Sans Online reviews & ervaringen

www.sans-online.nl
 
3.7 (70)
Sans Online

70 Sans Online reviews

 
(9)
 
(1)
 
(9)
 
(8)
 
(44)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
44 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3
Volgorde

Hoodie superdry

Beoordeling 
 
1.0

Hoodies van Superdry gekocht bij sans-online. Na 2x wassen al ontzettend vaal! En nee, niet in de zon laten drogen. Sans-online weigert om ook maar iets te doen. Één keer iets gekocht. Is ook gelijk de laatste keer geweest. Zéér slechte service. Zeg maar gerust: geen service.
Wat een teleurstelling!

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Kleding

Beoordeling 
 
1.0

Nooit bestellen hier!!!!

Ik heb een grote bestelling teruggestuurd. Zeggen ze dat er een PME JAS nier retour is gekomen van 139,95. Die jas was te klein. Ze hebben intern onderzoek gedaan en de jas niet gevonden. Dus moet ik gewoon betalen. Oplichters!! Lees hier veel dezelfde meldingen.

C
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

corine op 08 November 2022

Serieus ik heb precies nu hetzelfde, ik heb iets retour aangemeld 5/10/2022
5 weken later hoor je pas dat het is niet aangekomen en moet je er zelf maar achteraan. Wan als je pakket bij DHL levert is het ook jou verantwoordelijkheid terwijl de klant niet werkt voor DHL.

Reageer op deze review

3 jassen besteld, waarvan 2 retour in 1 pakket, maar 1 jas maar aangekomen

Beoordeling 
 
1.5

Wat een verschrikkelijke service, keer op keer krijgt de koper de volledige schuld.
3 herenjassen gekocht, 2 geretourneerd in 1 pakket met aangekocht retour label DHL

Ze zeggen dat er maar 1 jas is aangekomen, hebben het " intern" uitgezocht.
Hoe kan ik nu bewijzen dat ik wel degelijk 2 jassen retour heb gestuurd...
Geen enkele tegemoet koming. Valt niet te praten over een oplossing.
Ik moest thuis maar goed gaan zoeken.

Nou hier is intern echt niet per ongeluk een PME jas (die te klein bleek te zijn) van 139 euro blijven liggen.

H
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Corine op 08 Juli 2022

Hoe is dit opgelost? Bij mij precies hetzelfde. Ook met PME jas en zelfde bedrag

Ellen op 12 Juli 2022

Hallo Corine, ik kon geen kant op met ze, heb uiteindelijk de jas dus betaald plus extra kosten ivm latere betaling.
Dacht anders loopt het nog verder op... maar ben er echt heel erg naar van.
Wat ik ook probeerde, ook nog geopperd het bedrag te delen, was niet over te praten.

Hoop dat het voor jou anders afloopt, maar ik bestel daar echt nooit meer!

Reageer op deze review

Meerdere kledingstukken

Service 
 
1.0

Kleding besteld en vlot geleverd gekregen. Dit ging prima.
Echter heb ik een aantal kledingstukken retour gestuurd waarvan zij de helft maar verwerkt hebben. Ik krijg als antwoord dat ik thuis maar moet zoeken waar het gebleven is.
Ik ben nu dus verplicht om te betalen voor iets wat bij hen zoekgeraakt is.
Geen tegemoetkoming oid wordt er gegeven; alle schuld gaat naar de koper.
Mijn advies: koop niks online als er een mogelijkheid bestaat dat er iets retour moet!

H
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Huisman op 31 Mei 2022

Helaas precies hetzelfde bij de hand, jas van PME retour. Maar niet aangekomen aldaar, ik moest thuis maar gaat zoeken... viel verder niet over te praten.
Hoe kan ik nu bewijzen dat ik wel 2 jassen heb geretourneerd ipv 1. 1 retourlabel gekocht en op 1 doos geplakt, met dus 2 jassen erin.

Krijg steeds te horen dat ik zelf thuis maar moet zoeken.

Nou ja echt niet te geloven!

Corine op 08 Juli 2022

Bij mij precies hetzelfde

Reageer op deze review

Sweater

Beoordeling 
 
1.0

Trui retour gestuurd omdat hij te klein was. Er zat nog een ander vest bij dat retour ging en daarvan kreeg ik de melding dat het retour verwerkt was, van de trui niet. Ik heb toen zelf de klantenservice van Sans Online gebeld en daar krijg ik te horen dat de trui naar een speciale afdeling gestuurd is omdat hij geen prijskaartje zou hebben, labels zouden eruit geknipt zijn en hij zou naar wasmiddelen ruiken??? Nou ik heb de trui binnen gekregen, gepast en toen meteen weer terug in de verpakking gedaan omdat hij te klein was. Ik ben niet op labels gaan checken of deze er nog in zitten (wie doet dat überhaupt als ze ergens kleding bestellen om te gaan kijken of er labels ontbreken?) omdat ik ervan uitga dat als ik iets bestel dit gewoon goed is. Het enige wat ik me kan bedenken is dat zij deze trui op deze manier retour hebben gekregen en dat deze zo naar mij is verstuurd. Nu kreeg ik dus te horen dat hij niet retour genomen zal worden omdat ik dat gedaan zou hebben????

