RolgordijnenExpert.nl reviews & ervaringen

www.rolgordijnenexpert.nl
 
8.1 (247)
RolgordijnenExpert.nl

247 RolgordijnenExpert.nl reviews

 
(141)
 
(57)
 
(18)
 
(15)
 
(18)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
15 resultaten - getoond 1 - 15
Volgorde

Slechte bereikbaarheid, slechte service, ondeugdelijke gordijnen

Beoordeling 
 
3.0

Montagesysteem rolgordijn was niet in orde. Rolgordijn teruggestuurd, na aantal weken wachten retour, het probleem was nog hetzelfde. Weer gebeld, meermalen de belofte om teruggebeld te worden, maar gebeurde niet. Zelf terugbellen niet mogelijk omdat er steeds 'onderhoud' is aan de telefooncentrale. Inmiddels 5 weken later nog steeds geen rolgordijn op de slaapkamer.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

absoluut niet klantgericht

Beoordeling 
 
3.0

We wilden graag onze smoezelige oude rolgordijnen vervangen voor frisse, nieuwe. We hebben een oud huis dus daarom kozen we voor rolgordijnen op maat, zo kwamen we bij rolgordijnenexpert terecht. Daarom zijn we eind januari naar de showroom van Rolgordijnenexpert gegaan in Amsterdam om te kijken naar de mogelijkheden. Rolgordijnenexpert blijkt kantoor te hebben onder de naam Pax dus dat was even zoeken. In de showroom, volgens ons ook recreatie ruimte van het kantoor gezien de grote tafelvoetbal-tafel, werden we goed geholpen en geadviseerd. Na nog wat prettige, klantgerichte mailwisselingen over kleurstalen en cassettes, hebben we onze order geplaatst: 15 rolgordijnen, waarvan één rolgordijn, de grootste, met cassette en elektrisch bediening. Een order van ruim € 1600,00 in totaal.
Om zeker te weten dat de rolgordijnen goed op maat zullen worden geleverd maken we gebruik van de inmeet service van Rolgrodijnenexpert. De afspraak voor het inmeten vindt plaats op maandag 30 januari. We plaatsen de order op 4 februari en betalen het volledige bedrag € 1643,80 op 5 februari.
Op 8 februari ontvang ik een sms van de transporteur dat op 14 februari 7 rolgordijnen zullen worden geleverd. Aangezien we er 15 hebben besteld neem ik contact op met de klantenservice. Ze beloven me contact op te nemen met de transporteur. Dinsdag 19 februari ontvang ik weer een sms van de transporteur dat op 25 februari 9 rolgordijnen zullen worden geleverd i.p.v. de georderde 15 stuks. Ik neem opnieuw contact op met de klantenservice, zij zullen contact opnemen met de transporteur. Op vrijdag 22 februari krijg ik een sms dat de transporteur op 25 februari 16 stuks komt afleveren. Ik besluit nu maar af te wachten wat er komt en ter plekke alles na te kijken om teveel geleverde goederen mee terug te geven aan de transporteur. Dat lijkt me het meest efficiënt. De transporteur komt komt op 25 februari en heeft 15 rolgordijnen bij zich + de afstandsbediening ( stuk nummer 16 ), gelukkig!
In het weekend van 2 en 3 maart hebben we tijd om de rolgordijnen op te hangen, op zich geen ingewikkelde klus. Maar ....als alles goed en wel is gemonteerd blijken 14 van de 15 rolgordijnen niet mooi te passen en lijken te krap gemeten. Bovendien zijn bij een aantal rolgordijnen de aluminium buizen waarop de stof is bevestigd te duidelijk zichtbaar. Maandag 4 maart neem ik meteen contact op met de klantenservice om onze klachten te bespreken. Mij wordt beloofd dat de klacht zal worden doorgestuurd naar de inmeet collega, zij zal dan zo spoedig mogelijk contact met me opnemen. Op 21 maart vindt de afspraak naar aanleiding van onze klachten plaats met dezelfde persoon die de eerste inmeeting heeft gedaan. Deze dame zegt onze klachten te begrijpen, geeft toe dat ze op een plek niet goed heeft gemeten en spreekt met betrekking tot de te krappe stof op de rollen en te smalle afmetingen van 14 rolgordijnen een "voorbeeld is van een "typisch Steve Wonder momentje".....Hoe dan ook zal ze het met de afdeling productie opnemen en ze gaat ervan uit dat de klachten zullen worden verholpen.
Op 10 april ontvang ik een mail, nadat ik heb gebeld of er al duidelijkheid is met betrekking tot de klachtenprocedure, dat de afdeling productie heeft besloten dat er correct is ingemeten en dat ze niks voor ons kunnen doen. We zijn stomverbaasd! We worden er fijntjes op gewezen dat we immers akkoord zijn gegaan met de inmeet voorwaarden. Waarom biedt dit bedrijf die inmeet service eigenlijk? En...wat kinderachtig om je bij fouten te verschuilen achter voorwaarden! Wat voor inmeet voorwaarden ze ook hanteren, ik vertrouw als klant op hun expertise en nauwkeurigheid. Ik mag er dan toch ook vanuit gaan dat dit goed gebeurd, anders kunnen we het net zo goed zelf doen. Ze adverteren en garanderen toch niet voor niets rolgordijnen op maat! Op maat betekent volgens mij dat iets precies past! Niet dus...
Inmiddels zijn we ruim een maand verder en is er nog steeds niks gebeurd. Ik heb een aantal keren gebeld, diverse malen gemaild, mét foto's en een gedetailleerde lijst van de volgens ons niet goed geleverde items. Er wordt niet ingegaan op de klachten, niet ingegaan op details. we krijgen geen antwoorden op onze vragen, ook wordt er niet ingegaan op ons verzoek om nogmaals iemand langs te sturen om samen met ons de klachten te inventariseren opdat we tot een reële , passende oplossing zouden kunnen komen. Heel erg teleurstellend! Ik voel me absoluut niet serieus genomen, sterker nog, ik wordt gewoon afgescheept! Op deze manier ga je niet met klanten om! Pax raamdecoratie denkt hier duidelijk anders over! Om het antwoord uit een van hun laatste mail te citeren : " We hebben ons allemaal te houden aan de regels en voorwaarden van PaxRaamdecoratie".
Pats!

