RolgordijnenExpert.nl

www.rolgordijnenexpert.nl
 
8.2 (242)

242 RolgordijnenExpert.nl reviews

Terug naar overzichtspagina
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
250 resultaten - getoond 1 - 20
« 12345678 ... »
Volgorde

Dramatische levering

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Dramatische levering: Blijf je thuis op per sms aangekondigd tijdstip, komen ze pas uren later. En de eerstvolgende bezorgpoging is pas ruim een week later. Ruim een week!! Welke bezorgdienst hanteert tegenwoordig nog dit soort termijnen?
Nog nooit zo’n ongelooflijk dramatische levering meegemaakt. Alleen al daarom zal ik er nooit meer iets kopen. Nu maar hopen dat het product meevalt.

M
Was deze beoordeling nuttig?10

Lisa op 06 Juni 2018

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u de levering als negatief heeft ervaren. Dit is zeker niet de bedoeling en wij zullen dit ook intern meenemen zodat wij de service van leveringen kunnen verbeteren. Wij leveren op postcode gebied en proberen zo spoedig mogelijk te leveren.

Ik durf u niet te zeggen wat er precies is mis gegaan, normaal gesproken wordt dit uiteraard eerder opgepakt en geleverd. Graag ontvang ik daarom uw ordernummer zodat ik uw klacht in behandeling kan nemen.

Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer service

Reageer op deze review

Werk niet samen rolgordijnenexpert.nl

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Wij hebben 4 rolgordijnen met somfy motor besteld, afstandsbedieningen + bijbestelde Telis4RTS. Levering tnt : 4 beschadigde rolgordijnen, geen afstandsbedieningen. Retour tnt van 4 rolgordijnen, tnt slaagt erin 2 rolgordijnen terug te sturen en bij onze buren af te leveren, de andere 2 rolgordijnen zijn verdwenen. Reactie Lisa : contacteer tnt.
Ik mocht de rolgordijnen niet zelf opgestuurd hebben. Lisa : tnt vindt in hun computersysteem bewijs dat de retour goedgekeurd werd vanuit Nederland !
Mijn opmerking dat ik als klant aan tnt de opdracht niet kan geven voor retour halen niets uit. The shop factory heeft beslist om met tnt samen te werken, zij moeten het risico van beschadiging en verlies dragen. Na 1 maand nog altijd geen beloofde afstandsbedieningen, geen retour 2 rolgordijnen, geen oplossing 2 verdwenen rolgordijnen. TNT treft hier alle schuld ! Jullie helpen de klant niet verder, we moeten het zelf oplossen. Als jullie opdracht enkel is verkopen, verkopen, verkopen. Als jullie de klanten niet mogen, willen of kunnen helpen ! Geef dan de klant zijn geld terug !

B
Was deze beoordeling nuttig?00
Reageer op deze review

zonnewerend rolgordijn

Beoordeling 
 
9.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

het bestelde rolgordijn tijdig en correct geleverd, zeer mooie afwerking, kleur zeer mooi en perfect zoals op web-site aangegeven.
eenvoudige en degelijke manier van montage en een echt prachtig resultaat.

meer dan tevreden en zeker voor herhaling vatbaar of een goede aanrader.....

Lieven

Besteld product
Rolgordijn Uni transparant antraciet
LV
Was deze beoordeling nuttig?00

Lisa op 07 Juni 2018

Beste mevrouw Van de Vijver,

Ontzettend bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw rolgordijn!
Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, horen wij dat graag van u.

Ik hoop dat u nog lang plezier heeft van uw rolgordijnen.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer Service

Reageer op deze review

Bedrijf geeft niet thuis....

