C&A
0   1  

www.c&a.nl
 
4.7 (86)
C en A

C&A online shop: Bij C&A online kunt u nu tegen zeer lage prijzen fantastische mode items kopen. Bij C en A koopt u modieuze kleding van bijzonder goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. In de C&A online shop vindt u o.a. Kinderkleding, C&A Mode, C&A Kleding & Schoenen.

C&A Vlaggetjesweken

Tijdens de C&A vlaggetjesweken worden er ook in de C&A shop online enorme kortingen gegeven op het gehele assortiment. De C&A vlaggetjesweken worden op TV en de Radio flink gepromoot. De vlaggetjesweken worden ook online flink gepusht door C&A Nederland. Grote concurrenten van de online shop zijn Mango en Wehkamp.

86 ervaringen met C&A

 
(10)
 
(17)
 
(7)
 
(22)
 
(33)
Beoordeling 
 
4.7
 
4.8
 
4.0
 
3.8
 
6.1
Bekijk alle reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Review van Petra
Beoordeling 
 
6.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
7.0

Slechte communicatie

Op de retourgezonden artikelen en mijn vraag hoe het met het financiele gedeelte is krijg ik totaal geen antwoord. Dus nooit meer bestellen bij deze on line shop.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Hennie
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Nooit online bestellen

Meest slechte online shop. Ruim 2 weken op bestelling gewacht . Moest vooruit betalen !retour artikelen gedaan.. na twee weken nog niets gehoord... gebeld met klanten service. Kreeg je een robot sprekende medewerker aan de lijn.. deed niets voor je.. dacht niet oplos denkend mee. Gaf doodleuk aan dat het nog wel 3 weken kon duren..? Hoezo? Staat niet op de site zei ik.. ach mevrouw daar ga ik niet op in? Daarop antwoorde ik , dat ik al Voorde bestelling telefonisch contact had gezocht met de klanten service en mij meegedeeld was dat het binnen 14 dagen /bestelling geleverd/ retourneringafgerond zou zijn. Inmiddels 5 weken verder en nog geen geld retour of beticht van retour verwerking.. wordt niets uitgezocht voor mij.. ben dus mijn ruim €100,00 kwijt !!! Niet online bestellen slechtste site ooit qua service en dienstverlening

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Olga
Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Disrespectful customer service

In November 2017 placed online order but it arrived incomplete. Paid amount as stated but started getting reminders for the item which was not delivered. After several calls to C&A was reassured that there was a mistake and that I do not have outstanding balance. February 1 2018 received another reminder with a treat for incassobureau. Called C&A customer service again, rude employee continued to threaten me with penalty fee and refused to admit that there was an error made by C&A. Employee spoke in disrespectful manner and refused to provide his name. Shameful that these type of people get hired to represent organisation. I will not purchase at C&A or recommend it.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van J.L.
Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
2.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
2.0

C en a online prutsbedrijf

Kleding besteld via internet en in plaats van sale prijzen worden de normale prijzen berekend. Uiterst klungelige helpdesk, geen aanrader, jammer.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Kirstin
Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
7.0

Online service benedenmaats

De website is ontzettend traag en de opgegeven filters werken vaak niet. Ik zocht op kleding in maat 74, maar meer dan de helft van de kleding was niet leverbaar in de opgegeven filter.

Tevens vind ik het niet erg klantvriendelijk dat je alsnog 4,95 verzendkosten moet betalen als je voor bijna 200,- kleding koopt.

De optie om het te laten leveren in de winkel is fijn, maar moet het echt 1,5 week duren voordat het er is?
3 Dagen na de bestelling kreeg ik een mail dat de bestelling onderweg is en pas 6 dagen dáár weer na bericht dat het in de winkel ligt. Bijelkaar duurde het dus 9 dagen. Veel te lang.

