Wehkamp reviews & ervaringen

www.wehkamp.nl
 
3.9 (362)
Wehkamp reviews

362 Wehkamp reviews

 
(22)
 
(36)
 
(58)
 
(85)
 
(171)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
22 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

kleding

Service 
 
10.0

Zelden zo'n goede service gehad! pakketje was op oude adres geleverd en een heel fijne klantmedewerker die me goed te woord stond, meedacht aan een oplossing en die ook vond. Hier een meer dan blije klant;) Dat deze medewerker maar een voorbeeld mag zijn voor klantgericht werken!

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Webcareteam Wehkamp op 30 Mei 2022

Goedemiddag,

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Ik wens u nog veel shopplezier.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Topservice

Beoordeling 
 
10.0

Tot twaalf uur in de avond telefonisch bereikbaar, snel en netjes geholpen.
Klacht meteen opgelost! Ik zeg: topservice!

FV
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

Webcareteam Wehkamp op 01 April 2020

Goedenavond,

Dankjewel voor je positieve review! Fijn om te horen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Klachtenafhandeling / retourneren

Beoordeling 
 
9.5

Tot nu toe alleen maar top ervaringen gehad met de klantenservice van Wehkamp en het bestellen bij Wehkamp. Klacht met betrekking tot toiletborstel+houder wordt zonder tegenwerking direct verwerkt en opgehaald bij mij thuis. Geld netjes terug gekregen. Ook een artikel dat wel retour was gestuurd maar niet als zodanig online verwerkt werd na een telefoontje bij de klantenservice direct verwerkt als wel geretourneerd. Een harde schijf met gebreken na een jaar tijd, werd na een telefoontje direct opgenomen in hun systeem, ophaalafspraak direct ingepland. De harde schijf kon niet meer gerepareerd worden en het geld kreeg ik netjes en snel retour. Daarbij krijg ik altijd direct iemand aan de lijn, wachttijden nog niet meegemaakt en erg vriendelijke klantenservice medewerkers.

JP
Was deze beoordeling nuttig? 1 2

Webcareteam Wehkamp op 26 Maart 2019

Goedenavond,

Wat fijn om al je prettige ervaringen met onze klantenservice zo te lezen!

Bedankt voor het delen van deze mooie review.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Enige grote concern die nog een echte klantenservice heeft.

Beoordeling 
 
9.3

Alle andere grote bedrijven proberen je bij klachten af te poeieren. De klantenservice is vaak ingehuurd en moet zoveel mogelijk telefoontjes aannemen, klacht afhandelen is niet belangrijk.
Wehkamp daarintegen, is nog steeds niet meegesleurd in t onpersoonlijke verhaal.
Je wordt hier altijd super vriendelijk geholpen en er is altijd overal een oplossing voor.
Hoop dat dit zo blijft!!!
Want zo hoort het!

W
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

Met recht klantenSERVICE

Beoordeling 
 
9.0

Er is hier veel veranderd de laatste jaren. Dit bedrijf is veel klantgerichter geworden en beter bereikbaar. Menselijke benadering en met focus op klantrelatie, top!

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Goede service.

Beoordeling 
 
9.5

Vorig jaar een leuke tuinsetje gekocht en heel blij mee. Op een vrijdag in juli brak de rugleuning af maandag gebeld. Volgens de telefoniste viel het buiten de garantie maar ze vond dat dit niet mocht gebeuren. Dinsdag had ik een nieuwe tuinstoel. Geweldig

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Goede service van Wehkamp.nl

Beoordeling 
 
10.0

Aantal jaren geleden een slechte ervaring gehad met wehkamp.nl waardoor ik tot 2 maanden geleden geen bestellingen/aankopen meer bij wehkamp.nl had gedaan. Ik heb nu de afgelopen 2 maanden meerdere aankopen bij wehkamp gedaan en ik ben zeer te spreken over de service. De medewerkers van de klantenservice zijn zeer klantvriendelijk.
Vergeleken met een aantal jaar geleden heeft wehkamp.nl naar mijn mening een hele grote positieve vooruitgang geboekt in de klantvriendelijkheid en service..Ik ben weer een tevreden vast klant van wehkamp.nl geworden.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bestelgemak, gratis ophalen & makkelijke communicatie

