Sans Online reviews

www.sans-online.nl
 
3.8 (44)
Sans Online

Bij Sans-online koop je casual merkkleding voor hem en haar online! Bij Sans-online betaal je bij een bestelling boven de 25 euro geen verzendkosten en het retourneren van artikelen is helemaal gratis! Daarnaast levert Sans-online een uitstekende service. Als de artikelen voor 16.00 zijn besteld op Sans-online.nl, heb je het de volgende dag al in huis. Niet goed, geld terug! Laat je inspireren door het volledige assortiment kleding online van Sans-Online!

44 Sans Online reviews

 
(6)
 
(1)
 
(6)
 
(5)
 
(26)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

valse beschuldiging om iets aan te smeren

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb op 2 Juli een artikel online gekocht bij hen. Ik vond de stof niet fijn en heb hem direct op de site retour aangemeld. Ik moest het retourlabel uitprinten en ook nog eens 3.50 verzendkosten betalen…. ik dacht ok, dat moet dan maar.
Vervolgens heb ik het artikel retour verzonden. Op 10 juli krijg ik een bericht dat ze aangeven dat het artikel gedragen is. Ik heb netjes aangegeven dat ik het artikel alleen hebt gepast en direct ook retour hebt aangemeld. We hebben inmiddels als 4 mailwisselingen hierover gehad. Ik vind het erg verdacht en heb sterk het vermoeden dat ze het artikel gewoon niet retour willen aannemen en een smoesje verzinnen. Want ze geven alleen aan dat het artikel gedragen is. Nergens wordt er vermeld dat er bijvoorbeeld een vlekje op zit of iets dergelijks. Ik zal hier dan ook nooit weer wat bestellen.

Laatste bericht van vanochtend geven ze aan het artikel niet retour aan te nemen en dat ik het artikel moet gaan ophalen in Rijssen of dat ik weer 3,5 moet betalen zodat zij het naar mij kunnen opsturen. Ik heb inmiddels al 7 euro aan verzendkosten betaald terwijl ik geen artikel meer heb. Plus dat ze niet eens aangeven waarom ze denken dat het gedragen is. Ze proberen mij op deze manier iets aan te smeren.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Jaren goede klant, sinds 2019 slechte retour

Beoordeling 
 
5.8

Ik ben echt al jaren trouwe klant van Sans Online en het beviel altijd prima. Begin 2019 hebben ze het retourbeleid veranderd waardoor deze heel onhandig en klantonvriendelijk is geworden. Retouren kan niet meer zonder printer en het zelf uitprinten van labels en doorgeven van retouren online. Als je niet in de buurt van een servicepunt woont heb je echt pech. Contact met de klantenservice gaat moeizaam en ze zijn niet behulpzaam. Na twee slechte ervaringen dit jaar heb ik besloten hier niet meer te kopen.

VU
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Geen geld terug ondanks altijd nette en trouwe klant

Beoordeling 
 
4.3

Pak aangepast, veel te groot. Dus verpakt om te retourneren. 2,95 verzendkosten betaald. Kleding werd overigens geleverd zonder gesealde zakjes erom heen. Nu wordt gezegd dat ik het pak niet meer kan retourneren wegens de haal op de voorzijde, die door mij niet gezien is. Tja.... wat kun je doen als koper? Geld kwijt dus. Was trouwe klant, nu (en meerdere met mij) niet meer dus.

Besteld product
Jumpsuit
M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Rits kapot na 3 keer dragen van het kledingstuk? GEEN GARANTIE.

