Sans Online reviews

www.sans-online.nl
 
3.8 (44)

44 Sans Online reviews

 
(6)
 
(1)
 
(6)
 
(5)
 
(26)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
5 resultaten - getoond 1 - 5
Volgorde

Geen geld terug ondanks altijd nette en trouwe klant

Beoordeling 
 
4.3

Pak aangepast, veel te groot. Dus verpakt om te retourneren. 2,95 verzendkosten betaald. Kleding werd overigens geleverd zonder gesealde zakjes erom heen. Nu wordt gezegd dat ik het pak niet meer kan retourneren wegens de haal op de voorzijde, die door mij niet gezien is. Tja.... wat kun je doen als koper? Geld kwijt dus. Was trouwe klant, nu (en meerdere met mij) niet meer dus.

Besteld product
Jumpsuit
M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Retourzending weg

Beoordeling 
 
4.5

Artikelen retour gezonden waaronder een broek van bijna € 23,-. Gebeld erover en werd beloofd dat het uitgezocht werd en ik op de hoogte werd gehouden. Na ruim een week niet gehoord maar wel de achteraf rekening verhoogd met € 11,- Contact opgenomen via de mail en wisten ze niet dat ik gebeld had, dus weer weer uitgelegd dat ik de broek wel retour heb gestuurd. Het zou weer uitgezocht worden, maar na 3 dagen een mail dat er een controle was gedaan maar niets gevonden. En nu? heb ik gevraagd, hoe kan ik bewijzen dat ik deze heb teruggestuurd. Nu dit is het antwoord;

dat is inderdaad niet mogelijk.
We verwerken altijd de artikelen die in het pakket zitten, dit wordt bij aankomst goed gecontroleerd.
Ik wil uit coulance de broek wel voor je crediteren, maar voor de verhoging bij Afterpay moet je dan zelf zorgdragen.
Dat is echt het uiterste dat ik je kan bieden.

Dus ze gaan wel de broek crediteuren waarvan ze zeggen deze niet gehad te hebben, dat vind ik raar want als je zeker weet dat je deze niet retour heb ontvangen doe je dat niet. Dan denk ik dat het systeem wat zij hanteren niet waterdicht is en zij niet zeker weten of het wel of niet retour is gekomen. Ik heb dat ook gemeld heb ook aangegeven dat ik de extra kosten niet ga betalen. Ik weet zeker dat ik die broek retour heb gestuurd en heb betaald wat ik ontvangen heb, maar krijg nu de rekening van afterpay omdat Sansonline mij nu alles wil laten betalen.

Dus zoals te zien in andere klachten is dit niet de eerste keer dat ze de klanten laten opdraaien voor de fouten die zij maken, dus ben ik de dupe van. Ik heb er nu al slapeloze nachten van maar ben toch niet van plan te betalen en hoop dat dit snel is opgelost. Weet wel dat ik nooit meer iets ga bestellen bij Sans online

Besteld product
Meerdere artikelen en twee retour
J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Gewoon geen klantenservice

Beoordeling 
 
3.8

Ik was om privé-redenen een ruime week te laat met terugsturen van een deel van de kleding. Dat is uiteraard niet zoals het hoort (ze hebben een retourtermijn van 14 dagen). Maar waar het gemiddelde bedrijf klantvriendelijk optreedt en het geld alsnog terug stort, kleding in een andere maat terugstuurt zodat ik er alsnog wat aan heb, of een andere regeling treft... doet Sans dat absoluut niet. Vanaf het eerste mailcontact en later telefonisch is contactpersoon Cassandra (blijkbaar Managementassistente AfterSales, zo lees ik in haar blog Momambition punt nl) hard, kortaf en er duidelijk op uit om nergens ook maar enigszins klantvriendelijk of meedenkend te zijn. Het verbaast me dat een servicegerichte houding enorm ver te zoeken is. Ook toen ik aangaf dat ik een tegoedbon ook prima vond. Of dat ze de gemaakte kosten voor het ontvangen van de retourartikelen kon verminderen op het bedrag. Maar niets van dat alles.
Inmiddels lees ik hier dat het vaak genoeg fout gaat bij Sans Online. En had ik beter moeten weten. Jammer dat een vrouw die op haar eigen blog zo spontaan overkomt, zo weinig servicegericht is en niet eens heeft gevraagd wat de reden van de vertraging was. Onbuigzaam. Bah, jammer dat er - in een tijd waarin de maatschappij alleen maar harder wordt - zo'n bedrijf je enthousiasme in klantvriendelijkheid kan verzieken. Zoals ik ook aan de beste Cassandra aangaf: ik hoop dat jij met leveranciers werkt die het beter voor hebben met je, dan jij met jullie eigen klanten. Gelukkig heet haar site niet 'clientambition' of zoiets... Erg jammer dit! Ik doe hier geen aankopen meer. En ik hoop dat iedereen goed nadenkt voordat ze hier iets kopen. Als je ook maar iets niet doet naar hun wensen (lees: disclaimers), dan ben je de sjaak en kan je het uitzoeken. Ik heb nu voor circa € 200,00 aan kleding in de kast waar ik niets mee kan omdat ze te groot zijn.

B
Was deze beoordeling nuttig? 7 0

Chantal op 05 Januari 2017

Hoi Bas,

Een soortelijke ervaring en wat erg dat ze ruim een jaar later nogsteeds op dezelfde voet zijn doorgegaan. Bij de beesten af!

Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
4.0

Super leuke en tevens dure schoenen besteld die ten eerste heel lang onderweg waren ten tweede zaten ze niet lekker waardoor ik ze retour heb gestuurd. Het terug sturen moest ik voor betalen en tevens werden de schoenen niet geaccepteerd omdat ik te laat was. Bij de vraag of ik eventueel iets anders mag uitzoeken voor bijna 200 euro was het antwoord een dikke nee! !! Je bent te laat mevrouw was het antwoord! Het maakte mevrouw niet uit dat de schoenen niet goed zaten en dat ze mij veel geld hebben gekost. Totaal niets aan service voor de klant! ! Ik koop daar nooit meer! !!!!!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

Niet klantvriendelijk

Beoordeling 
 
3.8

Altijd met plezier op deze site besteld. Helaas laatste bestelling niet klantvriendelijk afgehandeld. Kortingscode gebruikt maar dit was niet in het winkelwagentje blijven staan. Gevraagd of dit gecorrigeerd kon worden met bewijs van de code. Dit kon niet. Het bedrag werd daarom niet verrekend met het totaal bedrag. Ik heb gevraagd of ik de kleding dan kon terugsturen maar de 14 dagen waren net verstreken en daar houden ze zich strikt aan vast. Ze hadden dit netjes kunnen afhandelen en daardoor een klant kunnen houden.

F
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
5 resultaten - getoond 1 - 5

Sans Online informatie

Algemene informatie

Merken
  • Esprit
  • Mexx
  • Twinlife
  • Only
  • Vero Moda
  • Object
  • EDC
  • Pieces
  • Jack & Jones
  • Pall Mall
  • State of Art
Productgroepen
  • t-shirts
  • jassen
  • schoenen
  • broeken
  • vesten
  • jeans
  • poloshirts
  • shorts
  • accessoires
  • ondergoed
  • truien
  • positiekleding
Levertijd
Voor 16.00 uur besteld, morgen in huis
Verzendkosten
Boven de 25 euro gratis verzending
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • acceptgiro
  • overboeking
  • achteraf betalen
Telefoonnummer
0800-2400400