C&A reviews

www.c&a.nl
 
4.2 (111)
C en A

111 C&A reviews

 
(13)
 
(17)
 
(7)
 
(29)
 
(49)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
29 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

Slechte ervaring

Beoordeling 
 
3.0

Bah wat een slechte ervaring is dit: Sommige dingen duren twee weken voordat ze aankomen, retourzendingen ca. 5 weken (!) voordat ze verwerkt zijn.
Ik heb de klanten service gevraagd ivm ontbrekende retourformulieren, moest het maar gewoon opsturen (met alle risico's van dien). Als ik navraag, word ik naar de FAQ op de website verwezen.

Hoeft voor mij echt niet meer

E
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Garantie tot de deur

Beoordeling 
 
3.3

Ik ben echt klaar met c & a. Ze verstoppen zich nu wel heel erg achter de corona regeles.
Bij de winkel zegt men afgeprijsd niet ruilen, okay vooruit.
Koop ik er een broek, blijkt na een uur dragen bij de zakken door een stof fout te scheuren.
Jammer dan, geen enkele vorm van service. Je komt de winkel niet eens in. Echt dit is te slecht!!

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

fijne winkel maar webshop niet ok

Beoordeling 
 
4.0

levering duurt echt veel te lang daar moet men echt iets aan doen..

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte klantenservice

Beoordeling 
 
4.0

Vandaag een bezoek gebracht aan C&A in Hoog Catharijne Utrecht. Meerdere artikelen niet in maat XS of S voorradig, maar wel aanwezig op paspoppen. Medewerkers weigeren om de kleding van de paspop te halen, en geven aan dat je het zelf maar moet bestellen (en verzendkosten erbij moet betalen!). Verder een leuke pyjama gezien die opgevouwen in een pakketje zat (opgevouwen met een lintje er omheen). Pakketjes mochten niet geopend worden, dus pyjama kon je niet passen en je kon niet zien hoe groot het artikel was. Dit was zo omdat de medewerkers anders te veel moesten opruimen. Ik mocht het artikel wel, zonder het goed te kunnen zien, kopen en thuis passen en terug brengen als het niet goed was.... Klantenservice en medewerking 0 sterren.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Fake aanbiedingen

Beoordeling 
 
3.0

Bestelling van 7 producten, alles op voorraad. Netjes betaald met verwachte levering in 3 a 4 dagen. Op de 4e dag een melding van vertraging en op de 5e dag een melding dat 2 producten zijn uitverkocht. Echter zijn deze producten gewoon nog op de site te bestellen. Volgens klantenservice: tsja, dat gebeurd, pech gehad, bestel maar opnieuw misschien heeft u nu meer geluk. WTF!!!

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

nooit meer online bestellen

Beoordeling 
 
3.5

Levering duurt belachelijk lang. Daarbij: als ik Post.Nl servicepunt bezorging kies, mis ik mijn woonplaats waar wel een punt zit bij AH. Vervolgens kan ik kiezen voor AH in Hoofddorp met adressering in...België. Maar niet gekozen want denk niet dat het op dat servicepunt komt. Dus thuis levering. Maandag besteld met levertijd 3 tot 5 werkdagen. Donderdagavond kwam een mail dat de bestelling naar post.nl was. Er staat gelijk bij dat als je de zending binnen 7(!) werkdagen vanaf nu niet hebt, dat je contact met het servicecenter moet opnemen... Hoezo levering binnen 3-5 werkdagen??! Inmiddels is het zaterdag en de trackingcode geeft aan dat de zending bij post.nl wel aangemeld maar nog niet ontvangen is. Slecht C&A, heel slecht!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Te lange levertijd niet meer van deze tijd

Beoordeling 
 
4.3

Levering niet op tijd na mail kon ik het wel op halen

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Disrespectful customer service

Beoordeling 
 
4.0

In November 2017 placed online order but it arrived incomplete. Paid amount as stated but started getting reminders for the item which was not delivered. After several calls to C&A was reassured that there was a mistake and that I do not have outstanding balance. February 1 2018 received another reminder with a treat for incassobureau. Called C&A customer service again, rude employee continued to threaten me with penalty fee and refused to admit that there was an error made by C&A. Employee spoke in disrespectful manner and refused to provide his name. Shameful that these type of people get hired to represent organisation. I will not purchase at C&A or recommend it.

