Fietsenwinkel.nl

www.fietsenwinkel.nl
 
5.0 (52)
fietsenwinkel

Fietsenwinkel.nl is de online fietsenwinkel van Nederland. Fietsenwinkel heeft een grote keuze in merkfietsen en is goedkoper dan de reguliere fietsenwinkel in de straat. Dit is mogelijk omdat zij rechtstreeks inkopen bij fabrikanten zoals Gazelle, Batavus, Sparta, Giant, Cortina en Puch. Lees hieronder Fietsenwinkel ervaringen en reviews.

52 Fietsenwinkel.nl reviews

 
(7)
 
(10)
 
(7)
 
(9)
 
(20)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Service 0 kwaliteit huismerk 0

Beoordeling 
 
3.8

kan boeken schrijven over de slechte kwaliteit van mijn fiets en al even slechte service die deze winkel biedt (huismerk brinckers) . Ook veel andere klanten die ik ontmoette in de winkel bij de talloze contactmomenten (geen telefoonr beschikbaar van de winkel. Je moet telkenmale betalend inbellen in Nederland die daar dan weer zijn met hun zinnetje 'wat vervelend voor u....' maar die geen aarde aan de dijk brengen) balen evenzeer van de service die geboden werd. Zo erg dat ze klanten zelf aznmoedigen er weg te blijven bij het brengen van hun verhaal. Het gaat zo ver dat het zelf op oplichterij begint te lijken. Ik ben mij nog aant beraden wat ik er mee ga doen doen. Testaankoop wellicht om eens heel mijn verhaal te doen. Hopelijk brengen ze mijn verhaal dan in hun maandblad. Aub mensen koop een fiets bij een handelaar zelfstandige in de buurt. Voor dat beetje meer dat je betaalt zal je service krijgen en zal je verhaal kunnen brengen. Bij fietsenwinkel.nl heb je niets. Telkenmale sta je met je rug tegen de muur. Deze zaak blijft niet bestaan!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Fietsenwinkel communiceer met je klanten en houd je aan je afspraken…..

Beoordeling 
 
1.0

Op 21 juli heb ik bij fietsenwinkel.nl een Stromer XT1 gekocht. Hij is op voorraad en staat achter in een doos. De verkoper legt uit dat deze fiets op kenteken moet worden geplaatst en dat de max. wachttijd is van 10 werkdagen. Na 10 werk dagen nog niets vernomen van fietsenwinkel.nl over de uitlever dag dus zelf maar gaan bellen. De dame van de klanten service kan alleen aangeven dat er nog geen leverdatum bekend is. U zal worden teruggebeld binnen 48 uur. Het bleef 48 uur stil. Vandaag maandag 5 augustus zelf maar weer gebeld met Nikita van de klanten service. Nikita geeft aan dat ze ziet dat er nog niet is teruggebeld, waarom is haar onbekend. Ook ziet ze dat er pas op 31 juli het kenteken is aangevraagd, waarom dit pas na 1.5 na aankoop datum is gebeurd is ook niet duidelijk voor Nikita. Ik denk dat het komt omdat de fiets nog niet op voorraad was; geeft ze aan. Dit is natuurlijk onzin want de fiets stond achter in de winkel keurig klaar alleen moest het kenteken plaatje worden aangevraagd. Nikita geeft nog laconiek aan dat 31 juli de registratie is aangevraagd en dat het maximaal 10 dagen duurt, dus voor dinsdag 14 augustus hoort u wat van ons. Ik geef aan dat ik de gang van zaken echt niet snap en graag wordt teruggebeld door iemand die wel antwoord kan geven op vragen…..u wordt binnen 48 uur terug gebeld…. Fietsenwinkel communiceer met je klanten en houd je aan je afspraken…..

