RolgordijnenExpert.nl reviews & ervaringen

www.rolgordijnenexpert.nl
 
8.1 (247)
RolgordijnenExpert.nl

247 RolgordijnenExpert.nl reviews

 
(141)
 
(57)
 
(18)
 
(15)
 
(18)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Oplichters

Beoordeling 
 
1.0

Alles wat hieronder staat eveneens ervaren. Helemaal gaar. Mensen, blijf aub weg bij dit bedrijf. Verkeerde en foute producten waar gewoon niets aan wordt gedaan. Lang verhaal kort: geld kwijt. Binnenkort bij Oplichters betrapt of Radar of zo. Prijzen inmiddels verlaagd op de website. Het zal mij niet verbazen dat ze zoveel mogelijk opdrachten binnen proberen te halen en dan de zaak opblazen en met het geld er vandoor gaan. Aller slechtste service ooit.

O
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

OPLICHTERS

Beoordeling 
 
1.0

OPLICHTERS, SCHOREM van de bovenste plank uit Amsterdam!
Ons verhaal is te lang om het in het kort te beschrijven maar dit bedrijf is als een duivels casino, na betaling is het "rien na va plus", en het geld is niet meer van u.
Duidelijk is voor ons wel gebleken dat als je hebt betaald de zakken van dit internet oplichtersbedrijfje zijn gevuld en er totaal geen sprake meer is van service en zeker
geen nette afhandeling.

Ze erkennen niet de fouten die zij maken (zelfs na screenshots met bewijs) en proberen daarna nog meer geld van je af te troggelen door je een nieuwe bestelling te laten plaatsen.
Je krijgt dan wel een gulle korting van maar liefst 10% en je kunt dan je "oude verkeerd geleverde op maat gemaakte gordijntjes op Marktplaats verkopen"......
Knetter, knettergek zijn ze maar zoals het spreekwoord is, een brutaal mens heeft de halve wereld", en een bankrekening zoals die van Dagobert Duck in deze coronatijd.

Lieve mensen, KOOP of BESTEL NIETS bij de internetbedrijfjes van de "theshopfactory.nl" want u gaat het schip in.

Wij hebben onze rechtsbijstand verzekering er op moeten zetten want als klant waren wij echt de sjaak met deze internetboeven...

En let op, ze werken met verschillende internetpagina's.

Rolgordijnenexpert.nl
Lamellenexpert.nl
Plissegordijnenexpert.nl
Vouwgordijnenexpert.nl
Jaloezieenexpert.nl
Paxraamdecoratie.nl

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slecht Slecht Slecht.....niet bestellen bij deze club

Beoordeling 
 
2.0

Dit speelt zicht af van november-2020 tot op heden februari 2021. Nadat het erg lang duurde om een afspraak te krijgen, omdat de showroom dicht was(alle winkels in Nederland waren wel open, bewust dicht gebleven omdat ze geen service aan klanten willen bieden) de eerste meetafspraak niet is doorgegaan, zonder kennisgeving van Pax. ik moest zelf hier achteraan bellen, duurde het weken voordat ik de kleurstalen kreeg. vervolgens ging bij het leveren het een en ander mis, waardoor ik mijn bestelling pas vorige week vrijdag geleverd kreeg. vervolgens is de afstandbediening niet meegeleverd, ik kan hierdoor de rolgordijnen niet omlaag doen en moet in een verlichte kamer slapen en mijn kind ook. Geen reactie op telefoontjes en mails van Pax, wanneer ik de afstandbediening krijg. ze laten je letterlijk in de kou zitten. Echt zeer slechte service, geen grote orders bij deze club doen, kleine orders zou je kunnen accepteren dat je geen service krijgt. Mijn advies koop liever bij een andere club!!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte bereikbaarheid, slechte service, ondeugdelijke gordijnen

