Zalando reviews & ervaringen

www.zalando.nl
 
4.3 (98)
Zalando

98 Zalando reviews

 
(9)
 
(17)
 
(13)
 
(17)
 
(44)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Er is altijd een probleem met retour aan partners

Beoordeling 
 
1.0

Er is altijd een probleem met de partners wanneer je een retour terug hebt gezonden duurt de afhandeling veelte lang waardoor de klant een herinnering krijgt van Zalando, en wij als veel besteller moeten bijna iedere week contact op nemen met Zalando, door de trage afhandeling van de partners daar worden wij als klant niet blij van. Wij gaan stoppen met Zalando.

.
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

2 jassen

Ik had meerdere jassen besteld, 1 gekocht en de rest retour gedaan bij het postkantoor. Dit waren verschillende retour pakketten. 1 pakket is nooit verwerkt die naar Duitsland moest en ik kreeg een betaalherinnering.
Na dagen bellen met de klantenservice, 2x langs het postkantoor te zijn gegaan om te vragen voor een verzendbewijs (deze konden ze mij niet geven en helaas heb ik het verzendbewijs weggegooid omdat Zalando aangaf dat ik klaar was met mijn betaling en niets meer hoefde te doen) kreeg ik te horen dat ik een Rechtsverklaring moest invullen, kopie van ID kaart gegevens moest sturen of anders te maken zou kunnen krijgen met een proces verbaal: terwijl beide partijen er niks aan kunnen doen dat dit pakket met 2 jassen is kwijtgeraakt in Duitsland!! Er is nooit een onderzoek geweest, terwijl ze dit zeiden.
Helaas ben ik er de dupe van geworden en na 3x uitgebreid mijn verhaal in de mail te hebben gedaan, meerdere malen emotioneel aan de telefoon te hebben gehangen, slapeloze nachten en stress te hebben gehad, krijg ik tot de 4e keer aan toe een robotachtige mail terug met dezelfde tekst dat ik een verzendbewijs moet aanleveren en that's it.
Hierom heb ik dus slapeloze nachten gehad...
Uiteindelijk om de stress te stoppen heb ik het bedrag maar betaald (terwijl ik ik die jassen NIET heb), om het op te lossen en niet onnodig een proces verbaal te krijgen.
Wat een verschrikkelijke klantenservice; als er écht iets aan de hand is, wordt jij gewoon keihard de dupe en gaan ze je écht niet helpen.

Ik bestel NOOIT weer wat bij die geldwolven.
Ik hoop dat andere klanten ook na gaan denken met waar zij hun items gaan kopen.

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Trainingschoenen

Beoordeling 
 
2.0

Na het niet leveren van een bestelling ben ik nu tig emails verder om mijn geld terug te krijgen. Absurt hoed dit werkt bij Zalando!
Ik raad iedereen aan om niet meer bij Zalando te bestellen en het risico te lopen. Het leidt tot grote frustratie en irritatie!

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kleding

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb de retour van Intimissimi met bestelnummer in zijn geheel retour gestuurd maar de webshop weigert dit in zijn geheel terug te betalen. Ze geven aan dat er maar 1 artikel in de retour zat. Dat klopt totaal niet. Er zat een body en een bh in. Allebei waren te groot en allebei netjes retour gestuurd. Ik moest vervolgens een formulier invullen (een zogenaamde rechtsverklaring) en dat heb ik gedaan. Nu krijg ik email dat ik dat artikel nog in bezit heb volgens hun en het niet in het pakket zat. Ze durven me ook nog eens voor dief uit te maken. Het gewicht van het pakket klopt met heen en retour zenden en dat heb ik ze gestuurd. Ik heb ze ook gebeld maar ze weigeren het retour te verwerken. Zalando geeft niet toe en zijn duidelijke oplichters!

