Wehkamp reviews & ervaringen

www.wehkamp.nl
 
3.9 (358)
Wehkamp reviews

358 Wehkamp reviews

 
(21)
 
(36)
 
(58)
 
(84)
 
(169)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
58 resultaten - getoond 41 - 58
1 2 3
Volgorde
Beoordeling 
 
6.5

19 Dec 2014 een alcatel gsm gekocht, fijne telefoon maar kreeg al snel kuren.
Is nu 2 keer weg geweest voor reparatie en binnen enkele dagen weer hetzelfde liedje.
2 augustus contact gezocht via het contactformulier maar nog steeds geen reactie.
Kopen en thuisbezorgen gaat snel, maar dan houd het op bij Wehkamp.

VB
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteamwehkamp.nl op 08 Augustus 2014

Beste Bragt,

Vervelend dat je telefoon niet goed werkt. Ik wil graag samen met jou zoeken naar een oplossing. Wil je me de inhoud van je klacht, samen met je klantnummer en postcode/huisnummer sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kan ik voor je aan de gang.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam wehkamp.nl

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.5

Eergisteren een salontafel besteld en die zou vandaag tussen half 9 en half 10 geleverd worden. Heb netjes eens sms gekregen dat de chauffeur rond 9.52 bij me zou zijn maar tot op heden heb ik niemand gezien. Heb met de klantenservice gebeld en moet vandaag maar afwachten. Echt schandalig. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om de hele dag thuis te blijven wachten. Afspraak is afspraak!

K
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

webcareteamwehkamp.nl op 31 Juli 2014

Hoi Kelly,

Wat vervelend dat de bezorging op zich laat wachten. Hopelijk kunnen wij je verder helpen, wil je bovenstaand verhaal samen met jouw klantnummer of postcode/huisnummer sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

webcareteamwehkamp.nl op 31 Juli 2014

Hoi Kelly,

Wat vervelend dat de bezorging op zich laat wachten. Hopelijk kunnen wij je verder helpen, wil je bovenstaand verhaal samen met jouw klantnummer of postcode/huisnummer sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.8

Ik kan Wehkamp niet bereiken wat ik ook doe, de mailtjes worden weer terug gestuurd!
Er wordt wel tot 70% korting op allerlei producten gegeven maar ik wil ook wel eens korting op een artikel wat ik nodig heb!!!

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

webcareteamwehkamp.nl op 27 Juli 2014

Goedemiddag Janny,

Op welke manier probeer je contact met ons te zoeken, want dit gaat toch niet helemaal goed. Je mag met vragen altijd mailen naar socialmedia@wehkamp.nl, wij pakken je vraag dan op.

De korting geldt altijd voor geselecteerde artikelen, ik begrijp dat de artikelen die jij wilt hier nu niet bij zitten. Hou de site goed in de gaten, misschien komen ze alsnog in de aanbieding!

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

webcareteamwehkamp.nl op 27 Juli 2014

Goedemiddag Janny,

Op welke manier probeer je contact met ons te zoeken, want dit gaat toch niet helemaal goed. Je mag met vragen altijd mailen naar socialmedia@wehkamp.nl, wij pakken je vraag dan op.

De korting geldt altijd voor geselecteerde artikelen, ik begrijp dat de artikelen die jij wilt hier nu niet bij zitten. Hou de site goed in de gaten, misschien komen ze alsnog in de aanbieding!

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3

Hallo, heb op 08-07-2014 een product teruggestuurd maar er is tot op heden geen geld overgemaakt hoe zit dit met de service????

KH
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteamwehkamp.nl op 17 Juli 2014

Goedemorgen,

Ik wil graag even voor je kijken waarom het tegoed nog niet is overgemaakt. Zou je jouw klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Ik wacht je reactie af en wens je een fijne dag!

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

webcareteamwehkamp.nl op 17 Juli 2014

Goedemorgen,

Ik wil graag even voor je kijken waarom het tegoed nog niet is overgemaakt. Zou je jouw klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Ik wacht je reactie af en wens je een fijne dag!

