Details van de beoordeling

Mode

aangifte gedaan..

Beoordeling 
 
4.0

Ik heb 3 maanden geleden met moeite een bestelling geplaatst, omdat de website telkens vastliep en overbezet leek te zijn.
Inmiddels nog steeds niks ontvangen, al 10tallen mailtjes verstuurd en nooit een concrete oplossing of antwoord, telkens beloven ze te kunnen leveren, als ik uberhaupt al een reactie krijg..
Na de verwijdering van hun facebookaccounts en al deze slechte reviews heb ik er geen vertrouwen meer in.
Ik heb aangifte gedaan van oplichting.

SV
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Ron op 08 September 2014

Ik denk dat iedereen die slechte ervaringen heeft met deze website nu aangifte moet gaan doen. Ook wij zijn de dupe van deze slechte webshop. Geen product, geen geld terug en geen reactie...
Pure oplichting...
Wij gaan aangifte doen

Wendy op 11 September 2014

Ik heb van no2mo een reactie gekregen dat zij 2dayslook hebben overgenomen. Alleen van heel hun verhaal klopt geen zak. Ze geven een coupon code waarmee je op hun site een gratis goodiebag zou kunnen bestellen. Alleen kun je deze code nergens invullen. Zag ook op hun site dat ze nep Louis Vutton tassen verkopen waar ze gewoon €400!! voor durven te vragen. Dit is volgens mij ook illegaal. Ik wordt nu al meer dan 3 maanden aan het lijntje gehouden en krijg mijn geld niet terug. Misschien moeten we naast de aangifte die we doen ook de media inschakelen?
Grtjs Wendy

Sharon op 19 September 2014

Ik heb ook nog steeds niets gehoord van mijn bestelling die ik 2 juli al heb betaald...
Er wordt vanalles beloofd, maar niets gedaan.
Ik geloof dat ik wel 100 mailtjes naar ze heb gestuurd ondertussen, maar ik kom niet verder.
Ja, ik kreeg ook de code dat die goodiebag dan gratis VERZONDEN zal worden... dus niet de goodiebag is gratis, maar de verzendkosten...
Ik wil gewoonweg mijn geld terug...


Waar hebben jullie precies aangifte gedaan> Wellicht dat we daar allemaal gezamenlijk inderdaad aangifte kunnen gaan doen?

s van kessel op 20 September 2014

Ik heb online aangifte gedaan via de politie, online oplichting is volgnes mij een onderdeel welke je kunt kiezen, anders even googlen.
inmiddels heb ik een couponbon gekregen die geldig is bij 2dayslook met de waarde van mijn vorige bestelling. Ze zouden het met spoed verzenden express post ofzo. Helaas vorige week besteld (moest nog 0,50 bij betalen dus dat viel opzich mee) maar nog steeds niet ontvangen. Ik vraag me af of het nut heeft, maar meer kan ik toch niet doen ben ik bang..

Renee op 20 September 2014

Ik heb net ook aangifte gedaan, zeker doen allemaal!!

Sharon op 20 September 2014

Hebben jullie ook via Klacht.nl aangegeven?
Ik heb dat gister namelijk gedaan.
Ik wacht daar even paar dagen mee, anders ga ik er ook mee naar de politie...

Reageer op deze review