Zalando reviews

www.zalando.nl
 
5.1 (75)
Zalando

Zalando verkoopt online schoenen, kleding & sportartikelen. In korte tijd is Zalando in Nederland dé online shop voor schoenen en fashion geworden. Zalando heeft met een groot scala aan internationale schoen- en kledingmerken voor ieder wat wils. Zalando verkoopt alles op het gebied van dames- en herenschoenen. Ook kleding, tassen, laarzen, accessoires kan men online via Zalando.nl bestellen. De webshop biedt zowel heren schoenen als dames schoenen aan.

Zalando retouren beleid

Online schoenen bestellen bij Zalando is zeer eenvoudig en de service is onovertroffen. Zo kun je producten eenvoudig kosteloos retourneren. Zalando vindt het heel belangrijk om naast de gratis verzending en retouren service ook persoonlijke aandacht aan haar klanten te geven. Uiteraard heeft Zalando het webshop Keurmerk en is Zalando aangesloten bij thuiswinkel waarborg. Grote concurrenten van de mode gigant zijn Wehkamp en Omoda.

75 Zalando reviews

 
(9)
 
(17)
 
(11)
 
(13)
 
(25)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Tevreden

Beoordeling 
 
9.5

Inmiddels bij twee verschillende winkels online geshopt, bij Zalando wel een goede ervaring gehad. Product tegen aantrekkelijke prijs gekocht en zonder problemen geleverd. Ik koop hier volgende keer weer.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Klant kwijt

Beoordeling 
 
2.5

Je plaatst een bestelling op zaterdag, je krijgt vervolgens je bestelling op woensdag binnen. Na bellen met klante service kunnen ze niet met een oplossing komen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

betalen

Beoordeling 
 
1.0

Kan blijkbaar alleen nog maar met kredietkaart betalen.
Geen Ideal of andere betalingsmogelijkheden terwijl ze wel op de site staan.
Erg jammer en eigenlijk niet meer van deze tijd.
Ik snap niet zo goed waarom dit veranderd is

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Super service na klacht kinderschoenen

Beoordeling 
 
9.0

We hebben vandaag telefonisch een klacht over een paar schoenen doorgegeven aan Zalando. De medewerkster heeft twee opties aangeboden.
- Optie 1:
Schoenen retour en volledige bedrag terug
- Optie 2 :
Een ruime vergoeding ter compensatie van de klacht, hiermee kan de klacht verholpen worden bij een schoenmaker.
Na telefonisch onderhoud was de ruime vergoeding binnen 5 min. op mijn Paypal rekening gestort. Vandaar een dikke 10 voor de geleverde service!

Besteld product
Kinderschoenen
P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
reclame

met ideal betaald en bestelling niet gelukt: geld weg en geen bestelling

Beoordeling 
 
1.0

Bestelling gedaan bij zalando en via ideal betaald. geld afgeschreven van mijn rekening. Echter geen bevestiging ontvangen van zalando dus gebeld naar klantenservice. Die vertelden mij dat bestelling niet te vinden was, ik kon het ook niet in "mijn zalando" terugvinden onder mijn bestellingen. Ik zou mijn geld terugkrijgen maar er gebeurde weinig. 5 keer gebeld, 5 keer heel ander verhaal gehoord. Bij gesprek nr 5 vertelde de jonge dame mij dat ik het geld op verkeerde rekening had gestort en dus niet mijn geld terug kon krijgen en dat ik bij de bank geld terug moest halen. Onmogelijk bij ideal om verkeerd te storten en onmogelijk om geld terug te halen via bank. Fouten info, uit duim gezogen. Toen gedreigd met rechtsbijstand. Ik moest in de wacht, zij ging overleggen, terwijl ik wacht zie ik via bankieren app ineens mijn geld terug komen op mijn rekening en zalando heeft zomaar opgehangen, Hele ongeschoolde (lees domme) en onbeschofte medewerkers maar gelukkig na serieuze dreiging geld terug.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slechte klantenservice; pakketje kwijt bij post is klant de schuld

Service 
 
1.0

Wat een vreselijk slechte webwinkel. Regelmatig gedoe gehad met pakketjes die zoek raken. Nu ook nog eens een retour gestuurd pakket kwijt, wij mogen gewoon betalen want Zalando kan er niets aan doen? Wij ook niet. Waardeloos. Wij bestellen hier nooit meer

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Nooit meer iets bestellen bij Zalando!