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.0

Ik ben altijd een trouwe klant van wehkamp geweest. Maar ik wil men nu toch wel waarschuwen voor de service. Ik had shorts besteld en voor het eerst had ik korte broeken gevonden die mij goed staan. Maar helaas zag ik dat drie van de vier broeken beschadigingen hebben. Het liefst zou ik de broeken willen terugsturen en omruilen, maar helaas zijn ze uitverkocht. Ik heb aan de klantenservice gevraagd of ik een korting kon krijgen, zodat ik de broeken kan laten repareren. In andere winkels word dit namelijk altijd op kosten van de verkoper gedaan. Dit is ook wettelijk bepaald dat de verkoper de koper de kans moet bieden om het product te laten repareren. Maar wehkamp geeft aan 5 euro per twee broeken te willen vergoeden. Dit is nooit genoeg om de kosten te dekken. Ik vind het erg kwalijk dat reparatiekosten niet worden vergoed. Ik moet nu nadenken of ik geld wil toeleggen om de broeken te laten repareren. En als het voor mij nu makkelijk was om een andere korte broek te vinden, dan had ik dat zo gedaan. Ik was juist ontzettend blij dat deze broeken pasten en leuk stonden. Wehkamp, ik hoop dat jullie mij nog kunnen helpen. Want op deze manier stap echt op als vaste klant.

H
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

webcareteamwehkamp.nl op 15 Juli 2014

Goedemiddag Henriëtte,

Ik vind het erg vervelend voor je dat de bestelde broeken beschadigd zijn geleverd. Graag kijk ik wat ik in deze kwestie voor je kan betekenen.
Kun je hiervoor in een privébericht je klantnummer en/of postcode en huisnummer, o.v.v. je bericht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.8

Ik heb bij Wehkamp een beko Amerikaanse koelvries gekocht . maar de bezorging vond ik zeer slecht
Bij het koevies stond dat ze het uit pakken en op de plaats zetten , maar dat gebeurt niet .
Met de smoes dat het 2 uur moet staan voor dat je het uit mag pakken ,
Ik hed reuma en de ziekte van bechteref
Dus koop nooit meer wat bij Wehkamp , ben er helemaal klaar me.
En koop nooit meer wat bij Wehkamp

JS
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteamwehkamp.nl op 07 Juli 2014

Goedemiddag!

Wat jammer dat jouw ervaring met ons zo is verlopen! Ik wil graag voor je kijken waar het mis is gegaan. Zou je mij daarvoor je klantnummer of postcode en huisnummer willen sturen via socialmedia@wehkamp.nl?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

webcareteamwehkamp.nl op 07 Juli 2014

Goedemiddag!

Wat jammer dat jouw ervaring met ons zo is verlopen! Ik wil graag voor je kijken waar het mis is gegaan. Zou je mij daarvoor je klantnummer of postcode en huisnummer willen sturen via socialmedia@wehkamp.nl?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5

Wat was ik blij met de bestelling van de sandalen die ik dolgraag wilde maar die ik nergens anders meer kon krijgen dan bij de wehkamp. Ik kon goed aangeven wanneer ik ze wilde ontvangen dus wist zeker dat ik ze heel snel in mijn bezit zou hebben. Met een leuke korting er ook nog op. Helaas zoals ik inmiddels terug heb gelezen op verschillende forums is de samenwerking met Selektvracht (DHL) niet erg nauw. Op de aangegeven datum dat ik de bestelling geleverd zou willen hebben was ik de hele tijd thuis, niets gehoord of gezien. De dag er na zou het weer aangeboden zijn en toen was ik dus niet thuis. De bestelling is terug gestuurd naar de wehkamp. Contact met de wehkamp over hoe en wat. Blijkt? De bestelling is niet meer leverbaar dus ze kunnen het niet terug sturen! Mijn betaalde bestelling die nu terug gestuurd wordt kan de wehkamp dus zelf niet retouren. Wat een super super slechte zaak! Echt DE reden dat ik in het vervolg geen bestellingen meer zal plaatsen bij de wehkamp! Echt te belachelijk voor woorden. Het is de fout van de bezorger en de wehkamp kan hier niets aan doen krijg ik te horen van de mevrouw die ik spreek bij de klantenservice. Als je klanten wil behouden dan zou ik hier toch eens aan gaan werken hoor. Wat een zure ervaring dit...

