Fietsenwinkel.nl reviews & ervaringen

www.fietsenwinkel.nl
 
3.6 (115)
fietsenwinkel reviews

115 Fietsenwinkel.nl reviews

 
(9)
 
(11)
 
(12)
 
(18)
 
(67)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
18 resultaten - getoond 1 - 18
Volgorde

Elektrische fiets

Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Afgelopen juli 2 elektrische fietsen gekocht. Nu is een van de twee fietsen kapot code 8 (brinkers fiets) ben nu al dik een maand bezig om überhaupt een afspraak in te plannen voor de reparatie. En vanuit fietswinkel.nl geen enkele medewerking om hem bij een andere vestiging te laten repareren. Ik zou ergens anders een fiets gaan kopen, dan bij deze ballentent.

W
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Popal Maeve FM elektrische moederfiets

Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Op 11 februari 2022 is mijn elektrische Popal moederfiets geleverd.
Na zeer korte tijd deden de 3de; 4de en 5 de versnellingen het niet meer.
Heb maar 15 km ongeveer gefietst.
Na het weekend klantenservice gebeld.
Voor €39,75 kon de fiets gehaald worden voor reparatie.
Na een review op Trustpilot werd de fiets kosteloos na ruim een week opgehaald.
Gisteren en vandaag weer contact gehad met de klantenservice.
Wordt dan gezegd dat ik naar de winkel in Utrecht moet bellen.Dat doe ik iedere keer…..helaas wordt ik dan automatisch doorgeschakeld naar het centrale nr van Fietsenwinkel.nl
Volgens de klantenservice duurt het nog zeker 2 weken voor mijn nieuwe fiets weer terug is.
Zo slecht deze service!!
Ik wil gewoon mijn geld terug en koop bij de plaatselijke fietsenwinkel wel een fiets.
Waardeloos…….ook betaal ik nu dus een maand mijn fiets verzekering voor eenfiets die ik niet heb!!!!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Dresco fietshaken 24 cm

Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Wat een hopeloos waardeloze service heeft deze winkel.
De Dresco fietsenhaken 24 cm besteld en vrij vlot de haken van 15 cm binnen gekregen.
Van wege de hoogte tot het plafond moet ik die van 24 cm hebben dus probeer contact te zoeken met ........
een tiental mailtjes verder geen antwoord van de andere kant ook niet op retourverzoek.
Wat een slechte zaak is dit!!!
Beste mensen koop hier nooit wat, ze belazeren je gewoon. No respect!

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Service

Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Fietsenwinkel.nu wil alleen maar verkopen. De service later is erbarmelijk. Wij moesten steeds naar een fietsenwinkel in de buurt die gruwelijk onderbetaald werd door fietsenwinkel .nl. Dus zij hadden uiteraard niet zo veel zin om er veel energie in te stoppen. Nu in winkel van f.w.nl een monteur. Maar nog slecht gerepareerd. Terwijl wij het duurste abonnement hadden voor nazorg. Schande. Koop gewoon bij de plaatselijke fietsenmaker bij jou in de buurt. Doe er je voordeel mee.

MJ
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Wat een slecht bedrijf

Beoordeling 
 
3.3
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Twee fietsen heb ik inmiddels hier gekocht . Bestellen en kopen tegen een scherpe prijs is akkoord. Echter wanneer het op reparatie, service, de klant Netjes te woord staan, en vooral communicatie met de klant en intern in het bedrijf zelf is het kut met peren! Ik begrijp in deze tijd met corona, onderdelen uit China etc. Maar mijn fiets staat er inmiddels 10 weken. Bellen, mailen, boos worden, het helpt helaas niets, ze halen de schouders op. Van een servicepunt begreep ik dat zij er net zo over denken, drama bedrijf. Koop een fiets bij de speciaalzaak!!!!! Daar staan ze je wel netjes te woord, wordt je vakkundig geholpen etc.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Slechte dienstverlening

