Sneakerbaas reviews & ervaringen

www.sneakerbaas.com
 
7.7 (101)
sneakerbaas

101 Sneakerbaas reviews

 
(53)
 
(20)
 
(8)
 
(10)
 
(11)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
8 resultaten - getoond 1 - 8
Volgorde

Waardeloze service / klantgerichtheid.

Beoordeling 
 
5.5

Schoenen gekocht via hun Webshop, maar per ongeluk een cijfertje te veel ingevuld bij mijn huisnummer. Mijn fout, Het viel me direct op dus direct proberen te bellen. 3x bellen en niemand nam op, of het antwoordapparaat zei dat iedereen in gesprek was. Leek me sterk.

Daarna gemaild of ze de kleine adreswijziging konden doorvoeren en ze zeiden dat ze dat via de externe distributeur moesten doen, en dat ze dat hebben doorgegeven. 'We houden je op de hoogte'. Nu al 2 dagen niks gehoord van ze, 10x proberen te bellen, en nog gemaild. NIks. Erg slecht.

Daarbij kreeg ik in de bevestiging een DHL-link, maar geen T&T code. Dus ik heb geen idee of het nu naar me wordt toegestuurd, en wanneer dat dan is. Ook dit aangegeven in de mail, maar ook niks over ontvangen.

Het zal wel allemaal toeval etc zijn en het komt vast goed, maar 10x niet opnemen en me niet op de hoogte houden van mn bestelling, én een DHL link sturen die niet werkt kan écht niet.

W
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Ook ik heb enkel een slecht

Beoordeling 
 
5.5

MENSEN, PAS OP MET DIT BEDRIJFJE

!!BEKIJK TEVENS DE ANDERE RECENSIES MET 1 STER, HET GAAT ALLEMAAL OVER HUN AFTERSALES!!

OPPASSEN MET DEZE JONGETJES


Sneakerbaas, jongetjes die enkel geld willen maken en zich verder niets aantrekken van regelgeving omtrent consumentenrecht.

Lees hun algemene voorwaarden en zie dat het haaks staat met wetgeving.

Ik zeg; BLIJF ER VER VANDAAN.

PS
Beste Roy, bedankt voor je reactie hieronder. Je collega kan alle mails bekijken die ik jullie heb gestuurd met betrekking tot deze kwestie. Daar staat alles ontzettend gedetaileerd in; van garantieregelgeving tot Nike Policy tot consumentenrecht, etc... Hoef je mij echt niet meer voor te benaderen.

MAAR, voor de Nederlandse Lezers van deze website, hieronder hoe het gegaan is-->
Eerste even als intro een korte les mbt regelgeving;
Bij aankoop van bijv. deze schoenen heb je recht op een deugdelijk (goed) product.

Een deugdelijk product betekent dat het product (m'n schoenen) moeten voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben.
(Ter info; De verwachte levensduur van 180 euro kostende Nike's is een heel stuk langer dan 1,5 maand).

Gaat het product in die periode stuk, dan heb ik als consument recht op gratis reparatie of vervanging. (Punt van aandacht, Nike haar policy wijst elke vorm van reparatie binnen garantie termijn af, dus deze optie vervalt soieso)
Wat je van een product mag verwachten hangt van meerdere factoren af, zoals:

De prijs van het product
Het merk (een A-merk of merkloos)
De beloften van de verkoper of de reclame

De eerste 6 maanden na aankoop maakt de wet het mij gemakkelijk; als het product stuk gaat, hoef ik niet zelf te bewijzen dat ik het normaal gebruikt hebt. De bewijslast ligt bij jullie, de verkoper. Ik hebt dus recht op gratis reparatie of vervanging, tenzij de verkoper kan bewijzen dat ik het product verkeerd gebruikt hebt.

Dat was de regelgeving. Nu de policy van NIKE zelf;
(plak en knip werk van hun website;)

We(NIKE) hebben afspraken gemaakt met onze geautoriseerde retailers om retourzendingen van producten met MATERIAAL- of PRODUCTIEFOUTEN te accepteren. Als je een Nike product met een materiaal- of productiefout hebt, raden we je aan om eerst contact op te nemen met het verkooppunt waar je het hebt gekocht. Als de retailer waar je je product hebt gekocht weigert je te helpen met een product dat defect lijkt, kun je contact opnemen met ons. Nike kan dan beoordelen of het product defect is en welke stappen er moeten worden genomen.

ZO nu we dat gelezen hebben hieronder hoe het gegaan is;
Ik stuurde hen een mail met foto's dat m'n zool aan het los laten was, binnen 40 dagen.
Als reactie kreeg ik van Sneakerbaas een 20 euro tegoedbon aangeboden.
Ik deelde hen mede dat dat niet is hoe het hoort te gaan. Tevens had ik alle bovenstaande informatie ook in een mail gestuurd.
Helaas kreeg ik geen antwoord van Sneakerbaas. Ondertussen Met Nike zelf contact gehad en samen gingen we afwachten wat Sneakerbaas zou doen. Uiteindelijk heb ik ze gebeld en boden ze mij 15 euro retour aan. Best wel gek als je bovenstaande regelgeving EN nike policy zou naleven. Toen ik daar niet mee akkoord ging, vroegen ze mij de schoenen op te sturen. Na een paar dagen kreeg ik een email dat ze naar een 'speciale schoenmaker' zouden gaan om ze te laten lijmen..?