Beoordeling 
 
2.8

Op 8 december 2018 een cadeaukaart van € 50,00 direct via Internet bij Zalando besteld. Nu, 19 december 2018, elf dagen later blijkt er volledige onduidelijkheid over waar het pakket is gebleven. Zalando geeft de schuld echter aan DHL en DHL de schuld weer aan Zalando. Zalando vertikt het de zaak uit te zoeken. De helpdesk van Zalando is een regelrechte aanfluiting. Geen enkele bereidheid om je te helpen en wil ook niet bellen met DHL om de zaak uit te zoeken en tot een goede oplossing te komen. Op een mail wordt door Zalando niet gereageerd en inmiddels kosten gemaakt voor diverse malen met hen en DHL bellen. De cadeaukaart was een Kerstcadeau, wel betaald, maar of hij ooit nog aan komt betwijfel ik sterk.
Mijn advies: doe geen zaken met Zalando als jij je je spullen graag in goede orde wil ontvangen!

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

niet tevreden

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb een 3 jassen besteld op achterafbetaling zodat ik kon terugsturen wat niet goed is.
Ik had ze alle 3 terug gestuurd met het idee dat het in orde was.
Na 3 maand krijg ik ineens een aanmaning + 5 euro omdat ze zo gezicht 1 van de jassen niet ontvangen hebben, natuurlijk ook de duurste.
Na 3 maand heb ik het bewijs van terugzending natuurlijk niet meer en moet ik dit bedrag betalen ook al heb ik het tijdig en correct terug gestuurd :( !

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
reclame

Teleurgesteld in Zalando

Beoordeling 
 
1.0

Ik bestel zo nu en dan bij Zalando. Altijd positieve reviews gegeven TOT NU. EERST was ik altijd te spreken over Zalando en hun service.

Ik heb BADslippers besteld. Handig voor op vakantie, in huis, strand enz. Maar helaas mogen deze badslippers niet in de douche of 10 tot 15 Min. Lang NAT worden. Want dan gaat de witte coating eraf EN plakt alles heerlijk aan je voeten. Daar heb ik dan 100 + euro voor betaald.

En dit is GEEN defect, dit is geen fout van het merk waar het van is maar, dit is de fout van mij want, ze zijn 10 a 15min. TE LANG nat gebleven in gewoon simpel water. Ik wist NIET dat BADSLIPPERS nat mochten worden.

Helaas wordt ik niet geholpen EN IK HEB 2 WEKEN MOETEN WACHTEN OP DIT ANTWOORD. ZE KWAMEN ER ZELF NIET EENS MEE! Ik moest hiervoor nogmaals contact voor opnemen en begrip hiervoor hebben.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Problemen met retourzending

Beoordeling 
 
4.8

Jeans besteld. Paste helaas niet goed, dus geretourneerd. Helaas na 10 dagen nog altijd geen reactie. Dan maar weer gebeld. Het zou niet aangekomen zijn. Heb gelukkig het bewijs dat ik het heb teruggestuurd en dat het ook aangekomen zou moeten zijn. Afwachten maar weer.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Tot 2x toe geen producten, wel geld betaald..!!

Beoordeling 
 
3.0

Onvoorstelbaar slechte service met betrekking tot betalingen.
Ongeveer al 7x besteld waarvan nu dus de laatste....

Voor de tweede keer krijg ik te horen dat mijn geld niet is ontvangen en bij iDeal of Paypal ligt. Ten eerste kan geld niet bij iDeal liggen, dit is een direct betalingsmiddel.... Ik moet zelf bellen waar mijn product blijft, dan krijg ik te horen dat ik het product niet krijg en ik 2-5 weken op mijn geld moet wachten!

TRIEST.