Besteld product
Stromer XT1
J
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Koop hier een fiets als je GEEN service wenst

Beoordeling 
 
5.3

Twee Giant fietsen gekocht en even voor sluiting opgehaald bij de winkel aan de Laan van NOI in Den Haag. Geen kundig personeel voor wat betreft het afstellen en/of uitleg. Na 300m fietsen kan één fiets niet meer schakelen, en moet je 10x trappen voor 1M resultaat. Kan gebeuren natuurlijk; niet fout van de winkel! Winkel inmiddels wel gesloten, dus met veel moeite door naar huis gefietst. Pas dagen later op zelfde manier met veel moeite terug naar winkel gefietst. Daar is echt niemand met enige vorm van verstand van fietsen. Zij geven aan dat ik eerst online akkoord moet vragen voor reparatie (onder de garantie) en dat ik dan waarschijnlijk binnen een paar dagen wel akkoord krijg voor reparatie bij servicepunt. Ik heb de fiets zelf naar de fietsenmaker gebracht, om de hoek bij fietsenwinkel.nl en laat het tegen betaling oplossen. Eigen keuze, I know, maar er mee terug naar huis was geen optie! Service (ook zonder kundig personeel) zou zijn als ik de NIEUWE fiets had mogen achterlaten en de winkel de service met het servicepunt had afgehandeld. Gemiste kans; ik kom er nooit meer...

Besteld product
GIANT Chill 1
M
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Kopen van twee nieuwe fietsen

Beoordeling 
 
2.0

Na het bestellen van twee fietsen waarvan een een gazelle dames fiets met , werd ik na 4 weken maandag beging van de week gebeld door fietsenwinkel.nl dat de levering ging plaats vinden eindelijk . Op vrijdag dezelfde week werd ik weer gebeld met de mededeling dat de besteld kleur later de week daarna pas komt, ik dacht het kan geduld.
De woensdag van de week daarna krijg ik te horen det die kleur due ik besteld had niet meer leverbaar was.
Terwijl ik bij de fiets winkel bij mij in de buurt kam verkregen . Fietsenwinkel.nl wild mij een ander kleur verkopen een soort van rood terwijl ik due kleur helemaal niet mooi vind en dat niet een met korting of excuses gewoon nemen dat is wat we hebben ander neem je geld terug en geld terug storten duurt 14 dagen .
Ik vind dit erg treurig en klant onvriendelijk van fietsenwinkel.nl

Besteld product
Damesfiets
HB
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Sparta M7B met scheurtjes in achtervelg

Beoordeling 
 
5.5

Ik heb zo’n 1,5 jaar geleden een Sparta M7B gekocht bij de fietsconcurrent. Nu merkte ik dat het remmen niet zo makkelijk meer ging dus ik had ze wat bijgesteld. Maar daarna liep het achterwiel aan. Dus ik naar een lokale fietsenmaker, hij zou ze beide wel goed afstellen. Ik de volgende dag weer terug. Hij zei, je zal het niet leuk vinden, maar in je achtervelg zitten scheurtjes en daardoor zit er een slag in je achterwiel. Hij kan de spaken niet stellen, want dan maak je kans dat de spaken eruit getrokken worden. Balen dus en dat voor een fiets van rond de 2000 euro. Dus ik de fietsconcurrent bellen, ze gaven aan dat ik wat foto’s moest mailen en het serienummer. Mail terug gekregen dat ze het konden maken, maar dan moest ik wel de fiets terugsturen a 60 euro.

Dit terwijl de lokale fietsenmaker het voor 100 euro kan maken en ik dan een zwaardere velg krijg. Want als je de originele erin zet, dan heb je het probleem waarschijnlijk binnen 1,5 jaar weer. En ik doe echt geen gekke dingen met deze fiets. Nooit iemand achterop neem en hem voor woon werk verkeer gebruik.

Fietsconcurrent konden er ook een zwaardere velg inzetten, maar dat valt dan niet onder garantie dus dan praat je over 60 euro retour sturen en dan de nieuwe velg en arbeidskosten ik denk dat je dan bijna aan de 200 euro zit. Al met geen goede deal. Wat heb ik geleerd hiervan? Goedkoop is duurkoop. Je bespaart dan wel in de aanschaf met het online kopen van een fiets, maar met garantie heb je dan wel een probleem.

Oh ja, ik kan hem ook naar een lokale Sparta dealer brengen, maar dan wordt alleen de velg vergoedt, maar niet de arbeidskosten. Zo’n velg kost zo’n 25 euro en dan krijg ik weer een te lichte velg die na verloop van tijd weer kapot gaat. Word ik dus ook niet wijzer van...

Ik kocht een Sparta M7B omdat ik dan wel een goede degelijke merk fiets zou hebben die jaren mee zou gaan. En nu na 1,5 jaar de achtervelg al vol met scheurtjes. Voor mij geen Sparta meer.

