Sans Online reviews, beoordelingen en ervaringen

www.sans-online.nl
 
3.5 (62)
Sans Online

62 Sans Online reviews

 
(6)
 
(1)
 
(9)
 
(6)
 
(40)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Sweater

Beoordeling 
 
1.0

Trui retour gestuurd omdat hij te klein was. Er zat nog een ander vest bij dat retour ging en daarvan kreeg ik de melding dat het retour verwerkt was, van de trui niet. Ik heb toen zelf de klantenservice van Sans Online gebeld en daar krijg ik te horen dat de trui naar een speciale afdeling gestuurd is omdat hij geen prijskaartje zou hebben, labels zouden eruit geknipt zijn en hij zou naar wasmiddelen ruiken??? Nou ik heb de trui binnen gekregen, gepast en toen meteen weer terug in de verpakking gedaan omdat hij te klein was. Ik ben niet op labels gaan checken of deze er nog in zitten (wie doet dat überhaupt als ze ergens kleding bestellen om te gaan kijken of er labels ontbreken?) omdat ik ervan uitga dat als ik iets bestel dit gewoon goed is. Het enige wat ik me kan bedenken is dat zij deze trui op deze manier retour hebben gekregen en dat deze zo naar mij is verstuurd. Nu kreeg ik dus te horen dat hij niet retour genomen zal worden omdat ik dat gedaan zou hebben????

Vervolgens met klantenservice van V&D contact gehad (aangezien het op de site van V&D besteld was, zij verkopen ook voor Sans Online) met Ruben. Mijn complimenten aan deze medewerker hij luisterde echt naar mijn verhaal en dat was heel fijn nadat ik eerst de medewerker van Sans Online had gesproken, die vrouw behandelde me als iemand wat de boel probeerde te belazeren. Ruben gaf aan dat hij het heel spijtig vond maar de enige oplossing die hij kan geven dat ik € 30,00 korting krijg en de trui teruggestuurd krijg. Ik heb maar gezegd dat het goed is maar het is eigenlijk te gek voor woorden dat ik nu een trui opgestuurd krijg wat door iemand op deze manier aan Sans geretourneerd moet zijn en daar waarschijnlijk niet gecontroleerd is of juist wel en ze er toch vanaf wilden en naar mij sturen om hem vervolgens niet terug te nemen met dit verhaal. Ik betaal nu € 30,00 voor een trui wat ten eerste mijn maat niet is en ten tweede is deze in iemand anders zijn bezit geweest blijkbaar. Ik kan niet tegen onrecht en dat is wel wat er nu gebeurd bij mij en ik ben hier de dupe van. Ik vind het schandalig hoe Sans Online met klanten omgaat en voor V&D eigenlijk ook want het is jullie woord tegen het mijne. Voor jullie is € 30,00 misschien niet veel geld maar ik ben iemand die heel hard voor zijn geld moet werken. Nogmaals geen slecht woord over Ruben die jongen heeft echt zijn best gedaan. Dit is in ieder geval de eerste en meteen de laatste keer geweest via Sans Online iets te kopen want deze ervaring vergeet ik niet. Ben hier al bijna een hele dag mee bezig, wat me enorm veel tijd en energie kost, en dat voor iets waar ik niet schuldig aan ben.

Heb om een reaktie van de directie gevraagd, het zal mij benieuwen……

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Trui, vest

Beoordeling 
 
4.3

Mij is hetzelfde overkomen als de mevrouw hieronder. Gelukkig geen groot en ernstig ongeval maar wel de geboorte van een zoontje waardoor het retourneren erbij in is geschoten. Ik heb dit eerlijk gemeld, dit was geen probleem en ik kon een retourlabel kopen. Dit gedaan, producten verzonden en uiteindelijk hoor ik dat ik te laat ben.. Of ik nog even 3,95 wil betalen zodat ze het naar mij terug kunnen sturen?! Ik mag het ook ophalen in Rijssen.. ik zou even verder kijken. Er zijn betere sites met veel betere voorwaarden.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kleding