Toen heb ik direct contact met NIKE opgenomen en dit is wat NIKE mij schreef:

Hoi Dan
Wat ongelofelijk vervelend dat het allemaal zo moet lopen.
Het is absoluut niet de bedoeling dat de schoenen worden gelijmd. Vraag alsjeblieft of ze de schoenen terug geven aan jou.
Als je de schoenen hebt, zou je mij dan alsjeblieft in de bijlage willen voorzien van een foto van het label en het aankoopbewijs?

Dan zal ik via Nike een claim process voor je opstarten. Dit houdt in dat ik je een formulier opstuur dat je in moet vullen.
Dit formulier stuur je dan samen met de schoenen op naar Nike.
Voor het opsturen zul je verzendkosten moeten betalen, wij zullen de schoenen na ontvangst dan voor je inspecteren.
Na inspectie ontvang je de restitutie samen met de verzendkosten op een giftcard.
Deze kun je dan besteden op Nike.com

Zo gezegd zo gedaan..

Nou beste Lezer.. zeg nou zelf, op welke manier zou jij behandeld willen worden?
Service van Sneakerbaas is Oneerlijk, Geen reactie, Zelf Bovenop zitten, kortom een en al negativiteit..

Service van NIKE is TOP.

D
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

DRAMATISCHE SERVICE

Beoordeling 
 
6.0

Een hele slechte ervaring gehad met deze webshop. Mijn zoon heeft een mooie paar Nike Air Jordans gekocht en deze werden netjes binnen 2 dagen geleverd, dus dat was super. Blij kind. Na de schoen een aantal keer te hebben gedragen is het klipje afgebroken van een van de schoenen wat van een slechtere kwaliteit was dan dat van de andere schoen (dunner materiaal). Contact gehad via de normale weg met Sneakerbaas en nadat zij gevraagd hadden om een foto, deze gestuurd (meerdere scherpe foto’s).
Conclusie van de medewerker die het gezien gehad is dat het inderdaad niet goed is en dat we mogen kiezen voor een nieuwe paar schoenen of een tegoedbon ter waarde van het aankoopbedrag. Om mijn tegoedbon te krijgen moet ik de schoenen op sturen en krijg ik ook nog eens de verzendkosten terug. Super allemaal. Nadat de schoenen ontvangen zijn kregen we opnieuw bericht dat de schoenen teveel gedragen waren en dat het de fout van mijn zoon was. De schoenen waren 3 weken daarvoor gekocht en heeft ze hooguit 3 keer gedragen. Uiteindelijk hebben ze aangegeven dat we niks vergoed krijgen en dat ze de kapotte schoenen terug gaan sturen. Heb weer contact met ze gehad en ze geconfronteerd met hun mail waarin ze anders beloven. Uiteindelijk proberen ze er vanaf te komen met een tegoedbon van eerst 15 euro en later 20 euro, terwijl de schoenen bijna 100 euro waren. Valt me heel erg tegen van deze grote club en ik laat het er niet bij zitten. Al moet ik mijn advocaat duizenden euro’s betalen, ik laat het hier niet bij zitten.

Groet,
de vader van een teleurgestelde jongen

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Nike huarache

Beoordeling 
 
5.8

Ik heb in oktober Nike huarache gekocht. Die zijn in november stuk gegaan. Mocht ze retour sturen. Kreeg ik mails gelijk terug en ook hoe of ik mijn geld terug wilde. Graag contant dus geen tegoedbon. Ik kreeg namelijk een tegoedbon. Daarna wel mijn verzendkosten 9,35 terug. Nu alleen nog op mijn 119,95 aan het wachten. Nog steeds geen antwoord gekregen!

