Fietsenwinkel.nl

www.fietsenwinkel.nl
 
5.4 (42)
fietsenwinkel

Fietsenwinkel.nl is de online fietsenwinkel van Nederland. Fietsenwinkel.nl heeft jarenlange ervaring en een hoge kwaliteit fietsen voor prima prijzen. Bij bestellen via de fietsenwinkel webshop heeft u uw fiets snel in huis en is deze pofessioneel gemonteerd. Fietsenwinkel heeft de grootste keuze in merkfietsen. Fietsenwinkel.nl is goedkoper als de reguliere fietsenwinkel in de straat. Dit is mogelijk omdat zij rechtstreeks inkopen bij fabrikanten zoals Gazelle, Batavus, Sparta, Giant, Cortina en Puch.

Bestellen bij Fietsenwinkel.nl

Fietsenwinkel bestaat sinds 2006. Bestellingen gedaan voor 17:00 uur worden de volgende dag geleverd. De kortingen bij Fietsenwinkel.nl kunnen oplopen tot wel vijftig procent!

Fietsenwinkel.nl informatie

Algemene informatie

Merken
  • Gazelle
  • Puch
  • Batavus
  • giant
  • Sparta
  • Cortina

42 Fietsenwinkel.nl reviews

 
(7)
 
(10)
 
(5)
 
(6)
 
(15)
Beoordeling 
 
5.4
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
4.6
Service 
 
4.2
Prijs 
 
6.8
Bekijk alle reviews
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

3 maanden wachtende op onderdeel...

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Service 
 
1.0

Bijna 3 maanden moeten wachten op een onderdeel voor mijn fiets. Met meerdere mensen gesproken die voor fietsenwinkel werken en er wordt van alles beloofd, maar geen van deze beloftes worden waargemaakt. Je mag verwachten van een partij als fietsenwinkel dat zij hun zaken op orde hebben en de beloftes nakomen, helemaal als je zo een dure fiets bij hen koopt en zij zich voordoen als grote shop met goede service.

KR
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer tevreden

Beoordeling 
 
8.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
8.0

Zeer goed tevreden over fiets winkel Tilburg

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Flutwinkel

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

MTB besteld,

Snel leveren is het enige wat ze goed kunnen.
After service werkelijk waardeloos, externe call centers weten niet wat ze met je aan moeten. Weken wachten op antwoord. Problemen worden slechts gedeeltelijk opgelost.
EN maar weer bellen...

Nooit een fiets kopen daar!

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Dramatische klantenservice. Nog nooit zo een slechte service gehad

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
4.0

8 weken geleden een accu besteld en betaald. Niets meer gehoord, meerdere malen gebeld. Elke keer weer een toezegging dat de accu over enkele dagen bezorgd zou worden. Tot op heden niets ontvangen.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
6.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

De levering was snel en correct. Maar na twee weken bleek dat de accu niet goed was. Ik ben inmiddels ruim drie weken verder en heb nog geen andere acco. Het telefonisch servicepunt is slecht bereikbaar, want het duurt meer dan 15 minuten voordat je iemand aan de lijn hebt. Tip bel de verkooplijn want die heb wel meteen aan de lijn. Mijn beeld bij deze organisatie is dat ze alleen gefocust zijn op verkopen en hebben geen oog voor het onderdeel service.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

