FietsUniek

www.fietsuniek.nl
 
7.1 (50)

50 FietsUniek reviews

 
(22)
 
(9)
 
(6)
 
(7)
 
(7)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
7 resultaten - getoond 1 - 7
Volgorde

geen omruilgarantie op defecte fiets

Beoordeling 
 
3.0

slechte service...defecte fiets gekregen van alles wat eraan mankeert...klantenservice gebeld en mails met foto's gestuurd
reactie...moet afwachten het zou worden opgelost...ik heb recht op de omruilgarantie en er wordt niks mee gedaan!!!
er moeten nieuwe remhendels op, pendaal knakt, stuur in geen mogelijkheid vast te draaien, defect in velg achterwiel.
en dan nog geen nieuwe fiets krijgen met de omruilgarantie die nog 11 dagen loopt!!! hier koop ik nooit meer een fiets!!!

I
Was deze beoordeling nuttig? 3 3
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.0

Heb bij fietsuniek een fiets besteld voor mijn dochter. Na 2 weken wachten nog steeds geen fiets? Zij bidden wel wat lagere prijs aan maar service kennen ze blijkbaar nog niet. Heb er nu wel spijt van dat ik het niet ergens anders heb gekocht.

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 1

FietsUniek op 09 Augustus 2013

Goedemiddag Martijn,

Dank voor je feedback en mijn excuses voor het gegeven dat wij de door u bestelde fiets niet binnen de gestelde termijn hebben kunnen leveren. Wij streven ernaar alle bestellingen binnen 2 werkdagen te bezorgen.

Wij vragen u contact op te nemen met onze klantenservice, dit kan via het telefoonnummer 0252-830201.

Met vriendelijke groet,

FietsUniek

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.8

Helaas is deze partij niet zo servicegericht als verwacht. Bestellingen zijn eenvoudig te plaatsen en te betalen maar de levering blijft uit. Bereikbaar zijn ze al helemaal niet. Als je naar hun "moederbedrijf" shopmarkt belt wordt ook gewoon de verbinding verbroken. Helaas, gezien kinderen hiervan de dupe worden.. voor hun bestel je een fiets online en geef je aan wanneer ze een fiets kunnen verwachten. Ook verjaardagen spelen hierin mee. Kortom een bedrijf met een waardeloze klantenservice, loze beloftes en geen leveringen tot heden. Ze zijn zojuist in gebreke gesteld.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

FietsUniek op 30 Juli 2013

Beste Maurice,

Dank voor je feedback en mijn excuses voor het gegeven dat wij de fietsen niet binnen de gestelde termijn hebben kunnen leveren. Wij nemen vandaag telefonisch contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Edwin
FietsUniek.nl

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.0

Goed assortiment, prijzen zijn ook prima.
Maar het bedrijf bleek niet bereikbaar. Tientallen keren gebeld. De aap kwam uit de mouw; men was op vakantie.
niet echt professioneel.
Kind jarig, we zitten op fiets te wachten. Ik doe dit niet meer.

V
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

FietsUniek op 30 Juli 2013

Beste Vincent,

Dank voor je feedback en mijn excuses voor het gegeven dat wij niet telefonisch bereikbaar waren op het moment dat u van onze klantenservice gebruik had willen maken. Ook tijdens in de vakantieperiodes zijn wij telefonisch bereikbaar, mocht u vragen hebben kunt u ons bereiken op 0252-830201.

Met vriendelijke groet,

Edwin
FietsUniek.nl

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.5

Op 11/7 bestelling geplaatst en op 12/7 bevestiging dat de fiets gereed is voor verzending. 17/7 uiteindelijk geleverd, maar niet afgemonteerd. Kennelijk heeft de vervoerder het dezelfde avond nog 'even'in elkaar gezet en op 18/7 opnieuw aangeboden. Remmen en versnelling niet juist afgesteld, banden niet op spanning,rubberen mantel om remkabel ontbrak, reflectoren hingen er maar bij, 12 versnellingen i.p.v. 21. Klantenservice gebeld en die wist enkel blij te zijn met de feedback en geen enkele verontschuldiging.

Klantenservice zou er voor zorgdragen dat er een nieuwe afgemonteerde fiets zou worden geleverd en de oude terug zou worden genomen. Vervoerder zou contact opnemen voor levering.

Op 23/7 tref ik een briefje aan dat men langs is geweest. Men zou zo veel geld kunnen besparen door efficienter plannen en betere communicatie. De fiets is de volgende dag opnieuw aangeboden. Wederom een fiets die niet volledig afgemonteerd was. Nu was alles goed afgesteld en gemonteerd, maar men was de bar-ends aan het stuur vergeten. Weer geen 21 versnellingen zoals vermeld op de website.
Direct gebeld, maar sinds kort krijg je een keuzemenu en dien je een e-mail te sturen. Meteen gedaan en geen reactie.

Op 25/7 nog maar een e-mail gestuurd en een termijn gesteld om alsnog een reactie te geven en tevens een gepaste oplossing te bieden alvorens wij genoodzaakt zijn andere stappen te nemen.