Beoordeling 
 
9.5

Eigenlijk heb ik niets anders dan lof over de webshop.
Bestellen gaat super simpel en kan ook met afterpay. Verzending is gratis vanaf €20,-.
Daarnaast kunnen spullen gratis teruggestuurd worden en kan er gekozen dat de spullen thuis opgehaald worden.
Contact met de klantenservice is zeer makkelijk via de app, mail of bellen.

Met al deze gemakken zal ik vaker voor Wehkamp kiezen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer tevreden

Beoordeling 
 
9.3

Ik ben zeer tevreden met Wehkamp. Snelle leveringen, goede retour informatie en keurig geld terug binnen termijn. Vergeleken met aantal andere bedrijven steekt Wehkamp er voor mij met kop en schouders bovenuit!

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Uitstekend en betrouwbaar

Beoordeling 
 
10.0

Uiterst goeie telefonische service. Heel behulpzaam. Spullen werden op tijd bezorg en naar boven gedragen. Ik ben heel blij met de service van wehkamp het is altijd betrouwbaar.

PB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Al jaren perfecte service !

Beoordeling 
 
9.5

Ik bestel al jaren naar volle tevredenheid bij Wehkamp. Altijd snelle en goede service, betaalgemak en snelle aflevering en retourneren. Ik lees vol verbazing de andere reviews...

Ik ben heel tevreden!

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review

Voor mij een topbedrijf

Beoordeling 
 
9.0

Makkelijk bestellen.
Snelle levering.
Akties: nu bestellen over 5 maanden betalen.
Heel betrouwbaar.
Vaak de laagste prijs.

Natuurlijk gaat er wel eens iets mis.
Voor mijn dochter een koelvriescombinatie besteld die niet werd bezorgd op de afgesproken dag.
Na rondbellen er achter gekomen dat het externe vervoersbedrijf de koelvriescombinatie niet meer in de vrachtwagen kreeg omdat die vol was.
Kan gebeuren, is vervelend, maar niet de schuld van wehkamp.
Volgende dag netjes bezorgt.

Mijn smartoven die ik bestelde en ontving viel midden in een maaltijd bereiding stil.
Niet meer aan te krijgen.
Na een paar uur deed hij het weer.
Klacht gemeld bij Wehkamp op Donderdag.
En ook al werkte hij weer, Wehkamp stond er op dat ik hem terugstuurde omdat het apparaat onbetrouwbaar was.
Maandag een nieuwe en de oude wordt retour genomen.
Er zal ooit wel eens iets fout gaan, blijft mensenwerk.
Maar al 20 jaar klant van wehkamp en blijf dat ook.

Advies: blijf beleefd tegen de medewerkers



R
Was deze beoordeling nuttig? 0 5
Reageer op deze review

keukenmachine Bosch MUM56Z40 keukenmachine

Beoordeling 
 
9.0

In dec 2015 hebben wij een Bosch MUM56Z40 keukenmachine bij wehkamp besteld die vaatwasbestendig zou zijn. Nu bleek dat de vleesmolen hiervan dat niet is. Contact gehad met wehkamp hierover en moesten machine retour sturen. Na een week kregen we bericht van Bosch dat het niet onder de garantie zou vallen en konden kiezen uit 3 opties, reparatie (schoonmaken) vleesmolen, machine retour en verzendkosten betalen of bij geen reactie werd machine vernietigd.
Na de mail Bosch contact opgenomen met wehkamp en die zouden gaan kijken wat ze voor ons konden betekenen. Na een week terug gebeld door een vriendelijke dame en wij kregen onze machine terug en mochten op kosten van wehkamp een nieuwe vleesmolen bestellen omdat ze er met Bosch niet over uit konden komen. Zo gezegd zo gedaan.
Na een paar weken kregen wij onze machine terug en toen bleek deze beschadigd terug gekomen te zijn. Wederom contact opgenomen met wehkamp en uiteindelijk konden we de machine omruilen voor een nieuwe.
Wij willen wehkamp een dikke pluim geven voor de oplossing die ons geboden is en zijn erg tevreden met de manier waarop jullie dit opgelost hebben.