NM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteamwehkamp.nl op 03 Juli 2014

Goedemorgen Nicole,

Wat vervelend dat je ervaring met Wehkamp niet goed was. Ik wil hier graag een positieve draai aan geven. Graag ontvang ik je klantnummer en de klacht in een mail. Deze mail mag je sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Wij zullen dan kijken of wij nog wat voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

webcareteamwehkamp.nl op 03 Juli 2014

Goedemorgen Nicole,

Wat vervelend dat je ervaring met Wehkamp niet goed was. Ik wil hier graag een positieve draai aan geven. Graag ontvang ik je klantnummer en de klacht in een mail. Deze mail mag je sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Wij zullen dan kijken of wij nog wat voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

Jan Hendrik Schurink op 07 Juli 2014

Wehkamp
Is verantwoordelijk tot de levering bij de klant is
Vind het dan ook belachelijk van Wehkamp
Zo ga je niet met klanten om

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.8

Bestellen en leveren ging eigenlijk goed. Maar het product terug sturen valt echt tegen. Kan zowieso 2 weken duren voordat je retourzending verwerkt wordt (blijkt achteraf) want 3 dagen na het retourzenden besloot ik ze maar eens te mailen...hebben julliemijn pakket al retour ontvangen? Na anderhalve week wachten krijg ik dus bericht: we hebben niets gevonden, vul dit formulier in en zend het terug, we zullen u zsm reactie geven. Zou toch zo gecheckt moeten zijn denk je maar nee dat duurt ook weer dagen. Heb nu nog steeds geen reactie ontvangen. Ik bestel hier niet snel meer iets. Hoe moeilijk kan het zijn om even iets te laten weten...

Jeroen

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteam@wehkamp.nl op 22 Juni 2014

Goedendag Jeroen. Wat vervelend om te lezen dat het retourneren niet goed is gegaan. De verwerkingstijd van artikelen kan inderdaad tot 14 dagen duren door de hoeveelheid pakketten die wij versturen en retour verwerken. Wanneer je pakket vermist is wordt er een vermissingsprocedure opgestart en wordt bij zowel de bezorgdienst als het magazijn nagegaan waar je pakket gebleven is. Hierdoor heb je meestal niet dezelfde dag de correctie zichtbaar op je account. Mocht je inmiddels nog steeds niets vernomen hebben over je retouren wil ik je vragen deze klacht (met je klantgegevens) te sturen aan socialmedia@wehkamp.nl. Mijn excuus in ieder geval voor het ongemak.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.0

Mooie site duidelijk, eerste keer dat ik vooruit heb betaald.. geen slimme zet.

Een ps4 gekocht plus apart erbij een spelletje. Beiden zouden donderdag worden geleverd tussen 14 en 18 uur.
Op de donderdag heb ik alleen het spelletje ontvangen en moest ik tekenen voor ontvangst. Heb voor de zekerheid nog na gevraagt of ik wel alleen teken voor het spelletje en niet voor beiden.
na 18 uur geen ps4... iets voor 19 uur gebeld en ik zou een sms of e-mail hebben gekregen dat mijn bestelling vrijdag komt.
Geen e-mail of sms.. maar goed vrijdag tot 18 uur weer geen ps4.. weer bellen contact komt van 1 kant en er werd mij verteld dat ze tot 21 uur konden bezorgen, geen probleem dacht ik kan gebeuren.
Na 9e weer niks.. heb toen een mail gestuurd en zou dan de ps4 binnen 5 dagen krijgen na bestelling dus woensdag besteld betekent maandag in huis(stonden dagen en geen werkdagen).

Maandag middag was er nog niks dus ik dacht laat ik maar eens weer gaan bellen want heb het gevoel dat het niet gaat gebeuren.. zit al 3 middagen thuis.. toen kreeg ik te horen dat de bestelling niet goed was verlopen en dat de vrouw aan de telefoon het zou annuleren en opnieuw erin zetten. De kosten voor het verzenden voor de 2e keer werden eraf gehaalt en ik zou dinsdag mijn ps4 dan ontvangen tussen 2 en 6... Ik moest wel een formulier invullen en opsturen (heb dat onmiddelijk gedaan)

Dinsdag middag voor 2e stond de selektvracht voor de deur met 2 playstations....
Heb er 1 aangenomen en 1 heeft de man terug genomen om te retouneren. Gek genoeg hoefde ik niks te tekenen en kon het pakketje zo aannemen.

