Wehkamp reviews

www.wehkamp.nl
 
3.9 (341)

341 Wehkamp reviews

 
(20)
 
(34)
 
(55)
 
(80)
 
(161)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
55 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3 4 5 6
Volgorde

Extreem slechte ervaring met Wehkamp.

Beoordeling 
 
5.5

Extreem slechte ervaring met Wehkamp. Afgelopen week wasmachine besteld die zaterdag geleverd werd. Vervolgens bleek die kapot te zijn, wat ik nog best kan begrijpen. Gelijk Wehkmap gebeld, werd mij verteld dat die dinsdag wordt opgehaald en nieuwe wordt afgeleverd en als tegemoetkoming kregen wij 25euro tegoed bon. Dinsdag werd wasmachine opgehaald, maar er is helemaal geen nieuwe ingepland! Terwijl zaterdag ons beloofd werd, dat ze die inplannen voor dinsdag voor ophalen van oude en levering van nieuwe. Daarbij heb ik het nog nagevraagd of ik zeker niks meer voor hoefde te doen, werd mij verzekerd dat hun alles zouden regelen. Dinsdag bel ik dus nogmaals Wehkamp op, vanwege slechte service en krijg ik de heer Denzel aan de lijn die van alles bij elkaar liegt. Hij verteld mij dat vanuit hun niet mogelijk is om tijdvak in te plannen, wat achteraf blijkt wel te kunnen. Zogenaamd is er op dat moment geen hogere persoon dan hem aanwezig, terwijl dat onmogelijk is. Bij elke organisatie moet ik er altijd een leidinggevende of supervisor aanwezig zijn i.v.m. veiligheid. En het mooiste er van is hij heeft mij ook al beloofd levering voor woensdag in te plannen. Wat achteraf ook helemaal niet gedaan was toen ik transport bedrijf belde om tijdvak in te laten plannen. Waardoor ik geneigd was om nog een keer te bellen en toen kreeg ik mevrouw die eindelijk iets wist van het bedrijf af, maar helaas vanuit hun kwam er geen tegemoetkoming meer. WIJ BESTELLEN NOOIT MEER BIJ WEHKAMP.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteamwehkamp.nl op 21 Juni 2019

Goedemiddag,

Onze excuses voor de late reactie op je review!

Mochten we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen laat het dan gerust weten. Dit mag via de mail, op socialmedia@wehkamp.nl .

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

schoenen met alarm

Beoordeling 
 
5.5

schoenen gekocht,,ging in elke winkel het alarm af,,wehkamp een mail gestuurd krijg je dagen later pas antwoord op..kreeg het advies in een van haren winkel te laten de-activeren..extra naar een winkel 15 klmtr van huis..kom de dag er na in de winkel en wat dacht u bij de ingang en de uitgang sta je voor jan lodewijk. nou ik ben dus genezen van het onn line winkelen.nooit meer,

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteamwehkamp.nl op 10 December 2018

Goedemiddag,

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat de schoenen die je bij ons besteld hebt ervoor zorgden dat er alarmen van winkels afgingen. Graag kijk ik met je mee zodat we kunnen voorkomen dat dit in de toekomst weer voorkomt.

Ik wil je vragen om je gegevens en een korte omschrijving van je klacht op te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl, wij zullen de klacht binnen 24 uur in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
5.0

Ten eerste kreeg ik de verkeerde schoenen. Toen moest ik zelf de juiste weer bestellen, die konden niet achteraf betaald worden. Vervolgens vergeet ik mijn kortingscode, dus ik mail en krijg na 8 dagen nog geen reactie. WAARDELOOS!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

webcareteamwehkamp.nl op 11 November 2018

Goedemiddag,

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat de verkeerde schoenen geleverd zijn en dat het vervolgens ook niet is gelukt om de kortingscode te verzilveren. Graag helpen we je hierbij verder.

Ik wil je vragen om je gegevens en een korte omschrijving van je klacht op te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl, wij zullen de klacht binnen 24 uur in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Lang vertraagde levering

Beoordeling 
 
6.0

Toen ik de loveseat bestelde op donderdag was de levertijd 5-6 werkdagen en er was voldoende (6) op voorraad. Na aankoop stond er "We gaan meteen met je bestelling aan de slag" Na 4 dagen krijg ik een e-mail dat de bestelling is vertraagd en het 3 weken gaat duren. Niet cool!

