Fietsenwinkel.nl reviews & ervaringen

www.fietsenwinkel.nl
 
3.6 (115)
fietsenwinkel reviews

115 Fietsenwinkel.nl reviews

 
(9)
 
(11)
 
(12)
 
(18)
 
(67)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
67 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4
Volgorde

elektrische fiets

Beoordeling 
 
1.0

Verkoop ondeugdelijk product
In juni 2023 heb ik een Bird bike gekocht bij Fietsenwinkel.nl

Bij de levering van deze fiets bleek dat het spatbord van het voorwiel verbogen was. Fietsenwinkel.nl beloofde mij om een nieuw spatbord te leveren.

Tot op heden is dit spatbord niet geleverd.

Op 25 oktober 2023 en na normaal gebruik heb ik deze fiets met een accu-en motorstoring bij Fietsenwinkel.nl aangeboden. In opdracht van Fietsenwinkel nl is mijn fiets voor reparatie bij een derde partij aangeboden.

Uit onderzoek in 2023 bleek dat de accu defect is. Ik heb Fietsenwinkel.nl om een leenfiets gevraagd. Dit bleek niet mogelijk te zijn. Vreemd aangezien ik in een review van iemand anders lees dat er wel een leenfiets is meegegeven. Helaas lees ik dat deze defect is gegaan.

Ik heb veelvuldig telefonisch en schriftelijk contact gehad met de klantenservice van Fietsenwinkel.nl. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Iedere keer kreeg ik te horen dat mijn fiets over twee weken klaar was. Twee weken later bleek dit echter niet het geval te zijn. Dit bleef zich maar zo herhalen. Vriendelijk heb ik de klantenservice van Fietsenwinkel.nl meerdere keren gevraagd om de manager te spreken. Er werd mij steeds verteld dat de manager mij terug zou bellen. Deze manager heeft mij nooit teruggebeld.

Op 12 januari 2024 ontving ik van de klantenservice van Fietsenwinkel.nl schriftelijk de mededeling dat de accu naar de reparateur was verzonden. Echter bleek dat Fietsenwinkel.nl de defecte accu uit mijn fiets terug had gestuurd naar deze reparateur.

Inmiddels ben ik bijna VIJF maanden verder en is de accu nog steeds niet vervangen en kan ik dus nog steeds NIET gebruikmaken van mijn fiets. Normaal gesproken gebruik ik deze fiets voor woon/werkverkeer. Dat is dus nu niet het geval. Ik ervaar daar veel overlast van.

Ik heb Fietsenwinkel nl een laatste ultimatum gesteld om mijn fiets te repareren. Hier hebben zij geen gehoor aan gegeven.

Inmiddels heb ik Fietsenwinkel.nl in gebreke gesteld en heb ik de aankoop ontbonden wegens een ondeugdelijk product. Fietsenwinkel.nl heb ik verzocht om het aankoopbedrag terug te storten op mijn bankrekening.

Sindsdien heeft Fietsenwinkel.nl niets meer van zich laten horen en hebben zij het aankoopbedrag niet teruggestort.

Wat een enorm slechte dienstverlening!

EO
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

fiets /onderhoud

Service 
 
1.0

Slechtse service ever
In mei 2021 een Brinckers Brisbane 310 gekocht. na een jaar was de motor al kapot.. fiets naar fietsenwinkel.nl gebracht ter reparatie... heeft weken en heel veel bellen/ frustratie en dreigen met reviews gekost voordat we de fiets terughadden. Bij fietsenwinkel steeds andere " klantenservice " medewerkers die alleen maar als opdracht lijken te hebben het klanten zo moeilijk mogelijk te maken. December 2023 weer een probleem met de fiets. Weer electronica.. weer fietsenwinkel gebeld...na dagen proberen en opnieuw bellen komt er eindelijk een afspraak per mail. Helaas komt dat moment niet uit om fiets te brengen dus weer bellen met de "klantenservice" 3 x ... eerst doorverbonden naar een verkeerde winkel... tweede keer contact verbroken.... 3e keer 20 minuten bezig geweest om uit te leggen dat ik een reparatiedatum heb staan maar dat ik de fiets eerder wil brengen ivm vakantie.... 20 minuten ...om uiteindelijk te horen dat dat NIET kan.... en we dus maar na de vakantie fiets moeten laten nakijken... uitgelegd dat fiets voor woon/werk is.... jammer dan....
Zo klaar met de GEEN KLANTENSERVICE van fietsenwinkel.NL (nog los van de belabberde kwaliteit van een Brickers fiets van 2500 euro)

