Fietsenwinkel.nl

Fietsenwinkel.nl
0   1  

www.fietsenwinkel.nl
 
5.6 (38)
fietsenwinkel

Fietsenwinkel.nl is de online fietsenwinkel van Nederland. Fietsenwinkel.nl heeft jarenlange ervaring en een hoge kwaliteit fietsen voor prima prijzen. Bij bestellen via de fietsenwinkel webshop heeft u uw fiets snel in huis en is deze pofessioneel gemonteerd. Fietsenwinkel heeft de grootste keuze in merkfietsen. Fietsenwinkel.nl is goedkoper als de reguliere fietsenwinkel in de straat. Dit is mogelijk omdat zij rechtstreeks inkopen bij fabrikanten zoals Gazelle, Batavus, Sparta, Giant, Cortina en Puch.

Bestellen bij Fietsenwinkel.nl

Fietsenwinkel bestaat sinds 2006. Bestellingen gedaan voor 17:00 uur worden de volgende dag geleverd. De kortingen bij Fietsenwinkel.nl kunnen oplopen tot wel vijftig procent!

38 ervaringen met Fietsenwinkel.nl

 
(7)
 
(9)
 
(5)
 
(6)
 
(12)
Beoordeling 
 
5.6
 
6.3
 
4.7
 
4.3
 
7.0
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Review van Schepers
Beoordeling 
 
6.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Slechte service

De levering was snel en correct. Maar na twee weken bleek dat de accu niet goed was. Ik ben inmiddels ruim drie weken verder en heb nog geen andere acco. Het telefonisch servicepunt is slecht bereikbaar, want het duurt meer dan 15 minuten voordat je iemand aan de lijn hebt. Tip bel de verkooplijn want die heb wel meteen aan de lijn. Mijn beeld bij deze organisatie is dat ze alleen gefocust zijn op verkopen en hebben geen oog voor het onderdeel service.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van j van Kampen
Beoordeling 
 
2.7
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
2.0

waardeloos


valt me fietsenwinkel.nl tegen! Fiets besteld met dunne banden. Krijg een fiets met dikke banden, lichtdraadje wat tegen de band aanloopt en een achterspatbord die schreef staat. Verder wilde ik het stuur verstellen wat niet lukt omdat er geen gereedschap bijgeleverd wordt. Naar de winkel in Rijswijk gegaan om het stuur te laten verstellen maar de winkel was om 1030 nog dicht terwijl die om 10 uur open zou gaan. In de middag winkel open maar ook de medewerkers wisten niet hoe ze het stuur konden verzetten. Uiteindelijk gebeld met fietsen winkel.nl en besloten om de fiets te ruilen voor een nieuw exemplaar. Zou binnen een week komen. Na een week zelf maar een gebeld waar mijn fiets blijft. Onduidelijkheid bij de telefoniste. Het blijkt dat de fiets niet met dunne banden wordt geleverd. Ik heb dat bij aankoop nooit te horen gekregen! Ook niemand dit mij beluisteren ook dit mede te delen. Wat denken jullie? Geld is al binnen? Door medewerkster door geschakeld naar verkoop afdeling. Die weet het ook allemaal niet. Geeft het advies om zelf maar een ander uit te zoeken op internet. Jezus! Dus gaan zoeken en uitgekomen op een andere fiets. Deze besteld via een andere medewerker. Kan snel geleverd worden ware het niet dat mijn geld al teruggestort aan het worden is. Waarom??? Heb ik niets over gehoord en heeft niemand mij gevraagd. Nu moet ik dus wachten tot mijn eigen geld terug
gestort is voordat ik mijn fiets wederom kan kopen. Het geld is overigens nog niet teruggestort dus ik zit nog steeds zonder fiets en kan ook niet eens anders een fiets aan schaffen. Ik heb dus nu een probleem met mijn werk.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Marc
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

onbeschoft

Na meerdere bezoeken aan de winkel in Zaandam werd me aangeboden een proefrit te maken op een e-bike. Deze zou naar de winkel worden gehaald zodat ik vrijblijvend een proefrit zou kunnen maken. Na een week was het zo ver. Bij aankomst bij de winkel in Zaandam bleek er niets te zijn geregeld. De fiets was er niet; hij was niet eens aangevraagd. Ik kon nog wel een stukkie op "deze" . rijden zijn de verkoper wijzend op een totaal ander type in een geheel andere prijsklasse. Toen ik aangaf naar een winkel te gaan waar ik wel een proefrit zou kunnen maken werd me nog even als na-trap vermeld dat als ik een winkel vond Fietsenwinkel.nl hem daar wel voor mij wilde bestellen. Klantenservice al aangeschreven maar uiteraard geen enkele reactie. Ik raad een ieder aan naar een echte winkel te gaan. Fietsenwinkel.nl lijkt even goedkoop maar u komt echt bedrogen uit.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van marcel wiegant
Beoordeling 
 
2.0
Service 
 
2.0

Servicepunt Heerhugowaard

Op 13 mei een aanvraag voor een testrit op een Batavus Wayz E-go Exclusive LTD 2018 gemaakt bij servicepunt Heerhugowaard.
Een keurige bevestiging van deze afspraak ontvangen, we werden verwacht door Joey om 10.00 op 17-05.
Toen wij ons vandaag keurig op tijd bij de winkel meldden bleek deze fiets er helemaal niet te zijn!
Sterker nog, Batavus is nergens in de winkel aanwezig vanwege concurrentiebeleid!
Bij nader inzien valt het me nu pas op dat ook Sparta,Giant en Gazelle afwezig waren....
De verkoper melde nog dat ze ons hadden proberen te waarschuwen dat de fiets er niet was.
Inderdaad bij thuiskomst een mailtje gevonden wat om 09.25 was verzonden!
Het goede nieuws is dat we op de weg naar huis langs Edwin Groen zijn gereden. Wat een geweldig aanbod aan e-bikes. Ze hadden zelfs de Batavus Wayz E-go Exclusive LTD 2018 staan.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Albert
Beoordeling 
 
