Wehkamp reviews & ervaringen

www.wehkamp.nl
 
3.9 (362)
Wehkamp reviews

362 Wehkamp reviews

 
(22)
 
(36)
 
(58)
 
(85)
 
(171)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
397 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »
Volgorde

tijdig leveren wel een probleem

Beoordeling 
 
3.8

Ik wacht al 8 dagen op mijn bestelling ( Sonosoundbar) wel al betaald maar niets ontvangen, de bestelling wordt afgeleverd bij de locale drogist door DHL, als het goed is ontvang je dan een SMS als het binnen is ....helaas nog niets en als je wehkamp belt dan doen ze niet en helpen je niet echt, je krijgt een verhaaltje dat je een formulier moet downloaden en invullen en retour mailen ....ik denk dat ze beter DHL achterna kunnen zitten deze zijn echt super slecht en dat gaat wehkamp een hoop klanten kosten ... terecht als je geen zaken doet met een goede bezorgdienst , als ik alle klachten lees over wehkamp dan kan ik niet begrijpen dat er geen enkele baas bij hun ingrijpt ... klantvriendelijkheid slecht ...tussentijds een sms zou al een heleboel kunnen oplossen ...nu sta je met je rug tegen de muur en kun je alleen maar afwachten .
natuurlijk tot dat je naar Kassa of de consumentenbond stapt .. erg jammer ik hoop dat wehkamp mij een reden kan geven om daar alsnog spullen te bestellen .

MD
Was deze beoordeling nuttig? 19 0

webcareteam@wehkamp.nl op 08 Januari 2015

Hallo M. de Graaf,

wat vervelend dat je bestelling zo verkeerd gelopen is. Ik kijk graag met je mee of ik nog iets voor je kan doen.
Zou je je klantnummer of postcode/huisnummer en je klacht willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?
We zien je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

webcareteam@wehkamp.nl op 08 Januari 2015

Hallo M. de Graaf,

wat vervelend dat je bestelling zo verkeerd gelopen is. Ik kijk graag met je mee of ik nog iets voor je kan doen.
Zou je je klantnummer of postcode/huisnummer en je klacht willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?
We zien je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

Reageer op deze review

Niet doen, u gaat de boot in!

Beoordeling 
 
1.0

Een waardeloze webwinkel. Belooft de volgende dag te bezorgen. Ik bestel een rok, betaal die meteen met ideal, ik krijg 3 keer het verzoek dat ik moet eerst betalen, terwijl de afschrijving meteen een feit is, ze kunnen mijn bestelling niet vinden. Ik laat ze duidelijk weten dat ik, indien er niet geleverd wordt de volgende dag, ik deze bestelling wil annuleren en wat denk je, leveren ze tòch, na 4 dagen. Ik heb de bestelling niet aangenomen en zit nu al een maand op mijn geld retour te wachten. Ik heb de consumentenbond maar ingelicht, om te proberen mijn geld terug te krijgen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 18 1
Reageer op deze review

PAKKET NIET ONTVANGEN

Beoordeling 
 
2.8

fifa 15 gekocht na 4 dagen nog niet inhuis telefoon nemen ze niet op op email reageren ze niet en fifa 15 ondanks het geld is afgeschreven is nooit binnengekomen

S
Was deze beoordeling nuttig? 17 0
Reageer op deze review

Lucht shoppen!

Beoordeling 
 
2.0

Bij het online shoppen op Wehkamp.nl worden ontzettend veel uitverkochte producten als te koop aangeduid. Dit wekt enigszins frustraties op tijdens het online 'shoppen'. Als het ware shopt men naar 'lucht'. Wehkamp.nl wekt hierbij de indruk dat het aanbod groot is, terwijl de winkel in feite leeg is.

uitverkocht product moet meteen (automatisch) van de website worden verwijderd zoals dat eerder ook altijd hetgeval was!

S
Was deze beoordeling nuttig? 17 0

Shoppster op 13 Oktober 2014

Webcareteam geen reactie??!!! U bent het er mee eens?????

