Bax Shop reviews & ervaringen

www.bax-shop.nl
 
3.6 (119)
Baxshop

119 Bax Shop reviews

 
(11)
 
(5)
 
(14)
 
(21)
 
(68)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
101 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6
Volgorde

Super

Beoordeling 
 
10.0

Super snel geleverd en goed verpakt goede garantie afhandeling aanrader is om een keer naar Goes te gaan

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Vreemd verhaaltje toch?

Beoordeling 
 
7.5

Ik heb een hele vreemde ervaring met Bax Music!
Op 24 december jl. haal ik mijn bestelde spullen op in de winkel in Amsterdam. De magazijnmedewerker vraagt mij om te helpen de doos in de auto te zetten. Ik denk nog, hoe zwaar kan het nou zijn zo'n klein mengtafeltje van Behringer? Eenmaal thuis bleek dat ik niet 1 mengtafel had mee gekregen maar 5 stuks. Zeg maar 5 halen 1 betalen. Nu heb ik enkele weken gewacht of ik nog bericht kreeg van hun gemaakte fout in mijn voordeel. Nou, helemaal niets dus. Nu besloot ik om de apparaten van € 214,00 per stuk zelf maar terug te brengen. Ik belde zelf wel eerst even met Bax music en vroeg ze of ik misschien een leuke korting kon krijgen op mijn volgende aankoop. Nou dat gingen ze echt wel doen om mijn eerlijkheid te belonen. Eenmaal bij Bax Music Amsterdam, kreeg ik inderdaad mijn korting. Jaja, van maar liefst € 13,00!!!
Denkt u dat ik de volgende keer weer zo eerlijk zal zijn?
Daar denk ik nu zelf nog eens diep over na.
Ook bij Bax Music ben je dus gewoon een nummer, stelletje krenten.

W
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Weer een prettige ervaring

Beoordeling 
 
10.0

16 februari tijden de verjaardagactie met 10% korting een Zoom G5n besteld, deze was niet voorradig.
Ik was hiervan op de hoogte en dit was geen probleem.
Er is alsnog een alternatief aangeboden maar ik heb besloten te wachten tot het weer leverbaar was. donderdag 15 maart is er bij Bax geleverd en gisteren 16 maart is hij bij mij thuis bezorgd.
Eerder al div. aankopen gedaan en het gaat gewoon altijd goed, wat afgesproken is gebeurd gewoon.

Ik koop hier gerust weer, veel keuze, nette prijzen, en voor mij goede service.

W
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Heerlijke webshop

Beoordeling 
 
10.0

Ik heb hier al heel vaak dingen besteld, alles wordt altijd perfect op tijd geleverd.

W
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bax doet het perfect!

Beoordeling 
 
10.0

Het is jammer hier zo vele onplezierige ervaringen te lezen. Zo te lezen aan de klachten ligt het niet altijd aan Bax zelf maar aan derde partijen, zoals vervoerders en fabrikanten. Om dan lage scores aan Bax te geven is mijns inziens niet correct.

Mijn verhaal gaat hier:

Dag-1: Ik bestelde een Korg Electribe 2 Music Workstation en kreeg die de volgende dag keurig netjes aangeleverd. Na die avond uitproberen kwam ik tot de conclusie dat voor de soort musiek die ikzelf maak ik toch beter de Korg Electribe 2 Sampler had moeten hebben.

Dag-2: Gelukkig dat Bax zo geweldig is om of geld terug of ruilen tegen wat anders aan te bieden. Dus ik meteen de Korg Electribe 2 Music Workstation als nieuw in de als nieuwe doos terug verpakken en binnen een dag kreeg ik een DHL retoulabel toegemailed en een download link om het retourformulier op te halen die dan met de zending mee gaat.

Dag-3: Mooi dan, papiertjes uitgeprint, retourformulier in de buitendoos, DHL op de buitendoos, en de hele mikmak bij DHL afleveren. Daar kreeg ik netjes het verzendbewijs geSMSt.

Dag-4: Dan kreeg ik van Bax een mailtje met een betaalverzoek om een Eurootje prijsverschil bij te betalen. Deed ik meteen met alle plezier en daarop kreeg ik een ontvangst bevestigings mailtje. Daarin kon ik zien dat Bax exact datgene gaat doen waar ik om heb gevraagd, te weten het exacte product (met nummer) namelijk de Sampler leveren.

Dag-5: Al gauw kreeg ik een mailtje van Bax met de bevestiging van de omruil, maar nog geen track & trace.
Maar na nog eventjes wachten kwam dan het verlossende mailtje: Het pakket is met DHL onderweg.