Vervolgens met klantenservice van V&D contact gehad (aangezien het op de site van V&D besteld was, zij verkopen ook voor Sans Online) met Ruben. Mijn complimenten aan deze medewerker hij luisterde echt naar mijn verhaal en dat was heel fijn nadat ik eerst de medewerker van Sans Online had gesproken, die vrouw behandelde me als iemand wat de boel probeerde te belazeren. Ruben gaf aan dat hij het heel spijtig vond maar de enige oplossing die hij kan geven dat ik € 30,00 korting krijg en de trui teruggestuurd krijg. Ik heb maar gezegd dat het goed is maar het is eigenlijk te gek voor woorden dat ik nu een trui opgestuurd krijg wat door iemand op deze manier aan Sans geretourneerd moet zijn en daar waarschijnlijk niet gecontroleerd is of juist wel en ze er toch vanaf wilden en naar mij sturen om hem vervolgens niet terug te nemen met dit verhaal. Ik betaal nu € 30,00 voor een trui wat ten eerste mijn maat niet is en ten tweede is deze in iemand anders zijn bezit geweest blijkbaar. Ik kan niet tegen onrecht en dat is wel wat er nu gebeurd bij mij en ik ben hier de dupe van. Ik vind het schandalig hoe Sans Online met klanten omgaat en voor V&D eigenlijk ook want het is jullie woord tegen het mijne. Voor jullie is € 30,00 misschien niet veel geld maar ik ben iemand die heel hard voor zijn geld moet werken. Nogmaals geen slecht woord over Ruben die jongen heeft echt zijn best gedaan. Dit is in ieder geval de eerste en meteen de laatste keer geweest via Sans Online iets te kopen want deze ervaring vergeet ik niet. Ben hier al bijna een hele dag mee bezig, wat me enorm veel tijd en energie kost, en dat voor iets waar ik niet schuldig aan ben.

Heb om een reaktie van de directie gevraagd, het zal mij benieuwen……

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Sans-Online PME Schoenen

Beoordeling 
 
1.0

Slechte service en garantie hoef je niet te verwachten en klantvriendelijkheid is ver te zoeken.
PME schoenen na 5 maanden defect geen garantie

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Kleding

Beoordeling 
 
1.8

Ontzettend slecht bereikbaar, geen klantenservice en slechte bezorgdienst.

G
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Jurken

Service 
 
1.0

Via de webshop heb ik onlangs een bestelling gedaan en deze volledig geretourneerd. Echter, een deel van de bestelling werd door Sans-Online niet retour genomen omdat deze “vast geniet zou zijn aan de verzendzak”. Ik heb de verzendzak met de plakstrip gesloten dus het is mij een raadsel hoe er nietjes in de verpakking terecht zijn gekomen. Via email heb ik dit medegedeeld aan Sans-Online, ervan uitgaande dat de volledige bestelling gecrediteerd zou worden. Maar tot mijn grote verbazing stelt Sans-Online dat IK op moet draaien voor de kosten van iets wat niet door mij is veroorzaakt. Ondanks diverse emails naar Sans-Online weigeren ze het probleem op te lossen. Dit is wat mij betreft niets minder dan OPLICHTING.

I
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

W op 10 November 2021

Ik heb precies het zelfde.. alles zou naar wasmiddel ruiken..pakket thuis gekregen en alles ruikt nieuw! Heb ook niks gepast.. meerdere keren contact gehad en opeens zou het pakket te laat binnen zijn gekomen.. wat heb jij hier mee gedaan? Ik heb een online klacht bij ACM ingediend..

Esther op 22 November 2021

Nou ik heb dus ook dat smoesje van het wasmiddel gekregen dat het daar naar zou ruiken en de labels zouden eruit geknipt zijn? Echt schandalig wat zij doen hoor, oplichters!

Reageer op deze review

pme sneakers

Beoordeling 
 
1.5

Schoenen gekocht en na 5 maanden waren ze kapot, garantie kreeg ik niet. schoenen van 109 euro moet je kunt verwachten dat ze langer meegaan dan 5 maanden.
twee keer met klanten service gemaild mar kreeg nul op rekest.

koop er nooit meer wat!
Ga het hier niet bij laten zitten!

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Bar slechte winkel sevice!!!