HB
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Dramatische levering

Beoordeling 
 
4.0

Dramatische levering: Blijf je thuis op per sms aangekondigd tijdstip, komen ze pas uren later. En de eerstvolgende bezorgpoging is pas ruim een week later. Ruim een week!! Welke bezorgdienst hanteert tegenwoordig nog dit soort termijnen?
Nog nooit zo’n ongelooflijk dramatische levering meegemaakt. Alleen al daarom zal ik er nooit meer iets kopen. Nu maar hopen dat het product meevalt.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Lisa op 06 Juni 2018

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u de levering als negatief heeft ervaren. Dit is zeker niet de bedoeling en wij zullen dit ook intern meenemen zodat wij de service van leveringen kunnen verbeteren. Wij leveren op postcode gebied en proberen zo spoedig mogelijk te leveren.

Ik durf u niet te zeggen wat er precies is mis gegaan, normaal gesproken wordt dit uiteraard eerder opgepakt en geleverd. Graag ontvang ik daarom uw ordernummer zodat ik uw klacht in behandeling kan nemen.

Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer service

Julia op 15 Juli 2019

Goedenmorgen,


Ik probeer jullie al meerdere malen te bellen en dat zonder resultaat !!! Wij hebben 4 rolgordijnen bestelt en er maar twee gekregen en zonder afstandsbediening ! Dit noem ik niet service gericht te werk gaan ! Ik heb zelf een advocaten kantoor te runnen maar ga niet zo met mijn klanten om!!!


Dit is belachelijk !


Ik hoor graag van jullie en wil ook weten hoe ik met jullie in contact kom want jullie nummer doet het keer op keer niet !


Mvg,


Julia

Reageer op deze review

Zeer slechte service bij fout van Rolgordijnenexpert

Beoordeling 
 
4.8

Levering duurde een week langer dan belooft. Dat was vervelend, maar niet meteen verschrikkelijk. Erger was dat 1 van de 2 gordijnen te smal was. Uiteraard nogmaals nagemeten, maar de raamopening was 99,3 en het gordijn niet. Hierdoor een fikse kier; vervelend. Nadat ik dit had aangegeven wer er gevraagd om een foto, ik heb hiertoe het gordijn uit de beugels geklikt een rolmaat er langs gelegd en foto's gemaakt. Dit bleek niet voldoende, of ik ook foto's wilde maken met de beugel eraan vast.

Ik heb hierop aangegeven dat:

1. het nu vervelend is dat het niet past.
2. als ik alles weer los moet halen dit dubbel vervelend wordt.
3. dat ze ongetwijfeld zelf ook beugels hebben liggen
4. dat ik 2 gordijnen heb besteld, dat de ene perfect is en de ander te smal (maw, ik kan prima meten)
5. dat ik nogmaals de raamopening heb gemeten, dat deze idd 99,3cm was en het gordijn dus echt te smal.

Rolgordijnenexpert geeft echter geen cm toe. Ik moet dus nu op een kinderkamer een rolgordijn weer gaan demonteren, opmeten, dan weer tijdelijk terughangen en hopen dat ik alsnog een passend product krijg. Wat mij betreft echt een dikke onvoldoende, de volgende keer knip ik wel weer zelf een rolgordijn op maat.

HV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Daphne van der Bruggen op 11 Augustus 2017

Geachte heer Van Es,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u dit allen zo ervaart en dat uw rolgordijn te smal is, waarvoor nogmaals onze excuses. Ik zie dat u mail contact heeft met mijn collega en zij uw klacht in behandeling heeft genomen. Zodra zij meer weet over wat de geschikte oplossing is zal zij u uiteraard verder informeren om uw klacht op te lossen.

