Sans Online reviews

www.sans-online.nl
 
3.8 (44)

44 Sans Online reviews

 
(6)
 
(1)
 
(6)
 
(5)
 
(26)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
26 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

valse beschuldiging om iets aan te smeren

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb op 2 Juli een artikel online gekocht bij hen. Ik vond de stof niet fijn en heb hem direct op de site retour aangemeld. Ik moest het retourlabel uitprinten en ook nog eens 3.50 verzendkosten betalen…. ik dacht ok, dat moet dan maar.
Vervolgens heb ik het artikel retour verzonden. Op 10 juli krijg ik een bericht dat ze aangeven dat het artikel gedragen is. Ik heb netjes aangegeven dat ik het artikel alleen hebt gepast en direct ook retour hebt aangemeld. We hebben inmiddels als 4 mailwisselingen hierover gehad. Ik vind het erg verdacht en heb sterk het vermoeden dat ze het artikel gewoon niet retour willen aannemen en een smoesje verzinnen. Want ze geven alleen aan dat het artikel gedragen is. Nergens wordt er vermeld dat er bijvoorbeeld een vlekje op zit of iets dergelijks. Ik zal hier dan ook nooit weer wat bestellen.

Laatste bericht van vanochtend geven ze aan het artikel niet retour aan te nemen en dat ik het artikel moet gaan ophalen in Rijssen of dat ik weer 3,5 moet betalen zodat zij het naar mij kunnen opsturen. Ik heb inmiddels al 7 euro aan verzendkosten betaald terwijl ik geen artikel meer heb. Plus dat ze niet eens aangeven waarom ze denken dat het gedragen is. Ze proberen mij op deze manier iets aan te smeren.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Rits kapot na 3 keer dragen van het kledingstuk? GEEN GARANTIE.

Beoordeling 
 
1.0

Een broek besteld bij Sans Online. Na 3 keer dragen is de rits kapot gegaan. Ik heb hen gemaild met een foto en kreeg vrij snel een reactie terug dat kapotte ritsen en sluitingen niet onder garantie vallen.
Ik kan precies niets meer met deze broek. Weggegooid geld dus.
Niet eens een kortingscode, tegoedbon of iets aanbieden, gewoon niks noppes nada.
Ik had eerder deze week een bestelling van hen ontvangen, ik bestel nogal veel online:), deze heb ik dan ook direct na deze reactie geretourneerd. Helaas, (weer) een klant minder.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Klacht order

Beoordeling 
 
1.0

Ik had bij Sans-Online een kleedje besteld. Ik heb mijn bestelling laten leveren in een postpunt (krantenwinkel) in de buurt. Toen ik mijn pakketje was gaan afhalen en in de zak greep voor het kleedje eruit te halen voelde ik iets rubberachtig wat ik niet meteen kon thuisbrengen. Toen ik het kleedje uit de zak nam vielen er tientallen (levende) regenwormen en een hoop zand uit de zak.
Ik heb dan contact opgenomen met de klantendienst van Sans-online om dit door te geven en mijn verzendingskosten terug te vragen, maar kreeg het antwoord dat ze niets konden doen zonder fotobewijs. Toen ik het antwoord gaf dat heel mijn keuken vol met wormen lag en ik deze natuurlijk zo snel mogelijk buiten heb gezet en de zak heb weggesmeten kreeg ik opnieuw het antwoord dat ik een foto had moeten nemen. Ook wezen ze met de vinger naar de bezorger of het postpunt, maar de wijze van bezorging is in mijn ogen volledig hun verantwoordelijkheid. Het is dan ook mijn eerste en laatste keer dat ik ooit iets bij Sans-online zal kopen.

Besteld product
Jurk
JT
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Ik bestel voor het eerst bij Sans Online en plaats mijn bestelling om 20:37 uur. De volgende ochtend is één van mijn artikelen afgeprijsd. Ik meld dit om 6:15 uur.
Ik ga er vanuit dat de prijzen om 0:00 uur zijn aangepast.