JV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Qwic

Beoordeling 
 
1.0

Ebike van Qwic gekocht die al na 3 maanden kapot ging. Service vanuit fietsenwinkel is uitzonderlijk slecht en na 4 maanden nog steeds niet opgelost.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

servicebeurt

Beoordeling 
 
2.0

Op 27 juni is de fiets opgehaald omdat er hier in de buurt geen vestiging was met een monteur, dus naar Rotterdam. Op 9 november na een keer of 8 bellen over de status dan eindelijk terug. Blijkt de sleutel er weer niet bij te zitten. Koop hier never nooit wat mensen, bij de levering van de aankoop was het ook al zoiets.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Moederfiets

Beoordeling 
 
1.3

Ik heb hier een moederfiets gekocht, levertijd max drie weken zeiden ze. Na 4,5 week werd eindelijk mijn fiets geleverd. Na drie keer fietsen ging er een simpel onderdeel kapot, ik heb meerdere keren gebeld en via de website een reparatieaanvraag gedaan. Elke keer kreeg ik hier geen antwoord op terug. Daarna besloten dat ik de fiets wil retourneren, als ik belde naar de klantenservice werd elke keer meteen opgehangen als ik koos voor retour sturen. Nu via een omweg al meer dan 10 keer gebeld hierover. Ze beloven mij elke keer terug te bellen hierover, maar we zijn nu twee maanden verder en ik heb nog steeds geen antwoord. Het moet intern besproken worden, maar blijkbaar heeft dit absoluut geen haast bij ze. Ondertussen zit ik met een kapotte fiets waar ik niet op kan fietsen. Ik heb echt spijt van mijn aankoop bij deze winkel en hoe ze je behandelen is echt schandalig.

AB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Servicekaart e-bike 3 jaar

Service 
 
1.0

Ik heb drie keer via hun servicesysteem mijn fiets onderhoud aangevraagd. Nu is 2 manden later en nog niemand belde terug .

Ik heb gebeld ( 3 keer) en the klantenservice wouw zo onprofessioneel zeggen we kunnen jou niet helpen moet je weer bellen de partners en zoeken maar self een afspraak te maken.

Ik heb 250 EURO voor een servicekaart e bike maar nog steed kan ik geen afspraken. En voor mijn reparatie aanvraag van 3 manden geleden wacht ik nog steeds.

Mijn advies hier is om andere winkels te bekijken en deze over te slaan.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Elektrische fiets Cortina

Beoordeling 
 
1.0

Slechte service, op reparatieverzoeken word niet gereageerd. Garantie verlenen ze niet.
Onbeschofte klantenservice medewerkers.
Twee dure fietsen gekocht hier maar nooit meer. Wees gewaarschuwd!!!

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Phatfour FLS+ 2023

Beoordeling 
 
2.3

Echt ronduit waardeloos. We zijn in de winkel in Utrecht super netjes geholpen en kochten daar een Phatfour Fatbike voor onze dochter. Zij was op 31 maart jarig en we vroegen of hij voor die tijd geleverd kon worden. Dit was geen enkel probleem, want de fiets was op voorraad. We bestelden de fiets op 4 maart, dus ruim op tijd zou je zeggen.

Toen 31 maart dichterbij kwam, hoorden we maar niets en hebben we zelf contact opgenomen. Bij de 'klantenservice' werkten mensen die niet eens fatsoenlijk Nederlands spraken, dus telefonisch kwamen we niet veel verder.

Via de mail kregen we alleen te horen dat we een mail zouden ontvangen zodra de fiets leverbaar was. Dit klonk een beetje vreemd, aangezien de fiets op voorraad was.

We werden op geen enkele wijze op de hoogte gehouden of het leveren op of voor de verjaardag van onze dochter zou lukken.

Ongeveer 2,5 week na de verjaardag van onze dochter kregen we een mail dat de fiets binnen 7 dagen geleverd zou worden en dat uiterlijk 2 dagen van te voren de leverdatum bekend zou zijn.