T
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Super goede service helemaal blij met Wehkamp

Beoordeling 
 
10.0

Ik ben meer dan tevreden met de service van Wehkamp. Half jaar geleden bij hun een wasmachine gekocht, word netjes uitgepakt op zijn plaats gezet en aangesloten. Helaas ging de machine na 5 maanden kapot dus de Wehkamp gebeld voor garantie monteur geweest, trommel was los geschoten waardoor er vanalles stuk gegaan was, hij moest een aantal onderdelen bestellen. Contact opgenomen met de Wehkamp en mijn verhaal gedaan. I.p.v. repareren kreeg ik een nieuwe machine, deze bleek bij levering de volgende dag transportschepen te hebben dus ging gelijk weer terug.Wederom gebeld met de Wehkamp bleek dit type uitverkocht, vonden het zo rot dat ik een andere uit mocht uitkiezen zonder bijbetaling uit coulance. Ik vind dat ze meer dan coulance geweest zijn het heeft een paar weken geduurd maar ik ben helemaal blij met Wehkamp.

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 5
Reageer op deze review

Snelle levering

Beoordeling 
 
9.5

Ik ben zeer te spreken over whekamp en je hebt je bestelling al de volgende dag in huis supersnel dus.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

zeer goede service en betrouwbaar

Beoordeling 
 
9.3

Ongeveer een week geleden een tablet gekocht bij wehkamp. De 24uur service die de winkel beloofd klopte, kreeg het de volgende dag al binnen. Ik vond 7inch tablet toch iets te klein, maar het product werkte ook niet goed, het was 3 keer in een 5 minuten totaal vastgelopen en deed het dan een paar minuten niet meer, dat gebeurde al bij het opstarten. Dus ik heb het geretourneerd. Zonder dat ik een reden aan had gegeven van retourenring, kreeg ik het geld incl. verzendkosten binnen een paar dagen terug gestort op mijn rekening. Jammer, dat deze aankoop geen succes was, maar daar kon wehkamp natuurlijk niets aan doen. Ik was erg blij met de goede service. Alleen nog een kleine tip aan Wehkamp: de tablet werd geleverd in een tasje (zonder bescherming), het zou beter zijn als sommige producten zoals elektronica, gewoon in een doosje geleverd zouden worden voor bescherming van het product. Verder zeer tevreden, ik ga er waarschijnlijk vaker iets kopen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review

Topper!

Beoordeling 
 
10.0

Ik koop maandelijks bij Wehkamp. Voor de hele familie! Voornamelijk kleding en niets valt tegen. Echt zelden dat er iets retour gaat (overigens erg makkelijk ook). Ook de service is perfect. Ik had een maand een spijkerbroek die al kapot ging. Opgestuurd en zonder vragen is deze vergoed incl. verzendkosten!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

al 10 jaar zeer tevreden over Wehkamp

Beoordeling 
 
9.5

Ik zie veel negatief berichten en begrijp 100% wat dat met je doet.
Ik heb dat ook wel een paar keer meegemaakt bij andere bedrijven.
Ik ben bijna vaste klant bij Wehkamp en koop er al 10 jaar alles wat ik nodig heb. Rede: Ik vertrouw Wehkamp voor 100%.

