26 maart 2018 product besteld en betaald via Ideal echter aankoopsom werd binnen 1 minuut dubbel afgeschreven! Product wel snel geleverd maar terugbetaling ondanks diverse telefoontjes en mailtjes nooit ontvangen. Er wordt van alles beloofd, het zou 5 april zijn overgemaakt, mijn eigen bank moest uitzoeken waar de betaling was gebleven enz. Kortom, nooit meer bestellen, onbetrouwbaar bedrijf, gevestigd in Duitsland, Nederlandse vestiging Arnhem.
Amadeo Kuijpers op 17 December 2018
Mij is helaas hetzelfde overkomen. Het geld van geretourneerde (en betaalde) artikelen is tot dusver - en ondanks de belofte - ook niet op mijn bankrekening overgemaakt.
Heeft u de terugbetaling inmiddels ontvangen ? Als dat niet het geval zou zijn, gaat het om je reinste oplichting.
Ik heb op 4 april 2015 een (proef)bestelling gedaan en deze - zij het niet al te snel - correct ontvangen.
Ik zou echter een horloge krijgen en moest dit "gewoon op het bestelformulier aankruisen". Zowel op het papieren in de catalogus als op de website zag ik hiervoor echter geen mogelijkheid, dus ik ging er van uit dat het automatisch mee zou komen. Niet dus!
Hierover gebeld en het zou alsnog worden verzonden want het was 'op voorraad'. Je snapt het al: geen horloge! Nogmaals gebeld. Nu stond het wel op de bestellijst, maar was geannuleerd(?). Maar geen probleem: in de loop van volgende week heeft u het in huis....
Weer niet dus en weer gebeld. Er is is iets aan de hand; ik stuur een berichtje naar een ander afdeling en "dan bel ik u terug". Nu is dat iest waarvan ik op voorhand al weet dat het niet gebeurd, dus uiteindelijk vandaag weer gebeld. J ahet staat er wel, maar het is niet meer op voorraad(!). U krijgt wel een ander horloge......
Ik verwacht niets meer en het gaat natuurlijk niet om het (doorgaans waardeloze) horloge, maar het gaat nu vooral om het principe!
Voor een postorderbedrijf vind ik ze veel moeite hebben met verzenden.....
Edward op 02 Mei 2016
n paar schoenen bestellen, de eerste keer in 2015 heeft het zo ongeveer 10 weken geduurt, in 2016 na zelfs een verhuisbericht goed te hebben doorgegeven werd het beahandeld als een nieuwe klant, en wilde ik een paar schoenen bestellen, echter met acceptgiro betalen was voor een klant als ik die altijd mijn schoenen bestel bij eurotops niet mogelijk, ik kom nu 2 maal in het bestand voor bij eurotops, want omzetten naar verhuizing kunnen ze daar eenvoudig weg niet. na twee weken kreeg ik dat helder, maar het werd alsnog omgezet op mijn al bestaande klantnummer,, en zou met een week dan ook beslist mijn schoenen in huis hebben, maar na een week, een brief, met het verhaal dat ze niet meer te leveren waren voor de aangeboden aanbiedingsprijs dus de bestelling maar niet verstuurd, ik gelijk weer bellen, dat ik echt een paar schoenen nodig had, dan maar voor de normale prijs, binnen een week meneer, daar kunt u op rekenen, is goed, anders bel ik rustig weer, zal niet nodig zijn want u heeft ze dan beslist, maar weer niets, want er stond gewoon niets genoteerd in het systeem, dus ik weer bellen, ja sorry ik kan geen bestelling van u vinden, wel op uw oude postcode, moeten we het daar dan heen sturen, nee daar woon ik niet meer, maar laat maar, ik bestel ergens anders , en stuur jullie probleem ook naar zoveel mogelijk mensen om te laten weten dat er bij eurotops chaos heerst op de werkvloer, mijn schoenen inmiddels besteld bij otto, binnen 3 dagen had ik mijn nieuwe schoenen, maar niet via eurotops, voor mij nooit meer eurootops, dit bedrijf moet eerst hun systeem maar eens op orde brengen
Artikel 23018 bleek in kleur zowel van de beschrijving als van de foto van catalogus sterk af te wijken. Dus teruggestuurd. Ontvangst van terugzending is bevestigd. Toegezegde geld terug krijgen is blijkbaar onmogelijk ondanks alle beloften. Uitkijken dus met deze club
Wat is uw ervaring met Eurotops? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Eurotops hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Eurotops reviews lezen.