RolgordijnenExpert.nl reviews & ervaringen

www.rolgordijnenexpert.nl
 
8.1 (247)
RolgordijnenExpert.nl

247 RolgordijnenExpert.nl reviews

 
(141)
 
(57)
 
(18)
 
(15)
 
(18)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
18 resultaten - getoond 1 - 18
Volgorde

Oplichters

Beoordeling 
 
1.0

Alles wat hieronder staat eveneens ervaren. Helemaal gaar. Mensen, blijf aub weg bij dit bedrijf. Verkeerde en foute producten waar gewoon niets aan wordt gedaan. Lang verhaal kort: geld kwijt. Binnenkort bij Oplichters betrapt of Radar of zo. Prijzen inmiddels verlaagd op de website. Het zal mij niet verbazen dat ze zoveel mogelijk opdrachten binnen proberen te halen en dan de zaak opblazen en met het geld er vandoor gaan. Aller slechtste service ooit.

O
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

OPLICHTERS

Beoordeling 
 
1.0

OPLICHTERS, SCHOREM van de bovenste plank uit Amsterdam!
Ons verhaal is te lang om het in het kort te beschrijven maar dit bedrijf is als een duivels casino, na betaling is het "rien na va plus", en het geld is niet meer van u.
Duidelijk is voor ons wel gebleken dat als je hebt betaald de zakken van dit internet oplichtersbedrijfje zijn gevuld en er totaal geen sprake meer is van service en zeker
geen nette afhandeling.

Ze erkennen niet de fouten die zij maken (zelfs na screenshots met bewijs) en proberen daarna nog meer geld van je af te troggelen door je een nieuwe bestelling te laten plaatsen.
Je krijgt dan wel een gulle korting van maar liefst 10% en je kunt dan je "oude verkeerd geleverde op maat gemaakte gordijntjes op Marktplaats verkopen"......
Knetter, knettergek zijn ze maar zoals het spreekwoord is, een brutaal mens heeft de halve wereld", en een bankrekening zoals die van Dagobert Duck in deze coronatijd.

Lieve mensen, KOOP of BESTEL NIETS bij de internetbedrijfjes van de "theshopfactory.nl" want u gaat het schip in.

Wij hebben onze rechtsbijstand verzekering er op moeten zetten want als klant waren wij echt de sjaak met deze internetboeven...

En let op, ze werken met verschillende internetpagina's.

Rolgordijnenexpert.nl
Lamellenexpert.nl
Plissegordijnenexpert.nl
Vouwgordijnenexpert.nl
Jaloezieenexpert.nl
Paxraamdecoratie.nl

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slecht Slecht Slecht.....niet bestellen bij deze club

Beoordeling 
 
2.0

Dit speelt zicht af van november-2020 tot op heden februari 2021. Nadat het erg lang duurde om een afspraak te krijgen, omdat de showroom dicht was(alle winkels in Nederland waren wel open, bewust dicht gebleven omdat ze geen service aan klanten willen bieden) de eerste meetafspraak niet is doorgegaan, zonder kennisgeving van Pax. ik moest zelf hier achteraan bellen, duurde het weken voordat ik de kleurstalen kreeg. vervolgens ging bij het leveren het een en ander mis, waardoor ik mijn bestelling pas vorige week vrijdag geleverd kreeg. vervolgens is de afstandbediening niet meegeleverd, ik kan hierdoor de rolgordijnen niet omlaag doen en moet in een verlichte kamer slapen en mijn kind ook. Geen reactie op telefoontjes en mails van Pax, wanneer ik de afstandbediening krijg. ze laten je letterlijk in de kou zitten. Echt zeer slechte service, geen grote orders bij deze club doen, kleine orders zou je kunnen accepteren dat je geen service krijgt. Mijn advies koop liever bij een andere club!!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Werk niet samen rolgordijnenexpert.nl