Al jaren klant en nooit eerder problemen gehad tot nu, door betrokkenheid bij zwaar ongeval kon ik niet tijdig mijn bestelling retour zenden. Contact opgenomen en was eenmalig geen probleem. Alles terug gestuurd en daarna een mail : dat ik te laat was en mijn bestellingen en deze niet retour worden genomen. Gebeld met de klantenservice en daar weet niemand van niks en is er geen zogenaamd geen notitie gemaakt. Dus moet ik alles terug nemen en € 300 weg dus aan kleding waar ik niks mee kan. Je wordt gewoon niet gehoord uitgemaakt als leugenaar, en gewoon niet fatsoenlijk te woord gestaan. Klantvriendelijkheid en medeleven kennen deze mensen niet. Deze firma wil alleen maar verkopen en cashen en daarna zoek het maar uit. Dus koop hier niets! Echt oplichtingspraktijk! Lees alle referenties goed want dit komt telkens terug!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Sans-Online PME Schoenen

Beoordeling 
 
1.0

Slechte service en garantie hoef je niet te verwachten en klantvriendelijkheid is ver te zoeken.
PME schoenen na 5 maanden defect geen garantie

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kleding

Beoordeling 
 
1.8

Ontzettend slecht bereikbaar, geen klantenservice en slechte bezorgdienst.

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Jurken

Service 
 
1.0

Via de webshop heb ik onlangs een bestelling gedaan en deze volledig geretourneerd. Echter, een deel van de bestelling werd door Sans-Online niet retour genomen omdat deze “vast geniet zou zijn aan de verzendzak”. Ik heb de verzendzak met de plakstrip gesloten dus het is mij een raadsel hoe er nietjes in de verpakking terecht zijn gekomen. Via email heb ik dit medegedeeld aan Sans-Online, ervan uitgaande dat de volledige bestelling gecrediteerd zou worden. Maar tot mijn grote verbazing stelt Sans-Online dat IK op moet draaien voor de kosten van iets wat niet door mij is veroorzaakt. Ondanks diverse emails naar Sans-Online weigeren ze het probleem op te lossen. Dit is wat mij betreft niets minder dan OPLICHTING.

I
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

W op 10 November 2021

Ik heb precies het zelfde.. alles zou naar wasmiddel ruiken..pakket thuis gekregen en alles ruikt nieuw! Heb ook niks gepast.. meerdere keren contact gehad en opeens zou het pakket te laat binnen zijn gekomen.. wat heb jij hier mee gedaan? Ik heb een online klacht bij ACM ingediend..

Esther op 22 November 2021

Nou ik heb dus ook dat smoesje van het wasmiddel gekregen dat het daar naar zou ruiken en de labels zouden eruit geknipt zijn? Echt schandalig wat zij doen hoor, oplichters!

Reageer op deze review

pme sneakers

Beoordeling 
 
1.5

Schoenen gekocht en na 5 maanden waren ze kapot, garantie kreeg ik niet. schoenen van 109 euro moet je kunt verwachten dat ze langer meegaan dan 5 maanden.
twee keer met klanten service gemaild mar kreeg nul op rekest.

koop er nooit meer wat!
Ga het hier niet bij laten zitten!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bar slechte winkel sevice!!!

Service 
 
1.0

Wat een rotwinkel!
Als je met een kinderwagen komt, kun je niet zelfstandig naar boven!( er is namelijk geen lift aanwezig)!!
Zeer klantonvriendelijk dus...!
Want mensen die slecht te been zijn of in een rolstoel zitten kunnen daar niet winkelen! Ja, op de begane grond...!)

Ik was er met mijn 2 kinderen, waaronder 1 in een kinderwagen.
Op die donderdag was de finale van de opruiming, dus wilde voor mezelf even kijken of er nog iets leuks was.
Mega druk natuurlijk!!
Maar bijna geen medewerker op de begane grond te vinden!?
(Mijn 2 kindjes heel even alleen gelaten om naar een medewerker te zoeken...)!
Ga ik boven kijken zitten ze aan de koffiepauze met 5 medewerkers!
Vraag of er een lift is zodat ik boven naar de vrouwen mode kan kijken.
Krijg ik snauwerig van een medewerker te horen dat er beneden genoeg personeel loopt, om mij te helpen met de kinderwagen naar boven te tillen, want er is geen lift!!!
En word echt met een attitude aangekeken of ik zonet om 100,- vroeg!
Deze medewerker was van middelbare leeftijd en loopt daar met een arrogante houding! Niet normaal!
Beneden weer door alle drukte eindelijk een medewerker gevonden...
Vraag aan de mannelijke medewerker of hij mij kan helpen...
Hij pakt de kinderwagen ruw aan met mijn kind, en zegt boven...
Ik verwacht minimaal dat je voor 200,- koopt anders help ik je niet naar beneden!! Kijk ik kan goed tegen grapjes, maar hij meende het!
Ik heb wel wat gekocht maar niet voor 200,- en ik was die pipo zo zat dat ik mezelf samen met me kinderen wel gered heb naar beneden!
Ik til mezelf liever een hernia dan dat hij me moet helpen!!!!
Wat een waardeloze winkel!!!!!!!!
Mij zien ze daar niet weer!
De winkel stond ook trouwens vol met bakken met hangers voor de pashokjes waardoor het moeilijker winkelen word!
Echt een waardeloos!
Weer een klant kwijt...
Ze zouden de recensie 's eens moeten lezen...! Misschien dat de klantenservice beter word, al heb ik daar een hard hoofd in...!

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Service is zwaar onvpldoende

Beoordeling 
 
6.3

In januari 2021 heb ik 2 bestellingen gedaan van het merk Lerros. Hoewel ik in het begin best tevreden was met de poloshirts ontstonden na enige tijd kleine gaatjes in beide shirts, ongeveer 15 tot 20cm van de onderkant van de shirts. Ik heb hierover verschillende mails met Sans uitgewisseld om tot een oplossing te komen voor de ontstane schade. Zij gaven aan dat deze schade ontstaan zou zijn door het dragen van een broeksriem of dat ik te dicht tegen de tafelrand zou hebben gezeten. Dat zou waar kunnen zijn, maar dan zou ik op andere poloshirts eenzelfde slijtage moeten hebben en dat is niet geval. Ik heb het
gevoel dat ik niet serieus genomen wordt en dat zij niet echt bereid zijn ook maar enige service te verlenen.
Ik raad daarom aan geen aankopen te doen bij Sans want als het om service gaat wordt je met een kluitje in het riet gestuurd.
Ik heb mijn les geleerd en zal daar geen inkopen meer doen bij Sans.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ongevraagd twee keer toezenden

Beoordeling 
 
5.3

Merkwaardig bedrijf. Eerst vergeten ze mijn bestelling te zenden. Vervolgens arriveert die. Prima, denk je dan. Maar een kleine week later sturen ze het product ongevraagd nog een keer. Of ik het maar retour wil zenden. Komt over als een redelijke puinhoop qua organisatie

ML
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Slecht retour belijd

Beoordeling 
 
2.5

Koop hier nooit niks meer. Wil je iets retour sturen moet je 2,95 betalen voor een retour ticket nou betaal je. Maar er komt nooit een retourticket binnen in de mail ook niet in spam nou 25 keren bellen je wordt behandeld als of je een of andere dom oor bent, ze houden vol dat ze hem hebben verstuurd. Niet dus em je krijgt ook geen nieuw retourticket want dat is teveel werk want dan moeten ze weer een heel nieuw ticket opstellen. Nou service van lek me de ballen koop hier niks meer.

ML
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Pas op! Slecht retourbeleid

Beoordeling 
 
2.5

Pas op! Hier nooit bestellen. Was ivm corona iets te laat met retourneren. Heb pakje op eigen kosten teruggestuurd. Men wil dat ik nu toch betaal voor 2 shirts die niet passen. Niet bestellen!

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Marijke op 25 November 2020

Hier precies hetzelfde verhaal! Zo niet klantvriendelijk. Benieuwd hoe het is afgelopen.

Reageer op deze review

Nog nooit zulke slechte service gehad.

Service 
 
1.0


Normaal ben ik niet van de reviews. Maar dit was toch zeer teleurstellend. Aankoop winterjas; mijn dochter trekt hem aan voor de TWEEDE keer. Rits kapot. Valt niet onder de wettelijke garantie. Heel wat over en weer gemaild met Sans. Kwam geen stap verder. Geven geen antwoord op inhoudelijke vragen over wettelijke garantie van de consument etc. Nieuwe rits kost €45,00 bij de lokale gouden schaar. We hebben €15,00 vergoed gekregen. Geen jas die dicht kan en geen nieuwe rits. We hebben een nieuwe jas moeten kopen. Geen service dit! Jas was 2 dagen uit de verpakking.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

zeer slechte service

Beoordeling 
 
1.0

zeer slechte service
Het zat gepropt in onze brievenbus, half buiten en half binnen. De buitenzak was beschadigd.
De jurk en het topje zaten zonder plastic verpakking in de zak (leek wel tweedehands) en beiden zitten volledig in de kreukels, waardoor ik deze eerst zal moeten strijken, voordat ik deze aan kan trekken. We hebben gemaild en gebeld met de klantenservice maar geen enkele oplossing of coulance.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

???

Beoordeling 
 
2.5

Totaal niet tevreden. Voor €75 aan kleding besteld en helaas een aantal dingen wat ik terug wil sturen. Moet ik ook nog eens €3 retour kosten betalen ? Mevrouw geeft aan dat dit op de site staat aangegeven maar hier is helemaal niks over te vinden...

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Retourneren

Beoordeling 
 
5.3

Niks gratis retourneren je moet een retour Label kopen voor €2,95 en een retour formulier.
Deze moet je downloaden en printen!!!
Sans Online waarom deze formulieren niet standaard meesturen?
Indien je inkt op is! gewoon omdat je bijna niks meer print kun je ook nog een nieuwe inktcartridge kopen.
Laatste keer hier iets besteld.

PG
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Sans Grote oplichters!!!!

als je iets retourneert zeggen ze bij sans.nl doodleuk dat ze het niet hebben ontvangen en uiteindelijk kun je de volle mep betalen. door het lezen van verschillende reviews ben ik erachter gekomen dat dit bij heeeeel veel mensen is gebeurd, dit kan geen toeval zijn!!!! mensen wees gewaarschuwd!! koop niet bij Sans.nl

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kies voor kwaliteit, dus niet sans-online.

Een zaak waarbij je absoluut niet de gelegenheid krijgt om mee in gesprek te gaan. We hebben niet binnen de aangegeven drie weken geretourneerd, en de winkel is niet bereid tot een gesprek met de klant. Resultaat; alsnog het geldbedrag van de teruggestuurde kleding betalen. Oftewel; afspraak is afspraak en de centen zijn van ons. Een zaak die laat zien dat de bureaucratie in Nederland absoluut een hoogtepunt heeft bereikt. Wees wijs, en sla deze zaak over bij het bestellen van kleding.

RK
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

wendy op 01 Februari 2020

Bij mij hetzelfde gebeurd en na 2 jaar een brief van een incassobureau. Ze zijn inderdaad niet voor rede vatbaar. Zij hebben de kleding retour en dan ook nog het bedrag!!

Reageer op deze review

Zeer zeer zeer slechte service!!!!

Beoordeling 
 
1.0

Ontzettend slechte service!! Retourprocedure wordt vaag toegelicht, niet duidelijk waar je de bon van €2,95 kunt kopen, wanneer je belt wordt er erg onaardig om gegaan met je vraag. Ik koop nooit meer bij Sans online, zou het iedereen afraden en vindt het ongelofelijk dat er zo met mensen wordt omgegaan!!!!

T
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

lastig te retourneren

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloze retour procedure!

A
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Sans Online informatie

Bij Sans-online koop je casual merkkleding voor hem en haar online! Bij Sans-online betaal je bij een bestelling boven de 25 euro geen verzendkosten en het retourneren van artikelen is helemaal gratis! Daarnaast levert Sans-online een uitstekende service. Als de artikelen voor 16.00 zijn besteld op Sans-online.nl, heb je het de volgende dag al in huis. Niet goed, geld terug! Laat je inspireren door het volledige assortiment kleding online van Sans-Online!

Algemene informatie

Telefoonnummer
0800-2400400
Verzendkosten
Boven de 25 euro gratis verzending
Levertijd
Voor 16.00 uur besteld, morgen in huis
Productgroepen
  • t-shirts
  • jassen
  • schoenen
  • broeken
  • vesten
  • jeans
  • poloshirts
  • shorts
  • accessoires
  • ondergoed
  • truien
  • positiekleding
Merken
  • Esprit
  • Mexx
  • Twinlife
  • Only
  • Vero Moda
  • Object
  • EDC
  • Pieces
  • Jack & Jones
  • Pall Mall
  • State of Art
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • acceptgiro
  • overboeking
  • achteraf betalen

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

Bonprix reviews
 
3.2 (223)
C en A
C&A
 
4.2 (116)
Spartoo
 
5.0 (33)
OTTO
 
2.6 (80)
Mango shop
 
3.5 (81)