Service 
 
1.0

Wat een rotwinkel!
Als je met een kinderwagen komt, kun je niet zelfstandig naar boven!( er is namelijk geen lift aanwezig)!!
Zeer klantonvriendelijk dus...!
Want mensen die slecht te been zijn of in een rolstoel zitten kunnen daar niet winkelen! Ja, op de begane grond...!)

Ik was er met mijn 2 kinderen, waaronder 1 in een kinderwagen.
Op die donderdag was de finale van de opruiming, dus wilde voor mezelf even kijken of er nog iets leuks was.
Mega druk natuurlijk!!
Maar bijna geen medewerker op de begane grond te vinden!?
(Mijn 2 kindjes heel even alleen gelaten om naar een medewerker te zoeken...)!
Ga ik boven kijken zitten ze aan de koffiepauze met 5 medewerkers!
Vraag of er een lift is zodat ik boven naar de vrouwen mode kan kijken.
Krijg ik snauwerig van een medewerker te horen dat er beneden genoeg personeel loopt, om mij te helpen met de kinderwagen naar boven te tillen, want er is geen lift!!!
En word echt met een attitude aangekeken of ik zonet om 100,- vroeg!
Deze medewerker was van middelbare leeftijd en loopt daar met een arrogante houding! Niet normaal!
Beneden weer door alle drukte eindelijk een medewerker gevonden...
Vraag aan de mannelijke medewerker of hij mij kan helpen...
Hij pakt de kinderwagen ruw aan met mijn kind, en zegt boven...
Ik verwacht minimaal dat je voor 200,- koopt anders help ik je niet naar beneden!! Kijk ik kan goed tegen grapjes, maar hij meende het!
Ik heb wel wat gekocht maar niet voor 200,- en ik was die pipo zo zat dat ik mezelf samen met me kinderen wel gered heb naar beneden!
Ik til mezelf liever een hernia dan dat hij me moet helpen!!!!
Wat een waardeloze winkel!!!!!!!!
Mij zien ze daar niet weer!
De winkel stond ook trouwens vol met bakken met hangers voor de pashokjes waardoor het moeilijker winkelen word!
Echt een waardeloos!
Weer een klant kwijt...
Ze zouden de recensie 's eens moeten lezen...! Misschien dat de klantenservice beter word, al heb ik daar een hard hoofd in...!

N
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slecht retour belijd

Beoordeling 
 
2.5

Koop hier nooit niks meer. Wil je iets retour sturen moet je 2,95 betalen voor een retour ticket nou betaal je. Maar er komt nooit een retourticket binnen in de mail ook niet in spam nou 25 keren bellen je wordt behandeld als of je een of andere dom oor bent, ze houden vol dat ze hem hebben verstuurd. Niet dus em je krijgt ook geen nieuw retourticket want dat is teveel werk want dan moeten ze weer een heel nieuw ticket opstellen. Nou service van lek me de ballen koop hier niks meer.

ML
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Pas op! Slecht retourbeleid

Beoordeling 
 
2.5

Pas op! Hier nooit bestellen. Was ivm corona iets te laat met retourneren. Heb pakje op eigen kosten teruggestuurd. Men wil dat ik nu toch betaal voor 2 shirts die niet passen. Niet bestellen!

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Marijke op 25 November 2020

Hier precies hetzelfde verhaal! Zo niet klantvriendelijk. Benieuwd hoe het is afgelopen.

Reageer op deze review

Nog nooit zulke slechte service gehad.

Service 
 
1.0


Normaal ben ik niet van de reviews. Maar dit was toch zeer teleurstellend. Aankoop winterjas; mijn dochter trekt hem aan voor de TWEEDE keer. Rits kapot. Valt niet onder de wettelijke garantie. Heel wat over en weer gemaild met Sans. Kwam geen stap verder. Geven geen antwoord op inhoudelijke vragen over wettelijke garantie van de consument etc. Nieuwe rits kost €45,00 bij de lokale gouden schaar. We hebben €15,00 vergoed gekregen. Geen jas die dicht kan en geen nieuwe rits. We hebben een nieuwe jas moeten kopen. Geen service dit! Jas was 2 dagen uit de verpakking.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

zeer slechte service

Beoordeling 
 
1.0

zeer slechte service
Het zat gepropt in onze brievenbus, half buiten en half binnen. De buitenzak was beschadigd.
De jurk en het topje zaten zonder plastic verpakking in de zak (leek wel tweedehands) en beiden zitten volledig in de kreukels, waardoor ik deze eerst zal moeten strijken, voordat ik deze aan kan trekken. We hebben gemaild en gebeld met de klantenservice maar geen enkele oplossing of coulance.

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

???

Beoordeling 
 
2.5

Totaal niet tevreden. Voor €75 aan kleding besteld en helaas een aantal dingen wat ik terug wil sturen. Moet ik ook nog eens €3 retour kosten betalen ? Mevrouw geeft aan dat dit op de site staat aangegeven maar hier is helemaal niks over te vinden...