O
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Online service benedenmaats

Beoordeling 
 
4.8

De website is ontzettend traag en de opgegeven filters werken vaak niet. Ik zocht op kleding in maat 74, maar meer dan de helft van de kleding was niet leverbaar in de opgegeven filter.

Tevens vind ik het niet erg klantvriendelijk dat je alsnog 4,95 verzendkosten moet betalen als je voor bijna 200,- kleding koopt.

De optie om het te laten leveren in de winkel is fijn, maar moet het echt 1,5 week duren voordat het er is?
3 Dagen na de bestelling kreeg ik een mail dat de bestelling onderweg is en pas 6 dagen dáár weer na bericht dat het in de winkel ligt. Bijelkaar duurde het dus 9 dagen. Veel te lang.

Jullie webshop laat flinke steken vallen en ik denk dat dit jullie in de huidige digitale tijdperk veel klanten gaat kosten.

K
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Slechte service en super slechte online bestel- beleid

Beoordeling 
 
3.0

Jullie online beleid is ver uit deze tijd.
Duurt te lang.
Zit er een minimum bestelbedrag aan vast. Als ik extra bestel om aan het bedrag te komen en vervolgens gelijk terug geef in de winkel hebben jullie toch veel meer werk en administratie eraan! Slaat nergens op.
Levertijden erg lang. Duurt 2 weken dat je het kan komen ophalen in de winkel!!!!
Als je belt, krijg je mensen aan de lijn die als een robot een tekst voor hun neus hebben die ze continu herhalen. Maar helpen en mee denken kunnen ze niet. Super super super slechte service.
Als je naar een leiding gevende vraagt, bestaat er niet. Krijg je niet aan de lijn.
Als je vraagt om terug gebeld te worden, zal door geven maar kunnen ze niet beloven. Wordt je ook niet terug gebeld trouwens.
Heb een artikel terug gestuurd, bij nader inzien wil ik toch nog een artikel terug geven. Bel ik voor een retourformulier of iets, moet ik zelf het factuur uitprinten. Ik zeg dat ik geen printer heb en of jullie willen uitprinten en opsturen naar mij. Is absoluut niet mogelijk. Ik moet maar zelf een oplossing zien te vinden. Jullie hebben zelf niet een printer om voor mij te printen en verwachten dat ik er een thuis moet hebben.
Innovatie en service is ver te zoeken. Als jullie zo doorgaan belanden jullie waar V&D is belandt.
Klanten service denkt absoluut niet mee. Helpt niet. Verkoopt alleen nee!
Lees overal de reviews, op jullie eigen Facebook of op http://www.reviewspot.nl/c-en-a-online. Alleen maar klachten over jullie online service en online beleid. Waarom geven jullie geen antwoord? Waarom geen verbetering? Waarom geen oplossing??

H
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Zelfde gaten

Service 
 
3.0

Broek gekocht bij C&A in Delft die plotseling kapot ging midden op de broek bij het achterwerk, dit gebeurde een week later op Texel, daar kregen wij een nieuwe mee omdat het een bekend probleem was, helaas is de bon niet meer aanwezig, maar nu is het weer gebeurd dus ik vind de kwaliteit van spijkerbroeken niet goed

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

C&A online

Beoordeling 
 
3.0

mijn ervaring met C&A online is ondermaats
de bestelling werd te laat geleverd waardoor ik zelf naar de winkel moest om op tijd nieuwe kleren te hebben voor een prive activiteit
De winkel waar de levering zou gebeuren, liet niets weten dat de bestelling was aangekomen
Na zelf contact te hebben opgenomen, kwam ik te weten dat het geleverd was
ik heb de bestelling geannuleerd wegens te laat,deze is dan ook bevestigd geweest
Ruim een maand later lag de bestelling nog steeds in de betreffende winkel,ondanks meerdere emails naar de klantendienst, met de vraag naar de retour en terugbetaling.

