Simyo reviews

www.simyo.nl
 
6.1 (62)

62 Simyo reviews

 
(17)
 
(14)
 
(8)
 
(10)
 
(15)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
15 resultaten - getoond 1 - 10
1 2
Volgorde

Ga nooit naar simyo

Beoordeling 
 
1.0

Simyo is het slechtste bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt. De eerste 3 maanden van je abbonement gaan goed daarna zijn er alleen maar problemen. Zoals het inzien van je verbruik is niet up to date waardoor je extra hoge rekeningen betaald achteraf wat dan je eigen schuld is. Niet mee willen werken als het niet in hun straatje ligt. Als je belt om te betalen worden er hoge administratiekosten voor in rekening gebracht. Als je je abbonement op wil zeggen dan zijn er echt heeel veel problemen zoals meer dan 10 keer miscommunicatie wat in mijn ogen geen toeval meer kan zijn. Bellen en dan zou het geregeld zijn en dan word er beweerd dat je nooit gebeld zpu hebben. Of ze weten niet waar je het over hebt of ze vertellen je allemaal een ander verhaal of prijs. Goed advies blijf erbij weg. Er zijn veel betere providers...

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 2

Simyo Webcare op 22 December 2017

Hoi Lisa,

Jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent met je ervaringen bij Simyo. Ik snap dat je ontzettend baalt van een hoge rekening, uiteraard wil je dan ook goed geholpen worden met een antwoord.

Op het moment dat er een factuur open komt te staan, sturen we herinneringen per e-mail. Na verloop van tijd kunnen er administratiekosten in rekening worden gebracht, afhankelijk van hoe lang de factuur open staat. Deze kosten worden niet pas in rekening gebracht op het moment dat je belt met onze klantenservice. Heb je onze e-mails ter herinnering van het betalen van je factuur gelezen?

Ik wil graag met je meekijken naar wat er allemaal is gebeurd. Zo kan ik nagaan wie je heeft geholpen en wat hier is besproken. Kun je per e-mail je gegevens toesturen? Dit mag, met eventuele vragen, naar webcare@simyo.nl.

Groetjes,
Simyo Webcare

Reageer op deze review

NIET DOEN!

Beoordeling 
 
1.0

Simyo werft met fraaie woorden en reclame van de Consumentenbond. Ook lijkt het dat je gewaarschuwd wordt bij overschrijding van je limiet. Maar dat geldt alleen voor je internetlimiet. Voor de bellimiet krijg je geen waarschuwing. Als je over de limiet heen gaat, is het kassa voor Simyo. Trap er niet in!

H
Was deze beoordeling nuttig? 4 4
Reageer op deze review

Geen respons

Service 
 
1.0

Mijn moeder heeft (had) een abonnement bij simyo; alleen bellen en sms'en. Nou betaald ze blijkbaar al maanden voor internetgebruik terwijl dit helemaal niet kan. Hier tweemaal over contact gezocht me simyo via de mail, een reactie zou binnen een werkdag komen.. Nu twee maanden verder nog niets vernomen en inmiddels ook overgestapt naar een andere provider.

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 2

Simyo op 26 Augustus 2015

Beste KD,
Wat vervelend voor uw moeder dat er internet is gebruikt terwijl dat duidelijk niet de bedoeling was.
Het hoort natuurlijk ook niet zo te zijn dat er niet op mails gereageerd wordt. Simyo probeert altijd elke vraag te beantwoorden, al is dat per e-mail binnen drie werkdagen.
Zou u een e-mail willen sturen naar webcare@simyo.nl met daarin het gebruikte e-mailadres en het telefoonnummer waar het om gaat?
We proberen dan als nog na te gaan wat er is misgegaan.

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Simyo.nl/forum

Reageer op deze review

Contractbreuk door Simyo en KPN!!

Beoordeling 
 
1.0

Fatima (Simyo Nederland)
6 mei 15:45

Beste mevrouw Dekkers,

Wij vinden het jammer dat u uw abonnement bij ons wenst op te zeggen.

Het is mogelijk om uw abonnement kosteloos op te zeggen als aangetoond kan worden dat op de postcode waar u verblijft slechte dekking is van het KPN netwerk.

Kunt u ons aangeven op welk postcode u problemen met het netwerk ervaart?

Postcode doorgegeven.
Zowel KPN als simyo geven toe: GEEN DEKKING

Contract beeindigen me hoela.

U heeft toch bereik op uw huisadres!!>??