Beoordeling 
 
1.0

Wij hebben 4 rolgordijnen met somfy motor besteld, afstandsbedieningen + bijbestelde Telis4RTS. Levering tnt : 4 beschadigde rolgordijnen, geen afstandsbedieningen. Retour tnt van 4 rolgordijnen, tnt slaagt erin 2 rolgordijnen terug te sturen en bij onze buren af te leveren, de andere 2 rolgordijnen zijn verdwenen. Reactie Lisa : contacteer tnt.
Ik mocht de rolgordijnen niet zelf opgestuurd hebben. Lisa : tnt vindt in hun computersysteem bewijs dat de retour goedgekeurd werd vanuit Nederland !
Mijn opmerking dat ik als klant aan tnt de opdracht niet kan geven voor retour halen niets uit. The shop factory heeft beslist om met tnt samen te werken, zij moeten het risico van beschadiging en verlies dragen. Na 1 maand nog altijd geen beloofde afstandsbedieningen, geen retour 2 rolgordijnen, geen oplossing 2 verdwenen rolgordijnen. TNT treft hier alle schuld ! Jullie helpen de klant niet verder, we moeten het zelf oplossen. Als jullie opdracht enkel is verkopen, verkopen, verkopen. Als jullie de klanten niet mogen, willen of kunnen helpen ! Geef dan de klant zijn geld terug !

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Nogmaals ontevreden

Service 
 
1.0

Nadat ik eerder gemeld had ontevreden te zijn, heeft PlissegordijnenExpert opnieuw bevestigd slechte service te verlenen. Omdat ik vanwege onvolledige/misleidende informatie op de website niet de juiste gordijnen heb kunnen bestellen, beloofde PlissegordijnenExpert me tegemoet te komen. Ik mocht nieuwe gordijnen tegen kostprijs bestellen. Nu blijkt deze kostprijs echter de prijs op de website inclusief staffelkorting te zijn. Ik vind het volledig ongeloofwaardig dat PlissegordijnenExpert niets meer zou verdienen op hun gordijnen als daar staffelkorting op toegepast zou zijn. Opnieuw een bewijs dat de informatie die Plissegordijnenexpert aanlevert niet correct is.

DB
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Daphne van der Bruggen op 17 Juli 2017

Geachte mevrouw De Voogd,
Wij vinden het heel vervelend dat u zo ontevreden bent over de gang van zaken. Ik heb uw klacht bekeken en vind het erg vervelend om te horen dat het gordijn anders bevalt dan verwacht. Wij proberen op de site altijd zo goed mogelijk onze stoffen te omschrijven zodat u een indicatie heeft over de eigenschappen van de stof, dit vergemakkelijkt tevens de keuze bij het aanvragen van de proefstalen. Gezien wij de gordijnen op de millimeter voor de klant op maat maken kunnen wij deze niet retour nemen als deze niet bevallen. Omdat wij geen fysieke winkel hebben raden wij het altijd om een gratis proefstaal aan te vragen. Dit is geheel kosteloos en zit daarmee nergens aan verbonden. Op deze manier kan de klant dan zien of de kleur en de stof bevalt. Helaas ligt de verantwoordelijkheid hiervoor bij de klant.
Wel snappen wij de verwarring door de omschrijving van de stof wat aangegeven is als verduisterend. Wel is het zo dat in de specificaties de stof niet als black-out maar als dim-out wordt omschreven.
Omdat wij het toch heel vervelend voor u vinden zouden wij u graag tegemoet willen komen. Ons voorstel was dat wij u tegemoet zouden komen en drie nieuwe gordijnen met het juiste kleurnummer voor u produceren. Wij hebben u vervolgens verschillende lichtgrijze dim-out proefstalen opgestuurd. U kon ons dan het kleurnummer doorgeven wat u bevalt zodat wij een prijsopgave voor u kunnen maken en de nieuwe gordijnen in productie kunnen nemen.

