Details van de beoordeling

Defshop
Mode

Slechte reviews = slechte webshop

Ik wilde iets bestellen bij die mensen, maar ik vertrouwde het niet helemaal. Daarom ben ik opzoek gegaan naar reviews. Tegenwoordig word je zo opgelicht. Met de komst van social media marketing kan elke bedrijf zich profileren als een betrouwbare en oprechte onderneming. Maar gelukkig zijn er nog de reviews.

In de reviews las ik dat klanten moeilijk of geen telefonisch contact konden krijgen met DefShop.
Ik heb net even geprobeerd te bellen, en ja hoor, ik krijg ook een antwoord apparaat, of hoe je dat ook noemt: "WE ZIJN OP DIT MOMENT ONS SYSTEEM AAN HET UPDATEN ZODAT WE JE NOG BETER KUNNEN HELPEN, JE KUNT OOK EEN MAILTJE STUREN NAAR BLABLABLABLA" verbinding verbroken.

Wat een onzin!
ik schrijf dit omdat ik al eerder ben opgelicht door andere webshops en ik vind dat mensen de reviews serious moeten gaan nemen. Geen genade met die gasten. Het zijn stelletjes dieven die de wet omzeilen en ervandoor gaan je geld. De zogenaamd klanten service is een trucage om je in te palmen.

En die positieve reviews deugen ook van geen meter. Als je een review schrijft ga je echt niet hun aanbiedingen aanprijzen... weer zo'n marketing trucje.

Slechte reviews = slechte webshop.
Je gaat toch ook niet eten bij een restaurant waarvan je weet dat er aantal mensen voedsel vergiftiging hebben opgelopen.

Anyways... Ik ga hier niks bestellen.

GN
Was deze beoordeling nuttig? 7 2
Reageer op deze review