7 dagen later heb ik zelf maar gebeld en kreeg ik te horen dat de fiets later zou komen. Ik ben uiteindelijk in overleg, zelf naar de winkel in Utrecht gereden om de fiets op te halen.

Eenmaal in de winkel kreeg ik te horen dat ik €100 compensatie zou krijgen, wat ik erg netjes vond.

Helaas kwam ik erachter dat er al bijna 10km op de teller stond. Dit is niet enorm veel, maar ik kreeg het vermoeden dat dit gewoon een showroom model was. Toen ik de fiets verder ging controleren, zaten er ook meerdere beschadigingen op de fiets.

Ik gaf toen aan dat ik een andere fiets wilde, kreeg ik te horen dat de fiets niet meer te bestellen was. De jongen in de winkel (Sabir) stelde voor om naar de werkplaats te gaan om te kijken wat er aan de schade te doen viel. In de werkplaats werd er eigenlijk gedaan alsof ik aan het zeuren was en er werd gezegd:'als je die fiets de eerste keer in de schuur zet, heb je er ook zo schade aan'. Echt een onbegrijpelijke opmerking in mijn ogen als je een nieuw product koopt en zeker als het een fiets van 3000 euro betreft.

Ik kreeg ook te horen dat de reparatie altijd zichtbaar zou blijven, dus ik vroeg wat er dan voor korting van de fiets zou gaan. Er werd mij vertelt dat er geen korting van de fiets kon. Dit kon wel van een demo model (wat dit volgens mij al was), dus gingen we kijken bij het demo model. Wat opviel is dat dit model een nieuwere bediening had. De fiets die ik kreeg, bleek ook nog eens een oud model (2022) en niet degene die ik besteld had (2023).

Het demo model was nog meer beschadigd, dus dit was geen optie.

Na een hoop gedoe en overleg, was er geen korting mogelijk op de fiets met schade. Er werd mij verteld dat deze waarschijnlijk verkocht zou worden in de outlet. Ik zei toen, dat er daar dan ook een korting vanaf zou gaan. Dit werd beaamt, maar ze konden mij toch geen korting geven.

Uiteindelijk heb ik mijn geld terug gevraagd. Dit werd gelukkig binnen een week terug gestort.

Ik heb nu de fiets direct bij Phatfour besteld en nog goedkoper ook, omdat er een actie gold op de accu. Helaas is er wel gemiddeld 8 weken levertijd.

Ik zou zeggen, koop je fiets alsjeblieft ergens anders en absoluut niet bij Fietsenwinkel.nl. Het internet staat ook vol met klachten over ze.

NB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Cortina e-bike

Service 
 
1.0

Do not ever buy any bike from them because the quality sucks and the service is pathetic.

My bike started giving error 8. It has been to their service partner for 2 months now. I have made tens of calls to their local shop, head office and service partner but to no avail. They keep giving excuses and new dates. The local shop guy treats you like a piece if shit. The head office talks good but does not take any action. The service partner has no time to look at your bike.

Someone should take legal action against this company.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

E bike

Beoordeling 
 
1.0

UTRECHT.Fiets gekocht de eerste dag al problemen met de fiets.Ze beloven van alles maar doen helemaal niks.Wat een ongeloofelijke super slechte service .Word niet terug gebeld . Op de mail word niet gereageerd.
Callcenter gebeld ja u word terug gebeld maar ook dat gebeurt niet.

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

fiets

Beoordeling 
 
1.0

Werkelijk een drama, grootste oplichters. Hoe kunnen ze nog bestaan?

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

speedpedelec

Beoordeling 
 
1.0

Koop NOOIT iets bij Fietsenwinkel.nl. Een dure speedpedelec aangekocht die NOOIT geleverd werd. Nu bijna 1 jaar (!!) na de aankoop eindelijk mijn geld terug gekregen, wat door de inflatie niet meer even veel waard is als een jaar geleden. Ik heb tientallen emails gestuurd, klachten emails, wekelijks getelefoneerd naar Fietsenwinkel.nl. In het begin houden ze u nog aan het lijntje: “We kijken het zeker na en laten u zo snel mogelijk iets weten”. Nooit laten ze iets weten. Na enkele maanden reageren ze zelfs niet meer. Dan maar klacht indienen bij ECC en Geschillencommisie.nl : ook geen aanrader hoor! Die Geschillencommissie is ofwel niet onpartijdig of ze kennen niets van de rechten van de consument! Had er beter van in het begin een rechtszaak van gemaakt. Uiteindelijk dus na een jaar hebben ze mijn geld teruggestort. ZONDER enige vorm van excuses van Fietsenwinkel.nl ! Dus koop hier niets, het zal u veel stress én geld besparen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Ebike