Wehkamp doet nog steeds klanten pesten door klanten te lokken met kleding die reeds de hele dag is uitverkocht!
Misleiding in de puurste vorm aangezien men hier pas achter komt als men wilt afrekenen!
Als dit een nieuwe reclametactiek is dan is het een grote MISKLEUN die klanten kost!
Wehkamp heeft ONS nodig en niet andersom!

Reageer op deze review

zeer zeer slechte service

Beoordeling 
 
2.0

Nog nooit heb ik zo een slechte levering en service als bij mogen ervaren.
in het kort:
- artikel op verkeerd adres bezorgd
- mails en belletjes met hulpdesk hielpen niet
- hulpdesk sprak moeilijk te begrijpen Nederlands
- hulpdesk stuurde links naar niet bestaande retourformulieren
- na 2 weken wachten en bellen en mailen een mail ontvangen met een betaald verzoek wat ik al betaald had!!
- uiteindelijk het pakketje ontvangen en wat blijkt…. VERKEERDE PRODUCT ER IN
- Nu maar kijken of ik ooit mijn geld terug krijg

Niet eerder zo een slecht georganiseerd internetbedrijf meegemaakt.
mijn advies… surf snel door naar ander bedrijf

R
Was deze beoordeling nuttig? 17 0

webcareteamwehkamp.nl op 14 Oktober 2014

Goedenmiddag,

Wat vervelend dat de levering zoveel problemen heeft gegeven. Graag ontvang ik u klacht, samen met uw klantgegevens. Deze kunt u sturen naar socialmedia@wehkamp.nl.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam wehkamp.nl

Reageer op deze review

Zeer slechte levering

Beoordeling 
 
1.8

Twee keer een boxspring besteld. Eerste moest retour (staat nu sinds 2 weken in de woonkamer, nog steeds niet opgehaald). Tweede bed zou op 24 en 29 december geleverd worden. Twee keer vrije middag opgenomen. Niemand geweest!! Zonder bericht. Bezorgdienst extra@home van PostNL is een drama. Dure telefoontjes naar helpdesk die dus niet helpen. Uiteindelijk werd bed geleverd op 5 januari. Helaas: slechts 1 matras (in een 2-persoons bed). Chauffeur had dat al gemeld bij Wehkamp, moest bed toch meenemen. Weeer bellen met Wehkamp: 28 minuten wachten voor je iemand aan de telefoon krijgt. Via Twitter contact gezocht met webcare. Inmiddels al 10 keer bestelcode, postcode etc opgegeven en iedere keer hoor je, "we geven het door, je wordt teruggebeld, etc.". Ook vandaag weer. Nog steeds niets gehoord. Het is 1 grote chaos bij Wehkamp, ze kunnen het duidelijk niet aan. Nooit meer bestellen daar dus. We zitten nu met een huiskamer vol met twee bedden waar we niets aan hebben, en moeten wachten tot er weer een complete boxsping geleverd wordt (want alleen een losse matras leveren, die ze vergeten waren, dat gaat niet). Onbegrijpelijk en bijna niet te geloven wat hier allemaal gebeurt. Nooit meer Wehkamp!

P
Was deze beoordeling nuttig? 17 0
Reageer op deze review

Opluchterij

Beoordeling 
 
1.0

Beste Mensen. Niet bestellen bij wehkamp. Het is een grote oplichters praktijk. Bij mij 3x incompleet bestelling geleverd. Naar aanleiding van mijn bericht hebben ze uitgezocht en mijn saldo gecorrigeerd. Laatst heb ik een bestelling geplaatst waarvan een deel later uit een prullenbak gevonden. Dagen lang mailen en bellen krijg je gezeur. Zogenaamd een onderzoek gestart en ze zeggen nu u heeft ervoor getekend mevrouw! Natuurlijk heb ik ervoor getekend maar wat zat erin en niet ziet alleen de klant zelf. In plaats van om een oplossing aan te bieden gaan ze oude correcties herstellen zodat je nog grotere bedrag verschuldigd bent terwijl je dupe bent van hun of hun leverancier. Beste webcare, zometeen komt u met een bericht" oh wat erg mevrouw kunt u u klacht naar ons doormailen? ". Heb ik eerder ook gedaan en veel mensen hier maar JULLIE DOEN GEWOON NIKS, alleen mensen oplichten en beroven!