Volgens onze klachten procedure vragen wij inderdaad om duidelijke foto’s. Aangezien wij geen fysieke winkel hebben vragen wij u niet helemaal met het product naar ons toe te komen maar hebben wij aan foto’s voldoende.

Nogmaals onze excuses en wij hopen dat u uiteindelijk alsnog tevreden bent met uw nieuwe rolgordijnen.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

Zeer slechte bestelservice

Beoordeling 
 
3.3

Bestellen ging moeilijk. Ik kon geen 2 rolgordijnen in 1 order bestellen.
Zeer slechte bestelservice. Bij de eerste afleverpoging was ik niet thuis maar had met de overburen afgesproken dat zij de pakketten aan zouden pakken. Helaas ben ik niet van te voren gebeld en werd er ook geen poging gedaan de bestelling af te leveren bij de buren. Na telefonisch contact hebben de dames van klantenservice (waarvoor overigens alle lof) een tweede bezorgdatum ingepland. Hoewel ik thuis was, heeft de chauffeur dit maal alleen een briefje in de bus gegooid dat hij langs was gekomen. Voor niets bij dag en dauw opgestaan,. Voor de tweede maal ben ik weer niet van te voren gebeld en weer is niet geprobeerd het bij de buren af te leveren. Dames hebben een koerier van TNT ingezet maar deze heeft door hack problemen bij TNT de rolgordijnen pas 10 dagen later afgeleverd. Nu kan ik tijdelijk door fysieke problemen de gordijnen niet ophangen en kan dus niet beoordelen of ze goed zijn. Dame van klantenservice heeft de garantietermijn verlengd. Rolgordijnenexpert mag dankbaar zijn deze dames in dienst te hebben want van de chauffeurs moeten zij het niet hebben. Dan was het bedrijf al lang ten onder gegaan. Door de slechte bezorging denk ik niet hier in de toekomst weer te bestellen.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Daphne van der Bruggen op 19 Juli 2017

Geachte Louise,

Bedankt voor uw review en het compliment aan de klanten service. Wij vinden het heel vervelend dat het zo mis is gegaan bij de levering. Onze excuses hiervoor. Wij hebben door de drukte nieuwe chauffeurs aangenomen voor levering van onze producten. Inmiddels hebben wij onze chauffeurs hier op aangesproken, want dit is natuurlijk niet de gang van zaken.

Nogmaals van harte beterschap met uw herstel. Wij hopen dat u snel de nieuwe gordijnen kunt ophangen en dat u veel plezier zal hebben van uw nieuwe rolgordijnen.

Met vriendelijke groeten,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

Hele slechte levering

Beoordeling 
 
3.5

3 x ging het fout. 2 keer verkeerde kleur en verkeerde maat (breedte). Steeds duidelijk aangegeven wat er mis was en toch weer 3e keer fout in breedte. Waardeloze afhandeling. Uiteindelijk met korting 'opgelost'... Weet waaraan je begint!

JV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Miranda van Elst op 30 Juni 2017

Geachte heer/mevrouw Van Eijk,

Hartelijk bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat het fout is gegaan betreft uw bestelling en het niet correct in behandeling is genomen door onze afdeling productie, waarvoor mijn excuses. Ik ontvang graag uw postcode/huisnummer of eventueel uw ordernummer zodat ik uw klacht nogmaals in behandeling kan nemen.

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review

Spijt

Beoordeling 
 
4.0

Het gezegde is: goedkoop is duurkoop, maar bij dit bedrijf is dat helaas andersom...
Ik ben er ook in getrapt, die truc met de korting. Iedere klant wordt misleid door de kortingsactie die tot zondag middernacht geldig zou zijn, maar in werkelijkheid staat die er al wekenlang op. Bovendien is achteraf bezien het 'voordeel' twijfelachtig, want de € 180 die ik heb betaald voor een rolgordijn met zijgeleiding (niet eens zo heel groot ca. 150x130 cm) is gezien de matige kwaliteit nog veel te duur.
Het bestellen gaat vrij gemakkelijk, maar daarna ben je aan de grillen van dit bedrijf overgeleverd. De chauffeur is het bellen verleerd of kan niet klokkijken, maar geen bericht gekregen dat 'ie eraan kwam. De schroeven voor de zijgeleiders waren kennelijk op want niet meegeleverd. Monteren van het systeem is niet ingewikkeld, maar als het gordijn eenmaal hangt tussen de inmiddels tegen de muur gelijmde zijgeleiders blijkt dat de metalen onderlat door de wind - die door het raampje erachter komt - gaat rammelen tegen de ook metalen zijgeleiders. Heel storend. Bovendien (zoals hier al eerder door een andere klant is gemeld) wordt het gordijndoek door het kleinste zuchtje wind heel gemakkelijk uit de zijgeleiding geblazen. Nergens op de site is hierop (bijv. in het bestelproces) duidelijk gewezen en dat beschouw ik als een terkortkoming. En voor zover mijn leken-ogen het zien, bevat het profiel voor zijgeleiding aan de binnenkant een railtje waarin eenvoudig een borstelstrip kan worden geschoven. Ook vaak toepast in rolgordijnen voor dakramen maar niet meegeleverd dus, waardoor de onderlat nu kan gaan rammelen en er nu heel veel ruimte is tussen doek en profiel waardoor ook het doek heel gemakkelijk uit de profielen kan waaien.
Tenslotte gaat een hoop van de verduistering verloren door de afwerking van de strip die men in de onderlat schuift. In plaats van een mooie afsluitende borstelstrip toe te passen, gebruikt men hiervoor een reep dubbelgeslagen gordijnstof die niet soepel is en daardoor in gesloten toestand altijd een kier licht doorlaat.