Dag-6: Ik kreeg in de middag mijn machientje bij mij keurig aan de deur afgeleverd. En nu heb ik precies wat ik wilde hebben, de Sampler. Helemaal nieuw, alles werkt, perfect. Wat een geweldige snelle en goede service!

Kortom, alles volgens het boekje, dus Bax doet het prima en oppie toppie in alle opzichten, en die krijgt dus van mij het Baximum aantal sterren!

GP
Was deze beoordeling nuttig? 3 5
Reageer op deze review

Toppie

Beoordeling 
 
10.0

Ik heb nu al diverse keren dingen gekocht bij Bax-Shop.
Dingen als microfoons, kazoo's, plugs & adapters.
Elke keer op tijd binnen en geen gezeur met wat dan ook.
Prima in verpakking en nog nooit een defect ondervonden.
Heb nu al dik 2 jaar een microfoon in gebruik als reporter microfoon en hij werkt nog als nieuw (Behringer XM8500) ook heb ik een Behringer C-1U overgenomen van een vriend die hem al enige tijd in zijn bezit had.
Ik heb van geen enkele aankoop spijt!
Bax-Shop is aan te raden voor elke producer, reporter, artiest of DJ!

LV
Was deze beoordeling nuttig? 3 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5

Tot vandaag zeer tevreden over Bax. Na vandaag voorlopig niet meer. Levering die voor vandaag voorzien was, werd niet geleverd ondanks diverse bevestigingen. Contact opgenomen met transportfirma en met Bax. Om 17 uur onbeschofte reactie van transportbedrijf. Geen reactie gekregen van Bax. Omdat ik levering dringend nodig heb, moest ik vanavond noodgedwongen duurder materiaal kopen bij een lokale dealer. De levering van Bax zal ik ook nog mogen betalen als ze ooit arriveert. Ongeacht de reden van de vertraging bij de levering: zowel Bax als de transportfirma hadden mij hiervan tijdig op de hoogte moeten brengen zodat ik niet in laatste instantie met bijkomende kosten zou zitten. Het is niet de gewoonte van Bax om dit zomaar te laten passeren. Weet daarom niet goed wat ik ermee moet. Maar dat ik "not amused" ben na vandaag, staat als een paal boven water.

RS
Was deze beoordeling nuttig? 9 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.5

Top website. De website werkt super makkelijk en er is een erg hoog service niveau. Voor zover ik weet zijn de prijzen ook altijd concurrerend. Heel erg uitgebreid assortiment. Ga zo door.

DF
Was deze beoordeling nuttig? 3 3

Nils op 17 Mei 2014

Ik ben het eens met je. Bax Shop is een goede partij. Het loont echter wel om ook even de prijzen ergens anders te checken want ze zijn niet per definitie de goedkoopste. Betrouwbaar is Bax Shop zeker wel en ook de levering gaat snel.

Dennis Franken op 22 Mei 2014

Volgens mij hebben ze ook nog laagste prijsgarantie trouwens.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.5

Betrouwbare webshop. Ik bestel er regelmatig licht- en geluidsapparatuur.

KW
Was deze beoordeling nuttig? 8 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Super winkel! Die service is echt the best!!
Heb een electrische gitaar startset gekocht, want ik kon 'm nergens goedkoper vinden met zo'n snelle bezorgtijd.

W

WP
Was deze beoordeling nuttig? 11 5
Reageer op deze review

Ongelooflijke kwaliteit van het personeel

Beoordeling 
 
9.8

Vandaag bezocht ik de winkel om een bestelling te vervangen voor een ander model hoofdtelefoon. Ze hebben de truc gedaan. Mooi hoor! Ik wil graag de groeten doen aan de mensen die in de winkel van Goes werken, je bent geweldig!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Verrassingsmoment pakt uit in een teleurstelling.

Beoordeling 
 
5.5

Deze week heb ik een gitaar met toebehoren gekocht voor mijn zoon.
Bij het uitpakken constateerde we gelijk dat de doos van de gitaar al open was geweest en men ook niet de moeite had genomen om deze weer netjes dicht maken en te verpakken.
Hij was gewoon in de doos gedaan waarbij de ondersteunende kartonnen los in de doos lagen met daarbij twee losse inbussleuteltjes. Het was overduidelijk een demo model die ze in de doos hadden gedaan en nog niet eens de moeite hadden genomen deze weer dicht te plakken.

Heb direct een mail gestuurd en de volgende dag telefonisch contact opgenomen.
Vandaag de gitaar opgehaald bij de bax-shop in Rotterdam. Dit alles heeft mij zeker 4 uur aan tijd gekocht. Het had een blij moment moeten als verassing voor mijn zoon. Maar door nonchalantheid, dat de klant dit hoogstwaarschijnlijk toch niet zou zien en het accepteert is deze verstuurd.