waardeloos

Beoordeling 
 
2.7
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
2.0


valt me fietsenwinkel.nl tegen! Fiets besteld met dunne banden. Krijg een fiets met dikke banden, lichtdraadje wat tegen de band aanloopt en een achterspatbord die schreef staat. Verder wilde ik het stuur verstellen wat niet lukt omdat er geen gereedschap bijgeleverd wordt. Naar de winkel in Rijswijk gegaan om het stuur te laten verstellen maar de winkel was om 1030 nog dicht terwijl die om 10 uur open zou gaan. In de middag winkel open maar ook de medewerkers wisten niet hoe ze het stuur konden verzetten. Uiteindelijk gebeld met fietsen winkel.nl en besloten om de fiets te ruilen voor een nieuw exemplaar. Zou binnen een week komen. Na een week zelf maar een gebeld waar mijn fiets blijft. Onduidelijkheid bij de telefoniste. Het blijkt dat de fiets niet met dunne banden wordt geleverd. Ik heb dat bij aankoop nooit te horen gekregen! Ook niemand dit mij beluisteren ook dit mede te delen. Wat denken jullie? Geld is al binnen? Door medewerkster door geschakeld naar verkoop afdeling. Die weet het ook allemaal niet. Geeft het advies om zelf maar een ander uit te zoeken op internet. Jezus! Dus gaan zoeken en uitgekomen op een andere fiets. Deze besteld via een andere medewerker. Kan snel geleverd worden ware het niet dat mijn geld al teruggestort aan het worden is. Waarom??? Heb ik niets over gehoord en heeft niemand mij gevraagd. Nu moet ik dus wachten tot mijn eigen geld terug
gestort is voordat ik mijn fiets wederom kan kopen. Het geld is overigens nog niet teruggestort dus ik zit nog steeds zonder fiets en kan ook niet eens anders een fiets aan schaffen. Ik heb dus nu een probleem met mijn werk.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

onbeschoft

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Na meerdere bezoeken aan de winkel in Zaandam werd me aangeboden een proefrit te maken op een e-bike. Deze zou naar de winkel worden gehaald zodat ik vrijblijvend een proefrit zou kunnen maken. Na een week was het zo ver. Bij aankomst bij de winkel in Zaandam bleek er niets te zijn geregeld. De fiets was er niet; hij was niet eens aangevraagd. Ik kon nog wel een stukkie op "deze" . rijden zijn de verkoper wijzend op een totaal ander type in een geheel andere prijsklasse. Toen ik aangaf naar een winkel te gaan waar ik wel een proefrit zou kunnen maken werd me nog even als na-trap vermeld dat als ik een winkel vond Fietsenwinkel.nl hem daar wel voor mij wilde bestellen. Klantenservice al aangeschreven maar uiteraard geen enkele reactie. Ik raad een ieder aan naar een echte winkel te gaan. Fietsenwinkel.nl lijkt even goedkoop maar u komt echt bedrogen uit.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Servicepunt Heerhugowaard

Service 
 
2.0

Op 13 mei een aanvraag voor een testrit op een Batavus Wayz E-go Exclusive LTD 2018 gemaakt bij servicepunt Heerhugowaard.
Een keurige bevestiging van deze afspraak ontvangen, we werden verwacht door Joey om 10.00 op 17-05.
Toen wij ons vandaag keurig op tijd bij de winkel meldden bleek deze fiets er helemaal niet te zijn!
Sterker nog, Batavus is nergens in de winkel aanwezig vanwege concurrentiebeleid!
Bij nader inzien valt het me nu pas op dat ook Sparta,Giant en Gazelle afwezig waren....
De verkoper melde nog dat ze ons hadden proberen te waarschuwen dat de fiets er niet was.
Inderdaad bij thuiskomst een mailtje gevonden wat om 09.25 was verzonden!
Het goede nieuws is dat we op de weg naar huis langs Edwin Groen zijn gereden. Wat een geweldig aanbod aan e-bikes. Ze hadden zelfs de Batavus Wayz E-go Exclusive LTD 2018 staan.

Besteld product
MW
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Fijn contact met fietsenwinkel Ede

Beoordeling 
 
8.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

In December een nieuwe fiets besteld, levertijd 24 weken, had ik ervoor over. Bleek uiteindelijk 10 weken te zijn. Op mijn verzoek fiets opgehaald bij de lokatie in Ede (waar ik ook mijn informatie had gehaald) en Ron heeft op een vrijdag heel veel tijd genomen om op al mijn vragen antwoord gegeven, daarbij ook nog een aantal goede tips aand e hand gedaan. Heb de fiets nu in mijn bezit en ben erg tevreden over de lokatie Ede en Ron.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Brain op 02 Augustus 2018

Ik heb alleen maar slechte ervaringen met de winkel in Ede en al helemaal met Ron. Heeft zo vaak beloofd om terug te bellen, waarschijnlijk hebben de medewerkers geen beltegoed.

