Sans Online reviews

www.sans-online.nl
 
3.6 (50)
Sans Online

Bij Sans-online koop je casual merkkleding voor hem en haar online! Bij Sans-online betaal je bij een bestelling boven de 25 euro geen verzendkosten en het retourneren van artikelen is helemaal gratis! Daarnaast levert Sans-online een uitstekende service. Als de artikelen voor 16.00 zijn besteld op Sans-online.nl, heb je het de volgende dag al in huis. Niet goed, geld terug! Laat je inspireren door het volledige assortiment kleding online van Sans-Online!

50 Sans Online reviews

 
(6)
 
(1)
 
(7)
 
(5)
 
(31)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

zeer slechte service

Beoordeling 
 
1.0

zeer slechte service
Het zat gepropt in onze brievenbus, half buiten en half binnen. De buitenzak was beschadigd.
De jurk en het topje zaten zonder plastic verpakking in de zak (leek wel tweedehands) en beiden zitten volledig in de kreukels, waardoor ik deze eerst zal moeten strijken, voordat ik deze aan kan trekken. We hebben gemaild en gebeld met de klantenservice maar geen enkele oplossing of coulance.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

???

Beoordeling 
 
2.5

Totaal niet tevreden. Voor €75 aan kleding besteld en helaas een aantal dingen wat ik terug wil sturen. Moet ik ook nog eens €3 retour kosten betalen ? Mevrouw geeft aan dat dit op de site staat aangegeven maar hier is helemaal niks over te vinden...

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Retourneren

Beoordeling 
 
5.3

Niks gratis retourneren je moet een retour Label kopen voor €2,95 en een retour formulier.
Deze moet je downloaden en printen!!!
Sans Online waarom deze formulieren niet standaard meesturen?
Indien je inkt op is! gewoon omdat je bijna niks meer print kun je ook nog een nieuwe inktcartridge kopen.
Laatste keer hier iets besteld.

PG
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Sans Grote oplichters!!!!

als je iets retourneert zeggen ze bij sans.nl doodleuk dat ze het niet hebben ontvangen en uiteindelijk kun je de volle mep betalen. door het lezen van verschillende reviews ben ik erachter gekomen dat dit bij heeeeel veel mensen is gebeurd, dit kan geen toeval zijn!!!! mensen wees gewaarschuwd!! koop niet bij Sans.nl

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kies voor kwaliteit, dus niet sans-online.

Een zaak waarbij je absoluut niet de gelegenheid krijgt om mee in gesprek te gaan. We hebben niet binnen de aangegeven drie weken geretourneerd, en de winkel is niet bereid tot een gesprek met de klant. Resultaat; alsnog het geldbedrag van de teruggestuurde kleding betalen. Oftewel; afspraak is afspraak en de centen zijn van ons. Een zaak die laat zien dat de bureaucratie in Nederland absoluut een hoogtepunt heeft bereikt. Wees wijs, en sla deze zaak over bij het bestellen van kleding.

RK
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

wendy op 01 Februari 2020

Bij mij hetzelfde gebeurd en na 2 jaar een brief van een incassobureau. Ze zijn inderdaad niet voor rede vatbaar. Zij hebben de kleding retour en dan ook nog het bedrag!!

Reageer op deze review

Zeer zeer zeer slechte service!!!!

Beoordeling 
 
1.0

Ontzettend slechte service!! Retourprocedure wordt vaag toegelicht, niet duidelijk waar je de bon van €2,95 kunt kopen, wanneer je belt wordt er erg onaardig om gegaan met je vraag. Ik koop nooit meer bij Sans online, zou het iedereen afraden en vindt het ongelofelijk dat er zo met mensen wordt omgegaan!!!!

T
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

lastig te retourneren

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloze retour procedure!

A
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Klantenservice zeer teleurstellend

Service 
 
1.0

Kopen bij sans-online was eens maar nooit meer. Nu ik alle slechte reviews lees had ik het kunnen weten. Ik hoop met mijn review anderen van dienst te zijn:koop je spullen vooral elders. Omdat ik te laat was met retour sturen zit ik met een broek die niet past. Wat een verspilling. Waarom niet terug nemen en mij in de gelegenheid stellen wat anders voor het geld uit te zoeken? Het ging om 2 weken te laat overigens. En het betreft een zwarte broek uit de lopende actuele collectie. Ik shop voortaan elders en volgens mij met mij vele anderen.

C
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

valse beschuldiging om iets aan te smeren

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb op 2 Juli een artikel online gekocht bij hen. Ik vond de stof niet fijn en heb hem direct op de site retour aangemeld. Ik moest het retourlabel uitprinten en ook nog eens 3.50 verzendkosten betalen…. ik dacht ok, dat moet dan maar.
Vervolgens heb ik het artikel retour verzonden. Op 10 juli krijg ik een bericht dat ze aangeven dat het artikel gedragen is. Ik heb netjes aangegeven dat ik het artikel alleen hebt gepast en direct ook retour hebt aangemeld. We hebben inmiddels als 4 mailwisselingen hierover gehad. Ik vind het erg verdacht en heb sterk het vermoeden dat ze het artikel gewoon niet retour willen aannemen en een smoesje verzinnen. Want ze geven alleen aan dat het artikel gedragen is. Nergens wordt er vermeld dat er bijvoorbeeld een vlekje op zit of iets dergelijks. Ik zal hier dan ook nooit weer wat bestellen.

Laatste bericht van vanochtend geven ze aan het artikel niet retour aan te nemen en dat ik het artikel moet gaan ophalen in Rijssen of dat ik weer 3,5 moet betalen zodat zij het naar mij kunnen opsturen. Ik heb inmiddels al 7 euro aan verzendkosten betaald terwijl ik geen artikel meer heb. Plus dat ze niet eens aangeven waarom ze denken dat het gedragen is. Ze proberen mij op deze manier iets aan te smeren.

S
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Jaren goede klant, sinds 2019 slechte retour

Beoordeling 
 
5.8

Ik ben echt al jaren trouwe klant van Sans Online en het beviel altijd prima. Begin 2019 hebben ze het retourbeleid veranderd waardoor deze heel onhandig en klantonvriendelijk is geworden. Retouren kan niet meer zonder printer en het zelf uitprinten van labels en doorgeven van retouren online. Als je niet in de buurt van een servicepunt woont heb je echt pech. Contact met de klantenservice gaat moeizaam en ze zijn niet behulpzaam. Na twee slechte ervaringen dit jaar heb ik besloten hier niet meer te kopen.

VU
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Sans Online informatie

Algemene informatie

Merken
  • Esprit
  • Mexx
  • Twinlife
  • Only
  • Vero Moda
  • Object
  • EDC
  • Pieces
  • Jack & Jones
  • Pall Mall
  • State of Art
Productgroepen
  • t-shirts
  • jassen
  • schoenen
  • broeken
  • vesten
  • jeans
  • poloshirts
  • shorts
  • accessoires
  • ondergoed
  • truien
  • positiekleding
Levertijd
Voor 16.00 uur besteld, morgen in huis
Verzendkosten
Boven de 25 euro gratis verzending
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • acceptgiro
  • overboeking
  • achteraf betalen
Telefoonnummer
0800-2400400