Zalando
0   1  

www.zalando.nl
 
5.3 (66)
Zalando

Zalando verkoopt online schoenen, kleding & sportartikelen. In korte tijd is Zalando in Nederland dé online shop voor schoenen en fashion geworden. Zalando heeft met een groot scala aan internationale schoen- en kledingmerken voor ieder wat wils. Zalando verkoopt alles op het gebied van dames- en herenschoenen. Ook kleding, tassen, laarzen, accessoires kan men online via Zalando.nl bestellen. De webshop biedt zowel heren schoenen als dames schoenen aan.

Zalando retouren beleid

Online schoenen bestellen bij Zalando is zeer eenvoudig en de service is onovertroffen. Zo kun je producten eenvoudig kosteloos retourneren. Zalando vindt het heel belangrijk om naast de gratis verzending en retouren service ook persoonlijke aandacht aan haar klanten te geven. Uiteraard heeft Zalando het webshop Keurmerk en is Zalando aangesloten bij thuiswinkel waarborg. Grote concurrenten van de mode gigant zijn Wehkamp en Omoda.

66 Zalando reviews

 
(7)
 
(17)
 
(11)
 
(13)
 
(18)
Beoordeling 
 
5.3
 
6.1
 
5.0
 
4.2
 
6.0
Bekijk alle reviews
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Review van Mar
Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Problemen met retourzending

Jeans besteld. Paste helaas niet goed, dus geretourneerd. Helaas na 10 dagen nog altijd geen reactie. Dan maar weer gebeld. Het zou niet aangekomen zijn. Heb gelukkig het bewijs dat ik het heb teruggestuurd en dat het ook aangekomen zou moeten zijn. Afwachten maar weer.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Wouter
Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Tot 2x toe geen producten, wel geld betaald..!!

Onvoorstelbaar slechte service met betrekking tot betalingen.
Ongeveer al 7x besteld waarvan nu dus de laatste....

Voor de tweede keer krijg ik te horen dat mijn geld niet is ontvangen en bij iDeal of Paypal ligt. Ten eerste kan geld niet bij iDeal liggen, dit is een direct betalingsmiddel.... Ik moet zelf bellen waar mijn product blijft, dan krijg ik te horen dat ik het product niet krijg en ik 2-5 weken op mijn geld moet wachten!

TRIEST.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Isabel
Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Klantenservice is bagger

Klantenservice komt hun belofte niet na om prijsverschil te compenseren na ruilen slechte kwaliteit schoenen voor nieuwe.
Ze geven hun fout toe, maar compenseren niets. Kost mij 70 euro extra.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Estelle
Beoordeling 
 
3.7
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
9.0

Kan geen correct gebruik maken van garantie

Een tijdje terug heb ik een Fossil horloge besteld die defect is geleverd. Driemaal gemaild naar Zalando Lounge (en snel antwoord ontvangen), omdat ik het horloge wou laten repareren/vervangen. Ze bleven volhouden dat ik het moest retourneren en het volledige bedrag teruggestort zou krijgen en dat zij mij niet verder konden helpen vanwege hun 'reclamatieprocedure met betrekking tot uw situatie'.
Nu ga ik zelf contact opnemen met Fossil om te kijken of zij mij wél kunnen helpen.
Verder nooit problemen gehad met Zalando Lounge, alleen is het raadzaam geen dure breekbare producten bestellen aangezien de garantie het probleem niet kan verhelpen.

Was deze beoordeling nuttig? 

gijs op 02 Januari 2018

Waarom stuur je hem dan niet retour zoals gevraagd door Zalando? Dat heb ik wel gedaan en kreeg netjes binnen een paar dagen mijn geld al terug.

Reageer op deze review
Review van Frieda
Beoordeling 
 
4.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
6.0

Duurt allemaal erg lang!!

Duurt allemaal erg lang gemiddeld 3 dagen wachten op je bestelling
Ook retourneren 5 dec retour aangemeld inmiddels 15 december nog niet geregeld
Is niet van deze tijd kan echt sneller reden voor mij om niet meer te bestellen

Frieda

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Marianne
Beoordeling 
 
6.5
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

IK WIL MIJN GELD TERUG ZALANDO

Wow... ik zie nu ook dat ik niet de enige ben met dit probleem. Misschien er toch iets aan doen Zalando??