Men wil mij niet tegemoet komen. Ik heb dit meerdere keren bij Wehkamp meegemaakt en zelfs na 2 dagen zijn ze nog coulant. Bovendien is bestellen en retourneren gratis (orders boven € 20.00). Bij Sans kost dit geld. Retourneren kost maar liefst € 2.95

Één keer, maar nooit meer Sans.

Service is niet van deze tijd!

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Beloftes

Service 
 
2.0

Sans doet beloftes die ze niet nakomen. Een tijdje geleden er naartoe geweest om een broek weg te brengen die te kort op de naad was vastgenaaid. Sans gaf aan dat we een nieuwe broek uit mochten zoeken. De broek was nog erg mooi, dus mochten we hem ook op hun kosten laten maken. Vervolgens komen we weer bij Sans, geven ze aan dat we alsnog niets nieuws uit mogen zoeken, want 'Nee, dat kunnen we niet doen'.

Al met al zeer slechte service!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

winkelervaring

Service 
 
1.0

Niet alleen online slechte ervaring. Ook in de winkel zelf is het niet anders. Wat een chagrijnig personeel loopt daar rond zeg. Kan niet eens een goede morgens oid vanaf. Niet voor de eerste keer trouwens. Ik vraag mij af of de mensen die daar werken het wel leuk vinden bij Herman Sans. In ieder geval stralen ze het niet uit. Enig productkennis is zelfs niet aanwezig. Nee absoluut geen aanrader. Na reviews te hebben gelezen ben ik zeker niet de enige met slechte ervaringen. Mijden die tent. Jammer.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Geld kwijt

Beoordeling 
 
1.0

Slechte service en niet betrouwbaar. Twee keer bestellingen retour gestuurd en beide keren beweerde het bedrijf dat ze mijn retour niet hadden ontvangen. De eerste keer heb ik na veel moeite m'n geld terug gekregen (zonder excuses). De tweede keer kreeg ik niks terug en ben ik dus gewoon m'n geld kwijt. Dit was de laatste keer dat ik hier wat heb besteld.

Besteld product
Broek
I
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

ishanka@live.nl op 28 September 2017

Dat had ik dus ook en bedreigingen met incasso. Heel raar! Voor 27ste moest het op hun reknr staan. En hebben het gelijk op de 27ste doorgezet naar incasso... nou ok als dat hun ongang is met klanten... doe je het goed!?

Reageer op deze review

Rookgeur..

Beoordeling 
 
1.0

Een bloesje van Only hier besteld.
helaas was deze te klein en hierna direct terug in de verpakking gedaan.
die zelfde dag nog een nieuwe besteld in de goede maat.
Na het terug sturen van het te kleine bloesje ontving ik een mail dat de blouse naar rook zou ruiken.. lijkt me zeer onwaarschijnlijk aangezien ik niet rook. Had ze nog opgebeld maar dit regelen ze alleen via de mail.. nou oke. ik mailen diezelfde dag. krijg ik een standaard mail terug dat ik of het bloesje moet terugnemen met extra verzendkosten of hem moet afgeven..

Zeer slechte service!!
en mijn geld?... heb ik nu nog steeds niet terug! Weg 28 euro.
bestel hier nooit meer iets.

V
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Parfumlucht

Beoordeling 
 
1.0

Een top van Vila besteld en helaas te groot. Terug gestuurd maar ik moet het verplicht houden want het ruikt naar parfum. Ik heb de top gepast en daarna gelijk weer terug gedaan in de verpakking om te retourneren. Daarnaast ontbrak er een knoopje en ook dat heb ik netjes vermeld op het formulier. Achteraf vind ik het ook raar dat je kapotte kleding verstuurd. Ik word beschuldigd van parfum terwijl ik dat niet gebruikt heb. Erg teleurgesteld in Sans Online. Ieder geval mijn laatste aankoop daar!

Besteld product
Vila top
D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Djerin op 08 Juli 2017

Ik heb nu precies hetzelfde alleen dan met een zogenaamde rookgeur..
en ik rook niet..