Al met al bij lange na niet het kwaliteitsproduct dat ik door de productinformatie en de prijs mocht verwachten.

De klantenservice reageerde aanvankelijk vlot en vriendelijk, maar laat vervolgens - als het op actie aankomt - toch weer lang op zich wachten. Er is weliswaar gereageerd op de ontbrekende schroeven en op het mankerende leveringsproces, maar dit zijn toch zaken die ongeïnteresseerdheid verraden en niet zouden mogen voorkomen.

Beveel ik deze webshop aan? Nee.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Miranda van Elst op 08 Juni 2017

Geachte heer Jongerden,

Hartelijk bedankt voor uw review.

Wij vinden het zeer vervelend dat u problemen heeft met het geleverde product. Zoals per e-mail besproken nemen wij uw klacht in behandeling en zullen wij ons uiterste best doen om uw klacht op te lossen.

Onze service staat op nummer 1. Onze doel is om u tevreden te stellen en het probleem op te lossen en niet u in de kou laten staan.

Zoals per mail besproken hoort u zo spoedig mogelijk van ons.

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review

ontevreden met service

Beoordeling 
 
4.8

Ik ben nogal ontevreden met de service van Plissegordijnexper.nl. Wat mij betreft is de informatie op de website onvolledig en zelfs misleidend. Binnen de categorie verduisterende gordijnen blijken bijvoorbeeld gordijnen te zitten die lichtdoorlatend zijn. Zoiets zou je met een kleurstaal moeten testen, maar dat wordt nergens gemeld, ook niet in de brief bij de kleurstaal. Nergens op de website wordt informatie over de mate van verduisterendheid vermeld. Als je vervolgens een lichtdoorlatend product krijgt, terwijl je een verduisterend gordijn zoekt, en dat meld aan de klantenservice, doen ze daar niets meer; ze vinden dat volledig je eigen verantwoordelijkheid. Zeer frustrerend!

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Miranda van Elst op 18 Mei 2017

Geachte mevrouw De Voogd-Schoonhoven,

Hartelijk bedankt voor uw review.

Wij zullen uw klacht nogmaals intern bespreken en willen u hier graag zo spoedig mogelijk van op de hoogte brengen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en u hoort het zo spoedig mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review

Misleiding

Beoordeling 
 
3.3

Wij hadden twee plisse gordijnen besteld. Eén daarvan was het model top-down bottom-up. Op de site van plissegordijnenexpert.nl staat vermeld "speciaal op maar gemaakt. Tot 3 meter nauwkeurig". Nu was het gordijn van ons 283 cm breed en toen wij het hadden opgehangen ging hij scheef hangen. Dit komt hoogstwaarschijnlijk doordat de touwtjes, waarmee je hem omhoog/omlaag doet, niet kracht genoeg hebben om een 283 cm brede gordijn goed recht te houden. Na diverse mailtjes te hebben gestuurd was het antwoord uiteindelijk : "doordat het product te breed is valt deze buiten de garantie..." Maar dit wordt op de site nergens aangegeven (je kon immers tot 3 meter bestellen) en ook tijdens de bestel procedure wordt dit nergens vermeld. Nu zit ik met een scheef hangend plissegordijn. Dit bedrijf neemt dus niet zijn verantwoordelijkheid en probeert zich te verschuilen achter de garantievoorwaarden. Terwijl ik in die garantie voorwaarden nergens ben tegen gekomen dat een te breed product buiten de garantie valt.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Miranda van Elst op 21 April 2017

Geachte heer Schotting,

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak. Zoals per mail besproken hebben wij uw klacht gelijk 3 april 2017 opgepakt en uw product opgehaald, hersteld en teruggebracht. Helaas blijkt het product nog niet naar wens te zijn dus daarom ontvangen wij graag een filmpje waarop te zien is dat het gordijn niet goed functioneert. Wij zullen daarnaast uw klacht bespreken en kijken wat de mogelijkheden hiervoor zijn.

Wij houden u hiervan op de hoogte verder per e-mail.