Maar hieronder mijn meest recente ervaring met de "klantenservice":
Altijd goede ervaringen gehad met Zalando, snelle levering, snelle retourafhandeling, vriendelijke klantenservice waar ze je altijd goed te woord staan.... Tot vandaag. Wil ik vandaag een retourzending aangeven van een nieuwe bestelling, zie ik tot mijn verbazing dat er nog een retour open staat van 18/10/2016. Uhm, dat klopt niet. Altijd alles netjes op tijd terug gestuurd. Maar ja hoor, dit geld is nooit terug gestort op mijn bankrekening. Zojuist een medewerker aan de telefoon gehad die me basically zei dat ik mijn geld niet terug krijg. Wow. Dus ik geef tijdig mijn retour aan, stuur mijn jas terug, alles volgens de regeltjes... Van een andere retourzending is alles wel goed gegaan.
Om nu te horen dat zonder een verzendbewijs ze me weigeren om me mijn geld terug te sturen.
Heel slecht om zo kort te zijn met een vaste klant.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Suzanne
Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Jassen retour, geen geld terug!

Ik heb twee jassen geretourneerd die volgens Zalando nog niet binnen zijn, terwijl ze de jassen allang terug hebben. Ik heb ook lang op de bestelling moeten wachten.

Ik heb de retoursticker gebruikt die bij het pakket zat en ik heb een verzendbewijs van PostNL naar Zalando verstuurd. Met Track&Trace is te zien dat het pakket al een maand geleden op het juiste adres is aangekomen!

Toch weigert Zalando te betalen. Ze gaan nu eerst intern een 'onderzoek' starten en dat moet ik afwachten. Waarom ik daarop moet wachten hebben ze niet verteld. Aan de telefoon werd ik steeds ronduit bot behandeld. Kennelijk klopt er iets niet met het retouradres dat zij zelf hebben opgegeven (en waarnaar de jas ook is verstuurd).

Volgens de eigen voorwaarden van Zalando (en volgens de wet) moet het aankoopbedrag binnen 14 dagen worden teruggestuurd nadat ze het pakket hebben ontvangen. Dat doen ze dus niet. Wat een slechte service!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Charlotte
Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Onzinnig verhaal waarom retourzending niet wordt geaccepteerd

Mij wordt het verwijt gedaan dat de bestelde schoenen gedragen zouden zijn, terwijl dit absoluut niet het geval is. Schoenen zijn enkel binnenshuis enkele momenten gedragen, om deze te passen. Ronduit belachelijk dat er zonder enige verdere toelichting of fotomateriaal (dus bewijs) een dergelijk verwijt wordt gemaakt. Het betreft vier paar schoenen en er wordt geen eens onderscheid gemaakt in welke van de vier (of allemaal?) het betreft. Klinkklare onzin. Zonde, want buiten de service om is het een prima bedrijf.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Baasje
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Geen levering

Na een week hoor je ineens dat het toch niet geleverd kan worden en dat zijn mijn geld zullen terugstorten...bizar

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van gnauta
Beoordeling 
 
1.0
Service 
 
1.0

zeer slechte service

Mijn dochter kocht schoenen bij Zalando, ze leken prima. Na enkele dagen gebruik ontstond er een bult op haar voet door wrijving van de schoen. Controle van de binnenkant wees uit dat er een naad niet in orde was. Voor de zekerheid nog de huisarts geraadpleegd maar er bleek niks mis met de voet, het lag absoluut aan de schoen. Vervolgens contact met Zalando opgenomen en het probleem voorgelegd. Reactie van de klanten'service' (letterlijk): "Deze schade ontstaat door normaal gebruik of door slijtage." De door mij mee gezonden foto's waren 'beoordeeld' en Zalando concludeerde dat er geen sprake was van een productiefout. Dat vind ik buitengewoon knap van Zalando want de productiefout zat aan de binnenkant van de schoen! De vervolgens geraadpleegde schoenmaker vond dat er overduidelijk sprake was van een productiefout. Hij bleek gelukkig in staat het probleem te verhelpen. Mijn dochter kan nu de schoenen wel gebruiken en de aanwezige bult slinkt. Probleem dus opgelost maar wát een waardeloze klanten'service'. Account meteen opgeheven, nooit meer Zalando!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Lees meer reviews