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Klantenservice is bagger

Beoordeling 
 
4.0

Klantenservice komt hun belofte niet na om prijsverschil te compenseren na ruilen slechte kwaliteit schoenen voor nieuwe.
Ze geven hun fout toe, maar compenseren niets. Kost mij 70 euro extra.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
reclame

Kan geen correct gebruik maken van garantie

Beoordeling 
 
3.7

Een tijdje terug heb ik een Fossil horloge besteld die defect is geleverd. Driemaal gemaild naar Zalando Lounge (en snel antwoord ontvangen), omdat ik het horloge wou laten repareren/vervangen. Ze bleven volhouden dat ik het moest retourneren en het volledige bedrag teruggestort zou krijgen en dat zij mij niet verder konden helpen vanwege hun 'reclamatieprocedure met betrekking tot uw situatie'.
Nu ga ik zelf contact opnemen met Fossil om te kijken of zij mij wél kunnen helpen.
Verder nooit problemen gehad met Zalando Lounge, alleen is het raadzaam geen dure breekbare producten bestellen aangezien de garantie het probleem niet kan verhelpen.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

gijs op 02 Januari 2018

Waarom stuur je hem dan niet retour zoals gevraagd door Zalando? Dat heb ik wel gedaan en kreeg netjes binnen een paar dagen mijn geld al terug.

Reageer op deze review

Duurt allemaal erg lang!!

Beoordeling 
 
4.0

Duurt allemaal erg lang gemiddeld 3 dagen wachten op je bestelling
Ook retourneren 5 dec retour aangemeld inmiddels 15 december nog niet geregeld
Is niet van deze tijd kan echt sneller reden voor mij om niet meer te bestellen

Frieda

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

IK WIL MIJN GELD TERUG ZALANDO

Beoordeling 
 
6.5

Wow... ik zie nu ook dat ik niet de enige ben met dit probleem. Misschien er toch iets aan doen Zalando??

Maar hieronder mijn meest recente ervaring met de "klantenservice":
Altijd goede ervaringen gehad met Zalando, snelle levering, snelle retourafhandeling, vriendelijke klantenservice waar ze je altijd goed te woord staan.... Tot vandaag. Wil ik vandaag een retourzending aangeven van een nieuwe bestelling, zie ik tot mijn verbazing dat er nog een retour open staat van 18/10/2016. Uhm, dat klopt niet. Altijd alles netjes op tijd terug gestuurd. Maar ja hoor, dit geld is nooit terug gestort op mijn bankrekening. Zojuist een medewerker aan de telefoon gehad die me basically zei dat ik mijn geld niet terug krijg. Wow. Dus ik geef tijdig mijn retour aan, stuur mijn jas terug, alles volgens de regeltjes... Van een andere retourzending is alles wel goed gegaan.
Om nu te horen dat zonder een verzendbewijs ze me weigeren om me mijn geld terug te sturen.
Heel slecht om zo kort te zijn met een vaste klant.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

C.D op 06 December 2018

Ik hebt ook dezelfde probleem gehad , begin Oktober 8 artikelen geretounerd en tot heden hebt ik mijn geld nog niet terug gestoord.
Gebeld wel meer dan 4 keren , klanten service zei dat de retourzending artikelen zijn nog niet binnen of die andere persoon zei weer anders nog niet bewerk is. eerst moet ik allee 8 artikelen met de passende nummers zeggen ,daarna moet ik ook mijn bewijs met de 3 S nummers aan hun doorgeven. Deze gewoon om de klanten te bemoeilijken dat ze hoop als dat al zo lang is dan hebben ze die bewijzen niet meer of al kwijt is dan zeggen ze dan kreeg u de geld ook niet ....heel simpel toch ? Bij mij proberen ze ook zo tedoen en tiot op gegeven moment 1 van hun klanten service is per ongeluk heeft tegen mij gezegd dat de 8 artikelen was al lang binnen en hij gaat voor mij ook allee 8 soorten artikelen noemen stuk bij stuk ...en allemaal klopte precies.
Nu zijn ze sowieso verloren ik hebt het bewijs dat hun liegen om dit om gewoon proberen de klanten geld niet hoeft terug te betalen . Maar dan zit Zalando inde verkeerde adres , wij hebben ook 6 grote bedrijven en dit zullen ze wel Zalando namen kosten ! Wij schakelen onze advocaat en die zijn wij meestal 99.9 % nooit verloren ! Het is maar 244,35 euro maar dit moet ze wel leren om niet meer een dief te zijn van andere klanten zijn geld !
Ze zijn niet betrouwbare bedrijf , overaal hebt ik gelezen hele slechte recenssies over Zalando als het om terug te betalen !