Reageer op deze review

Oplichter winkelen hier gemakkelijk

Service 
 
1.0

Je kunt bij Sans makkelijk on line bestellen op een ander zijn naam. Gewoon gegevens even invullen, adres aanmaken en niet betalen. Op diegene zijn naam van wie je aangemaakt hebt krijgt dan de incasso. Ook al is het factuur/verzendadres niet juist. Als je daarna als slachtoffer met Sans belt krijg je geen gehoor en moet je bij de incassopartner zijn. Vreemde manier van zaken doen. Sans heeft zelf geen identificatiecheck, maar legt dit volledig bij een ander neer.

TV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Slechte service. Mijn pakket is niet geleverd terwijl ik een bevestiging heb ontvangen waarin staat dat ik het pakket in ontvangst heb genomen. Ik heb de volgende dag gelijk gebeld en daar zeiden ze dat ik maar even bij de buren moest vragen. Ik zei dat ik al bij de buren ben geweest en geen briefje in de brievenbus had dat het pakketje ergens anders is afgeleverd. Ze vertelde mij dat ik maar even verder moest vragen in de wijk. De volgende dag weer gebeld dat ik mijn pakket nog niet heb. Ze zouden een onderzoek starten en ik zou bericht krijgen. Week later nog niets gehoord. Ik heb zojuist gebeld en de vrouw stond mij geïrriteerd te woord dat het wel een week kon duren en ik vanzelf bericht zou krijgen. Niet een keer een excuses o.i.d. Slechte service dus en nog geen pakket

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Hoe Sans online met klachten omgaat!

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb mijn shirt van Jack en Jones die tot 40 graden gewassen mocht worden op 30 graden gewassen. En toen was hij binnen twee weken uit model.100 % procent katoen en volgens jack en Jones kun je gewoon wassen op 30 graden. Maar volgens Sans Online mag je niet te koud wassen..haha durf niet meer naar buiten in de regen. Garantie krijg je daar niet en als je alle bewijzen laat zien dat het gewoon goed gewassen is dan zeggen ze, dat is ons standpunt en daar moet je het maar mee doen. Bestel daar nooit meer iets en ik waarschuw u ook alvast want de service is nul en het enige waar ze goed in zijn is snelle verzending. Klachten afhandelen doen ze twee weken over en garantie of service bestaat bij Sans online niet. KIJK UIT!!!

J
Was deze beoordeling nuttig? 7 0

sandra op 02 Februari 2017

Hier precies zo wat een slechte klantenservice. Volgens hun stonken de geretourneerde jassen naar rook. Ik rook niet en ze vertikken het om mijn geld terug te storten. Ze zeggen de verpakking is niet meer open geweest dus komt bij mij vandaan. En dat moet ik wel geloven! Ze geloven mijn toch ook niet. Echt als je zo je geld moet verdienen

Jeroen op 05 Februari 2017

Ik moest bewijzen dat het shirt van Jack en Jones op 30 graden gewassen mocht worden. Het hoofdkantoor van Jack en Jones stelde mij in het gelijk. Ze hebben hierover zelfs contact opgenomen met Sans online. Nu had ik het bewijs geleverd en als ik Sans online dan belde was het enige wat ze zeiden ik ga niet in discussie. Ja dat begrijp ik als je weet dat de klant gelijk heeft. Maar ze zijn nog niet van mij af. Als ik in de buurt kom van de winkel breng ik het shirt persoonlijk terug.

Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
2.5

Ik heb wel vaker bij sans online besteld. Nooit geen klachten.
Laatst een broek besteld in de maat m/l netjes gekregen en ik de broek aangedaan.. niks aan de hand een paar dagen later zag ik in de broek maat l/xl staan. Hierna nog een broek in maat m/l besteld en die maat klopte wel, zat meteen goed!
Je gaat er niet vanuit dat het verkeerd gelabeld word! Maar de klantenservice doet niks ik moet zelfs nog geld bijbetalen om diezelfde broek terug te laten sturen. En anders betalen voor lucht want die broek ben ik kwijt en heb ik niks aan ,is veel te groot! Al kom je een klacht tegemoet dat is al vele malen beter dan dit! Zeer slecht!!!