Miranda van Elst
Customer Service

Miranda van Elst op 18 Mei 2017

Geachte heer Schotting,

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw geduld na het ongemak. Uw klacht is behandeld en opgelost en mocht er nog wat mis zijn dan horen wij het uiteraard graag van u. Wij vonden het fijn om te horen dat u alsnog tevreden was met de geboden oplossing en dat uw klacht is verholpen.

Wij wensen u nog veel plezier met uw raamdecoratie en horen het graag of wij u nog ergens mee kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review

Service? Kennen ze niet

Beoordeling 
 
3.5

Halve wegen Januarie een verduisterend rolgordijn besteld voor de babykamer.
Bestellen ging heel makkelijk.
Levering stond 5-10 werkdagen, zou 2 dagen van te voren mail krijgen met datum levering.

Na 11 werkdagen zelf maar eens gebeld...
- mail storing waardoor ze geen mail kon zenden
Hij zou woensdag bezorgt worden, zou vandaag mail krijgen over Hoelaat.
Dag 12 : geen mail ontvangen: weer zelf bellen.
- ja geen idee waarom u geen mail heeft.
U kunt de levering tussen 07:30 en 12:00 verwachten. Chauffeur belt u 30 min van te voren.

Dag 13: lever dag.
07;15 wekker gezet...
11:15 maar eens gebeld.. 15 min in de wacht gestaan... rond 11:25 iemand aan se lijn.
Was een foutje gemaakt, rolgordijn is op hun hoofdkantoor gebracht, maar rolgordijn werd gebracht vandaag. De jonge heer zei nog; de chauffeur belt u 30 min van te voren... ik zei:
Nou, voor 12 uur zegt u, dan mag de chauffeur toch wel opschieten.
Hij zei;
Komt goed u krijgt hem vandaag.

13:00.. geen telefoontje, geen rolgordijn.
Zelf maar weer gebeld.
Ik volgens hen helemaal niet gebeld.. ja DOEI!
Chauffeur was door gereden want het was na 12;00 en ik zou gezegd hebben dat ik smiddags niet thuis zo wezen..
(Ja nee ben hoog zwanger, zit in verlof hoor)
Geen levering.
Donderdag en vrijdag ook nier
Maandag kunt u de chauffeur verwachten.

Zit dan op bijna 3!!! Weken omdat hun bedenken ; Laten we maar niet leveren...
Een tegemoedkoming op WELKE manier dan ook, doen ze niet.

Ik vind het belachelijk, als consument zijnde moet ik in totaal 5x bellen om achter een bestelt product aan te gaan, die zij eerst verkeerd afleveren en san beloven dat ze hem komen brengen, en dan niet
Komen .
Cq niet eens even zelf bellen met ;
Goh heel vervelend maar door interne fout kan het vandaag niet geleverd worden, onze excuses .

Ze zeiden zelfs dat ik het product niet mocht weigeren of terug sturen....

Door dat de baby elk moment kan komen, hebben we gewoon weg geen tijd om elders een op maat
Gemaakt rolgordijn te bestellen.


Ik vind het meer dan schandelig en belachelijk dat ze niks aan concument te vredenheid doen.
Zelfs geen EXCUUS..

Belachelijk!

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Stephanie Meijer op 17 Februari 2017

Geachte mevrouw Jacobs,

Hartelijk dank voor uw review. In uw geval is er in eerste instantie een fout gemaakt bij de afdeling transport, waardoor de levering in eerste instantie op kantoor stond gepland. Zoals besproken is er daarna helaas sprake geweest een een miscommunicatie. Onze medewerker heeft begrepen dat er na 12:00 uur niet meer geleverd kon worden, waardoor onze chauffeur niet meer langs is geweest. Omdat de chauffeur op het moment dat de miscommunicatie aan het licht kwam niet meer bij u langs kon gaan, hebben wij direct een nieuwe levering laten inplannen. Omdat het tijdvak op dat moment nog niet bekend was, hebben wij u later nog telefonisch op de hoogte gebracht van het tijdvak.

Al met al is het erg jammer dat u onze dienstverlening als niet klantvriendelijk heeft ervaren. Echter, wij willen wel eerlijk en transparant zijn; op het moment dat wij iets niet kunnen, zeggen wij dit ook niet toe. Op het moment dat iets niet mogelijk is, kunnen wij helaas niet toveren, maar doen wij wel ons uiterste best om de klacht zo goed en snel mogelijk op te lossen.

Omdat u het gevoel heeft dat wij geen excuses hebben aangeboden, wil ik u bij deze onze excuses aanbieden. Daarnaast wensen wij u nog veel plezier met uw bestelling.

Stephanie Meijer
Customer Service

Reageer op deze review

Slechte service en levering

Beoordeling 
 
3.5

2 weken terug gordijn binnen gekregen. Ik had duidelijk een verduisterend gordijn besteld met schroefbare zijrails.
Helaas de zijrails waren niet schroefbaar maar te plakken met dubbelzijdig plakband, dat werkt niet dus dat wil ik niet.