Daar heb je toch geen mobile tel. voor?


FOEI KPN en Simyo

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 3
Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
2.8

De 1e maand zat ik gelijk al een klein beetje over mijn internet bundel.
Mijn internet gebruik is niets veranderd sinds het nieuwe abonnement ???:S:S:S:S
Heel vreemd na jaren een abonnement van maar 500mb te hebben gehad nooit eroverheen geweest en nu heb ik een van 1000mb en dan gaat het mis.... ????
En niet eens bericht dat je er overheen gaat?????????

2e maand goed opgelet niks aan de hand.
3e maand word ik verrast met een rekening van 109 euro..
Door buiten bundel internet?
Ten 1e: Ik gebruik geen Facebook twitter enz.
Ten 2e: Mijn tel updates staan uitgeschakeld zelfs niet uitzichzelf updaten bij wifi.
Heb zelfs gecontroleerd of er flimpjes op de whatsapp zijn gezet die ik op misschien op die dagen heb gekeken ook dat is niet het geval.

Heeeeeeel vreemd.
Ben absoluut niet tevreden over Simyo.
Ze moeten het dus schijnbaar hebben van mensen die eroverheen gaan????
Zie steeds terug dat meerdere mensen hetzelfde probleem hebben.
Als ik nou een intensieve internet gebruiker was kon ik er nog inkomen maar de bedragen worden aangegeven op de meest gekke tijden en dagen dat ik niet eens kan internetten.

N
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Simyo Webcare op 04 Maart 2015

Beste Niels,

Wij vinden het vervelend voor u dat u zo geschrokken bent van de hoge internetkosten.

Internetverbinding kan op verschillende manieren ontstaan. Ook als u zelf niet bewust aan het internetten bent, kan uw telefoon nog internet verbruiken.

Automatische updates kunnen een reden zijn waardoor er Mb’s worden verbruikt. In uw bericht heeft u al aangegeven dat dit niet de oorzaak is. Ook kan uw telefoon gegevens synchroniseren. Daarbij kan uw telefoon automatisch overschakelen naar het mobiele netwerk wanneer uw Wifi verbinding hapert of zwak is. Als u deze overschakeling wilt voorkomen, dan raden wij u aan de optie ‘Internet op je mobiel’ uit te schakelen op Mijn Simyo.

Op het moment dat u 50 % en 100 % van uw internetbundel heeft verbruikt, dan worden er sms-berichten verstuurd. Als u na de 100 % sms nog internet, dan ontvangt u van ons geen melding.
Ook op de Mijn Simyo pagina en de Mijn Simyo app staat de hoeveelheid Mb’s die u nog overheeft voor de huidige maand. Tevens ziet u door de melding “Internetverbruik bijgewerkt t/m: datum tijdstip” tot wanneer uw verbruiksgegevens zijn verwerkt.

In sommige telefoons heeft u de mogelijkheid uw datagebruik bijhouden van verschillende apps. Wanneer u meer wilt weten over deze instellingen dan raden wij u aan onze blog “Krijg inzicht in het datagebruik van je apps” https://www.simyo.nl/blog/krijg-inzicht-het-datagebruik-van-je-apps/?_ga=1.266311951.1870463137.1423828012 en “Nooit meer over je mobiele datalimiet heen” https://www.simyo.nl/blog/nooit-meer-over-je-mobiele-datalimiet-heen/ door te nemen.
Ook zijn er verschillende apps zoals Onavo Count en My Data Manager die voor meer inzicht in uw internetverbruik kunnen zorgen.

Wij hopen dat de bovenstaande uitleg voor verheldering heeft gezorgd. Mocht u hierover nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van u. U kunt ons een e-mail sturen via webcare@simyo.nl.

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Simyo.nl/forum

Reageer op deze review

Opgelicht

Beoordeling 
 
1.0

Helaas is mijn vrouw ruim een jaar gelden opgelicht door Simyo, een rekening van 600 euries voor 2 maanden was het gevolg. Ze zouden wel even het abonnement omzetten van de vorige provider, dat ging mis, maar ze kon wel gaan bellen met het nieuwe nummer. Voordat ze daar gebruik van had moeten maken, had ze een link aan moeten klikken die een half jaar daarvoor door Simyo gestuurd was, helaas vergeten, buiten de bundel geïnternet, niemand die ons waarschuwt van Simyo, we kregen nog wel 100 euro terug uit coulance, nou, nou, wat geweldig van deze oplichters bende, NOOIT GEEN SIMYO MEER>

F
Was deze beoordeling nuttig? 6 2

Simyo Webcare op 17 Oktober 2014

Beste ferry,

Wij begrijpen dat het erg vervelend is geconfronteerd te worden met hoge facturen.