8.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

Fijn contact met fietsenwinkel Ede

In December een nieuwe fiets besteld, levertijd 24 weken, had ik ervoor over. Bleek uiteindelijk 10 weken te zijn. Op mijn verzoek fiets opgehaald bij de lokatie in Ede (waar ik ook mijn informatie had gehaald) en Ron heeft op een vrijdag heel veel tijd genomen om op al mijn vragen antwoord gegeven, daarbij ook nog een aantal goede tips aand e hand gedaan. Heb de fiets nu in mijn bezit en ben erg tevreden over de lokatie Ede en Ron.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Bob

Prima zaak

Vandaag wederom bij de fietsenwinkel filiaal Kleiweg Rotterdam geweest voor diverse aankopen.
Zéér vriendelijk en deskundig personeel, wat je tegenwoordig bijna nergens meer tegen komt.
Aanrader voor iedereen die wat op fietsengebied wil aanschaffen!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Bert
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Slechtste webwinkel van de Landen

Nooit hier een fiets bestellen! Had op 4 december hier een Riese & Müller Roadster Touring HS Heren 45km L besteld omdat ik terug moest beginnen werken 15 januari, tijd genoeg zou je denken? Ik kreeg op 22 december telefoon dat er een misverstand was gebeurd en dat deze fiets niet in België kon geleverd worden. Er was wel een andere fiets die ze zouden kunnen leveren, een gazelle Cityzen speed 2017. Geen probleem voor mij. Op 11 januari krijg ik telefoon dat er iets fout was, de fiets die ik op de site heb besteld kunnen ze niet leveren in Belgie. De telefonist wist niet dat ze deze zelf hadden voorgesteld. Na veel telefoons krijg ik terug een voorstel, een gazelle Cityzen speed 2018 met een opleg van €1400 kunnen ze wel leveren. Dan zullen we wel ergens anders kopen.
Ver weg van deze site blijven!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Bart
Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Zeer teleurstellend

In de snelheid van het leven besloten om online een fiets te kopen. Ik wilde advies en maakte gebruik van de aanwezige chat. Die zij na 1 vraag dat ik beter kon bellen of, indien mogelijk ga naar ene winkel van ons in de buurt!
Dat gedaan. De medewerker daar ging mijn vragen niet beantwoorden (wat is beter, handiger etc.) want: of de banden goed waren of niet.. "zo krijgen we de fiets van de fabriek en daar gaan wij ging dingen aan veranderen! Zo kunnen we de fiets goedkoop houden!". Heldere uitleg: bagger service.
Eenmaal een fiets online uitgekozen en gekocht. Bevestiging in mail maar geen datum waarop levering zou plaats vinden. Gebeld - u wordt teruggebeld - volgende dag gebeld - niet teruggebeld? Wat vreemd! Uw fiets.. die is er niet. Staat in back order. Wat niet kan want een fiets met lichte schade gekozen.
Al met al: nee, die kunnen we niet meer leveren.. zal ik u maar helpen met het uitzoeken van een andere fiets?
Nee.. geef mijn geld maar terug. Oh, ja, dat gaat zomaar niet. Daar doen we gemiddeld 5 werkdagen over.
Nee - niet mijn winkel - niet mijn gedachte over service - been there, done that.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Theo
Beoordeling 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Bandje wisselen

Fietsenwinkel ede.
Supersnelle service. Bandenwissel met 15 min weer buiten.
Top!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Sarah
Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
2.0
Service 
 
2.0

Fiets gekocht met fietsplan, maar door administratieve fout toch niet!

Beste fietsenwinkel.nl, ik ben erg teleurgesteld in de service van fietsenwinkel.nl. Ik heb bij jullie een fiets gekocht met behulp van het fietsplan, dacht ik. Nu blijkt dat jullie verkoper mij verkeerd heeft voorgelicht en ik de aankoop op een verkeerde manier heb verricht, waardoor ik mijn nieuwe fiets niet kan indienen bij fietsplan. Dit kan volgens fietsplan eenvoudig opgelost worden middels een administratieve handeling, maar jullie klantenservice wil deze handeling niet verrichten. Ik heb ALLES geprobeerd om dit toch nog te regelen met de betreffende verkoper en jullie klantenservice, maar de persoon die besloten heeft dat dit niet kan wil mij niet eens te woord staan. En ik mag mijn fiets ook niet meer terug geven omdat ik er al op gereden heb en het te lang geleden is (terwijl de klacht is netjes binnen 100 dagen gemeld is). Je kan je vast voorstellen dat ik dus erg teleurgesteld ben en uit onmacht dit bericht online plaats, en ondertussen ook contact opgenomen heb met mijn rechtsbijstand verzekering want ik ben ten einde raad. Groeten, Sarah Schiffer

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Sietze
Beoordeling 
 
10.0
Service 
 
10.0

Service Fietsenwinkel.nl / Ede

Met een defect slot naar Fietsenwnkel.nl Ede
Geweest. Medewerker Ron heeft dit kosteloos opgeknapt. Wilde géén vergoeding!!
Dus ik geef een deze review, en een pluim voor Ron!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Laury
Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Overweegt u een fiets te kopen bij Fietsenwinkel.nl? Doe het niet!

