Fietsenwinkel.nl reviews

www.fietsenwinkel.nl
 
4.1 (80)
fietsenwinkel reviews

Fietsenwinkel.nl is de online fietsenwinkel van Nederland. Fietsenwinkel heeft een grote keuze in merkfietsen en is goedkoper dan de reguliere fietsenwinkel in de straat. Dit is mogelijk omdat zij rechtstreeks inkopen bij fabrikanten zoals Gazelle, Batavus, Sparta, Giant, Cortina en Puch. Lees hieronder Fietsenwinkel ervaringen en reviews.

80 Fietsenwinkel.nl reviews

 
(8)
 
(10)
 
(10)
 
(14)
 
(39)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Zeer slecht, defecte fiets binnengekregen

Beoordeling 
 
1.0

Zeer slechte winkel die niet haar verantwoordelijkheid neemt. Kreeg een defecte fiets binnen, heb ruim een half jaar gebeld voor reparatie maar het is nog steeds niet gelukt. Zeer slecht bedrijf dat geen verantwoordelijkheid neemt. Hoop dat het snel failliet gaat.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Wat een slecht bedrijf

Beoordeling 
 
3.3

Twee fietsen heb ik inmiddels hier gekocht . Bestellen en kopen tegen een scherpe prijs is akkoord. Echter wanneer het op reparatie, service, de klant Netjes te woord staan, en vooral communicatie met de klant en intern in het bedrijf zelf is het kut met peren! Ik begrijp in deze tijd met corona, onderdelen uit China etc. Maar mijn fiets staat er inmiddels 10 weken. Bellen, mailen, boos worden, het helpt helaas niets, ze halen de schouders op. Van een servicepunt begreep ik dat zij er net zo over denken, drama bedrijf. Koop een fiets bij de speciaalzaak!!!!! Daar staan ze je wel netjes te woord, wordt je vakkundig geholpen etc.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Nooit je fiets hier kopen

Beoordeling 
 
1.0

Koop hier je fiets niet! Repareren kan opeens niet meer in je eigen stad! Onderdelen worden na nu 1,5 maand niet geleverd en aan de telefoon zijn ze brutaal en sta je uren in de wacht!

Nu al twee maanden men fiets kwijt

AD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Diana op 29 Oktober 2020

Helemaal mee eens..mijn fiets staat er al 6 weken voor reperatie...hoofdkantoor ook niet mee te communiceren..ik raad niemand het hier aan

Reageer op deze review

Fietsenwinkel.nl niet bereikbaar

Beoordeling 
 
6.3

Op 18 augustus fiets via de website aangemeld voor service. Tijdens dit proces krijg je de mogelijkheid een servicepoint te kiezen. Dichtstbijzijnde bleek Waddinxveen te zijn (ca. 10km). Dat vond ik vreemd, want ik ben vorig jaar met deze fiets in Zoetermeer geweest (ca. 4km). Andere zoekmogelijkheid geprobeerd: steeds Waddinxveen, dus deze gekozen. Later begreep ik van mijn vrouw, dat Zoetermeer nog steeds een mogelijkheid zou zijn (bleek een misverstand). Dus ik de volgende dag (19/08) het servicepoint gebeld om te informeren hoe dat zit. Krijg steeds voicemail. Volgende dag (20/08) Fietsenwinkel.nl gebeld. Op 4 verschillende tijdstippen geprobeerd, steeds bandje met muziek, geen indicatie waarom ik moet wachten, niets. 21/08 weer op 4 verschillende tijdstippen geprobeerd: weer hetzelfde herhalende bandje. Ken het liedje “9 million bicycles” inmiddels uit mijn hoofd. Maandag 24/08 nog 2x een poging gedaan, zelfde.
We proberen de Livechat. Blijkt geen livechat te zijn; je klopt een vraag of boodschap in en krijgt de mededeling, dat er per e-mail zal worden gereageerd. Hoezo live. Die reactie is nooit gekomen.
Inmiddels was duidelijk, dat servicepoint Z’meer (blijkbaar) niet meer bestaat, dus de vraag is niet meer relevant en ik geef het maar op.