I
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Wehkamp op 10 September 2018

Goedemiddag Inge,

Wat vervelend om te lezen dat je de loveseat nog niet in huis hebt. Bij je bestelling hebben mogelijk meer dan 6 mensen op hetzelfde moment gereageerd. Ondanks dat de loveseat nog op voorraad was, kan dat in een fractie van een seconden veranderen. Dat is heel erg balen en heeft er ook voor gezorgd dat je op een nieuwe voorraad moet wachten. We zijn ons ervan bewust dat ons systeem niet snel genoeg synchroon loopt met bestellingen en we werken eraan om dit probleem op te lossen. Excuses voor het ongemak. Je kan op de loveseat wachten. Mocht je toch graag willen dat we met je meekijken dan mag je een e-mail met je persoonlijke gegevens sturen naar socialmedia@wehkamp.nl

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Wehkamp discutabele praktijken

Beoordeling 
 
5.5

op 4 juli via ordernr. 14414056 een loungeset Lyon besteld en met creditcard euro 629,-- betaald.
Op 10 juli belt de vervoerder Dynalogics dat ze de order niet kunnen afleveren omdat de zending zwaar beschadigd zou zijn.
Zending is dus nimmer door ons ontvangen.
Volgende dag belt Wehkamp over deze kwestie en met de vraag of we nog een andere onbeschadigde loungeset willen ontvangen.
Uiteraard wilden we dat en met ordernummer 144670847 is de loungeset op 13 juli bij ons afgeleverd.
Echter wat schetst onze verbazing?
Wehkamp claimt nu nog een betaling van ons van 629,-- eyro terwijl de set al reeds met creditcard betaald is, en uiteraard al lang en breed van onze rekening afgeschreven.
Ach, dachten wij, even belletje naar Zwolle en dan is dat ook weer geregeld.
Zou allemaal in orde komen.
Echter, diverse aanmaningen liggen nu bij ons in de mail voor betaling van die 629,-- euro.
Telefoontjes, diverse mailtjes hebben tot nu toe nog geen enkel effect gehad.
Dus wij beginnen ons hier behoorlijk aan te ergeren en zullen in de toekomst dus nooit meer iets bij deze malafide onderneming bestellen!

I
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

wehkamp op 14 Augustus 2018

Goedemorgen,

Wat ontzettend vervelend dat dit nog steeds niet in je account is aangepast. Ik begrijp dat dat ergernis veroorzaakt. Onze excuses hiervoor.
We kijken graag met je mee wat we hiervoor kunnen doen. Zou je een e-mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met je klantgegevens?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Wannahavedagen

Beoordeling 
 
6.0

Je kijkt uit naar de wannahavedagen!. En dan blijkt dat een ander bedrijf, zonder wannahavedagen, toch goedkoper is. Dit zegt volgens mij genoeg.

VI
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

wehkamp op 05 Juli 2018

Goedemiddag.

Wat jammer dat onze aanbiedingen niet de laagste prijs hadden in verhouding met andere aanbieders. Echter is dit ook niet iets wat wij beloven. De prijzen worden in overleg met onze leverancier samengesteld, hierbij wordt er niet gelet op de prijzen van onze concurrenten.

Mochten we je verder nog ergens mee kunnen helpen, mag je altijd mailen naar socialmedia@wehkamp.nl.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Slecht te woord gestaan

Beoordeling 
 
5.8

Diverse dames klantenservice hebben mij, een goede klant, zeer slecht en onprettig te woord gestaan.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

wehkamp op 06 Mei 2018

Goedenavond,

Wat vervelend om te lezen dat je zo vervelend te woord bent gestaan door onze klantenservice. Dat is absoluut niet de bedoeling. Zou je je ervaring willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl ? Dan kijken we graag voor je na wat we voor je kunnen betekenen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Els op 06 Mei 2018

Dat is zeker vervelend, door meerdere medewerkers dus en dat terwijl ik jarenlang al een goede klant ben. Ik heb inmiddels een klacht ingediend, ben erg benieuwd hoe daar op gereageerd gaat worden. Wordt vervolgd.

Reageer op deze review

Volautomatische koffieapparaat Philips EP 4050

Beoordeling 
 
5.8

Alles is goed gegaan tot het apparaat hier stond, en niet goed werkte na een aantal weken.
De melk beleef stromen of gaf maar een beetje.
We hebben dit van onze kinderen gekregen, maar ik had van het begin problemen om de inzet eruit te krijgen voor schoonmaak. Daar kwam onze zoon voor langs 1 x per week.
Dit omdat daar een heel ritueel aan vooraf moest gaan, en het mij dan nog niet lukte.
Op de video (you tube) ziet het er zo easy uit?? vergeet het maar.
Wij zijn beperkt met onze handen,en kunnen niet kracht zetten of tillen.
Nu moest het apparaat terug voor reparatie,ik kon de inzet niet schoonmaken omdat ik het er niet uit kreeg.
Mijn zoon was er niet.
Dus het apparaat is verder schoongemaakt en de koffiebonen eruit, maar er bleven een paar bonen achter omdat ik het apparaat niet op de kop kon zetten.
Contact opgenomen met Wehkamp facebook,en echt vriendelijk geholpen hoor om dit door te geven.
Maar nu kan dat dus een probleem worden,omdat de reparatieafdeling "waarschijnlijk" geen rekening met a technische mensen met een beperking houdt?
Het gaat dus om een paar koffiebonen en de inzet die niet afgespoeld is?
Ik zou het echt erg vinden als hierom de reparatie niet doorgaat,afwachten?
Maar alleen dit "mogelijke"scenario naar klanten vind ik al niet getuigen van service!
Daarom mijn service weet je het zeker??