Ik heb mijn fiets nu een paar maanden en de accu laadt niet meer. Naar een servicepunt gebracht. Daar bleek dat ik een online formulier in had moeten vullen om hem ter reparatie weg te brengen, hoe kon ik dat weten? Na het formulier ingevuld te hebben kreeg ik het bericht dat ik mijn fiets over 5 dagen mocht komen brengen bij het servicepunt. Ik had mijn fiets daar al achter gelaten. Een week later bel ik om te vragen wanneer mn fiets klaar is. "Ja, ik heb contact gehad met Fietsenwinkel en ze komen de accu en de lader halen maar ik weet niet wanneer". Ik Fietsenwinkel mailen. Krijg ik het bericht "het lijkt erop dat u uw fiets nog niet heeft afgeleverd bij het servicepunt". Ik Fietsenwinkel bellen. Ik ga het voor u uitzoeken, u krijgt binnen 48 uur reactie van ons. Een paar dagen later krijg ik een mail dat ik hem kan ophalen, hij is gemaakt! ...

Eenmaal thuis ontdek ik dat de servicebeurt, waar ik ook om gevraagd had, niet is uitgevoerd: de ketting ratelt nog overduidelijk door de kettingkast, die zou gespannen worden. Opladen van de accu lukt precies 1x en de keer daarna was hetzelfde probleem terug: hij laadt niet. Is er eigenlijk wel wat gebeurd aan mijn fiets in die twee weken dat ik hem kwijt was?

Weer bellen. Nu naar een ander servicepunt. Netjes via het online formulier, desondanks toch weer de onterechte mail dat "het lijkt of u uw fiets nog niet naar het servicepunt heeft gebracht". Meneer heeft de ketting gespannen en een nieuwe lader erbij gegeven. En hij had het laden getest! Thuis gekomen... Nee hoor, laadt nog steeds niet.

Weer bellen, eerst servicepunt, toen Fietsenwinkel. Servicepuntman zegt 'het moet dus aan de accu liggen, niet aan de lader, Fietsenwinkel moet je een nieuwe accu geven'. Fietsenwinkelknul die bijna niet te verstaan was door gebrekkig Nederlands begreep niet echt wat er aan de hand was, die jongen is echt niet geschikt voor zijn baan. Ik moest en zou eerst mn fiets wéér naar een servicepunt brengen, anders is communicatie tussen het servicepunt en Fietsenwinkel niet mogelijk. De accu direct naar mij sturen is blijkbaar geen optie.

Nu al 3 weken zonder fiets, toch maar voor een derde keer mijn fiets naar het servicepunt gebracht. Ook mijn klacht op klacht.nl zal binnen 48 uur behandeld worden. Dat staat blijkbaar in hun beleid.

Was deze beoordeling nuttig? 

Marcus op 18 Maart 2018

Hallo Laury,
Na lang wikken en wegen, gisteren besloten mijn ebike gewoon bij de fietsenwinkel om de hoek te bestellen. Ik betaal er meer voor, maar goede service is onbetaalbaar. Als ik allemaal lees hoe fitesenwinkel.nl met hun klanten omgaan na aankoop, ben ik zeer blij met mijn beslissing.

Reageer op deze review
Review van N Klok
Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Zeer zeer slecht

Heel slecht behandeld door de medewerkers.
We hadden een fiets besteld en hadden een email ontvangen dat de fiets was verzonden.
Dus had ik de volgende dag vrij gevraagd om de fiets in ontvangst te nemen, omdat de fiets er in de middag nog niet was heb ik zelf heen gebeld en bleek de fiets niet meer leverbaar.
Omdat ik vrij had genomen en mijn zoon de teleurstelling moest vertellen wou ik graag van hun kant een oplossing maar die zat er niet in.
Er werd gezegd dat ik maar een andere fiets moest bestellen die er een beetje op lijkt. Pffff
Ben echt slecht benaderd en er werd niet mee gedacht. Voor mij nooit geen fietsenwinkel.nl meer of een fietsenwinkel die daar onder valt.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Bram van den Oever
Beoordeling 
 
3.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Wat een slechte service

Wat een beroerde services.

Ik bestel een fiets met twee kinderzitjes. Neem er op aanraden van de verkoper een verzekering bij. Wat ik krijg is een fiets met maar 1 sleutel (wat voor de verzekering een probleem is). Mag zelf een kopie bestellen die ze wel terug zouden betalen (een kopie dus geen officieel axa sleutel). Op de vraag of dit voor de verzekering acceptabel is wordt niet geantwoord.

Het eerste kinderzitje wordt op tijd geleverd, de tweede drie dagen later. Blijkt dat het zitje echter totaal niet compleet is en er simpelweg wat dingen in een doos zijn gegooid en naar ons zijn opgestuurd.

Ten derde was de fiets (het voor rek) al beschadigd bij levering (verf van het voor rek af). Op de vraag wat ze daar aan gingen doen kreeg ik geen antwoord.

Ten vierde was de fiets niet goed afgesteld (bleef doortrappen in bepaalde versnellingen). Kreeg ik een meneer aan de telefoon die me vertelde dat ik een filmpje op het internet kon bekijken om de versnellingen goed af te stemmen, kon ik zelf wel oplossen vond men (dus als je niet handig bent nooit een fiets kopen hier).

Ik was er helemaal klaar mee en heb de dame aan de andere kant van de lijn verteld dat ze alles mochten komen ophalen en dat ik mijn geld terug wil. Nu maar hopen dat dat wel lukt….

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van boyd
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

service

hallo hallo,

ik wou een onderhoudsbeurt aanvragen bij fietsenwinkel, ik heb me goed laten informeren. want ik dacht dat de 1e keer dus gratis is. omdat het er staat. deluxepaket, standard inbegrepen. maar daar is dus niks van waar, moest gewoon 29,95 betalen toe ik mijn mountainbike ophaalde. maar daar heb ik helemaal niet voor gevraagd, of werd nergens aangegeven. ik baal hier ontzettend van, het word gewoon niet duidelijk vermeld. ik weer contact zoeken. bij de klantenservice werd ik niet vriendelijke te woord gestaan. en kon er niks mee. erg kwalijk vind ik dit.