Beoordeling 
 
3.0

Montagesysteem rolgordijn was niet in orde. Rolgordijn teruggestuurd, na aantal weken wachten retour, het probleem was nog hetzelfde. Weer gebeld, meermalen de belofte om teruggebeld te worden, maar gebeurde niet. Zelf terugbellen niet mogelijk omdat er steeds 'onderhoud' is aan de telefooncentrale. Inmiddels 5 weken later nog steeds geen rolgordijn op de slaapkamer.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

absoluut niet klantgericht

Beoordeling 
 
3.0

We wilden graag onze smoezelige oude rolgordijnen vervangen voor frisse, nieuwe. We hebben een oud huis dus daarom kozen we voor rolgordijnen op maat, zo kwamen we bij rolgordijnenexpert terecht. Daarom zijn we eind januari naar de showroom van Rolgordijnenexpert gegaan in Amsterdam om te kijken naar de mogelijkheden. Rolgordijnenexpert blijkt kantoor te hebben onder de naam Pax dus dat was even zoeken. In de showroom, volgens ons ook recreatie ruimte van het kantoor gezien de grote tafelvoetbal-tafel, werden we goed geholpen en geadviseerd. Na nog wat prettige, klantgerichte mailwisselingen over kleurstalen en cassettes, hebben we onze order geplaatst: 15 rolgordijnen, waarvan één rolgordijn, de grootste, met cassette en elektrisch bediening. Een order van ruim € 1600,00 in totaal.
Om zeker te weten dat de rolgordijnen goed op maat zullen worden geleverd maken we gebruik van de inmeet service van Rolgrodijnenexpert. De afspraak voor het inmeten vindt plaats op maandag 30 januari. We plaatsen de order op 4 februari en betalen het volledige bedrag € 1643,80 op 5 februari.
Op 8 februari ontvang ik een sms van de transporteur dat op 14 februari 7 rolgordijnen zullen worden geleverd. Aangezien we er 15 hebben besteld neem ik contact op met de klantenservice. Ze beloven me contact op te nemen met de transporteur. Dinsdag 19 februari ontvang ik weer een sms van de transporteur dat op 25 februari 9 rolgordijnen zullen worden geleverd i.p.v. de georderde 15 stuks. Ik neem opnieuw contact op met de klantenservice, zij zullen contact opnemen met de transporteur. Op vrijdag 22 februari krijg ik een sms dat de transporteur op 25 februari 16 stuks komt afleveren. Ik besluit nu maar af te wachten wat er komt en ter plekke alles na te kijken om teveel geleverde goederen mee terug te geven aan de transporteur. Dat lijkt me het meest efficiënt. De transporteur komt komt op 25 februari en heeft 15 rolgordijnen bij zich + de afstandsbediening ( stuk nummer 16 ), gelukkig!
In het weekend van 2 en 3 maart hebben we tijd om de rolgordijnen op te hangen, op zich geen ingewikkelde klus. Maar ....als alles goed en wel is gemonteerd blijken 14 van de 15 rolgordijnen niet mooi te passen en lijken te krap gemeten. Bovendien zijn bij een aantal rolgordijnen de aluminium buizen waarop de stof is bevestigd te duidelijk zichtbaar. Maandag 4 maart neem ik meteen contact op met de klantenservice om onze klachten te bespreken. Mij wordt beloofd dat de klacht zal worden doorgestuurd naar de inmeet collega, zij zal dan zo spoedig mogelijk contact met me opnemen. Op 21 maart vindt de afspraak naar aanleiding van onze klachten plaats met dezelfde persoon die de eerste inmeeting heeft gedaan. Deze dame zegt onze klachten te begrijpen, geeft toe dat ze op een plek niet goed heeft gemeten en spreekt met betrekking tot de te krappe stof op de rollen en te smalle afmetingen van 14 rolgordijnen een "voorbeeld is van een "typisch Steve Wonder momentje".....Hoe dan ook zal ze het met de afdeling productie opnemen en ze gaat ervan uit dat de klachten zullen worden verholpen.
Op 10 april ontvang ik een mail, nadat ik heb gebeld of er al duidelijkheid is met betrekking tot de klachtenprocedure, dat de afdeling productie heeft besloten dat er correct is ingemeten en dat ze niks voor ons kunnen doen. We zijn stomverbaasd! We worden er fijntjes op gewezen dat we immers akkoord zijn gegaan met de inmeet voorwaarden. Waarom biedt dit bedrijf die inmeet service eigenlijk? En...wat kinderachtig om je bij fouten te verschuilen achter voorwaarden! Wat voor inmeet voorwaarden ze ook hanteren, ik vertrouw als klant op hun expertise en nauwkeurigheid. Ik mag er dan toch ook vanuit gaan dat dit goed gebeurd, anders kunnen we het net zo goed zelf doen. Ze adverteren en garanderen toch niet voor niets rolgordijnen op maat! Op maat betekent volgens mij dat iets precies past! Niet dus...
Inmiddels zijn we ruim een maand verder en is er nog steeds niks gebeurd. Ik heb een aantal keren gebeld, diverse malen gemaild, mét foto's en een gedetailleerde lijst van de volgens ons niet goed geleverde items. Er wordt niet ingegaan op de klachten, niet ingegaan op details. we krijgen geen antwoorden op onze vragen, ook wordt er niet ingegaan op ons verzoek om nogmaals iemand langs te sturen om samen met ons de klachten te inventariseren opdat we tot een reële , passende oplossing zouden kunnen komen. Heel erg teleurstellend! Ik voel me absoluut niet serieus genomen, sterker nog, ik wordt gewoon afgescheept! Op deze manier ga je niet met klanten om! Pax raamdecoratie denkt hier duidelijk anders over! Om het antwoord uit een van hun laatste mail te citeren : " We hebben ons allemaal te houden aan de regels en voorwaarden van PaxRaamdecoratie".
Pats!

