BIJ EUROTOPS GAAT VRIJWEL ALLES FOUT !
- LEVERTIJD VAN DRIE WEKEN WERD ZELFS NOG OVERSCHREDEN !
- OP DE BEZORGDAG WERD ER NIETS BEZORGD ...
- KLANTENSERVICE BEANTWOORDT GEEN VRAGEN DAAROVER
- EN BIEDT DAARVOOR ZELFS GEEN EXCUSES AAN
- ALS JE WITTE SCHOENEN HEBT BESTELD, ONTVANG JE GRIJZE ...
Op 14 juni witte schoenen besteld. Men kon kiezen uit zwarte en witte.
De levertijd bleek achteraf liefst drie weken te zijn.
Eurotops vindt dit zelf "betrouwbare en snelle levering".
Op vrijdag 5 juli dan eindelijk het bericht dat de schoenen door Eurotops waren verzonden
en de eerstvolgende werkdag zouden worden bezorgd.
Dan blijf je daarvoor thuis, maar tevergeefs: het langverwachte pakje werd niet bezorgd.
Volgens de track&trace "wegens bijzondere omstandigheden".
Als je de volgende dag per e-mail aan de klantenservice vraagt wat de reden is van het niet-bezorgen,
krijg je geen enkel antwoord op die vraag.
Slechts de mededeling: "U gaat het pakket vandaag ontvangen. GLS doet de levering."
Dat lijkt toch echt helemaal nergens op, zo'n reactie.
Zelfs een excuusje van die mevr. Drummer kon er niet af. Zeer fatsoenlijk!
Op een volgende mail kwam trouwens helemaal geen antwoord meer van mevr. Drummer.
Bij openmaken van het pakket toch een verrassing: er zitten GRIJZE schoenen in, terwijl WITTE besteld zijn...
Bijzonder vreemd omdat men die schoenen helemaal niet in de kleur grijs kon bestellen.
Men moest kiezen uit wit en zwart...
Dit voorleggen aan mevr. Drummer van de Klantenservice heeft geen zin, want die antwoordt toch niet.
Als dat het "Professionele advies voor en na uw aankoop" is, waarmee Eurotops schermt...
Voor een bedrijf dat 30 jaar ervaring zegt te hebben zijn het allemaal ontstellend slechte prestaties!
En wat te denken van het bericht op 28 juni, (toen Eurotops nog niets geleverd had):
"U heeft recent 3 producten op eurotops.nl gekocht.
Wij hopen dat u blij bent met de door u gekochte producten en horen graag uw mening."
Het kan toch niet gekker worden.
Moet je artikelen gaan beoordelen, die helemaal niet geleverd zijn.
En waarom zijn die artikelen nog niet geleverd?
Ik kan dit bedrijf moeilijk nog serieus nemen!
Ook op die vraag kwam geen zinnig antwoord van mevr. Drummer van de Klantenservice.
De aangeschreven Directie reageerde niet.
Potentiële klanten weten nu wat ze te wachten staat bij Eurotops.
kreeg een mailtje van Euro Tops dat ik bij een bestelling van 50 euro of meer 10 euro korting zou krijgen,bestelde toen twee broeken voor 49,98 euro en kreeg geen 10 euro korting omdat ik twee eoro cent te kort kwam.Belde met de bestel lijn,kreeg een uiterst domme en onvriende4lijke man aan de telefoon die mij het advies gaf om bij een ander te bestellen wat ik dus iik meteen heb gedaan,zelfde broeken bij more for less en de helft goedkoper plus erg vriendelijk.
euro tops kunnen ze beter euro Flops noemen,nooit meer wat een armoe.
Hallo.
Ik had 1x het spuitgazon besteld, en 6x de navulling.
Ik was mij er van bewust dat de bestelling in 1 of 2x zou kunnen komen als 1 of meerdere producten niet op voorraad was.
Spuitgazon set had ik vrij snel binnen, maar werkt echt niet zo super als ze het laten lijken.