Jullie webshop laat flinke steken vallen en ik denk dat dit jullie in de huidige digitale tijdperk veel klanten gaat kosten.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Vannecke Freddy

Hemd aangekocht met uitgelopen vlekken

Hemd aan gekocht 14 december .
Thuis uit de verpakking gehaald en gezien dat er uitgelopen kleurvlekken
op waren van in de fabriek.
18 December terug naar C&A Middelkerke gegaan.
Antwoord was het is van stylo of van te strijken wat helemaal niet waar was.
Die mevrouw was helemaal niet klantvriendelijk.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Houtman
Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
6.0

Slechte service en super slechte online bestel- beleid

Jullie online beleid is ver uit deze tijd.
Duurt te lang.
Zit er een minimum bestelbedrag aan vast. Als ik extra bestel om aan het bedrag te komen en vervolgens gelijk terug geef in de winkel hebben jullie toch veel meer werk en administratie eraan! Slaat nergens op.
Levertijden erg lang. Duurt 2 weken dat je het kan komen ophalen in de winkel!!!!
Als je belt, krijg je mensen aan de lijn die als een robot een tekst voor hun neus hebben die ze continu herhalen. Maar helpen en mee denken kunnen ze niet. Super super super slechte service.
Als je naar een leiding gevende vraagt, bestaat er niet. Krijg je niet aan de lijn.
Als je vraagt om terug gebeld te worden, zal door geven maar kunnen ze niet beloven. Wordt je ook niet terug gebeld trouwens.
Heb een artikel terug gestuurd, bij nader inzien wil ik toch nog een artikel terug geven. Bel ik voor een retourformulier of iets, moet ik zelf het factuur uitprinten. Ik zeg dat ik geen printer heb en of jullie willen uitprinten en opsturen naar mij. Is absoluut niet mogelijk. Ik moet maar zelf een oplossing zien te vinden. Jullie hebben zelf niet een printer om voor mij te printen en verwachten dat ik er een thuis moet hebben.
Innovatie en service is ver te zoeken. Als jullie zo doorgaan belanden jullie waar V&D is belandt.
Klanten service denkt absoluut niet mee. Helpt niet. Verkoopt alleen nee!
Lees overal de reviews, op jullie eigen Facebook of op http://www.reviewspot.nl/c-en-a-online. Alleen maar klachten over jullie online service en online beleid. Waarom geven jullie geen antwoord? Waarom geen verbetering? Waarom geen oplossing??

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van G.H. de Roos-Bakker

Bezorgklacht

Kreeg op 30-11-2017 mailtje de de bestelling onderweg was naar filiaal Heerenveen. Helaas is dit een wassen neus, want vanmorgen werd meegedeeld dat dat niet betekend dat het daadwerkelijk was verzonden naar Heerenveen, maar eerst naar Hengelo en dan doorgaat naar Heerenveen. Met andere woorden pas als het in Hengelo aankomt duurt het nog minimaal 4 tot 7 dagen voor het in Heerenveen aankomt. Hoe is dit in godsnaam toch mogelijk in deze moderne tijd. Door medewerkster werd eerst meegedeeld dat je per mail klacht kon indienen en later corrigeerde zij zichzelf en nu is het alleen maar mogelijk om klacht schriftelijk in te dienen en niet per mail want dan komt hij bij service -afdeling en wordt hij verder niet behandeld. Het is te triest voor woorden om vast te moeten stellen dat een bedrijf zo slecht georganiseerd is en dit was de eerste en tevens de laatste keer dat wij iets besteld hebben bij de webshop van C & A. Mijn advies is om de telefonisten in ieder geval te leren om geen voorgeprogrammeerd antwoord te geven, maar meedenken om hoe lossen wij onze missers op. In ieder geval zijn jullie geslaagd om een Sinterklaasavond te verpesten, waarvoor mijn dank.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van klant

als ik dit geweten had

Spullen zijn zeer lang onderweg winkel slecht bereikbaar telefonische( Keuzemenu)
Als ik dit geweten had dan had ik nooit iets online besteld bij C&A
Slechtste webshop waar ik ooit iets gekocht heb.
En waar ik tot nu toe nog niets geleverd van heb gekregen.


Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van wijgergangs

ongedierte in kleding

onlangs besteld bij C&A online een damesspijkerbroek.
Na opening van de verpakking en de broek uitgepakt bleek bij openvouwen van de broek 2 levende grote onbekende
insekten of beesten op de broekspijp aanwezig te zijn.
Helaas vergeten geen foto te maken door de schrik,broek meteen uitgewassen.
Na bellen met de klachtenservice een kortingsvoucher van 5 euro aangeboden,die nog niet ontvangen is.
Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat 2 levende insekten of beesten in een broek aanwezig kunnen zijn.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Lees meer reviews

Algemene informatie

Merken
Canda
Productgroepen
kleding