Het enige wat ik wel wil aanmerken, dat je soms lang moet wachten voor je iemand aan de lijn krijgt maar uiteindelijk is bij mij alles altijd opgelost. Soms krijg ik ook wel het gevoel (bij bellen) dat de persoon met het verkeerd been uit bed is gestapt. Maar ja, weet ik veel wat die persoon die dag over zich heen heeft gekregen.
Is geen reden maar begrijpelijk. Je zou ook kunnen zeggen, zoek een andere baan omdat je niet geschikt bent en het bedrijf schade toebrengt.

Voor mij is Wehkamp perfect.
Bestellingen zijn voor 99,9% altijd op tijd geleverd.
Als in de zichttermijn de prijs daalt krijg je het verschil terug in een cadeaubon.
Is mij ook al een paar keer overkomen en dat is wel prettig.
Prijzen bij Wehkamp zijn geregeld het goedkoopste in Nederland, ik check altijd eerst bij kieskeurig vooraleer ik bestel.

Heb waarschijnlijk al ± 100 producten besteld in de afgelopen 10 jaar.
En buiten 1 keer (wat ik niet erg vindt omdat ik al zoveel besteld heb) zijn al die 99 andere keren perfect verlopen.

Ik zou zeggen geeft Wehkamp altijd een tweede kans.
Als je er niet direct door komt met bellen is zeer vervelend maar dat maak je op veel plaatsen mee.

Er zitten al veel keuzen in de menu's als je belt, ze mogen er van mij nog 1 toevoegen en dat is dat ik het herhalen kan uitschakelen en de muziek. Ten tweede zouden ze het verplicht moeten maken dat je vooraf weet hoelang je ongeveer moet wachten. Nu vertellen ze, er zijn nog zoveel wachten voor u, het is dit moment zeer druk, het kan wel 10 min duren.
Dat laatste zou overal een standaard moeten zijn.

VD
Was deze beoordeling nuttig? 1 7
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.8

Na al die negatieve reakties maar eens een positieve van mij.

Ik ben al heel wat jaartjes klant van Wehkamp.
Ben er een paar jaar tussenuit geweest, omdat ik toen geen internet had en de bestellingen alleen nog maar via internet konden. (Oké, een klein minpuntje dan. ;) )
Ik heb in de laatste maanden 3 keer een bestelling gedaan.
Alle 3 de bestellingen werden netjes de volgende dag afgeleverd, in het beloofde tijdsbestek

Na het plaatsen van de 1e bestelling, had ik er nog iets bijbesteld en dat werd als nieuwe bestelling genoteerd.
Ik was bang dat ik dan ook extra bezorgkosten moest betalen.
Ik heb dat meteen op de site in een chat-bericht gevraagd.
Daar werd ik vriendelijk (en gratis) te woord gestaan en mij werd verzekerd dat die 2 bestellingen als 1 bestelling werd geleverd.
En dat gebeurde ook.

Mijn laatste bestelling heb ik om 21:50 geplaatst en had hem de volgende dag om 10:30 in huis.
Daar was ik blij mee, want het was een kolomventilator en de buitentemperatuur werd 35 graden die dag.
Één artikel retour gestuurd en ontving daar een paar dagen later een retour-mail van.