Krijg ik dinsdag middag een mailtje dat er 400 euro openstaat en dat moet worden voldaan..
Ik reageer op de mail dat ik de playstation het terug gestuurd en kort heb uitgelegt wat er gebeurt was.
Krijg als reactie dat ik het bedrag alsnog moet voldoen omdat ik heb getekent voor ontvangst..
Wat vrij knap is aangezien er niks getekent is op de donderdag na dat ik mijn spelletje kreeg.

Dus voor de 4e keer maar weer eens bellen.. gelukkig vallen de wachttijden mee.
Ik vertel mijn verhaal en krijg vervolgens te horen dat ik het moet betalen en dat het niet mogelijk is dat iemand van de service desk mij bestelling heeft geannuleerd enz.. om vervolgens kleinnerend naar mij over te komen en mij beschuldigen van fouten... vrij apart ik had een excuus van wehkamp verwacht maar daarin tegen ben ik de schuldige.

Als er staat dat het binnen 1 dag in huis is het vervolgens 6 dagen duurt met 4 belletjes en 4 mailtjes en dan blijf ik nog vriendelijk en denk ik ach kan gebeuren. maar om vervolgens zo asociaal te worden behandeld doorde helpdesk schiet het bij mij toch in het verkeerde keelgat.

Dit was echt de laaste keer dat ik nog iets vooruit betaal en bij wehkamp bestel ik waarschijnlijk helemaal niets meer.
Jaren lang ging het goed maar op deze manier verwacht je als vaste klant en geen gezeur over de te late levering dat ze enigzins begrip tonen.

Groeten,

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteamwehkamp.nl op 17 Juni 2014

Beste Rocky,

Ik vind het erg vervelend voor je dat er een misverstand is ontstaan omtrent de levering van je bestelling(en) en de betaling hiervan. Graag kijk ik dit nog eens voor je na.

Zou je hiervoor een e-mail met je klantnummer en een verwijziging naar dit bericht willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Ik zie je bericht met belangstelling tegemoet.

wehkamp.nl webcareteam

webcareteamwehkamp.nl op 17 Juni 2014

Beste Rocky,

Ik vind het erg vervelend voor je dat er een misverstand is ontstaan omtrent de levering van je bestelling(en) en de betaling hiervan. Graag kijk ik dit nog eens voor je na.

Zou je hiervoor een e-mail met je klantnummer en een verwijziging naar dit bericht willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Ik zie je bericht met belangstelling tegemoet.

wehkamp.nl webcareteam

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3

Mooie website /webshop,
Eerste keer daar iets besteld. Nooit meer.

Koelkast besteld. Koelvries combinatie. A++. Direct betaald, Zo ben ik dan. :)
Kost wat meer maar Flink Energie Besparend op jaarbasis dacht ik, 20 minuten later las ik dat het apparaat ondanks die 2 plusjes toch behoorlijk stroom slurpt dus toch maar geannuleerd een een veel goedkopere besteld, A+ maar in total toch besparing want slurpt minder stroom en bespaart toch weer +/- 250 euri bij aanschaf.

Volgende dag later zou het bezorgd worden. Dit is meerdere malen bevestigd door de bezorgdienst.n Zeffs 10 minuten voor aflevering (9:29 zouden ze voor de deur staan)
- 11:00 uur nog geen koerier (?).
- Gebeld met Wehkamp, moest koerier bellen.
- Koerier gebeld, die zouden hebben doorgekregen dat de aflevering geannuleerd was. Men had geen idee welke van de 2 en vermoeden eerste bestelling.
- Moest weer Wehkamp bellen.
- Wehkamp gebeld. Die hebben het nagekeken, gezocht maar wisten weer niet hoe het kwam.
- Misschien kon ik bestelling morgen hebben (nog 1 vrije dag opnemen?)

Niet fijn. Al met al.... ALLE bestellingen maar geannuleerd bij Wehkamp. Kan ik beter om de hoek bij de mediamarkt of andere elektrozaak kijken, voelen en kopen. Daar kost de gewenste ijskast misschien wel 30 euro duurder maar zij bezorgen weer gratis dus dat heft de "winst" van Wehkamp korting automatisch op. :)

Prima service medewerkers verder in dat callcenter,Niets op aan te merken. Wel lange wachttijden.
Zal wel aan mij liggen en kennelijk moet je een geplaatste bestelling die nog niet afgeleverd niet wijzigen/intrekken voordat het is afgeleverd?