Beoordeling 
 
6.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
7.0

Wij hebben 3 verduisterende rolgordijnen in cassette gekocht. 450 Euries
Na een eerste storing is 1 van de 3 rolgordijnen opgehaald en gerepareerd teruggebracht. Perfect.
Aan de onderkant van alle drie de gordijnen zitten plooien van plm 8 cm lang in de lengte richting.
Dit komt door het vastnieten van de omgevouwen onderkant in de onderlast.
Na mailcontact gaf bedrijf mij te kennen dat de vouwen er in komen door de lengte........???
Nou...de cassettes hangen 220 cm boven de grond. Verder werd geen actie ondernomen.
Wel kon een poging worden ondernomen om te bekijken de onderkant van de stof iets strakker te krijgen, maar gaven hier geen garantie voor. Heel heel heel jammer, want wij waren blij met de nieuwe raambedekking.
Had graag een positievere review gestuurd.


HM
Was deze beoordeling nuttig?10

Lisa England op 19 Februari 2018

Geachte heer Mulder,

Hartelijk dank voor uw review. Wat ontzettende vervelend om te horen dat uw klacht niet is verholpen.
Graag verneem ik van u wat uw ordernummer is zodat ik opnieuw uw klacht in behandeling kan nemen.

Met vriendelijke groet,

Lisa England

Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
6.0

Ik heb elf rolgordijnen besteld. Van de elf rolgordijnen waren er 10 ok (rafelig langs de randen. Maar nummer 11 bleek 16,8 cm lang. Hoewel de dame van de klantenservice aangaf dat dat overduidelijk een fout in de bestelling was en ze een intern proces kennen om dit soort vreemde bestellingen te singaleren en te controleren geeft rolgordijnen expert geen enkele service. Al met was het een zeer teleurstellende ervaring die niet voor herhaling vatbaar is.

V
Was deze beoordeling nuttig?20

Lisa England op 06 December 2017

Geachte heer/mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat u onze service en onze producten zo ervaart. Wij willen u vriendelijk vragen om uw ordernummer aan ons door te geven om te kijken wat er precies is mis gegaan. Ik kon u helaas niet vinden in het systeem met uw naam maar ik zou graag uw klacht in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer Service

Reageer op deze review

Herstelling

Beoordeling 
 
9.8
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Rolgordijnen met cassette geleverd. Na enkele weken begon er eentje wat scheef op te rollen waardoor de zijkant begon uit te rafelen. Even vermeld en foto ervan genomen. Zijn de rolgordijn komen ophalen en hadden een nieuwe bij die Ok was dus wij content met deze oplossing.

C
Was deze beoordeling nuttig?00

Carina op 30 November 2017

Dag Lisa. Dank je wel hoor !

Lisa England op 01 December 2017

Geachte mevrouw Carina,

Wat fijn om te horen dat u blij was met de oplossing. Het is erg belangrijk voor ons om te weten of klanten tevreden zijn of niet.

Wij hopen dat u nog veel plezier heeft van uw rolgordijn.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer Service.

Reageer op deze review

Topkwaliteit voor een scherpe prijs

Beoordeling 
 
8.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
9.0

2 november besteld, 10 november geleverd!
Bestelling 100% volgens bestelling.
Netjes verpakt geleverd.
Binnen een uurtje opgehangen.

Besteld product
3 rolgordijnen op maat
JM
Was deze beoordeling nuttig?00

Lisa England op 16 November 2017

Geachte heer John M,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij vinden het altijd fijn om te horen wanneer klanten tevreden zijn over onze producten en service.

Wij hopen dat u nog lang van uw rolgordijnen kunt genieten.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer Service

Reageer op deze review

Goede kwaliteit

Beoordeling 
 
9.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Mijn ouders moesten rolgordijnen hebben voor hun nieuwe huisje. Op maat laten maken is vrij prijzig dus maar rondgekeken op Internet. We hebben een paar sites met rolgordijnen vergeleken en kwamen uit bij Rolgordijnen expert. Bestellen ging eest wat moeizaam. Maar nadat er betaald was via ideal ging de bestelling goed. Gisteren werden de rolgordijnen geleverd. Precies op maat en een mooie en goede kwaliteit. Als ik zelf ooit nieuwe rolgordijnen nodig ben zal ik ze ook zeker bij deze site gaan bestellen

J
Was deze beoordeling nuttig?00

Lisa England op 09 November 2017

Geachte heer/mevrouw Hammings,

Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u en uw ouders tevreden zijn over de rolgordijnen. Mocht u in de toekomst bij ons willen bestellen en het bestellen gaat moeizaam, kunt u altijd contact met ons opnemen voor hulp en advies.

Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe rolgordijnen.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer Service

Reageer op deze review

rolgpordijnen

Beoordeling 
 
8.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Super mooie rolgordijnen voor een leuke prijs.
zien er echt super uit, perfect op maat !! Tevreden klant

SV
Was deze beoordeling nuttig?00

Daphne van der Bruggen op 16 Oktober 2017

Geachte mevrouw Van Zoeren,

Hartelijk bedankt voor uw review. Wij vinden het altijd fijn om te horen wanneer klanten tevreden zijn.

Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe rolgordijnen.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

slechte toko

jullie plaatsen de goede reviews zelf, alleen de slechte zijn echt. als jullie deze überhaupt toelaten voor dit. sterf.

GD
Was deze beoordeling nuttig?01

Daphne van der Bruggen op 27 September 2017

Geachte mevrouw Dela Rosso,

Zoals in de vorige review aangegeven vinden wij het zeer vervelend dat u het zo ervaart. Graag ontvangen wij een ordernummer van u zodat wij kunnen kijken wat er precies mis is gegaan bij uw bestelling en hoe wij u verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

geweldige service, zelfs na verlopen van de garantie

Beoordeling 
 
9.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Ik heb 4 jaar geleden 3 rolgordijnen besteld,
ben er altijd heel blij meer geweest.

Vorige maand constateerde ik een klein mankement bij een van de gordijnen.
Omdat de garantietermijn al ruim 2 jaar was heb ik contact opgenomen met rolgordijnenexpert.nl en gevraagd om advies hoe ik het eventueel zou kunnen repareren.

Advies kreeg ik niet ;o)
Wel een retourbon, ze hebben het gordijn kosteloos thuis opgehaald, gerepareerd en een week later geretourneerd!!

Ze wilden geen kosten in rekening brengen.

Petje af voor deze service!
Deze webshop streeft naar 100% tevreden klanten.
Als er iets niet naar wens is, dan nemen ze volledige verantwoordelijkheid,
ook 2 jaar nadat de garantie verlopen is.

Besteld product
Rolgordijn verduisterend
M
Was deze beoordeling nuttig?00

Gina dela Rosso op 26 September 2017

DIT IS DE SLECHTE NEPSTE ZAAK OOIT. KWANTUM BRENGT NIEUWE NAAR U TOE DEZELFDE DAG

Marijn op 02 Oktober 2017

Graag gedaan Daphne,

Ik schrijf zeer zeer zelden reviews over webshops,
Absurd dat ik ervan word beticht een oneigenlijke reactie te plaatsen.

- kosteloos transport en reparatie na 2jaar verloop v/d garantie..
Mag ik aub een positief review achterlaten?


Gina lijkt gefrustreerd, maar wordt correct benaderd.

Gina refereert aan de Kwantum (?!?)
Daar heb ik dan weer heel andere ervaringen mee...
Suit yourself Gina

Daphnevan der Bruggen op 03 Oktober 2017

Geachte mevrouw Dela Rosso ,

Wat vervelend om te horen dat u onze service en onze producten zo ervaart. Ik kan helaas geen order in ons systeem vinden op uw achternaam. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw ordernummer aan ons door te geven zodat wij kunnen kijken wat er precies mis is gegaan en hoe wij u verder kunnen helpen.

In afwachting van uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Daphne van der Bruggen op 03 Oktober 2017

Geachte Marijn,

Bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het altijd fijn om te horen als onze klanten tevreden zijn met de geleverde producten en onze service.

Wij hopen dat u nog lang van uw rolgordijnen kunt genieten.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

Plisse gordijnen honinggraat

Beoordeling 
 
7.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
7.0

Verduisterende honngraat plissegordijnen besteld. Gratis staaltjes is een dikke plus.
Zelf ingemeten, handig stap voor stap bestelproces. Levering vrij snel en exact op gewenste maat. Inbouwen op zich eenvoudig, maar een begeleidende instructie ontbrak.
2 identieke plisse rolgordijnen besteld, dik tevreden.