De 6x navulling zou over 3 weken verstuurd worden.
Week van te voren heen gebeld of dit nog steeds zo was en daar kon ze mij duidelijk maken dat deze met een week verzonden zou worden!
1 dag na het telefoontje belde ik weer want had ineens mijn geld terug gestort gekregen? En vertelde een andere collega dat het niet meer leverbaar was blabla.
Nu vond ik het enorm vervelend en erg onprofessioneel dat ze mijn bestelling zonder enig pardon hadden geannuleerd zonder enige form van informatie over de mail of telefoon. Dus ik vroeg naar een compensatie als excuus vanuit hun kant. Hierop moesten ze het hoofdkantoor op de hoogte stellen en vragen of dit mogelijk was.
Zo gezegd zo gedaan, en bleek dus dat ze enkel de verzendkosten voor een volgende keer zouden kunnen schrappen. Nou nee bedankt op deze manier bestel ik geen 2e keer bij een bedrijf!
En het ergste vond ik nog wel! Dat de navulling ineens wel weer leverbaar was en per direct nog wel...
Mijn mening. Bestel hier niet als u uw tijd niet wilt verdoen en u producten wel wilt ontvangen!
Bestelling laat lang op zich wachten. Gebeld. Info Eurotops en vervoerder is niet hetzelfde. Verzenddatum is dus niet duidelijk, na 11 dagen 'is het nog in Duitsland'. Produkten waren volgens website op voorraad.
Tov. veel andere bedrijven is verzenden en leveren door Eurotops ronduit waardeloos en niet meer van deze tijd.
Heb in totaal 6 weken op mijn bestelling moeten wachten. Diverse keren gemaild, maar je wordt aan het lijntje gehouden of krijgt helemaal geen antwoord. Gelukkig is er wel geleverd, maar voor mij wel de laatste keer.
Jacques noel op 26 December 2019
Ik zal nooit nog iets bestellen bij eurotops heb een bestelling gedaan van 75 euro voor mijn schoonvader roelandt Michel en het pakje is op het verkeerde adres terecht gekomen zeggen ze maar ik geloof ze niet meer het is al meer dan een maand geleden en heb al enkele mails gestuurd maar ze worden niet meer beantwoord het pakje moest in haaltert geleverd worden en het zou in Deinze geleverd zijn wie gelooft dat nu nog voor mij geen bestellingen meer bij eurotops
Dit is echt een heel slecht bedrijf, op 3 juni pyjama's besteld, nu (29 juli) nog steeds niets ontvangen. Tijdens telefoongesprekken steeds aan het lijntje gehouden. Ze zouden op 4 juni zijn langs geweest, wat niet waar is. Een aantal keer om een nieuwe verzending gevraagd, maar daar zouden dagen over heen gaan omdat het uit Duitsland moet komen. Hoe hebben ze dan een dag na de bestelling terwijl ze niet op voorraad hadden kunnen leveren?
Slecht, slecht en nog eens slecht. Geld vragen voor iets wat ze niet leveren. Aangetekende brieven die zogenaamd niet aankomen. Bestel hier nooit iets mensen. Service is ver te zoeken
Tijdens actieperiode van Erotops (min 20 %) bladblazer met kortingscoupon besteld, korting correct in rekening gebracht, vervolgens via IDEAL betaald (€ 119,19 incl. verzendkosten). Ontving vervolgens e-mail van hen: tot hun grote spijt artikel niet meer leverbaar, en ik zou ongetwijfeld wel iets anders uit hun uitgebreide catalogus kunnen uitzoeken. Niet dus. Wel vond ik op gezegde catalogus (geactualiseerd naar ik mag aannemen) dezelfde bladblazer afgebeeld tegen dezelfde oorspronkelijke prijs voor directe levering beschikbaar
Wat is uw ervaring met Eurotops? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Eurotops hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Eurotops reviews lezen.