Besteld product
Sparta m7b
W
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

Hier kopen wij nóóit meer

Beoordeling 
 
2.0

Koop hier nooit maar dan ook nooit een fiets. Tot aan de levering is de service top!! Maar daarna begint de ellende. Wij hebben een Brinckers e-bike gekocht. Van dit merk zijn alle onderdelen alleen bij fietsenwinkel zelf te bestellen. Je kan dus ook niet uitwijken naar je plaatselijke fietsenzaak. Wij zijn 2 maanden nadat we de fiets gekocht hadden de fiets 4 weken!!! kwijt geweest ivm met een kapotte accu (garantie) Dan moet de fiets eerst naar het dichtstbijzijnde servicepunt...die moeten de onderdelen bestellen, en dat duurt eindeloos.

Ondertussen staat onze fiets weer met schade bij een fietsenwinkel servicepunt, we zijn de fiets al bijna 3 weken kwijt. De onderdelen zijn al 2 weken geleden besteld. Nu bellen we net naar het servicepunt hoe het met de reparatie staat. Maar ze hebben de onderdelen nog niet binnen. Wij direct naar fietsenwinkel zelf gebeld, die zijn de mail kwijt geraakt (zeggen ze) Maar gaan de onderdelen direct bestellen, maar dat kan nog 3 weken duren. Dus het servicepunt van fietsenwinkel moet onderdelen bestellen bij fietsenwinkel.nl, en zij moeten het dan ook weer ergens bestellen. Het is echt verschrikkelijk. En dan hebben we bij aanschaf notabene ook een zorgeloos servicepakket van 300 euro aangesmeerd gekregen. We hebben van deze service geen cent terug gezien.

Je staat machteloos, en kunnen alleen maar zeggen koop daar nooit maar dan ook nooit een fiets als je goede service wenst.

I
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Waarschuwing voor fietsenwinkel.nl

Beoordeling 
 
2.5

WAARSCHUWING !
Koop onder geen beding een fiets bij fietsenwinkel.nl
Deze zaak geeft totaal geen service hun organisatie is een diepe elende zowel bij aankoop als aftersale. Ervaring met hun servicepunt is net zo slecht als fietsenwinkel.nl
Ik heb in 2016 3 e-bikes jammer genoeg bij fietsenwinkel.nl gekocht waarvan een Gazelle cityzen c8 de twee andere waren Brinkers hier zijn geen technische problemen mee, behalve met de aflevering, de afgesloten verzekering en facturering zijn niet goed gegaan. Door omstandigheden heb ik weinig kunnen fietsen met de Gazelle cityzen c8. 2500 km in twee jaar. De problemen onstonden bij de e-bike toen ik afgelopen maart hem weer voor het eerst gebruikte. De problemen die er ontstonden zijn, een krakend geluid bij het fietsen en ondersteuning stopte plotseling er mee. Display gaf wel informaties echter geen snelheids aanduiding. Via internet lees ik veel over dezelfde problemen met deze Bosch accu. De garantie was inmiddels verlopen (augustus 2018). Ik ben naar het service punt van fietsenwinkel met de e bike gegaan en waar ook de onderhoudsbeurten zijn uitgevoerd. Ik heb uitgelegd aan de eigenaar van dit servicepunt gegeven wat de problemen waren. Hierop zei de eigenaar dat dit een kwaal was van de Bosch middenmotor en het type accu van Bosch ook veel problemen gaf, hij zou er toch naar kijken. Na drie dagen heb ik gebeld hoe het ermee stond, de eigenaar vertelde mij dat de motorlager vernieuwd moest worden en aan de batterij kon hij niets vinden wat nu precies het probleem was, waarschijnlijk moest de batterij vervangen worden. Ik heb hem toen verteld dat ik contact op zou nemen met fietsenwinkel.nl en dat ik de fiets bij hem liet staan tot ik bericht had van fietsenwinkel.nl.
Vervolgens contact met fietsenwinkel gehad waar gelijk gezegd werd dat de garantie was verlopen en zij niets konden doen en dat ik maar naar een lokale dealer moest gaan om de fiets te laten repareren. Vervolgens wederom gereageerd dat ik bij een officiël service punt van fietsenwinkel.nl ben geweest voor reparatie van mijn e-bike en dat ik het opmerkelijk vindt dat ik nu naar een lokale dealer moest gaan. Ik heb een bericht hierop terug gekregen dat fietsenwinkel.nl slechte ervaringen had met dit servicepunt. Ik weet nu niet of dit invloed heeft gehad op de huidige problemen( slecht onderhoud uitgevoerd ?). Ik heb Fietsenwinkel.nl gezegd dat er ook nog consumenterecht bestaat dat ik niet mocht verwachten een fiets van deze klasse zo kort na het verlopen van de garantie deze problemen zich zouden kunnen voordoen. Men deed nu een voorstel na aandringen, het voorstel bestond eruit, dat er een mobiele service partner bij mij langs zou komen en ik niet de voorrijkosten hoefde te betalen en dat ik bericht zou krijgen. Na plus minus twee weken ben ik gebeld door een mobiele service partner van fietsenwinkel.nl. Deze man wilde een afspraak maken echter precies in de week dat ik op vakantie was, hij kon geen andere afspraak maken omdat hij er mee stopte. Ik heb hem gevraagd of hij het e.e.a. wilde doorgeven aan zijn opvolger, zodat deze met mij contact kon opnemen, hij zou dit doen. Wederom niets meer gehoord en weer contact opgenomen met fietsenwinkel.nl. Krijg je wederom een standaard antwoord "o wat vervelend voor u" om een lang verhaal kort te maken na deze mail nog div. keren contact gehad ( e mails en telefonisch) er gebeurde niets terwijl men wel had toezegd om het e.e.a. te regelen, de toezegging bestond uit, dat er weer een mobiel service partner kontact zou opnemen. tot opheden is er wederom niets gebeurd.
Het vervelende is dat men in de media door een directielid van Fietsenwinkel.nl standaard opmerkingen maakt van "we zijn te snel gegroeid maar we gaan meer aandacht aan de klant geven" ik merk er weinig van
Ik wil aan de potenciële klanten nogmaals een advies geven, denk goed na alvorens men een fiets koopt, dit om heel veel narigheid te voorkomen. Het advies wat ik aan fietsenwinkel.nl wil geven, ga echt nu de klantenservice verbeteren en neem de verantwoordelijkheid als ondernemer en niet als een "dozenschuiver ".