Mail gestuurd verzoek om een foto te maken, onmiddellijk gedaan, dag later een mail dat de juiste rails zullen worden gemaakt en gestuurd 2 weken later nog niets dus weer een mail en ja hoor zaterdag of uiterlijk maandag heeft u ze binnen.
Maandag morgen een mail sorry maar de rails zijn vertraagd maar gaan vandaag de deur uit, gek he voel me behoorlijk in de maling genomen.

Vandaag kwamen dan eindelijk de rails binnen he he kan het eindelijk afwerken, fout dat gaat niet want nu krijg ik rails wat bestaat uit een U profiel geen gaatje niets ook geen klemmetjes gewoon 4 x een witte U. Ik had er maar 2 nodig maar wel met gaatjes er in of moet ik dwars door de u een schroef gaan boren. Als ik de handleiding voor montage bekijk staat daar toch echt een rails met een uitsparing om te schroeven, en een plastic strip om het geheel na montage af te sluiten. Bij verano zelf in de handleiding staan ook rail maar dan met voor geboorde gaatjes. Als ik ga bellen ( niet lief want er kwam al flink stoom uit mijn oren ) krijg ik te horen dat zij niet kunnen voorboren omdat zij niet weten waar ik ze wil schroeven, de rails blijken inmiddels ook te lang, ik krijg als optie zelf in te korten of weer op nieuwe te gaan wachten. Witte afdekdopjes zouden bij de eerste levering hebben gezeten ( dus niet ) maar die kunnen ze eventueel wel nasturen hoor. Ik woon in Amsterdam dus ik zocht een zaak in Amsterdam nou kantoor zit in Amsterdam rest is in Best ( rij je dus niet ff naar toe ). Was mijn eerste bestelling bij deze zaak maar dan ook direct mijn laatste denk ik.

FV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Fred Vosveld op 30 Juni 2016

Ik ben dus duidelijk niet de enige

Arno op 30 Juni 2016

Geachte heer Vosveld,

Uw klacht is mede ontstaan door foutieve informatie op onze website waarvoor onze excuses. De profielen in deze informatie zijn niet de profielen die wij tegenwoordig meeleveren met onze rolgordijnen. Deze informatie is inmiddels gewijzigd.

Voor deze foutieve informatie en voor het ontstane ongemak hebben wij u inmiddels aangeboden de koop te ontbinden gezien wij niet de u-profielen kunnen leveren zoals u die in gedachten heeft.

Met vriendelijke groet,

Het team van The Shop Factory

RolgordijnenExpert.NL
PlissegordijnenExpert.NL
JaloezieeenExpert.NL
LamellenExpert.NL
VouwgordijnenExpert.NL

Fred Vosveld op 01 Juli 2016

Niet op kunnen lossen ik krijg heel sterk het idee dat jullie het niet op Willen lossen.

Ik los het zelf wel op maar zal de rest zeker niet bij jullie kopen.

Waardeloze service en afhandeling

Reageer op deze review

Ongekend slechte service

Beoordeling 
 
3.8

Ik heb op zondag 1 mei 2016 een bestelling geplaatst voor een drietal rolgordijnen. Daarbij heb ik gekozen voor een versie met een beklede onderlat; een optie die waaraan meerkosten verbonden zijn. Op maandag 2 mei ontving ik een orderbevestiging waarin werd aangegeven dat productie en levering 5 tot 10 werkdagen in beslag zal nemen. De bestelling werd uiteindelijk op 17 mei uitgeleverd. Vervolgens kom ik er bij de montage achter dat de onderlat van het tweede door mij uitgepakte rolgordijn slechts aan 1 kant, de binnenkant, bekleed is. Ik maak hiervan foto's en verstuur deze tezamen met een verzoek tot het omruilen van het rolgordijn aan de rolgordijnenexpert. Een aantal dagen verstrijken zonder antwoord. Ik besluit om te bellen. De wachttijd bedroeg ruim twintig minuten. Nadat ik het hele verhaal uit de doeken heb gedaan en heb gewezen op de e-mail met de foto's wordt mij plechtig beloofd dat de aanvraag in behandeling zal worden genomen. Na een aantal dagen ontvang ik een verzoek tot het verzenden van foto's. Ik stuur de originele e-mail nogmaals door. Weer geen antwoord. Ik bel weer en er wordt wederom toegezegd naar de e-mail te kijken. Het is nu juni en er wordt op een klaagmail gereageerd: we gaan er naar kijken hoor. Weer bellen. Op het telefoonnummer van rolgordijnexpert zijn de wachttijden lang. Het nummer van de holding theshopfactory.nl die in alle e-mails wordt gebruikt wordt helemaal niet opgenomen. Ook nu weer een medewerker gesproken. Alleraardigst maar ja, de zaak is al in behandeling bij een collega en die is afwezig. De manager? Nee die is ook pas volgende week weer aanwezig. We gaan er zo snel mogelijk naar kijken! Het is nu ruim 6 weken na de bestelling en de rolgordijnen hangen nog steeds niet. Het was maar 420 euro, dus waar hebben we het over? Maar mensen: als jullie overwegen om een rolgordijnen te kopen bij de rolgordijnexpert.nl zou ik zeggen: zoek een betrouwbaar adres. Wat een ongekend slechte service krijg je hier.