Op de laatste mail kwam eindelijk reactie dat de retour zou opgestart worden
We zijn nog in opwachting wat betreft de terugbetaling

VD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Eerste en helaas laatste keer.

Beoordeling 
 
3.3

Omdat ze in de winkels mijn maat niet hadden, heb ik via de website van c&a meerdere dingen besteld. Alles leek prima, achteraf betalen is mogelijk dus ideaal. Al snel een bevestiging dat mijn pakket verzonden is, super. Maar bij het openen zag ik meteen dat het niet mijn bestelling was, maar van iemand uit Duitsland. Alle papieren zijn natuurlijk ook in het Duits. Ik heb meteen gebeld met de klantenservice, die reageerde erg netjes en duidelijk; gelijk retourneren. Maar, mijn bestelling zal ik natuurlijk nooit zien. Ik kan natuurlijk altijd opnieuw bestellen hoor! Nou, dat zit er voor mij niet in. Nu nog afwachten of ik straks niet alsnog een rekening krijg van "mijn bestelling". Ik kan er niet veel positiefs over zeggen.

Y
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Zeer ontevreden klant!!!

Beoordeling 
 
3.3

Beste allemaal,

Onlangs heb ik 2 keer besteld bij de C&A omdat de maten niet klopten. 2 keer een bestelling van E 70,-. Pastte niet dus gelijk teruggestuurd maar kan wel 3 weken duren voordat het is teruggestort. Omdat de jassen te klein waren wilde ik een maatje groter. Op de website stond vermeld dat allebei de maten er nog waren! Nou, hup besteld. Vooraf betalen, want werkende mensen kunnen niet een hele week zitten wachten op een pakketje (ja, leveringstijd is 'binnen een week') en als je factuuradres en bezorgadres niet gelijk zijn, kun je dus niet achteraf betalen. SUPER!! Zaterdag besteld, dinsdag tijdens het wakker worden een mailtje dat een van de 2 jassen uitverkocht is. Waar ik al voor betaald heb en daarbij stond dat het product nog goed op voorraad was! Klantenservice gebeld, die mij vertelde dat hij in een andere kleur zeker nog leverbaar was. Paar uurtjes na het contact met de klantenservice toch overstag en wilde alsnog de donkerblauwe bestellen. Blijkt dat deze niet eens meer te vinden is.. Op de website van C&A bestaat het hele artikel gewoon niet.

Echt supervervelend en irritant. Dit is niet hoe een webwinkel hoort te zijn!!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Retour service NIETvan deze tijd.

Beoordeling 
 
4.0

Over de bestelling en levering ben ik tevreden .

RETOUR (service)???

Helaas kan je de bestelde artikelen niet terugbrengen in de winkel en gebruikmaken van de normale retour service van de winkel.
Bij aankoop er van uitgegaan dat dit wel was zoals bij alle andere GROTE winkelketens.

De meegeleverde doos en retour sticker is achteraf nodig om in de winkel als retour pakket aan te leveren en daarvan uit pas terug te sturen zoals een postkantoor.

En terugboeking volgt wanneer pakket is ontvangen.

BESTE C@A alle begrip er voor dat niet alles mogelijk is in korte tijd, ik hoop dat jullie hier wel over nadenken om langer als webshop te blijven bestaan...

R
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

retour?!?!