I
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

"Mijn webshopklanten hoeven géén persoonlijke service te verwachten. Da's het mooie van 'n webshop"

Beoordeling 
 
1.0

NOOIT BESTELLEN.

Wanneer er afwijkende situatie is geven ze niet thuis. Je moet maar een mailtje sturen. Pas na een aangetekende brief eindelijk de eigenaar Nick Sans gesproken.

Hij zegt letterlijk (!) "Mijn webshopklanten hoeven echt géén persoonlijke service te verwachten. Dat is het mooie van een webshop".
En nog erger: "ik zie webshopklanten niet als mensen". Wauw..

Schokkend en een hoop misplaatste arrogantie van zowel hem als het personeel (Miriam). Totaal geen service, 0,0% oplossingsgericht, een crimineel wordt beter behandeld dan menig klant.

Als je klantcontact zo vervelend vindt, stop dan alstublieft met ondernemertje spelen. Bah!!!!

Gefeliciteerd Sans, jullie zoveelste klant die bij jullie weggaat (en zelfs de moeite neemt om dit online te zetten).

C
Was deze beoordeling nuttig? 15 1

Jeroen van der veer op 05 Januari 2017

Klopt wat je hier vermeld. Ik heb het nu ook ondervonden. Klachten worden meteen afgedaan als onterecht. Ik zou een shirt van 100% katoen te koud gewassen hebben. Op 30 graden gewassen en omdat er 40 graden in stond moest het ook op 40 graden. Na 2 weken helemaal uit model. Het shirt was van Jack en Jones en die gaven mij gelijk. Ook al legde ik al de bewijzen op tafel dan stelde Sans online nog dat ik het verkeerd had gedaan. Gaat maar om een bedrag van 24.95 maar het is voor mij een principe kwestie. Geen bestelling zal ik daar ooit nog doen en laat het niet rusten voordat ik mijn geld terug heb. En ik hoop dat er nog meer volgen die hier niets meer zullen bestellen.

Reageer op deze review

barslechte klantenservice

Beoordeling 
 
1.0

Wat een verschrikkelijk slechte service hier.

Ik heb een artikel niet geleverd gekregen, dit netjes gemeld.
De artikelen die ik niet wilde houden heb ik teruggestuurd, binnen de gestelde termijn.

Na een verschrikkelijke attitude van de medewerker uiteindelijk (5 dagen na mijn mail), uiteindelijk bericht dat ze het artikel dan wel in minder zouden brengen op mijn factuur. Maar ik moest wel even administratiekosten op mijn factuur betalen, want ja.. het is logisch dat je binnen 14 dagen moet betalen.
Blijkbaar geldt dit dus zelfs bij deze fijne club als ze zelf 5 dagen nodig hebben om te reageren en wat onderzoek te doen en als ze je initieel een verkeerde factuur sturen aangezien het missende artikel er gewoon op stond.
En als ik niet meteen betaal sturen ze het wel even naar het incassobureau..
Ik zeg vooral doen, ik betaal niks.



Wat een stelletje onbekwame, onvriendelijke medewerkers die zich alleen maar aan een script kunnen houden en totaal niks begrijpen van begrip tonen en klantgericht handelen.

Ik bestel hier NOOIT meer.

E
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

Geen service/ geen stijl

Beoordeling 
 
1.0

al een aantal jaar klant bij Sans-online, voor honderden euro's aan kleding gekocht bij deze winkel.
Nu iets te laat geretourneerd. Eerste mannelijke medewerker telefonisch gesproken welke zich alles behalve klantvriendelijk gedroeg aan de telefoon.
Daarna kon ik de blouse, die overigens uit de nieuwe collectie kwam en zo weer terug in de winkel kon, ophalen of voor €2,50 terug laten sturen.
Ik heb aangegevens het jammer te vinden dat er geen flexibiliteit was voor een goede- vaste klant en dat ik evt een ander, duurder item wilde bestellen i.p.v. de blouse, want die zat niet goed. Ook dat was niet mogelijk. Bar slechte service dus.
Sans kiest er dus voor om liever €2,50 voor de retournering te vangen dan een goede klant te behouden. Bravo Sans!
Sans is een goede klant armer en een bar slechte recensie rijker.
Ik raad u aan NOOIT bij deze winkel te bestellen.