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kleding

Beoordeling 
 
3.5

Ik las een poos geleden in de krant dat Zalando zoveel verlies heeft gedraaid door te zijn opgelicht door professionele oplichter. Oftewel mensen die spullen bestellen op een ander adres etc etc. Het lijkt er nu op dat Zalando dat verlies wilt opvangen op exact dezelfde manier zoals ze het zijn verloren. Op slinkse wijze hun klanten, soms al jaren trouwe klanten, laten betalen voor spullen die ze niet geleverd hebben gekregen of spullen die retour zijn gestuurd en dan aangeven dat de spullen niet zijn geretourneerd. Ik heb zelfs verhalen van mensen gehoord dat ze werden beschuldigd dat er lege dozen waren geretourneerd. Een opmerkelijke verandering in hun klantenservice beleid. Als winkelier mag je het denken maar hoe kun je nou je eigen klanten beschuldigen van diefstal, omdat ze zogenaamd hun onderzoekjes hebben uitgevoerd waaruit is gebleken dat zij alles hebben verstuurd?! Schandalig. Voel jij je op een of andere manier niet serieus genomen door Zalando wanneer je een probleem hebt, wordt je van diefstal beschuldig of zit je al maanden te wachten op een terugbetaling die maar niet betaald wordt. Door een aantal mensen is er juridische informatie ingewonnen. Een advies daarvan was; probeer zoveel mogelijk klachten te verzamelen waarbij de klant financieel wordt geraakt, onterecht. In veel gevallen zegt Zalando heel makkelijk dat ze onderzoeken hebben uitgevoerd en dat bij hen alles verzonden is, de PostNL heeft het geleverd dus de klant heeft gewoon alles ontvangen. En het is een feit dat Zalando hoe dan ook verantwoordelijk is voor de verzending. Maar ze hebben steeds hetzelfde antwoord klaar en een normaal gesprek aan met de klantenservice is er ook niet meer bij. In sommige gevallen verbreken ze gewoon de chat als je nog iets aan het tikken bent! Schandalig. Wil jij je hierbij aansluiten met je klacht stuur dan een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Meerdere

Beoordeling 
 
3.3


Jarenlang gewinkeld bij dit bedrijf zonder problemen en fantastische service! Tot ik laatst een keer vergat te betalen..Ik kwam er net op tijd achter en betaalde op zondag mijn rekening.Maandagmiddag een incassobureau in mijn mailbox. Ik probeerde te bellen,2 dagen lang maar er zit gewoon niemand meer om de telefoon aan te nemen? Dus ontstond er mailverkeer.ik denk dat ik met 10 verschillende mensen heb gemaild en ondanks dat mijn betaling eerder binnen was dan de mail van het incassobureau'was er niks meer aan te doen'. Daar sta je dan,altijd op tijd betaald en in je recht,en je loopt gewoon tegen een muur aan. Ik ga wel bij anderen online winkelen als het zo moet. Ben er klaar mee.

Datum van ervaring: 18 september 2023

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Schoenen

Beoordeling 
 
1.0

22 december 2022 New Balance schoenen besteld. Na een half jaar is de binnenvoering al helemaal kapot.

Op 28 juli 2023 de klantenservice gebeld. Zij gaven aan dat ik een klachtenformulier moest invullen en de schoenen kon terug sturen.
Zo gezegd zo gedaan.

Op 9 augustus de schoenen retour gestuurd. Met track&trace. Pakketje woog 860 gram met versturen.

Na 13 dagen nog niks van Zalando vernomen. Dus zelf gebeld. Zij gaven aan dat het 14 dagen kon duren dus echt 14 dagen moest afwachten. Na 15 dagen nog niks vernomen van Zalando. Ik zag wel dat de schoenen op zaterdag 14 augustus 05:26 uur zijn aangekomen op locatie.
Dus ben ik zelf maar weer gaan bellen.

Ik heb toen een mailtje gekregen waarbij ik een rechtsverklaring moest invullen en terug sturen. Dat heb ik netjes gedaan.

