Antwoord klantenservice
Beste heer Sjonger,
De reviews van andere klanten zijn, voor zover ik kan beoordelen eerlijk ingevuld.
Helaas is het niet altijd mogelijk om een klant tevreden te houden, dit is uiteraard wel ons streven.
Ik vind het zeer vervelend om een uw review te lezen.
U heeft van ons een laptop ontvangen die niet deugde, deze is direct door ons vervangen.
De vervangende laptop die u aan ons retour heeft gestuurd was gebruikt, en was voorzien van persoonlijke data.
Deze laptops worden door ons gewiped, en opnieuw geïnstalleerd. Dit brengt voor ons helaas kosten met zich mee.
In onze algemene voorwaarden staat duidelijk aangegeven welke kosten hiervoor gerekend worden.
Wij hebben toen u melding heeft gedaan van een buitenlands toetsenbord (Engels) het aanbod gedaan om kosteloos een nieuw exemplaar toe te sturen.
Ook hebben wij een compensatie voor de accu aangeboden (c.a. de helft van de kosten voor een splinternieuwe accu).
Helaas hebben wij van u nooit een reactie hierop mogen ontvangen.
Inmiddels is de door u retour gezonden laptop voorzien van een andere accu en een ander toetsenbord, en opnieuw verkocht.
Van deze klant hebben we nog geen meldingen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Ivan Maatman
Laptopspot.nl