E
Was deze beoordeling nuttig? 3 4

Roel op 13 Juni 2019

test komen, blijken van het moederbedrijf van Fietsenwinkel.nl te zijn. Dat bedrijf lijkt ook met recensies te sjoemelen.

Annemieke van Dongen 05-05-18, 23:14 Laatste update: 06-05-18, 08:42
740
1

Dat ontdekte het consumentenprogramma Radar. Zo is er geen sprake van een nationale test. Dezelfde e-bike test wordt ook in Denemarken en Zweden, waar het bedrijf vestigingen heeft, als 'nationaal' gepresenteerd. Die zogenaamd Deense en Zweeds testen blijken echter uitgevoerd in Almere. De namen van de proefpersonen zijn veranderd in Deense en Zweedse namen. En de foto's zijn met Photoshop bewerkt om de indruk te wekken dat ze in Scandinavië zijn genomen.

Ook bij de onafhankelijkheid van de test zijn de nodige vraagtekens te stellen. Fietsen van Brinckers scoren opvallend goed. Zo prijkt Brinckers model Bretagne M8 met een 8,3 fier bovenaan. Brinckers blijkt het eigen merk te zijn van International Bike Group, het moederbedrijf van Fietsenwinkel.nl.

Ook de website Elektrischefietsen.com is van International Bike Group. Op die site is te lezen dat het platform geen elektrische fietsen verkoopt. Wel staan er veel merken en types. Wie wil weten waar die fietsen te koop zijn, komt bij elke fiets op Fietsenwinkel.nl terecht.

'Volwassen vrouw met glimlach'
De redactie spitte vervolgens 400 recensies door voor drie verschillende modellen van Brinckersfietsen. Wat bleek? Er was niet één negatieve recensie te vinden. Ook op de website van Brinckers staan louter positieve reviews. De redactie van Radar en een ingeschakelde jurist probeerden zelf negatieve recensies te plaatsen, maar die werden geweigerd.

Of de positieve recensies wel echt zijn, is maar zeer de vraag. De foto's van 'klanten' zijn in elk geval nep. Zo blijkt 'Dennis uit Warmond' op andere sites Gregory Mitchel uit Zwitserland, Michael M. uit Toronto en Alexander Pushkarev te heten. 'Marie-Louise uit Beesd' staat in fotobank Shutterstock als 'volwassen vrouw met glimlach' en duikt onder andere namen op tal van buitenlandse websites op.

