Ga hier geen fiets kopen. Fiets krijg je beschadigd aan. Dan wordt die na vele telefoontjes weer opgehaald. En dan sta jezelf voor de schade en de transportkosten. Want ook hier dreigen ze met de leveringsvoorwaarden. Personeel daar zijn brutaal en gooien je de hoorn op de haak.
EEN GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR TWEE
Nooit naar toegaan of iets bestellen. 1,5 maand geleden in de winkel geweest en onderdelen besteld. Nu 2 bezoeken en 4 telefoontjes verder te horen gekregen dat ze nog steeds niet weten wat ze voor me moeten bestellen?!
De bestelling was langer dan de beloofde levertijd. Pas na herinnering werd de fiets verstuurd.
Bij levering was het duidelijk een heringepakte fiets met tape en gescheurde doos.
Bij het inelkaar zetten zaten de juiste zijwieltjes er niet bij.
Bij melding van de klacht (op 23 december) is er nu nog steeds niet een correct setje opgestuurd. Het probleem wordt op de klant (mij) afgewenteld ipv snel een correct setje te sturen. Initiatief van opvolgen moet je zelf doen want je wordt niet op de hoogte gehouden. Tot op heden (16 jan) nog geen oplossing en zelf weer na een week moeten vragen hoe het er mee staat. (Ze zijn druk met Puky contacteren)....
Ze zijn voor €15,- bij een andere fietswinkel te bestellen en kunnen binnen 2 werkdagen geleverd worden.
Ik raad fietsuniek ten zeerste af. Slechte service.
Bestelde een fiets bij fiets uniek. Zij geven per mail de datum van levering. Pas op de dag zelf kun je na 8.30 's morgens bellen naar de vervoerder om te horen hoe laat de fiets geleverd wordt. Ik zit dan al op mijn werk en kan niks meer regelen. Op geen enkele manier is vervoerder bereid mee te denken. Ik ben vanaf drie uur thuis maar daar kan geen rekening mee gehouden. Ik zou hier dus een vrije dag moeten nemen van mijn werk en thuis blijven terwijl ik op de dag zelf hoor dat ze misschien pas om half vijf komen.
Iets regelen met de buren moet maar net kunnen; in mijn geval lastig omdat ik hen niet kan vertellen wanneer ze komen (of pas op de dag zelf en als ze dan niet kunnen zit ik al op mijn werk). Heel klantonvriendelijk en niet meer van deze tijd. Voor mij reden om geen zaken bij fiets uniek te bestellen. Dit moet echt anders kunnen.
Fiets besteld via de site.
Kreeg zelfs een verzendbevestiging en zou de dag erna geleverd worden.
Op de bewuste dag kreeg ik een mail dat de fiets niet meer op voorraad is (best knap als je al een verzendbevestiging hebt gekregen met zelfs een track en tracé code)
Of ik een andere fiets wilde of mijn geld terug
Ik koos voor een andere fiets en gevraagd of ze die dan dezelfde nog zouden willen verzenden zodat ik de fiets voor het weekend nog in huis zou. Hij zou al klaar staan voor verzendingen en ik zou dezelfde avond nog een track en tracé code ontvangen. Deze code niet ontvangen en vervolgens kreeg ik de volgende dag een mail dat het geld mij is teruggestort en dus de fiets niet is verzonden.
Vandaag zou het geld weer op mijn rekening moeten staan maar ik heb nog niets ontvangen.
Ik heb ze maar weer gemaild dat ik een kopie over overboeking wil hebben.
Ik wacht een paar dagen en anders doe ik aangifte van diefstal
Ik bestel hier nooit meer wat!
Joyce op 11 Mei 2014
Heb jij het geld al terug?
Mvg joyce
sylvia op 11 Mei 2014
Ja op dinsdag of woensdag stond het erop
Fietsuniek op 12 Mei 2014
Goedemiddag Syvia,
Erg vervelend dat de door uw bestelde fiets niet meer leverbaar was, wij vragen u contact op te nemen met de klantenservice zodat we dit kunnen oplossen. Dit kan via het telefoonnummer 0252-830201 of per email via info@fietsuniek.nl
Met vriendelijke groeten,
Fietsuniek