Op 22 mei jl. een bestelling geplaatst (loungeset met parasol). Gezien ik overdag niet thuis ben en er in de avond niet geleverd kan worden heb ik via de website van Dynalogic gekozen voor een levering op zaterdag 26 mei.
Terwijl ik die zaterdag mijn hele dag vrij heb gemaakt en zit te wachten krijg ik een bericht dat mijn bestelling niet geleverd kan worden. Een sorteerfout... Erg vervelend waarna ik Wehkamp een email bericht heb gestuurd over mijn ontevredenheid. Hier krijg ik geen reactie op. Vervolgens met tegenzin een nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag 01 juni. Gek genoeg krijg ik weer een bericht dat het niet geleverd kan worden. Zojuist Wehkamp gebeld om alles te annuleren. Een andere oplossing zoals levering via een ander bedrijf of een fikse korting wordt niet geboden.
Wil je op korte termijn van je bestelling genieten bestel dan in ieder geval niet bij Wehkamp... Ze zijn in ieder geval mij als klant kwijt en zal ook zeker aan anderen vertellen hoe Wehkamp met hun klanten omgaat.