RV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Geen reactie op (aangetekende) brief over klacht.

Beoordeling 
 
6.3

Ik had een klacht over de manier waarop een probleem met mijn accu was opgelost. Eerst een gewone brief gestuurd: geen reactie. Vervolgens aangetekende brief gestuurd: geen reactie. Je kunt het eens of oneens zijn over een klacht maar gewoon niets laten horen is onbeschoft. Voor ons nooit meer een fiets van Fietsenwinkel.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer klantonvriendelijk en zeer slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Slechte ervaring.
Via website fiets gereserveerd. Éénmaal in Arnhem was de fiets er niet en niet meer leverbaar en geen goed alternatief.
Weinig betrokken dat we kosten hebben gemaakt en voor niets gekomen zijn.
Als ik de andere recensies lees maar goed ook dat we hier geen fiets henben gekocht.

NI
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Snel geld verdienen, waardeloze service bij Fietsenwinkel.nl

Beoordeling 
 
1.5

Ik heb een e-bike gekocht bij fietsenwinkel.nl
waarom weet ik nu niet meer, meer dan 2200 euro weggegooid.

- beweren mee te doen met een specifiek fietsenplan (telefonisch en in de winkel zelf) totdat je de fiets gekocht hebt: we doen toch niet mee, dat grapje kost me al 1000 euro
- de fiets wordt meer dan een maand te laat geleverd
en dan als hoogtepunt:
- adviseren in de winkel in Rotterdam de verkeerde
framemaat, die bestel ik online, vervolgens blijkt hij te groot. Ik denk dat het aan mij ligt maar merk na 2x naar mijn werk te fietsen dat hij echt te groot is.
Vervolgens mag ik de framemaat omruilen tegen 530 euro bijbetaling!!!!
Dat heet geen omruilen, maar oplichten.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Beschadigde fiets leveren en geen reactie meer

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb op 3 mei een fiets besteld. Het heeft na meerdere telefoontjes meer dan een maand mogen duren voordat het eindelijk eens geleverd werd. Helaas bleek dit met zware beschadiging. Het probleem is gemeld inclusief foto's bij de klantenservice. Er werd een compensatie voorgesteld van 30 euro waar ik niet mee akkoord ben gegaan. De fiets is daarvoor te zwaar beschadigt. Ik heb zowel op 11 als op 12 juni verzocht de fiets op te halen en mijn geld terug te geven. Beide keren heb ik een ontvangstbevestiging gekregen per mail. Echter krijg ik hierop totaal geen reactie. Dan maar bedrag storneren en op die manier mijn geld terug. Het gaat om een hoop geld en ik wou elders direct een fiets gaan kopen. Ik heb lang genoeg mogen wachten! Tot op de dag van vandaag heb ik geen reactie ontvangen van fietsenwinkel.nl Ik vind dit echt zeer slecht van ze dat ze niks meer laten horen. Inmiddels is deze kwestie in behandeling bij PayPal.