BL
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Barry Loewer op 01 Juli 2016

Geachte mevrouw Meijer,

U heeft van mijn DRIE maal de foto's per e-mail ontvangen. U heeft op mijn bericht met foto's gereageerd, dus er mankeert iets aan uw constatering. Het houdt een keer op met foto's nasturen. Ik heb u gevraagd het gordijn retour te nemen. Dan kunt u het zelf onderzoeken. Wat is het probleem? Laten we eerlijk zijn: u handelt gewoon te kwader trouw. Het zou u sieren als u de moeite neemt om service te leveren in plaats van hier een schijnvertoning op te voeren. Ik door uw toedoen met een slecht geleverd product opgescheept. U verschuilt zich achter smoesjes en bent nooit oprecht van plan geweest om de klacht te verhelpen. Mijns inziens bent u het vertrouwen van consumenten niet waard. Mag ik u tot slot ook heel veel plezier met uw rolgordijnen wensen - en met mijn geld.

Met vriendelijke groet,
Barry Loewer

Stephanie Meijer op 01 Juli 2016

Geachte heer Loewer,

Net als u betreuren wij het dat het rolgordijn met verkeerde onderlat geleverd is. Waar u bij een fysieke winkel langs zou gaan met uw klacht, vragen wij u om een foto om de klacht verder in behandeling te nemen. Helaas hebben wij uw foto niet mogen ontvangen, waardoor wij uw klacht niet verder in behandeling hebben kunnen nemen. Omdat wij op uw reactie wachtten, hebben wij in de tussentijd geen actie kunnen ondernemen. Zodra wij beeldmateriaal hebben kunnen wij klachten verder in behandeling nemen en zorgen voor een goede, snelle oplossing.

Ik wil u dan ook vragen om uw foto's naar ons te versturen, zodat wij u alsnog verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service

Reageer op deze review

slechte service !!!

Beoordeling 
 
4.5

Omdat ik nogal spoed had met het bestellen van mijn rolgordijnen heb ik gekozen voor rolgordijnen expert omdat deze BINNEN 10 werkdagen levert . na mail contact te hebben gehad omdat ik zeker wou zijn of het inderdaad op tijd zou komen werd mij verteld dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en dat ik 2 dagen van te voren een mail krijg dat het pakketje onderweg is . natuurlijk kan er altijd iets miss gaan . na 9 werkdagen had ik nog geen mail ontvangen met een leverdatum . Toen heb ik telefonisch contact opgenomen . Ik kreeg toen te horen dat er wat miss was gegaan en dan ik de rolgordijnen de volgende week zou krijgen . nou helaas was dit niet anders . ( jammer dat ik hier zelf achteraan moest bellen ) de week erop weer niks ontvangen dus maar weer gebeld nu werd mij verteld dat het op een vrijdag geleverd werd maar zij wist dit niet zeker en zou mij daarom de volgende dag terug bellen , Heel erg jammer dat ik hier weer zelf achteraan moest bellen . En als verwacht werd ik de volgende dag natuurlijk NIET netjes terug gebeld . Uiteindelijk heb ik de rolgordijnen wel ontvangen en het zijn mooie rolgordijnen maar de service is gewoon belachelijk slecht . 1 keer wat vergeten kan maar 4 keer gaat mij iets te ver .

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Stephanie Meijer op 16 Juni 2016

Geachte heer/mevrouw Mensink,

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met onze service. Er zijn in uw geval inderdaad een aantal dingen mis gegaan, waarvoor onze excuses. Door een error in onze server is het bericht betreffende de vertraagde levering helaas niet aangekomen, waardoor wij u niet hebben kunnen informeren. Er wordt hard aan gewerkt om dit soort technische mankementen voortaan uit te sluiten. Uw feedback betreffende het niet teruggebeld worden nemen wij intern mee om te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen.

Ik ben wel blij te lezen dat u tevreden bent met het product en ik wens u dan ook veel plezier met uw rolgordijnen.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service

Reageer op deze review

Plissé gordijn

Beoordeling 
 
4.8

Bestellen via de site was prima, veel keuze! Alle opties makkelijk te kiezen met afbeeldingen erbij.
De levering van 10 werkdagen... Nou die laat wat te wensen over!!! Na 14! werkdagen zelf telefonisch contact opgenomen, toen werd me verteld ( na enig "zoekwerk") dat er ergens iets mis was gegaan door een technische fout... De bestelling zou met SPOED behandeld worden... Uiteindelijk kwamen ze alsnog 5 dagen later het product bezorgen. Dit is niet spoed naar mijn idee.
Vervolgens hadden we per ongeluk zelf de verkeerde beugels om te bevestigen besteld, hierover telefonisch contact opgenomen, helaas was de dame aan de andere kant van de lijn totaal niet op de hoogte over wat voor een product en bijbehoren ik belde, ze begreep er niets van. Na meerdere telefoontjes, mailtjes en een hoop frustratie uiteindelijk na bijna 14 dagen dan toch de juiste beugels geleverd. Dit alles maakt dat we niet tevreden zijn over de service en afhandeling.
Verder wel dik tevreden over de plissé gordijnen zelf !! Precies wat we wilde !

