Bertje Bel Webwinkels reviews

www.bertjebelwebwinkels.nl
 
9.4 (39)

39 Bertje Bel Webwinkels reviews

 
(34)
 
(2)
 
(1)
3-5 punten
 
(0)
 
(2)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
2 resultaten - getoond 1 - 2
Volgorde

Slechte service

Service 
 
1.0

Bestelde coaxkabel ongebruikt geretourneerd en vervolgens het aankoopbedrag niet terugontvangen. Zeer teleurgesteld in service van Bol.com en Bertje-Bel.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Service 
 
1.0

Snoertje paste niet op mijn scheerapparaat. Ondanks beschrijving dat het zou passen.
Afijn, moest het wel nog checken en kon dat niet door de verpakking heen zien. Stuur ik het terug, krijg ik geen geld terug omdat de verpakking kapot is. Echt belachelijk. Het snoertje is gewoon nog helemaal nieuw en het was echt niet door de verpakking heen te beoordelen of het paste. Graag gewoon netjes mijn geld terug aub.

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 3

Bertje Bel webwinkels Klantenservice op 13 Oktober 2018

Beste Koen,

Graag ga ik in op je beoordeling van onze winkel maar vooral onze service. Ook zet ik hierbij je uiteenzetting van jouw verhaal graag recht. Ik doe dit aan de hand van jouw laatste contact met ons. Daarbij geef ik hier alvast aan dat je van ons één gratis product ontvangen hebt, je alleen het product dat jezelf wilde ontvangen uit de verpakking retour stuurt. Ook heb je naar aanleiding van je contact met ons van Bol.com en ons €7,50 in tegoed op bol.com gekregen omdat terugstorten van je aankoopbedrag niet meer mogelijk is. Dat is naast het gratis product een verdubbeling van het totale aankoopbedrag als tegemoetkoming.

Wij vragen ons dan ook af waarom je onze service als zeer slecht hebt ervaren. Voor de volledigheid vind je hieronder ons laatste e-mailcontact met je.

Wij horen graag van je.

Met vriendelijke groet,

Bertje Bel Webwinkels Klantenservice

vr 5 okt. 16:39 (8 dagen geleden)

Beste ....................................l,

Bedankt voor je reactie op de e-mail van mijn collega.

Graag ga ik in op je reactie op het afkeuren van je retourzending aan ons.

Op 20 september heb je ons het volgende bericht gestuurd omdat er bij ons een inpakfout gemaakt is.
>
> Beste Bertje Bel Webwinkels,
> Hallo, Gister een bestelling gedaan bij
> Gister een bestelling gedaan bij
> r een bestelling gedaan bij bol.com. Vandaag de bestelling ontvangen. Ik heb de male naar male audio plug ontvangen en deze heb ik niet besteld. Graag ontvang ik morgen nog het juiste artikel. Zie bestellingsnummer voor het juiste artikel. Groet, Koen Groet, Koen
> Hartelijke groet,
> Koen Mol

Naar aanleiding van het bericht van 20 september hebben wij je direct het juiste artikel verzonden en aangegeven dat vanwege coulance je de door ons verkeerd ingepakte kabel mag houden. Omdat je zelf in je bericht aangeeft dat je graag alsnog de juiste kabel ontvangt, gaan wij er vanuit dat je de kabel dan nodig hebt. Als je uiteindelijk de kabel toch niet meer nodig hebt is dat geen enkel probleem en kan dit gratis retour gestuurd worden. Wij gaan er dan wel vanuit dat als je het product toch niet nodig hebt, het product in ongeopend verpakking retour stuurt. Wij hebben er geen probleem mee dat je dan de door ons verkeerd ingepakte kabel houdt omdat wij dit toegezegd hebben.

Echter ontvangen wij nu een kabel die uit de verpakking is en zonder verpakking aan ons geretourneerd wordt. Ook hebben wij geen aanvullend bericht van je gehad. Ik ga er vanuit dat je begrijpt dat wij dit zeer opmerkelijk vinden aangezien wij op jouw verzoek direct de juiste kabel hebben verzonden.

Het niet voorzichtig met de zaak omgaan is de juridische term uit het consumentenrecht. Hieronder valt het uit de verpakking halen als een product op het benodigde gebruik of de specificaties van een product niet nodig blijkt. De juridische term is dan ook geen beschuldiging aan jouw adres over het niet voorzichtig met de geretourneerde kabel omgaan maar omschrijft waarom een retour geweigerd kan worden.

Ik kan mij niet vinden in je beleving over ons wat betreft het niet redelijk of billijk zijn. Mijn collega heeft in mijn ogen je vraag heel netjes beantwoord en direct de oplossing geboden die je in je eerste vraag aan ons aangaf. Vanwege de wijze waarop wij de kabel die uiteindelijk niet nodig is, retour kregen is de retour afgekeurd.

Ik vind het dan ook heel vervelend om te lezen dat je een slechte beoordeling wilt geven en aangeeft dat wij niet redelijk en billijk zijn. Ik begrijp dat het afkeuren van je retour vervelend bericht is maar het afkeuren van je retour is volgens onze procedure terecht. Het accepteren van een product dat onverkoopbaar geretourneerd is, is geen redelijk en billijke verwachting.

De retour kan helaas niet meer achteraf worden goedgekeurd maar omdat wij je toch tegemoet willen komen heb ik zojuist met Bol.com overlegd en krijg je een cadeaubon van Bol en ons €7,50 om je te compenseren.

Ik hoop door deze e-mail je in elk geval onze beleving bij jouw retourzending te hebben overgebracht en je alsnog tegemoet te zijn gekomen. Als je nog vragen of aanvulling hebt dan horen wij dat natuurlijk graag.

Met vriendelijke groet,



Alfred Slot
Bertje Bel Webwinkels

Reageer op deze review
2 resultaten - getoond 1 - 2

Bertje Bel Webwinkels informatie

Foto's

Algemene informatie

Merken
  • Philips
  • Sony
  • Toshiba
  • Motorola
  • HQ
  • Valueline
  • Bosch
  • Oral B
  • König
  • AEG
  • Panasonic
  • Profigold
  • Varta
  • 3M
  • Energizer
  • transcend
  • Technics
  • Bandridge
  • Camlink
  • Fixapart
  • KNG
  • Plantronics
  • GP batteries
  • Grundig
  • Sweex
  • Awei
  • RovKing
  • Fidue
  • Bluedio
  • Soundmagic
  • Wurth
  • Denon
Productgroepen
  • electronica
  • hoesjes,covers,cases,screenprotectors
  • tablet accessoires
  • audiokabels
  • computerkabels
  • Luidspreker Kabels
  • Audio Accessoires
  • Buiten Luidsprekers
  • decoratie voor in huis
  • ipad hoes
  • hoofdtelefoons
  • sportartikelen
  • Tablet opladers
  • Huishoudelijke producten
  • Kabels & Pluggen
  • Computer Hardware
  • portable audio
  • Mini-Luidsprekers
  • Apple hoesjes
  • samsung accessoires
  • sport oordopjes
  • sport headset
  • bluetooth headset
  • DJ Hoofdtelefoons
Levertijd
2 - 7 dagen, afhankelijk van verzendkeus
Verzendkosten
Gratis verzonden
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
  • reviewspot.nl
  • comodo Positive SSL
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • Bankoverschrijving
Telefoonnummer
0307512847