R
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

1 GROOT DRAMA

Beoordeling 
 
1.0

Hallo,

Heb nu ruim 9 weken geleden gebeld naar de klanten service voor een fiets waarin belangstelling had.
Was de laatste en in de aanbieding en leek voor een leuke prijs.
Nog nooit op een e-bike( high speed fiets) gereden en oa wat twijfels over de frame maat, dus een proefrit aangevraagd voor deze fiets.
Stond in een magazijn en moest dan naar winkel naar keuze.
Wou Leeuwarden maar was een week ervoor net gestopt dus Groningen.
Kon maar naar een tijdje nee toch niet, want daar konden ze deze fiets niet op kenteken zetten zei de persoon die ik aan de lijn had, vond het nogal vreemd aangezien de RDW daar nota bene om de hoek zit.
Uiteindelijk dan maar Zwolle.
Op een donderdag gebeld zou vrijdag verstuurd worden en ongeveer Dinsdag/Woensdag zou ie in Zwolle zijn klaar gemaakt en wel, en anders bericht.
Einde week geen fiets, geen bericht, helemaal niks.
Dus zelf gebeld naar Zwolle, niks bekend.
Naar de klantenservice gebeld, zou in de loop van de week erop in Zwolle zijn.
Maar einde week daarop weer niks, ook geen bericht.
Oa naar Groningen gebeld en vragen gesteld en ja natuurlijk konden zij een e-bike op kenteken zetten, maar dan omzetten van Zwolle naar Groningen nee dat kon dan natuurlijk weer niet, erg vreemd.
Nog een aantal keren gebeld maar, erg moeilijk te pakken te krijgen, allemaal beloftes maar ondertussen nog steeds niks.
Uiteindelijk weer naar Zwolle gebeld en toen kreeg ik weer een andere persoon aan de lijn en die vroeg om wat voor fiets het ging.
Dit vertelt en toen werd er gemeld dat ze die daar gewoon op voorraad hadden in de zelfde frame maat.
Dus de volgende dag erheen, in gesprek met een verkoper en nee die hadden ze daar niet staan, erg vermoeiend ondertussen, oa ruim een uur rijden en eigenlijk nog niks dus.
Toen ik vertelde dat ik eigenlijk al een fiets op het oog had was alle aandacht voor mij als sneeuw voor de zon verdwenen, waarschijnlijk konden ze dan geen geld meer aan mij verdienen !!???
Toen heel erg opzichtig proberen een andere fiets aan mij te slijten.
Conclusie naar ruim 9 weken krijgt (pruts)fietsenwinkel.nl het niet voor elkaar om een fiets vanuit een magazijn naar een winkel te brengen voor allen maar een proefrit.
Om dit te communiceren lukt ook niet en en vertragingen ed. melden gaan hoogst waarschijnlijk nog met rook signalen.
Iets anders regelen is natuurlijk al helemaal te veel gevraagd.
En dit gaat alleen nog maar om een proef rit, laat staan als er iets mis is met de fiets, ik wil er niet eens aan denken.
Met andere woorden: 1 GROOT DRAMA.

J
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Zitten vol leugens en bedrog oplichting!!!!

Beoordeling 
 
1.0

Update 10-06
Ben alle vertrouwen in hun kwijt na de zoveelste leugen van hun..
Vandaag maar even weer gebeld, tja ik kom mijn beloftes wel na als ik zeg "jullie zijn niet van mij af"
Danielle kon mij vertellen dat de fiets wel in het magazijn stond, ze zou dan ook deze direct aanmelden bij de vervoerder voor bezorging. Volgens haar kan het vanaf nu nog max 5 werkdagen duren eer de vervoerder mij belt voor een bezorgafspraak.
Maar ik geloof niet in sprookjes deze Danielle had mij namelijk ook al beloofd dat de fiets op 10 juni bezorgt zou worden. Terwijl gisteren haar lieftallige collega Mike mij kon vertellen dat er geen fiets was in het magazijn en het nog twee week minimaal kon duren. Advocaat natuurlijk geïnformeerd en mijn beloftes voor 11 juni gaat ook gewoon door. Ik geloof fietsenwinkel.nl pas als er hier een ebike staat van brinckers bosten f8. Tot die tijd neem ik alles met een heel grote korrel zout. Immers ze zijn inmiddels al 9 afspraken niet nagekomen ?
Volgende update komt morgen ?

Update 9-06
Van middag maar eens nogmaals gebeld, Mike stond mij te woord, deze beloofde mij smiddagas terug te bellen, echter omdat het bijna 16:00 was zelf maar gebeld, heb hierbij 25 minuten in de wacht gestaan. Eenmaal dezelfde persoon aan de telefoon, wat een geluk, wist hij even niks van de terugbelafspraak af (later wel weer) . Nu zit ik met hem aan de telefoon. Hij moet een collega bellen voor een update waarom mijn fiets niet geleverd wordt maar deze wel klaar staat voor levering. Nu ineens staat ie niet klaar voor levering in Groningen. En kan ik nog eens twee week gaan wachten maakt het totaal 8 weken