L
Was deze beoordeling nuttig? 7 1
Reageer op deze review

opgelicht!

Beoordeling 
 
1.0

Ik had wat topjes besteld die eruit zagen als of ze al waren gedragen, ze waren versleten, de draadjes kwamen los en de naden waren ook aan het loskomen. Hier heb ik een melding van gemaakt via mail, telefoon en via het retourformulier. Helaas krijg ik mijn geld niet terug ook al heb ik ze retour gestuurd binnen 14 dagen.
Nu heb ik geen topjes en ook naar mijn geld kan ik fluiten.
Ik kan kiezen tussen de topjes ophalen (wat te ver is voor ons) of ze nogmaals te laten verzenden voor 2,50 euro.
Ik kies ervoor om naar de jurist te gaan!

S
Was deze beoordeling nuttig? 8 0
Reageer op deze review

stelletje!

(`Bijgewerkt: Juli 27, 2015)
Beoordeling 
 
1.0

Ik had een 6 tal shirts besteld, 2 daarvan zagen er versleten uit, met gerafelde stukken erin en draadjes die eruit komen. Hier heb ik (achteraf heel dom geweest om eerlijk te zijn ) een melding van gemaakt op het retour formulier. Nu moet ik die 2 shirt gaan betalen plus nog eens 2,50 euro om te verzenden! Zijn ze nou helemaal gek geworden?? Als rede geeft ene Silke op : "ze zijn gedragen, en ze ruiken zeer sterk naar zweet dus we kunnen ze niet accepteren " Ik heb ze alleen maar GEPAST en niet gedragen. Dat iemand ze wel al heeft gedragen voor dat ze naar mij zijn verzonden dat zag ik zelf ook wel al!!
Ik zit echt serieus na te denken om aangiften te doen, dit kan toch zomaar niet ??

S
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Slecht slecht slecht

Service 
 
1.0

Al vele jaren bestel ik bij sans online. Tot nu toe altijd prima. Tot een kledingstuk kapot is gegaan. Wanneer je een klacht indient compleet met de officieële bon, kledingkaartje en foto's word je na bijna 2 weken afgescheept. Het is volgens de medewerker van Sans Online heel normaal dat een broek na 6 keer dragen kapot gaat bij de naad achterzak waar een 'sier' dingetje ingezet is. Hier komen nu eenmaal gaten in is het commentaar. Jammer dat ze niets met de consumentenrechten doen waarbij de klant recht heeft op een deugdelijk product. Het motto bij Sans online is nu eenmaal, verdiend is verdiend. Alleen jammer dat ze aan mij niets meer zullen verdienen.

D
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Zeer slechte service

Beoordeling 
 
2.0

Een dure jas besteld waar na drie maanden de knopen uit de stof scheuren. De enige reactie die ik van medewerkers terug kreeg was: wij geven geen garantie op sluitingen. Ik kan iedereen alleen maar ten zeerste afraden bij deze winkel te bestellen!!

W
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review
26 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Sans Online informatie

Algemene informatie

Merken
  • Esprit
  • Mexx
  • Twinlife
  • Only
  • Vero Moda
  • Object
  • EDC
  • Pieces
  • Jack & Jones
  • Pall Mall
  • State of Art
Productgroepen
  • t-shirts
  • jassen
  • schoenen
  • broeken
  • vesten
  • jeans
  • poloshirts
  • shorts
  • accessoires
  • ondergoed
  • truien
  • positiekleding
Levertijd
Voor 16.00 uur besteld, morgen in huis
Verzendkosten
Boven de 25 euro gratis verzending
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • acceptgiro
  • overboeking
  • achteraf betalen
Telefoonnummer
0800-2400400