HB
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Dramatische levering

Beoordeling 
 
4.0

Dramatische levering: Blijf je thuis op per sms aangekondigd tijdstip, komen ze pas uren later. En de eerstvolgende bezorgpoging is pas ruim een week later. Ruim een week!! Welke bezorgdienst hanteert tegenwoordig nog dit soort termijnen?
Nog nooit zo’n ongelooflijk dramatische levering meegemaakt. Alleen al daarom zal ik er nooit meer iets kopen. Nu maar hopen dat het product meevalt.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Lisa op 06 Juni 2018

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u de levering als negatief heeft ervaren. Dit is zeker niet de bedoeling en wij zullen dit ook intern meenemen zodat wij de service van leveringen kunnen verbeteren. Wij leveren op postcode gebied en proberen zo spoedig mogelijk te leveren.

Ik durf u niet te zeggen wat er precies is mis gegaan, normaal gesproken wordt dit uiteraard eerder opgepakt en geleverd. Graag ontvang ik daarom uw ordernummer zodat ik uw klacht in behandeling kan nemen.

Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer service

Julia op 15 Juli 2019

Goedenmorgen,


Ik probeer jullie al meerdere malen te bellen en dat zonder resultaat !!! Wij hebben 4 rolgordijnen bestelt en er maar twee gekregen en zonder afstandsbediening ! Dit noem ik niet service gericht te werk gaan ! Ik heb zelf een advocaten kantoor te runnen maar ga niet zo met mijn klanten om!!!


Dit is belachelijk !


Ik hoor graag van jullie en wil ook weten hoe ik met jullie in contact kom want jullie nummer doet het keer op keer niet !