U heeft toen voor een duurdere stof gekozen die in een hoge prijsgroep valt.
Mijn collega heeft het toen verkeerd begrepen en heeft inderdaad de prijs van de site voor u berekend.
Aan de hand hiervan hebben wij onze excuses aangeboden en heb ik de juiste berekening voor u gemaakt waarmee u niet akkoord bent gegaan.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

Duo rolgordijnen

Beoordeling 
 
2.5

Het bestellen op de website ging redelijk, al werd de pagina slecht weergegeven op mijn telefoon. Ik heb voor rolgordijnenexpert gekozen mede door de snelle levering. Vijf tot tien werkdagen werden er al 15. Vervolgens zitten de bestelde klemsteunen er niet bij. Inmiddels heb ik meerdere malen contact gehad per mail, en uiteindelijk na 5 weken wachten krijg ik ze uiterlijk volgende week binnen (hoop ik). We zullen zien... ik had ze achteraf beter bij kwantum kunnen bestellen, was ik ook nog goedkoper uit geweest.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Daphne van der Bruggen op 19 Juli 2017

Geachte Lotte,

Wat vervelend om te horen dat het niet mee heeft gezeten met uw bestelling, waarvoor onze welgemeende excuses. Ik zie dat uw probleem inmiddels is opgelost en dat u blij bent met het resultaat.

Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe gordijnen.

Met vriendelijke groeten,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

Slechtste service ooit

Beoordeling 
 
1.8

De slechtste service ooit. Eerst krijg je verkeerde meetinstructies en als het dan verkeerd geleverd wordt krijg je te horen dat het je eigen schuld is. Nog nooit meegemaakt. Hier bestellen we nooit meer.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Miranda van Elst op 30 Juni 2017

Geachte heer/mevrouw A,

Hartelijk bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet goed bent geïnformeerd betreft het inmeten. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Ik ontvang graag uw postcode/huisnummer of uw bestelnummer zodat ik uw klacht in behandeling kan nemen en u kan helpen waar nodig. Nogmaals mijn excuses dat u zo bent benaderd.

Ik hoor het graag van u!

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Anita op 14 Juli 2017

Sorry, maar die kans hebben jullie al gehad en hebben dit al in behandeling genomen. Jullie conclusie: het ligt allemaal aan de klant en niet aan jullie zelf. En dan nog zeggen dat het ons erg spijt! Onze conlusie: de opdracht is binnen en wat erna volgt is niet onze zaak! Klantvriendelijkheid is ver te zoeken

Reageer op deze review

Misleidende prijzen

Prijs 
 
2.0

Waarschuwing: het kan zijn dat u door de lage prijzen gelokt wordt naar de rolgordijnenexert.nl site, maar let op: de rolgordijnen zijn niet werkelijk voor de geadverteerde prijzen te krijgen. Nadat u de maten heeft ingevoerd (ZELFS als u een lengte van 0 mm invoert!), SCHIET de prijs omhoog van de geadverteerde prijs van €29 naar €54,38, dus bijna het dubbele.

Ik heb hierover in september 2016, da's 7 maanden geleden, een mail gestuurd, maar deze (volgens mij wettelijk verboden) praktijken duren voort.

JD
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Miranda van Elst op 04 Mei 2017

Geachte heer John D,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Helaas heeft u de actie gemist op de klein maat. Onze excuses voor het ongemak hiervoor. Wat zou u willen bestellen? Dan kan ik intern voor u overleggen of ik u toch nog voor deze actie in aanmerking kan laten komen. Wij horen het graag van u.

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Zeer slecht ! Leveren rolgordijnen in een totaal andere kleur. Adverteren met mintgroen rolgordijnen, maar leveren vervolgens felblauwe.
Op klacht wordt gereageerd met : had u de kleur staal maar moeten bestellen de kleuren kunnen altijd iets afwijken. Met iets afwijken denk ik aan iets lichter of donkerder. Niet een totaal andere kleur !!. Blijven voet bij stuk houden dat dit bij hen mint groen is, terwijl een kleurenblinde nog wel ziet dat dit fel blauw is. Zijn gewoon te beroerd om dit toe te geven. Resultaat: jammer mevrouw u heeft 200 euro weggegooid. Oh ja ik mocht nieuwe rolgordijnen bestellen met een beetje korting. Schandalig !!! Nooit meer bestellen hier. Tip: bestel de kleur stalen want als u rode gordijnen wilt leveren ze hier zomaar paarse en zeggen dan gewoon dat dat bij hun nu eenmaal de kleur rood i's. En dat het plaatje op de website maar voor de "show" is.

FV
Was deze beoordeling nuttig? 0 4

Sjaak op 01 Februari 2017

Services doen ze niet aan!

Zeeer en zeeer en zeeer slecht voor hun klanten.

Stephanie Meijer op 02 Februari 2017

Geachte heer/mevrouw Van Rijthoven,

Bedankt voor uw review. Zoals telefonisch besproken vinden wij het heel vervelend dat u niet tevreden bent met het rolgordijn, maar heet de kleur die u bij ons heeft besteld mintgroen. Kleur is hierbij subjectief en de kleur die op de website wordt weergeven kan op ieder scherm anders uitkomen. Omdat u bij ons een maatproduct heeft besteld en er geleverd is wat u besteld heeft, is de enige mogelijkheid die wij hebben dat u inderdaad een nieuw rolgordijn met extra korting kunt bestellen.

Omdat kleur subjectief is geven wij onze klanten de mogelijkheid om gratis en vrijblijvend kleurstalen via onze website aan te vragen. Op deze manier weet men zeker dat de bestelde kleur naar wens is en worden teleurstellingen voorkomen.

Indien u toch een nieuw rolgordijn wilt bestellen horen wij het graag van u.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service

Reageer op deze review

Zeer slechte service en levering

Beoordeling 
 
1.5

Na 10 werkdagen nog niks gehoord dus zelf maar gebeld. Er bleek vertraging te zijn bij de leverancier. Pas na 4 weken is de bestelling uiteindelijk geleverd en ook de afspraken mbt tot de levering zijn zeer moeizaam verlopen. Geen mogelijkheden om de tijd of datum van de levering aan te passen en ook het beloofde telefoontje bleef uit.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

3 x fout

Beoordeling 
 
1.0

2 rolgordijnen met geleiderails besteld en tot 3 keer toe foute rails gekregen! Moest ook nog zelf de foute rails afstorten, pfff. Nooit meer hier bestellen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Arno op 30 Juni 2016

Geachte mevrouw Schouten,

Begrijp ik goed dat de op 28 juni geleverde geleiding wederom niet juist is? Graag vernemen wij of dit het geval is zodat we het alsnog voor u kunnen oplossen. Erg vervelend dat het nu nog niet in orde is. Sinds kort bieden wij diverse opties voor de profielen aan en in het productieproces is dit een aantal keer fout gegaan.

We zijn hard bezig om er voor te zorgen dat dit niet meer voor zal komen, de eerste stappen daarvoor zijn reeds ondernomen en totdat het probleem volledig verholpen is hebben wij extra controles ingeschakeld op dit proces om problemen te ondervangen.

Met vriendelijke groet,

Het team van The Shop Factory

RolgordijnenExpert.NL
PlissegordijnenExpert.NL
JaloezieeenExpert.NL
LamellenExpert.NL
VouwgordijnenExpert.NL

Reageer op deze review

Wat een slechte service....

Beoordeling 
 
2.0

Wat een ongelooflijke slechte service. Bestelling (veel) te laat (3 weken), geen contact mogelijk of wordt laat gereageerd.
Op mijn klacht wordt laatdunkend gereageerd.
Ik koop hier nooit meer... ps is onderdeel van the shop factory, mijn bestelling was bij PlissegordijnenenExpert.NL

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Verwarring over meetinstructies + te laat

Beoordeling 
 
2.3

Helaas niet tevreden. Bestelling werd veel te laat geleverd en juist door de (onjuiste) inmeetinstructies is het tot een verkeerde maat gekomen. Er wordt gezegd dat je er zelf 1centimeter van af moet halen, maar vervolgens is dat dan juist de centimeter die je mist. Zeer onduidelijk en onlogisch.
Erg jammer aangezien maatproducten natuurlijk ook niet geruild mogen worden (wat natuurlijk wel logisch is).

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Arno op 21 Juni 2016

Beste Chantal,

Allereerst vinden wij het erg spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over ons product. Graag zouden wij nog wel willen reageren op uw opmerking betreffende de meetinstructies. De 1 centimeter aftrek is wel degelijk nodig, bijna geen enkel raam in Nederland is namelijk 100% gelijk aan boven en onderzijde qua breedte. Wanneer u te strak zou inmeten en geen aftrek zou toepassen treden er problemen op met de vrije loop van het product (deze komt dan vast te lopen tussen de kozijnen). Ik kan uw situatie zo niet direct beoordelen, wellicht kunt u contact opnemen met onze klantenservice door een email te sturen met foto's van de situatie, zodat we kunnen onderzoeken of er nog iets mogelijk is.

Voor wat betreft de te late levering, dit valt natuurlijk niet goed te praten waarvoor onze excuses! Door grote drukte in onze fabriek door het hoogseizoen hebben wij tijdelijke ons serviceniveau niet kunnen behalen, deze problemen zijn inmiddels vrijwel opgelost en onze levertijden zijn weer zoals u van ons kunt verwachten.

Met vriendelijke groet,

Het team van The Shop Factory

RolgordijnenExpert.NL
PlissegordijnenExpert.NL
JaloezieeenExpert.NL
LamellenExpert.NL
VouwgordijnenExpert.NL

Reageer op deze review

Rolgordijn

Beoordeling 
 
1.0

Bestelling op 1 of andere manier niet goed doorgekomen, bedrijf neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Doen ook nog alsof ze je een hele goede aanbieding doen om het te compenseren, maar die korting krijgt iedereen. Kortom een kutbedrijf!! Nooit meer iets bestellen...

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 2

Stephanie Meijer op 26 Februari 2016

Geachte Miranda,

Zoals telefonisch en per e-mail besproken heeft u een semi-transparant rolgordijn besteld. Dit houdt in dat er licht door de stof heen komt en deze niet verduisterend is. Omdat u de semi-transparante stof heeft besteld, hebben wij deze bij u geleverd. U heeft aangegeven het rolgordijn toch met verduisterende stof te willen ontvangen. Omdat wij het rolgordijn hebben geleverd zoals u deze besteld heeft, moeten wij de kosten die aan het ombouwen verbonden zitten aan u doorberekenen. In uw geval is het zo dat het goedkoper is om een nieuw rolgordijn te laten maken. Omdat wij de situatie erg vervelend voor u vinden hebben wij hier een speciale prijs voor gemaakt. Dit aanbod blijft natuurlijk voor u staan.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service

Reageer op deze review

zeker niet tevreden over service

Beoordeling 
 
2.3

Had gehoopt dat het bij mij ook zo vlot zou verlopen,,heb 6april besteld, het is nu 22april,nog niets vernomen,,na een paar mails krijg ik telkens te horen nog in productie, ,terwijl ze zeggen in advertentie 5 tot 10 werkdagen,,in advertentie staat ook geen verzendkosten in het vlaams gedeelte van belgie, ,tijdens de betaling komt er dan toch ineens 29 euro bij,,als ik hier vraag over stel geen antwoord,,de prijs was goed,,maar 29 euro voor verzendkosten vind ik er toch over vandaar de 1,Heb goed optijd besteld omdat we op 1 mei op reis vertrekken, ,als ze ertegen nog niet geleverd hebben ben ik echt niet vanplan om weer verzendkosten te betalen,,in afwachting hoop ik nu wel meer uitleg te krijgen.

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 2

Stephanie Meijer op 22 April 2015

Geachte Patricia,

Wat vervelend om te lezen dat u zo ontevreden bent. Ik heb uw gegevens erbij gevonden en voor u nagekeken waar de vertraging mee te maken heeft. Helaas is er in het automatische proces van het doorsturen van uw bestelling naar de afdeling productie iets mis gegaan, waarvoor mijn excuses. Inmiddels is dit probleem verholpen en hebben wij uw bestelling vorige week alsnog handmatig doorgestuurd. Wij proberen nu zo spoedig mogelijk bij u te leveren, maar op dit moment kan ik helaas nog niet zeggen wanneer dit zal zijn. Ik wil u graag per e-mail op de hoogte houden van de status van uw bestelling.

In de voorwaarden van onze levering, kunt u vinden dat levering binnen Nederland mogelijk is en dat wij tegen vergoeding in Vlaams België kunnen leveren. Mocht het zo zijn dat wij leveren op het moment dat u er niet meer bent, zullen wij niet nogmaals leverkosten in rekening brengen. Overigens hou ik voor u in de gaten of er voor 1 mei geleverd wordt. Mocht dit niet lukken, dan maak ik voor u in orde dat de levering na uw reis plaats zal vinden.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service

patricia op 22 April 2015

Beste,

Dus als ik kan rekenen , verzendkosten 39eu, en toeslag naar Belgie 29eu, is 68eu,daar zit het prijsverschil dus, mooi bedrag om te leveren . Dan kon ik dit ook bestellen op andere site inclusief verzending
Tekst uit jullie actie:

Het is feest: Wij bestaan 5 jaar
Daarom alleen deze week: Jubileum actie
Bestel tot a.s. zondag 23.59 uur met 20% extra korting + gratis verzending ter waarde van € 39,00
De voordelen:
1). Op maat gemaakt (in Nederlandse fabriek)
2). Merk: Verano (A-Kwaliteit)
3). Garantie: 2 jaar
4). Gratis bezorging (binnen 5-10 werkdagen)

Sorry, vind dit geen correcte promo stunt.
Als ik het dan goed begrijp, vorige week in productie en tussen 5 en 10 dagen, zou het volgende week in orde moeten zijn .
Ik ben in afwachting.

Reageer op deze review

Plissegordijnen.

Beoordeling 
 
1.0

Na eerst de zending te laat te hebben mogen ontvangen bleek mijn zending ook nog eens niet volledig te zijn. De zijgeleiders waren voor de helft geleverd en ook nog eens met de plakstrip op de verkeerde zijde.
Mij is beloofd om dit op te lossen.
Het grootste probleem is dat mijn verduisterende plissegordijnen helemaal niet verduisterend zijn. Het is licht in de kamer maar dit kan volgens plissegordijnenexpert omdat er 7% binnen de verduisterend normen valt. Dit is natuurlijk onbekend voor een consument.
Waar bij lichtdoorlatend nee staat komt er zeker wel licht door.
Helaas heb ik pech en kunnen ze hierin niets voor mij betekenen.

Pas dus op met kopen van verduisterde plissegordijnen bij plissegordijnenexxpert. Het kan zo maar eens zijn dat ze helemaal niet verduisteren.

MJ
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Stephanie op 01 Oktober 2014

Geachte heer Jagersma,

Zoals eerder besproken vinden wij het erg vervelend dat het plisségordijn niet aan uw verwachting voldoet. Bij de productspecificaties wordt aangegeven dat de Transmissie (De hoeveelheid licht welke wordt doorgelaten door de stof) van uw stof 7% is en dus niet het BlackOut effect heeft. Stoffen met een transmissie van 7% en minder vallen onder de categorie verduisterend, maar zijn dus niet automatisch BlackOut. Wij bieden de mogelijkheid om een staaltje van de stof aan te vragen, zodat u thuis ook goed kunt zien wat een transmissie van 7% inhoudt. Wij zijn momenteel wel aan het bekijken hoe we dit nog duidelijker op onze website kunnen vermelden.

Wat betreft de U-profielen is er helaas iets fout gegaan. Als het goed is, is deze fout momenteel hersteld en heeft u 4 paar U-profielen voor een op de dag montage ontvangen. Mocht dit niet zo zijn, dan horen wij het graag van u zodat wij kunnen zorgen dat dit alsnog in orde komt.

Met vriendelijke groet,
Stephanie Meijer
Customer Service Manager

Reageer op deze review

Geen aftersale

Beoordeling 
 
2.0

Na een verkeerd rolgordijn te hebben ontvangen (andere maat en kleur als besteld). Krijg ik alleen een mail dat de klacht in behandeling is. Nu twee weken verder nog geen enkele reactie op mijn mails over de klacht en status.

VD
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Arno Kerzaan op 01 September 2014

Geachte heer v d Ploeg,

Vervelend te horen dat u niet tevreden bent over onze service niveau. Ik heb begrepen dat u mijn collega inmiddels heeft gesproken. Zij heeft uitgelegd waarom u geen reactie op uw laatste emails heeft ontvangen (door een technisch probleem waren deze niet juist aangekomen). We behandelen uw klacht zeer serieus en zullen zoals beloofd de klacht ook netjes met u oplossen.

Ik hoop daarom ook dat u na afhandeling van alles u mening over ons zult bijstellen. Daar wij er alles aan doen om juist wel goede service te verlenen zoals ook in eerdere reviews kunt lezen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Arno Kerzaan
Customer Service manager

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

je bent een half uur bezig met meten en een keuzemenu doorlopen maar als je wilt afronden en betalen met ideal loopt het menu niet meer door en blijf je hangen op verzenden...zonde van de moeite! blijkbaar wil men niet echt iets verkopen. en de klantenservice is alleen op werkdagen telefonisch bereikbaar, tja ik werk zelf ook op werkdagen...!

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 4

Arno Kerzaan op 04 Augustus 2014

Geachte heer schmitz,

Bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de manier waarop onze website werkt. Rolgordijnen zijn bij ons een maatwerk product waarbij u meerdere keuzes heeft dan bij een standaard product. Dit verklaard de lengte van het keuzemenu welke wij overigens al zeer beperkt hebben er zijn namelijk nog veel meer opties.

Het proces daarna zou natuurlijk gewoon goed moeten werken, graag zouden wij u nog steeds verder helpen en u bewijzen dat we een mooi en degelijk product leveren voor een goede prijs. Eventueel kunnen wij de bestelling ook voor u plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Arno Kerzaan
Customer Service Manager

Reageer op deze review
18 resultaten - getoond 1 - 18

Wij zijn benieuwd naar jouw RolgordijnenExpert.nl ervaring

Voordelige rolgordijnen op maat vindt u bij RolgordijnenExpert.nl. De rolgordijnen zijn leverbaar in alle soorten, kleuren en maten, met montageprofiel, ronde cassette, vierkante cassette en/of zijgeleiding. Ook duo rolgordijnen vindt u in het assortiment van RolgordijnenExpert. De rolgordijnen worden precies op maat geleverd. De levertijd bij deze webwinkel is ongeveer 5 tot 10 werkdagen.

Wat is uw ervaring met RolgordijnenExpert.nl? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij RolgordijnenExpert.nl hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal RolgordijnenExpert.nl reviews lezen.

Telefoonnummer: 0207073933

Algemene informatie

Keurmerken
Webshop Keurmerk
Verzendkosten
€9,- en boven de €500,- gratis
Levertijd
5 - 10 werkdagen
Productgroepen
  • rolgordijnen
  • duo rolgordijnen
Merken
Verano
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • rembours
  • Vooraf overmaken

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

Vidaxl reviews
 
2.4 (214)
Made.com reviews
 
2.4 (51)
Getled
 
7.2 (6)
Tuinposter
 
9.1 (14)
Intergard
 
5.1 (34)