Bertje Bel Webwinkels reviews

www.bertjebelwebwinkels.nl
 
8.4 (56)

56 Bertje Bel Webwinkels reviews

 
(41)
 
(3)
 
(2)
 
(1)
 
(9)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
9 resultaten - getoond 1 - 9
Volgorde

zeer slecht

Beoordeling 
 
1.0

ik heb een koffiezetapparaat besteld, ik kreeg hem geleverd hij was ontzettend vies, en was al gebruikt terwijl ik hem NIEUW!!!! Heb besteld. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar Ik bestel hier nooit meer wat!! Rotzooi!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waardeloos!

Beoordeling 
 
1.0

Geheel eens met voorgaande berichten!!
NIET BESTELLEN!!! Bij producten die niet in orde zijn nemen ze het product NIETS retour. Enige waar dit "bedrijf" aan denkt is geld verdienen, zijn totaal niet oplossingsgericht en hebben en een zeer slechte service. Daarbij telefonisch niet te bereiken en antwoorden soms op email en ontving ik een antwoord met leugens en beginnend met geachte... om daarna over te gaan in "je en jou"
Deze partner is een zeer slechte reclame voor Bol.com

I
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloze service

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloze service

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
1.0

NIET BESTELLEN!! Bij producten die niet in orde zijn nemen ze het product NIET retour. Twee keer een kabel toegestuurd gekregen. Eerste was al zichtbaar kapot aan de buitenzijde. Tweede ging ik vanuit dat in orde zou zijn maar werkte ook niet. Retour gestuurd en de retour werd afgekeurd omdat ze zeggen dat ik de kabel gebruikt heb omdat de tie wrap verwijderd is. Ik zal het product toch moeten testen. Schandalige service!

AP
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Niet bestellen, nemen niets retour

Beoordeling 
 
2.3

Pas op! Niet bestellen bij dit bedrijf. Had niet de juiste lengte van een audio kabel dus teruggestuurd. Er zit een tyrip om de kabels welke dienst doet als maatstaf om iets retour te nemen. Als deze is doorgeknipt (om in mijn geval de lengte te testen) krijg je niet je geld terug. Grote kans dat dezelfde kabel weer wordt voorzien van nieuwe een tyrip en door gaat naar de volgende klant waardoor ze 2x verdienen! Of zelfs meer als deze klant dezelfde test doet. Wees gewaarschuwd!

JD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
1.0

Bij bol.com iets besteld via bertje bel. Direct teruggestuurd maar nemen de retour niet aan, zeggen dat ik het gebruikt heb. Waardeloze winkel zal er nooit meer bestellen. Gelukkig via bol.com zoals altijd alles netjes opgelost.

O
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Wat een slechte zaak !! Nooit iets kopen!!!!

Service 
 
1.0

Wat een vreselijk slechte zaak !!!! Ik probeer al meer dan een week een retour formulier te krijgen om een radiowekker terug te sturen die tegen valt! Ik kan op geen enkele manier in contact komende met deze zaak ! Heb meerdere e-mails verstuurd en geen enkele reactie ontvangen!! Coronatijd begrijp ik , maar geen enkele reactie ?? Heb het via Messenger geprobeerd ook daar geen reactie !!! Via de klantenservice van Blokker ( Bertje bel is hun verkooppartner ) ook daar met een kluitje het riet in gestuurd! En dat nadat ik twee keer meer dan een kwartier in de wacht gehangen heb aan de tel bij Blokker !!! Dame een is begrijpend en overlegd met haar meerdere, zegt dat er actie ondernomen is ! Mocht het onverhoopt toch niet goed gegaan zijn of ik dan nog een keer zou willen bellen naar Blokker . Net gedaan , krijg een meisje aan de tel wat bijna niet te verstaan is en zegt mij doodleuk dat ze niets kan doen!!! En nu ?? Ik weet het niet mevrouw , even afwachten nog? Wat moet je hiermee?
Ik wil graag mijn geld terug! ??ik begin er nooit meer aan ! Geen Bertje Bel en geen Blokker!! En geld terug kan ik vast vergeten !! Ik begrijp ook niks van de geweldige reviews ?hoe dan ?
Hennie Snippe

HS
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Slechte service

Service 
 
1.0

Bestelde coaxkabel ongebruikt geretourneerd en vervolgens het aankoopbedrag niet terugontvangen. Zeer teleurgesteld in service van Bol.com en Bertje-Bel.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slechte service

Service 
 
1.0

Snoertje paste niet op mijn scheerapparaat. Ondanks beschrijving dat het zou passen.
Afijn, moest het wel nog checken en kon dat niet door de verpakking heen zien. Stuur ik het terug, krijg ik geen geld terug omdat de verpakking kapot is. Echt belachelijk. Het snoertje is gewoon nog helemaal nieuw en het was echt niet door de verpakking heen te beoordelen of het paste. Graag gewoon netjes mijn geld terug aub.

K
Was deze beoordeling nuttig? 4 3

Bertje Bel webwinkels Klantenservice op 13 Oktober 2018

Beste Koen,

Graag ga ik in op je beoordeling van onze winkel maar vooral onze service. Ook zet ik hierbij je uiteenzetting van jouw verhaal graag recht. Ik doe dit aan de hand van jouw laatste contact met ons. Daarbij geef ik hier alvast aan dat je van ons één gratis product ontvangen hebt, je alleen het product dat jezelf wilde ontvangen uit de verpakking retour stuurt. Ook heb je naar aanleiding van je contact met ons van Bol.com en ons €7,50 in tegoed op bol.com gekregen omdat terugstorten van je aankoopbedrag niet meer mogelijk is. Dat is naast het gratis product een verdubbeling van het totale aankoopbedrag als tegemoetkoming.