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Na een advies per chat over de fiets die ik wilde bestellen, kreeg ik op de gevraagde dag de bestelling binnen. Een aardige chauffeur belde vooraf en was erg vriendelijk. Bij het in elkaar zetten van de fiets bleek deze kapot. Daarnaast was de framemaat te klein. Hierover was ik niet goed geïnformeerd door de fietsenwinkel medewerker. De fiets is mee teruggenomen en moest ik zelf achter de retourzending aan. Na een telefonisch gesprek heb ik een nieuwe fiets besteld. De enige communicatie hierover was dat ik een bedrag teruggestort kreeg. Vervolgens moest ik er zelf achteraan om te horen wanneer de levering zou plaatsvinden. Tot mijn verbazing was dat de volgende dag. Waarop ik een aantal afspraken had staan voor mijn werk. Aangezien ik geen bericht had gehad, kon ik daar op de korte termijn geen rekening mee houden. De klantenservice medewerker wilde niet mee denken en stelde de route van de chauffeur centraal. Er kon geen uitzondering gemaakt worden, door mee te denken over een voorkeurstijdvak op de dag van levering. Bijzonder en zeer on klantvriendelijk . Ik heb mijn aankoop order gecanceld. Zeer slechte service. Erg jammer want ik had me heel erg verheugd op mijn nieuwe fiets.

A
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Volgende keer niet meer online bestellen

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Binnen 2 weken al 3 keer problemen met de accu. Wachten nu al meer dan een week op een reactie en kunnen ze niet bereiken.

AL
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte fiets en DRAMATISCH SLECHTE SERVICE !

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Slechte fiets en DRAMATISCH SLECHTE SERVICE !

In augustus een E-Bike type Victesse Atlas gekocht voor mijn zoon. Hij moet dagelijks 30km fietsen dus met met extra accu-capaciteit.
Door verkoper beloofde actieradius 70km.

Over de fiets:
- Motor slaat meestal niet aan
- Actieradius slechts 30km
- Achterwiel loopt aan (naaf probleem)
- Condens in display

Over de Service: (Heeft u even?)
- Mijn zoon heeft de fiets inmiddels 2 maanden niet kunnen gebruiken in 3 maanden tijd.
- Afspraken worden niet nagekomen. Er wordt beloofd dat je teruggebeld wordt, maar je hoort vervolgens niets meer.
- Meerdere keren met mijn fietsendrager bij het servicepunt gestaan, omdat de fiets klaar zou zijn. Helaas iedere keer zonder fiets weer naar huis.
- Reparaties worden niet volgens afspraak uitgevoerd of klachten worden compleet genegeerd.
- het management verschuild zich achter de helpdesk en het servicepunt.
- je voelt je een roepende in de woestijn. Het is om gek van te worden. Uren lang in de wacht met irritante muziek.
- Ik zou gebeld worden door afdeling escalatie, maar helaas weer niks gehoord.
Kortom voor mij NOOIT WEER fietsenwinkel.nl. Wees gewaarschuwd!

D
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Een uiterst ongelukkig huwelijk

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik heb momenteel mijn tweede brinckers le mans en heb wederom veel problemen (gehad). Ik ben eigenlijk de fiets liever kwijt dan rijk, maar jammer genoeg kon hij blijkbaar alsnog gerepareerd worden. De problemen die ik onder andere met de eerste Brinckers heb gehad is constant uitval van electronica. Bij de tweede wederom problemen met uitval, kettingkast kapot en nieuw display omdat deze het niet meer deed. Dit wat betreft de fiets.