Bij aanvang van het abonnement communiceert Simyo dat wanneer een aanvraag nummerbehoud wordt afgewezen, er contact dient te worden opgenomen met onze Klantenservice om de abonnementsbundels te activeren. De bundels worden namelijk niet automatisch geactiveerd wanneer u besluit om af te zien van nummerbehoud of wanneer overzetting van het nummer niet (meer) mogelijk is. Dit om te voorkomen dat u bij twee providers abonnementskosten betaalt.

Ook in de welkomstmail en de e-mail die u ontvangt na activatie van de simkaart maken wij hiervan een melding.
Wanneer een klant ondanks deze meldingen toch gebruikmaakt van de aansluiting, zonder aan te geven dat de bundels geactiveerd dienen te worden, worden er buitenbundelkosten in rekening gebracht.
Wij betreuren het dat deze informatie bij u toch niet bekend was, en zullen blijven kijken hoe wij hier nog beter over kunnen informeren.

Om de kwestie voor u te kunnen nagaan verzoeken wij u een e-mail te sturen naar webare@simyo.nl onder vermelding van het mobiele nummer waar het over gaat en ‘Reviewspot’. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen.

Vriendelijke groet,

Simyo Webcare

Simyo.nl/forum

Reageer op deze review

Slechte aanbieder

Beoordeling 
 
1.0

geen service
geen bereik
hoge kosten
wachttijden van hier tot tokio

Geen goed woord voor.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Simyo op 30 September 2014

Beste Ana,

Wat jammer dat je niet tevreden bent over onze diensten. We willen graag weten waarom je deze beoordeling hebt gegeven.
Wil je daarom je 06 nummer en je adresgegevens, samen met een omschrijving van je probleem/vraagstuk willen sturen naar webcare@simyo.nl?

Met vriendelijke groet,

Simyo webcare

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Sinds begin mei ben ik een nieuwe klant en heb ik een sim-only abonnement bij Simyo en daarvoor heb ik nu 2 facturen ontvangen, deze zijn/ worden automatisch van mijn bankrekening afgeschreven.

Groot was dan ook mijn verbazing dat ik heden een sms bericht ontving van het incassobureau IMNederlandservice
voor een bedrag van euro 285,94 en een 400,00 euro extra kosten als dat bedrag niet snel werd betaald.
Bij navraag bij IMNederlandservice (Mw. Bouwman) bleek dat de vordering betrekking heeft op een oude klant die
het aan mij uitgegeven nummer eerder in gebruik had.
Het is onaanvaardbaar dat nummers worden uitgegeven waaraan nog een debiteuren historie kleeft en waardoor
nieuwe klanten ten onrechte worden aangesproken.
De klantenservice van Simyo heeft mij een e-mail toegezegd waarin een en ander werd recht gezet, maar nog steeds niets ontvangen.

HV
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Simyo Webcare op 07 Juli 2014

Beste meneer Visser,

Dat is inderdaad een zeer vervelende ervaring, die u heeft gehad.
De verklaring hiervoor is dat in Nederland telefoonnummers opnieuw worden uitgegeven. Ze gaan nadat ze zijn afgesloten in een soort quarantaine gedurende een bepaalde periode, om verwarring met de vorige gebruiker te voorkomen. Daarna komen deze nummers in een pool terecht waarna ze willekeurig weer worden uitgegeven. Daarbij is de betaalhistorie van de vorige gebruiker niet bekend.
Zo kan het voorkomen dat u benaderd wordt, terwijl een instantie de vorige gebruiker van het telefoonnummer zoekt. Dat dit nu een incassobureau was, waarbij de vordering op Simyo betrekking had, maakt de situatie extra bitter. Wij bieden daar onze oprechte excuses voor aan en hopen dat IMNederland dit ook heeft gedaan.
Het is nooit de bedoeling geweest u onheus te bejegenen.
Dat de belofte om een email te sturen niet is nagekomen, nemen wij hoog op. Wij verzoeken u daarom ons een email te sturen naar Webcare@Simyo.nl, met uw 06nummer, postcode en huisnummer, zodat wij die belofte alsnog na kunnen komen, en kunnen nagaan wie dat nagelaten heeft.