G
Was deze beoordeling nuttig? 17 0
Reageer op deze review

Te gek voor woorden

Beoordeling 
 
1.0

Het is te gek voor woorden krijg ik vandaag een rekening best wel een hoge in de periode sept okt betalen voor 20 oktober zou al een keer € 50,00 betaalt hebben maar ik heb al zeker10 jaar niks meer bij wehkamp bestelt ,ik bestel zoewiezoe nooit wat via boekjes of via de computer en nu dit ,mijn man heeft wehkamp gebeld ,zou niet voor ons bedoeld zijn ben benieuwd hoe dit opgelost wordt ,brief maar bewaren.

MI
Was deze beoordeling nuttig? 17 0
Reageer op deze review

WEHKAMP MAAKT FOUTEN, KLANT BETAALT DE PRIJS!

Beoordeling 
 
1.0

Wehkamp schiet weer tekort, neemt klanten en klachten niet serieus, en laat klanten in de kou staan!

OP 30 december zou ik mijn bestelling ontvangen, waaronder twee taupekleurige jassen in de maten 38 en 40.

Echter maat 38 zat er niet bij. Ik kreeg een taupekleurige KUSSENHOES in plaats van een jas in maat 38! Wat een enorme blunder weer!

Ik heb meteen de klacht doorgegeven en alles retour gestuurd. Op de (NIET geleverde) jas in maat 38 na is alles in de retouren verwerkt.

Nu staat het saldo van de niet geleverde jas nog steeds open op mijn rekening!

Ik heb diverse keren gemaild, maar kreeg tot op vandaag geen enkele reactie! 16 dagen later!!

Hun reactie was dat alles retour was, maar dat zie ik niet terug in de administratie, en het saldo staat bovendien niet op 0,00!

Men heeft gewoon niets nagekeken en deze klacht afgeraft!!

Ik ga over tot het uitnodigen van RADAR voor inzage van alle klachten en afhandelingen. De mailtjes liegen er niet om! Ik geef Wehkamp nog de tijd tot 20 januari om mijn saldo op 0,00 te zetten en inhoudelijk te reageren!



Slecht!! Zeer teleurstellend, de gang van zaken bij Wehkamp!
Op sociale media regent het klachten over de probleemafhandeling bij het internetwarenhuis WEHKAMP.



Vreselijk lange wachttijden (het regent dan ook klachten, ook op diverse andere sites terug te lezen), geen klantenservice en geen inhoudelijke reactie na 16 dagen wachten, omdat men alles afraft. Iets kopen bij Wehkamp is een ramp.

Zij leveren een verkeerd product en vervolgens raken ze op de retourafdeling het geretourneerde product kwijt. En de klant moet dat maar gewoon betalen???? Want wil je telefonisch in contact komen met een medewerker, betaal je ook nog eens zelf de DURE gesprekskosten! Jullie maken de fout! Waarom jagen jullie de klanten daarom op (nog meer) kosten?! Asociaal en zéér klantonvriendelijk!

De mensen van de klantenservice kunnen ze regelrecht naar school sturen voor een opleiding!! Slechte afhandeling van bestellingen, retouren en klachten. En vooral uitermate teleurstellende klantenservice.
Waarschijnlijk is dit rijtje nog maar het topje van de ijsberg, want aan dit bedrijf klopt helemaal niets. Hopelijk lezen veel mensen dit en kunnen ze het verstandige besluit nemen om toch ergens anders hun producten te kopen.

WEHKAMP: Niemand en nooit aan te raden!!