Beoordeling 
 
1.3

Wat heb ik een spijt dat ik bij Fietsenwinkel een ebike gekocht heb! Mensen doe je zelf een plezier en blijf zover mogelijk bij deze toko vandaan. Wat een totale faal organisatie.
Veel te laat met leveren na bestelling, producten incompleet afleveren en met mankementen, afspraken niet nakomen, niet reageren, niet terugbellen, constant aan het lijntje gehouden worden, winkels die plotseling dicht zijn wegens onderbezetting en je voor een dichte deur staat... Echt totaal kansloos.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

elektrische fiets

Beoordeling 
 
1.0

NIETS KOPEN!

NIETS KOPEN!! Vreselijke winkel, slechte service en slechte kwaliteit fiets. Fiets is 3 maanden oud en is al 2x stuk gegaan.. Afspraak inplannen voor reparatie is zo goed als niet te doen. Ze zeggen dat ze een mail sturen om de afspraak in te plannen maar ik wacht nog op die mail. De 1e reparatie heb ik ruim 6 weken op moeten wachten daarna 2x kunnen fietsen en weer hetzelfde probleem.
Nogmaals absoluut niets in deze winkel kopen, vreselijk

SM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Elektrische fiets

Beoordeling 
 
1.0

KOOP NOOIT EEN FIETS BIJ FIETSENWINKEL.NL
Kocht een nieuwe elektrische fiets eind vorig jaar. Een paar maanden goed kunnen fiets daarna kapot! Code 8 moter defect. Bied hem ter reparatie aan. Staat hij ruim 6 weken in de reparatie. Oke goed, ik kon hem ophalen daarna deed hij het nog geen week. Toen weer kapot met dezelfde foutmelding. Weer gebracht. Ze geven aan, nu we doen er een andere motor in. Na ruim twee maanden begin ik te klagen. Twee dagen later word ik door werkplaats gebeld dat ik hem kan ophalen. Er zit geen nieuwe motor in maar ze hebben wat draden vast gezet. Daar staat mijn fiets dus ruim 2 maanden voor in de werkplaats? En ik al die tijd geen fiets. Het zal nu wel zo gaan dat ze hopen dat de garantie nu gauw voorbij is zodat ze helemaal niets mee hoeven te doen. Ik heb niet een het aanbod gekregen om mijn garantie met minimaal 3 maanden te verlengen. Ik wil mijn geld terug zodat ik een andere fiets kan kopen bij een andere winkel. Zij houden hun klanten gewoon voor de gek. Als t geld binnen is kijken ze niet meer naar je om. Koop beter een fiets bij een fietsen winkel waar ze goede merken verkopen. Brinckers merk is van fietsenwinkel zelf en heeft dus heel veel gebreken. Koop van een merk wat al jaren bestaat is mijn advies en laat dit bedrijf vooral links liggen is mijn advies!

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

A Brinckers e-bike

Beoordeling 
 
2.3

I bought an e-bike at fietsenwinkel, but few days later, the display didn't work properly so I had to plan for a repair which is under warranty.So my bike went for the repair on January 2022, until now August 2022, I didn't get back my bike. I didn't have a bike for 7 months, the service support at fietsenwinkel.nl is very unprofessional and really bad. I don't recommend to buy any bike there.