Mvg,


Julia

Reageer op deze review

Werk niet samen rolgordijnenexpert.nl

Beoordeling 
 
1.0

Wij hebben 4 rolgordijnen met somfy motor besteld, afstandsbedieningen + bijbestelde Telis4RTS. Levering tnt : 4 beschadigde rolgordijnen, geen afstandsbedieningen. Retour tnt van 4 rolgordijnen, tnt slaagt erin 2 rolgordijnen terug te sturen en bij onze buren af te leveren, de andere 2 rolgordijnen zijn verdwenen. Reactie Lisa : contacteer tnt.
Ik mocht de rolgordijnen niet zelf opgestuurd hebben. Lisa : tnt vindt in hun computersysteem bewijs dat de retour goedgekeurd werd vanuit Nederland !
Mijn opmerking dat ik als klant aan tnt de opdracht niet kan geven voor retour halen niets uit. The shop factory heeft beslist om met tnt samen te werken, zij moeten het risico van beschadiging en verlies dragen. Na 1 maand nog altijd geen beloofde afstandsbedieningen, geen retour 2 rolgordijnen, geen oplossing 2 verdwenen rolgordijnen. TNT treft hier alle schuld ! Jullie helpen de klant niet verder, we moeten het zelf oplossen. Als jullie opdracht enkel is verkopen, verkopen, verkopen. Als jullie de klanten niet mogen, willen of kunnen helpen ! Geef dan de klant zijn geld terug !

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

zonnewerend rolgordijn

Beoordeling 
 
9.0

het bestelde rolgordijn tijdig en correct geleverd, zeer mooie afwerking, kleur zeer mooi en perfect zoals op web-site aangegeven.
eenvoudige en degelijke manier van montage en een echt prachtig resultaat.

meer dan tevreden en zeker voor herhaling vatbaar of een goede aanrader.....

Lieven

LV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Lisa op 07 Juni 2018

Beste mevrouw Van de Vijver,

Ontzettend bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw rolgordijn!
Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, horen wij dat graag van u.

Ik hoop dat u nog lang plezier heeft van uw rolgordijnen.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer Service

Reageer op deze review

Bedrijf geeft niet thuis....

Beoordeling 
 
6.5

Wij hebben 3 verduisterende rolgordijnen in cassette gekocht. 450 Euries
Na een eerste storing is 1 van de 3 rolgordijnen opgehaald en gerepareerd teruggebracht. Perfect.
Aan de onderkant van alle drie de gordijnen zitten plooien van plm 8 cm lang in de lengte richting.
Dit komt door het vastnieten van de omgevouwen onderkant in de onderlast.
Na mailcontact gaf bedrijf mij te kennen dat de vouwen er in komen door de lengte........???
Nou...de cassettes hangen 220 cm boven de grond. Verder werd geen actie ondernomen.
Wel kon een poging worden ondernomen om te bekijken de onderkant van de stof iets strakker te krijgen, maar gaven hier geen garantie voor. Heel heel heel jammer, want wij waren blij met de nieuwe raambedekking.
Had graag een positievere review gestuurd.


HM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Lisa England op 19 Februari 2018

Geachte heer Mulder,

Hartelijk dank voor uw review. Wat ontzettende vervelend om te horen dat uw klacht niet is verholpen.
Graag verneem ik van u wat uw ordernummer is zodat ik opnieuw uw klacht in behandeling kan nemen.

Met vriendelijke groet,

Lisa England

Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
5.0

Ik heb elf rolgordijnen besteld. Van de elf rolgordijnen waren er 10 ok (rafelig langs de randen. Maar nummer 11 bleek 16,8 cm lang. Hoewel de dame van de klantenservice aangaf dat dat overduidelijk een fout in de bestelling was en ze een intern proces kennen om dit soort vreemde bestellingen te singaleren en te controleren geeft rolgordijnen expert geen enkele service. Al met was het een zeer teleurstellende ervaring die niet voor herhaling vatbaar is.