Update 8-06
Heb maar weer eens gebeld, want ze kunnen weer eens beloftes niet nakomen. De fiets zou op 10 juni BEZORGT worden...
Maar kan nu dus best nog wel eens volgende week worden. Daarmee houden ze mij dus al een extra 3 weken aan het lijntje. Boven op de 2/3 weken levertijd. Zit dus straks 6 weken zonder fiets. Een fiets waarmee ik boodschappen doe, naar mijn werk ga en ga zo maar door.
En ik ben heel benieuwd welke excuus ik volgende week krijg... Want die fiets wordt toch niet meer geleverd!
Heb aub geen vertrouwen in hun!
Update 5-06

Wederom opnieuw leverweek weggehaald. Nu met een lapje tekst over monteren van fiets blabla en dan kan nog heel lang wachten tot hun vervoerder de fiets komt leveren.
Gek... Fiets zou allang klaar moeten zijn, we waren enkel megalang aan het wachten op een accu lader?

Update 4-06
Geen reactie op m'n mail. Had natuurlijk niet anders, verwacht. Informatie ingewonnen om eventueel 11 juni aangifte te doen van oplichting als de fiets plus lader in geheel nieuwe staat zonder mankementen de 10e niet bezorgt wordt. Telefoongesprekken die ik opgenomen heb tellen gelukkig mee als bewijs.
Raad aan aan meedere mensen gewoon aangifte te doen, was ook advies van politie.

Update 3-06
Eindelijk iemand te pakken deze beloofde mij dat de 10e mijn fiets bezorgt zou worden. Heb het drie x na gevraagd. En wou hiervan zwart op wit een bevestiging.
Mijn telefoon neemt gelukkig gesprekken automatisch op. Drie x beaamde ze mij dat de 10e de bezorging plaats zou vinden.

Krijg ik net een leuke mail... Nee de 9e komt ie pas bij hun dan moet ie nog gemonteerd worden en alles.. Vreemd want we waren enkel 5 weken lang op een accu lader aan het wachten....
Zoveelste belofte zoveelste leugen. Mensen echt zoveel stress kostte mijn verhuizing mij nog niet eens. Begin hier niet aan!
Kan nu alle afspraken voor 11 juni afzeggen dankzij fietsenwinkel.nl dank jullie wel jongens!

Update 3-06
Na 8 minuten in wacht wordt ik zo van de lijn geknikkerd.
Ging twee jaar geleden ook al zo er veranderd niks bij dit bedrijf.

Update inmiddels staat er weer een verwachte leverweek bij. Maar i kga er vanuit dat ook die leverweek niet zal kloppen en dat het veel later of niet wordt. Van klantenservice komt geen respons

Op 7 mei werd levertijd van nieuwe fiets 2 tot drie weken gezegd. Ze wouden mij zo snel mogelijk helpen aan een nieuwe nadat oude gestolen was, want ik ben er compleet afhankelijk van. Heb dus geen ander vervoer optie om op werk, winkel etc te komen. Vorige week zou het week 24 worden, das al 6 weken later dan gepland. Nu staat er niks meer bij.
Zou niet bestellen bereikbaarheid is echt belachelijk laag. Ik wacht en wacht en wacht maar kom geen steek verder. Helaas twee jaar geleden ook al veel ellende gehad maar m'n verzekering liep via hun. Ben benieuwd of het dit jaar nog wel wordt....
Ondertussen onderneem ik juridische stappen en kan iedereen aanraden dit te gaan doen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Fietsenwinkel.nl informatie

Foto's

fietsenwinkel

Algemene informatie

Merken
  • Gazelle
  • Puch
  • Batavus
  • giant
  • Sparta
  • Cortina
Productgroepen
  • herenfietsen
  • damesfietsen
  • kinderfietsen
  • fietsen
  • omafietsen
  • racefietsen
  • mountainbikes
  • bakfietsen
  • elektrische fietsen
  • crossfietsen
  • MTB
  • sportfietsen
  • e-bikes
Levertijd
voor 17.00 uur besteld, de volgende dag geleverd
Afhalen mogelijk
nee
Telefoonnummer
020-7052800 (lokaal tarief)