Ik kreeg reactie dat het pakketje was aangekomen maar het desbetreffende artikel niet in de doos zat en of ik aub het artikel alsnog wilde opsturen.
Toen ben ik weer gaan bellen. Maar aan de telefoon kan niemand je hiermee helpen behalve dat ik maar weer een klachtenformulier moest invullen.

Waar het nu op neer komt is dat ik en geen geld terug krijg, en de schoenen weg zijn. Terwijl het gewoon mijn schoenen zijn.

Er is niemand bij Zalando die je fatsoenlijk kan helpen aan de telefoon. En de reacties op mijn mailtjes lijken wel standaard mailtjes. Ik krijg namelijk geen antwoorden op mijn vragen. Ik mag zelfs niet weten wat er uit het onderzoek is gekomen van MIJN pakketje.

Kunnen jullie wel contact krijgen met Zalando? En ervoor zorgen dat ik in ieder geval mijn schoenen dan terug krijg. Zijn schoenen van €110,00!!!

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Dekker op 05 Januari 2024

Geachte,

Helaas bent u niet de enige die op deze manier de dupe zijn van de klantenservice van Zalando. Bij mij miste er iets in de bestelling, volgens Zalando was het bij hen weggegaan en bij ons afgeleverd dus ik heb het ontvangen. En ik moet betalen… nadat ik hierover geklaagd heb elders kwam ik erachter dat er ontzettend veel mensen op deze manier de klos zijn van Zalando. Schandalig! Enfin, door wat brainstormen met andere gedupeerden proberen we zoveel mensen te bereiken die op dezelfde manier hun geld of spullen zijn door Zalando. Hoe meer gedupeerde hoe groter onze stem was het idee. Dus wilt u zich hierbij aansluiten dan kunt u een mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Zalando was tot enkele jaren een zeer prettige webshop om te winkelen, maar er komen steeds meer van dit soort geluiden op het net voorbij. Als je jarenlang klant bent van Zalando en ineens wordt uitgemaakt voor dief of er wordt gewoon gezegd pech, geld weg. Dat kan gewoon niet. En ze verschuilen zich steeds achter hun eigen onderzoeken. Als ze voor 100% een open en eerlijk onderzoek zouden doen waarbij er echt gekeken zou waar het fout is gegaan, dan zouden ze bij wijze van tot aan je voordeur moeten komen kijken. Het blijft schandalig.

Reageer op deze review

Ray Ban sunglasses

Beoordeling 
 
1.0

Avoid ordering from Zalando. I retuned 2 items that were on the same box, and 1 item was processed, while 1 item is "missing" according to them. Support doesn't provide a solution, and they say they cannot offer a refund for EVERY item we return.
If you are struggling as a company, don't expect to just keep people's money.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Adidas hardloopschoen

Beoordeling 
 
1.0

Helaas neppers aangekocht bij Zalando, wat een aanfluiting en schandalig dat zo'n bedrijf meewerkt aan dit soort praktijken,kom er helaas te laat achter, schoenen al in mei gekocht, nu pas aangedaan maar zitten voor geen meter terwijl adidas altijd perfect zit !! Ik ben er meteen klaar mee, bestel niets meer bij Zalando, zeker nu ik meer revieuws lees over nep artikelen !!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Hadewijch Keirsebilck op 26 April 2024