Was deze beoordeling nuttig? 

verbeek op 25 Oktober 2017

Hallo

Ik heb precies hetzelfde mee gemaakt met mijn ebike.
Ik was perplex, en heb direct in de winkel , de fietsenwinkel.nl gebeld, en gezegd dat ik niet gaat betalen, ze hebben het wel betaald. Ik moest wel eerst bellen.

Reageer op deze review

Review van Hidding
Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Fietsenwinkel.nl levert gebruikte fietsen voor nieuw!

Fietsenwinkel.nl heeft onlangs twee fietsen geleverd waarvan 1 fiets gebruikt, incompleet en beschadigd is. Deze praktijken van oplichting en bedrog verwacht je niet bij dit bedrijf, echter is het niet anders dan het te moeten constateren.

De klantenservice geeft geen service, dit is dan ook kenmerkend voor het gehele bedrijf.

Dus zoek je een bedrijf welke vooral goed is in dozen schuiven, maar een behoorlijk product en service verlenen niet in het assortiment heeft dan is deze webwinkel misschien wat voor jou.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Ans
Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Oplichting, fout op fout, geen servie

Fietsenwinkel.nl heeft mij voornamelijk ellende bezorgd. In de winkel ben ik op zich goed geholpen bij het maken van de testritjes op een e-bike. Ik besloot de fiets te kopen, maar werd vanaf dat moment compleet verkeerd voorgelicht (in mijn ogen opgelicht). Ze hebben een duur servicepakket aangesmeerd, omdat ik anders geen korting zou krijgen. Bij thuiskomst bleek dat ook bij online bestellingen de korting gewoon zou gelden en dat er zelfs geen servicepakket aangeschaft hoefde te worden. Ik heb gevraagd het service pakket terug te draaien en dat deel van het geld terug te krijgen. Dit zou gebeuren en de fiets werd geleverd. Helaas werd ik later gebeld dat de fiets terug moest als ik het geld voor het servicepakket terug wilde. Ik zou een nieuwe fiets geleverd krijgen. Elke week verheugde ik me op de fiets, maar kreeg ik te horen dat de fiets nog niet geleverd kon worden. Na een paar weken bleek het zelfs zolang te gaan duren dat de fiets geleverd kon worden dat de maat voor mij vol was. Ik kreeg eindelijk een alternatief: een Tweedekansje met schade. Maar hier zou ik ineens meer geld voor moeten betalen dan de originele fiets. Via de telefoon kreeg ik te horen dat ik X euro terug zou krijgen. In de bevestigingsmail stond ineens weer een flink lager bedrag en meer konden ze er toch niet van maken. Na al het gedoe, alle moeite en alle frustraties heb ik de koop ontbonden. Fietsenwinkel.nl heeft misschien redelijke prijzen, maar zeker geen redelijke service. Ze maken fout op fout, beloven van alles, maar uiteindelijk kom je geen steek verder. Ik stap nooit meer een fietsenwinkel.nl winkel binnen en ga voortaan naar een winkel waar service wel hoog in het vaandel staat.

Was deze beoordeling nuttig? 

Verbeek op 12 Oktober 2017

Hoe heeft u de koop ontbonden?

Reageer op deze review
Review van Verbeek
Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ebike koopovereenkomst ontbinden

Ik heb zo spijt dat ik bij een fiets heb gekocht ook alleen maar gezeul ermee accu. Remmen . En nu me spaken ik wil de koopovereenkomst ontbinden.

Ben benieuwd of iemand dat gelukt is zoja hoe ? Wie

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

Yvonne op 23 Oktober 2017

Ik kwn het. Mijn moeder ook gehad. Ui eindelijk weten te ontbinden na 2 maanden. 100 dagen niet tevreden? Geld terug. En hou je poot stijf!

Yvonne op 23 Oktober 2017

Ga niet akkoord met een 10 procent percentage eraf. Ze leveren ondegelijke producten, waardoor ze niet in hun recht staan

verbeek op 25 Oktober 2017

Hallo Yvonne

fijn dat het gelukt is, ik ben nog bezig ermee om de koopoverkomst te ontbinden.
Ik zou graag met u in contact willen komen, kunt u mij mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Groetjes Tamara

Reageer op deze review
Review van Henk de Vries
Beoordeling 
 
6.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
4.0
Prijs 
 
9.0

Slechte service & afleverkwaliteit, goede prijs

2,5 jaar geleden een Batavus Diva aangeschaft via fietsenwinkel.nl. Bij het ophalen van de fiets bij hun afhaalpunt te Amersfoort werd ik 'geholpen' door een bijdehante en weinig behulpzame medewerker/eigenaar van het afhaalpunt (Tweewielerservice van Gelder).
Circa 1,5 jaar later ontdekte ik dat één van de redenen waarom een fiets bij fietsenwinkel.nl zo veel goedkoper is dan bij concurrenten is omdat ze bezuinigen op het fatsoenlijk (rijklaar) afleveren van een fiets. Zo bleek dat ze geen/amper beschermingsmiddelen hebben gebruikt bij de versnellingen (beschermende vetten) waardoor deze binnen 2 jaar volledig vervangen moesten worden bij de lokale fietsenmaker (omdat zand en viezigheid de versnellingen kon binnendringen).
Ook blijkt dat Fietsenwinkel.nl bezuinigt op service en het te woord staan van (voormalige) klanten. Nadat er binnen 2,5 jaar roestvorming was gaan optreden op het frame en de standaard heeft Fietsenwinkel.nl zich in alle bochten te wringen om te voorkomen dat er aanspraak gedaan kon worden op de garantieregeling.