Beoordeling 
 
1.0

Een broek besteld bij Sans Online. Na 3 keer dragen is de rits kapot gegaan. Ik heb hen gemaild met een foto en kreeg vrij snel een reactie terug dat kapotte ritsen en sluitingen niet onder garantie vallen.
Ik kan precies niets meer met deze broek. Weggegooid geld dus.
Niet eens een kortingscode, tegoedbon of iets aanbieden, gewoon niks noppes nada.
Ik had eerder deze week een bestelling van hen ontvangen, ik bestel nogal veel online:), deze heb ik dan ook direct na deze reactie geretourneerd. Helaas, (weer) een klant minder.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Klacht order

Beoordeling 
 
1.0

Ik had bij Sans-Online een kleedje besteld. Ik heb mijn bestelling laten leveren in een postpunt (krantenwinkel) in de buurt. Toen ik mijn pakketje was gaan afhalen en in de zak greep voor het kleedje eruit te halen voelde ik iets rubberachtig wat ik niet meteen kon thuisbrengen. Toen ik het kleedje uit de zak nam vielen er tientallen (levende) regenwormen en een hoop zand uit de zak.
Ik heb dan contact opgenomen met de klantendienst van Sans-online om dit door te geven en mijn verzendingskosten terug te vragen, maar kreeg het antwoord dat ze niets konden doen zonder fotobewijs. Toen ik het antwoord gaf dat heel mijn keuken vol met wormen lag en ik deze natuurlijk zo snel mogelijk buiten heb gezet en de zak heb weggesmeten kreeg ik opnieuw het antwoord dat ik een foto had moeten nemen. Ook wezen ze met de vinger naar de bezorger of het postpunt, maar de wijze van bezorging is in mijn ogen volledig hun verantwoordelijkheid. Het is dan ook mijn eerste en laatste keer dat ik ooit iets bij Sans-online zal kopen.

Besteld product
Jurk
JT
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Ik bestel voor het eerst bij Sans Online en plaats mijn bestelling om 20:37 uur. De volgende ochtend is één van mijn artikelen afgeprijsd. Ik meld dit om 6:15 uur.
Ik ga er vanuit dat de prijzen om 0:00 uur zijn aangepast.

Men wil mij niet tegemoet komen. Ik heb dit meerdere keren bij Wehkamp meegemaakt en zelfs na 2 dagen zijn ze nog coulant. Bovendien is bestellen en retourneren gratis (orders boven € 20.00). Bij Sans kost dit geld. Retourneren kost maar liefst € 2.95

Één keer, maar nooit meer Sans.

Service is niet van deze tijd!

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Retourzending weg

Beoordeling 
 
4.5

Artikelen retour gezonden waaronder een broek van bijna € 23,-. Gebeld erover en werd beloofd dat het uitgezocht werd en ik op de hoogte werd gehouden. Na ruim een week niet gehoord maar wel de achteraf rekening verhoogd met € 11,- Contact opgenomen via de mail en wisten ze niet dat ik gebeld had, dus weer weer uitgelegd dat ik de broek wel retour heb gestuurd. Het zou weer uitgezocht worden, maar na 3 dagen een mail dat er een controle was gedaan maar niets gevonden. En nu? heb ik gevraagd, hoe kan ik bewijzen dat ik deze heb teruggestuurd. Nu dit is het antwoord;

dat is inderdaad niet mogelijk.
We verwerken altijd de artikelen die in het pakket zitten, dit wordt bij aankomst goed gecontroleerd.
Ik wil uit coulance de broek wel voor je crediteren, maar voor de verhoging bij Afterpay moet je dan zelf zorgdragen.
Dat is echt het uiterste dat ik je kan bieden.

Dus ze gaan wel de broek crediteuren waarvan ze zeggen deze niet gehad te hebben, dat vind ik raar want als je zeker weet dat je deze niet retour heb ontvangen doe je dat niet. Dan denk ik dat het systeem wat zij hanteren niet waterdicht is en zij niet zeker weten of het wel of niet retour is gekomen. Ik heb dat ook gemeld heb ook aangegeven dat ik de extra kosten niet ga betalen. Ik weet zeker dat ik die broek retour heb gestuurd en heb betaald wat ik ontvangen heb, maar krijg nu de rekening van afterpay omdat Sansonline mij nu alles wil laten betalen.