Ook fake Reeboks gekocht hierop. Spijtig

Reageer op deze review

Versace ketting

Beoordeling 
 
1.0

Onlangs een Versace ketting besteld bij Zalando, maar bij ontvangst leek de echtheidsverklaring te ontbreken. Aangezien Zalando producten van dit merk verkoopt zou deze er altijd bij moeten zitten. Dit werd mij telefonisch ook bevestigd. Enkele dagen later was de ketting stukken goedkoper. Dit en vooral het feit dat de echtheidsverklaring ontbrak deed mij besluiten de ketting te willen retourneren en opnieuw te bestellen. Toen ik het 2e pakketje ontving en het sieradendoosje openmaakte ontbrak tot mijn schrik de ketting in de verpakking en ook hier ontbrak de echtheidsverklaring. De klantenservice vertelde mij dat ik me geen zorgen hoefde te maken over de verdwenen ketting aangezien ik gewoon een nette bestelgeschiedenis heb en alles altijd vooraf betaal met iDEAL, dit zou netjes opgepakt gaan worden. In goed vertrouwen heb ik met mijn domme kop de ketting nog tot 2x opnieuw moeten bestellen (en betaald!). Ook hier ging het beide keren fout. De echtheidsverklaring ontbrak bij 1 ketting en de kettingen zaten onbeschermd in de verpakking, wat heeft geleid tot krassen. Helaas, keer op keer dus problemen en het lijkt erop dat kortingsacties gewoonweg retouren betreffen die niet meer verkocht kunnen worden voor het volle bedrag.

Ze hebben een zogenaamd "onderzoek" opgestart maar konden niks voor me betekenen natuurlijk. Vraag je dan naar meer informatie dan kan niemand je dat geven en de klantenservice is al helemaal incompetent en geeft alleen standaard antwoorden en mailtjes. Doorverbinden of je laten terugbellen kan echt niet. Zelf maar op onderzoek uit dus, ondanks dat het Juridisch Loket aangeeft dat de bewijslast bij Zalando ligt.

Ik heb de gewichten van 2 exact dezelfde pakketten uit deze situatie aan hen doorgestuurd (gegevens via PostNL). Het ene pakket weegt 0,3kg (geen ketting en echtheidsverklaring) en het andere pakket weegt 0,32kg (wel ketting en echtheidsverklaring, maar ketting beschadigd). Het gewicht van de ketting plus het echtheidscertificaat is bij elkaar +/- 0,024 kilo, wat exact hetzelfde is als het verschil tussen de 2 pakketten. Dit verklaart in mijn ogen dat er al iets aan de hand was toen het pakket bij PostNL in ontvangst werd genomen en ik dus ook nog helemaal niets met het pakketje van doen had. Ondanks dit bewijs weigert Zalando ook maar iets te doen of mee te denken in oplossingen i.p.v. het oplichten van een jarenlange trouwe en betalende klant.

Soortgelijke situaties heb ik schrikbarend veel gelezen online. Ik heb sinds het begin dat ik klant ben bij Zalando altijd met iDEAL betaald en nog nooit een probleem gehad met deze partij. Nu gaat er 1 keer iets fout en weigeren ze aan alle kanten het op te lossen, dit terwijl ik het nog steeds wel met hen zou willen oplossen. Het vertrouwen is totaal weg en de angst om producten te gaan retourneren (na alle verhalen online gelezen te hebben en de huidige situatie) zit er nu al helemaal goed in. Ik wil gewoon mijn geld terug van het niet geleverde product of een compleet en onbeschadigd product... Hoe kan je in hemelsnaam zo met je klanten omgaan?! Echt geen woorden voor... om je kapot te schamen en ik voel me flink bedonderd. Helaas zitten velen in een soortgelijke situatie zo te lezen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Moschino sandalen

Beoordeling 
 
6.5

Ik heb moschino sandalen gekocht voor €268 en hebt ze 2 dgn aangehad doen harstikke pijn .
Ik keek binnen kant van de sandalen en se letters vervagen al . Ik wou niet geloven wat ik zag me zwageres had me gewaarschuwd dat de spullen echt nep nep zijn en hent dat ervaren.ben boos boos boos .ik raad mensen aan om geen spullen daar te kopen AUB. Die spullen zijn echt nep nep nep .ben echt pisoff .na 2 dgn. Vervagen die spullen. Mijn vraag wisten jullie al dat die spullen nep zij ? Zoja deelt het AUB kan echt niet werk hard voor me geld en dacht ga iets leuks en duur kopen. Ben echt Pisoff €268?????