LR
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Fiets

Beoordeling 
 
1.0

Jammer dat ik geen -/- sterren kan geven. Wat een k**service

N
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Cube elektrische fiets

Beoordeling 
 
2.3

In september een fiets gekocht, na circa twee maanden ging de ketting overslaan. Afspraak om de fiets na te kijken duurde bijna twee maanden. Conclusie van de reparateur, een productiefout. Oplossing, een ringetje bijzetten. Gevolg geen tien maar negen versnellingen op de fiets, een aanlopende rem en een ketting die van het voorblad schiet. Gelijk contact opgenomen met de klanten service, daar word je van het kastje naar de muur gestuurd, aan het lijntje gehouden en NIET geholpen.
Wanneer je overweegt een fiets te kopen doe dit niet bij de fietsenwinkel.nl

BV
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Mountainbike 2019

Beoordeling 
 
1.0

Wat een slechte service 3 jaar geleden een fiets gekocht en na anderhalf jaar frame kapot. Zijn teruggegaan jaar later fiets teruggekregen €200,00 betaald en na een week weer kapot. We zijn op een week na 1 1/2 jaar onze fiets kwijt. Twee weken gelden hebben wij een mail ontvangen dat het september wordt dat het frame geleverd wordt? Mail teruggestuurd dat we langs willen komen, want dit duurt te lang. Er moet op korte termijn een oplossing komen. Geen reactie terug? Wat een kut bedrijf ik kan er niets anders van maken. Misschien maar de media opzoeken of uithanden geven

K
Was deze beoordeling nuttig? 6 1

B.P. Visser op 27 Mei 2022

Ik heb mijn zaak naar de rechtsbijstand gestuurd, hopen dat die iets kunnen betekenen.

K op 30 Mei 2022

Krijgen nu een mail van de “klantenservice”? dat we tot september moeten wachten of de fiets (voor zover je het nog een fiets kan noemen) kunnen komen halen.
Service zwaar klote bij fietsenwinkel.nl
Sorry maar heb er geen andere woorden voor

Reageer op deze review

Brinckers brisbane M8

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb in november 2020 een brinckers fiets gekocht, deze fiets heeft een probleem met de accu, inmiddels hebben we een 3de accu in de fiets zitten en ook deze is weer defect. Inmiddels heeft de fiets 6 maanden bij de fietsenwinkel gestaan ter reparatie, vele telefoontjes en bezoekjes later worden we nog steeds niet geholpen op de klantenservice. Zeer slechte service. Ik ben helemaal klaar met deze winkel

SB
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Lois op 16 April 2022

Hallo,

Ook ik heb een Brinckers fiets gekocht.
A.u.b. koop deze fiets niet ik heb hem nog geen 6 maanden en is al 4 keer voor reparatie gegaan.
In de winkel is het personeel totaal onvriendelijk heb het hoofdkantoor maar gebeld. Zij hebben mij vriendelijk te woord gestaan.
In de winkel heb ik verteld, dat ik dus contact heb opgenomen met het hoofdkantoor en er werd hierom gelachen. Nou je zal maar personeel in je winkel hebben staan die je uitlachen. Volgens deze man doet het hoofdkantoor toch niets. En dit gezegd te hebben mogen jullie van mij weten, dat ik een vriendelijk mens ben en engelengeduld heb.
Nou al met al heb geen fiets gekocht maar een bak ellende.
Mensen als u denkt welke mankementen mijn fiets had is het zo ernstig, dat ik bijna een ongeluk heb gekregen.
Kortom doe het jezelf niet aan mensen, want niemand verdiend het om zo behandeld te worden.

Reageer op deze review
67 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4

Wij zijn benieuwd naar jouw Fietsenwinkel.nl ervaring

Fietsenwinkel.nl is de online fietsenwinkel van Nederland. Fietsenwinkel heeft een grote keuze in merkfietsen en is goedkoper dan de reguliere fietsenwinkel in de straat. Dit is mogelijk omdat zij rechtstreeks inkopen bij fabrikanten zoals Gazelle, Batavus, Sparta, Giant, Cortina en Puch. Lees hieronder Fietsenwinkel ervaringen en reviews.

Wat is uw ervaring met Fietsenwinkel.nl? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Fietsenwinkel.nl hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Fietsenwinkel.nl reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 020 7052800

Algemene informatie

Levertijd
voor 17.00 uur besteld, de volgende dag geleverd
Productgroepen
  • herenfietsen
  • damesfietsen
  • kinderfietsen
  • fietsen
  • omafietsen
  • racefietsen
  • mountainbikes
  • bakfietsen
  • elektrische fietsen
  • crossfietsen
  • MTB
  • sportfietsen
  • e-bikes
Merken
  • Gazelle
  • Puch
  • Batavus
  • giant
  • Sparta
  • Cortina
Afhalen mogelijk
nee