Dus zoals te zien in andere klachten is dit niet de eerste keer dat ze de klanten laten opdraaien voor de fouten die zij maken, dus ben ik de dupe van. Ik heb er nu al slapeloze nachten van maar ben toch niet van plan te betalen en hoop dat dit snel is opgelost. Weet wel dat ik nooit meer iets ga bestellen bij Sans online

Besteld product
Meerdere artikelen en twee retour
J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Beloftes

Service 
 
2.0

Sans doet beloftes die ze niet nakomen. Een tijdje geleden er naartoe geweest om een broek weg te brengen die te kort op de naad was vastgenaaid. Sans gaf aan dat we een nieuwe broek uit mochten zoeken. De broek was nog erg mooi, dus mochten we hem ook op hun kosten laten maken. Vervolgens komen we weer bij Sans, geven ze aan dat we alsnog niets nieuws uit mogen zoeken, want 'Nee, dat kunnen we niet doen'.

Al met al zeer slechte service!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slordig

Beoordeling 
 
6.5

Ik ben al lang klant van Sans-Online. Ze hebben een leuke website met goede merken, verschillende betalingsmogelijkheden en leveren vlot uit. Af en toe loopt het wat chaotisch bij Sans; een artikel is wel eens niet op voorraad, een pakket is wel eens “kwijt” geweest en soms duurt de levering en retour toch wat langer als beloofd. Ook zit tijdens de levering de kleding vaak los bij elkaar in een zak, waardoor de kleding kreukelig aankomt en zelfs al een keer door een rits van een ander kledingstuk beschadigd is geweest.

Vanaf deze week echter bestel ik niet meer bij Sans. Waarom? Een artikel dat ik retour heb gestuurd, is volgens Sans niet door mij geretourneerd. Het andere artikel uit dezelfde retour verpakking is volgens hen wel aangekomen. Het is vooral de manier waarop dit nu weer afgehandeld wordt; Zij geven namelijk aan dat ik niet kan bewijzen dat ik het verstuurd heb. Mijn geld ben ik dus kwijt. Jammer, gemiste kans Sans!

Besteld product
Kleding
H
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Retouren komen vrijwel nooit aan/worden niet verwerkt

Beoordeling 
 
5.5

Al jaren heb ik dat als ik artikelen retour stuur, dat de retour niet word verwerkt of dat niet alles verwerkt word.
Ook vandaag moet ik weer achter een retour aan die ik 2 weken geleden heb opgestuurd.
Dus ik wil iedereen waarschuwen, let goed op , dat je na je retour al je geld terug krijgt, want zonder overdrijven heb ik denk ik al 6 keer gehad dat een artikelen 'kwijt' is geraakt bij ze!!!

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

winkelervaring

Service 
 
1.0

Niet alleen online slechte ervaring. Ook in de winkel zelf is het niet anders. Wat een chagrijnig personeel loopt daar rond zeg. Kan niet eens een goede morgens oid vanaf. Niet voor de eerste keer trouwens. Ik vraag mij af of de mensen die daar werken het wel leuk vinden bij Herman Sans. In ieder geval stralen ze het niet uit. Enig productkennis is zelfs niet aanwezig. Nee absoluut geen aanrader. Na reviews te hebben gelezen ben ik zeker niet de enige met slechte ervaringen. Mijden die tent. Jammer.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

retour bestelling, niet al het geld terug

Beoordeling 
 
5.8

Heb in december een aantal vesten besteld, maar helaas allemaal te klein.
En alles retour gestuurd, nu zegt Sans dat een vest niet retour is gekomen. En krijg ik 47,39 minder geld terug. En nu wordt het een welles nietes spelletje. Wat kan ik nog doen?