F
Was deze beoordeling nuttig? 17 0
Reageer op deze review

tweede keer

Beoordeling 
 
3.5

gisteren was ik ook hier... pakket vergeten te laden!!! ....rije dag naar de knoppen
nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag en wat denk je...tijd verstreken en pakket??? ik snap er niks van...als je de smsjes krijgt denk je ...strakke planning...vervolgens komen ze niet!!!! pokkebedrijf!!!!

B
Was deze beoordeling nuttig? 17 1
Reageer op deze review

denk 2 keer na voor je bij wehkamp besteld

Beoordeling 
 
2.0

ik had een jas besteld tijdens het bestellen stond dat er nog 2 op voorraad waren. ik heb direct betaald via ideal. mijn bestelling is nooit bezorg want was uitverkocht. helemaal geen mail niks moest zelf bellen. vervolgens wordt het geld terug gestort em wat schetst mijn verbazing de verzendkosten hebben ze niet terug gestort!! en als je dan bel weten ze het zelf ook niet en moet je wachten. Wehkamp nooit meer! heb vaker via internet dingen besteld maar bij wehkamp is het een ongeorganiseerd zooitje.

S
Was deze beoordeling nuttig? 16 0

kolk op 10 November 2014

wil de 2500ind hd reiniger bestellen maar met alle nare berichtgeving ga ik nu twijfelen of ik het wel doe?????
Wie kan mij nu verzekeren voor deze aankoop??????en de garantie hoorde ook iets over failliet????

Reageer op deze review

Geen levering televizier

Beoordeling 
 
1.5

Geachte Heer Mevrouw

Geen levering van de Televizier 6 weken geleden besteld en betaald nooit gekregen a10 euro met tegoedbon?willem dreeshof 1 Alblasserdam tel 0786916868 of 0631001340 B.V.B.D.
met vriendelijke Groet

BV
Was deze beoordeling nuttig? 16 0

webcareteamwehkamp.nl op 08 Oktober 2014

Goedenmiddag,

Ik vind het vervelend dat u een klacht heeft. Graag ontvang ik u klacht, samen met uw klantgegeven. Deze kunt u sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Wij gaan kijken wat wij hierin voor u kunnen beteken.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam wehkamp.nl

Reageer op deze review

Al ruim een maand

Beoordeling 
 
1.5

Ik heb een bestelling gedaan bij Wehkamp, deze heb ik direct betaald via ideal.
Naar 4 dagen kreeg ik mijn bestelling binnen en viel het toch tegen, dus stuurde ik het retour.
Inmiddels wacht ik al meer als een maand om mijn geld terug te krijgen,
en maar bellen/mailen. Waar hun telkens op zeggen dat ze 4 weken de tijd hebben om het bedrag terug te storten.
De 4 weken zijn inmiddels al om en ik heb het nog niet terug,
Mij zijn ze dus al kwijt als klant, ik zou zeggen bedenk je eerst 2 keer voor je iets besteld bij Wehkamp.

R
Was deze beoordeling nuttig? 16 0
Reageer op deze review

bezorgproblemen

Beoordeling 
 
1.3

Een tablet besteld en betaald maar nog steeds niet ontvangen. Meerdere malen gebeld maar een oplossing is er nog steeds niet. Blijf wachten. .............. klanten service is niet capabel om effectief te reageren en met een oplossing te komen.

C
Was deze beoordeling nuttig? 16 0
Reageer op deze review

waardeloze service

Beoordeling 
 
1.0

Op vrijdag een koffiemachine van ongeveer 600 euro gekocht. Zondag (na 2 dagen) werkte deze niet meer. Vervelend kan gebeuren. Ik heb contact opgenomen met de klantenservices van Wehkamp (a 1 euro per telefoontje). Na overleg kwam de klantenservices niet verder dan het doorsturen van een link, waarop ik de klacht moest melden. Hoezo klantvriendelijk???
Ik wil een oplossing waardoor ik zo snel mogelijk koffie kan drinken, niet een link die ik zelf ook al gevonden had. Op deze manier is Wehkamp de enige die beter wordt van de kalchtenlijn: zij ontvangen 1 euro om een linkje door te sturen!