Reageer op deze review

Prima zaak

Vandaag wederom bij de fietsenwinkel filiaal Kleiweg Rotterdam geweest voor diverse aankopen.
Zéér vriendelijk en deskundig personeel, wat je tegenwoordig bijna nergens meer tegen komt.
Aanrader voor iedereen die wat op fietsengebied wil aanschaffen!!

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechtste webwinkel van de Landen

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Nooit hier een fiets bestellen! Had op 4 december hier een Riese & Müller Roadster Touring HS Heren 45km L besteld omdat ik terug moest beginnen werken 15 januari, tijd genoeg zou je denken? Ik kreeg op 22 december telefoon dat er een misverstand was gebeurd en dat deze fiets niet in België kon geleverd worden. Er was wel een andere fiets die ze zouden kunnen leveren, een gazelle Cityzen speed 2017. Geen probleem voor mij. Op 11 januari krijg ik telefoon dat er iets fout was, de fiets die ik op de site heb besteld kunnen ze niet leveren in Belgie. De telefonist wist niet dat ze deze zelf hadden voorgesteld. Na veel telefoons krijg ik terug een voorstel, een gazelle Cityzen speed 2018 met een opleg van €1400 kunnen ze wel leveren. Dan zullen we wel ergens anders kopen.
Ver weg van deze site blijven!

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer teleurstellend

Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

In de snelheid van het leven besloten om online een fiets te kopen. Ik wilde advies en maakte gebruik van de aanwezige chat. Die zij na 1 vraag dat ik beter kon bellen of, indien mogelijk ga naar ene winkel van ons in de buurt!
Dat gedaan. De medewerker daar ging mijn vragen niet beantwoorden (wat is beter, handiger etc.) want: of de banden goed waren of niet.. "zo krijgen we de fiets van de fabriek en daar gaan wij ging dingen aan veranderen! Zo kunnen we de fiets goedkoop houden!". Heldere uitleg: bagger service.
Eenmaal een fiets online uitgekozen en gekocht. Bevestiging in mail maar geen datum waarop levering zou plaats vinden. Gebeld - u wordt teruggebeld - volgende dag gebeld - niet teruggebeld? Wat vreemd! Uw fiets.. die is er niet. Staat in back order. Wat niet kan want een fiets met lichte schade gekozen.
Al met al: nee, die kunnen we niet meer leveren.. zal ik u maar helpen met het uitzoeken van een andere fiets?
Nee.. geef mijn geld maar terug. Oh, ja, dat gaat zomaar niet. Daar doen we gemiddeld 5 werkdagen over.
Nee - niet mijn winkel - niet mijn gedachte over service - been there, done that.

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bandje wisselen

Beoordeling 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Fietsenwinkel ede.
Supersnelle service. Bandenwissel met 15 min weer buiten.
Top!!!

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Fiets gekocht met fietsplan, maar door administratieve fout toch niet!

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
2.0
Service 
 
2.0

Beste fietsenwinkel.nl, ik ben erg teleurgesteld in de service van fietsenwinkel.nl. Ik heb bij jullie een fiets gekocht met behulp van het fietsplan, dacht ik. Nu blijkt dat jullie verkoper mij verkeerd heeft voorgelicht en ik de aankoop op een verkeerde manier heb verricht, waardoor ik mijn nieuwe fiets niet kan indienen bij fietsplan. Dit kan volgens fietsplan eenvoudig opgelost worden middels een administratieve handeling, maar jullie klantenservice wil deze handeling niet verrichten. Ik heb ALLES geprobeerd om dit toch nog te regelen met de betreffende verkoper en jullie klantenservice, maar de persoon die besloten heeft dat dit niet kan wil mij niet eens te woord staan. En ik mag mijn fiets ook niet meer terug geven omdat ik er al op gereden heb en het te lang geleden is (terwijl de klacht is netjes binnen 100 dagen gemeld is). Je kan je vast voorstellen dat ik dus erg teleurgesteld ben en uit onmacht dit bericht online plaats, en ondertussen ook contact opgenomen heb met mijn rechtsbijstand verzekering want ik ben ten einde raad. Groeten, Sarah Schiffer

