Details van de beoordeling

fonQ ervaringen
Warenhuizen

Funky, not cool...

Soupblender besteld. 1e exemplaar had vlekken en krassen; retour. Nieuwe ontvangen: deze is defect. Telefonische communicatie hierover onaangenaam. De bal werd gewoon naar mij teruggekaatst. Ik had het apparaat gebruikt en kon aanvankelijk alleen een vervangend apparaat krijgen, en daar mocht ik tevreden mee zijn en volgens de medewerker van Fonq waren anderen zo coulant niet...Mijn ervaring is toch anders hierin...
Ik wou mijn geld terug. Als ik in een winkel iets koop dat niet naar behoren werkt, ook nadat ik het gebruik, want zo weet ik dus of het werkt of niet, krijg ik mijn geld retour en zo hoort het. Ik moet daar niet voor hoeven strijden zoals bij Fonq het geval was. Kortom: 2x teleurstelling, tijdverspilling, ergernis, een hoop groente weggegooid en 2x sjouwen met een grote doos op de fiets. Ik zou geld toe moeten krijgen van Fonq. Ik zal derhalve geen zaken meer doen met Fonq.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

fonQ op 22 Maart 2018

Beste Lisa,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat u deze ervaring met ons heeft en dat u twee maal geen goed product van ons heeft ontvangen. Dit is uiteraard niet de service waar fonQ voor staat en welke wij proberen na te streven.

Wanneer een product binnen de zichttermijn van 30 dagen niet blijkt te werken, mag u deze aan ons retourneren en kunt u ervoor kiezen om het betaalde bedrag retour te ontvangen of een nieuw artikel geleverd te krijgen. Buiten de zichttermijn van 30 dagen kan er niet voor gekozen worden om het betaalde bedrag retour te ontvangen. Binnen de garantieperiode ontvangt de leverancier het product dan vaak ter reparatie. Wij kunnen helaas niet zien welke situatie op u van toepassing is geweest.

Wij excuseren ons nogmaals voor het ontstane ongemak en wensen u in ieder geval nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review