Sneakerbaas reviews

www.sneakerbaas.com
 
7.8 (98)

98 Sneakerbaas reviews

 
(53)
 
(20)
 
(8)
 
(8)
 
(10)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
10 resultaten - getoond 1 - 10
Volgorde

Worst shop ever

Beoordeling 
 
2.8

Worst shop ever. Bad Communication. Bad working Website. The german telephone number does not exist

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Geen klantenservice

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb twee teleurstellende ervaringen met Sneakerbaas.
De volgende klacht heb ik gestuurd naar aanleiding van twee teleurstellende producten.
De eerste klacht betreft de Nike Trainerendor Baroque Brown SB-616575-206-EU en de tweede betreft de Blazer Mid Vintage QS:

Voor mij en mijn partner geldt beiden dat wij niet in deze schoenen komen! Er zit een soort van binnensok in die het onmogelijk maakt om in de schoenen te komen.
Zelf heb ik maat 38 maar neem voor sneakers altijd 38,5 zodat ik dikke sokken kan dragen maar zelfs zonder sok kom ik niet in deze sneaker. Bovendien heb ik zeer dunne voeten, met bijvoorbeeld pumps heb ik altijd het probleem dat ik hier uitglij. Ik vind het daarom extra bijzonder dat ik niet in deze sneaker kom.
Ik raad jullie dus ten zeerste aan om dit product nader te bekijken en uit de collectie te halen. Ik ben van mening dat jullie dit artikel niet mogen verkopen aan klanten en ik vind het daarom ook onterecht om de kosten te betalen voor het retour zenden.

Dit is overigens niet de eerste keer dat ik ontevreden ben over een geleverd product.
Mijn vorige bestelling; SB10221924 de Blazer Mid Vintage QS waren zeer slecht afgewerkt; de onderkant van de tong van de schoen is afgewerkt met schuim en hier is geen lederen laag overheen geplaatst, waardoor je tijdens het dragen gewoon het gele schuim zag zitten. Bovendien kwam ik er na een dag dragen achter dat er een foutje in de zool zit met blaren als gevolg.

Van Duy van de ‘Customer service’ kreeg ik het volgende bericht:

Beste Romy,
Bedankt voor uw bericht.
De Trainerendors kunnen inderdaad iets strakker om de voeten zitten door de binnensok.
Wij hebben verder geen klachten ontvangen over dit model dus zullen wij dit niet uit de collectie halen.
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen krijgt u van ons een bericht!

Met vriendelijke groet,
Duy
Customer service

Allereerst vind ik het heel bijzonder dat een bedrijf bij ontvangst van nota bene twee klachten het niet nodig acht om de mail te beginnen met ‘onze excuses voor’...
Ook grappig dat er vervolgens aangegeven wordt dat er verder geen klachten binnen zijn gekomen over dit product; Dit is niet zo vreemd gezien de sneakers op dat moment 1 dag in de verkoop waren gegaan!
Op mijn vraag wat betreft de kosten voor het retourneren is deze medewerker helemaal niet in gegaan. Kortom; als klant wordt je totaal genegeerd.
Nog nooit heb ik zoiets dergelijks mee gemaakt; met geen enkel bedrijf en laat staan een commercieel bedrijf. Voor mij de laatste bestelling geweest!

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Roy van Sneakerbaas op 18 November 2015

Beste Marcella,

Wat super vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Mijn collega gaat je vandaag nog contacten om tot een passende oplossing te komen. We willen je in ieder geval bedanken voor je feedback en wij zullen dit gebruiken om onze service te verbeteren.

Vriendelijke groet,

Roy van Sneakerbaas

Reageer op deze review

Retourneren is een hel

Beoordeling 
 
2.8

Bij retourneren kun je kiezen voor een nieuwe maat of een waardebon. Voor geld terug moet je ze mailen en wachten op een ‘declaratieformulier’. Hou toch op, ik heb 14 dagen voor retourneren vanaf BESTELdatum, waarbinnen ik dan ook nog X dagen moet wachten totdat zij besluiten terug te mailen?Daarnaast is de klantenservice op facebook niet heel snel (24u) en is het taalgebruik schrikbarend slecht.

HM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Roy op 30 Oktober 2015

Beste Hans,

Bedankt voor je feedback, we meenemen dit mee in het verbeteren van ons retourenbeleid.

Sneakerbaas werkt inderdaad met een declaratieformulier die eenvoudig is aan te vragen bij de klantenservice. Op werkdagen streven wij ernaar om binnen een paar uur te reageren op emails en Facebook berichten (uiterlijk binnen 24 uur op werkdagen). Daarnaast is onze klantenservice op werkdagen tussen 9 en 16 uur telefonisch bereikbaar.

We vinden het jammer dat jij dit anders hebt ervaren. Graag nodigen wij je uit om contact met ons op te nemen via webshop@sneakerbaas.com. Helaas vinden we op de naam Hans Mulder geen orders en kunnen daardoor geen contact met je opnemen.