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer zeer zeer slechte service!!!!

Beoordeling 
 
1.0

Ontzettend slechte service!! Retourprocedure wordt vaag toegelicht, niet duidelijk waar je de bon van €2,95 kunt kopen, wanneer je belt wordt er erg onaardig om gegaan met je vraag. Ik koop nooit meer bij Sans online, zou het iedereen afraden en vindt het ongelofelijk dat er zo met mensen wordt omgegaan!!!!

T
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

lastig te retourneren

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloze retour procedure!

A
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

Klantenservice zeer teleurstellend

Service 
 
1.0

Kopen bij sans-online was eens maar nooit meer. Nu ik alle slechte reviews lees had ik het kunnen weten. Ik hoop met mijn review anderen van dienst te zijn:koop je spullen vooral elders. Omdat ik te laat was met retour sturen zit ik met een broek die niet past. Wat een verspilling. Waarom niet terug nemen en mij in de gelegenheid stellen wat anders voor het geld uit te zoeken? Het ging om 2 weken te laat overigens. En het betreft een zwarte broek uit de lopende actuele collectie. Ik shop voortaan elders en volgens mij met mij vele anderen.

C
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

valse beschuldiging om iets aan te smeren

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb op 2 Juli een artikel online gekocht bij hen. Ik vond de stof niet fijn en heb hem direct op de site retour aangemeld. Ik moest het retourlabel uitprinten en ook nog eens 3.50 verzendkosten betalen…. ik dacht ok, dat moet dan maar.
Vervolgens heb ik het artikel retour verzonden. Op 10 juli krijg ik een bericht dat ze aangeven dat het artikel gedragen is. Ik heb netjes aangegeven dat ik het artikel alleen hebt gepast en direct ook retour hebt aangemeld. We hebben inmiddels als 4 mailwisselingen hierover gehad. Ik vind het erg verdacht en heb sterk het vermoeden dat ze het artikel gewoon niet retour willen aannemen en een smoesje verzinnen. Want ze geven alleen aan dat het artikel gedragen is. Nergens wordt er vermeld dat er bijvoorbeeld een vlekje op zit of iets dergelijks. Ik zal hier dan ook nooit weer wat bestellen.

Laatste bericht van vanochtend geven ze aan het artikel niet retour aan te nemen en dat ik het artikel moet gaan ophalen in Rijssen of dat ik weer 3,5 moet betalen zodat zij het naar mij kunnen opsturen. Ik heb inmiddels al 7 euro aan verzendkosten betaald terwijl ik geen artikel meer heb. Plus dat ze niet eens aangeven waarom ze denken dat het gedragen is. Ze proberen mij op deze manier iets aan te smeren.

S
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Rits kapot na 3 keer dragen van het kledingstuk? GEEN GARANTIE.

Beoordeling 
 
1.0

Een broek besteld bij Sans Online. Na 3 keer dragen is de rits kapot gegaan. Ik heb hen gemaild met een foto en kreeg vrij snel een reactie terug dat kapotte ritsen en sluitingen niet onder garantie vallen.
Ik kan precies niets meer met deze broek. Weggegooid geld dus.
Niet eens een kortingscode, tegoedbon of iets aanbieden, gewoon niks noppes nada.
Ik had eerder deze week een bestelling van hen ontvangen, ik bestel nogal veel online:), deze heb ik dan ook direct na deze reactie geretourneerd. Helaas, (weer) een klant minder.

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
44 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3

Wij zijn benieuwd naar jouw Sans Online ervaring

Bij Sans-online koop je casual merkkleding voor hem en haar online! Bij Sans-online betaal je bij een bestelling boven de 25 euro geen verzendkosten en het retourneren van artikelen is helemaal gratis! Daarnaast levert Sans-online een uitstekende service. Als de artikelen voor 16.00 zijn besteld op Sans-online.nl, heb je het de volgende dag al in huis. Niet goed, geld terug! Laat je inspireren door het volledige assortiment kleding online van Sans-Online!

Wat is uw ervaring met Sans Online? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Sans Online hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Sans Online reviews lezen.

Telefoonnummer: 0800-2400400

Algemene informatie

Verzendkosten
Boven de 25 euro gratis verzending
Levertijd
Voor 16.00 uur besteld, morgen in huis
Productgroepen
  • t-shirts
  • jassen
  • schoenen
  • broeken
  • vesten
  • jeans
  • poloshirts
  • shorts
  • accessoires
  • ondergoed
  • truien
  • positiekleding
Merken
  • Esprit
  • Mexx
  • Twinlife
  • Only
  • Vero Moda
  • Object
  • EDC
  • Pieces
  • Jack & Jones
  • Pall Mall
  • State of Art
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • acceptgiro
  • overboeking
  • achteraf betalen