Na het retourneren van mijn bestelling geen bericht ontvangen van Eurotops. 2 weken nadat de retour door PostNL is afgegeven, gebeld met de klantenservice over de status. Gelukkig korte wachttijd bij de klantenservice. Helaas kon de medewerker niks over de retour vertellen en ik zou erover teruggebeld worden, wat niet gebeurd is. Opnieuw naar de klantenservice gebeld, die weer niks kon vertellen over de status van de retour. Meegedeeld werd dat het normaal is dat de klant niet geïnformeerd wordt over de retour en dat het 5 weken kan duren voordat het geld teruggestort wordt.
Op 7 april TWEE artikelen gekocht en met beiden met in een keer met iDEAL betaald want een andere betaalmogelijkheid is er gewoon niet.
Vandaag op 13 mei krijg ik een herinnering per post dat ik EEN product niet betaald zou hebben terwijl beide producten met een en dezelfde betaling via iDEAL zijn betaald.
Uiteraard ga ik hier NIET op reageren. Kijken hoe ze verder gaan :)
j.inia op 09 Juli 2014
Ik wacht al meer dan 14 dagen om een bestelt en betaalt product in huis te krijgen.
Een duidelijk antwoord op mijn vraag krijg ik niet waar mijn product blijft.
VMKW op 09 Juli 2014
Het is een drama. Ik heb nog enkele aanmaningen gehad om een zogenaamd niet betaalde factuur te voldoen. Heb per e-mail gereageerd dat ik gerechtelijke stappen zou ondernemen als ik nog eenmaal een bericht of brief van eurotops zou ontvangen. Nadien niets meer van hen vernomen. Mijn advies is dan ook aan iedereen : NIETS bestellen bij deze club!!!
heb bij dit bedrijf een account aangemaakt en een bestelling geplaatst en betaald van ruim €109.- via Ideal, betalingen konden ook achteraf via acceptgiro, echter deze keuze kun je niet maken dit staat nergens. Heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling en betaling, en kan ook niet inloggen met mijn account. Hij meldt steeds foute e-mailadres en wachtwoord. Hier over gebeld en krijg te horen dat het allemaal wat traag gaat en ik mij geen zorgen hoefde te maken.
Zaterdag 05-04-2014, kan ik nog niet inloggen Krijg de mail die ik verstuurde naar service@eurotops.nl onbestelbaar terug, dit 4 x geprobeerd.
Noem dit een zeer slechte ervaring en de smaak in mijn mond is niet zo lekker.
ZE HEBBEN MIJ EEN STUKJE ELEKTRONICA GELEVERD. BATTERIJEN ZIJN (TE) SNEL LEEG. HEB VRAAG GESTELD: NORMAAL? DAN SVP NETADAPTOR LEVEREN. NIET NORMAAL? DAN WIL IK RUILEN.
GEEN ENKELE REACTIE!
Wat is uw ervaring met Eurotops? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Eurotops hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Eurotops reviews lezen.