MF
Was deze beoordeling nuttig? 16 0

webcareteamwehkamp.nl op 29 September 2014

Beste Mark

Wat vervelend om te horen dat je koffiemachine zo snel al kapot is. Als je je klacht en je klantnummer of postcode/huisnummer naar socialmedia@wehkamp.nl stuurt dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen!

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam wehkamp.nl

webcareteamwehkamp.nl op 29 September 2014

Beste Mark

Wat vervelend om te horen dat je koffiemachine zo snel al kapot is. Als je je klacht en je klantnummer of postcode/huisnummer naar socialmedia@wehkamp.nl stuurt dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen!

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam wehkamp.nl

webcareteamwehkamp.nl op 29 September 2014

Beste Mark

Wat vervelend om te horen dat je koffiemachine zo snel al kapot is. Als je je klacht en je klantnummer of postcode/huisnummer naar socialmedia@wehkamp.nl stuurt dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen!

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam wehkamp.nl

Reageer op deze review

Wehkamp schiet te kort, klant mag het opknappen!

Beoordeling 
 
1.0

Wehkamp leed of postorderleed?!!!




Wat ik jammer vind is dat ik als klant veel moeite moet doen om de fouten van Wehkamp hersteld te krijgen.

Een bestelling ontvangen die niet compleet was, maar de factuur was natuurlijk wél compleet.
Bovendien een artikel erbij dat ik NOOIT besteld heb!
Moet ik als klant nu echt (weer) moeite doen voor de fouten die Wehkamp maakt?

Ik heb twee klachten ingediend en ik moet maar een formuliertje downloaden en opsturen!
Notabene kreeg ik van DIEZELFDE mevrouw als reactie op de tweede klacht dat een collega van haar mij reeds heeft geholpen?!

Altijd diezelfde standaard copy/paste antwoorden, geen inhoudelijke reactie, maar gewoon een formulier downloaden en opsturen!
Wehkamp, JULLIE maken de fouten, word ik nu geacht een printer aan te schaffen en postzegels te kopen?!



Er zijn op de verschillende consumentensites zeer veel klachten over het bedrijf Wehkamp. Dat duidt erop dat het bedrijfsmatig gewoon slecht gaat... en nu weet ik ook waaraan dat ligt!

F
Was deze beoordeling nuttig? 16 0

webcareteamwehkamp.nl op 17 November 2014

Beste Fashion
Wat vervelend dat je klachten niet goed afgehandeld zijn. Wil je een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met je gegevens? Dan gaan wij kijken wat we voor je kunnen doen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp.nl

webcareteamwehkamp.nl op 17 November 2014

Beste Fashion
Wat vervelend dat je klachten niet goed afgehandeld zijn. Wil je een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met je gegevens? Dan gaan wij kijken wat we voor je kunnen doen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp.nl

webcareteamwehkamp.nl op 17 November 2014

Beste Fashion
Wat vervelend dat je klachten niet goed afgehandeld zijn. Wil je een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met je gegevens? Dan gaan wij kijken wat we voor je kunnen doen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp.nl

Reageer op deze review

Kortingsactie? Zeer misleidend.

Beoordeling 
 
7.3

Wehkamp biedt begin december een korting aan van € 7,50 op de bestelling.
Ik bestel niet 10 dingen en stuur er 9 terug, nee ik bestel van één artikel twee maten omdat ik niet zeker weet welke maat ik nodig heb. Niet wetende dat Wehkamp vervolgens de korting over de twee artikelen verdeeld, dus € 3,75 per artikel maar dit zag ik pas bij de levering. Heel slim van Wehkamp dus. Met andere woorden, retourneer je een artikel ben je dus gewoon € 3,75 kwijt en heb je ook geen € 7,50 korting meer, maar € 3,75.
Ik kan me niet herinneren dat dit voorheen ook zo is geweest. Toen zag je het totaal vermeldt, de verzendkosten erbij opgeteld en daarna de korting.
Na telefonisch contact werd verwezen naar de kleine lettertjes die ik niet gezien heb, ja, achteraf ga ik kijken in de mail en dan staan ze onderaan, normaal gesproken hoor je toch naar de kleine lettertjes verwezen te worden?
In de mail wordt heel groot € 7,50 korting op uw bestelling vermeldt en daar gaan de mensen dan ook vanuit.
Ik vind dit echt schandalig en ronduit bezeikte boel.
Wehkamp is sowieso al één van de duurste in verzendkosten, € 5,95. Op deze manier heb je alleen de verzendkosten een beetje gecompenseerd maar € 7,50 korting heb je dus niet. Vind het ronduit schandalig.