Besteld product
plissegordijnen
J
Was deze beoordeling nuttig?00

Daphne van der Bruggen op 30 Augustus 2017

Geachte heer/mevrouw Verspeek,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij proberen zo min mogelijk papier te gebruiken. Vandaar dat buiten de verplichte papieren u inderdaad geen montage handleiding mee gestuurd krijgt. Deze is te vinden op onze website onder montagehulp. Goed om te horen dat het zonder handleiding ook is gelukt.

Wij hopen dat u nog veel plezier zult hebben van uw nieuwe gordijnen.


Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

Zeer slechte service bij fout van Rolgordijnenexpert

Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Levering duurde een week langer dan belooft. Dat was vervelend, maar niet meteen verschrikkelijk. Erger was dat 1 van de 2 gordijnen te smal was. Uiteraard nogmaals nagemeten, maar de raamopening was 99,3 en het gordijn niet. Hierdoor een fikse kier; vervelend. Nadat ik dit had aangegeven wer er gevraagd om een foto, ik heb hiertoe het gordijn uit de beugels geklikt een rolmaat er langs gelegd en foto's gemaakt. Dit bleek niet voldoende, of ik ook foto's wilde maken met de beugel eraan vast.

Ik heb hierop aangegeven dat:

1. het nu vervelend is dat het niet past.
2. als ik alles weer los moet halen dit dubbel vervelend wordt.
3. dat ze ongetwijfeld zelf ook beugels hebben liggen
4. dat ik 2 gordijnen heb besteld, dat de ene perfect is en de ander te smal (maw, ik kan prima meten)
5. dat ik nogmaals de raamopening heb gemeten, dat deze idd 99,3cm was en het gordijn dus echt te smal.

Rolgordijnenexpert geeft echter geen cm toe. Ik moet dus nu op een kinderkamer een rolgordijn weer gaan demonteren, opmeten, dan weer tijdelijk terughangen en hopen dat ik alsnog een passend product krijg. Wat mij betreft echt een dikke onvoldoende, de volgende keer knip ik wel weer zelf een rolgordijn op maat.

Besteld product
Rolgordijn verduisterend
HV
Was deze beoordeling nuttig?00

Daphne van der Bruggen op 11 Augustus 2017

Geachte heer Van Es,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u dit allen zo ervaart en dat uw rolgordijn te smal is, waarvoor nogmaals onze excuses. Ik zie dat u mail contact heeft met mijn collega en zij uw klacht in behandeling heeft genomen. Zodra zij meer weet over wat de geschikte oplossing is zal zij u uiteraard verder informeren om uw klacht op te lossen.

Volgens onze klachten procedure vragen wij inderdaad om duidelijke foto’s. Aangezien wij geen fysieke winkel hebben vragen wij u niet helemaal met het product naar ons toe te komen maar hebben wij aan foto’s voldoende.

Nogmaals onze excuses en wij hopen dat u uiteindelijk alsnog tevreden bent met uw nieuwe rolgordijnen.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

Zeer slechte bestelservice

Beoordeling 
 
3.3
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
4.0

Bestellen ging moeilijk. Ik kon geen 2 rolgordijnen in 1 order bestellen.
Zeer slechte bestelservice. Bij de eerste afleverpoging was ik niet thuis maar had met de overburen afgesproken dat zij de pakketten aan zouden pakken. Helaas ben ik niet van te voren gebeld en werd er ook geen poging gedaan de bestelling af te leveren bij de buren. Na telefonisch contact hebben de dames van klantenservice (waarvoor overigens alle lof) een tweede bezorgdatum ingepland. Hoewel ik thuis was, heeft de chauffeur dit maal alleen een briefje in de bus gegooid dat hij langs was gekomen. Voor niets bij dag en dauw opgestaan,. Voor de tweede maal ben ik weer niet van te voren gebeld en weer is niet geprobeerd het bij de buren af te leveren. Dames hebben een koerier van TNT ingezet maar deze heeft door hack problemen bij TNT de rolgordijnen pas 10 dagen later afgeleverd. Nu kan ik tijdelijk door fysieke problemen de gordijnen niet ophangen en kan dus niet beoordelen of ze goed zijn. Dame van klantenservice heeft de garantietermijn verlengd. Rolgordijnenexpert mag dankbaar zijn deze dames in dienst te hebben want van de chauffeurs moeten zij het niet hebben. Dan was het bedrijf al lang ten onder gegaan. Door de slechte bezorging denk ik niet hier in de toekomst weer te bestellen.