V
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Lisa England op 06 December 2017

Geachte heer/mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat u onze service en onze producten zo ervaart. Wij willen u vriendelijk vragen om uw ordernummer aan ons door te geven om te kijken wat er precies is mis gegaan. Ik kon u helaas niet vinden in het systeem met uw naam maar ik zou graag uw klacht in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer Service

Reageer op deze review

Herstelling

Beoordeling 
 
9.8

Rolgordijnen met cassette geleverd. Na enkele weken begon er eentje wat scheef op te rollen waardoor de zijkant begon uit te rafelen. Even vermeld en foto ervan genomen. Zijn de rolgordijn komen ophalen en hadden een nieuwe bij die Ok was dus wij content met deze oplossing.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Carina op 30 November 2017

Dag Lisa. Dank je wel hoor !

Lisa England op 01 December 2017

Geachte mevrouw Carina,

Wat fijn om te horen dat u blij was met de oplossing. Het is erg belangrijk voor ons om te weten of klanten tevreden zijn of niet.

Wij hopen dat u nog veel plezier heeft van uw rolgordijn.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer Service.

Reageer op deze review

Topkwaliteit voor een scherpe prijs

Beoordeling 
 
8.8

2 november besteld, 10 november geleverd!
Bestelling 100% volgens bestelling.
Netjes verpakt geleverd.
Binnen een uurtje opgehangen.

JM
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Lisa England op 16 November 2017

Geachte heer John M,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij vinden het altijd fijn om te horen wanneer klanten tevreden zijn over onze producten en service.

Wij hopen dat u nog lang van uw rolgordijnen kunt genieten.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer Service

Reageer op deze review

Goede kwaliteit

Beoordeling 
 
9.5

Mijn ouders moesten rolgordijnen hebben voor hun nieuwe huisje. Op maat laten maken is vrij prijzig dus maar rondgekeken op Internet. We hebben een paar sites met rolgordijnen vergeleken en kwamen uit bij Rolgordijnen expert. Bestellen ging eest wat moeizaam. Maar nadat er betaald was via ideal ging de bestelling goed. Gisteren werden de rolgordijnen geleverd. Precies op maat en een mooie en goede kwaliteit. Als ik zelf ooit nieuwe rolgordijnen nodig ben zal ik ze ook zeker bij deze site gaan bestellen

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Lisa England op 09 November 2017

Geachte heer/mevrouw Hammings,

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u en uw ouders tevreden zijn over de rolgordijnen. Mocht u in de toekomst bij ons willen bestellen en het bestellen gaat moeizaam, kunt u altijd contact met ons opnemen voor hulp en advies.

Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe rolgordijnen.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer Service

Reageer op deze review

rolgpordijnen

Beoordeling 
 
8.8

Super mooie rolgordijnen voor een leuke prijs.
zien er echt super uit, perfect op maat !! Tevreden klant

SV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Daphne van der Bruggen op 16 Oktober 2017

Geachte mevrouw Van Zoeren,

Hartelijk bedankt voor uw review. Wij vinden het altijd fijn om te horen wanneer klanten tevreden zijn.

Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe rolgordijnen.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

slechte toko

jullie plaatsen de goede reviews zelf, alleen de slechte zijn echt. als jullie deze überhaupt toelaten voor dit. sterf.

GD
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Daphne van der Bruggen op 27 September 2017

Geachte mevrouw Dela Rosso,

Zoals in de vorige review aangegeven vinden wij het zeer vervelend dat u het zo ervaart. Graag ontvangen wij een ordernummer van u zodat wij kunnen kijken wat er precies mis is gegaan bij uw bestelling en hoe wij u verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

geweldige service, zelfs na verlopen van de garantie

Beoordeling 
 
9.0

Ik heb 4 jaar geleden 3 rolgordijnen besteld,
ben er altijd heel blij meer geweest.

Vorige maand constateerde ik een klein mankement bij een van de gordijnen.
Omdat de garantietermijn al ruim 2 jaar was heb ik contact opgenomen met rolgordijnenexpert.nl en gevraagd om advies hoe ik het eventueel zou kunnen repareren.