M
Was deze beoordeling nuttig? 15 0
Reageer op deze review

Vermiste retouren

Beoordeling 
 
4.8

Bestellen bij wehkamp.nl gaat bij mij prima, krijg de pakketten op tijd én de juiste inhoud. Tot nu toe is retouren ook prima gegaan. Totdat mijn retour werd vermist, daar begon de drama. Had één pakket met twee retouren, waarvan er 1 wel verwerkt is en de ander (na een maand) nog vermist is. We zijn nu een maand verder, twee keer toe formulier ingevuld, krijg telefonisten aan de lijn die vooral zeggen 'ja sorry, kan er niks aan doen', wat ik begrijp maar echt klantgericht vind ik dat niet.

Het meest jammer vind ik dat, dat na het formulier van 'vermiste retour', een e-mail kreeg met of ik nog enkele dagen geduld had. Dit had ik, maar na twee weken heb ik zelf gebeld of het nu was opgelost of niet. Wat blijkt, nog steeds kwijt met onbekende reden. Jammer dat ze zelf niet even een e-mail hebben gestuurd dat ze bijvoorbeeld informatie mistte of dat het niet goed was gegaan.

Vandaag weer gebeld, formulier ingevuld en mondeling toegezegd gekregen dat het wordt opgelost en nu wel me geld terug krijg. Maar ik bestel niet meer bij wehkamp.nl, want hun serviceprotocol vind ik echt om te huilen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 15 0

webcareteam wehkamp.nl op 29 Oktober 2014

Hallo Marjolein,

Wat vervelend dat het zo lang duurt om dit op te lossen. Wil je een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met je gegevens? Dan gaan wij het voor je nakijken.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp.nl

Reageer op deze review

Onduidelijk bedrijf

Beoordeling 
 
4.5

Gisteravond een bestelling geplaatst voor een koelkast, hierbij stond: direct leverbaar en voor 22:00 besteld morgen in huis. Ook stond in het bevestigingsmailtje: bezorgdatum zaterdag 4 oktober. Echter heb ik daarna nooit een smsje of email ontvangen met de bezorgtijd. Terwijl in het bevestigingsmailtje staat dat ik dit uiterlijk vandaag om 08:00 zou ontvangen. Ik vrees dat de koelkast vandaag niet geleverd gaat worden. Wat nogal een probleem is aangezien onze oude gister kapot gegaan is. Ik kan geen dagen zonder koelkast! Als ik had geweten dat het niet vandaag bezorgd zou worden, had ik nooit besteld, dan was ik vandaag zelf ergens een koelkast gaan halen!

J
Was deze beoordeling nuttig? 15 0

webcareteamwehkamp.nl op 04 Oktober 2014

Hoi Jamy,

Ik vind het erg vervelend dat er verwarring is ontstaan over de bezorging van je koelkast. Zou je je klantnummer en de klacht willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kunnen wij kijken wat wij voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,
webcareteamwehkamp.nl

webcareteamwehkamp.nl op 04 Oktober 2014

Hoi Jamy,

Ik vind het erg vervelend dat er verwarring is ontstaan over de bezorging van je koelkast. Zou je je klantnummer en de klacht willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kunnen wij kijken wat wij voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,
webcareteamwehkamp.nl

Jamy op 05 Oktober 2014

Beste,

Ik heb zojuist een email gestuurd. Ik hoop snel een reactie van u te mogen ontvangen.

