Sans Online reviews & ervaringen

www.sans-online.nl
 
3.7 (70)
Sans Online

70 Sans Online reviews

 
(9)
 
(1)
 
(9)
 
(8)
 
(44)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
9 resultaten - getoond 1 - 9
Volgorde

Service is zwaar onvpldoende

Beoordeling 
 
6.3

In januari 2021 heb ik 2 bestellingen gedaan van het merk Lerros. Hoewel ik in het begin best tevreden was met de poloshirts ontstonden na enige tijd kleine gaatjes in beide shirts, ongeveer 15 tot 20cm van de onderkant van de shirts. Ik heb hierover verschillende mails met Sans uitgewisseld om tot een oplossing te komen voor de ontstane schade. Zij gaven aan dat deze schade ontstaan zou zijn door het dragen van een broeksriem of dat ik te dicht tegen de tafelrand zou hebben gezeten. Dat zou waar kunnen zijn, maar dan zou ik op andere poloshirts eenzelfde slijtage moeten hebben en dat is niet geval. Ik heb het
gevoel dat ik niet serieus genomen wordt en dat zij niet echt bereid zijn ook maar enige service te verlenen.
Ik raad daarom aan geen aankopen te doen bij Sans want als het om service gaat wordt je met een kluitje in het riet gestuurd.
Ik heb mijn les geleerd en zal daar geen inkopen meer doen bij Sans.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ongevraagd twee keer toezenden

Beoordeling 
 
5.3

Merkwaardig bedrijf. Eerst vergeten ze mijn bestelling te zenden. Vervolgens arriveert die. Prima, denk je dan. Maar een kleine week later sturen ze het product ongevraagd nog een keer. Of ik het maar retour wil zenden. Komt over als een redelijke puinhoop qua organisatie

ML
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Retourneren

Beoordeling 
 
5.3

Niks gratis retourneren je moet een retour Label kopen voor €2,95 en een retour formulier.
Deze moet je downloaden en printen!!!
Sans Online waarom deze formulieren niet standaard meesturen?
Indien je inkt op is! gewoon omdat je bijna niks meer print kun je ook nog een nieuwe inktcartridge kopen.
Laatste keer hier iets besteld.

PG
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Jaren goede klant, sinds 2019 slechte retour

Beoordeling 
 
5.8

Ik ben echt al jaren trouwe klant van Sans Online en het beviel altijd prima. Begin 2019 hebben ze het retourbeleid veranderd waardoor deze heel onhandig en klantonvriendelijk is geworden. Retouren kan niet meer zonder printer en het zelf uitprinten van labels en doorgeven van retouren online. Als je niet in de buurt van een servicepunt woont heb je echt pech. Contact met de klantenservice gaat moeizaam en ze zijn niet behulpzaam. Na twee slechte ervaringen dit jaar heb ik besloten hier niet meer te kopen.

VU
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Slordig

Beoordeling 
 
6.5

Ik ben al lang klant van Sans-Online. Ze hebben een leuke website met goede merken, verschillende betalingsmogelijkheden en leveren vlot uit. Af en toe loopt het wat chaotisch bij Sans; een artikel is wel eens niet op voorraad, een pakket is wel eens “kwijt” geweest en soms duurt de levering en retour toch wat langer als beloofd. Ook zit tijdens de levering de kleding vaak los bij elkaar in een zak, waardoor de kleding kreukelig aankomt en zelfs al een keer door een rits van een ander kledingstuk beschadigd is geweest.

Vanaf deze week echter bestel ik niet meer bij Sans. Waarom? Een artikel dat ik retour heb gestuurd, is volgens Sans niet door mij geretourneerd. Het andere artikel uit dezelfde retour verpakking is volgens hen wel aangekomen. Het is vooral de manier waarop dit nu weer afgehandeld wordt; Zij geven namelijk aan dat ik niet kan bewijzen dat ik het verstuurd heb. Mijn geld ben ik dus kwijt. Jammer, gemiste kans Sans!

H
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Retouren komen vrijwel nooit aan/worden niet verwerkt

Beoordeling 
 
5.5

Al jaren heb ik dat als ik artikelen retour stuur, dat de retour niet word verwerkt of dat niet alles verwerkt word.
Ook vandaag moet ik weer achter een retour aan die ik 2 weken geleden heb opgestuurd.
Dus ik wil iedereen waarschuwen, let goed op , dat je na je retour al je geld terug krijgt, want zonder overdrijven heb ik denk ik al 6 keer gehad dat een artikelen 'kwijt' is geraakt bij ze!!!

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

retour bestelling, niet al het geld terug

Beoordeling 
 
5.8

Heb in december een aantal vesten besteld, maar helaas allemaal te klein.
En alles retour gestuurd, nu zegt Sans dat een vest niet retour is gekomen. En krijg ik 47,39 minder geld terug. En nu wordt het een welles nietes spelletje. Wat kan ik nog doen?

JV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Klant-onvriendelijk

Beoordeling 
 
6.8

Blazer - Sandwich besteld. Zat slordig en los in de verpakking. Bleek er een gaatje in het voorpand te zitten. Gelijk gebeld hierover. Wordt wat laconiek op gereageerd. Omruilen kan niet. Wel een nieuwe bestelling plaatsen maar dan moet je opnieuw 4,94 voor transactiekosten betalen ( bij achteraf betalen ) wat natuurlijk niet gerechtvaardigd is in deze situatie ( gaatje in voorpand ). Blijkt uiteindelijk dat ze dezelfde maat niet meer hebben. Dat kan natuurlijk maar qua klantvriendelijkheid, meedenken en enige vorm van empathie scoren ze dus erg laag !!
Jammer, want reclame voor hen en zelf nog iets bestellen zit er dus niet meer in.

M
Was deze beoordeling nuttig? 9 0
Reageer op deze review

slechte voorraadmelding

Beoordeling 
 
6.5

Ik heb nu al twee keer gehad dat ik een bestelling plaatste en voor overschrijving koos en vervolgens de kleren reserveerde om te zorgen dat ze in de tussentijd niet verkocht zouden worden. Beide keren bleek dat bepaalde dingen er toch niet meer waren. Erg slecht!
Verdere service is prima.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
9 resultaten - getoond 1 - 9

Wij zijn benieuwd naar jouw Sans Online ervaring

Bij Sans-online koop je casual merkkleding voor hem en haar online! Bij Sans-online betaal je bij een bestelling boven de 25 euro geen verzendkosten en het retourneren van artikelen is helemaal gratis! Daarnaast levert Sans-online een uitstekende service. Als de artikelen voor 16.00 zijn besteld op Sans-online.nl, heb je het de volgende dag al in huis. Niet goed, geld terug! Laat je inspireren door het volledige assortiment kleding online van Sans-Online!

Wat is uw ervaring met Sans Online? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Sans Online hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Sans Online reviews lezen.

Telefoonnummer: 0800-2400400

Algemene informatie

Verzendkosten
Boven de 25 euro gratis verzending
Levertijd
Voor 16.00 uur besteld, morgen in huis
Productgroepen
  • t-shirts
  • jassen
  • schoenen
  • broeken
  • vesten
  • jeans
  • poloshirts
  • shorts
  • accessoires
  • ondergoed
  • truien
  • positiekleding
Merken
  • Esprit
  • Mexx
  • Twinlife
  • Only
  • Vero Moda
  • Object
  • EDC
  • Pieces
  • Jack & Jones
  • Pall Mall
  • State of Art
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • acceptgiro
  • overboeking
  • achteraf betalen