Advies kreeg ik niet ;o)
Wel een retourbon, ze hebben het gordijn kosteloos thuis opgehaald, gerepareerd en een week later geretourneerd!!

Ze wilden geen kosten in rekening brengen.

Petje af voor deze service!
Deze webshop streeft naar 100% tevreden klanten.
Als er iets niet naar wens is, dan nemen ze volledige verantwoordelijkheid,
ook 2 jaar nadat de garantie verlopen is.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Gina dela Rosso op 26 September 2017

DIT IS DE SLECHTE NEPSTE ZAAK OOIT. KWANTUM BRENGT NIEUWE NAAR U TOE DEZELFDE DAG

Marijn op 02 Oktober 2017

Graag gedaan Daphne,

Ik schrijf zeer zeer zelden reviews over webshops,
Absurd dat ik ervan word beticht een oneigenlijke reactie te plaatsen.

- kosteloos transport en reparatie na 2jaar verloop v/d garantie..
Mag ik aub een positief review achterlaten?


Gina lijkt gefrustreerd, maar wordt correct benaderd.

Gina refereert aan de Kwantum (?!?)
Daar heb ik dan weer heel andere ervaringen mee...
Suit yourself Gina

Daphnevan der Bruggen op 03 Oktober 2017

Geachte mevrouw Dela Rosso ,

Wat vervelend om te horen dat u onze service en onze producten zo ervaart. Ik kan helaas geen order in ons systeem vinden op uw achternaam. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw ordernummer aan ons door te geven zodat wij kunnen kijken wat er precies mis is gegaan en hoe wij u verder kunnen helpen.

In afwachting van uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Daphne van der Bruggen op 03 Oktober 2017

Geachte Marijn,

Bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het altijd fijn om te horen als onze klanten tevreden zijn met de geleverde producten en onze service.

Wij hopen dat u nog lang van uw rolgordijnen kunt genieten.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

Plisse gordijnen honinggraat

Beoordeling 
 
7.8

Verduisterende honngraat plissegordijnen besteld. Gratis staaltjes is een dikke plus.
Zelf ingemeten, handig stap voor stap bestelproces. Levering vrij snel en exact op gewenste maat. Inbouwen op zich eenvoudig, maar een begeleidende instructie ontbrak.
2 identieke plisse rolgordijnen besteld, dik tevreden.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Daphne van der Bruggen op 30 Augustus 2017

Geachte heer/mevrouw Verspeek,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij proberen zo min mogelijk papier te gebruiken. Vandaar dat buiten de verplichte papieren u inderdaad geen montage handleiding mee gestuurd krijgt. Deze is te vinden op onze website onder montagehulp. Goed om te horen dat het zonder handleiding ook is gelukt.

Wij hopen dat u nog veel plezier zult hebben van uw nieuwe gordijnen.


Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

Zeer slechte service bij fout van Rolgordijnenexpert

Beoordeling 
 
4.8

Levering duurde een week langer dan belooft. Dat was vervelend, maar niet meteen verschrikkelijk. Erger was dat 1 van de 2 gordijnen te smal was. Uiteraard nogmaals nagemeten, maar de raamopening was 99,3 en het gordijn niet. Hierdoor een fikse kier; vervelend. Nadat ik dit had aangegeven wer er gevraagd om een foto, ik heb hiertoe het gordijn uit de beugels geklikt een rolmaat er langs gelegd en foto's gemaakt. Dit bleek niet voldoende, of ik ook foto's wilde maken met de beugel eraan vast.

Ik heb hierop aangegeven dat:

1. het nu vervelend is dat het niet past.
2. als ik alles weer los moet halen dit dubbel vervelend wordt.
3. dat ze ongetwijfeld zelf ook beugels hebben liggen
4. dat ik 2 gordijnen heb besteld, dat de ene perfect is en de ander te smal (maw, ik kan prima meten)
5. dat ik nogmaals de raamopening heb gemeten, dat deze idd 99,3cm was en het gordijn dus echt te smal.