Reageer op deze review

Jassen retour, geen geld terug!

Beoordeling 
 
3.0

Ik heb twee jassen geretourneerd die volgens Zalando nog niet binnen zijn, terwijl ze de jassen allang terug hebben. Ik heb ook lang op de bestelling moeten wachten.

Ik heb de retoursticker gebruikt die bij het pakket zat en ik heb een verzendbewijs van PostNL naar Zalando verstuurd. Met Track&Trace is te zien dat het pakket al een maand geleden op het juiste adres is aangekomen!

Toch weigert Zalando te betalen. Ze gaan nu eerst intern een 'onderzoek' starten en dat moet ik afwachten. Waarom ik daarop moet wachten hebben ze niet verteld. Aan de telefoon werd ik steeds ronduit bot behandeld. Kennelijk klopt er iets niet met het retouradres dat zij zelf hebben opgegeven (en waarnaar de jas ook is verstuurd).

Volgens de eigen voorwaarden van Zalando (en volgens de wet) moet het aankoopbedrag binnen 14 dagen worden teruggestuurd nadat ze het pakket hebben ontvangen. Dat doen ze dus niet. Wat een slechte service!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
reclame

Onzinnig verhaal waarom retourzending niet wordt geaccepteerd

Beoordeling 
 
5.5

Mij wordt het verwijt gedaan dat de bestelde schoenen gedragen zouden zijn, terwijl dit absoluut niet het geval is. Schoenen zijn enkel binnenshuis enkele momenten gedragen, om deze te passen. Ronduit belachelijk dat er zonder enige verdere toelichting of fotomateriaal (dus bewijs) een dergelijk verwijt wordt gemaakt. Het betreft vier paar schoenen en er wordt geen eens onderscheid gemaakt in welke van de vier (of allemaal?) het betreft. Klinkklare onzin. Zonde, want buiten de service om is het een prima bedrijf.

Besteld product
schoenen
C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Geen levering

Beoordeling 
 
1.0

Na een week hoor je ineens dat het toch niet geleverd kan worden en dat zijn mijn geld zullen terugstorten...bizar

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

zeer slechte service

Service 
 
1.0

Mijn dochter kocht schoenen bij Zalando, ze leken prima. Na enkele dagen gebruik ontstond er een bult op haar voet door wrijving van de schoen. Controle van de binnenkant wees uit dat er een naad niet in orde was. Voor de zekerheid nog de huisarts geraadpleegd maar er bleek niks mis met de voet, het lag absoluut aan de schoen. Vervolgens contact met Zalando opgenomen en het probleem voorgelegd. Reactie van de klanten'service' (letterlijk): "Deze schade ontstaat door normaal gebruik of door slijtage." De door mij mee gezonden foto's waren 'beoordeeld' en Zalando concludeerde dat er geen sprake was van een productiefout. Dat vind ik buitengewoon knap van Zalando want de productiefout zat aan de binnenkant van de schoen! De vervolgens geraadpleegde schoenmaker vond dat er overduidelijk sprake was van een productiefout. Hij bleek gelukkig in staat het probleem te verhelpen. Mijn dochter kan nu de schoenen wel gebruiken en de aanwezige bult slinkt. Probleem dus opgelost maar wát een waardeloze klanten'service'. Account meteen opgeheven, nooit meer Zalando!

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Helpen me niet verder

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb op 15 mei een trolley van Eastpack besteld. Na veel gedoe heeft zalando die geannuleerd op 13 juni omdat hij niet geleverd kon worden. Ondertussen hoor ik niets van de terugbetaling. Wat voor een student wel een hele som geld is. Ik heb ondertussen al verschillende keren naar Zalando gebeld maar krijg steeds te horen dat ik moet wachten. Dit vind ik persoonlijk echt niet meer normaal. Het is augustus nu. Als ik bel daar de klanten service heb ik echt het gevoel dat ik niet word verder geholpen...

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
reclame

Lees meer reviews

Zalando informatie