Ik vind dit heel erg jammer, ben al klant vanaf 2012, uiteraard kunnen er fouten gemaakt worden maar deze was bewust!

Iets wat voorkomen had kunnen worden is vervolgens toch doorgevoerd en daar zijn wij helaas de dupe van geworden. Wij zijn echt zwaar teleurgesteld.

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
4.8

Ben al jaren klant bij Baxshop. Altijd een tevreden klant geweest. Maar die zijn ze nu kwijt. Waardoor?
Door een slechte service.

Opsomming:

- Gemiddelde wachttijden aan de telefoon: 30 minuten (Maar je wacht daadwerkelijk langer)
- WhatsApp webcare reactietijden: een middag. (checken ze hun appjes 1x op een dag?)
- Soms bestel je iets wat op voorraad is zal het dus de volgende dag geleverd worden. Mijn laatste twee orders kwamen echter pas een dag later aan vanwege een 'onverwachte' fout.
- Kies je voor een avondlevering? Danheb je de kans dat het toch s'middags geleverd wordt.
- Je bestelt een product en krijgt daarbij gratis spam brochures meegeleverd van derde partijen. Extra afval voor de papier container die al niet zo vaak wordt geleegd :-/

Tips voor Baxshop:

- Verlaag de telefonische & online wachttijden
- Houd je aan de leveringsafspraken. Of breng de klant op de hoogte als er vertraging optreedt. Om wat voor reden dan ook. Laat ze niet zelf bellen om daar dan pas achter te komen. Niemand staat graag een half uur in de wachtrij of een halve dag wachtende op een response van het webcare team.
- Maak de reclamefolders van derde partijen optioneel d.m.v. een checkbox bij het bestelformulier. Bax-shop verdient hierop en daar mag de klant best van meegenieten als deze voor deze optie gaat :)

- 2019 -
Een goede service is ontzettend belangrijk in deze tijd. Zelfs nog belangrijker dan een lage prijs. Ik betaal liever wat meer voor een product waarvan ik weet dat deze snel en volgens afspraak geleverd wordt Als ik vragen heb, dan kan ik bellen of appen, zonder dat ik lang hoef te wachten op een response.

Tijdens het typen van deze review ben ik nu inmiddels 45 minuten verder en raad eens wat? Deze ganze tijd sta ik in jullie telefonische wachtrij van wat volgens jullie 20 a 25 minuten zou zijn!

:-/

Vriendelijke groet,
Oud klant

JS
Was deze beoordeling nuttig? 2 2

Sjoerd op 28 September 2019

Je kan natuurlijk een fles azijn drinken voor en tijdens het schrijven van je review. Aangezien je het allemaal zo goed weet neem ik aan dat je zelf ook directeur bent van een groot en succesvol bedrijf? Neem even een moment van zelfreflectie en bekijk je eigen feedback richting Bax-shop nog eens... Je klaagt over wachttijd aan de telefoon, dat je bestelling een dag later komt dan gepland maar als ze eerder leveren dan is het ook niet goed? De reclamefolders, als ze je niet interesseren, kun je gewoon in de papierbak doen zodat ze worden gerecycled. Probeer is wat meer te genieten van de producten die je besteld en accepteer dat het ook bij een ander soms niet altijd even goed gaat. Of je kan nog een glas azijn drinken natuurlijk! ;-)

John Sim op 28 September 2019

Dag Sjoerd,
Dank je voor je reactie. Azijn? Nee dank je. Geef mij maar een goed flesje Port :)

Je geeft aan dat de klant niet zo moet zeuren om wat vertraging. Inmiddels is er weer vertaging opgetreden. Met maar liefst 2 dagen extra. Dus azijn? Nee .. gewoon een slechte service. Althans, dat is mijn persoonlijke mening en die vele anderen op deze pagina(s).

Goed weekend!

Robin op 03 Oktober 2019

Totale onzin, Sjoerd. De klantenservice is gewoon helemaal uien. Als je harde beloftes doet om je te onderscheiden van je concurrentie moet je niet huilie-huilie doen als je deze van geen kanten nakomt. Dan ben je gewoon een opportunistisch kutbedrijf.