'Geen beleid'
International Bike Group laat in een reactie aan Radar weten 'uit te gaan zoeken wat er aan de hand is'. Het is geen beleid dat negatieve recensies niet worden geplaatst, zegt het bedrijf. Het zegt ook na te gaan trekken of de positieve recensies echt zijn, en hoe 'een en ander in Denemarken en Zweden is ingestoken'.

Van de Deense en Zweedse websites van International Bike Group, Hellorider.dk en Hellorider.se, zijn de tests inmiddels verwijderd. Op Fietsenwinkel.nl staat de test nog wel.

Reageer op deze review

KOOP NOOIT BIJ FIETSENWINKEL

Beoordeling 
 
3.0

Al naar 3x fietsen probleem met het display waar de schroeven zijn uitgevallen. Service die vooraf beloofd was, kan nu toch niet nagekomen worden. Enorme frustraties, maar een correcte oplossing komt er niet.


KOOP NOOIT BIJ FIETSENWINKEL.NL

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Slechte servicve!

Beoordeling 
 
4.0

Beste Klantenservice,

Onlangs heb ik een tweedehandsfiets gekocht bij Fietswinkel.nl
De medewerker in de winkel, die mij overigens goed had geholpen, gaf aan dat de informatie over het aantal gebruikte kilometers niet altijd correct is. De fiets die op het interne systeem van Fietswinkel.nl stond had maar een paar kilometer op de teller staan. De aflevering van de fiets was verder ook prima. Maar het aantal kilometers was niet correct. Er stond ruim 500 km op de teller. Na 1 week waren er al problemen. De batterij viel regelmatig uit en de cilinder van het slot van de batterij zat los. Ik heb contact op genomen met de klantenservice en de fiets zou worden gerepareerd. Helaas was ik mijn fiets 1 week kwijt en moest ik zelf ander vervoer regelen. Na reparatie dacht ik dat alle problemen verholpen waren tot afgelopen donderdag. De ondersteuningsfunctie werkte weer niet! Ik heb dezelfde dag contact opgenomen met de klantenservice. De dame gaf aan dat ik pas op dinsdag een afspraak kon maken om de fiets op te laten halen. Later bleek dat het ook mogelijk was om de fiets op zaterdag op te laten halen. Helaas heb ik op zaterdag niks gehoord en ik heb ook geen mail ontvangen van de klantenservice. Als ik het goed begrepen heb dan ben ik mijn fiets in het ergste geval 2 weken kwijt!
Ik hoop dat het schrijven van deze review zal leiden tot een betere service en een snelle afhandeling van mijn reparatie verzoek.

Mvgr,
Es

E
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

No Bike - No Client service - No money

Beoordeling 
 
1.0

Find another shop

I ordered and paid for bike in shop (Leuven) on Sunday afternoon (25/11) - actually manager there was only supportive person. I was told by seller that I will revived bike withing 2 weeks. Monday next day I received a call that bike is not available. On web-page bike is still there (10+ days), same as it was when order was done. It is waiting for more victims - web page was never updated - this puts in question other information on the webpage

I never got ordered bike. I was waiting almost 3 weeks to get my money back, constantly sending remainders and calling them. By coincidence I got my money 2 days after I informed Fietsenwinkel.nl about the fact that I already took contact with local police!!!.
Don't pay before delivery.

It seems that they have just a few bikes really available , others are simply marketing trick to attract customers.

Client support DOES NOT EXIST.
I called Fietsenwinkel NL many times, they don't know, they can't do, they don't see even their own mailbox - it is absolutely disappointing.
Fietsenwinkel NL never answered to any email send to the client service.(although automatic replay says that they will answer within 2 days

It took me about 20 emails an 10 phone calls to get where I was before I took any contact with Fietsenwinkel.nl, means having no bike and my own money on my account

Besteld product
Cube Reaction Hybrid Pro 500 Allroad 29
B
Was deze beoordeling nuttig? 3 2
Reageer op deze review

3 maanden wachtende op onderdeel...