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Geen betaalopties meer

Wat een schandalig bedrijf en dat na jaren klant te zijn! Ik kan opeens alleen nog met creditcard betalen! Al diverse malen met de klantenservice contact opgenomen maar die mensen daar zijn nog dommer dan dom en absoluut niet klantvriendelijk. We leven in 2023 en dan kun je bij zalando niet eens met iDeal meer betalen. Schandalig! Ik heb ook nog een plus account maar ze komen met geen enkele oplossing.. let op met bestellen, wellicht gaan ze failliet??

IB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Beoordeling 
 
1.0

Kleding besteld, maar niet geleverd. Vervolgens een kortingscode ontvangen die niet werkt. Daarna een bestelling geplaats met de belofte dat de code handmatig zou worden verwerkt, wat niet is gebeurd. Zeer teleurgesteld in deze service.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kleding

Beoordeling 
 
4.8

Geen terugbetaling na NIET levering van product.
Op 23/11/2022 plaatste ik bestelling voor 2 artikelen (Bestelnr. 11001090985702). 25/11/2022 email van Zalando - bevestiging leveringsdatum: tussen 28/11 en 01/12. Ontvang echter maar 1 artikel; meld dit op 02/12/2022. Zalando vraagt nog wat te wachten. 03/12/2022 crediteert Zalando mij het verkeerde (=wel ontvangen artikel). Meld dit onmiddellijk: creditering wordt geannuleerd maar geen creditering voor niet ontvangen artikel. Zalando vraagt nog te wachten tot 6/12 ; stuurt kortingsbon 20 % - 3 ma. geldig.
07/12/2022: stuur email naar Zalando, nog steeds niets ontvangen en ook geen terugbetaling. Antwoord: zoeken meer info.
14/12/2022: email Zalando: pakket verloren gegaan - creditering binnen 5 werkdagen.
23/122022: Gebeld naar Zalando: moet nog geduld oefenen.
03/01/2022: email van Zalando: retourzending ontvangen (heb niets terug gestuurd.
11/01/2023 Gebeld naar Zalando: betaling “zou” zijn.
Ik wacht nog steeds ...

AD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

schoenen

Beoordeling 
 
1.0

Zeer slechte kwaliteit schoen. Heb jordands gekocht en zijn harstikke nep! Ben zeer teleur gesteld in Zalondo. Ik zou jullie het kopen van schoenen niet aanraden bij Zalando!

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Kleding

Beoordeling 
 
1.0

Bestellingen zijn 2 weken onderweg.
Retouren worden niet verwerkt, nu incassobureau.
Zalando is niet aan te bevelen!

G
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Namaak schoenen

Beoordeling 
 
1.0

Een paar Ralph Lauren gympen besteld en deze zijn namaak. Logo klopte nier, stiksels slordig, de zool is er los ingelegd en er zat niet eens een label aan.

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Nike Jas

Beoordeling 
 
5.0

Op 9 dec heb ik een jas, volgens de instructies in de retourmail van Zalando, opgestuurd via de Gezondheidswinkel G&W in Maarssen. Ik vroeg aan de medewerker om een verzendbewijs. Zij gaf aan dat zij nooit een papieren verzendbewijs meegeven, maar dat je die via de mail ontvangt als de bezorgdienst (DHL) het pakketje bij hen komt ophalen. Ik heb eerder wat via G&W geretourneerd en kreeg inderdaad toen ook een bewijs via de mail.

Na vijf dagen had ik nog steeds geen bewijs via de mail ontvangen. Ik ben weer terug naar de winkel gegaan en de medewerker zei tegen mij dat het soms nog wel eens gebeurt dat je geen bevestigingsmail krijgt, omdat er dan geen e-mailadres bekend is. Ik vond dit maar een vreemde situatie, aangezien de medewerker bij het afgeven van de retour aangaf dat alles in orde komt. Vervolgens kwam de manager en die vroeg mij om nog even geduld te hebben, aangezien het bij de pakketdienst erg druk is (december maand). Ik begreep dat en wachtte geduldig af.