L
Was deze beoordeling nuttig?00

Daphne van der Bruggen op 19 Juli 2017

Geachte Louise,

Bedankt voor uw review en het compliment aan de klanten service. Wij vinden het heel vervelend dat het zo mis is gegaan bij de levering. Onze excuses hiervoor. Wij hebben door de drukte nieuwe chauffeurs aangenomen voor levering van onze producten. Inmiddels hebben wij onze chauffeurs hier op aangesproken, want dit is natuurlijk niet de gang van zaken.

Nogmaals van harte beterschap met uw herstel. Wij hopen dat u snel de nieuwe gordijnen kunt ophangen en dat u veel plezier zal hebben van uw nieuwe rolgordijnen.

Met vriendelijke groeten,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

Nogmaals ontevreden

Service 
 
1.0

Nadat ik eerder gemeld had ontevreden te zijn, heeft PlissegordijnenExpert opnieuw bevestigd slechte service te verlenen. Omdat ik vanwege onvolledige/misleidende informatie op de website niet de juiste gordijnen heb kunnen bestellen, beloofde PlissegordijnenExpert me tegemoet te komen. Ik mocht nieuwe gordijnen tegen kostprijs bestellen. Nu blijkt deze kostprijs echter de prijs op de website inclusief staffelkorting te zijn. Ik vind het volledig ongeloofwaardig dat PlissegordijnenExpert niets meer zou verdienen op hun gordijnen als daar staffelkorting op toegepast zou zijn. Opnieuw een bewijs dat de informatie die Plissegordijnenexpert aanlevert niet correct is.

Besteld product
plissegordijnen
DB
Was deze beoordeling nuttig?01

Daphne van der Bruggen op 17 Juli 2017

Geachte mevrouw De Voogd,
Wij vinden het heel vervelend dat u zo ontevreden bent over de gang van zaken. Ik heb uw klacht bekeken en vind het erg vervelend om te horen dat het gordijn anders bevalt dan verwacht. Wij proberen op de site altijd zo goed mogelijk onze stoffen te omschrijven zodat u een indicatie heeft over de eigenschappen van de stof, dit vergemakkelijkt tevens de keuze bij het aanvragen van de proefstalen. Gezien wij de gordijnen op de millimeter voor de klant op maat maken kunnen wij deze niet retour nemen als deze niet bevallen. Omdat wij geen fysieke winkel hebben raden wij het altijd om een gratis proefstaal aan te vragen. Dit is geheel kosteloos en zit daarmee nergens aan verbonden. Op deze manier kan de klant dan zien of de kleur en de stof bevalt. Helaas ligt de verantwoordelijkheid hiervoor bij de klant.
Wel snappen wij de verwarring door de omschrijving van de stof wat aangegeven is als verduisterend. Wel is het zo dat in de specificaties de stof niet als black-out maar als dim-out wordt omschreven.
Omdat wij het toch heel vervelend voor u vinden zouden wij u graag tegemoet willen komen. Ons voorstel was dat wij u tegemoet zouden komen en drie nieuwe gordijnen met het juiste kleurnummer voor u produceren. Wij hebben u vervolgens verschillende lichtgrijze dim-out proefstalen opgestuurd. U kon ons dan het kleurnummer doorgeven wat u bevalt zodat wij een prijsopgave voor u kunnen maken en de nieuwe gordijnen in productie kunnen nemen.

U heeft toen voor een duurdere stof gekozen die in een hoge prijsgroep valt.
Mijn collega heeft het toen verkeerd begrepen en heeft inderdaad de prijs van de site voor u berekend.
Aan de hand hiervan hebben wij onze excuses aangeboden en heb ik de juiste berekening voor u gemaakt waarmee u niet akkoord bent gegaan.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

Duo rolgordijnen

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Het bestellen op de website ging redelijk, al werd de pagina slecht weergegeven op mijn telefoon. Ik heb voor rolgordijnenexpert gekozen mede door de snelle levering. Vijf tot tien werkdagen werden er al 15. Vervolgens zitten de bestelde klemsteunen er niet bij. Inmiddels heb ik meerdere malen contact gehad per mail, en uiteindelijk na 5 weken wachten krijg ik ze uiterlijk volgende week binnen (hoop ik). We zullen zien... ik had ze achteraf beter bij kwantum kunnen bestellen, was ik ook nog goedkoper uit geweest.

L
Was deze beoordeling nuttig?01

Daphne van der Bruggen op 19 Juli 2017

Geachte Lotte,

Wat vervelend om te horen dat het niet mee heeft gezeten met uw bestelling, waarvoor onze welgemeende excuses. Ik zie dat uw probleem inmiddels is opgelost en dat u blij bent met het resultaat.

Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe gordijnen.

Met vriendelijke groeten,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

Rolgordijn verduisterend

Beoordeling 
 
9.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

Snel vlot geleverd mooi rolgordijn en goed verduisterend

L
Was deze beoordeling nuttig?00

Miranda van Elst op 30 Juni 2017

Geachte Linda,

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Wij wensen u veel plezier met uw raamdecoratie!

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review

slecht

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
7.0

Via internet besteld op 21-05-2017. Op 12 mei maar eens gebeld waar de rolgordijnen bleven. O er was is mis gegaan met de computer. Dit kon men mij zo vertellen. Maar een dag na de bestelling was dit toch al bekend? Waarom dan niet even een e-mail of telefoontje? Ik vindt dit een slechte zaak. Overigens weren er persoonlijk en via e-mail wel excuses aangeboden.

JV
Was deze beoordeling nuttig?00

Miranda van Elst op 30 Juni 2017

Geachte heer/mevrouw Van Horssen,

Hartelijk bedankt voor uw review. Helaas was het voor ons niet mogelijk om in te zien welke bestellingen niet waren doorgestuurd naar onze afdeling productie, waarvoor nogmaals onze welgemeende excuses. Hierdoor konden wij u na de eerste dag van het plaatsen van de bestelling niet correct informeren. Wij hebben het direct na uw melding opgepakt om ervoor te zorgen dat uw bestelling alsnog zo spoedig mogelijk geleverd zou worden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat u alsnog tevreden bent met het geleverde product en mochten wij u ergens mee kunnen helpen dan horen wij het uiteraard graag van u.

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review

Prima rolgordijn

Beoordeling 
 
8.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
8.0

Mooi rol gordijn en vlot geleverd

M
Was deze beoordeling nuttig?00

Miranda van Elst op 30 Juni 2017

Geachte Marijke,

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw raamdecoratie!

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review

rolgordijn verduisterend

Beoordeling 
 
8.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
8.0

goede service
Handleiding was niet goed te vinden. verder ging alles naar wens

C
Was deze beoordeling nuttig?00

Miranda van Elst op 30 Juni 2017

Geachte Catharina,

Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u onze service als behulpzaam heeft ervaren. Onze handleidingen zijn te downloaden via onze website onder het kopje; hulp & advies. Hier kunt u onze inmeet- en montagehandleidingen downloaden. Mochten wij u ergens mee kunnen helpen dan horen wij het uiteraard graag van u.

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review
250 resultaten - getoond 1 - 20
« 12345678 ... »

RolgordijnenExpert.nl informatie

Foto's

rolgordijnen expert

Algemene informatie

Merken
Verano
Productgroepen
  • rolgordijnen
  • duo rolgordijnen
Levertijd
5 - 10 werkdagen
Verzendkosten
€9,- en boven de €500,- gratis
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
Webshop Keurmerk
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • rembours
  • Vooraf overmaken
Telefoonnummer
0207073933