Klacht 2: Schandalig dat een telefoonnummer als dat van jullie callcenter a 1 euro per gesprek + normale belkosten + de lijn is al open is VOOR 10 uur 's ochtends terwijl jullie er pas om 10 uur zijn!!! Gooi dan die lijn gewoon dicht voordat er opgenomen wordt of zo. Kost het je toekomstig klant geen 1 euro om te horen dat jullie pas om 10 uur open gaan. Belachelijk!

Nou... bedankt Wehkamp, heeft me een complete vrije ochtend gekost!!! + 5 euro minimaal voor bellen naar jullie helpdesk.
Nooit meer voor mij dus.
Doei!

Ed.

PS.
Nu maar hopen dat zij heel snel mijn betaling terugstorten zodat ik zelf op pad kan voor een nieuwe koelkast.




E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteamwehkamp.nl op 17 Juni 2014

Goedemiddag Ed,

Vervelend dat je geen leuke ervaring hebt met de bezorging van je artikel. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan doen. Wil je je klacht, samen met je klantnummer, mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

webcareteamwehkamp.nl op 17 Juni 2014

Goedemiddag Ed,

Vervelend dat je geen leuke ervaring hebt met de bezorging van je artikel. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan doen. Wil je je klacht, samen met je klantnummer, mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.0

Op 4/6 s'avonds even snel een bankstel besteld , tot mijn verbazing kon er de volgende dag al geleverd worden.
Even snel een vrije dag geregeld , helaas de hele dag niemand gezien :(
Volgende dag klanten service gemaild , net mailtje terug gekregen dat de vervoerder contact met mij op zou nemen.
4 dagen later niets (lang weekend ertussen) klanten service reageerde niet op mail , toch maar even vervoerder gebeld.
Ja hoor alles was bij hun en ze konden zo de volgende de dag leveren , nee , klanten bellen deden ze niet ...
Ik de volgende dag weer thuis gezeten , en weer niets.
Pissig mailtje naar klanten service , hopen dat er nog eens wat geleverd word.
Als je kleine dingen besteld gaat dit prima en heel snel daadwerkelijk voor 22:00 besteld , volgende dag in huis .
Voor groot spul kan ik wehkamp alleen maar afraden.

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteamwehkamp.nl op 12 Juni 2014

Goedemorgen mevrouw Helden,

Vervelend dat de bezorging van het bankstel niet goed is verlopen.Ik wil het graag voor je oplossen. Kun je bovenstaande klacht samen met jouw klantnummer naar socialmedia@wehkamp.nl sturen?

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.0

ik heb een paar weken geleden op 29 april watch dogs pc gepreorded. gisteren kreeg ik het bericht dat het vandaag tussen 09:00-13:00 zou worden geleverd maar het is nu al een aantal uur later en heb nog niks gekregen. en op wehkamp bij mijn bestellingen staat nog steeds dat het op 24-5-2014 09:00-13:00 zou worden geleverd maar dat is dus al geweest. ik wil hem wel hebben voor de release want waarom pre order je hem dan anders nog..

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5

Vandaag, 24-5-2014, zou mijn bestelling (wasdroger) tussen 12.34 en 14.34 uur afgeleverd worden. Ik heb vanochtend zelfs nog een bevestigings-sms van Extra@Home ontvangen. Maar ik heb tot nu toe nog geen bezorger gezien. Het opmerkelijke is dat de status van de bestelling op “mijn Wehkamp” inmiddels wel op geleverd (!) staat. Ik heb een gezin en zit dringend verlegen om de wasdroger. Plus dat het natuurlijk uitermate vervelend is dat ik al die tijd thuis moet blijven om op de bezorgers te wachten.

Ik heb op alle mogelijke manieren geprobeerd om iemand van Wehkamp of de bezorgdienst aan de telefoon te krijgen om dit op te lossen en ervoor te zorgen dat mijn bestelling alsnog vandaag geleverd wordt, maar helaas ....! Waarom is er op zaterdagmiddag niemand bereikbaar en waarom kan ik geen telefoonnummer van Extra@Home achterhalen? Wat een slechte service van Wehkamp!