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Service Fietsenwinkel.nl / Ede

Service 
 
10.0

Met een defect slot naar Fietsenwnkel.nl Ede
Geweest. Medewerker Ron heeft dit kosteloos opgeknapt. Wilde géén vergoeding!!
Dus ik geef een deze review, en een pluim voor Ron!!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Overweegt u een fiets te kopen bij Fietsenwinkel.nl? Doe het niet!

Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Ik heb mijn fiets nu een paar maanden en de accu laadt niet meer. Naar een servicepunt gebracht. Daar bleek dat ik een online formulier in had moeten vullen om hem ter reparatie weg te brengen, hoe kon ik dat weten? Na het formulier ingevuld te hebben kreeg ik het bericht dat ik mijn fiets over 5 dagen mocht komen brengen bij het servicepunt. Ik had mijn fiets daar al achter gelaten. Een week later bel ik om te vragen wanneer mn fiets klaar is. "Ja, ik heb contact gehad met Fietsenwinkel en ze komen de accu en de lader halen maar ik weet niet wanneer". Ik Fietsenwinkel mailen. Krijg ik het bericht "het lijkt erop dat u uw fiets nog niet heeft afgeleverd bij het servicepunt". Ik Fietsenwinkel bellen. Ik ga het voor u uitzoeken, u krijgt binnen 48 uur reactie van ons. Een paar dagen later krijg ik een mail dat ik hem kan ophalen, hij is gemaakt! ...

Eenmaal thuis ontdek ik dat de servicebeurt, waar ik ook om gevraagd had, niet is uitgevoerd: de ketting ratelt nog overduidelijk door de kettingkast, die zou gespannen worden. Opladen van de accu lukt precies 1x en de keer daarna was hetzelfde probleem terug: hij laadt niet. Is er eigenlijk wel wat gebeurd aan mijn fiets in die twee weken dat ik hem kwijt was?

Weer bellen. Nu naar een ander servicepunt. Netjes via het online formulier, desondanks toch weer de onterechte mail dat "het lijkt of u uw fiets nog niet naar het servicepunt heeft gebracht". Meneer heeft de ketting gespannen en een nieuwe lader erbij gegeven. En hij had het laden getest! Thuis gekomen... Nee hoor, laadt nog steeds niet.

Weer bellen, eerst servicepunt, toen Fietsenwinkel. Servicepuntman zegt 'het moet dus aan de accu liggen, niet aan de lader, Fietsenwinkel moet je een nieuwe accu geven'. Fietsenwinkelknul die bijna niet te verstaan was door gebrekkig Nederlands begreep niet echt wat er aan de hand was, die jongen is echt niet geschikt voor zijn baan. Ik moest en zou eerst mn fiets wéér naar een servicepunt brengen, anders is communicatie tussen het servicepunt en Fietsenwinkel niet mogelijk. De accu direct naar mij sturen is blijkbaar geen optie.

Nu al 3 weken zonder fiets, toch maar voor een derde keer mijn fiets naar het servicepunt gebracht. Ook mijn klacht op klacht.nl zal binnen 48 uur behandeld worden. Dat staat blijkbaar in hun beleid.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Marcus op 18 Maart 2018

Hallo Laury,
Na lang wikken en wegen, gisteren besloten mijn ebike gewoon bij de fietsenwinkel om de hoek te bestellen. Ik betaal er meer voor, maar goede service is onbetaalbaar. Als ik allemaal lees hoe fitesenwinkel.nl met hun klanten omgaan na aankoop, ben ik zeer blij met mijn beslissing.