Nogmaals dank voor je feedback!

Roy

Customer service

Reageer op deze review

Drama service

Beoordeling 
 
1.3

Schoenen besteld, bleken verkeerde. Via sneakerbaas instructies geretourneerd. Diezelfde dag nieuwe andere besteld, kwamen snel binnen. Twee verschillende maten schoenen in de doos. In overleg terug gebracht naar de winkel in het onbereikbare centrum van Utrecht. Er was beloofd dat ze die dag direct een nieuw paar zouden afsturen, de winkel heeft maar een fractie van het assortiment van de webshop. Op vrijdag verkeerde levering in de winkel afgeleverd, pas woensdag erop nieuwe schoenen binnen.

Nu belde ik waar mijn geld bleef van de eerste verkeerde en retour gestuurde schoenen, moet ik het verzendbewijsje aanleveren. Wat een drama dit bedrijf, nooooit weer.

Anderen zijn naar het bleek sowieso goedkoper.

ZO
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bestelling nooit ontvangen, geen reactie

Beoordeling 
 
2.3

Z'n drie weken geleden een bestelling geplaatst, welke een dag later bezorgd zou worden.
Dus niet. Ik heb een week later gemaild, en het zou uitgezocht worden.

Sindsdien heb ik niets meer vernomen, en we zijn nu al weer ruim twee weken verder.
Ik wacht dus al ruim drie weken op mijn bestelling, maar totaal geen gehoor van sneakerbaas. Ik wil mijn geld nu terug!

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

***Avoid this company**
I placed an order using a coupon code which was fine. The site then emailed me notifying me that there was an error syncing my order. So i repurchased to ensure there were no issues. I didn't get any dispatch emails but my order was shortly delivered. I received two pairs of sneakers but I only ordered one. I intended to send the shoes back but they don't do free returns . The customer service received was very bad, the error was on the companies side.Had they sent me dispatch emails I would've been able to see the error of two orders beforehand and rejected one of the orders upon delivery. They didn't acknowledge their systems error no apology nothing, they also refused refund the postage cost..

T
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Ik heb schoenen bij hen besteld. Toen bleek dat de productafbeelding niet overeen kwam met de geleverde schoenen (andere kleur) heb ik deze retour gezonden. Na diverse emails heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Sneakerbaas blijft steeds de datum uitstellen en licht de boel op.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Louis op 28 Mei 2014

Ik kan de review niet aanpassen. Maar het geld is na lang aandringen EINDELIJK terug gestort.
Jammer dat ik eerst een negatieve review moest schrijven.
Toch denk ik niet dat ik er mijn schoenen zou bestellen na deze ervaring.

Sneakerbaas op 03 Juni 2014

Yes vervelend, vanaf volgende maand stappen we over naar een dagelijks terugbetaling systeem. Nogmaals onze excuses!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.8

Na twee weken nog steeds mijn bestelling niet binnen. Op de site staat dat mijn
Bestelling verstuurd is maar heb nog niks ontvangen.

Klantenservice is niet behulpzaam. Ze 'zouden er naar kijken' en voor het wachten hebben ze
me een niet werkende kortingscode gegeven. Inmiddels een aantal telefoontjes en mailtjes verder...
Geen antwoord. Heel jammer!

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0



wat een slechte bedrijf via tel. Niet bereikbaar.
Via de mail zogenaamd binnen 48 uur antwoordt, NIET DUS!!!!!
Ik raad iedereen ergens anders sneakers te bestellen dit gaat helemaal nergens over
WOEI in Rotterdam veel beter....
Heb me sneakers 1 oktober besteld, en je raadt het al, NIET BINNEN.
En moment van typen ook niet!!!!!!!

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Eerste keer dat ik bij sneakerbaas bestel 3n dit is ook gelijk de laaatste keer. Heb 2 weken geleden daar schoenen besteld de schoenen zouden binnen 1 dag verzonden worden dus ik zou ze dinsdag 24 september hebben nu bijna 2 weken verder en de schoenen zijn nog niet binnen. Ik heb ze al een aantal keren proberen te bellen 1x zou ik terug gebeld worden en dat hebbben ze niet gedaan. Heb ze gister 5x gebeld en je krijgt ze gewoon echt niet te pakken. Heel slecht!! Kortom bestel hier noooit schoenen

L
Was deze beoordeling nuttig? 5 2
Reageer op deze review
10 resultaten - getoond 1 - 10

Sneakerbaas informatie

Algemene informatie

Merken
  • Adidas
  • New Balance
  • Puma
  • Nike
  • Saucony
  • Converse
  • KangaROOS
  • Lacoste
  • Reebok
  • Vans
  • G-shock
  • BBC
Productgroepen
sneakers
Levertijd
Indien op voorraad. Voor 16:00 besteld is zelfde dag verzonden
Verzendkosten
Binnen Nederland Gratis
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • Visa
  • maestro
  • overschrijving
Telefoonnummer
030 890 6560