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteamwehkamp.nl op 24 Mei 2014

Hoi P.,

Wat vreemd dat de droger nog niet bezorgd is! Je kunt Extra@Home eventueel bellen op 088-6126880. Mocht dat niet baten, dan horen we dat graag via socialmedia@wehkamp.nl.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

P. op 26 Mei 2014

Aan het webcareteam,

Waarom staat het telefoonnummer van Extra@Home niet gewoon op mijn bevestiging of op de site van "mijn Wehkamp"? Het nummer wordt zelfs niet via de digitale klantenservice verstrekt. Jammer... Want in plaats van gewoon een goede klantenservice te bieden, moeten jullie nu aan damage control doen. Een gemiste kans...

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5

Beste Wehkamp,
Zondag jl krijg ik via cookies een aanbieding voor een wasmachine met prijs 266 euro, ik klik op bestel en prijs wordt 279 euro. Hoe kan dit? Korting voor nieuwe klant in mindering (10 euro), bestelling loopt vast, bij nieuwe bestelling is de nieuw code vervallen want al verzilverd. Bestelling om 11.00 uur gedaan, levering volgende dag niet mogelijk. Hoe kan dat, wordt toch mee geadverteerd? Ik heb er genoeg van en besluit mijn account te verwijderen. Dat blijkt onmogelijk, aanmelden is een makkie, maar afmelden kan niet?
Graag uw reactie.

ED
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteamwehkamp.nl op 29 April 2014

Allereerst mijn excuus voor de gang van zaken. Het is vervelend om te lezen dat er bij uw bestelling vanalles mis ging. U geeft aan via Cookies de aanbieding van de wasmachine te hebben gezien. Het kan zijn dat de exteren sites onze actieprijzen niet gelijk hebben aangepast. Daarnaast geeft u aan dat bij het plaatsen van de bestelling de site vast liep, uw korting is dan al wel op uw account verwerkt. Vandaar dat het niet mogelijk is deze opnieuw te verwerken. Mocht u willen dat wij uw account sluiten dan wil ik u verzoeken uw gegevens te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Wij zullen dan uw account sluiten.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam wehkamp.nl

webcareteamwehkamp.nl op 29 April 2014

Allereerst mijn excuus voor de gang van zaken. Het is vervelend om te lezen dat er bij uw bestelling vanalles mis ging. U geeft aan via Cookies de aanbieding van de wasmachine te hebben gezien. Het kan zijn dat de exteren sites onze actieprijzen niet gelijk hebben aangepast. Daarnaast geeft u aan dat bij het plaatsen van de bestelling de site vast liep, uw korting is dan al wel op uw account verwerkt. Vandaar dat het niet mogelijk is deze opnieuw te verwerken. Mocht u willen dat wij uw account sluiten dan wil ik u verzoeken uw gegevens te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Wij zullen dan uw account sluiten.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam wehkamp.nl

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5

Op 18 april een led tv besteld bij Wehkamp. Bij de betaling stond de keuze dat je hem op 19 april kon laten bezorgen.
Savonds kregen wij een telefoontje dat de bezorging op 19 april tussen 9 en 11 uur zou zijn.

Volgende dag tussen 9 en 11 geen bezorging geweest. Nogmaals op de website gekeken en daar stond nog steeds dat het de 19e bezorgd zou worden. Dus toch nog maar even gewacht tot 2 uur smiddags.
Helaas geen bezorging en dan nog maar een keer op de website gekeken, nu staat er op eens dat die de 22ste tussen half 3 en half 5 bezorgd wordt.
Geen bericht vooraf gekregen dat de bezorging verandert was van wehkamp omdat het zaterdag is. Ze waren in ieder geval in het weekeinde niet te bereiken, wat je wel gewoon zou verwachten.

Kortom, slechte communicatie tussen Wehkamp en bezorgdienst tegenover de klant. Nu moet je op dinsdag weer zorgen dat er iemand is die de bestelling in ontvangst kan nemen.
Voor 22.00 uur besteld morgen in huis geld dus niet voor alle dingen die ze verkopen.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteamwehkamp.nl op 19 April 2014

Beste Danny,

Ik vind het erg vervelend dat je je bestelling vandaag nog niet ontvangen hebt. Mijn excuses voor dit ongemak.