Beoordeling 
 
1.0

Bijna 3 maanden moeten wachten op een onderdeel voor mijn fiets. Met meerdere mensen gesproken die voor fietsenwinkel werken en er wordt van alles beloofd, maar geen van deze beloftes worden waargemaakt. Je mag verwachten van een partij als fietsenwinkel dat zij hun zaken op orde hebben en de beloftes nakomen, helemaal als je zo een dure fiets bij hen koopt en zij zich voordoen als grote shop met goede service.

KR
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

Zeer tevreden

Beoordeling 
 
8.3

Zeer goed tevreden over fiets winkel Tilburg

S
Was deze beoordeling nuttig? 4 2
Reageer op deze review

Flutwinkel

Beoordeling 
 
1.0

MTB besteld,

Snel leveren is het enige wat ze goed kunnen.
After service werkelijk waardeloos, externe call centers weten niet wat ze met je aan moeten. Weken wachten op antwoord. Problemen worden slechts gedeeltelijk opgelost.
EN maar weer bellen...

Nooit een fiets kopen daar!

P
Was deze beoordeling nuttig? 8 0
Reageer op deze review

Dramatische klantenservice. Nog nooit zo een slechte service gehad

Beoordeling 
 
2.5

8 weken geleden een accu besteld en betaald. Niets meer gehoord, meerdere malen gebeld. Elke keer weer een toezegging dat de accu over enkele dagen bezorgd zou worden. Tot op heden niets ontvangen.

B
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
6.3

De levering was snel en correct. Maar na twee weken bleek dat de accu niet goed was. Ik ben inmiddels ruim drie weken verder en heb nog geen andere acco. Het telefonisch servicepunt is slecht bereikbaar, want het duurt meer dan 15 minuten voordat je iemand aan de lijn hebt. Tip bel de verkooplijn want die heb wel meteen aan de lijn. Mijn beeld bij deze organisatie is dat ze alleen gefocust zijn op verkopen en hebben geen oog voor het onderdeel service.

S
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

waardeloos

Beoordeling 
 
2.7


valt me fietsenwinkel.nl tegen! Fiets besteld met dunne banden. Krijg een fiets met dikke banden, lichtdraadje wat tegen de band aanloopt en een achterspatbord die schreef staat. Verder wilde ik het stuur verstellen wat niet lukt omdat er geen gereedschap bijgeleverd wordt. Naar de winkel in Rijswijk gegaan om het stuur te laten verstellen maar de winkel was om 1030 nog dicht terwijl die om 10 uur open zou gaan. In de middag winkel open maar ook de medewerkers wisten niet hoe ze het stuur konden verzetten. Uiteindelijk gebeld met fietsen winkel.nl en besloten om de fiets te ruilen voor een nieuw exemplaar. Zou binnen een week komen. Na een week zelf maar een gebeld waar mijn fiets blijft. Onduidelijkheid bij de telefoniste. Het blijkt dat de fiets niet met dunne banden wordt geleverd. Ik heb dat bij aankoop nooit te horen gekregen! Ook niemand dit mij beluisteren ook dit mede te delen. Wat denken jullie? Geld is al binnen? Door medewerkster door geschakeld naar verkoop afdeling. Die weet het ook allemaal niet. Geeft het advies om zelf maar een ander uit te zoeken op internet. Jezus! Dus gaan zoeken en uitgekomen op een andere fiets. Deze besteld via een andere medewerker. Kan snel geleverd worden ware het niet dat mijn geld al teruggestort aan het worden is. Waarom??? Heb ik niets over gehoord en heeft niemand mij gevraagd. Nu moet ik dus wachten tot mijn eigen geld terug
gestort is voordat ik mijn fiets wederom kan kopen. Het geld is overigens nog niet teruggestort dus ik zit nog steeds zonder fiets en kan ook niet eens anders een fiets aan schaffen. Ik heb dus nu een probleem met mijn werk.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

onbeschoft

Beoordeling 
 
1.0

Na meerdere bezoeken aan de winkel in Zaandam werd me aangeboden een proefrit te maken op een e-bike. Deze zou naar de winkel worden gehaald zodat ik vrijblijvend een proefrit zou kunnen maken. Na een week was het zo ver. Bij aankomst bij de winkel in Zaandam bleek er niets te zijn geregeld. De fiets was er niet; hij was niet eens aangevraagd. Ik kon nog wel een stukkie op "deze" . rijden zijn de verkoper wijzend op een totaal ander type in een geheel andere prijsklasse. Toen ik aangaf naar een winkel te gaan waar ik wel een proefrit zou kunnen maken werd me nog even als na-trap vermeld dat als ik een winkel vond Fietsenwinkel.nl hem daar wel voor mij wilde bestellen. Klantenservice al aangeschreven maar uiteraard geen enkele reactie. Ik raad een ieder aan naar een echte winkel te gaan. Fietsenwinkel.nl lijkt even goedkoop maar u komt echt bedrogen uit.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Servicepunt Heerhugowaard