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Zeer slechte ervaring

Beoordeling 
 
5.3

Ik heb 01-07-15 schoenen besteld. Volgende dag had ik ze in huis. Helaas kwam ik er achter dat er bij de rechter schoen aan de binnenkant van de voering een fout zat. Deze zat dubbel waardoor mijn tenen tegen de voorkant aan kwamen. Direct de volgende dag de schoenen aangetekend retour gestuurd. Ik heb sneakerbaas de volgende gebeld toen ik via track en tracé zag dat de schoenen ontvangen waren door sneakerbaas. Ik heb toen gevraagd of ze een nieuw paartje konden toesturen. Helaas hadden ze de schoenen niet meer op voorraad. Ik kreeg toen de keuze een tegoedbon met een meerwaarde van €20,- of mijn aankoop bedrag terug inclusief de retour kosten. Ik koos voor het tweede, het geld zou dezelfde week nog retour overgemaakt worden werd beloofd. Na twee weken had ik mijn geld helaas nog niet ontvangen, ik heb in de tussentijd 2x een mail gestuurd en gevraagd wanneer ik mijn geld kon verwachten. Op de eerste mail hebbik nooit antwoord gehad. De tweede mail werd beantwoord dat ze het zo snel mogelijk in orde gingen maken. Ben toen 3 weken met vakantie gegaan en toen ik terug kwam van vakantie had ik helaas nog altijd mijn geld niet ontvangen. Na de vakantie weer gebeld om te vragen wanneer ik nu eindelijk mijn geld kon verwachten. Er werd toen aangegeven dat ze de schoenen nooit retour hadden ontvangen. Ik gaf aan dat ik ze aangetekend retour had gestuurd en waren ontvangen door een desbetreffende collega wiens naam ik niet zal noemen. Ze vroegen of ik de 3S code nog had van het bonnetje van post.nl. Gelukkig had ik die bewaard en heb deze per mail naar sneakerbaas gestuurd waarop je duidelijk kunt zien wie het pakket heeft aangenomen en op welke datum en hoe laat. Helaas was dit nog niet genoeg bewijs voor sneakerbaas en er werd gevraagd of ik een foto kon maken van het bonnetje en kon toesturen per mail. Uiteindelijk ook gedaan hoe vreemd ik het ook vond. Toen helaas weer een week niks vernomen van sneakerbaas. Toen maar weer eens gebeld, ik kreeg voor de zoveelste keer hun excuses en zouden het in orde maken. Uiteindelijk heb ik toen mijn aankoop bedrag van de schoenen retour gekregen na ruim 6 weken. Maar mijn retour kosten waren helaas niet berekende door sneakerbaas. Toen dezelfde dag nog gebeld om te vragen of ook dit bedrag nog overgemaakt kon worden. Ik kreeg het antwoord u heeft u geld toch overgemaakt de retour kosten zijn voor u zelf. Heb toen moeten uitleggen dat ik de schoenen retour heb gestuurd omdat de schoenen niet goed waren en niet omdat ik de schoenen niet mooi vond of een verkeerde maat had besteld. Er werd toen gezegd dat ze alsnog per direct het bedrag van de retourkosten zouden overmaken. Helaas na een week nog het bedrag niet ontvangen. Toen maar weer eens gebeld. Weer excuses en ze zouden het weer in orde maken en mij vandaag nog bellen voor verdere uitleg. Maar je raad het al weer geen reactie van sneakerbaas!!!!
Ik zelf zal dan ook nooit meer schoenen bestellen bij sneakerbaas en raad verder iedereen af om ooit nog een bestelling te doen bij sneakerbaas.

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5

Levering was goed en snel. Wou echter retourneren en kwam er toen achter dan je en 6,75 moet betalen bij PostNL en ze ook nog 3 euro zelf in rekening brengen waardoor je toch 10 euro kwijt bent als je je sneakers terugstuurt. Dit stond bij het kopen nergens aangegeven en het is terugsturen is tegenwoordig vaak gratis, ik voel me dus genaaid!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Louis op 20 Mei 2014

Inderdaad en dan beloven ze om de verzendkosten te vergoeden, niet dus! Het is een zeer onbetrouwbaar bedrijfje.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5

Snelle reactie op bestelling, echter kortingscode werkt niet.
Hierop gereageerd en uiteraard reactie van Sneakerbaas terug dat korting niet alsnog verwerkt wordt. Tja....eenmalige bestelling dus.......!!

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.8

Super mooie site, super mooi assortiment. Maar helaas gerunt door een stel prutsers. Nu al 2 bestellingen na anderhalve week nog niet binnen. slecht contact via mail. echt om van te janken, onwijs sonde van zo een mooi bedrijf.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review
8 resultaten - getoond 1 - 8

Wij zijn benieuwd naar jouw Sneakerbaas ervaring

Sneakerbaas.nl is een Nederlandse webwinkel voor exclusieve sneakers. Sneakerbaas bestaat sinds 2009. Het doel van Sneakerbaas is om u de nieuwste exclusieve sneakers aan te kunnen bieden. Merken welke u in de shop van Sneakerbaas kunt vinden zijn o.a. de populaire merken Nike, Jordan, New Balance, Puma, Reebok en Adidas. Maar ook vele andere merken zijn goed vertegenwoordigd in het complete assortiment. Sneakerbaas berekent geen verzendkosten in Nederland en indien u voor 16:00 besteld, heeft u uw bestelling de volgende dag in huis.

Wat is uw ervaring met Sneakerbaas? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Sneakerbaas hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Sneakerbaas reviews lezen.

Telefoonnummer: 030 890 6560

Algemene informatie

Verzendkosten
Binnen Nederland Gratis
Levertijd
Indien op voorraad. Voor 16:00 besteld is zelfde dag verzonden
Productgroepen
sneakers
Merken
  • Adidas
  • New Balance
  • Puma
  • Nike
  • Saucony
  • Converse
  • KangaROOS
  • Lacoste
  • Reebok
  • Vans
  • G-shock
  • BBC
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • Visa
  • maestro
  • overschrijving