Met name ervaar ik nog meer problemen in de service en merk wederom dat ik vaak van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Het is zacht uitgedrukt dat we geen gelukkig huwelijk hebben. Met name op het gebied van communicatie gaat veel mis.
Het bedrijf voor onderhoud en fietsenwinkel.nl hebben geen goede onderlinge communicatie. Het begon voor enkele maanden terug al dat ik voor onderhoud een afspraak had gemaakt, ik moet hier ongeveer 12km voor fietsen omdat er bij mij geen servicepunt in de buurt zit. Uiteindelijk bevestiging op de mail gehad van de afspraak maar op de dag van onderhoud was er wat misgegaan want er was geen fietsenmaker. Ik stond toevallig met nog iemand uit Oldenzaal die ook voor niets was gekomen en een afspraak had. Uiteindelijk netjes de eerste servicebeurt bij een locale fietsenmaker kunnen uitvoeren en direct vergoed gekregen door fietsenwinkel.nl
Iets later viel de fiets vaak uit, gaf storing teken, mijn kettingkast was eraf geknapt en deed het display niet meer. Wederom 12km op een kapotte fiets naar Enschede. Het technische probleem was zo verholpen, er moest een nieuw display op en kettingkast moest besteld worden. Weer een nieuwe afspraak voor deze onderdelen moeten maken. Bij montage bleek de kettingkast niet te passen en was deze te klein, dus daar moest weer een nieuwe afspraak voor gemaakt worden. o
Ook maar meteen mijn tweede onderhoudsbeurt er achteraan gepland omdat ik anders alleen voor de kettingkast op en neer moest. In de tussentijd is mijn fiets er ineens helemaal mee opgehouden en deed helemaal niets meer. Ik heb fietsenwinkel.nl direct gebeld. Zij hebben een reparatieverzoek doorgezet naar het onderhoudsbedrijf en vertelden geen leenfiets of een mogelijkheid tot ophalen te hebben. Daarnaast gaat het onderhoudsbedrijf over de leenfietsen. Hiermee contact gehad en zij gaven aan waarschijnlijk de fiets ter plekke niet te kunnen repareren en ook geen leenfietsen in Enschede te hebben. We hebben de afspraak voor onderhoud en het monteren van de kettingkast geannuleerd omdat hij aangaf dat fietsenwinkel.nl wel de mogelijkheid had de fiets op te halen en een leenfiets zou kunnen leveren. Wederom met fietsenwinkel.nl afgestemd en de klantenservice gaf aan dat het onderhoudsbedrijf dit niet had mogen adviseren. De medewerkster van de klantenservice gaf aan dat een leenfiets waarschijnlijk niet op voorraad was en er een andere afdeling hierover ging. Ik heb gevraagd door te verbinden maar dit kon niet. Ik zou uiterlijk over 1 werkdag teruggebeld worden. Na 1 werkdag nog niet teruggebeld en de dag daarop een ultimatem gesteld gezien ik afhankelijk ben van mijn fiets. Uiteindelijk die middag teruggebeld en de klantenservice gaf aan dat er helemaal geen probleem met mijn fiets was. De fietsenmaker van het servicepunt in Enschede was op mij aan het wachten en kon het probleem van de kettingkast zo verhelpen . Uitgelegd dat ik deze in overeenstemming met het onderhoudsbedrijf had afgezegd en weer uitgelegd dat mijn fiets helemaal niets meer doet en dit ook al meermaals aan de klantenservice uitgelegd had.
De medewerkster van de klantenservice zou het een en ander voor mij uitzoeken en dat heeft ze netjes gedaan. Alsnog na veel moeite is een week later mijn fiets opgehaald en heb een goede leenfiets mogen ontvangen en dit is allemaal netjes en goed afgestemd.
Medewerkers van de klantenservice hebben mij ook altijd netjes te woord gestaan en proberen mee te denken. Ik merk alleen dat samenwerking tussen afdelingen, onderhoudsbedrijf en de gehele registratie niet goed gaat. Klantenservice is over het algemeen snel en goed bereikbaar.
Ondanks de vriendelijke medewerkers zou ik graag dat onze wegen gescheiden zouden kunnen worden en ik een betrouwbaar merk bij de locale fietsenmaker zou kunnen kopen.

GV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Service 0 kwaliteit huismerk 0

Beoordeling 
 
3.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

kan boeken schrijven over de slechte kwaliteit van mijn fiets en al even slechte service die deze winkel biedt (huismerk brinckers) . Ook veel andere klanten die ik ontmoette in de winkel bij de talloze contactmomenten (geen telefoonr beschikbaar van de winkel. Je moet telkenmale betalend inbellen in Nederland die daar dan weer zijn met hun zinnetje 'wat vervelend voor u....' maar die geen aarde aan de dijk brengen) balen evenzeer van de service die geboden werd. Zo erg dat ze klanten zelf aznmoedigen er weg te blijven bij het brengen van hun verhaal. Het gaat zo ver dat het zelf op oplichterij begint te lijken. Ik ben mij nog aant beraden wat ik er mee ga doen doen. Testaankoop wellicht om eens heel mijn verhaal te doen. Hopelijk brengen ze mijn verhaal dan in hun maandblad. Aub mensen koop een fiets bij een handelaar zelfstandige in de buurt. Voor dat beetje meer dat je betaalt zal je service krijgen en zal je verhaal kunnen brengen. Bij fietsenwinkel.nl heb je niets. Telkenmale sta je met je rug tegen de muur. Deze zaak blijft niet bestaan!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

KOOP NOOIT BIJ FIETSENWINKEL

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Al naar 3x fietsen probleem met het display waar de schroeven zijn uitgevallen. Service die vooraf beloofd was, kan nu toch niet nagekomen worden. Enorme frustraties, maar een correcte oplossing komt er niet.


KOOP NOOIT BIJ FIETSENWINKEL.NL

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Slechte servicve!