Reageer op deze review

Zeer zeer slecht

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Heel slecht behandeld door de medewerkers.
We hadden een fiets besteld en hadden een email ontvangen dat de fiets was verzonden.
Dus had ik de volgende dag vrij gevraagd om de fiets in ontvangst te nemen, omdat de fiets er in de middag nog niet was heb ik zelf heen gebeld en bleek de fiets niet meer leverbaar.
Omdat ik vrij had genomen en mijn zoon de teleurstelling moest vertellen wou ik graag van hun kant een oplossing maar die zat er niet in.
Er werd gezegd dat ik maar een andere fiets moest bestellen die er een beetje op lijkt. Pffff
Ben echt slecht benaderd en er werd niet mee gedacht. Voor mij nooit geen fietsenwinkel.nl meer of een fietsenwinkel die daar onder valt.

NK
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Wat een slechte service

Beoordeling 
 
3.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Wat een beroerde services.

Ik bestel een fiets met twee kinderzitjes. Neem er op aanraden van de verkoper een verzekering bij. Wat ik krijg is een fiets met maar 1 sleutel (wat voor de verzekering een probleem is). Mag zelf een kopie bestellen die ze wel terug zouden betalen (een kopie dus geen officieel axa sleutel). Op de vraag of dit voor de verzekering acceptabel is wordt niet geantwoord.

Het eerste kinderzitje wordt op tijd geleverd, de tweede drie dagen later. Blijkt dat het zitje echter totaal niet compleet is en er simpelweg wat dingen in een doos zijn gegooid en naar ons zijn opgestuurd.

Ten derde was de fiets (het voor rek) al beschadigd bij levering (verf van het voor rek af). Op de vraag wat ze daar aan gingen doen kreeg ik geen antwoord.

Ten vierde was de fiets niet goed afgesteld (bleef doortrappen in bepaalde versnellingen). Kreeg ik een meneer aan de telefoon die me vertelde dat ik een filmpje op het internet kon bekijken om de versnellingen goed af te stemmen, kon ik zelf wel oplossen vond men (dus als je niet handig bent nooit een fiets kopen hier).

Ik was er helemaal klaar mee en heb de dame aan de andere kant van de lijn verteld dat ze alles mochten komen ophalen en dat ik mijn geld terug wil. Nu maar hopen dat dat wel lukt….

Besteld product
BV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

service

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

hallo hallo,

ik wou een onderhoudsbeurt aanvragen bij fietsenwinkel, ik heb me goed laten informeren. want ik dacht dat de 1e keer dus gratis is. omdat het er staat. deluxepaket, standard inbegrepen. maar daar is dus niks van waar, moest gewoon 29,95 betalen toe ik mijn mountainbike ophaalde. maar daar heb ik helemaal niet voor gevraagd, of werd nergens aangegeven. ik baal hier ontzettend van, het word gewoon niet duidelijk vermeld. ik weer contact zoeken. bij de klantenservice werd ik niet vriendelijke te woord gestaan. en kon er niks mee. erg kwalijk vind ik dit.

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

verbeek op 25 Oktober 2017

Hallo

Ik heb precies hetzelfde mee gemaakt met mijn ebike.
Ik was perplex, en heb direct in de winkel , de fietsenwinkel.nl gebeld, en gezegd dat ik niet gaat betalen, ze hebben het wel betaald. Ik moest wel eerst bellen.

Reageer op deze review

Fietsenwinkel.nl levert gebruikte fietsen voor nieuw!

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Fietsenwinkel.nl heeft onlangs twee fietsen geleverd waarvan 1 fiets gebruikt, incompleet en beschadigd is. Deze praktijken van oplichting en bedrog verwacht je niet bij dit bedrijf, echter is het niet anders dan het te moeten constateren.

De klantenservice geeft geen service, dit is dan ook kenmerkend voor het gehele bedrijf.

Dus zoek je een bedrijf welke vooral goed is in dozen schuiven, maar een behoorlijk product en service verlenen niet in het assortiment heeft dan is deze webwinkel misschien wat voor jou.

Besteld product
H
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review
Lees meer reviews