Conclusie is dat ze weliswaar goedkoper zijn dan andere partijen, maar dat je inlevert op service, garantie en afleverkwaliteit.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van zeer slecht
Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

slechte service

Belabberde service en zeer slechte communicatie richting de klant. Ik heb op 21 juli de "creme echo solo heren 2017" besteld in jullie winkel in Breda. Een echte stoere racefiets waar ik in de zomermaanden nog even van kon genieten. Na ruim 6 weken, had ik nog niets van fietsenwinkel.nl gehoord en dat terwijl de levertijd al ruim was verstreken. Hierop heb ik zelf telefonisch contact gezocht met fietsenwinkel.nl. De medewerker van de klantenservice kon niet zien hoe en wat, dus ik zou nog bericht krijgen. Echter heb ik geen terugkoppeling gekregen en moest ik er weer achteraan. In de tussentijd is de leverweek nog 3x uitgesteld, totdat ik op 20 september een mail kreeg. Hierin stond dat de fiets woensdag 20, donderdag 21 of vrijdag 22 september geleverd ging worden. Hoe dan ook het zou een van deze data worden.

Op dinsdag 26 september werd ik gebeld door fietsenwinkel.nl. Eindelijk dacht ik, maar niets was minder waar. Mij werd verteld dat de fiets, die ik op 21 juli besteld had "uitverkocht" was. Ik voel me echt aan het lijntje gehouden. Een fiets met 4 weken levertijd en dan 9 weken na bestelling horen dat deze is uitverkocht. Nou dat gaat er bij mij niet in. Het enige was de medewerker van jullie klantenservice zei:"zal ik met u kijken naar een andere fiets"? Nou het antwoord weten jullie hopelijk wel na het lezen van mijn ervaring met jullie bedrijf.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Harry
Beoordeling 
 
1.0
Service 
 
1.0

slecht

Volgens telefonische opgave was het gewenste model voorradig aan de laan van NOI in Den Haag. Maar helaas, die was r niet. Er waren uberhapupt heel weinig fietsen. Wel een Brinckers. " Ook heel goed" . Een weliswaar aardige,maar naar zweet en rook stinkende jaren '80 kakker bladerde wat op de laptop wat er "allemaal nog meer was". Dat kunnen we zelf ook.

Gaan we niet doen, fietsenwinkel.nl. Gwoon naar een fietsenwinkel met kennis van zaken

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Sharon
Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
9.0

DOE HET NIET!

Een fiets bestellen gaat heel makkelijk! Ze staan met troepen klaar om je via chat of telefoon te helpen. Stel wel zeker geen te moeilijke vragen want ze weten eigenlijk niets over de fietsen. Ze lezen enkel af wat je zelf ook kan lezen op de website.
Van zodra je op de knop 'bestellen' klikt, begint de miserie. Je fiets zal geleverd worden op een bepaalde dag tussen ..u en ...u. Ok, geen probleem, we zien wel dat we thuis zijn gedurende die 4uren in geval die fiets komt. De geleverde fiets bleek beschadigd in de doos te zitten. helaas dus een halve dag vakantie genomen voor niets.
Twee dagen later kon er een nieuwe fiets geleverd worden...toppie! Alweer een halve dag vakantie genomen op te wachten op de koerier. De fiets leek op het eerste zicht in orde te zijn, dus deze keer wel aangenomen. Bij het nader bekijken van alles, zag ik dat ze een verkeerde batterij en een verkeerde lader hadden gegeven. Eén foutje in de levering lijkt me menselijk maar als ze een slechtere batterij en een slechtere lader geven, terwijl ik bijbetaal voor een upgrade, lijkt dit eerder mensen oplichten!
Na contact op te nemen met fietsenwinkel, gingen me ze bellen, maar na verschillend emails te sturen en chatberichten, kreeg ik maar geen telefoon. Grappig hoe groot het verschil is in service als het gaat over aankoop of over een klacht...
Uiteindelijk heb ik de dag nadien dan toch maar de verstandige beslissing genomen om de fiets niet te gebruiken en hem dus terug te sturen. Als de service hier al misloopt, lijkt het me echt een gedoe in geval er eens iets aan is!
Enkele dagen later dan maar opnieuw een halve dag vakantie genomen om de fiets te laten ophalen. Na uren wachten, krijg ik telefoon dat de koerier was aangekomen op het factuur adres, terwijl ik de fiets al tweemaal op een ander adres had laten leveren! Voor de derde keer een halve dag vakantie genomen voor niets! Zonder dat ik enig bericht kreeg over een nieuwe ophaaldatum, heb ik zelf nog verschillende berichten moeten sturen naar fietsenwinkel.nl en hun koerierservice om na te gaan wanneer ik de koerier nogmaals kon verwachten. Als ik dit zelf niet had gedaan, hadden ze voor een gesloten deur gestaan. Voor de vierde keer dus een halve dag vakantie genomen om dan uiteindelijk zonder fiets achter te blijven!
Man man man...nog nooit zo'n onprofessioneel bedrijf gezien! Ik denk dat ze daar een hoop idioten bij elkaar hebben gezet.
Beter iets meer betalen en een goede service krijgen bij een echte fietsenwinkel! Ik denk dat je pas miserie hebt als er iets mankeert aan je fiets en je hem moet laten maken daar. Komt echt niet goed hoor!