Graag zou ik deze kwestie bespreken en ontvang ik hiervoor je klantgegevens op socialmedia@wehkamp.nl.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.0

Helaas slechte ervaringen met dit bedrijf,
Paar dagen geleden een bestelling gedaan en alles leek goed te gaan, helaas kon ik zelf op het moment van de levering niet aanwezig zijn ivm werk.
Nu blijkt dat volgens de pakketbezorger het pakket bij mij thuis is afgeleverd maar ik heb niks ontvangen en neem aan dat er een handtekening is gezet voor mijn ''ontvangen'' pakket.
wehkamp geeft aan dat ik het bedrag gewoon moet betalen en wil op het moment me niet verder helpen, pas als ik heb betaald willen ze kijken wat er aan de hand is.
ik ga zelf niet betalen zolang ik mijn bestelling niet heb ontvangen.

DS
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3

Goedenavond,

Wehkamp is naar mijn mening niet de beste webshop online. Ik had een slechte ervaring met het bestellen van een nieuwe zaklamp en naar mijn mening werd kan de klachtafhandeling een stuk sneller. Al met al 2 weken moeten wachten totdat mijn geld retour was. Dat kan sneller Wehkamp!

Bestellen gaat verder natuurlijk prima bij zo'n grote shop. Prijs is prima.

Groeten Barry V.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 4
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.5

Naar mijn mening heeft Wehkamp nog veel te verbeteren. Het mag dan wel het grootste online warenhuis van Nederland zijn toch heb ik de service wel eens beter meegemaakt. Wehkamp.nl ziet er verder goed en duidelijk uit.

PH
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
58 resultaten - getoond 41 - 58
1 2 3

Wij zijn benieuwd naar jouw Wehkamp ervaring

WEHKAMP: Het online warenhuis van Nederland is een begrip in Nederland. Van oudsher is Wehkamp bekend van haar geprinte catalogus. Momenteel genereert Wehkamp echter het merendeel van haar verkopen via haar webshop. Het assortiment is in de loop der jaren flink uitgebreid. Het productassortiment is groot. De voornaamste productgroepen zijn Mode, Elektronica en Wonen. Een volledig overzicht van alle producten vindt u op Wehkamp.nl.

Bestellen bij Wehkamp

Uiteraard heeft Wehkamp haar webwinkel goed op orde. Vele duizenden consumenten shoppen dagelijks bij het online warenhuis. Alle gangbare betaalmogelijkheden zijn actief en uiteraard is het Thuiswinkelwaarborg keurmerk in het bezit! Grote concurrenten van Wehkamp zijn Bol.com en Zalando.

Wat is uw ervaring met Wehkamp? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Wehkamp hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Wehkamp reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 0900 9809
Meer info over Wehkamp op Wikipedia

Veelgestelde vragen

Hoe werkt gratis retour sturen naar Wehkamp?

Retourneren naar Wehkamp kan gratis bij een DHL ServicePoint. Je hebt 30 dagen bedenktijd, waarin je het artikel mag passen en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen. Je dient het artikel wat je retour wilt sturen wel eerst aan te melden op de website van Wehkamp.

Is bezorgen bij Wehkamp gratis?

Bestellingen vanaf € 20.- worden door Wehkamp gratis bezorgd, zowel grote als kleine artikelen. Voor bestellingen onder de € 20,- betaal je € 2.95 bezorgkosten bij Wehkamp.

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Verzendkosten
Gratis voor enkele producten. Rest afhankelijk van gewicht en grootte.
Levertijd
indien mogelijk volgende werkdag
Productgroepen
  • kleding
  • Mode
  • Speelgoed
  • Wonen
  • electronica
  • verzorging
  • badmode
  • Interieur
  • etc.
Merken
Teveel om op te noemen
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • vooruitbetaling
  • gespreid betalen

Anderen bekeken in dezelfde categorie:

amazon
 
3.9 (226)
Wehkamp reviews
 
3.9 (358)
bol.com ervaringen
 
3.6 (264)
HEMA reviews
 
4.0 (75)
EuroTops
 
4.2 (22)