Ik betaal achteraf per acceptgiro, dus heb ook geen problemen met geld retour ontvangen.
En ik vergelijk de prijzen voor dat ik bestel, met andere winkels.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Ik bestel al jaren bij Wehkamp en kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben. Het tijdsblok wat je kunt kiezen wordt ook altijd netjes gehaald. Ook heb ik via de mail wel eens contact gehad, en altijd snelle reactie. Ik vind het ideaal met (kleine)kinderen dat je een heel aantal kledingstukken besteld, thuis op je gemakje kunt passen, en eventueel ruilen of retourneren.
Het retour sturen is ook gemakkelijk. Soms breng ik het na het postkantoor om het via hen terug te sturen, of als ik direct
een nieuwe bestelling bij Wehkamp plaats geef ik het pakketje mee retour aan de bezorger.
Wat ik wel een beetje vreemd vind is het volgende. Soms heb ik bijvoorbeeld 3 zakken van de Wehkamp die ik terugstuur.
Dan krijg ik 3 van die kleine bonnetjes als bewijs van het ophalen. Maar het komt ook voor dat de bezorger (en die wisselen nog al eens) zegt dat ze niet voldoende bonnetjes hebben. Ik stuur dan bijvoorbeeld 2 of 3 zakken terug, maar krijg maar 1 bonnetje als bewijs. Ik vind dat best een beetje griezelig, mag dat wel? Gebeurt echt met regelmaat.
Gelukkig is het in al die jaren wel goed gegaan.
Ik zag vandaag dat mijn retourzending van een week of 2/3 geleden helemaal verwerkt was. Ik had een behoorlijke bestelling van broeken en shirtjes gedaan omdat ik een bruiloft had. Ik heb echter maar 1 broek gehouden, en de rest in (ik dacht 2) zakken retour gestuurd. Nu zag ik dat alles netjes verwerkt is, op 1 shirtje na, dat staat gewoon als "geleverd" terwijl ik dat echt niet gehouden heb. Er zaten wel 6 broeken en een stuk of 3/4 shirtjes in 1 zak, en ik ben bang dat er 1 over het hoofd gezien is bij het uitpakken bij Wehkamp. Ik heb Wehkamp zojuist gemaild om te vragen hoe of wat. Het gaat maar om 29,95 maar toch..Ik vind het erg vervelend. Ik heb het teruggestuurd, dus hoop niet dat ik voor de kosten moet opdraaien aangezien ik het netjes heb teruggestuurd. In ga er van uit dat ze morgen contact met mij opnemen. Ik hoop dat het netjes opgelost word.

Ik ben tot nu toe in ieder geval erg tevreden over Wehkamp

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review
22 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Wij zijn benieuwd naar jouw Wehkamp ervaring

WEHKAMP: Het online warenhuis van Nederland is een begrip in Nederland. Van oudsher is Wehkamp bekend van haar geprinte catalogus. Momenteel genereert Wehkamp echter het merendeel van haar verkopen via haar webshop. Het assortiment is in de loop der jaren flink uitgebreid. Het productassortiment is groot. De voornaamste productgroepen zijn Mode, Elektronica en Wonen. Een volledig overzicht van alle producten vindt u op Wehkamp.nl.

Bestellen bij Wehkamp

Uiteraard heeft Wehkamp haar webwinkel goed op orde. Vele duizenden consumenten shoppen dagelijks bij het online warenhuis. Alle gangbare betaalmogelijkheden zijn actief en uiteraard is het Thuiswinkelwaarborg keurmerk in het bezit! Grote concurrenten van Wehkamp zijn Bol.com en Zalando.

Wat is uw ervaring met Wehkamp? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Wehkamp hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Wehkamp reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 0900 9809
Meer info over Wehkamp op Wikipedia

Veelgestelde vragen

Hoe werkt gratis retour sturen naar Wehkamp?

Retourneren naar Wehkamp kan gratis bij een DHL ServicePoint. Je hebt 30 dagen bedenktijd, waarin je het artikel mag passen en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen. Je dient het artikel wat je retour wilt sturen wel eerst aan te melden op de website van Wehkamp.

Is bezorgen bij Wehkamp gratis?

Bestellingen vanaf € 20.- worden door Wehkamp gratis bezorgd, zowel grote als kleine artikelen. Voor bestellingen onder de € 20,- betaal je € 2.95 bezorgkosten bij Wehkamp.

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Verzendkosten
Gratis voor enkele producten. Rest afhankelijk van gewicht en grootte.
Levertijd
indien mogelijk volgende werkdag
Productgroepen
  • kleding
  • Mode
  • Speelgoed
  • Wonen
  • electronica
  • verzorging
  • badmode
  • Interieur
  • etc.
Merken
Teveel om op te noemen
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • vooruitbetaling
  • gespreid betalen