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Erik Wesselo
Beoordeling 
 
7.0
Bestellen 
 
9.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
9.0

Slechte aftersales

Het bestellen ging prima bij fietsenwinkel.nl De bevestiging ging ook goed maar daarna... Ik werd gebeld door Fietsenwinkel maar voor dat ik kon opnemen verbinding verbroken. Terug gebeld. Nee wij hebben u niet gebeld???? Dag later weer gebeld en weer verbinding verbroken. Terug gebeld. Ik kreeg iemand aan de lijn die vertelde dat er problemen waren met de levering en dat er een alternatief zou worden aangeboden. Ik werd doorverbonden. Verbinden verbroken. Weer terug gebeld. Verhaal gedaan en ik in de wacht gezet. Nee hoor alles is in orde. Misverstand fiets komt in week 32. Drie dagen later. Mail ontvangen fiets komt een week later. Zelfde dag een belletje of ik tevreden was. Nee. De fiets was niet meer te leveren en er werd een andere fiets aangeboden tegen bijbetaling van 20.01 De fiets was op voorraad en zou overmorgen geleverd worden na 14.00. De volgende dag een mail
. Gefeliciteerd u fiets wordt volgende week (7 dagen later) geleverd. Ik weer bellen. Na te zijn doorverbonden met de specialist zei hij dat hij er niets van snapte want er waren ruim 60 fietsen op voorraad. Hij ging het uitzoeken en ik zou door hem worden terug gebeld. Na 3 1/2 later niets gehoord. Zelf gebeld. Eerst zij de mevrouw dat de fiets volgende week kwam en kort daarop tussen nu en morgen???? Ik vertelde dat er een afspraak was dat de fiets na 14.00 geleverd zou worden. Dame aan de lijn zei dat dat waarschijnlijk dan ook wel zo zou zijn. Ik vond het te vaag en vertelde dat ik graag terug gebeld wilde worden door diegene die dat vanmorgen beloofd had. Dat zou misschien gebeuren. Wat een slechte communicatie. Ik hoop niet dat dit de voorbode is voor de rest. Fietsenwinkel.nl dit is geen reclame. Ik zal dit ook vertellen aan de mensen die een fiets willen kopen. Jammer jammer jammer.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

Erik Wessello op 11 Augustus 2017

The never ending story wordt vervolgd. Track en tracé toegestuurd gekregen. Uw fiets komt tussen 15.17 en 18.17. Om 18.30 nog niets gezien. Gebeld met fietsenwinkel.nl Sorry ik zie dat het later wordt. Uw fiets komt nu tussen 19.10 en 19.30. Om 20.00 uur nog niets gezien en weer gebeld. Zelfde telefoniste aan de lijn. Ik zie dat de chauffeur nu in Wijk bij Duurstede is. Hij komt daarna naar Houten. Eerst naar een andere klant en daarna naar u. Zucht.

Erik Wessell op 12 Augustus 2017

Drama gaat door. Geen fiets geleverd. De hele tijd zitten wachten vanaf 15.00 om 20.50 doodleuk een mail. We hebben geprobeerd u fiets te leveren maar we hebben u niet thuis getroffen. Hoe tevreden bent u over de informatievoorziening. Krrrrrrrrrrrr. Wat een slechte slechte slechte zaak. 1x maar nooit meer.

Reageer op deze review
Review van mieke
Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Alles goed... totdat...

Ik was heel erg tevreden tot de fiets kapot ging. Een kapotte accur, ruim binnen de garantie. Alhouwel fietsenwinkel.nl ondertussen heeft bevestigd dat de accu kapot is is, ben ik geen steek verder in het krijgen van een nieuwe accu. Deze zou opgestuurd worden, maar ergens gaat dit steeds mis. Klantenservice is in het algemeen erg aardig, maar passief. Wijzen naar elkaar en al met al gewoon geen steek verder.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van J
Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
4.0

Rijklaar?

Besteld bij deze winkel, alleen maar omdat de fiets die ik wilde hier nog op voorraad was.
Eigen fietsenwinkel kon hem alleen maar bestellen met 3 maanden levertijd.
Prijs was hetzelfde als bij de fietsenwinkel, dus dat was niet de reden.
Maar blij dat hij er was.
Bereken ging snel, levering ook
Binnen een dag was hij er!
Zonder het beloofde rijklaar maken, de post xxl meneer wist van niets!
Contact gezocht, ik moest de mobiele fietsenmaker bellen, dan deed hij het.
Alleen was deze vrij op vrijdag, dus ik moest toch na het weekend wachten.....
Weer contact gezocht: ik mocht naar mijn eigen fietsenmaker en de kosten zouden vergoed worden,
Oké klinkt heel leuk, maar hoe kom ik daar op een fiets die niet rijklaar is?
We hebben er maar om gelachen en de fiets zelf rijklaar gemaakt.
Maar: maak geen reclame voor iets wat je niet kunt waarmaken!

Verder blij met de fiets hoor, maar gewoon bij de winkel kopen heeft mijn voorkeur



Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Ad de Koning
Beoordeling 
 
5.3
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Fiets afwijkend van bestelling

Wij hebben bij fietsenwinkel.nl tegelijkertijd een dames- en herenfiets besteld tw Gazelle Orange C330 NuVinci Hybrid M. Bovendien een Thule fietsdrager en hangslot. In totaal een bedrag van bijna 5000 Euro.
De heren- en damesfiets bleken helaas een verschillende uitvoering versnellingsknop (shifter) te hebben. Die van de damesfiets week af van de afbeelding van de fiets die wij hadden besteld. Fietsenwinkel.nl reageerde als volgt: "De leverancier, Gazelle in dit geval, behoudt zich het recht de uitvoering te veranderen". Zij (fietsenwinkel.nl) kunnen daaraan niets doen. Als coulance was fietsenwinkel.nl bereid de shifter van de damesfiets te vervangen maar daarvoor moesten wij de kosten van de shifter en montage zelf voor onze rekening nemen. M.a.w. om de fietsuitvoering te krijgen die wij hadden besteld moesten wij zelf extra kosten gaan maken. Dit hebben wij niet gedaan.
Kortom een belabberde service van fietsenwinkel.nl Indien u een fiets wenst te bestellen wees er dan op voorbereid dat u een fiets krijgt die afwijkt van de afbeeldingen op de site van fietsenwinkel.nl

Was deze beoordeling nuttig? 