Weken later nog steeds geen bevestiging van Zalando betreft ontvangst van mijn retour, wel een betalingsherinnering. Ik heb DHL gebeld om te vragen of zij wisten waar mijn pakket is gebleven, maar zonder 3s konden zij mij niet verder helpen. Ik heb een mail gestuurd naar Zalando, geen reactie. Vervolgens via de chat met Sandy contact gehad. Die had geen begrip voor de situatie en gaf aan dat ik de jas moest betalen omdat zij niet kon zien of het artikel al retour was aangekomen. De Gezondheidswinkel G&W gaf aan dat zij ook geen bewijs konden sturen, omdat zij die data niet mogen bewaren.
Kortom, ik heb de jas geretourneerd en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. De Gezondheidswinkel bevestigd zelfs dat ik het pakket bij hen heb afgeleverd en dat het is meegenomen, echter hebben zij mij geen bewijs gemaild en kan ik die ook niet alsnog krijgen. Als de medewerker belooft dat ik een mail krijg en ik dit alsnog niet krijg, kan ik toch verder niets doen? Dit is pure onmacht. Ik heb geen invloed op het ontvangen van die mail. Ik wil geen 200 euro voor een jas betalen die ik niet heb! Ik heb de Maat M gehouden en die heb ik ook netjes betaald.

I
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Verkopen kapotte kleding

Beoordeling 
 
1.0

they sold me a ralph lauren sweater (100 euro) with a hole in it! now, even after sending them photos, they are giving me a hard time to return it, telling me i need to visit family or friends to print a returrn label: what a great advice during a lockdown! zalando is clearly all about customer service, safety and following the law! this company is a big joke, selling broken clothes as 'new'. Zalando if you are reading this: you are a joke and i will expose you through this review all over the web.

F
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Late levering

Beoordeling 
 
4.0

Een bestelling gedaan, zou een week duren qua bezorging. Nadat ik een email kreeg dat het pakket bezorgd zou worden, binnen 3 dagen, duurde dit uiteindelijk nog 10 dagen. Dat vind ik een behoorlijke wachttijd.

S
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Wij zijn benieuwd naar jouw Zalando ervaring

Zalando verkoopt online schoenen, kleding & sportartikelen. In korte tijd is Zalando in Nederland dé online shop voor schoenen en fashion geworden. Zalando heeft met een groot scala aan internationale schoen- en kledingmerken voor ieder wat wils. Zalando verkoopt alles op het gebied van dames- en herenschoenen. Ook kleding, tassen, laarzen, accessoires kan men online via Zalando.nl bestellen. De webshop biedt zowel heren schoenen als dames schoenen aan.

Zalando retouren beleid

Online schoenen bestellen bij Zalando is zeer eenvoudig en de service is onovertroffen. Zo kun je producten eenvoudig kosteloos retourneren. Zalando vindt het heel belangrijk om naast de gratis verzending en retouren service ook persoonlijke aandacht aan haar klanten te geven. Uiteraard heeft Zalando het webshop Keurmerk en is Zalando aangesloten bij thuiswinkel waarborg. Grote concurrenten van de mode gigant zijn Wehkamp reviews en Omoda.

Wat is uw ervaring met Zalando? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Zalando hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Zalando reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 0800 0227087
Meer info over Zalando op Wikipedia

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van Zalando?

Zalndo hanteert een levertijd van 1 tot 4 werkdagen. Maandag t/m zaterdag gelden als werkdagen. Standaard levering en retourzendingen zijn bij Zalando gratis.

Hoe stuur ik een artikel retour?

Ongedragen artikelen kunnen kosteloos binnen 100 dagen aan Zalando worden geretourneerd. Dit kan op drie manieren: 1. Geef je retourzending kosteloos af bij een PostNL punt; 2. Maak een afhaalopdracht met de ophaalservice van Zalando (kosten € 4,95); 3. Je kunt je pakket ook retourneren aan de pakketbezorger wanneer je een andere levering van Zalando ontvangt.

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee