen. de eerste keer was het jurkje erg scheef. de onderkant was rechts 10 cm langer dan links. De tweede keer was maat 42 extreem groot uitgevallen... denk wel maat 48 of 50. De derde keer was het jurkje goed.

Ik heb het resterende bedrag ( naast het kadobontegoed) van het jurkje overgemaakt. Helaas had wehkamp dit weer teruggestort. Je kunt niet ben een kadobon betalen als je artikelen verkeerd geleverd zijn en retour zijn gegaan.

Ehhhm... dus als je iets besteld en het wordt verkeerd geleverd door wehkamp zelf ... het moet daarom retour mag je dus je kadobon niet verzilveren?? nog ff. Lijkt mij wel erg raar.
Nee hoor de klantenservevice kan niets voor mij doen.. het kan namelijk niet in het systeem. Ze raad mij aan nog eens wat te gaan kopen op de site!. Wat??? ... Helaas heb ik het jurkje al in mijn kast hangen en kan het niet meer retour...
Ongelooflijk toch?

Slechte ervaring dus met Wehkamp. Wederom moet ik eerlijk zeggen.. Nu krijgen ze geen derde kans meer van mij. Ik ben er nu echt klaar mee.

I
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Klaar met wehkamp - wat een drama

Beoordeling 
 
3.0

Er kan wel eens iets mis gaan.
Maar als het bij wehkamp mis gaat, dan gaat het ook goed mis.
De linker hand weet niet van de rechterhand.
Van t kastje naar de muur.

Na 8 weken en veel bellen en mailen, nog niet in orde. Ze kunnen het gewoon niet. Hierbij in het kort onze ervaring.....
In verband met onze verhuizing een nieuw bed besteld voor onze jongste zoon.
Zo'n stoer bed dat je uit kunt trekken voor als er een vriendje komt slapen.
Tijdens de verhuizing alle kasten en bedden in elkaar gezet. Zo ook het nieuwe bed van wehkamp.
Alles uit de doos gehaald en gezellig in elkaar zetten met een paar vrienden. De dozen waren ivm al het afval al afgevoerd.
He, helaas twee dezelfde voeteneinden en geen hoofdeind. Wat dom van die fabriek zeg.
Wehkamp gebeld, melding gemaakt. Of we foto's konden maken en mailen.
Allemaal gedaan. Het zou goed komen.

Na 2 weken toch maar eens bellen en mailen. Of het nieuwe hoofdeinde al geleverd zou worden. Onze zoon slaapt dan al 2 weken op een luchtbed. Zou snel komen.
Week later nog eens gebeld. Nog niet.
Week later nog eens. Nu was het er. Zou komen.
Week later nog niets. Het zou echt verstuurd zijn.
Klopt ook. Maar was verstuurd naar ons oude adres. Maar daar niet aangekomen omdat daar niemand woont.
Zou opnieuw verstuurd worden. De track & trace code die we via de mail ontvingen werkte niet.

Vandaag 6 a 7 weken later.
Diverse malen contact gehad met wehkamp. Volgens wehkamp was het afgeleverd op ons oude adres. Kennelijk is het voor wehkamp niet mogelijk om ons nieuwe adres, waar wij nu al 2 maanden wonen, goed in het systeem te krijgen. Toch maar gaan kijken op ons oude adres. En ja hoor, daar stond in de voortuin, onder een afdak het ontbrekende onderdeel. Volgens wehkamp hebben wij voor ontvangst getekend. Maar wij hebben niet getekend. Er woont namelijk niemand.
Ik kom net thuis met het pakket. Pak het uit en wat blijkt???

Het onderdeel is op 2 hoeken behoorlijk beschadigd.
Gebeld met wehkamp. De dame aan de lijn kon vanwege het tijdstip ons niet meer in contact brengen met de afdeling die deze klachten (customer care (whats in the name?)) moet afhandelen. Ze kon slechts een melding maken.
Rest ons nu niets anders dan nu de handdoek in de ring te gooien en wehkamp te verzoeken om alles maar op te komen halen. Wij geven het op.

Nooit meer wehkamp

K
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

webcareteamwehkamp.nl op 23 Maart 2017

Goedenavond,

Wat vervelend om te horen dat het zo gelopen is. Graag kijken we het een en ander voor je na.
Zou je ons je klantgegevens willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Geen bezorging

Beoordeling 
 
3.5

Afgesproken levertijd Maandag tussen 18:00 en 21:00. Voor niets zitten wachten. Even ingelogd op de site, en daar kon ik lezen dat ik niet thuis was. Eerste leugen. hierover telefonische contact gehad, en het zou dinsdag geleverd worden met dezelfde levertijd. Dinsdag niets. Het zou nu woensdag echt geleverd worden. Uiteraard niets. Donderdagochtend krijg ik een mail ''We hebben een (aantal) retour(en) van je ontvangen in ons magazijn:Artikelen'' Huh....waarom niet bij mij thuis? Vanmiddag kreeg ik weer een mail:

Ook gisteren is het ons niet gelukt om jouw bestelling te bezorgen. Daarmee was het de tweede opeenvolgende dag dat we onze belofte niet konden nakomen. Een uiterst vervelende situatie vinden wij! Vandaag willen wij jouw bestelling alsnog in het door jou gekozen bezorgvenster bezorgen.

Afijn, het was al de derde opeenvolgende dag, maar het is nu 22:00 uur en uiteraard weer niets ontvangen. Volgens mij heeft Wehkamp het allemaal niet meer zo goed in de hand. Ze kunnen ieder geval de belofte niet nakomen en de kortingscode van 5 euro is natuurlijk een schijntje voor vier dagen wachten. ook moet er al zeker weer wat retour want dat had ik twee dagen geleden nodig.

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

webcareteam wehkamp op 23 December 2016

Goedemorgen,

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de bezorging en de afhandeling hiervan. Ik wil graag voor je kijken wat we voor je kunnen betekenen. Je kunt een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin je klantnummer of postcode en huisnummer in vermeld.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Gé Bruikersnaam op 07 Maart 2017

Helaes Pindakaas

Reageer op deze review

Wehkamp levert tweedehands bed voor nieuw bed

Beoordeling 
 
3.0

Wehkamp reageerd op geen één van de klachten mails, deze zijn aangevuld met 16 foto's van alle gebreken. Verkopen doen ze snel, service is 0%.

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Niet bezorgd

Beoordeling 
 
4.0

Vrijdag besteld zodat het zaterdag tussen 9 en 1 bezorgd zou worden. Krijg je om 11 uur een email dat het verstuurd is dat lijkt mij veelste laat om het nog te kunnen bezorgen. Om 1 uur nog niks binnen staat er op de site dat vertraagd is. Ik maar bellen of die nog wel op zaterdag binnen komt. Krijg je te horen dat het wel binnen 5 dagen binnen komt. Vraag ik om me bezorg adres aan te passen omdat er door de weeks niemand thuis is. dat kon ze niet dit zou alleen kunnen via de app niet eens via de website. Ik de app instaleren maar nee kan geen wijzigen doen op de bestelling. Krijg ik zaterdag avond sms dat het niet gelukt is om het pakket te bezorgen en dat het morgen komt. Dat is natuurlijk ook weer een leugen wat ze bezorgen niet op zondag. Nu maandag staat er nog steeds dat het zaterdag afgeleverd zou worden. Er gebeurt dus niks.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
84 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5

Wehkamp informatie

WEHKAMP: Het online warenhuis van Nederland is een begrip in Nederland. Van oudsher is Wehkamp bekend van haar geprinte catalogus. Momenteel genereert Wehkamp echter het merendeel van haar verkopen via haar webshop. Het assortiment is in de loop der jaren flink uitgebreid. Het productassortiment is groot. De voornaamste productgroepen zijn Mode, Elektronica en Wonen. Een volledig overzicht van alle producten vindt u op Wehkamp.nl.

Bestellen bij Wehkamp want:

Uiteraard heeft Wehkamp haar webwinkel goed op orde. Vele duizenden consumenten shoppen dagelijks bij het online warenhuis. Alle gangbare betaalmogelijkheden zijn actief en uiteraard is het Thuiswinkelwaarborg keurmerk in het bezit! Grote concurrenten van Wehkamp zijn Bol.com en Zalando.

Veelgestelde vragen

Hoe werkt gratis retour sturen naar Wehkamp?

Retourneren naar Wehkamp kan gratis bij een DHL ServicePoint. Je hebt 30 dagen bedenktijd, waarin je het artikel mag passen en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen. Je dient het artikel wat je retour wilt sturen wel eerst aan te melden op de website van Wehkamp.

Is bezorgen bij Wehkamp gratis?

Bestellingen vanaf € 20.- worden door Wehkamp gratis bezorgd, zowel grote als kleine artikelen. Voor bestellingen onder de € 20,- betaal je € 2.95 bezorgkosten bij Wehkamp.

Foto's

IMG-20200317-WA0004
IMG-20200317-WA0006
IMG-20200317-WA0003
Wehkamp bestelling
Wehkamp bestelling
Wehkamp bestelling
20190626_072436
20190626_072352
20190626_072308
wehkamp ervaringen

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer
Telefoon (maandag - vrijdag 10.00 - 19.00 uur) 0900 9809 (€ 0,20 pm)
Verzendkosten
Gratis voor enkele producten. Rest afhankelijk van gewicht en grootte.
Levertijd
indien mogelijk volgende werkdag
Productgroepen
  • kleding
  • Mode
  • Speelgoed
  • Wonen
  • electronica
  • verzorging
  • badmode
  • Interieur
  • etc.
Merken
Teveel om op te noemen
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • vooruitbetaling
  • gespreid betalen

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

amazon
 
4.0 (209)
Wehkamp reviews
 
3.9 (357)
bol.com ervaringen
 
3.5 (242)
HEMA reviews
 
4.0 (75)
EuroTops
 
4.2 (22)