Sans Online reviews

www.sans-online.nl
 
3.8 (44)

44 Sans Online reviews

 
(6)
 
(1)
 
(6)
 
(5)
 
(26)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
6 resultaten - getoond 1 - 6
Volgorde

Jaren goede klant, sinds 2019 slechte retour

Beoordeling 
 
5.8

Ik ben echt al jaren trouwe klant van Sans Online en het beviel altijd prima. Begin 2019 hebben ze het retourbeleid veranderd waardoor deze heel onhandig en klantonvriendelijk is geworden. Retouren kan niet meer zonder printer en het zelf uitprinten van labels en doorgeven van retouren online. Als je niet in de buurt van een servicepunt woont heb je echt pech. Contact met de klantenservice gaat moeizaam en ze zijn niet behulpzaam. Na twee slechte ervaringen dit jaar heb ik besloten hier niet meer te kopen.

VU
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slordig

Beoordeling 
 
6.5

Ik ben al lang klant van Sans-Online. Ze hebben een leuke website met goede merken, verschillende betalingsmogelijkheden en leveren vlot uit. Af en toe loopt het wat chaotisch bij Sans; een artikel is wel eens niet op voorraad, een pakket is wel eens “kwijt” geweest en soms duurt de levering en retour toch wat langer als beloofd. Ook zit tijdens de levering de kleding vaak los bij elkaar in een zak, waardoor de kleding kreukelig aankomt en zelfs al een keer door een rits van een ander kledingstuk beschadigd is geweest.

Vanaf deze week echter bestel ik niet meer bij Sans. Waarom? Een artikel dat ik retour heb gestuurd, is volgens Sans niet door mij geretourneerd. Het andere artikel uit dezelfde retour verpakking is volgens hen wel aangekomen. Het is vooral de manier waarop dit nu weer afgehandeld wordt; Zij geven namelijk aan dat ik niet kan bewijzen dat ik het verstuurd heb. Mijn geld ben ik dus kwijt. Jammer, gemiste kans Sans!

Besteld product
Kleding
H
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Retouren komen vrijwel nooit aan/worden niet verwerkt

Beoordeling 
 
5.5

Al jaren heb ik dat als ik artikelen retour stuur, dat de retour niet word verwerkt of dat niet alles verwerkt word.
Ook vandaag moet ik weer achter een retour aan die ik 2 weken geleden heb opgestuurd.
Dus ik wil iedereen waarschuwen, let goed op , dat je na je retour al je geld terug krijgt, want zonder overdrijven heb ik denk ik al 6 keer gehad dat een artikelen 'kwijt' is geraakt bij ze!!!

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

retour bestelling, niet al het geld terug

Beoordeling 
 
5.8

Heb in december een aantal vesten besteld, maar helaas allemaal te klein.
En alles retour gestuurd, nu zegt Sans dat een vest niet retour is gekomen. En krijg ik 47,39 minder geld terug. En nu wordt het een welles nietes spelletje. Wat kan ik nog doen?

JV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Klant-onvriendelijk

Beoordeling 
 
6.8

Blazer - Sandwich besteld. Zat slordig en los in de verpakking. Bleek er een gaatje in het voorpand te zitten. Gelijk gebeld hierover. Wordt wat laconiek op gereageerd. Omruilen kan niet. Wel een nieuwe bestelling plaatsen maar dan moet je opnieuw 4,94 voor transactiekosten betalen ( bij achteraf betalen ) wat natuurlijk niet gerechtvaardigd is in deze situatie ( gaatje in voorpand ). Blijkt uiteindelijk dat ze dezelfde maat niet meer hebben. Dat kan natuurlijk maar qua klantvriendelijkheid, meedenken en enige vorm van empathie scoren ze dus erg laag !!
Jammer, want reclame voor hen en zelf nog iets bestellen zit er dus niet meer in.

M
Was deze beoordeling nuttig? 9 0
Reageer op deze review

slechte voorraadmelding

Beoordeling 
 
6.5

Ik heb nu al twee keer gehad dat ik een bestelling plaatste en voor overschrijving koos en vervolgens de kleren reserveerde om te zorgen dat ze in de tussentijd niet verkocht zouden worden. Beide keren bleek dat bepaalde dingen er toch niet meer waren. Erg slecht!
Verdere service is prima.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
6 resultaten - getoond 1 - 6

Sans Online informatie

Algemene informatie

Merken
  • Esprit
  • Mexx
  • Twinlife
  • Only
  • Vero Moda
  • Object
  • EDC
  • Pieces
  • Jack & Jones
  • Pall Mall
  • State of Art
Productgroepen
  • t-shirts
  • jassen
  • schoenen
  • broeken
  • vesten
  • jeans
  • poloshirts
  • shorts
  • accessoires
  • ondergoed
  • truien
  • positiekleding
Levertijd
Voor 16.00 uur besteld, morgen in huis
Verzendkosten
Boven de 25 euro gratis verzending
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • acceptgiro
  • overboeking
  • achteraf betalen
Telefoonnummer
0800-2400400