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Beste Klantenservice,

Onlangs heb ik een tweedehandsfiets gekocht bij Fietswinkel.nl
De medewerker in de winkel, die mij overigens goed had geholpen, gaf aan dat de informatie over het aantal gebruikte kilometers niet altijd correct is. De fiets die op het interne systeem van Fietswinkel.nl stond had maar een paar kilometer op de teller staan. De aflevering van de fiets was verder ook prima. Maar het aantal kilometers was niet correct. Er stond ruim 500 km op de teller. Na 1 week waren er al problemen. De batterij viel regelmatig uit en de cilinder van het slot van de batterij zat los. Ik heb contact op genomen met de klantenservice en de fiets zou worden gerepareerd. Helaas was ik mijn fiets 1 week kwijt en moest ik zelf ander vervoer regelen. Na reparatie dacht ik dat alle problemen verholpen waren tot afgelopen donderdag. De ondersteuningsfunctie werkte weer niet! Ik heb dezelfde dag contact opgenomen met de klantenservice. De dame gaf aan dat ik pas op dinsdag een afspraak kon maken om de fiets op te laten halen. Later bleek dat het ook mogelijk was om de fiets op zaterdag op te laten halen. Helaas heb ik op zaterdag niks gehoord en ik heb ook geen mail ontvangen van de klantenservice. Als ik het goed begrepen heb dan ben ik mijn fiets in het ergste geval 2 weken kwijt!
Ik hoop dat het schrijven van deze review zal leiden tot een betere service en een snelle afhandeling van mijn reparatie verzoek.

Mvgr,
Es

E
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Zeer teleurstellend

Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

In de snelheid van het leven besloten om online een fiets te kopen. Ik wilde advies en maakte gebruik van de aanwezige chat. Die zij na 1 vraag dat ik beter kon bellen of, indien mogelijk ga naar ene winkel van ons in de buurt!
Dat gedaan. De medewerker daar ging mijn vragen niet beantwoorden (wat is beter, handiger etc.) want: of de banden goed waren of niet.. "zo krijgen we de fiets van de fabriek en daar gaan wij ging dingen aan veranderen! Zo kunnen we de fiets goedkoop houden!". Heldere uitleg: bagger service.
Eenmaal een fiets online uitgekozen en gekocht. Bevestiging in mail maar geen datum waarop levering zou plaats vinden. Gebeld - u wordt teruggebeld - volgende dag gebeld - niet teruggebeld? Wat vreemd! Uw fiets.. die is er niet. Staat in back order. Wat niet kan want een fiets met lichte schade gekozen.
Al met al: nee, die kunnen we niet meer leveren.. zal ik u maar helpen met het uitzoeken van een andere fiets?
Nee.. geef mijn geld maar terug. Oh, ja, dat gaat zomaar niet. Daar doen we gemiddeld 5 werkdagen over.
Nee - niet mijn winkel - niet mijn gedachte over service - been there, done that.

B
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Overweegt u een fiets te kopen bij Fietsenwinkel.nl? Doe het niet!

Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Ik heb mijn fiets nu een paar maanden en de accu laadt niet meer. Naar een servicepunt gebracht. Daar bleek dat ik een online formulier in had moeten vullen om hem ter reparatie weg te brengen, hoe kon ik dat weten? Na het formulier ingevuld te hebben kreeg ik het bericht dat ik mijn fiets over 5 dagen mocht komen brengen bij het servicepunt. Ik had mijn fiets daar al achter gelaten. Een week later bel ik om te vragen wanneer mn fiets klaar is. "Ja, ik heb contact gehad met Fietsenwinkel en ze komen de accu en de lader halen maar ik weet niet wanneer". Ik Fietsenwinkel mailen. Krijg ik het bericht "het lijkt erop dat u uw fiets nog niet heeft afgeleverd bij het servicepunt". Ik Fietsenwinkel bellen. Ik ga het voor u uitzoeken, u krijgt binnen 48 uur reactie van ons. Een paar dagen later krijg ik een mail dat ik hem kan ophalen, hij is gemaakt! ...

Eenmaal thuis ontdek ik dat de servicebeurt, waar ik ook om gevraagd had, niet is uitgevoerd: de ketting ratelt nog overduidelijk door de kettingkast, die zou gespannen worden. Opladen van de accu lukt precies 1x en de keer daarna was hetzelfde probleem terug: hij laadt niet. Is er eigenlijk wel wat gebeurd aan mijn fiets in die twee weken dat ik hem kwijt was?