Rolgordijnenexpert geeft echter geen cm toe. Ik moet dus nu op een kinderkamer een rolgordijn weer gaan demonteren, opmeten, dan weer tijdelijk terughangen en hopen dat ik alsnog een passend product krijg. Wat mij betreft echt een dikke onvoldoende, de volgende keer knip ik wel weer zelf een rolgordijn op maat.

HV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Daphne van der Bruggen op 11 Augustus 2017

Geachte heer Van Es,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u dit allen zo ervaart en dat uw rolgordijn te smal is, waarvoor nogmaals onze excuses. Ik zie dat u mail contact heeft met mijn collega en zij uw klacht in behandeling heeft genomen. Zodra zij meer weet over wat de geschikte oplossing is zal zij u uiteraard verder informeren om uw klacht op te lossen.

Volgens onze klachten procedure vragen wij inderdaad om duidelijke foto’s. Aangezien wij geen fysieke winkel hebben vragen wij u niet helemaal met het product naar ons toe te komen maar hebben wij aan foto’s voldoende.

Nogmaals onze excuses en wij hopen dat u uiteindelijk alsnog tevreden bent met uw nieuwe rolgordijnen.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

Zeer slechte bestelservice

Beoordeling 
 
3.3

Bestellen ging moeilijk. Ik kon geen 2 rolgordijnen in 1 order bestellen.
Zeer slechte bestelservice. Bij de eerste afleverpoging was ik niet thuis maar had met de overburen afgesproken dat zij de pakketten aan zouden pakken. Helaas ben ik niet van te voren gebeld en werd er ook geen poging gedaan de bestelling af te leveren bij de buren. Na telefonisch contact hebben de dames van klantenservice (waarvoor overigens alle lof) een tweede bezorgdatum ingepland. Hoewel ik thuis was, heeft de chauffeur dit maal alleen een briefje in de bus gegooid dat hij langs was gekomen. Voor niets bij dag en dauw opgestaan,. Voor de tweede maal ben ik weer niet van te voren gebeld en weer is niet geprobeerd het bij de buren af te leveren. Dames hebben een koerier van TNT ingezet maar deze heeft door hack problemen bij TNT de rolgordijnen pas 10 dagen later afgeleverd. Nu kan ik tijdelijk door fysieke problemen de gordijnen niet ophangen en kan dus niet beoordelen of ze goed zijn. Dame van klantenservice heeft de garantietermijn verlengd. Rolgordijnenexpert mag dankbaar zijn deze dames in dienst te hebben want van de chauffeurs moeten zij het niet hebben. Dan was het bedrijf al lang ten onder gegaan. Door de slechte bezorging denk ik niet hier in de toekomst weer te bestellen.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Daphne van der Bruggen op 19 Juli 2017

Geachte Louise,

Bedankt voor uw review en het compliment aan de klanten service. Wij vinden het heel vervelend dat het zo mis is gegaan bij de levering. Onze excuses hiervoor. Wij hebben door de drukte nieuwe chauffeurs aangenomen voor levering van onze producten. Inmiddels hebben wij onze chauffeurs hier op aangesproken, want dit is natuurlijk niet de gang van zaken.

Nogmaals van harte beterschap met uw herstel. Wij hopen dat u snel de nieuwe gordijnen kunt ophangen en dat u veel plezier zal hebben van uw nieuwe rolgordijnen.