Service 
 
2.0

Op 13 mei een aanvraag voor een testrit op een Batavus Wayz E-go Exclusive LTD 2018 gemaakt bij servicepunt Heerhugowaard.
Een keurige bevestiging van deze afspraak ontvangen, we werden verwacht door Joey om 10.00 op 17-05.
Toen wij ons vandaag keurig op tijd bij de winkel meldden bleek deze fiets er helemaal niet te zijn!
Sterker nog, Batavus is nergens in de winkel aanwezig vanwege concurrentiebeleid!
Bij nader inzien valt het me nu pas op dat ook Sparta,Giant en Gazelle afwezig waren....
De verkoper melde nog dat ze ons hadden proberen te waarschuwen dat de fiets er niet was.
Inderdaad bij thuiskomst een mailtje gevonden wat om 09.25 was verzonden!
Het goede nieuws is dat we op de weg naar huis langs Edwin Groen zijn gereden. Wat een geweldig aanbod aan e-bikes. Ze hadden zelfs de Batavus Wayz E-go Exclusive LTD 2018 staan.

Besteld product
Batavus e-bike
MW
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Fijn contact met fietsenwinkel Ede

Beoordeling 
 
8.0

In December een nieuwe fiets besteld, levertijd 24 weken, had ik ervoor over. Bleek uiteindelijk 10 weken te zijn. Op mijn verzoek fiets opgehaald bij de lokatie in Ede (waar ik ook mijn informatie had gehaald) en Ron heeft op een vrijdag heel veel tijd genomen om op al mijn vragen antwoord gegeven, daarbij ook nog een aantal goede tips aand e hand gedaan. Heb de fiets nu in mijn bezit en ben erg tevreden over de lokatie Ede en Ron.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Brain op 02 Augustus 2018

Ik heb alleen maar slechte ervaringen met de winkel in Ede en al helemaal met Ron. Heeft zo vaak beloofd om terug te bellen, waarschijnlijk hebben de medewerkers geen beltegoed.

Reageer op deze review

Prima zaak

Vandaag wederom bij de fietsenwinkel filiaal Kleiweg Rotterdam geweest voor diverse aankopen.
Zéér vriendelijk en deskundig personeel, wat je tegenwoordig bijna nergens meer tegen komt.
Aanrader voor iedereen die wat op fietsengebied wil aanschaffen!!

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Fietsenwinkel.nl informatie

Algemene informatie

Merken
  • Gazelle
  • Puch
  • Batavus
  • giant
  • Sparta
  • Cortina
Productgroepen
  • herenfietsen
  • damesfietsen
  • kinderfietsen
  • fietsen
  • omafietsen
  • racefietsen
  • mountainbikes
  • bakfietsen
  • elektrische fietsen
  • crossfietsen
  • MTB
  • sportfietsen
  • e-bikes
Levertijd
voor 17.00 uur besteld, de volgende dag geleverd
Afhalen mogelijk
nee
Telefoonnummer
020-7052800 (lokaal tarief)

Contact met Fietsenwinkel.nl

Klantenservice: 020-7052800 (lokaal tarief)
Vanuit België: 07-8482141
Het Fietsenwinkel klantenservice team is bereikbaar op:
Maandag t/m zaterdag: 9:00 tot 18:00 uur.

Whatsapp
Stuur een bericht naar 06-15178759
ma t/m vrij 10:00 - 16:00

Bestellen bij Fietsenwinkel.nl

Fietsenwinkel bestaat sinds 2006. Bestellingen gedaan voor 17:00 uur worden de volgende dag geleverd. De kortingen bij Fietsenwinkel.nl kunnen oplopen tot wel vijftig procent! Fietsenwinkel.nl heeft jarenlange ervaring en een hoge kwaliteit fietsen voor prima prijzen. Bij bestellen via de fietsenwinkel webshop heeft u uw fiets snel in huis en is deze pofessioneel gemonteerd.