Mvg,

Jamy

Reageer op deze review

Geen levering

Beoordeling 
 
3.8

Er wordt niet voldaan aan de beloftes.

Ik heb op dinsdag voor 22.00 uur besteld. Krijg netjes een mail dat levering op woensdag tussen 14 en 18 uur plaats zal vinden. Helaas niets ontvangen. Donderdag nog niets. Telefonisch contact opgenomen met Wehkamp (a Euro 1 per gesprek). De zending zou beschadigd zijn en retour gekomen zijn. Helaas hiervan zelf geen bericht ontvangen. De dame gaf aan direct de bestelling er opnieuw in te zetten. Wederom keurig een mail ontvangen dat de levering vrijdag tussen 14 en 18 uur plaats zal vinden. Helaas wederom niets ontvangen. Vervolgens heb ik een mail gestuurd naar de Klantenservice wat de status is van mijn levering.
Ik heb een mail teruggekregen zonder antwoorden, met alleen het antwoord om 5 werkdagen te wachten. Nogmaals een mail gestuurd dat dat geen antwoord is op mijn vraag. Wederom een nietszeggend antwoord retour. Inmiddels zijn we ruim een week verder en ik heb nog steeds niets ontvangen.

B
Was deze beoordeling nuttig? 15 0

Bas op 13 Oktober 2014

Een week later nogmaals besteld. Nu wel direct volgende dag geleverd.
Bezorger gaf zelf aan dat hij pakket 2x retour gestuurd heeft naar Wehkamp, omdat het pakket beschadigd was. Het was niet goed verpakt, waardoor deze niet afgeleverd kon worden.

Blijft toch jammer dat klantenservice daar in eerste instantie niets over wist te melden.

Reageer op deze review
397 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »

Wij zijn benieuwd naar jouw Wehkamp ervaring

WEHKAMP: Het online warenhuis van Nederland is een begrip in Nederland. Van oudsher is Wehkamp bekend van haar geprinte catalogus. Momenteel genereert Wehkamp echter het merendeel van haar verkopen via haar webshop. Het assortiment is in de loop der jaren flink uitgebreid. Het productassortiment is groot. De voornaamste productgroepen zijn Mode, Elektronica en Wonen. Een volledig overzicht van alle producten vindt u op Wehkamp.nl.

Bestellen bij Wehkamp

Uiteraard heeft Wehkamp haar webwinkel goed op orde. Vele duizenden consumenten shoppen dagelijks bij het online warenhuis. Alle gangbare betaalmogelijkheden zijn actief en uiteraard is het Thuiswinkelwaarborg keurmerk in het bezit! Grote concurrenten van Wehkamp zijn Bol.com en Zalando.

Wat is uw ervaring met Wehkamp? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Wehkamp hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Wehkamp reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 0900 9809
Meer info over Wehkamp op Wikipedia

Veelgestelde vragen

Hoe werkt gratis retour sturen naar Wehkamp?

Retourneren naar Wehkamp kan gratis bij een DHL ServicePoint. Je hebt 30 dagen bedenktijd, waarin je het artikel mag passen en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen. Je dient het artikel wat je retour wilt sturen wel eerst aan te melden op de website van Wehkamp.

Is bezorgen bij Wehkamp gratis?

Bestellingen vanaf € 20.- worden door Wehkamp gratis bezorgd, zowel grote als kleine artikelen. Voor bestellingen onder de € 20,- betaal je € 2.95 bezorgkosten bij Wehkamp.

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Verzendkosten
Gratis voor enkele producten. Rest afhankelijk van gewicht en grootte.
Levertijd
indien mogelijk volgende werkdag
Productgroepen
  • kleding
  • Mode
  • Speelgoed
  • Wonen
  • electronica
  • verzorging
  • badmode
  • Interieur
  • etc.
Merken
Teveel om op te noemen
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • vooruitbetaling
  • gespreid betalen