Reageer op deze review

Waardeloze aftersales

Beoordeling 
 
3.0

Fender gitaar gekocht met koffer. In de doos zit een heel andere gitaar dan getoond op de foto's bij de productbeschrijving. De vraag: alles terugsturen of alleen de gitaar indien alsnog de juiste geleverd kan worden. Per e-mail foto's gestuurd van wat het had moeten zijn en wat er geleverd was naar de helpdesk. Geen enkele reactie. Vervolgens gebeld: de wachttijden zijn 2x zo lang als aangekondigd. Resp. 0,5 en 0,75 uur. De Fender specialist zou terugbellen. Niet gebeurd. Weer gebeld: Mag je het verzendlabel 2 keer uitdraaien en op de beide dozen plakken of raakt het logistieke systeem in de war als 2 keer dezelfde barcode voorbij komt ? De medewerker heeft er geen flauw idee van. Is het retourformulier hetzelfde als de email ? waarom heet die email dan "verzendformulier DHL" Uiteindelijk de hele zooi in 1 doos opgestuurd. Had graag de goede gitaar alsnog gehad maar bij deze amateurs koop ik niets meer.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Zeer slechte bezorging

Beoordeling 
 
6.0

Zaterdagochtend rond 09:00 uur besteld. Ik had het nodig voor een verjaardag op de zondag erna dus liet het dezelfde avond bezorgen. Ik kon niet eerder bestellen omdat de jongen eerst alleen geld wilde voor z'n verjaardag en op het laatste moment hoorde ik van zijn moeder dat hij ook wel graag een gitaar wilde hebben. Dat vond ik leuker als geld geven dus.......
Bestellen ging goed en bevestiging zat snel in de mailbox met de bevestiging dat het dezelfde avond wordt bezorgd.
Het is nu zondag en ik mag met lege handen naar de verjaardag want er is niets bezorgd, ook geen sms bericht of track en trace gehad. Niets meer gehoord tot nu!
Waareloos! één keer en nooit meer!

Joop

JV
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Amanda Bax-shop op 14 Maart 2016

Beste Joop,

Wat ontzettend vervelend dat u geen verjaardagscadeautje kon geven aan de jarige. Het lijkt erop dat er iets goed mis is gegaan waardoor uw bestelling niet is bezorgd. Graag kijk ik dit voor u na. Kunt u mij uw ordernummer mailen op webcare@bax-shop.com. Ik ga dan op onderzoek voor u uit.

Met vriendelijke groet,


Amanda
Bax-shop

Reageer op deze review

Prima

Beoordeling 
 
8.8

Ik bestel regelmatig electronica en DJ-apparatuur bij baxshop. Ze hebben werkelijk alles en de prijs is prima. Een betrouwbare winkel, je kunt er gerust online kopen.

JB
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Niet over te spreken.

Beoordeling 
 
5.0

Bestellen gaat gemakkelijk. Maar dan krijg je te horen niet op voorraad. 4 dagen levertijd. Maar na 4 dagen wordt het weer verlengd. Has het nodig voor een verjaardag, dus afbestellen en op zoek naar een ander bedrijf. Stuur je een mail om het af te bestellen. Reactie 0,0 . Nou dan maar bellen. Vriendelijke meneer. Hij zou alles regelen. Maar na 14 dagen weer een mail of ik zo vriendelijk wil zijn om te betalen anders wordt de bestelling geannuleerd. Zakt mijn broek van af. Nee voor mij geen Bax-shop meer.

K
Was deze beoordeling nuttig? 8 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.3

Wat een topwinkel. Simpel bestellen en een goede snelle levering. Ik heb al heel wat spullen besteld bij bax en blijf dat doen!

B
Was deze beoordeling nuttig? 3 6
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.8

Vaak (maar net niet altijd)de goedkoopste. Dankzij het enorme assortiment, de snelle levering en uitstekende service een absolute topwinkel!

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 5

doeternietoe op 30 Juni 2013

Ik heb een namaak beats gekregen

Roy op 22 Mei 2014

dat kan niet want bax is een officieel dealer van beats

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.8

Heb telefonisch besteld, volgende dag in huis. Zeer goed geadviseerd door de telefonist. Zo hoort een webshop te zijn!

JW
Was deze beoordeling nuttig? 8 3
Reageer op deze review
101 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6

Wij zijn benieuwd naar jouw Bax Shop ervaring

Bax Shop is de goedkoopste webwinkel voor DJ's, producers en muzikanten en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax Shop is specialist met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. De webshop is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax bestaat al vele jaren en heeft in die tijd een goede naam opgebouwd.

Bax Shop betrouwbaar?

De webwinkel van Bax-Shop bestaat al geruime tijd. U kunt vertrouwd bestellen met de gebruikelijke betaalmogelijkheden bij Bax Shop! De shop heeft het thuiswinkelkeurmerk en voldoet daarmee aan strenge eisen. Vele Nederlandse en Belgische consumenten schaffen hun apparatuur al jaren aan bij Bax. ook in Duitsland is de webshop al geruime tijd actief en ook daar wordt veel DJ-aparatuur online aan de man gebracht.

Wat is uw ervaring met Bax Shop? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bax Shop hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bax Shop reviews lezen.