JV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Service een 0

Als je ook maar enige vorm van service verwacht, bestel dan in godsnaam niks bij deze winkel. Twee broeken besteld met andere maat, om te passen, zodat er een broek retour kan. Vervolgens gebeld om te vragen voor een nieuwe link om te betalen. Want waarom twee broeken betalen, om daarna weer het geld van een broek terug te krijgen?
Dit was niet mogelijk... Ik moest de broek maar terug sturen en binnen 14 dagen betalen. Wat er zou gebeuren als het terugsturen langer zou duren dan de termijn van de betalingsregeling? Dan krijg je gewoon de rekening van de administratiekosten. Dat kerst en oud en nieuw in deze 14 dagen valt, daar had sans-online geen boodschap aan. Ik moest er maar gewoon voor zorgen dat er betaald was binnen de 14 dagen. Of dat nou voor 1 of 2 broeken was.

Ik bestel in ieder geval NOOIT meer wat bij sans-online!!

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Rekening 1 dag te laat betaald !!!!

Ik heb een rekening 1 dag te laat betaald gelijk zijn mijn gegevens overgedragen aan een incasso bureau die extreme hoge kosten in rekening gaat brengen.
Een hemd dat 69 euro kost word nu 40 euro duurder door incasso kosten
Je neemt contact met de klanten service van Sans-online geen enkele vorm van Coulance of meedenken.
Voor mij nooit meer Sans-online

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Waardeloos!!

Dit is by far de slechtste klantenservice ooit! Als ik iemand ooit kan behoeden om hier wat te bestellen doe ik het zeker! Ik had voor mijn verjaardag wat kleding besteld, leuk om uit te kiezen en wat ik niet leuk vond kan weer terug! Helaas door een serie van events de kleding wat te laat terug gestuurd. Ik kreeg uiteindelijk een bericht dat de kleding te laat was en dat ze deze dus niet meer konden aannemen vanwege de strikte 14 dagen retour policy! Ik kon de kleding op komen halen of zij zouden het naar mij opsturen, maar dan wel op mijn kosten! Naar meerdere malen gemailt te hebben en aangegeven dat ik de kledingstukken niet wil, omdat ik ze niet pas, bericht gekregen dat zij er nu eenmaal niks aan kunnen veranderen en dat zij nu eenmaal zo werken. Nu zit ik met kosten en kleding stukken die ik eigenlijk niet wil hebben en de klantenservice doet er compleet niks aan! Dit heb ik in mijn leven nog nooit meegemaakt! Als dit is hoe zij met hun klanten omgaan dan hebben zij zeker nog heel veel te leren! Het enige waar het bij hun om draait is dat zij hun geld binnen krijgen en het kan ze niet eens schelen wat ze daarmee kwijt raken! Dit echt nooit meer!

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Waardeloze service

WAARDELOZE SERVICE! Ik had 2 rokjes besteld (eentje in maat 34 en eentje in 36). De 36 zat prima, dus de 34 heb ik niet eens uit de verpakking gehaald en weer fijn geretourneerd.
Sans-Online nam dit rokje alleen niet terug, omdat hij leek te zijn gedragen, er geen kaartjes meer aan bevestigd zouden zijn én hij een 'etensgeur' zou hebben. Terwijl ik het dus überhaupt niet eens uit de verpakking heb gehaald.
Ik kreeg verschillende standaard-mailtjes met de keuze dat ik OF het rokje in Rijssen (164 km verderop) kon komen ophalen OF dat ik het naar mij toe liet sturen, maar wél nog even de verzendkosten mocht aftikken, terwijl ik het rokje al volledig betaald had.
Na vele mails hebben ze de verzendkosten dan toch voor eigen rekening genomen en het rokje naar me op gestuurd.
Vervolgens heb ik de reviews gelezen op deze Facebook en een mail gestuurd dat ik graag een bericht van directie wilde, het aankoopbedrag terug wilde hebben en het rokje echt niet meer hoefde. Hierop kreeg ik geen reactie. Na 3 nieuwe mails te hebben gestuurd, ontving ik dan eindelijk een mailtje dat het niet mogelijk is om van directie een reactie te ontvangen en dat ze het rokje al naar me teruggestuurd hadden en dat bij deze de order is afgehandeld.
Dit was de eerste en ook zeker de laatste keer dat ik iets bij dit bedrijf heb gekocht. Ik raad iedereen af om hier iets te bestellen!

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Geld kwijt

Beoordeling 
 
1.0

Slechte service en niet betrouwbaar. Twee keer bestellingen retour gestuurd en beide keren beweerde het bedrijf dat ze mijn retour niet hadden ontvangen. De eerste keer heb ik na veel moeite m'n geld terug gekregen (zonder excuses). De tweede keer kreeg ik niks terug en ben ik dus gewoon m'n geld kwijt. Dit was de laatste keer dat ik hier wat heb besteld.

Besteld product
Broek
I
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. op 28 September 2017

Dat had ik dus ook en bedreigingen met incasso. Heel raar! Voor 27ste moest het op hun reknr staan. En hebben het gelijk op de 27ste doorgezet naar incasso... nou ok als dat hun ongang is met klanten... doe je het goed!?

Reageer op deze review

Rookgeur..

Beoordeling 
 
1.0

Een bloesje van Only hier besteld.
helaas was deze te klein en hierna direct terug in de verpakking gedaan.
die zelfde dag nog een nieuwe besteld in de goede maat.
Na het terug sturen van het te kleine bloesje ontving ik een mail dat de blouse naar rook zou ruiken.. lijkt me zeer onwaarschijnlijk aangezien ik niet rook. Had ze nog opgebeld maar dit regelen ze alleen via de mail.. nou oke. ik mailen diezelfde dag. krijg ik een standaard mail terug dat ik of het bloesje moet terugnemen met extra verzendkosten of hem moet afgeven..

Zeer slechte service!!
en mijn geld?... heb ik nu nog steeds niet terug! Weg 28 euro.
bestel hier nooit meer iets.

V
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Parfumlucht

Beoordeling 
 
1.0

Een top van Vila besteld en helaas te groot. Terug gestuurd maar ik moet het verplicht houden want het ruikt naar parfum. Ik heb de top gepast en daarna gelijk weer terug gedaan in de verpakking om te retourneren. Daarnaast ontbrak er een knoopje en ook dat heb ik netjes vermeld op het formulier. Achteraf vind ik het ook raar dat je kapotte kleding verstuurd. Ik word beschuldigd van parfum terwijl ik dat niet gebruikt heb. Erg teleurgesteld in Sans Online. Ieder geval mijn laatste aankoop daar!

Besteld product
Vila top
D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Djerin op 08 Juli 2017

Ik heb nu precies hetzelfde alleen dan met een zogenaamde rookgeur..
en ik rook niet..

Reageer op deze review

Oplichter winkelen hier gemakkelijk

Service 
 
1.0

Je kunt bij Sans makkelijk on line bestellen op een ander zijn naam. Gewoon gegevens even invullen, adres aanmaken en niet betalen. Op diegene zijn naam van wie je aangemaakt hebt krijgt dan de incasso. Ook al is het factuur/verzendadres niet juist. Als je daarna als slachtoffer met Sans belt krijg je geen gehoor en moet je bij de incassopartner zijn. Vreemde manier van zaken doen. Sans heeft zelf geen identificatiecheck, maar legt dit volledig bij een ander neer.

TV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Sans Online informatie

Algemene informatie

Merken
  • Esprit
  • Mexx
  • Twinlife
  • Only
  • Vero Moda
  • Object
  • EDC
  • Pieces
  • Jack & Jones
  • Pall Mall
  • State of Art
Productgroepen
  • t-shirts
  • jassen
  • schoenen
  • broeken
  • vesten
  • jeans
  • poloshirts
  • shorts
  • accessoires
  • ondergoed
  • truien
  • positiekleding
Levertijd
Voor 16.00 uur besteld, morgen in huis
Verzendkosten
Boven de 25 euro gratis verzending
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • acceptgiro
  • overboeking
  • achteraf betalen
Telefoonnummer
0800-2400400