Weer bellen. Nu naar een ander servicepunt. Netjes via het online formulier, desondanks toch weer de onterechte mail dat "het lijkt of u uw fiets nog niet naar het servicepunt heeft gebracht". Meneer heeft de ketting gespannen en een nieuwe lader erbij gegeven. En hij had het laden getest! Thuis gekomen... Nee hoor, laadt nog steeds niet.

Weer bellen, eerst servicepunt, toen Fietsenwinkel. Servicepuntman zegt 'het moet dus aan de accu liggen, niet aan de lader, Fietsenwinkel moet je een nieuwe accu geven'. Fietsenwinkelknul die bijna niet te verstaan was door gebrekkig Nederlands begreep niet echt wat er aan de hand was, die jongen is echt niet geschikt voor zijn baan. Ik moest en zou eerst mn fiets wéér naar een servicepunt brengen, anders is communicatie tussen het servicepunt en Fietsenwinkel niet mogelijk. De accu direct naar mij sturen is blijkbaar geen optie.

Nu al 3 weken zonder fiets, toch maar voor een derde keer mijn fiets naar het servicepunt gebracht. Ook mijn klacht op klacht.nl zal binnen 48 uur behandeld worden. Dat staat blijkbaar in hun beleid.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Marcus op 18 Maart 2018

Hallo Laury,
Na lang wikken en wegen, gisteren besloten mijn ebike gewoon bij de fietsenwinkel om de hoek te bestellen. Ik betaal er meer voor, maar goede service is onbetaalbaar. Als ik allemaal lees hoe fitesenwinkel.nl met hun klanten omgaan na aankoop, ben ik zeer blij met mijn beslissing.

Reageer op deze review

Wat een slechte service

Beoordeling 
 
3.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Wat een beroerde services.

Ik bestel een fiets met twee kinderzitjes. Neem er op aanraden van de verkoper een verzekering bij. Wat ik krijg is een fiets met maar 1 sleutel (wat voor de verzekering een probleem is). Mag zelf een kopie bestellen die ze wel terug zouden betalen (een kopie dus geen officieel axa sleutel). Op de vraag of dit voor de verzekering acceptabel is wordt niet geantwoord.

Het eerste kinderzitje wordt op tijd geleverd, de tweede drie dagen later. Blijkt dat het zitje echter totaal niet compleet is en er simpelweg wat dingen in een doos zijn gegooid en naar ons zijn opgestuurd.

Ten derde was de fiets (het voor rek) al beschadigd bij levering (verf van het voor rek af). Op de vraag wat ze daar aan gingen doen kreeg ik geen antwoord.

Ten vierde was de fiets niet goed afgesteld (bleef doortrappen in bepaalde versnellingen). Kreeg ik een meneer aan de telefoon die me vertelde dat ik een filmpje op het internet kon bekijken om de versnellingen goed af te stemmen, kon ik zelf wel oplossen vond men (dus als je niet handig bent nooit een fiets kopen hier).

Ik was er helemaal klaar mee en heb de dame aan de andere kant van de lijn verteld dat ze alles mochten komen ophalen en dat ik mijn geld terug wil. Nu maar hopen dat dat wel lukt….

BV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

DOE HET NIET!

Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
9.0

Een fiets bestellen gaat heel makkelijk! Ze staan met troepen klaar om je via chat of telefoon te helpen. Stel wel zeker geen te moeilijke vragen want ze weten eigenlijk niets over de fietsen. Ze lezen enkel af wat je zelf ook kan lezen op de website.
Van zodra je op de knop 'bestellen' klikt, begint de miserie. Je fiets zal geleverd worden op een bepaalde dag tussen ..u en ...u. Ok, geen probleem, we zien wel dat we thuis zijn gedurende die 4uren in geval die fiets komt. De geleverde fiets bleek beschadigd in de doos te zitten. helaas dus een halve dag vakantie genomen voor niets.
Twee dagen later kon er een nieuwe fiets geleverd worden...toppie! Alweer een halve dag vakantie genomen op te wachten op de koerier. De fiets leek op het eerste zicht in orde te zijn, dus deze keer wel aangenomen. Bij het nader bekijken van alles, zag ik dat ze een verkeerde batterij en een verkeerde lader hadden gegeven. Eén foutje in de levering lijkt me menselijk maar als ze een slechtere batterij en een slechtere lader geven, terwijl ik bijbetaal voor een upgrade, lijkt dit eerder mensen oplichten!
Na contact op te nemen met fietsenwinkel, gingen me ze bellen, maar na verschillend emails te sturen en chatberichten, kreeg ik maar geen telefoon. Grappig hoe groot het verschil is in service als het gaat over aankoop of over een klacht...
Uiteindelijk heb ik de dag nadien dan toch maar de verstandige beslissing genomen om de fiets niet te gebruiken en hem dus terug te sturen. Als de service hier al misloopt, lijkt het me echt een gedoe in geval er eens iets aan is!
Enkele dagen later dan maar opnieuw een halve dag vakantie genomen om de fiets te laten ophalen. Na uren wachten, krijg ik telefoon dat de koerier was aangekomen op het factuur adres, terwijl ik de fiets al tweemaal op een ander adres had laten leveren! Voor de derde keer een halve dag vakantie genomen voor niets! Zonder dat ik enig bericht kreeg over een nieuwe ophaaldatum, heb ik zelf nog verschillende berichten moeten sturen naar fietsenwinkel.nl en hun koerierservice om na te gaan wanneer ik de koerier nogmaals kon verwachten. Als ik dit zelf niet had gedaan, hadden ze voor een gesloten deur gestaan. Voor de vierde keer dus een halve dag vakantie genomen om dan uiteindelijk zonder fiets achter te blijven!
Man man man...nog nooit zo'n onprofessioneel bedrijf gezien! Ik denk dat ze daar een hoop idioten bij elkaar hebben gezet.
Beter iets meer betalen en een goede service krijgen bij een echte fietsenwinkel! Ik denk dat je pas miserie hebt als er iets mankeert aan je fiets en je hem moet laten maken daar. Komt echt niet goed hoor!