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

wehkamp op 14 April 2018

Goedenavond,

Wat vervelend dat de koffiemachine al zo snel kapot is gegaan en niet de verdere afhandeling niet duidelijk is.
Graag kijken we met je mee wat we hierin voor je kunnen betekenen. Zou je jouw klantgegevens willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

een paar maanden kleine inleg over een redelijk gemiddeld bedra gespreid betalen, ruim 300e Rente!!!

Beoordeling 
 
5.3

Sinds jaar en dag klant van Wehkamp. Altijd netjes besteld en tijdig betaald. Met gespreid betalen nu 3 x de laagste inleg gedaan. De rente hiervoor was in drie maanden tijd 300 euro. Op een bedrag van 260. Dat vind ik stuitend! Na het afbetalen hiervan ben ik geen klant meer van Wehkamp.

Verder bestelde ik vorig jaar een kleine boxspring, werkelijk een lichtgewicht, met enkel net aanschroeven van de pootjes. Echter, de bezorgers kwamen het bed brengen, maar wilden niet de trap op naar de slaapkamer (wel vermeld met bestellen!). Ik heb uiteindelijk een bon gekregen voor het gebeuren, maar daar zat ik wel mooi met acute rugonsteking waarvoor fysio en een nieuw bed nodig waren, maar niemand die het bed dus omhoog bracht!

Ook kocht ik vorig jaar een stofzuiger goedkoper dan 40e klasse, waar zogenaamd ook zakken bij zouden zitten. Ook deze zaten er niet bij!

Jammer dat op de facebookpagina van Wehkamp zelf geen waardering kan worden gegeven ook b.v.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Wehkamp op 05 Maart 2018

Goedemiddag,

Ik lees dat er een aantal dingen niet goed verlopen is. Onze excuses hiervoor. We willen dat alles graag nakijken en hulp bieden waar nodig. Hiervoor hebben we wel je gegevens nodig. Zou je deze willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan gaan we voor je aan de slag.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Levering niet betrouwbaar bij Wehkamp

Beoordeling 
 
5.8

Sinds Wehkamp samen werkt met DHL is het een drama. Ik werk 5 dagen in de week tot 17:00 uur. Levertijd 's avonds is voor mij een uitkomst. Ik hoef dus niet vrij te nemen of mijn bestellingen bij de buren (die ik niet ken) af te laten leveren. Dus sinds jaar en dag laat ik bestellingen na 18:00 uur bij mij afleveren, aangegeven dat ik niet wil dat het buren wordt geleverd. Lange tijd is dit goed gegaan. Helaas wordt tegenwoordig de bestelling al ver vooraf 18:00 uur aangeboden. Terwijl ik in spanning op mijn bestelling wacht, zie ik op de Wehkamp site dat mijn bestelling is geleverd maar dat ik niet thuis was. Het is zelfs voorgekomen dat mijn bestelling, omdat ik zogenaamd niet thuis was, retour is gegaan naar Wehkamp. Met Wehkamp contact opgenomen en als troost een voucher van 7, 50 euro gekregen. Deze wilde ik gebruiken bij het bestellen van een telefoon. Voucher...niet geldig... Gisteren was voor mij de maat vol. Toevallig was ik al om 15:30 uur thuis. Mijn bestelling zou vanaf 18:00 uur geleverd worden. Na wachten, wachten, wachten, toch maar voor de zekerheid mijn bestelling gevolgd...en wat blijkt...bestelling is geleverd. Wederom met Wehkamp contact opgenomen. Excuses natuurlijk. Wat blijkt...'s middags is mijn pakket bij de buren afgeleverd. Voor mij de laatste keer dat ik bij Wehkamp bestel. Jammer, het was een goede service.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteam wehkamp op 26 Januari 2018

Goedemorgen.

Ik heb gezien dat je al op meerdere fora dit bericht had geplaatst. Onderstaand bericht, wat ik via een ander forum al had gecommuniceerd, kopieer ik. We ontvangen er graag reactie op!

Wat vervelend om te lezen dat je zoveel slechte ervaringen hebt met onze bezorgers van DHL. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zou graag even voor je willen nakijken wat er allemaal is misgegaan en kijken hoe we dit zouden kunnen oplossen. Zou je daarom een mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met je klantgegevens?

Alvast bedankt, en nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review
55 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3 4 5 6

Wehkamp informatie

Foto's

wehkamp ervaringen
20190626_072308
20190626_072352
20190626_072436

Algemene informatie

Merken
Teveel om op te noemen
Productgroepen
  • kleding
  • Mode
  • Speelgoed
  • Wonen
  • electronica
  • verzorging
  • badmode
  • Interieur
  • etc.
Levertijd
indien mogelijk volgende werkdag
Verzendkosten
Gratis voor enkele producten. Rest afhankelijk van gewicht en grootte.
Afhalen mogelijk
ja
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • vooruitbetaling
  • gespreid betalen
Telefoonnummer
Telefoon (maandag - vrijdag 10.00 - 19.00 uur) 0900 9809 (€ 0,20 pm)