Met vriendelijke groeten,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

Nogmaals ontevreden

Service 
 
1.0

Nadat ik eerder gemeld had ontevreden te zijn, heeft PlissegordijnenExpert opnieuw bevestigd slechte service te verlenen. Omdat ik vanwege onvolledige/misleidende informatie op de website niet de juiste gordijnen heb kunnen bestellen, beloofde PlissegordijnenExpert me tegemoet te komen. Ik mocht nieuwe gordijnen tegen kostprijs bestellen. Nu blijkt deze kostprijs echter de prijs op de website inclusief staffelkorting te zijn. Ik vind het volledig ongeloofwaardig dat PlissegordijnenExpert niets meer zou verdienen op hun gordijnen als daar staffelkorting op toegepast zou zijn. Opnieuw een bewijs dat de informatie die Plissegordijnenexpert aanlevert niet correct is.

DB
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Daphne van der Bruggen op 17 Juli 2017

Geachte mevrouw De Voogd,
Wij vinden het heel vervelend dat u zo ontevreden bent over de gang van zaken. Ik heb uw klacht bekeken en vind het erg vervelend om te horen dat het gordijn anders bevalt dan verwacht. Wij proberen op de site altijd zo goed mogelijk onze stoffen te omschrijven zodat u een indicatie heeft over de eigenschappen van de stof, dit vergemakkelijkt tevens de keuze bij het aanvragen van de proefstalen. Gezien wij de gordijnen op de millimeter voor de klant op maat maken kunnen wij deze niet retour nemen als deze niet bevallen. Omdat wij geen fysieke winkel hebben raden wij het altijd om een gratis proefstaal aan te vragen. Dit is geheel kosteloos en zit daarmee nergens aan verbonden. Op deze manier kan de klant dan zien of de kleur en de stof bevalt. Helaas ligt de verantwoordelijkheid hiervoor bij de klant.
Wel snappen wij de verwarring door de omschrijving van de stof wat aangegeven is als verduisterend. Wel is het zo dat in de specificaties de stof niet als black-out maar als dim-out wordt omschreven.
Omdat wij het toch heel vervelend voor u vinden zouden wij u graag tegemoet willen komen. Ons voorstel was dat wij u tegemoet zouden komen en drie nieuwe gordijnen met het juiste kleurnummer voor u produceren. Wij hebben u vervolgens verschillende lichtgrijze dim-out proefstalen opgestuurd. U kon ons dan het kleurnummer doorgeven wat u bevalt zodat wij een prijsopgave voor u kunnen maken en de nieuwe gordijnen in productie kunnen nemen.

U heeft toen voor een duurdere stof gekozen die in een hoge prijsgroep valt.
Mijn collega heeft het toen verkeerd begrepen en heeft inderdaad de prijs van de site voor u berekend.
Aan de hand hiervan hebben wij onze excuses aangeboden en heb ik de juiste berekening voor u gemaakt waarmee u niet akkoord bent gegaan.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Wij zijn benieuwd naar jouw RolgordijnenExpert.nl ervaring

Voordelige rolgordijnen op maat vindt u bij RolgordijnenExpert.nl. De rolgordijnen zijn leverbaar in alle soorten, kleuren en maten, met montageprofiel, ronde cassette, vierkante cassette en/of zijgeleiding. Ook duo rolgordijnen vindt u in het assortiment van RolgordijnenExpert. De rolgordijnen worden precies op maat geleverd. De levertijd bij deze webwinkel is ongeveer 5 tot 10 werkdagen.

Wat is uw ervaring met RolgordijnenExpert.nl? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij RolgordijnenExpert.nl hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal RolgordijnenExpert.nl reviews lezen.

Telefoonnummer: 0207073933

Algemene informatie

Keurmerken
Webshop Keurmerk
Verzendkosten
€9,- en boven de €500,- gratis
Levertijd
5 - 10 werkdagen
Productgroepen
  • rolgordijnen
  • duo rolgordijnen
Merken
Verano
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • rembours
  • Vooraf overmaken

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

Vidaxl reviews
 
2.4 (212)
Made.com reviews
 
2.4 (51)
Getled
 
7.2 (6)
Tuinposter
 
9.1 (14)
Intergard
 
5.1 (34)