Beoordeling 
 
3.3

Bestelling geplaatst check!
Wachten op levering........ dat duurt ff
bestelling binnen na 5 dagen naja maakt niet uit het is iig binnen.
leuke dingen uitgezocht alleen dat ene paste niet. Netjes teruggstuurd viaa de post (brievenbus) resterende bedrag overgemaakt.
krijg ik aanmaning na aanmaning over het retour pakket. . Bijzonder ik bel erheen en krijg alleen het verhaal geen bewijs heb je pech. Hoezo?! Als je bewijs wilt moet je het komen halen toch? Ik gooi het in de bus meer is er niet van mij gevraagd... nu mag ik dus betalen voor een pakket wat bij hun kwijt is.

Slechte zaak hoor!! Nooit meer bestel ik bij hun

L
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Meest omslachtige webshop van Nederland

Beoordeling 
 
4.8

Wat een omslachtige webshop! Als andere kledingwinkels binnen twee a drie dagen kleding bij je thuis op de mat hebben kunnen liggen snap ik niet waarom het zo lang moet duren voor de spullen van C&A er zijn.
Ook het terugsturen komt zeer onvriendelijk en zeker niet klantgericht over!
De website vind ik daarentegen prima. Maar liever doe ik daar inspiratie op om het dan toch maar snel in een winkel te gaan halen.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
3.5

Ik heb slechte ervaringen met C&A online bestellen. Ik heb een poos geleden positiekleding besteld en geretourneerd, omdat het allemaal te groot was. Tot op heden nog steeds mijn geld niet terug ontvangen. Bellen is een 0900 nummer en mail reageren ze niet meer op. Als je op Internet leest zijn er veel meer mensen die dit meegemaakt hebben. Ik bestel echt nooit meer wat online bij C&A en raad het niemand aan.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.8

prettige winkel plus aardig personeel behulpzaam
leuke etalage
groot e en voldoende pas kamers

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 4
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.0

op 18 dec. 2013 een denimbroek gekocht voor mijn kleinzoon.Aan de verkoopster gevraagd binnen welke termijn er geruild kon worden voor het geval dat deze niet zou passen. Dertig dagen was het antwoord.Bij de kassa afgerekend en naar huis.
De volgende dag de broek laten passen. Helaas te klein. Geen nood dertig dagen ruiltijd is voldoende dus na de feestdagen even terug.Op 2 jan. 2014 even naar C en A.andere broekhalen.Bij de kassa werd de ruil van de oude met de nieuwe broek geweigerd op aanwijzing van een leidinggevende?.Reden: deze broek was voorzien van een actiesticker en dus gold de termijn van dertig niet, maar zeven dagen. Echter op de kassabon is op geen enkele wijze een relatie te leggen tussen de bedoelde aktie en de zeven dagen. Toen ik dat bij de cheffin/leindinggevende? uitgelegd probeerde te krijgen vond ze dat verder niet van enig belang en liep simpelweg verder. Daarop hebben we de nieuwe broek maar daar gelaten en zaten we opgescheept met een niet passende broek. Bij een andere zaak hebben we die maar gekocht. De manier van afhandelen in deze zaak zal ons niet snel terug brengen.Jammer maar een klant verloren.

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 4
Reageer op deze review
29 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

C&A informatie

C&A online shop: Bij C&A online kunt u nu tegen zeer lage prijzen fantastische mode items kopen. Bij C en A koopt u modieuze kleding van bijzonder goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. In de C&A online shop vindt u o.a. Kinderkleding, C&A Mode, C&A Kleding & Schoenen.

C&A Vlaggetjesweken

Tijdens de C&A vlaggetjesweken worden er ook in de C&A shop online enorme kortingen gegeven op het gehele assortiment. De C&A vlaggetjesweken worden op TV en de Radio flink gepromoot. De vlaggetjesweken worden ook online flink gepusht door C&A Nederland. Grote concurrenten van de online shop zijn Mango en Wehkamp.

Algemene informatie

Productgroepen
kleding
Merken
Canda

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

C en A
C&A
 
4.2 (111)
Bonprix reviews
 
3.2 (215)
Spartoo
 
5.1 (32)
Mango shop
 
3.5 (81)
sarenza
 
3.7 (29)