S
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Alles goed... totdat...

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Ik was heel erg tevreden tot de fiets kapot ging. Een kapotte accur, ruim binnen de garantie. Alhouwel fietsenwinkel.nl ondertussen heeft bevestigd dat de accu kapot is is, ben ik geen steek verder in het krijgen van een nieuwe accu. Deze zou opgestuurd worden, maar ergens gaat dit steeds mis. Klantenservice is in het algemeen erg aardig, maar passief. Wijzen naar elkaar en al met al gewoon geen steek verder.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Rijklaar?

Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
4.0

Besteld bij deze winkel, alleen maar omdat de fiets die ik wilde hier nog op voorraad was.
Eigen fietsenwinkel kon hem alleen maar bestellen met 3 maanden levertijd.
Prijs was hetzelfde als bij de fietsenwinkel, dus dat was niet de reden.
Maar blij dat hij er was.
Bereken ging snel, levering ook
Binnen een dag was hij er!
Zonder het beloofde rijklaar maken, de post xxl meneer wist van niets!
Contact gezocht, ik moest de mobiele fietsenmaker bellen, dan deed hij het.
Alleen was deze vrij op vrijdag, dus ik moest toch na het weekend wachten.....
Weer contact gezocht: ik mocht naar mijn eigen fietsenmaker en de kosten zouden vergoed worden,
Oké klinkt heel leuk, maar hoe kom ik daar op een fiets die niet rijklaar is?
We hebben er maar om gelachen en de fiets zelf rijklaar gemaakt.
Maar: maak geen reclame voor iets wat je niet kunt waarmaken!

Verder blij met de fiets hoor, maar gewoon bij de winkel kopen heeft mijn voorkeur



J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
18 resultaten - getoond 1 - 18

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
internet-bikes ervaringen
 
7.4 (169)
2.
fietsenexpert
 
7.9 (169)

Wij zijn benieuwd naar jouw Fietsenwinkel.nl ervaring

Fietsenwinkel.nl is de online fietsenwinkel van Nederland. Fietsenwinkel heeft een grote keuze in merkfietsen en is goedkoper dan de reguliere fietsenwinkel in de straat. Dit is mogelijk omdat zij rechtstreeks inkopen bij fabrikanten zoals Gazelle, Batavus, Sparta, Giant, Cortina en Puch. Lees hieronder Fietsenwinkel ervaringen en reviews.

Wat is uw ervaring met Fietsenwinkel.nl? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Fietsenwinkel.nl hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Fietsenwinkel.nl reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 020 7052800

Algemene informatie

Levertijd
voor 17.00 uur besteld, de volgende dag geleverd
Productgroepen
  • herenfietsen
  • damesfietsen
  • kinderfietsen
  • fietsen
  • omafietsen
  • racefietsen
  • mountainbikes
  • bakfietsen
  • elektrische fietsen
  • crossfietsen
  • MTB
  • sportfietsen
  • e-bikes
Merken
  • Gazelle
  • Puch
  • Batavus
  • giant
  • Sparta
  • Cortina
Afhalen mogelijk
nee