Vriendelijke groet,

Simyo webcare

Simyo.nl/forum

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.8

Nu moeten wij zelf het probleem oplossen door een whats app account aan te maken op de smartphone van een der huisgenoten, terwijl ik dit helemaal niet heb??(ik heb een nokia 6300) Ik heb het probleem niet veroorzaakt,SIMYO moet het oplossen.Marleen van Simyo moest beter weten!!
Ik ga zeer zeker weer over naar mn oude Vodafone provider! DIT IS GEEN AANRADER!!!

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 4

Simyo Webcare op 22 Mei 2014

Beste Loes,

Wij hebben hieronder een reactie gegeven op uw situatie.
Wat u het beste doet, is contact opnemen met Support@whatsapp.com. Zij kunnen uw situatie naar alle waarschijnlijkheid snel verhelpen.

Vriendelijke groet,

Simyo webcare

Simyo.nl/ forum

Loes op 29 Mei 2014

Makkelijk zijn jullie eraf,jullie moeten dit soort dingen beter checken,en de klant niet van het kastje naar de muur sturen.

Simyo Webcare op 12 Juni 2014

Beste Loes,

Jammer dat u het zo ervaart. Wij willen u juist graag helpen. Whatsapp is echter een dienst die volledig los staat van uw simkaart en van Simyo. Wij hebben getracht om mee te denken naar een oplossing die niet op ons gebied ligt. Mocht u willen dat wij u nogmaals een nieuw nummer toekennen (dat is op dit moment het enige dat wij in deze situatie kunnen betekenen) dan ontvangen wij graag een email op webcare@simyonl

Vriendelijke groet,

Simyo Webcare

Simyo.nl/forum

Loes op 28 Juni 2014

Whatss app reageerd zeer laat met een standaard advies wat nergens op slaat kom er totaal niet verder mee, kortom................never en nooit weer simyo,ik maak mn beltegoed op en zoek snel Vodafone weer op,dan maar wat duurder .

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Ik heb een poosje een abonnement gehad bij Simyo,tot er van alles mis ging.
Veel openstaande rekeningen die allemaal werden door gestuurd naar een incasso-bureau,waar ze zeiden dat Simyo een bedrag van onder de 5 euro niet mag doorsturen naar hun.
Maar toch deden ze dit steeds.
Ze adviseerden mij om de openstaande bedraggen alsnog gewoon over te maken naar simyo(zonder de extra kosten)
Ik had een abonnement van 3 euro p/m
d/it gedaan,maar toen ging er ineens nog meer mis.
Heb ongeveer 3 maanden met simyo gebeld,wel 50 verschillende mensen gesproken,die zogenaamd allemaal van niks wisten,ik hing soms wel 2 uur aan de telefoon per dag.Nadat 50 personen het allemaal opnieuw hadden uit gezocht,moest ik nog 1 keer administratie kosten betalen en dan zou het klaar zijn,maar nee hoor,ik kreeg weer aanmaningen.
Ik moest nu ineens weer 3 keer administratie kosten gaan betalen,echt de allerlaatste rekeningen volgens hun.
Dit toch maar gedaan en meteen mijn abonnement opgezegd.
En wat blijkt nu?
ik krijg weer aanmaningen,want ik heb nog openstaande rekeningen volgens hun.
Ik bellen.....zeggen ze dat er nog 3 maanden open staan.
Ik leg hun voor de 51e keer uit dat ik alles heb betaald,wat al die mensen die ik gesproken heb mij ook hebben verteld.
Dus ze moesten het nu allemaal weer gaan uitzoeken.
Meneer?Het blijkt toch dat u die rekeningen wel heeft betaald,alleen moet u nog 3 keer administratie kosten betalen.Heb inmiddels zo vaak met ze gebeld,het heeft me zoveel geld gekost,alleen het bellen,wat ik via mijn huistelefoon deed heeft me al zo'n 150 euro gekost.
Ik ben het zat,ik ga Radar inschakelen.
Mensen!!!Dit bedrijf moet geboycot worden,ze plukken iedereen kaal!!

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

Simyo op 20 December 2013

Beste L.Borg,

Wat vervelend om te lezen dat er zoveel onduidelijkheid is met betrekking tot de betaling van uw facturen en dat u dit inmiddels al zoveel tijd en moeite heeft gekost, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Om dit nader te kunnen bekijken en ook het contact dat u hierover hebt gehad met onze klantenservice, zou ik u willen vragen om een e-mail te sturen naar webcare@simyo.nl met uw 06-nummer.