Wij vragen ons dan ook af waarom je onze service als zeer slecht hebt ervaren. Voor de volledigheid vind je hieronder ons laatste e-mailcontact met je.

Wij horen graag van je.

Met vriendelijke groet,

Bertje Bel Webwinkels Klantenservice

vr 5 okt. 16:39 (8 dagen geleden)

Beste ....................................l,

Bedankt voor je reactie op de e-mail van mijn collega.

Graag ga ik in op je reactie op het afkeuren van je retourzending aan ons.

Op 20 september heb je ons het volgende bericht gestuurd omdat er bij ons een inpakfout gemaakt is.
>
> Beste Bertje Bel Webwinkels,
> Hallo, Gister een bestelling gedaan bij
> Gister een bestelling gedaan bij
> r een bestelling gedaan bij bol.com. Vandaag de bestelling ontvangen. Ik heb de male naar male audio plug ontvangen en deze heb ik niet besteld. Graag ontvang ik morgen nog het juiste artikel. Zie bestellingsnummer voor het juiste artikel. Groet, Koen Groet, Koen
> Hartelijke groet,
> Koen Mol

Naar aanleiding van het bericht van 20 september hebben wij je direct het juiste artikel verzonden en aangegeven dat vanwege coulance je de door ons verkeerd ingepakte kabel mag houden. Omdat je zelf in je bericht aangeeft dat je graag alsnog de juiste kabel ontvangt, gaan wij er vanuit dat je de kabel dan nodig hebt. Als je uiteindelijk de kabel toch niet meer nodig hebt is dat geen enkel probleem en kan dit gratis retour gestuurd worden. Wij gaan er dan wel vanuit dat als je het product toch niet nodig hebt, het product in ongeopend verpakking retour stuurt. Wij hebben er geen probleem mee dat je dan de door ons verkeerd ingepakte kabel houdt omdat wij dit toegezegd hebben.

Echter ontvangen wij nu een kabel die uit de verpakking is en zonder verpakking aan ons geretourneerd wordt. Ook hebben wij geen aanvullend bericht van je gehad. Ik ga er vanuit dat je begrijpt dat wij dit zeer opmerkelijk vinden aangezien wij op jouw verzoek direct de juiste kabel hebben verzonden.

Het niet voorzichtig met de zaak omgaan is de juridische term uit het consumentenrecht. Hieronder valt het uit de verpakking halen als een product op het benodigde gebruik of de specificaties van een product niet nodig blijkt. De juridische term is dan ook geen beschuldiging aan jouw adres over het niet voorzichtig met de geretourneerde kabel omgaan maar omschrijft waarom een retour geweigerd kan worden.

Ik kan mij niet vinden in je beleving over ons wat betreft het niet redelijk of billijk zijn. Mijn collega heeft in mijn ogen je vraag heel netjes beantwoord en direct de oplossing geboden die je in je eerste vraag aan ons aangaf. Vanwege de wijze waarop wij de kabel die uiteindelijk niet nodig is, retour kregen is de retour afgekeurd.

Ik vind het dan ook heel vervelend om te lezen dat je een slechte beoordeling wilt geven en aangeeft dat wij niet redelijk en billijk zijn. Ik begrijp dat het afkeuren van je retour vervelend bericht is maar het afkeuren van je retour is volgens onze procedure terecht. Het accepteren van een product dat onverkoopbaar geretourneerd is, is geen redelijk en billijke verwachting.

De retour kan helaas niet meer achteraf worden goedgekeurd maar omdat wij je toch tegemoet willen komen heb ik zojuist met Bol.com overlegd en krijg je een cadeaubon van Bol en ons €7,50 om je te compenseren.

Ik hoop door deze e-mail je in elk geval onze beleving bij jouw retourzending te hebben overgebracht en je alsnog tegemoet te zijn gekomen. Als je nog vragen of aanvulling hebt dan horen wij dat natuurlijk graag.

Met vriendelijke groet,



Alfred Slot
Bertje Bel Webwinkels

Reageer op deze review
9 resultaten - getoond 1 - 9

Bertje Bel Webwinkels informatie

Foto's

Algemene informatie

Merken
  • Philips
  • Sony
  • Toshiba
  • Motorola
  • HQ
  • Valueline
  • Bosch
  • Oral B
  • König
  • AEG
  • Panasonic
  • Profigold
  • Varta
  • 3M
  • Energizer
  • transcend
  • Technics
  • Bandridge
  • Camlink
  • Fixapart
  • KNG
  • Plantronics
  • GP batteries
  • Grundig
  • Sweex
  • Awei
  • RovKing
  • Fidue
  • Bluedio
  • Soundmagic
  • Wurth
  • Denon
Productgroepen
  • electronica
  • hoesjes,covers,cases,screenprotectors
  • tablet accessoires
  • audiokabels
  • computerkabels
  • Luidspreker Kabels
  • Audio Accessoires
  • Buiten Luidsprekers
  • decoratie voor in huis
  • ipad hoes
  • hoofdtelefoons
  • sportartikelen
  • Tablet opladers
  • Huishoudelijke producten
  • Kabels & Pluggen
  • Computer Hardware
  • portable audio
  • Mini-Luidsprekers
  • Apple hoesjes
  • samsung accessoires
  • sport oordopjes
  • sport headset
  • bluetooth headset
  • DJ Hoofdtelefoons
Levertijd
2 - 7 dagen, afhankelijk van verzendkeus
Verzendkosten
Gratis verzonden
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
  • reviewspot.nl
  • comodo Positive SSL
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • Bankoverschrijving
Telefoonnummer
0307512847