Het ontbreekt hier echt aan goede communicatie, klantgerichtheid en service.
Als dit niet op juiste wijze wordt opgelost zal dit de eerste en laatste keer zijn dat wij hier een fiets zullen bestellen. Fietsuniek aanbevelen bij anderen? Acht de kans zeer klein....

Oh, de fiets was een verjaardagscadeau voor mijn zoontje die keer op keer werd teleurgesteld. Bedankt Fietsuniek!

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

FietsUniek op 30 Juli 2013

Beste Ries,

Dank voor je feedback en mijn excuses voor gebrekkige communicatie. Graag vragen wij u een email te sturen naar klantenservice@fietsuniek.nl zodat wij uw order kunnen traceren en voor een passende oplossing kunnen zorgen.

Met vriendelijke groet,

Edwin
FietsUniek.nl

Ries op 30 Juli 2013

Beste Edwin,

Wellicht Ten overvloede kan ik u melden dat er 5 dagen geleden een e-mail is verzonden waar ik tot op heden nog geen reactie heb ontvangen.

Lees verder in nieuwe reacties dat jullie benadeelde klanten enigszins tegemoet komen. Goh, in de afgelopen bijna 2,5 week zelfs niet een sorry. Enkel een bedankje voor mijn 'feedback'.

En dan heb ik het nog niet gehad over de remmen die niet deugen en zelf e.a. heb op moeten lossen. Verder heeft mijn zoontje zich lelijk verwond aan het uiteinde van een gerafelde remkabel die niet was voorzien van een 'dopje'

Ries op 30 Juli 2013

Zojuist een telefoontje gehad en een prettig en veelbelovend gesprek gehad.
Een gepaste tegemoetkoming en een leuk presentje voor mijn zoontje in het verschiet. Al met al goede opties geboden om de ontstane problemen op te lossen.
Verder in afwachting op ontbrekende onderdelen. Bedankt Edwin!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.5

Fiets opmeten woensdag bestelt, zou donderdag geleverd worden, dat lukte niet. Toen zou de fiets vrijdag geleverd worden, wederom een dag thuis gewacht....geen fiets. Weer gebeld, zou zaterdag geleverd worden, nu echt....weer en dag thuis, geen fiets. Maandag zou de fiets écht komen, in de ochtend. Om 11.15 uur belde ik even op om te horen hoe laat de fiets geleverd werd...om 15 uur zou de fiets er zijn. Om 15:15 uur belde ik om te vragen waar de fiets bleef...werd een spoed express en zou s avondspits geleverd worden. Als service werd hij in elkaar gezet. Nou...dat had Stevie Wonder beter gedaan; ketting niet gespannen, verf beschadigd. Dinsdag de klantenservice ,aar gebeld....hele dag werd Renier opgenomen. Waardeloos! En ik heb. U een dochter met een stukke fiets!

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.5

Fiets geleverd gekregen met defect schroefdraad...klantenservice gebeld, maar moest klacht mailen...
Wacht nog steeds op antwoord, maar wel al paar dagen teleurgesteld kind en defecte fiets in huis...
Kortom....een flut klantenservice.....betaal niet vooruit is mijn advies

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Tjeu op 30 Juli 2013

klopt, fiets idd omgeruild conform afspraak..
welliswaar met achterlicht ondersteboven gemonteerd, maar ach...iig de fiets nu binnen.

FietsUniek op 30 Juli 2013

Beste Tjeu,

Allereerst mijn excuses voor de gang van zaken. Ik kan geen goede reden bedenken waarom dit zo heeft "moeten" lopen, vandaar vooral ook mijn excuses voor de gang van zaken. Ik heb inmiddels mijn team op uw ervaring aangesproken en daarbij hopelijk voldoende maatregelen genomen, om dergelijke ervaringen in de toekomst uit kunnen sluiten.

De fiets is conform afspraak bij u omgeruild voor een nieuw exemplaar, hopelijk zult uw zoontje hier veel plezierige fietskilometers op maken.

Met vriendelijke groet,

Edwin
FietsUniek

Reageer op deze review
7 resultaten - getoond 1 - 7

FietsUniek informatie

Algemene informatie

Merken
  • Volare
  • Avalon
  • Basil
  • BSP
  • Burgers
  • FietsUniek
  • Foxy
  • Highlander
  • Kangeroo
  • Montego
  • Nostalgia
  • Olfie
  • Popal
  • Primo
  • Redy Belle
  • Troy
  • Vitesse
  • Vogue fietsen
  • Weber
  • Yipeeh
  • Fausto Coppi
  • Freedom
  • Explosion
Productgroepen
  • herenfietsen
  • damesfietsen
  • omafietsen
  • mountainbikes
  • moederfietsen
  • crossbikes
  • transportfietsen
  • bakfietsen
  • crossfietsen
  • driewielers
  • loopfietsen
  • trampolines
  • vouwfietsen
  • jongensfietsen
  • meisjesfietsen
  • fiets accessoires
  • fietshelmen
  • fietstassen
  • fietsverlichting
  • fietskratten
Levertijd
2 werkdagen
Verzendkosten
€ 9,95 binnen Nederland
Afhalen mogelijk
ja
Keurmerken
Webshop Keurmerk
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • vooruitbetaling
  • acceptgiro
  • automatische incasso
Telefoonnummer
0252-830201