Wij zien uw e-mail graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Kim

Simyo webcare

simyo.nl/forum

Astrid Schouten op 07 April 2014

Beste Kim wat ben ik blij om te lezen dat er nog een beleefd iemand bij
Simyo werkt.Heel in het begin had ik ook contact met een mannelijke collega die was net zo als jij kalm en beleefd maar wat ik gisteren meemaakte is echt niet te geloven.Toen ik mij in het begin bij jullie
had aangemeld ging er al van alles mis met mijn wachtwoord dat hebben jullie toen zelf aangemaakt en ik heb via mijn bank geld op
mijn rekening gestort .Nu bel ik niet veel mobiel enkel eigenlijk als ik met de auto weg moet en zoals afgelopen mei dat ik constant met mijn kat naar de dierenarts moest om na dat arme beest 3x in zijn keeltje te hebben geprikt er 1 clevere dierenarts er achter kwam dat het beestje suiker had ik heb hem zelf 2x per dag insuline toegediend
en dat was allemaal niet zo erg geweest als ik zelf niet een somatische ziekte heb en 12 pijnstillers per dag moet innemen.Van de week kreeg ik weer een mailtje om mijn wachtwoord te veranderen en daar had ik dan gisteren eindelijk de tijd voor .Jullie
hadden op 16 mei zelf een wachtwoord aan mij toegekend en nu dat toch verlopen is kan ik het dus makkelijk aan je doorgeven het was
als volgt 6stv5eda oke ik heb het voor lief genomen omdat ik echt met heel andere dingen bezig was wat voor mij even veel belangrijker was,dus gisteren contact met jullie opgenomen en ik weet niet wat er met diegenen die werkten aan de hand was maar
in het totaal heb ik 15 e-mails gekregen enkel en alleen over het wachtwoord het moest bestaan uit hoofdletters tekens cijfers etc.
dat heb ik dus allemaal gedaan terwijl er in het wachtwoord wat ik van jullie gekregen heb niets daarvan in stond dus volgens de dames
ik heb een ander woord in mijn hoofd voor ze maar ik ben de oudste en zal me dan ook netjes gedragen kon dit wachtwoord dus helemaal niet,aangezien ik ook nog artrose van mij voeten tot mijn hoofd van al die rot medicatie heb gekregen en mijn handen gisteren
vreselijke pijn gingen doen en ook heel dik werden heb ik onze leuke
e-mail conversatie moeten opgeven.Vandaag was ik zowat de hele dag in het Jan Van Bremen Instituut en weer al die onderzoekingen
scans en de hele rotzooi heb gehad en nu zijn beide handen ingezwachteld met een creme en verband erom heen ik lijk mohammed ali wel,ja wie typt er dan vraaj je je af nou dat is mijn thuiszorg die zo lief is om wat ik dicteer op te schrijven aangezien ik niet zou weten hoe ik het anders moet doen,als je het goed vind dan
ga ik als ik dan zelf kan typen nog even op dit onderwerp door want als het personeel zo de pest heeft om op de zondag te moeten werken en dat gaan af reageren op de klanten vind ik dat zeer onprofessioneel.Het enige wat ik wilde weten wat mijn credit bij jullie
nog was en een nieuw password,zo hopefull kan ik het zelf morgen weer doen want de thuiszorg heb ik niet om de klusjes over wachtwoorden op te gaan lossen maar wel heel andere dingen.Kim
sorry maar ik vind dit ver beneden peil maar zoals ik al eerder zei is mijn wachtwoord momenteel niet het belangrijkste,dus als je contact
met mij wil wacht dan asjeblieft tot morgen en dan hoop ik dat we er samen wel uitkomen,met een vriendelijke groet van Astrid Schouten
e-mail adres a.schouten46@upcmail.nl
tel no 6444110 te Amterdam

Reageer op deze review
15 resultaten - getoond 1 - 10
1 2

Simyo informatie

Algemene informatie

Merken
KPN
Productgroepen
  • sim only abonnement
  • sim only
Afhalen mogelijk
nee
Telefoonnummer
0800 - 8007

Simyo contact en klantenservice

Ben je Simyo klant?
Bel: 1200 (gratis vanaf je Simyo mobiel)

Ben je geen klant?
0800-8007 (gratis voor iedereen)

Bel je vanuit het buitenland?
+31 20 2003007 (lokaal tarief + de kosten van je abonnement)

Postadres
Simyo klantenservice
Postbus 58800
1040 JA Amsterdam