Ad de Koning op 08 April 2016

Inmiddels telefonisch contact gehad met fietsenwinkel*nl en zij zijn toch bereid de kosten van de shifter + montage voor hun rekening te nemen. Fantastisch en zo hoort het ook!

Reageer op deze review
Review van Christa
Beoordeling 
 
8.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
8.0

Ervaring bestellen bij fietsenwinkel.nl

Vooraf aan mijn bestelling heb ik wat twijfels gehad vanwege slechte reviews op intranet. Mij. Ervaringen zijn echter bijzonder positief, fietsenwinkel is al haar afspraken nagekomen en ik heb een mooie fiets voor een bijzonder gunstige prijs. Ik koop niet vaak een fiets maar zou anderen zeker fietsenwinkel adviseren, als je tenminste goed weet welke fiets je wilt hebben.

Was deze beoordeling nuttig? 

Wilma op 30 April 2016

Wacht maar tot er een mankement ontstaat.
Uren wachten aan de tel. voor je contact hebt en ze geven niet thuis.
Keer op keer moet je bellen, en buitengewoon ongeïnteresseerd.
Koop daar nooit maar ook nooit meer een fiets.
Ga naar een gerenommeerde fietsenzaak en je krijgt wat korting en heel veel service.
Schandalige/geen service bij Fietsenwinkel.
Als je servicecijfer slechts 4,2 is, gaat een normaal bedrijf op zijn minst nadenken.

Reageer op deze review
Review van binnendijk
Beoordeling 
 
7.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
9.0

ben redelijk tevreden

Heb weer een zelfde fiets aangeschaft zoals 8 jaar terug.
en eenvoudig de stang remmen gemonteerd ben redelijk tevreden.
alleen de bezorging minder. kreeg van de ptt een berichtje morgen word hij
geleverd. wij bellen uw morgen ochtend vroeg of mailen uw of een sms hoe laat
hij bezorgd word. werd niet gedaan. hele dag moeten wachten op levering
dit mag absoluut beter

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van brac
Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Sparta Ion dt gekocht. Bestelling en levering zoals beloofd. Prijs prima. Nog geen ervaring met de service. Let op dat bij de montage van de linker trapper, deze linksom dient te worden aangedraaid. Is niet op het montagefilmpje te zien, wordt wel vermeld bij de rekening.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Bas Okker
Beoordeling 
 
8.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
10.0

Goedkoop en vlug.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van t.claassen
Beoordeling 
 
8.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
10.0

Levering van PostNL was 2 uur eerder dan aangegeven in smsje (!!!) maar verder verliep bestelling perfect. Sparta Pickup met 3 versnellingen aangeschaft, dag later in huis. Nog gebeld over welke maat ik moest hebben werd meteen goed geholpen. Ook die chatfunctie wordt opgereageerd (had vraag over voorraad gesteld). Prima webshop dus.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van D.Haver
Beoordeling 
 
9.5
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Bestellen ging eenvoudig. Slot bleek uitverkocht, maar kon ik aanpassen in ander slot. Fiets was de volgende dag in huis. Ik heb de Batavus Hashtag RN 2014 Heren besteld. Tot nu toe geen problemen mee gehad.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Linda
Beoordeling 
 
9.5
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
10.0

Ik had mijn favoriete fiets goekoper gezien op een andere website, maar Fietsenwinkel deed niet moeilijk en bood de fiets tegen dezelfde prijs aan. Via de chatfunctie gevraagd wat de levertijd was, maar de fiets was gewoon op voorraad. Ik bestelde na vijf uur op een dinsdag en ontving de fiets op donderdag!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Gerard kuijf
Beoordeling 
 
8.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
9.0

Na veel overwegingen elektrische fiets besteld bij fietsenwinkel een Sparta e-motion C5 24-05-2014 besteld, zal 28-05-2014 geleverd worden. Werden 28-05-2014 gebeld dat de fiets niet eerder geleverd kon worden dan 02-07-2014 en of dat bezwaarlijk was liever niet maar de vrouw keurde dit goed . Dus okay dan maar wachten, Want als je iets besteld heb je dit het liefst zo snel mogelijk in huis. Maar de prijs is het wachten waard zullen wij maar denken. Kregen onverwachts sms dat fiets 18-06-2014 geleverd zal worden dus eerder dan afspraak . En is keurig netjes afgeleverd compleet met extra's, dus uiteindelijk toch wel tevreden over de service van fietsenwinkel .