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Stephanie Meijer op 28 April 2016

Geachte heer/mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de service. Helaas kan ik uw order er niet bij pakken om te zien wat er fout is gegaan. Ik wil via deze weg in ieder geval onze excuses aanbieden voor het feit dat niet direct de juiste beugels geleverd zijn. Wij hebben een breed scala aan beugels en wij willen er altijd voor zorgen dat onze klanten, ook als in eerste instantie helaas een fout wordt gemaakt, de juiste beugels worden opgestuurd. Waarschijnlijk is hier de onduidelijkheid ontstaan.

Wij wensen u nog veel plezier met uw plissés.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service

Reageer op deze review

onwaardige sitenaam! slecht product & klantenservice houd je aan het lijntje

Beoordeling 
 
3.0

Beste mensen, meestal neem ik niet de moeite een review te plaatsen. maar aangezien ik al 4 maanden aan het lijntje wordt gehouden door de klantenservice van rolgordijnexpert (Stephanie Meijer) ben ik het aardig zat.

geef je wat extra's uit voor een verduisterend rolgordijn MET zijprofielen, geeft het alleen maar problemen.
product werd geleverd zonder instructie (nu ben ik aardig technisch dus geen probleem maar klopt niet)
nadat ik alles had uitgemeten en gemonteerd bleek het doek veel te kort waardoor het LINKS EN RECHTS slecht 4 mm in de zijprofielen valt en het er dus met een zuchtje al uit de U-profielen komt en het dus helemaal niet verduisterend werkt.
Nu heeft men toegegeven dat het niet aan mij ligt maar het PRODUCT NIET GOED IS en men is bij de fabrikant (verano) bezig met ontwikkelen van een verbeterd type, die zou ik dan een maand geleden eindelijk krijgen maar nog steeds niets ontvangen.
Tevens ben ik bang dat eea niet goed vervangen kan worden aangezien de zijprofielen met tape bevestigend worden en in ons geval op behang zitten.
wij slapen slecht als het niet donker genoeg is en daarom wilden we een goed verduisterend gordijn maar we hadden beter zoals in de andere kamers goedkopere rolgordijnen vd kwantum kunnen kopen en er zelf een profiel langs zetten.

Ik hoop dat deze webwinkel zijn naam nog gaat waarmaken maar als ik een ieder mag adviseren, koop hier niks voordat ze goede spullen leveren, met instructie en snellere service!!

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Stephanie Meijer op 18 September 2015

Geachte Piet,

Zoals eerder aangegeven zijn wij direct met uw klacht aan de slag gegaan toen wij die van u ontvingen. In overleg met de fabrikant Verano is een vervangend product ontworpen. Helaas is er wat tijd overheen gegaan voor het product af was. Dit heeft ermee te maken dat het product eerst is ontworpen, vervolgens getest en weer bijgeschaafd is.

Inmiddels is het vervangende product af en wordt deze door onze servicemonteur bij u geplaatst. Een afspraak hiervoor wordt zoals besproken zo spoedig mogelijk ingepland.

Wij begrijpen dat het heel vervelend is geweest voor u, maar hopen dat u toch tevreden bent op het moment dat de profielen zijn vervangen.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service

Reageer op deze review
15 resultaten - getoond 1 - 15

Wij zijn benieuwd naar jouw RolgordijnenExpert.nl ervaring

Voordelige rolgordijnen op maat vindt u bij RolgordijnenExpert.nl. De rolgordijnen zijn leverbaar in alle soorten, kleuren en maten, met montageprofiel, ronde cassette, vierkante cassette en/of zijgeleiding. Ook duo rolgordijnen vindt u in het assortiment van RolgordijnenExpert. De rolgordijnen worden precies op maat geleverd. De levertijd bij deze webwinkel is ongeveer 5 tot 10 werkdagen.

Wat is uw ervaring met RolgordijnenExpert.nl? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij RolgordijnenExpert.nl hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal RolgordijnenExpert.nl reviews lezen.

Telefoonnummer: 0207073933

Algemene informatie

Keurmerken
Webshop Keurmerk
Verzendkosten
€9,- en boven de €500,- gratis
Levertijd
5 - 10 werkdagen
Productgroepen
  • rolgordijnen
  • duo rolgordijnen
Merken
Verano
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • rembours
  • Vooraf overmaken

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

Vidaxl reviews
 
2.4 (214)
Made.com reviews
 
2.4 (51)
Getled
 
7.2 (6)
Tuinposter
 
9.1 (14)
Intergard
 
5.1 (34)