Details van de beoordeling

Blokker
Warenhuizen

slechte klantenservice

Service 
 
1.0

Een tijdje terug heb ik een rijstkoker gekocht bij Blokker en na een paar maanden ging het snoer kapot.ik gemaild met de klantenservive voor een ander snoer (waar ik ook voor wilde betalen omdat ik geen aankoopbon meer had) maar kreeg te horen dat ze geen los snoer konden leveren !!
Op 19 december 2017 heb ik een dekbedovertrekset gekocht met 50 % korting en op 23 december krijg ik de nieuwe folder in de bus met alle dekbedovertrekken 70 % korting. Ik gelijk een mail gestuurd naar de klantenservice om te vragen of ik nog recht had op compensatie ,maar het antwoord van Ismonda van de klantenservice was dat ze het "teleurstellend en jammer vond en begripvol was " maar helaas niets verder kon doen.
Geen wonder dat het zo slecht gaat met Blokker want van servicegerichtheid hebben ze nog nooit gehoord.
Ik hoef er nooit meer heen

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review