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van m.a.c raaijmakers
Beoordeling 
 
9.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

E-bike gekocht in december 2011 een Gazelle Oranje Excellent 2012 voor een prijs van 2079 met een gouden accu catalogus waarde van 2600 euro,Mij zoon is gevallen door een zadelpen breuk, of los geraakt, gazelle aansprakelijk gesteld, die zei dat die zadelpen niet door gezelle gemonteerd was,dat was wel waar, daar stond gezelle op,en op alle fietsen stond in die tijd die zadelpen gemonteerd,Toen fietsen winkel aansprakelijk gesteld,naar een paar dagen al bericht van fietsen winkel.nl ,op gestuurd, naar amsterdam daar werd alles hersteld en een grote beurd gegeven,dat was toch een schadepost van 8 a 900 euro voor fietsenwinkel, ook de bril van mij zoon werd voor 50% vergoed,Ik zou de volgende fiets toch weer bij fietsen winkel kopen ,alleen voor de prijs,en de goede service,en een goed telefoon gesprek, die ik daarover heb gehad ben ik zeer tevreden

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Wim Hanssen
Beoordeling 
 
9.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
10.0

E-bike gekocht bij fietsenwinkel.nl. Sparta B1. Keurig op tijd afgeleverd. Binnen 1 week liep een pedaal af. Gebeld mrt de klantenservice: cranck was stuk doordat ikzelf het rechterpedaal verkeerd gemonteerd zou hebben, sturen nieuwe cranck tegen kostprijs maar moet de montafe via fietsned zelf regelen en betalen. Fietsned constateerde dat er 2 linkerpedalen bij de fiets waren geleverd waardoor de cranck kapot was gedraaid. De schade was dus niet aan mij te wijten. Na telefoontje met de klantenservice heb ik de cranck vergoed gekregen en zijn er nieuwe pedalen opgestuurd. De hermontage en eerder bezoek van fietsned worden door fietsenwinkel betaald. Fietned heeft tussentijds andere pedalen gemonteerd, zodat ik kan fietsen. Ben uiteindelijk zeer tevreden over de service van beide bedrijven. Lof!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Thijs Nanne
Beoordeling 
 
6.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
8.0

Ik vond dat mij fiets kuerig werd afgeleverd en ik vond een probleem met mij ketting kast toen had ik de service desk gebeld en zij zijden dat ik gebeld zou worden door een monteur twee weken later hoorden ik nog niet van die monteur ik heb het laten verholpen bij de locale fietsenmaker maar ik ben tevreden met mij aan koop

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van cindy
Beoordeling 
 
7.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

Ik ben erg tevreden over deze winkel. Op vrijdagavond om 23.oo bestelde ik mijn fiets. Omdat ik dat zakelijk deed ,mailde ik of ik een BTW bon kon krijgen. Op zaterdag 8.30 kreeg ik al een persoonlijke mail met BTW bon. Ik had problemen met de levering omdat Post NL tot 3 keer toe niet kwam. De klantenservice van fietsenwinkel.nl heeft het opgelost en mij steeds op de hoogte gehouden door mij persoonlijk te bellen. De fiets was goed verpakt en al helemaal nagelopen door een monteur. Op de doos staat duidelijk hoe het stuur rechtgezet moet worden en de trappers gemonteerd. Kan niet missen. Ik zal een volgende fiets zeker weer bestellen bij deze winkel.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Willem
Beoordeling 
 
6.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
6.0
Prijs 
 
8.0

Ik heb na lang zoeken naar een bepaalde fiets (de fiets was bijna nergens meer leverbaar) heb ik bij Fietsenwinkel.nl deze besteld. Ik was nog wel wat terughoudend omdat ik bij hen nog nooit had besteld. Ik heb online eerst reviews gelezen alvorens te bestellen. Het is een groot bedrag dus je besteld niet zomaar. Ik heb ook eerst met fietsenwinkel gebeld en er werd mij verzekerd dat de fiets de volgende dag verzonden zou worden. Het was toevallig ook bij hen de allerlaatste fiets. 2 dagen later werd hij inderdaad bezorgt. Goed verpakt in een grote doos. Ik heb alles gecontroleerd en de fiets was onbeschadigd en compleet. Veel montagewerk zat er gelukkig niet aan. Even alles controleren en afstellen was zo gedaan. Precies op tijd voor het mooie weer :-).

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Bennie
Beoordeling 
 
7.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
6.0
Prijs 
 
9.0

Fietsenwinkel.nl is een erg makkelijke site. Ik had een electrische fiets besteld en die was de volgende dag al in huis! Ik heb mijn nieuwe Fiets gekocht met het "fietsplan". De factuur van Fietsenwinkel.nl gewoon ingeleverd op mijn werk en zij regelen de rest. Zo kost die nieuwe fiets me niet veel en ik doe dit al jaren zo. Nu was echter de eerste keer dat ik online een fiets heb gekocht. Fietsenwinkel.nl is zeker betrouwbaar. Volgens mij bestaan ze al jaren en ze hebben echt heel veel fietsen te koop. De service daar kan ik niets over kwijt want die heb ik nog niet nodig gehad. Maar het snelle leveren geeft een goed gevoel.

Was deze beoordeling nuttig? 

Leo en Margreet op 05 Juni 2016

Pff, ik had me heilig voorgenomen 2 fietsen te gaan bestellen. Maar ik weet genoeg na al deze reviews. Wat een prut bedrijf!

Bedankt voor de heldere ervaringen.

Harma op 05 Juli 2016

Verstandig Leo en Margreet!
Wij zitten er nog midden in. Onze dochter zou een week geleden de fiets al ontvangen.
We zijn al 6 telefoontjes en een stuk of 8 sms berichtjes,dat ie in een ander tijdvak komt, verder. Vandaag zou de fiets komen. Maar na 2 telefoontjes hoorden we dat de chauffeur een lekke band heeft. Dus weer een paar uur verder en nog 5 klanten voor ons. We verliezen nu de hoop al dat ie vandaag nog komt. We weten nog niet hoe de fiets eruit ziet, maar we hebben ons tot nu al gruwelijk geërgerd! Je moet de hele dag voor hun paraat staan en krijgt dan een sms dat het een ander tijdvak wordt. Concrete afspraken kun je niet maken.

Reageer op deze review

Algemene informatie

Merken
  • Gazelle
  • Puch
  • Batavus
  • giant
  • Sparta
  • Cortina